Karakterszám: |
8234 |
Számlaszám: |
3684 |
Fordulószám: |
170 |
Játékhét: |
821 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
622 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2018. jún. 11. 9h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2018. jún. 12. |
|
E-mail!
RUN KELEDOR KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*máj. 13.* Dharkaron felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*máj. 27.* Miss Missing lopni próbált, de felsült vele.
*máj. 27.* Miss
Missing és Ursus Maritimus pszi párbajt vívtak. Miss Missing került ki
gyõztesen.
*máj. 28.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Miss Missing felett.
*máj. 30.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt
vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen.
*jún. 4.* Ursus Maritimus
pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget.
*jún. 4.* Miss Missinget
kis híján megölte egy astacuidius.
*jún. 4.* Miss Missinget legyõzte harcban
egy hydrafej.
*jún. 11.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte
Miss Missinget.
*jún. 11.* Miss Missing elsõként ért el 40-es tudatnyitás
tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*jún. 11.* Miss Missing és Ursus Maritimus
pszi párbajt vívtak. Miss Missing került ki gyõztesen.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]
bsz 9 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina,
szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz*, nagyobb barlang,
ivó, istálló, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár*, könyvtár*,
tanácsterem, mágusház*, mágustorony*, akadálypálya*, itató*, vadászsarok,
gyógyító kamra*, füvészkert*, barlangcsarnok*, kovácsmûhely*, aréna*, kutatólaboratórium*,
fókuszgömb*, lélekenergia generátor*, kínzókamra*, javítómûhely*, relaxációs
szoba*, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, futószalag*, az õsök
oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, szerszámraktár*,
tolvajcéh*, dicsõségfal*.
[Jelenleg készülõ épületek:] börtön (4000/5000 TVP), építõgép (1456/3500
TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), söntés (2836/4000 TVP).
[Tagok listája:] Fharees #7841 (10002 TVP), Sirály #4847 (10366 TVP), Lord
Enrico C. #7492 (12425 TVP), Villám Geli #7286 (8631 TVP), Uton Állló #5244
(1600 TVP), Mocsáry Nyerõce #9600 (4850 TVP), Az ötödik elem #3958 (4555
TVP), Halálosztó Sid #5459 (11139 TVP), Lady Jade C. #5509 (12568 TVP),
Pusztító Végzeted #4792 (13177 TVP), Sutymo #5024 (11656 TVP), Irigy Frigy
#8064 (4866 TVP), Hajnalpír Tünde #7335 (5282 TVP), Méregzsák #9634 (7137
TVP), Golgota #4157 (400 TVP), Fényes Nap #9585 (6850 TVP), Paul Muad-dib
#8551 (2491 TVP), Drusus Maximus #2766 (3109 TVP), Benira #2879 (7181 TVP),
Malgias a Rém #8121 (2800 TVP), Babe Bwe #3390 (5333 TVP), Yvan Grosskovics
#6940 (2177 TVP), Csendpenge #5457 (0 TVP), Gewalt #2040 (375 TVP), Feri
#5590 (0 TVP), Gulf #7373 (1 TVP), Nemesis, a Bosszú Istene #5517 (2088
TVP), Xyon de Crowanta #2576 (3975 TVP), Frost a Vér Istene #7935 (437
TVP), Aligathar Al Jang #6844 (821 TVP), Medusa #7520 (900 TVP), Yar'und
so Weiter #8700 (3441 TVP), Sötét Lorena #5741 (4117 TVP), Run Keledor
#8234 (1600 TVP), Phom Chemoppo #5627 (1100 TVP).
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5%
támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A kutatás sajnos eredménytelen.
Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 régészet; [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 358.]
z 19 15 |
zenélsz 19. hangszeren 15 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia
szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál
lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet
megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson.
Ellenfeled egy óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Ruankan elõhív egy agyroppantás varázslatot. Akela az óriáspók
felé mozog. Az óriáspók odajön hozzád. Az óriáspók felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Akela az óriáspókot támadja. Az óriáspók rád támad. Elõrehajolva marni
próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás).
Megtámadod az óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(30 ép-t sebeztél).
Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 48/0, Ruankan:
0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak 27% jut.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 zene; [15 TVP-t használtál fel,
maradt még 343.]
