Karakterszám: |
7725 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
5 |
Játékhét: |
521 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
817 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2022. nov. 15. 0h:36' |
A következõ
fordulód táplálható: 2022. nov. 16. |
|
E-mail!
DRUIDAH KALANDJAI
Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod,
hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni,
beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban
amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel
együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve,
apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes
bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl
kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod
ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már
mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 47.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]
kno 1 3 2 3 5 2 |
1. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 4! Elköltesz 3 képességpontot
az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az
IQ tulajdonságod most már 4! Elköltesz 2 képességpontot a mágia tulajdonságod
növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod
most már 3!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 403.]
(2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül
járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne
érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a szóba jöhetõ helyek számát leszûkíted
háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró
leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén
meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva
zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged!
[Tárgyhasználat: kötél]
A kötelet rögzíted egy sziklatömbhöz, és leereszted az üregbe. Lassan, vigyázva
lemászol. Földet érsz a szûk üreg alján. Fúj, de büdös van itt! Mozgást
észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány máris elõtted
terem! Megtámadod az óriáscsótányt. Odakensz neki bal mancsoddal. Elkerülte.
Az óriáscsótány rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(5 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriáscsótányt.
Odakensz neki bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+21%).
Pfú! Ez jó kis testmozgás volt. Körbevizsgálódsz. Itt vannak Dorbegor maradványai!
Összegyûjtöd a csontokat. Hmmm, közben találsz egy díszes kulcsot is. Elrakod.
Nem kell hozzá sok idõ, hogy visszatérj az elöljáróhoz, aki nagy örömmel
fogad. Látva rokonának csontjait, elszomorodik, és azt mondja, hogy illõ
szertartásban lesz része a megboldogultnak. Miközben átadja jutalmadat,
25 aranyat, és azt kívánja, hogy neked több szerencséd legyen, mint Dorbegornak.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(6. kaland:) Eltöprengesz, hol is kellene a kutatást kezdeni a rég kihalt
faj után, amelyet zoblemugnak hívtak.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Végül felkeresed a város bölcsebb galetkijeit (az elöljárót, az arénamestert
és még néhány másikat), és a zoblemugokról kérdezõsködsz. Õk elirányítanak
egy öreg galetkihez, aki elmagyarázza, hogy nagyjából hogy is néznek ki
a zoblemugok: négylábú, hosszú fejû, hosszú agyarú ragadozók, a nedonkutyákhoz
hasonlítanak. Most már nekiláthatsz a keresésnek! Lelátogatsz a csatornaszintre.
Csontok után kutatsz. Minden egyes csontnál megvizsgálod, hogy az adott
csont lehet-e zoblemug maradvány. Hosszú idõt töltesz ezzel, míg végül
egy rakás csonttal térsz vissza a lakószintre. A Mester mosolyogva fogad.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
A Mester lelkesen vizsgálja a csontokat. - Ez az! Kiváló munkát végeztél!
Most már csak egy feladatod van: a maradványokból össze kéne rakni egy
zoblemug teljes csontvázát! - a Mester biztatásul vállon vereget, és még
megjegyzi: - ez persze el fog tartani egy darabig. Izzadva látsz hozzá
a csontok összerakásához az akadémia régészeti épületében.
[IQ próba
8-as küszöbre: sikeres]
Bizony megkínlódsz a feladattal, de végül a rendelkezésedre álló csontokból
egy majdnem teljes csontvázat sikerül felépíteni! Büszkén mutatod meg a
mesternek. Õ megdícsér, és átnyújtja jutalmadat, egy kristályamulettet!
Mosolyogva távozol.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester:
- Fiatal galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki
számára, aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet,
nézz be hozzám!
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]
m 5 7 2211 4443 4141 4141 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,7) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 6,7) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Moha borítja a falakat,
a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Útközben észreveszel egy
sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot.
(M 7,7) Kelet felé mozogsz. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére.
Furcsa növények nõnek mindenhol. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
sötét mákot.
(M 7,6) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy lapos sziklán hatalmas trón
emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb.
Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden.
(teljesen meggyógyultál.)
(M 7,5) Merre tovább? Északra! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár
semmilyen gonosz akadály.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,6) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy lapos
sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel.
Félve lépsz közelebb. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,5) A folyosó északra tart. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,4) Észak felé mozogsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik,
a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár máris
elõtted terem! Támadod a nohnetárt. Villámokat köpsz.
(6 ép-t sebeztél).
A nohnetár rád veti magát. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Kitátja száját,
és mérges gázt lehel rád.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy nohnetár gumó.
[ld. enc.]
(M 6,4) Nyugatra mész tovább. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített
helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd rohan. Megindulsz a vámpírdenevér felé.
Már ott is vagy! A vámpírdenevér téged támad. Harapásra nyitja száját,
támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod a vámpírdenevért.
Lekeversz egyet bal mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
Elhibáztad. A vámpírdenevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A vámpírdenevér rád veti magát. Harapni próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Megtámadod a vámpírdenevért.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a vámpírdenevért. Lesújtasz bal mancsoddal.
(10
ép-t sebeztél). A vámpírdenevér halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+10 életpont.)
