Karakterszám: |
7352 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
12 |
Játékhét: |
12 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
711 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 9. 7h:56' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 16. |
|
|
E-mail!
MADEIRA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
5. NAP ** Balszerencse kiadott egy tk 51 9745 7352 0 0 0 parancsot.
**
6. NAP ** Lady Lucitania kiadott egy tk 51 5257 7352 0 0 0 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 302.) A te szinteden a legnevesebb
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû,
fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve
262.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*feb. 3.* Nagyétvágyú új végtagot növesztett!
*feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet
tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten.
*feb. 4.* Nomis Leinád lett
az aréna bajnoka.
*feb. 7.* Mighty új végtagot növesztett!
*feb. 7.*
Torz Talbot teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában kapott.
*feb.
8.* Black Rose teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott.
*feb.
8.* Lelkek Vadásza teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*feb. 8.* Csillagszemû teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián
kapott.
*feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*feb. 8.*
Maxigáz mérg. lehelet tulajdonsága 13 lett, elsõként a szinten.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
55. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
vi 125 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 125 százalékánál. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 136.]
kno 62 7 |
62. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 136.]
kno 3 2 |
3. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 136.]
be 17 1 |
meglátogatod az 17. épületet |
Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni
a Klánhoz. Várnod kell egy darabig, amíg az a galetki, aki az újoncok
felvételével foglalkozik, megérkezik. Egyszercsak besuhan egy hosszú, hollófekete
hajú, izmos testû galetki lány. Õ lenne Xembia, a Klán egyik helyi vezetõje?
A leány elmosolyodik zavarodon, majd megszólít:
- Madeira, nem vagy teljesen
ismeretlen elõttünk, és nagyon örülünk, hogy felkerestél bennünket, ahelyett,
hogy a saját szakálladra ûznéd a mesterséget. - ezzel elõrehajol, és egy
jelvényt tûz a ruhádra, amely egy lakatot ábrázol. - Mostantól hivatalosan
is a Klán tagja vagy! Igazi szabályaink nincsenek, de azért nem árt, ha
Zodera elmond néhány dolgot, amit nem árt tudnod. - azzal Xembia, még mindig
mosolyogva, megfordul, és a következõ pillanatban már el is tûnik az árnyak
között. Zoderához, egy alacsony, de nagyon rugalmasnak tûnõ tolvajlányhoz
fordulsz, aki rögtön magyarázni kezd.
- Elõször is, ne nagyon bízd el
magad! Vannak itt nálad sokkal jobb tolvajok, méghozzá szép számmal. Ha
bajban vagy, fõként magadra számíts: ha ügyetlen vagy, és a Katonák Klánja
a nyomodba ered, a saját rejtekhelyedre menekülj, ne ide! Bárkitõl lophatsz
és bármit, kivéve a Klán tagjait. (Minél hamarabb add ki a BA 17 parancsot,
ha még nem tetted meg.) Végezetül, a Klán tagjainak szemében akkor vívhatod
ki a legnagyobb tiszteletet, ha a Klánnak is dolgozol! Itt bármikor kaphatsz
megbízást, már most, a kezdetek kezdetén is. Mindig egyszerre három feladatod,
küldetésed lesz, ha valamelyiket teljesíted, azonnal kapsz helyette újat!
Nos, lássuk, milyen megbízások közül válogathat egy magadfajta besurranó:
1.) A Klán minden tagja zsákmányának egy részét leadja a céhnek, ez
természetes. A közelmúltban szerzett zsákmányodból 100 arany korrekt összeg
lenne. 2.) A Hegy legügyesebb galetkijei vitathatatlanul a Klánunk tagjai
közül kerülnek ki. Érj el 10-es ügyességet! 3.) Most, hogy beléptél a
Klánba, szeretnénk látni, hogy mit is tudsz. Egy speciális, az ügyességedet
próbára tevõ feladatsort állítottunk össze. Ha készen állsz, add ki a KK
43 parancsot. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 131.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmi veszély!
Továbbmész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Birka, egy barátságos, kis
szõrõs, senkit nem bántó BEEEE-getõ férfi. A következõket látod nála: fekete
csizma, az ellenállás karkötõje. Csendben elteszel 1 sötét mákot. Még mindig
nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját
is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 131.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hohó! Ez a barlang
itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél.
Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz. Valami neked csapódik, és
kegyetlen fájdalmat érzel. Csapda! (-11 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
A galetki, aki itt lakik
Aimbush Znork, egy banánalakú fejû, tûhegyes fogai
közt még egy belsõ állkapoccsal rendelkezõ férfi. Felszerelése: csepp fülbevaló,
szivárvány karkötõ, maszk. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.
*** 1. KÖR *** Aimbush Znork irányába mozogsz. Aimbush Znork közelebb jön,
hogy támadhasson. Támadod Aimbush Znorkot. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(6 ép-t sebeztél). Aimbush Znork rád támad. Feléd döf bal karmával.
(17 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Aimbush Znork rád veti magát. Rád vág bal karmával.
(19 ép-t
sebzõdtél). Aimbush Znorkot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Aimbush Znorkot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(5 ép-t sebeztél). Aimbush Znork rád veti magát. Elõre szúr bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+34 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Odamész az egyik
"galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megnyugszol,
itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Vidámhalál, egy magas, körszakállas,
tekintélyt sugárzó férfi. Tárgyai: díszes fejék. Ez az! Sikeresen elcsórtál
1 sötét mákot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan
távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
pv 5 3 4 2 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges,
egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 87.]
m 8 7 878 1444 3434 1414 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,7) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 78) A legközelebbi feladat megoldásánál 78 lesz a válaszod.