Szomszédaid körében cáfolod a rólad terjengõ híreket. Hírneved csökken 10
ponttal.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 10!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
ee 3776 2832 1197 133 132 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit
mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 42 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, harci fejsze (#12) 17
ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás
kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51
ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138) 25 ap, az egyensúly
gyûrûje (#213) 136 ap, pikkelypáncél (#223) 51 ap, törpe balta (#224) 6
ap, törp szekerce (#235) 85 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 65 ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap, bíbor láncing
(#1032) 183 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap, vassisak (#1076) 38 ap, halotti
maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65
ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny
(#1138) 122 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, átlátszó köntös (#1152) 65 ap,
könnyû íj (#1271) 38 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
65 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 116 ap, csonttõr (#1301) 24 ap, rövid tõr
(#1302) 65 ap, görbekard (#1316) 38 ap, barbár lándzsa (#1331) 38 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 81 ap, a tudás vándorcsizmája (#2021) 189 ap, a tudás malachit
karkötõje (#2141) 189 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 189 ap, az
egészség halotti maszkja (#2891) 189 ap, az egészség könnyû nyílpuskája
(#3086) 230 ap, a mágia csonttõre (#3551) 189 ap, a gyorsaság vassisakja
(#3776) 204 ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 189 ap, a védekezés
könnyû íja (#4871) 204 ap, a titán díszes fejpántja (#5606) 244 ap, a titán
malachit karkötõje (#5741) 244 ap, a kobra görbekardja (#7616) 259 ap,
a gólem malachit karkötõje (#8441) 244 ap, az entek barbár lándzsája (#9881)
259 ap, a mágus csepp fülbevalója (#10256) 240 ap, az elfek vándorcsizmája
(#10571) 244 ap, a lich utazóköpenye (#11936) 240 ap, a lich könnyû nyílpuskája
(#12086) 285 ap, a remete díszes pikkelyvértje (#12267) 432 ap, a mentát
vassisakja (#12776) 259 ap, a mentát utazóköpenye (#12836) 240 ap, a mentát
karikaszimbóluma (#12911) 252 ap, a sebesség vándorcsizmája (#13271) 244
ap, a majom utazóköpenye (#14186) 240 ap, a szívósság díszes fejpántja
(#14606) 244 ap, a szellemek karikaszimbóluma (#15161) 252 ap, a szellemek
könnyû íja (#15221) 259 ap, a sas rövid tõre (#16152) 381 ap, az elefánt
díszes fejpántja (#16406) 244 ap, a bölcsesség kõamulettje (#17846) 244
ap, a torony vándorcsizmája (#18221) 244 ap, a sebezhetetlenség könnyû
íja (#19721) 259 ap, a ragadozó karikaszimbóluma (#20111) 252 ap, a küzdelem
vándorcsizmája (#20471) 244 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591)
244 ap, a gyõzelem kerek pajzsa (#20861) 259 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája
(#21086) 285 ap, a tûz malachit karkötõje (#22391) 134 ap, a tûz fogazott
kardja (#22468) 112 ap, a jég csontamulettje (#22797) 255 ap, az enyészet
csontmaszkja (#23142) 255 ap, az enyészet kõamulettje (#23246) 134 ap,
a villám bõr mellvértje (#23546) 216 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056)
134 ap, a méreg görbekardja (#24266) 148 ap, a méreg gyalogos lándzsája
(#24282) 271 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 130 ap, a regenerálódás
sárga öve (#24567) 248 ap, a teknõs márványgyûrûje (#25526) 134 ap, a teknõs
malachit karkötõje (#25541) 134 ap, a teknõs díszes karkötõje (#25542)
255 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 265 ap, a szalamandra
csonttõre (#26051) 134 ap, a yeti vas lemezpáncélja (#26201) 257 ap, a
yeti kõrisfa íja (#26473) 452 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 134 ap, a
sav csepp fülbevalója (#26906) 130 ap, az elektromosság könnyû láncinge
(#27131) 230 ap, az angyalok vándorcsizmája (#28121) 134 ap, az angyalok
zöld köntöse (#28151) 134 ap, az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 255
ap, az ellenállás sárga öve (#28617) 248 ap, a bûz zöld köntöse (#29051)
134 ap, a bûz díszes karkötõje (#29142) 255 ap, a sólyom márványgyûrûje
(#29576) 134 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 134 ap. Eladsz 1 a gyorsaság
vassisakját 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod az egészség bíbor láncingét 136 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
7 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csontamulettet 20 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
Eladsz 3 ében nyílpuskát 57 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
Eladsz 3 ében tündekardot 36 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
szl 50 |
szolgák lélekenergia-részesedése 50% |
Visszamész a barlangodba. Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 50 százalékát
engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
kno 21 21 |
21. képességre 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 8.
szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
A csomagot, benne a kért holmival, átnyújtod Troy Archidnak, aki zsákjába
csúsztatja anélkül, hogy ellenõrizné, mi van benne. Vajon ki lehet valójában
ez a bárd? Nincs más dolga, hogy minden nap itt meséljen neked? Vajon miért
teszi? A kérdéseket persze nem mered feltenni - nem akarod megtörni a varázst.
De elhatározod, megteszed, amit már rég meg kellett volna tenned. Legközelebb
hozol magaddal egy jó nagy buksza aranyat, legalább 500 tallérral, és odaadod
neki. Láthatóan szegény, és a legrosszabb, ami történhetne, hogy visszautasítja.
Troy úgy néz rád, mint aki a gondolataidban olvasna, majd elmosolyodik.
- Folytassuk, ifjú Run Keledor, remélem megfelelõen kipihented magad!
