Karakterszám: |
7378 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
15 |
Játékhét: |
19 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
211 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. már. 29. 8h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. ápr. 1. |
|
|
E-mail!
WATEN EL BAFF KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
3. NAP ** Nem átall háborgatni
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat
meghaladóan ocsmány férfi. Viselt tárgyai: sisak, az egyensúly gyûrûje,
fekete csizma, bronzmedál, barbár lándzsa, pikkelyvért, pajzs, a pontosság
csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az ennivalóról
eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól
függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! A hosszú
parti végül véget ér. Mélységben Szuttyogó megköszöni a vendéglátást, és
hazaindul. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az albinó
pók.
[ld. enc.]
**
8. NAP ** Felkeresi barlangodat
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált,
ködös tekintetû férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai:
ezüst fejpánt, az egyensúly gyûrûje, a védekezés vas lemezpáncélja, kristályamulett,
bronzmedál. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Ezt kiáltod vissza:
"Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõ átkot vágja
a fejedhez: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Nem késel a válasszal:
"Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget."
A következõt mondja neked: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely
bezengi az egész barlangot!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma
lélekenergia.
**
16. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Galmuszk, egy tüskés bõrû, hatalmas kolosszus
férfi. Viselt tárgyai: malachit karkötõ, díszes fejék, kristályamulett,
háromszögszimbólum, csepp fülbevaló, sárgaréz nyaklánc. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Beszélgetni kezdtek,
és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Amikor
már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+9% jóllakottság)
**
17. NAP ** Nem átall háborgatni
Sir Barracuda, egy magas, vékony, beesett
arcú, vizenyõs tekintetû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejpánt,
gyalogos lándzsa, mellvért, fekete csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A lakoma
közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról,
arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül
Sir Barracuda feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8%
jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a katapulter.
[ld. enc.]
**
21. NAP ** Eljön barlangodba
Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú,
törékeny testalkatú férfi. A következõket látod nála: kristályamulett,
ezüst fülbevaló, csizma, bronzmedál, az egészség malachit karkötõje, az
egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szárnyas sisak. Már amikor belép, akkor
látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Bocskort csinálok a füledbõl!" Rögtön visszavágsz: "Te leprás
zombi!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Násztáncot járnak a fejeden
a tetvek!" Ezt kiáltod vissza: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!"
Ezt mondja neked: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek
között, megállnak a fejlõdésben." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán,
nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél.
Ellenfeled lélekenergiát kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 496.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 1.* Jégkirálynõ teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*már. 3.* XelloRia egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "jéglehelet
itala."
*már. 6.* Altair-Cast lett az aréna bajnoka.
*már. 7.* Morgana
gyõzelmet aratott Télapó felett.
*már. 7.* Egy Igazi Hõs teljesítette
a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*már. 7.* Jégkirálynõ és Lord
Zaratul megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött.
*már. 7.* Jégkirálynõ
és Jose D'Brison Baro megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött.
*már.
8.* Dizsnyóarcú Trücsvók teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában
kapott.
*már. 13.* Morgana és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes
kalandot.
*már. 13.* Black Rose gyõzelmet aratott Sassquia Nuinne felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 7.* Mighty és Zzdüzzzssss megküzdöttek egymással, és Mighty gyõzött.
*már. 8.* Csukonyi a Kalmár és Inferno megküzdöttek egymással, és Csukonyi
a Kalmár gyõzött.
*már. 14.* Mighty csatában legyõzte Urtica Dioicát.
*már. 16.* Jégkirálynõ és Dorothy megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ
gyõzött.
*már. 20.* Morgana és Jarlaxle megküzdöttek egymással, és Morgana
gyõzött.
*már. 20.* Csukonyi a Kalmár gyõzelmet aratott Hydron felett.
*már. 22.* Dizsnyóarcú Trücsvók csatában legyõzte Roo O'corrsot.
*már.
22.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
kno 15 2 |
15. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 8. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
kno 57 1 |
57. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 171.]
kno 2 3 |
2. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 171.]
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megpillantasz egy másik
vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás
közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után
megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest
a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor irányába mozogsz. A szárnyas bolhedor
közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a szárnyas bolhedort. Nagy levegõt
veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél). A szárnyas
bolhedor rád támad. Elõre szúr jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárnyas bolhedort. Savat lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor rád veti magát. Feléd döf jobb
karmával. Nem talált.
*** 3. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor holtan terül el.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Összegyûjtöd
a "kincset": egy bolhedor szárny.
[ld. enc.] [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 161.]
be 20 10 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
10! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat
neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert
a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi
táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen
megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni
a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc
úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek
legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen
mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete
ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi,
hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül
sok szerencsét kíván.