(M 8,6) Mindenre felkészülve, északra mész. Mély, zengõ hangot hallasz,
és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok
õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák
egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk
egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben vámpírdenevér
tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta,
bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill.
csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
2 növényt kapott, és az állatokat napi 8 órán keresztül világították meg
Y milganddal, a szaporulat 44 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén
8-as fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 56 volt.
Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal,
46 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar
9-es fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig világította õket meg, mi lett
az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Hosszasan gondolkozol, végül megmondod
a megoldást. [78] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20%
lélekenergia.)
(M 7,6) Nyugat felé folytatod a felderítést. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 6,6) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A földön heverõ mocsok,
a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(7 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Megpróbál benyomni
neked bal mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával.
(6
ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Benyom
neked bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád jobb mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Újra a 7,6-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+22 életpont.)
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni. [32 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
dk 20 52 |
dobása 20. kalandnak |
Rendben, 20. kaland törölve. Rendben, 52. kaland törölve. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 55.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, enged meg, hogy bemutatkozzam:
Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha
felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen
kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya
szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos
nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit,
aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja
végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd
fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak
a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha
sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra.
(21.
kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még
50.]
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz
a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és
már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan,
nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os
küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított
részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel
az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod
azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened,
amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira
van az álványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a
karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a
karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó
szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához
rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és
a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi
akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz, a másikkal a vakolatot vered. A nagy
homokórát háromszor fordítják meg, mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten
kiált: - Gratulálok, nagyszerû munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen
az állványig, majd leereszkedsz a földre. Rugort atya megszorítja a kezed,
majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe vendégünk vagy egy ingyen
gyógyításra, és kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel átnyújtja az
egyensúly gyûrûjét.
[ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
kf 213 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Felveszed az egyensúly gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
vee 1046 128 1 |
sok-sok vásárlás |
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 40 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80
ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 20 ap, díszes rézkulcs (#129)
10 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, pirgamit (#152)
16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212)
20 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, láncing (#1030) 80 ap, maszk (#1090)
10 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 8 ap,
sárga öv (#1167) 10 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181)
20 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 26 ap, amulett (#1195) 10 ap, amulett (#1196)
12 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum
(#1211) 20 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 12 ap, malachitgyûrû
(#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap,
csepp fülbevaló (#1256) 8 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 10 ap, tõr (#1300)
10 ap. Sajnos 1046. tárgy jelenleg nincs a boltban. Veszel 1 kötelet 20
aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
kf 1046 |
bekészíted az 1046. tárgyat |
Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 30.]
az 1105 1046 |
tárgy azonosítása |
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat.
Fejpánt: értéke 5 arany.
A következõ képességekkel rendelkezik: +3% védekezés. Sajnálom, de nincs
a birtokodban 1046. tárgy. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
bb 1 20 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba.
[be 20:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete
végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked
és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint
egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát
is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek,
és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még
felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta
össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket
- ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle
tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen
elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó
nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét
kíván.
(50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet
részt benne.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
(17. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid séta
után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet.
Tétovázás nélkül haladsz tovább. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött,
és megpördülsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(6 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Ütni próbál bal mancsával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Lekever egyet jobb mancsával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz.
(6 ép-t sebeztél).
A tehemót rád veti magát. Benyom neked bal mancsával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(7 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Bever egyet bal mancsával. Elhibázta.
Bever egyet jobb mancsával. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(5 ép-t
sebeztél). A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Ütni próbál jobb mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 56 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
172 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Madeira, egy kócos, sötét hajú, mogorva tekintetû, ezüstösen
csillogó bõrû, rekedt hangú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 12. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.60 |
[2] IQ: |
4 / 1.85 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 2.75 |
[4] egészség: |
4 / 2.07 |
[5] mágia: |
4 / 0.45 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.41 |
[9] Méret/ép: |
52 / 41 |
Min. méret: |
37 |
Barlangméret: |
55 |
|
|
Varázspont: |
30 / 30 |
Képességpont: |
6 / 95% |
Hõsi pont: |
6 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
119 / 91 |
Hírnév : |
121 |
Jóllakottság: |
181% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
12 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
53 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
45 (0) |
Leölt torzszülött: |
49 (0) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
9 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: besurranó (1)
Speciális
képességeid:
+1 lopás, +1 lopakodás, +1 csapdaészlelés, +1 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Fizess a Klánnak 100 aranyat. 2.) Érj el 10-es ügyességet!
3.) Hajtsd végre a 43-as Klánkalandot (KK 43)! (összesen 20 TVP-t igényel)
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[14] mérg. lehelet: |
4 / 2.64 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
2 (3) / 0.35 |
[48] mászás: |
2 (3) / 0.72 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.85 |
[62] lopás: |
8 (9) / 0.60 |
[63] éberség: |
3 / 0.06 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.52 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 3.20 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 6 |
ism 3 |
p |
pv 5 3 4 2 1 |
|
2. Makró |
pv 5 8 |
ism 5 |
p |
pv 5 3 4 2 1 |
|
3. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #9. Prioritás: 50. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 10;
VI erõ:125% ép:35%;
PV 5 3 4 2 1;
PSZ 62 63 54 48 46;
L 5 50 23 8 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület),
#17 (1. épület), #50 (20. épület).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 fejpánt (#1105) |
Ékszerek, kincsek |
|
118 arany (#1) |
|
2 drágakõ (#2) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
Felszerelés |
|
2 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 winropu moha (#22) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
Egyéb kacatok |
|
1 nordkristály (#146) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY) Egy kalandos életet élõ galetki sokszor
kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos
aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet
kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot
add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány
végtagod van.