- Másnap reggel Rintelki Anator elsõ dolga volt, hogy felkeresse Énoszi
Wart a mágustoronyban. Legnagyobb sajnálatára közölték, hogy a mágus elfoglalt,
jöjjön vissza délután. Vadászathoz, portyázáshoz nem volt kedve, ezért
csak õgyelgett fel-alá. Szinte öntudatlanul, a lábai a remete lakhelye
felé vitték. A meredek sziklafal elõtt kisebb csoportot látott. A remete
magánya persze csak képletes volt - gyakran keresték fel ifjú galetkik
tanácsért, és állítólag a remete közvetítõje volt különbözõ kétes és illegális
megbízásoknak is kisebb csapatok számára. Anator ilyenben sosem vett részt,
de úgy gondolta, most épp egy ilyen csapatot lát. Amikor közelebb ért,
látta, hogy tévedett. Egy gyékény hordágyon egy letakart test hevert, csak
feje látszott ki. A remete volt. AZ a remete, akivel eredetileg beszélt.
Tegnap nem õ volt itt, most már ez is bizonyos volt. A test körül galetkik
álltak, és kérdezgették, mi történt. Nyilvánvalóan, a remete erõszakos
halált halt - mondta valaki. Neki nem volt szüksége a magyarázatra. Ott
volt az iszonyatos szag, bõrén érezte a romlást, ami mindent körüllengett.
De láthatóan csak õt zavarta ez.
- A testét valami sav marta össze, talán
egy xenomorf támadta meg. - jegyezte meg valaki.
Anator tudta, hogy a
halálért nem xenomorf, és nem is más torzszülött a felelõs. A játszmában
a bábukat egy nagyobb hatalom mozgatja. Visszatért a varázslótoronyhoz.
Énoszi Wart ezúttal örömmel fogadta, és szabadkozott, amiért délelõtt nem
tudtak beszélni. Anator megkérte, hogy vonuljanak félre, egy biztonságos
szobába, ahol nem tudják õket kihallgatni. Wart láthatóan furcsállta a
kérdést, de beleegyezett. Láthatóan örült, hogy végre segíthet valamiben,
nyilvánvalóan valamilyen régi, vélt vagy valós tartozást akart leróni mesterének
a fián keresztül.
Amikor az apró, kõfalú kamra ajtaja becsukódott mögöttük,
és leültek a parányi asztal mellé, Anator tövirõl hegyire beszámolt mindenrõl.
A szagról, a renegátról, a remetérõl, a kétségeirõl. Wart figyelmesen hallgatta,
egyszer sem szakította félbe. Nem nevezte bolondnak, képzelgõnek. Amikor
Anator befejezte végül, úgy érezte, mintha egy óriási tehertõl szabadult
volna meg. Végtelenül megkönnyebbült, hogy titkát megoszthatta valakivel.
- A történeted hihetetlen - mondta végül Wart. - és épp ezért tûnik igaznak.
Ha tényleg az, ez a legnagyobb horderejû dolog a hegyben negyven év óta,
amikor hajszál híján kirobbant a polgárháború, és õrült módon majdnem elpusztítottuk
saját magunkat. Most utána kell néznem néhány dolognak. Keress meg engem
itt, a toronyban holnap este!
Troy abbahagyta a történetet, és így szólt:
- Apropó, este... Elég késõ van már, ma nagyon elmeséltük az idõt! Fáradt
vagyok már, aludnom kell, tégy te is így. Jóéjszakát!
- Jóéjt, Troy!
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted. Ne feledkezz
meg az 500 aranyról.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
bb 1 2 3 4 7 8 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. A kereskedõ sunyin végigmér.
- Egy újonnan érkezett zöldfülû a szintünkön! Nos, jó helyre jöttél - mesés
mágikus relikviákat vásárolhatsz tõlem potom áron! Itt van például a káosz
halványlila köntöse - mindössze 1600 aranyért a bolondnak is megéri! Mesés
képességeirõl majd az AZonosítás után szerzel tudomást. - elhessegeted
a boltost.
- Azért, mert új vagyok a szinten, nem kell bolondnak nézned,
kereskedõ! Õskövet és varázskövet hajlandó vagyok a nálam levõ aprópénzbõl
venni, de ezeket a szemeteket tartsd meg magadnak - és egy színpadias kézmozdulattal
végigmutatsz a polcokon. A kereskedõ levegõért kapkod.
- Majd meglátod,
te senkiházi, hogy mennyire rám vagy utalva! Takarodj a boltomból! - kacagva
távozol, de azért elgondolkodsz, hogy tényleg nem kéne rosszban lenni a
kereskedõvel. Ekkor odasomfordál hozzád egy sunyi képû galetki.
- Én
tudom ám, hogy lehet kibékíteni a kereskedõt!
Várakozón nézel rá, de
õ csak a markát tartja. Néhány aranyat veszel elõ, de õ csak elfintorodik,
és odébbáll. Hmmm... Ha tényleg ki akarsz békülni a boltossal, 20-50 aranyra
lesz szükséged legalább.
(1. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 2:] Hazamész a boltból. Felkeresed a szint aukciósházát. Elkéred a jelenlegi
aukciós listát. Jelenleg nincs semmilyen tárgy az aukciós listán. Az aukciósházban
érdeklõdsz, nincs-e valamilyen különleges tétel, amely a normál árverési
listán nem szerepel. Az ügynök rád néz.
- Nos, a különleges lista megtekintéséhez
elõször is ki kell váltania a VIP kártyát... Mindössze 150 aranyért.