(50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum
4 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
(378. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Hatodik érzéked
veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** A húsevõ növény feléd mozog. Megindulsz a húsevõ növény felé.
Már ott is vagy! A húsevõ növény téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. Elhibázta. Támadod a húsevõ
növényt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(10 ép-t
sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
El sem talált, haha. Megpróbál megmarni.
(3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A húsevõ növény téged támad. Rád vág jobb csápjával. Elhibázta.
Kitátja száját, harapni próbál.
(10 ép-t sebzõdtél). Támadod a húsevõ növényt.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(12 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Rád vág jobb csápjával.
(5
ép-t sebzõdtél). A fogaival támad.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a húsevõ
növényt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). A húsevõ növény
kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és egy drágakõ.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.) Egy
óriási, döglött féreg teteme hever elõtted. Se megkerülni nem tudod, sem
átmászni rajta. Odébb kell tolnod!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Nekiveselkedsz, és lassan megmozdul az óriásféreg. Huh, ez nehéz volt,
de most már szabad az út! Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy katapulter
(#33).
*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. Mellé! A katapulter
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A katapultert próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). A katapulter téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a katapultert. Rávágsz jobb csápoddal.
(5 ép-t sebeztél).
A katapulter rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A katapulter rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával.
Mellé! A katapultert próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra). [33 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel
a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol
találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen
a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek
nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod.
Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél] Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére
mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ
hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es
küszöbre: sikeres] A második próbálkozás után sikerül éppen jó helyre
dobni a kötelet. Már csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás próba 6-os küszöbre:
sikeres] Ezt a sportot neked találták ki. Pár másodperc múlva már az elöljáró
háloszobájának ablakában lógsz. Óvatosan belököd, szerencsére nem volt
zárva. Beugrasz a szobába és felhúzod magad után a kötelet, nehogy lent
belebotoljon valaki. Odamész az ágyhoz és jól megszórod a viszketõporral.
Arra azért vigyázol, hogy rád ne kerüljön belõle. Amikor végeztél, kinézel
az ablakon, és amikor nem látsz lent mozgást, újra kidobod a kötelet.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] Villámgyorsan lekúszol a kötélen.
[Mászás próba
7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Lecsusszansz a kötélen. Éppen
hogy csak földetérsz, amikor észreveszel két galetkit feléd jönni. Vesszen
a kötél, gondolod, és eliszkolsz. Miután megállapítod, hogy senki sem követ,
elmész a boltoshoz, és elmeséled neki, hogy sikerült a feladatot végrehajtanod.
A fickó elmosolyodik, majd átad egy zacskót.
- Itt a jutalmad, 30 arany.
- Dehát százról volt szó!
- Bizonyára félreértettél valamit, valószínûleg
túl halkan beszéltem.
Mivel ott áll mögötte két testõre is, úgy döntesz,
hogy a varázstárgyakat nincs értelme emlegetni. Morogva távozol a boltból.
(+2 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt
még 98.]
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós
járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett
galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt
levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást
hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd rohan. Megrohamozod a tûzgyíkot. A tûzgyík
téged támad. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a tûzgyíkot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád támad. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(15 ép-t
sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(13 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél).
A tûzgyík halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit.
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+27 életpont.) Huh,
ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban
belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan
haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy
újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sáskaharcost.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(8 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(10 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád veti magát. Rád vág jobb
karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd üt bal karmával.
(6
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(8 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád veti magát. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Nem
talált. Odacsap neked bal karmával. Nem talált. Támadod a sáskaharcost.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(7 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.) [44 TVP-t használtál fel, maradt
még 54.]
bb 1 7 5 20 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap,
parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 11 ap, kötél (#128)
23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány
karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap,
mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, a Tél ezüstlánca (#170)
92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 190 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû
láncing (#1031) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 133 ap, pajzs (#1060) 23
ap, sisak (#1075) 23 ap, maszk (#1090) 11 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, ezüst
fejpánt (#1107) 18 ap, köpeny (#1135) 6 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld
köntös (#1151) 13 ap, átlátszó köntös (#1152) 18 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos
öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz
nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11
ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210)
18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap,
gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227)
18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, díszes karkötõ
(#1242) 18 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst
fülbevaló (#1257) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a törpék
pajzsa (#6460) 138 ap, a tudós görbekardja (#11666) 259 ap, az ellenállás
kerek pajzsa (#28511) 144 ap.
[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi
fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely
a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel
szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent.
Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet.
Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Zak Hazadar, amit õ legyõzött:
egy elektromancer (#98). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled
egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
az óriás skorpiót. Az óriás skorpió rád támad. Körbe-körbe forgatva üt
farkával. Félrehajoltál. Lecsap rád ollóival.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
az óriás skorpiót. Savat lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Lesújt rád farkával.
(4 ép-t
sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Lesújt rád ollóival.
(7 ép-t sebzõdtél).
Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(11 ép-t sebeztél). Mérgezõdsz.
6 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió rád támad. Lesújt rád farkával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Mérget kaptál! Feléd döf ollóival. Elkerülted. Támadod az óriás
skorpiót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(10 ép-t sebeztél).
Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 12 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Ez bizony szégyenteljes vereség
volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+15 életpont.)
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete
sajnálkozva fogad:
- Barátom, Waten el Baff, amíg nem oldottad meg az
elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 50 paranccsal dobd
el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.] [33 TVP-t használtál fel, maradt
még 21.]
m 10 10 1144343 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 11,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy óriási gombákkal teli
terembe lépsz be. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
gyilkos borókát.
[ld. enc.]
Visszatérsz szállásodra. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
m 10 10 1111 1111 1144 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,10) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 10,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Fehér szálú, a sötétséghez
szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
(M 10,8) Északi irányba folyatod utadat. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 10,7) A négy égtáj közül északot választod. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 10,6) A folyosó északra vezet. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [9 TVP-t használtál fel, maradt
még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
az 1092 1197 |
tárgy azonosítása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 1092. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban
1197. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Találtál egy
alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Zephyndar, egy fekete, pikkelyes, smaragdzöld szemû,
sárkányfattyra emlékeztetõ férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja.
Tárgyai: díszes fejék, pajzs, fekete nadrág, barbár lándzsa, az angyalok
utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az egészség nyaklánca,
a természet malachit karkötõje, suhanó csizma. Elsõ mondatod: "Ázzon be
a barlangod!" Zephyndar nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében.
Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 219 sebzést okoztál,
és 163 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
172 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Waten el Baff, egy skótkockás, melegre lágyuló bõrû, rubinpiros
szemû, narancsárga hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2.
szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 15. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.55 |
[2] IQ: |
5 / 1.51 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.40 |
[4] egészség: |
5 / 0.58 |
[5] mágia: |
7 / 1.80 |
[6] gyorsaság: |
3 (2) / 1.60 |
[9] Méret/ép: |
52 / 28 |
Min. méret: |
47 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
53 / 53 |
Képességpont: |
8 / 52% |
Hõsi pont: |
6 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
15% |
Galetki erõ: |
123 / 105 |
Hírnév : |
176 |
Jóllakottság: |
104% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
16 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
62 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
51 (3) |
Leölt torzszülött: |
57 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[12] savlehelet: |
8 / 1.67 |
[15] regeneráció: |
8 / 0 |
[25] bûz: |
1 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[48] mászás: |
3 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.75 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.73 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 2.60 |
[66] lopakodás: |
3 / 0 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb csáp |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.64 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 12 20;
VI erõ:100% ép:40%;
PV 4 3 1 5;
PSZ 56 57;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #8 (7. épület), #10 (4. épület),
#20 (9. épület), #50 (20. épület), #353 (13. forduló), #378 (13. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 zöld köntös (#1151) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fekete nadrág (#171)
|
* |
1 kemény bõrpáncél (#3) |
Ékszerek, kincsek |
|
197 arany (#1) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Fegyverek |
|
2 kés (#5) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 csonttõr (#1301) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 méregellenállás (#51) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
Egyéb kacatok |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 pirgamit (#152)
|
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 húsevõ bibe (#151)
|
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.
KATAPULTER (33. LÉNY) Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények.
Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés
jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag
nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni
a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik,
inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot
a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.
BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY) A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened,
mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz
használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te
nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni,
de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.
HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY) A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi
komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen
torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy
többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához,
ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!
TÛZGYÍK (40. LÉNY) Ezek az aránylag apró, vörös pikkelyes lények állítólag
még mélyebben a föld gyomrában, az izzó magma közelében születnek. Igaz
vagy nem igaz, tény, hogy közeli affinitásban vannak a tûzzel: még a vacsorájukat
is meg szokták sütni fogyasztás elõtt egy jól irányzott tûzlehelettel.
A tûzgyík puha, fehér húsa ízletes csemege a piromádok és tejivók számára.
PIRGAMIT (152. TÁRGY) Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos
piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha
megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják
anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor
egyéb felhasználási módszert tudnak.
SÁSKAHARCOS (44. LÉNY) A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával
rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl
támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni,
egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a
császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött
vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása
rovarevõ vagy micinista).
GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY) Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt
képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen
kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy
az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]