(M 6,3) A négy égtáj közül északot választod. A földön heverõ mocsok, a
rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd rohan. A tûzféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A tûzféreg rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzférget. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). A tûzféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%).
(M 5,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet.
A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész.
Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba.
Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy
lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy
helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre
jársz, megnézheted esetleg.
(338. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megpillantasz
egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen,
nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
energiatüskét.
3 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz a mélységi gnóm felé.
Már ott is vagy! Megtámadod a mélységi gnómot. Beversz egyet bal mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+24%). Elrakod a zsákmányt, ami egy kés.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+9 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert,
de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Bár tökéletesen látsz a sötétben,
azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt
kicsit. Észreveszel 1
liánvirágot. Szakértõ módon leszeded.
[ld. enc.]
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány odajön hozzád. A kétfejû patkány irányába
mozogsz. A kétfejû patkány rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Támadod a kétfejû patkányt. Beversz
egyet bal mancsoddal. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal
mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A kétfejû patkány rád támad. Elõrehajolva harapni próbál
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kitátja száját, harapni próbál
fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A kétfejû patkány
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés
után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Hosszú
ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra.
Ellenfeled egy nohnetár (#12).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a nohnetárt. A nohnetár máris elõtted terem!
A nohnetárt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(6 ép-t sebeztél). A
nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(6 ép-t
sebzõdtél).
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+7 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod,
amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén
állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély
oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Rövid kutatás
után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded.
Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány feléd mozog.
Támadod az óriáscsótányt. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél).
Az óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Mellétrafált
a balfácán.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz
utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet,
a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Idelent valamiért sokkal
hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul feléd rohan. A johhtukult
próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. Ez mellément. A johhtukul
rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Bûze zavar.
(-1 ép.)
[A csatában összesen 3 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve
leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl
elõugorhat egy lény. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó,
egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a
hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején?
Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár
fel is mászhatsz.
(432. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét.
3 ép-t sebzõdtél. Megindulsz a mélységi gnóm felé. Már ott is vagy! Megtámadod
a mélységi gnómot. Lesújtasz bal mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). A mélységi
gnóm halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Viszed,
ami mozdítható: egy kés.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki
van otthon? Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
My Little Pony, egy szálkás termetû, sárgás bõrû, kopasz,
üveges tekintetû, záptojás szagú férfi. Viselt tárgyai: bíbor láncing,
díszes fejpánt, márványgyûrû. My Little Pony körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való
állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl,
távoli, misztikus világokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál
valamit - megtudod, mi az a zöld nyálka.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 164 sebzést okoztál, és
71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 178 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
358 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Druidah, egy hatalmas mancsokkal rendelkezõ, vérpiros szemû
nyáladzó pofájú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Ez az 5. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.45 |
[2] IQ: |
4 / 1.05 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.15 |
[4] egészség: |
3 / 1.85 |
[5] mágia: |
3 / 0.10 |
[6] gyorsaság: |
4 / 1.21 |
[9] Méret/ép: |
47 / 22 |
Min. méret: |
39 |
Barlangméret: |
47 |
|
|
Varázspont: |
15 / 10 |
Képességpont: |
10 / 57% |
Hõsi pont: |
6 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
2% |
Galetki erõ: |
94 / 73 |
Hírnév : |
8 |
Jóllakottság: |
126% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
1 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
34 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
23 (8) |
Leölt torzszülött: |
25 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[13] elektr.lehelet: |
4 / 3.80 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.40 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[47] zárnyitás: |
3 / 0 |
[48] mászás: |
3 / 0.40 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal mancs |
[100] méret: |
5 / 1 |
[101] szakért.: |
2 / 1.16 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40;
VI erõ:100% ép:35%;
PV 8 3 5;
PSZ 47
48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #21 (1. épület), #338 (5. forduló),
#272 (0. forduló), #432 (5. forduló).
TÁRGYAID |
|
185 arany (#1) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
2 kés (#5) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
2 winropu moha (#22) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 25 arany (#1), 2 sötét mák (#23),
1 díszes rézkulcs (#129), 1 kristályamulett (#130), 1 nohnetár gumó
(#212), 2 kés (#5), 1 liánvirág (#24).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY) Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a
díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy
elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.
KRISTÁLYAMULETT (130. TÁRGY) Egy gyönyörû, fehér kristályból készült,
minden bizonnyal mágikus amulett. A lárvaszinten kívül nemigen bukkanhatsz
rá sehol, pedig állítólag valami igencsak különleges dologra lehet használni
egy magasabb szinten. Persze lehet, hogy ebbõl semmi sem igaz...
NOHNETÁR GUMÓ (212. TÁRGY) A nohnetárok hátsó fertályán (már ha egyáltalán
meg tudod állapítani, melyik a hátsó fertálya) nagy, zöld színû gumó nõ.
Ha esetleg elejtesz egy nohnetárt, érdemes ezt a gumót félretenni, ugyanis
a szint kereskedõje szép pénzt fizet érte - állítólag a felsõbb szinteken
élõ alkímistáknak adja el, akik a gumó belsejében termelõdött nedveket
felhasználják bizonyos mágikus fõzetek elkészítésekor.