(23.
kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 3:] Hazamész az aukciós házból. A város egyik legfélelmetesebb épületét,
a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz
be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken
felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha
volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ14, 500ap) jégvihar (#21,
IQ13, 500ap) isteni harag (#23, IQ20, 450ap) elbájolás (#44, IQ15, 500ap)
megszakítás (#45, IQ19, 800ap) elemi védelem (#49, IQ12, 450ap) átok (#142,
IQ16, 400ap) titánok szele (#144, IQ11, 450ap) sötét halál (#145, IQ12,
650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ12, 400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ12,
400ap) savcsapás (#169, IQ13, 210ap) Megszólítasz egy mágust.
- Ó, nagyhatalmú
varázsló, épp most érkeztem a szintre, és megbízás után nézek. Tudna esetleg
valaki valamiféle feladatot adni? - az õsz mágus rádmosolyog.
- ó, hát
persze! Számos feladattal várjuk a fiatal varázslókat. Akár a rubin mágusbotot
akarod megszerezni, akár a különbözõ varázslóiskolákba való specializációs
küldetést akarod végrehajtani, jó helyen jársz! De várj csak... Ugye tényleg
igazi varázsló vagy? Nem csak egy jól álcázott katona vagy mutáns, aki
suttyomban meg akarja szerezni bõséges támogatásunkat? Várj, néhány egyszerû
próbával ezt könnyedén kideríthetjük.
(2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten
6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal
sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv,
Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es)
szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Éppen a fõtéren
bóklászol, gondolataidat rendezgeted, amikor két melletted beszélgetõ galetkitõl
megtudod, hogy az akadémián valami új nagyszabású vállalkozásba kezdtek,
amihez minden segítségre szükségük van. Több biztatásra nincs is szükséged,
máris az akadémián teremsz. A bejáratnál hosszabb sor áll, sok idõbe telik,
mire bejutsz. A kapun túl egy gyakornok fogad. Fáradtnak látszik, és úgy
tûnik, már unja újra és újra elismételni a mondandóját:
- Üdvözöllek.
Az Akadémia nevében köszönöm, hogy segíteni akarsz. A Te feladatod ebben
a nagyszabású munkában most az lesz, hogy - itt felvesz egy listát, kicsit
tanulmányozza, majd így folytatja - hozz négy lemúr hártyát. Ezen a szinten
sajnos már ritka ez a torzszülött, pedig most nagy szükség van rá. Ha sikerült
szerezned, akkor gyere vissza, és kapsz komolyabb feladatot is.
(12. kaland,
összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. Épp a palota körül kóvályogsz, és a palota oldalsó
falát bámulod, amikor egy hangot hallasz az egyik díszes kapuból.
- Psszt!
Te ott!
Körbenézel, és észreveszel a kapu rejtekében egy kámzsás alakot.
- Gyere be gyorsan! - integet. Egy apró jelvényt veszel észre a köpenye
hajtókáján: egy karddal átszúrt xenót ábrázol. Kíváncsi leszel, és követed.
Odabent egy szûk folyosón mentek, kanyargó lépcsõk vezetnek lefelé, az
alsóbb barlangokba. Végül elértek egy világosabb helységbe, és kísérõd
megáll. Leveti kámzsáját, és szembefordul veled. Egy középkorú galetkit
áll elõtted, sárga szemei érdeklõdve vizsgálgatnak.
- Helló, a nevem
Ünbekownest Athenar. Remélem megbocsátod, hogy kissé titkolódzó voltam,
de sose tudhatja a galetki... Nos, én a Le a Xenókkal ellenállási mozgalom
tagja vagyok. Célunk, hogy megakadályozzuk a xenó fenyegetést...
- Hogyan?
Ezt nem egészen értem! Hiszen a helytartó és a mágusok is ezen dolgoznak.
Akkor meg minek ehhez ellenállási mozgalom?
- Bah, hogy lehetsz ilyen
értetlen! A helytartó és talpnyalói nem elpusztítani akarják a xenókat,
hanem felhasználni! A xenók hihetetlen regeneráló ereje és pusztító képessége
minden kincsnél többet ér számukra! Dehogy akarják elpusztítani õket! És
épp ez a probléma. Egyszerûen nem képesek felfogni, hogy ez a fenyegetés
annyira halálos és veszedelmes, hogy fajunk végét jelentheti, nem volna
szabad játszadozni vele. A kapzsi vezetõk persze nem hallgatnak az érveinkre...
Ezért úgy határoztunk, hogy a saját kezünkbe vesszük a dolgot. Megsemmisítjük
a xenó telepet, egyszer és mindenkorra! Ha készen állsz rá, hogy csatlakozz,
jelentkezz nálam!
(34. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. A Pszi Iskolában
Bahraman mentát fogad. Szavak nem hangzanak
el, telepatikusan társalogtok.
- Üdv, mentát!
- Üdv, Run Keledor! Miben
segíthetek?
- Megbízást szeretnék, amivel segíthetem a Pszi Iskolát.
- Kiváló, gyermekem! Mindig szívesen látjuk a hozzád hasonló szorgos
fiatal pszionicistákat. Nos, a feladat egyszerûen hangzik, de valójában
nem az: egy asztálgyöngyöt kell hoznod!
