Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 15:02:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7353-23

Karakterszám: 7353 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 23 Játékhét: 23
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 169
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. szept. 23. 9h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2002. szept. 26.

E-mail!

PARASZT KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 4. NAP ** Eljön barlangodba Káin, egy fekete hajú férfi. Ruhája új, de a rajta levõ jelek ezer évesek. Ki ez a férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, bõrpáncél, tõr. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Káin irányába mozogsz. Káin máris elõtted terem! Megtámadod Káint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (19 ép-t sebeztél). Káin téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-13 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Káint. Savat lehelsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). Káin téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (15 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-11 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Káin meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9597.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 20.* Káin gyõzelmet aratott Bitang felett. *szept. 20.* Káin és Big Daddy L. megküzdöttek egymással, és Káin gyõzött. *szept. 20.* Káin csatában legyõzte Joe Kakkert. *szept. 20.* Káin gyõzelmet aratott Aligathar Al Jang felett. *szept. 20.* Káin csatában legyõzte Darton a megbocsátót. *szept. 23.* Káin csatában legyõzte Tolvajt. *szept. 23.* Káin csatában legyõzte Mirjamot. *szept. 23.* Káin gyõzelmet aratott Darton a megbocsátó felett. *szept. 23.* Káin és Tüskés Klezmó megküzdöttek egymással, és Káin gyõzött.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 19.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *szept. 19.* Fortiant legyõzte harcban egy sziklaóriás. *szept. 19.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *szept. 19.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó Keilort. *szept. 19.* Kronx és Signy Mallory pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *szept. 19.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dar'es Dygma felett. *szept. 20.* Féreg Artist majdnem felfalta egy görényteknõc. *szept. 20.* Lord Khalel rangja a Bárdok Klánjában "a béke õre" lett. *szept. 20.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Raiden Nagyúr felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

b 4 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 50. Fejlõdsz: +1 erõ; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

kno 12 1 12. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

e 10 élelemszerzés
Ellátogatsz a szint vegetáriánusai által épített "üvegházba". A mágikus úton gerjesztett napfénnyel megvilágított kertben finom zöldségek teremnek. Karalábét, articsókát, padlizsánt és tököt falatozol. (+40% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

t 6 4 6. szakértelem tanulása 4 TVP-ért
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá. Fejlõdsz: +1 tanulás; [4 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Büdös Vörös, egy büdös vörös mágikus aurával borított büdös vörös férfi. A következõket látod nála: kés, díszes fejék, kristályamulett. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az elmanakh. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** A barlangi pók irányába mozogsz. A barlangi pók feléd mozog. Megtámadod a barlangi pókot. Savat lehelsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). A barlangi pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A hártyás lemúr odajön hozzád. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** A johhtukul felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A johhtukul odajön hozzád. Támadod a johhtukult. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél). A johhtukul kileheli lelkét.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). [16 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a mélységi gnóm elvarázsol egy energiatüskét. 2 ép-t sebzõdtél. A mélységi gnóm felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a mélységi gnómot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Viszed, ami mozdítható: egy kés. [19 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a polipfejet. A polipfej odajön hozzád. Támadod a polipfejet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (20 ép-t sebeztél). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy kerek kõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a barlangi pók felé. Már ott is vagy! A barlangi pók máris elõtted terem! Támadod a barlangi pókot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (17 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik. (247. kaland, összköltsége 20 TVP.) A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vámpírdenevért. A vámpírdenevér közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (21 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy vándorcsizma. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy jótanács: Költözz FEL a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +4 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 167 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 189 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Paraszt, egy Irtózatosan PARASZT férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 23. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.35
[2] IQ: 3 / 1.10
[3] ügyesség: 3 / 0.20
[4] egészség: 3 / 2.21
[5] mágia: 1 / 0.40
[6] gyorsaság: 7 (8) / 2.14
[9] Méret/ép: 47 / 45
Min. méret: 46
Barlangméret: 50
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 44%
Hõsi pont: 0 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 3%
Galetki erõ: 121 / 89
Hírnév : 138
Jóllakottság: 180%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (1)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 136 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 130 (7)
Leölt torzszülött: 142 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 12 / 3.19 [17] vastag bõr: 11 / 0 [25] bûz: 2 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 1 / 0.35 [47] zárnyitás: 2 / 0.56 [48] mászás: 3 / 2.43
[65] álcázás: 8 / 0.21 [67] régészet: 8 / 3.83 [69] tanulás: 2 / 0.01

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.08     rövid tõr

MAKRÓID
1. Makró
p 3699
t 6 4
2. Makró
ism 4
vd
ism 10
x 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 5 25; VI erõ:300% ép:20%; PV 8 3 5; PSZ 47 48 65 67;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (2. forduló), #203 (21. forduló), #211 (21. forduló), #247 (23. forduló), #257 (4. forduló), #200 (7. forduló), #327 (16. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 kék köpeny (#1137) 1 csizma (#1120) 1 ezüst fejpánt (#1107)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 öv (#1165) 1 sárga öv (#1167)
1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
249 arany (#1) 5 drágakõ (#2) 1 szimbólum (#1210)
1 karkötõ (#1240) 1 amulett (#1195) 1 márványgyûrû (#1226)
1 ezüst fülbevaló (#1257)

Fegyverek
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 fogazott tõr (#6) 7 kés (#5)
2 hosszúkard (#1317) 3 kerek kõ (#11) 1 csonttõr (#1301)
1 barbár lándzsa (#1331) * 1 rövid tõr (#1302)

Varázsitalok és füvek
5 mitulen fû (#20) 6 liánvirág (#24) 6 winropu moha (#22)
5 csótányláb (#25) 8 sötét mák (#23) 2 mátekel gomba (#21)
1 fehér gyógyital (#50)

Egyéb kacatok
9 nohnetár gumó (#212) 76 õsi relikvia (#17) 11 lemúr hártya (#161)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELMANAKH (66. LÉNY)
Az elmanakh titkozatos, rejtett helyeken élõ, korlátozott mágikus képességekkel rendelkezõ torzszülött. Egy kékesfehér, áttetszõ testû humanoid, amely sokak szerint részben az asztrális síkon él. Hatalmas, oldalsó lebernyegei igencsak ijesztõek, de harcban nem ezeket használja, hanem mágikus képességeit.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.