VÁMPÍRDENEVÉR (11. LÉNY) A vámpírdenevérek az alsó szintek apró vérszívói,
ellenfelük életenergiáját magukba szívva táplálkoznak. Veszélyes ellenfél
lehet, mert: 1.) nehéz eltalálni (fõleg, amíg a hátadra tapasztva mélyeszti
beléd a fogát); 2.) a tõled elszívott vérrel regenerálja az általad okozott
sebeket. Persze azért annyira nem kell félned tõle, ha megsebez, azért
még nem fogsz vámpírrá változni. A vámpírdenevér táplálékot jelenthet a
micinisták és a mágiafalók számára.
MÉLYSÉGI GNÓM (10. LÉNY) A mélységi gnómok szánalmas teremtmények, mindössze
két lábuk és karjuk van, nincsenek agyaraik, és nagyon aprók. Fizikai támadásra
gyakorlatilag képtelenek, mindössze nevetséges mágikus képességük van.
Valljuk be, ez egy halálra ítélt faj, valószínûleg néhány évtizeden belül
ki fog pusztulni, és ettõl még magas mágiaellenállásuk sem menti meg õket.
Különösen, mert a zöldvérûek és a mágiafalók aktívan vadásznak rájuk. Egyetlen
dolog szól a javukra, hogy aránylag ellenállóak az elektromossággal szemben.
KÉS (5. TÁRGY) Az egyik legprimitívebb pattintott kõfegyver, a kés igencsak
siralmas eszköz az önvédelemhez: sebzése D4, annyi, amennyit a leggyengébb
fogakkal képes egy galetki okozni. Nyilvánvaló, hogy ennek használatára
csak egy puhány, harcképes végtagok növesztésére nem képes humanoid kénytelen
szorítkozni. Ha tréfából használni akarod, akkor a KF 5 (végtag) paranccsal
veheted kézbe (ha pl. az elsõ végtagodban akarod használni, a KF 5 100
parancsot add ki).
LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY) Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül
is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az
nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében
gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak,
és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos
komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint:
2.]
ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY) A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb
teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha
felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába
csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat,
hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot
fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HATODIK FORDULÓDHOZ Ha te notórius tûz- vagy egyéb
lehelet használó vagy, akkor talán nem fontosak annyira a következõ sorok,
de azért nem árt, ha átfutod õket. Végtagod támadóerejét jeletõsen megnövelheted,
ha valamilyen speciális képességet növesztesz rá. Ez lehet mérgezés, bénítás,
vámpirizáció meg mindenféle hasonló nyalánkság [Ld. Szabálykönyv: Végtag
speciális képességek.] Ha támadóerõdet szeretnéd megnövelni, jól jöhet
a sebzõ méreg, amely sikeres mérgezés esetén minden körben sebzi ellenfeledet.
Ha a védelem elsõrendû, válaszd a vámpirizációt, így minden ütéssel gyógyulhatsz,
kevesebb TVP-t kell gyógyításra költened, vagy a bénítást, hogy ellenfeled
ne tudjon megütni. Ha szeretsz kockáztatni, válaszd a kontaktmérget vagy
a paralízist: sok csatában nem is látod hasznukat, de néha könnyedén fogsz
gyõzni akár nagyon erõs ellenféllel szemben is. A rothasztás vagy energiaszívás
akkor hasznos, ha úgy érzed, a csatákat könnyen megnyered speciális képesség
használata nélkül is, viszont jól jön egy kis extra táp. A manaszívásnak
és roncsolásnak most még kevés hasznát veszed, késõbb lesznek fontosak:
ráérsz ilyesmit majd az új végtagodra rakni. Tegyük fel, hogy mondjuk a
vámpirizációt választod. Ekkor a BE 4 203 100 parancsot add ki. A 203 a
vámpirizáció száma, a 100 pedig azt jelenti, hogy az elsõ végtagodra rakod.
A mûvelet 20 TVP-t és 5 KNO-t igényel. Ha igazán azt szeretnéd, hogy a
vámpirizációnak látszatja legyen, rögtön rakj is rá mondjuk 6 KNO-t (KNO
102 6), így ütésenként 2 ép-t fogsz gyógyulni. 11 képességpontért nem is
olyan rossz. Persze a többi képesség ugyanolyan jó, mint a vámpirizáció,
válassz olyasmit, ami legjobban illik karaktered stílusához!
Ha esetleg
a lehelésre specializáltad magad: nem árt, ha tudod, hogy rövid távon a
lehelés nagyon hatékony, de: bizonyos szörnyek teljesen immúnisak egyik
vagy másik támadási formára, ezért nem árt kétféle lehelést fejleszteni,
de még jobb a lehelés mellett a közelharchoz is konyítani. Elég kellemetlen,
ha az Õsök Csarnokában egy legyõzhetetlen ellenféllel akadsz össze. A kezdõ
szinten általában elég, ha 3 kno-ért felnöveled a végtag méretedet 3-ra
(KNO 100 3), ezzel már a legtöbb, leheletedre immunis lény ellen lesz esélyed.