(7. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
ep 8 20 |
építed a 8. épületet 20 TVPért |
Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával
a szellõzõrendszer
elkészültéhez. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban.
Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 80 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
bb 9 20 |
több épület meglátogatása |
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy kis nyugalmat keresve meglátogatod
a templomot. Rövid elmélkedés után, kifelé menet összeakadasz Secro atyával,
akivel már többször is megbeszélted problémáidat.
- Az Õsök áldása kísérjen
Run Keledor! Látom lelked ismét nyugtalan, látogass meg holnap kérlek,
és elbeszélgethünk arról, ami a szívedet nyomja. - köszön rád barátsággal.
- Eljövök atyám, és köszönöm a lehetõséget - válaszolsz õszintén megörülve
annak, hogy kifejtheted problémáidat Secro atyának az ifjú galetkik életének
nehézségeirõl.
(6. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû
és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Azt mondja a púpos orgling:
A második számjegy kisebb, mint az elsõ. A füledbe súgja még, hogy a csámpás
orgling és az egyszemû orgling állításai mindig ellentétesek. Így hangzik
a szõrös orgling segítsége: A megoldás két számjegyének összege tíznél
kevesebb. És még hozzáteszi, hogy az egyszemû orgling és a fogatlan orgling
mindig egyetértenek. A csámpás orgling ezt mondja: A szám osztható hárommal.
A füledbe súgja még, hogy a fogatlan orgling és a púpos orgling mindig
egyetértenek. Az egyszemû orgling információja: A megoldás két számjegyének
különbsége kettõnél több. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a púpos
orgling igazat mond. A fogatlan orgling a következõt mondja: A válasz 50-nél
kisebb, vagy esetleg pontosan 50. A füledbe súgja még, hogy hallotta, amikor
a szõrös orgling azt mondta, hogy a csámpás orgling igazat mond. A legvégén
a remete is mond valamit: A válasz egy páros szám.
(Ha sehogy sem tudod
megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal -
ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
m 2 15 112 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,15) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 2,14) Irány észak! Üres szobába érkezel.
(M 2,13) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 3,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
be 3 48 |
meglátogatod a 3. épületet |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A város egyik legfélelmetesebb
épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia!
Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 48. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 150 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostantól használhatod
az ellenáll.megtörése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
var 48 3 |
48. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen ellenáll.megtörése varázslatod ereje 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
bsz 4 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit
látott nemrégiben: " Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted.
Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy
rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod
keserûen.
(209. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során
követõt szerezhetsz!]"
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
bb 5 6 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 30 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a
jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy fungoid
vadász (#326). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 óriáspók (#89)
[aura: bûz: 9.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. óriáspók felé. Már ott is vagy! A 2. óriáspók
feléd rohan. Az 1. óriáspók máris elõtted terem! Az 1. óriáspókot próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(29 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók rád támad. A csáprágójával
támad.
(8 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe.
Gyengülsz (-24% támadás). Az 1. óriáspók rád veti magát. Harapni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél). Az 1. óriáspók rád támad. Marni próbál.
(10 ép-t sebzõdtél).
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás).
A 2. óriáspók rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. Félrehajoltál.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(24 ép-t sebeztél).
Az 1. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. óriáspók rád támad.
Harapni próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24%
támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(31 ép-t sebeztél).
A 2. óriáspók rád veti magát. Megpróbál megmarni.
(9 ép-t sebzõdtél). Bénító
méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáspókot. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(26 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók
téged támad. Marni próbál.
(4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd.
Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt
ehhez az ellenfélhez. Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
[be 6:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Elmondod, hogy az aktuális bajnok klónjával
szeretnél megküzdeni, és azonnal ki is fizeted a belépõt, 30 aranyat. Közben
megtudod, hogy az aréna jelenlegi örökös bajnoka Medvegyev, akinek a klónja
egymás után 24 alkalommal gyõzte le ellenfeleit. Belép a ringbe a jelenlegi
bajnok,
Konok, egy zöld szemû, vörös loboncú, ragadozó mosolyú, kecses
mozgású nõ. [aura: 4-es csendvarázs.] A Tisztogatók klánjának vadászmester
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a káosz irtózatos íja, a bûz kõamulettje,
a mágus csatos öve, a sólyom utazóköpenye, Rogan karkötõje, a pók smaragdgyûrûje,
az ügyesség halotti maszkja, ozin fülkarika, ében láncing, a küzdelem díszes
karkötõje, a ragadozó háromszögszimbóluma, a mentát ezüst fülbevalója,
a gladiátor vándorcsizmája, a háború köve, a ragadozó ezüst nyaklánca,
görényfarok, a tökéletesség nagy pajzsa.
*** 1. KÖR *** A káosz irtózatos íjával meglõ téged Konok.
(6 lövéssel 295
ép-t sebzett.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb,
vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+137
életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz
magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat
tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel.
Persze, majd csak ha ráérsz.
(414. kaland, összköltsége 25 TVP.) Útközben
észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Némi válogatás után elégedetten indulsz
meg az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Megnyugszol, itt nincs semmi. Irány
befelé!
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Eki-eki Eki-eki Vapang, egy szarvasagancsos,
gazbajszú, rekettyés, svihák lovag, szóval egy snájdig férfi. A Pszionicisták
klánjának meditátor rangú tagja. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, kristályamulett,
kék gömb, szerencsekõ, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet fülbevalója,
zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, Rogan karkötõje, a regenerálódás nagy pajzsa,
a tárgyalás gyûrûje, görényfarok, az enyészet ezüst nyaklánca, az ellenállás
pikkelyvértje, szent templomi maszk, üvegszimbólum, a szívósság karkötõje,
aréna csont érme. Megkezdõdik a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Ruankan elmormol egy agyroppantást.
Eki-eki Eki-eki Vapang ellenáll a varázslatnak. Eki-eki Eki-eki Vapang
feléd mozog. Akela elindul Eki-eki Eki-eki Vapang felé. Eki-eki Eki-eki
Vapang irányába mozogsz. Eki-eki Eki-eki Vapang téged támad. Benyom neked
bal mancsával.
(36 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint farkával. Mellé!
Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(21 ép-t sebzõdtél). Akela Eki-eki
Eki-eki Vapangot támadja. Támadod Eki-eki Eki-eki Vapangot. Rávágsz jobb
karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(23 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõresuhintasz farkaddal.
(22
ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép) Eki-eki Eki-eki
Vapang regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ruankan ellõ egy parancs varázslatot. Eki-eki Eki-eki Vapang
ellenáll a varázslatnak. Eki-eki Eki-eki Vapang rád támad. Odaken neked
bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Rád vág farkával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-2%). Kitátja száját, harapni próbál fogával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Akela Eki-eki Eki-eki Vapangot támadja. Eki-eki Eki-eki
Vapang összerogy. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 128/0, Ruankan:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+37%). Szolgáidnak 36% jut. Kétfejû patkány
12. szintre lépett! Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+45 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely
egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. Észreveszel 1
mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Szimatodra
hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket.
Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: egészség: 10.].
*** 1. KÖR *** Ruankan elõhív egy agyroppantás varázslatot. Akela a savelementál
felé mozog. A savelementál odajön hozzád. Megközelíted a savelementált.
Akela a savelementált támadja. A savelementál rád támad. Kitátja száját,
és fekete savat köp rád!
(18 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-2 ép.) A
savelementált próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal.
(20 ép-t
sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+8%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+6 ép). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Ruankan létrehoz egy parancs
varázslatot. A savelementál megdermed. Akela a savelementált támadja.
A savelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 102/0, Ruankan:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt,
ami egy xenópete.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban
gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ,
fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod
a lejáratot, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen,
a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Ahogy továbbindulsz, valami
megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled
egy savelementál (#147) [aura: bûz: 14.].
*** 1. KÖR *** Ruankan elmormol egy agyroppantás varázslatot. Akela elindul
a savelementál felé. A savelementál feléd mozog. Megrohamozod a savelementált.
Akela a savelementált támadja. A savelementál rád támad. Kitátja száját,
és fekete savat köp rád!
(16 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-1
ép.) Támadod a savelementált. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+8%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot.
A savelementál megúszta! Akela a savelementált támadja. A savelementál
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 112/0, Ruankan:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+22%). Szolgáidnak 22% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 35 arany és 2 hamis
arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól
õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de
amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz.
Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Hosszú ideig mászkálsz,
és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled
egy mélységi ent (#133) [aura: méret: 85.].
*** 1. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást.
Megrohamozod a mélységi entet. Akela a mélységi ent felé mozog. A mélységi
ent feléd rohan. A mélységi entet próbálod megsebezni. Kitátod szádat,
és mérges gázt lehelsz.
(27 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(4 sebzés).
Akela a mélységi entet támadja. A mélységi ent rád veti magát. Lekever
egyet jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag
bõr.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ruankan varázshatalma segítségével elmond egy parancsot.
A mélységi ent megdermed. Akela a mélységi entet támadja. A mélységi ent
kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 64/32, Ruankan:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 19%.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra.
A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz
egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy zombi herceg (#140) [aura: imm.ktkt.méreg:
12.].
*** 1. KÖR *** Ruankan elmormol egy agyroppantás varázslatot. A zombi herceg
elkerülte a varázslatot. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Akela
megközelíti a zombi herceget. Megrohamozod a zombi mestert. Akela a zombi
herceget támadja. Megtámadod a zombi mestert. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+8%). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(6 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+6 ép). Regenerálsz (+4 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Ruankan elmormol egy parancsot.
A zombi herceg megdermed. Megtámadod a zombi mestert. Felé döfsz jobb
karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+8%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(7 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+6 ép). A zombi mester kileheli lelkét. Akela a zombi herceget
támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Ruankan rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs.
A zombi herceg megdermed. Akela a zombi herceget támadja. A zombi herceg
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 122/0, Ruankan:
0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+29%). Szolgáidnak is jut 29%.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán
keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba.
Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy pusztító szójer (#154) [aura: méret: 108.].
*** 1. KÖR *** Ruankan varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást.
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tárgyvédelem. (-5 vp.) Mormolsz
a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-7 vp.) A pusztító
szójer megközelíti Akelát. Akela a pusztító szójer irányába megy. A pusztító
szójer és Akela egymással harcolnak. Akela holtan terül el. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot.
A pusztító szójer megdermed. Megközelíted a pusztító szójert. Megtámadod
a pusztító szójert. Felé döfsz jobb karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). Paralizáltad!
Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+8%). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+4 ép). A pusztító szójer regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Ruankan a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs!
A pusztító szójer megdermed. Megtámadod a pusztító szójert. Rávágsz jobb
karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(16 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+8%). Rávágsz farkaddal.
(7 ép-t sebeztél). A
pusztító szójer regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ruankan elvarázsol egy parancsot.
A pusztító szójer megdermed. Megtámadod a pusztító szójert. Elõre szúrsz
jobb karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Paralizálod. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Ostorként csattantasz
farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). A pusztító szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 152 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 0/42, Ruankan:
0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 22% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, kétfejû patkány újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét
a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket
bosszantsák. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom
nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy görényteknõc
(#134).
*** 1. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást.
Akela a görényteknõc irányába megy. A görényteknõc odajön hozzád. A görényteknõc
irányába mozogsz. Akela a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc rád támad.
Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Mellétrafált a balfácán.
Szagától fuldoklasz.
(-16 ép.) A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Kimeresztve,
elõre suhintasz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Odacsapsz farkaddal.
(11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ruankan elvarázsol egy parancsot.
A görényteknõc megdermed. Akela a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc
hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 113/0, Ruankan:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 19% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 44 arany és 2 hamis arany. Ruankan táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy
odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén
lejt dél felé. Észreveszel 1
elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Rövid
kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Megrezzensz, amint pszionikus
támadás ér. Ellenfeled egy asztrálpók (#63) [aura: 10-es pszi acéltorony.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Run Keledor |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)36 |
(+0)45 |
Asztrálpók |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)44 |
(-20)50 |
2. |
Run Keledor |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)33 |
(-3)42 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)37 |
(+0)50 |
3. |
Run Keledor |
Agyvihar |
-4 PE |
(-9)24 |
(-9)33 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)30 |
(-4)46 |
4. |
Run Keledor |
Agyvihar |
-4 PE |
(-9)15 |
(-9)24 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)23 |
(-4)42 |
5. |
Run Keledor |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)12 |
(-3)21 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)16 |
(+0)42 |
6. |
Run Keledor |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)9 |
(-3)18 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)9 |
(+0)42 |
7. |
Run Keledor |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)4 |
(-5)13 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)2 |
(+0)42 |
8. |
Run Keledor |
Pszi csáp |
+6 PE |
(-3)1 |
(+6)19 |
Asztrálpók |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(-6)36 |
9. |
Run Keledor |
semmi |
semmi |
(+0)1 |
(+0)19 |
Asztrálpók |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(+0)36 |
Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni. Fáradtan a csatától, visszavonultok.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra
térsz. Ebben a körben +9 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 671
sebzést okoztál, és 404 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 17 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
380 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Run Keledor, egy mindenre elszánt zöldvérû galetki férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád.
Ez a 170. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (16) / 2.80 |
[2] IQ: |
14 (15) / 0.95 |
[3] ügyesség: |
10 (16) / 1.35 |
[4] egészség: |
15 (21) / 6.08 |
[5] mágia: |
9 (10) / 5.79 |
[6] gyorsaság: |
10 / 0.51 |
[9] Méret/ép: |
156 (158) / 156 |
Min. méret: |
127 |
Barlangméret: |
156 |
|
|
Varázspont: |
120 / 108 |
Képességpont: |
24 / 34% |
Hõsi pont: |
50 (10) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
39% |
Galetki erõ: |
760 / 343 |
Hírnév : |
690 |
Jóllakottság: |
95% |
Életkor: |
15
/ 15 |
|
|
Galetki csaták: |
342 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
103 (1) |
Torzsz. csaták: |
966 (8) |
Torzsz. gyõzelmek: |
791 (7) |
Leölt torzszülött: |
1212 (9) |
Pszi csaták: |
55 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
6 (0) |
Ájulások száma: |
133 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: teremtmény (24)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 34%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogasd meg a klánépületet, amikor
pontosan 333 TVP-d van. 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl
vagy tulajdonságból. 3.) Hajtsd végre a 41-es Klánkalandot (KK 41)! (összesen
40 TVP-t igényel) |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
16 / 3.01 |
[11] jéglehelet: |
7 / 1.84 |
[14] mérg. lehelet: |
14 (17) / 10.18 |
[15] regeneráció: |
6 (9) / 3 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (11) / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (5) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
8 (9) / 3.60 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
14 / 0 |
[25] bûz: |
8 (10) / 0 |
[26] lõfegyver: |
10 / 4.49 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 1.71 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 2.08 |
[47] zárnyitás: |
7 / 2.40 |
[48] mászás: |
9 / 3.43 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 1.13 |
[51] transzformáció: |
7 / 3.50 |
[52] auraészlelés: |
9 (15) / 4.20 |
[53] ékszerészet: |
3 (5) / 2.02 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 2.64 |
[55] szívósság: |
10 / 2.61 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.78 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.10 |
[58] nyomkeresés: |
13 / 2.39 |
[59] vezetõkészség: |
13 / 0.92 |
[60] pszi támadás: |
10 / 0.32 |
[61] pszi energia: |
9 / 0.32 |
[62] lopás: |
8 (10) / 1.29 |
[63] éberség: |
8 / 0.26 |
[64] átokszórás: |
7 / 3.70 |
[65] álcázás: |
8 / 1.98 |
[66] lopakodás: |
8 / 0.78 |
[67] régészet: |
9 / 0.38 |
[68] zene: |
3 / 0.15 |
[69] tanulás: |
12 / 10.47 |
[70] idézés: |
1 / 0.91 |
[71] javítás: |
11 / 2.25 |
[72] építés: |
8 / 3.05 |
[73] felderítés: |
8 / 0.73 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
12 (13) / 2.45 |
[101] szakért.: |
13 (14) / 10.86 |
[102]
paraliz.méreg: |
11 (12) / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
7 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 0.98 |
[105] energiaszívás: |
11 (12)
/ 0 |
|
farok |
[106] méret: |
7 / 0.57 |
[107] szakért.: |
8 / 0.50 |
[108] vámpirizáció: |
11
(12) / 0 |
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[130] agyvihar: |
7 / 0.74 |
[42] csendvarázs: |
5 / 0.44 |
[37] egokínzás: |
3 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
3 / 0.08 |
[29] életszívás: |
5 / 0.06 |
[31] féreg érintése: |
4 / 1.24 |
[40] gigaököl: |
5 / 1.58 |
[15] jégpajzs: |
4 / 0.06 |
[163] kineport: |
10 / 0.96 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 / 2.32 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0.08 |
[162] mágikus csapda: |
6 / 0.32 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 0.82 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0.16 |
[28] óriáserõ: |
5 / 0.80 |
[128] pszi csáp: |
6 / 1.12 |
[30] sorvasztás: |
5 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.28 |
[150] tárgyvédelem: |
4 / 1.32 |
[167] tombolás: |
5 / 2.72 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 0.06 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (150%): |
150 tárgyv |
40 gigaök |
167 tombo |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
2. lista
(0%): |
16 tûzpaj |
37 egokín |
29 életsz |
30 sorvas |
|
|
|
|
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Akela, a kétfejû patkány |
50/50 |
192% |
165% |
12 / 0.58 |
harcol |
[2] Ruankan, az ichinedar |
28/28 |
192% |
195% |
9 / 8.21 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
x 20 |
z 19 15 |
alc 10 |
|
2. Makró |
pv 1 |
ism 3 |
p |
pv 3 |
ism 3 |
p |
|
3. Makró |
p |
be 5 |
alc 8 |
x 30 |
ftk 1 |
b 99 99 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #99. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #91. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #89. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:200% ép:15%;
PV 3;
PSZ 67 48 46
47 58 66;
BA 15019;
L 200 64 29 35 14;
TT 10;
HE 2;
SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny
egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
Az
Orgling lázadás során általad
legyõzött orglingok száma: 6.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #6 (9. épület),
#7 (8. épület), #12 (4. épület), #23 (2. épület), #34 (7. épület),
#209 (170. forduló), #414 (170. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 8234. Jelenleg a szellõzõrendszer építésén dolgozol,
eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) |
* |
1 a szalamandra fekete csizmája
(#25872) |
* |
1 a tökéletesség vassisakja (#21776) |
* |
1 az ügyesség könnyû pikkelyvértje (#2366) |
|
17 ében láncing (#134)
|
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz márványgyûrûje (#29126) |
* |
1 a gepárd sárgaréz nyaklánca (#15581)
|
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) |
|
14540 arany (#1) |
* |
1 az
egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az elefánt csontamulettje (#16497) |
|
54 drágakõ (#2) |
|
584 hamis
arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 roxati üvegszem (#580) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 csodatarsoly (#508) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226)
|
|
1 fekete csuha (#586) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 hebrencs csapda (#582)
|
|
1 kék kristály (#524) |
|
1 kötél (#128) |
|
5 Krónika (#783) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a ragadozó nyílpuskája (#20185) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
6 csótányláb (#25) |
|
9 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
4 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
5 liánvirág (#24)
|
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
18 mézfû (#29)
|
|
8 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
4 ragálygomba (#26)
|
|
7 rémcserje (#34) |
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
17 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
6 velparaj (#35) |
|
4 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
16 barna manakõ (#149) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
12 ekinda haj
(#147) |
|
20 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
4 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
9 molitár háj (#165) |
|
6 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete
(#480) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
3 smaragd esszencia (#229)
|
|
3 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
1 yeti csont (#160)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 157 arany (#1), 1 óriási xenópete
(#480), 1 elfu moha (#33), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 szójer csáprágó
(#231), 1 ragálygomba (#26), 1 mézfû (#29), 19 hamis arany (#809).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278), 1 õskõ (#8),
3 barna manakõ (#149), 1 csontamulett (#1197), 3 ében nyílpuska (#133),
1 az egészség bíbor láncinge (#2832), 3 ében tündekard (#132), 1 a gyorsaság
vassisakja (#3776).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |