Karakterszám: |
7019 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
37 |
Játékhét: |
525 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1202 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. nov. 2. 17h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. nov. 3. |
|
E-mail!
ZAFÍRSZEMÛ NADALITH KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 79 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst,
hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 2045.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
kf 175 |
bekészíted a 175. tárgyat |
Leveszed a Tél ezüstláncát. Felveszed a Tél aranyláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
h 8 105 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
be 4 56 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
varázsitalfõzés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy
nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul.
Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
kno 56 3 |
56. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
var 15 9 |
15. varázslatra 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot jégpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen jégpajzs varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
ep 3 25 105 |
építed a 3. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a fog spec. képesség tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 300 arannyal. Úgy érzed,
neked is hozzá kell járulnod némi munkával
a térkapu elkészültéhez. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 75 TVP-nyit kell dolgoznod.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 építés; [25 TVP-t használtál fel,
maradt még 176.]
Átadod a szavazatodat Azathoth részére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
tk 51 8272 9765 |
51. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 51. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád Rematanosz a Lelenc, Haar Guld i Sagnij.
Szorongva léptek a banya barlangjába. Egy nagyon csúnya, bibircsókos vén
nõstény fogad benneteket. Fogatlan szája torz vigyorra húzódik.
- Á,
megjöttek a segédek! Remélem, tényleg hasznotokat látom. Fogjatok seprût,
takarítsatok ki, mossátok el a fõzõüstöt, készítsetek elõ mindent, amíg
átöltözök. - elborzadva néztek egymásra: ami sok, az sok! A banya azonban
nem hagy idõt a gondolkodásra, rátok rivall: - na mi lesz már, lusta népség,
mozogjatok már! Nincs mit tenni, dolgozni kezdtek, hiszen tudjátok, hogy
a gonosz banya félelmetes ellenfél lenne, nem is beszélve a hatalmas testû,
vicsorgó vérfarkasról, ami szerencsére a banya egyetlen szavára a földre
kushadt. Azonban rágondolni is rossz, mi lenne, ha nem engedelmeskednétek.
[Varázsitalfõzés-összeg próba 10-es küszöbre: sikeres]
Mire a banya felölti förtelmes kötényét, és beilleszti az özönvíz elõtti
szörny csontját a hajába, minden csillog-villog, a vízzel megtöltött üst
alatt tûz ég, mellette szépen rendben várják a komponensek a fõzet elkészítését.
A banya morog valamit az inkompetenciátokról, aztán hozzálát a munkához.
Sorban kéri tõletek a szükséges komponenseket.
[Tárgyhasználat: 5 nordkristály] Te 1 darab nordkristályt dobsz be a közösbe.
Rematanosz a Lelenc 2 db nordkristályt ad be. Haar Guld i Sagnij 2 db nordkristályt
ad be.
[Tárgyhasználat: 2 pirgamit] Rematanosz a Lelenc 1 db pirgamitot ad be.
Haar Guld i Sagnij 1 db pirgamitot ad be.
[Tárgyhasználat: 3 molad púp] Te 1 darab molad púpot dobsz be a közösbe.
Rematanosz a Lelenc 1 db molad púpot ad be. Haar Guld i Sagnij 1 db molad
púpot ad be.
[Tárgyhasználat: 3 elektronit] Te 1 darab elektronitot dobsz be a közösbe.
Rematanosz a Lelenc 1 db elektronitot ad be. Haar Guld i Sagnij 1 db elektronitot
ad be.
Végül a banya beleszórja a a saját füveit is a fortyogó (és rettenetesen
büdös) kotyvalékba, és a végén még beledob egy marék véreres szemgolyót
és valamilyen féregnek a lenyúzott háját. Ezután felderült arccal felétek
fordul.
- Aranyoskáim, már csak egyetlen dolog hiányzik: a galetki velõ.
Hümmögve néztek egymásra: azt sajnos nem hoztunk magunkkal!
- Dehogynem!
- villant rátok a banya egy fogatlan mosolyt. - Hektor! - a vérfarkas felpattan
a földrõl. Rossz érzésetek támad, amikor a banya mormolni kezd.
Ellenfeleitek egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol
egy átkot. Megátkoztak! Haar Guld i Sagnij elindul a gonosz banya felé.
A vérfarkas elindul Rematanosz a Lelenc felé. Rematanosz a Lelenc megközelíti
a vérfarkast. Megközelíted a gonosz banyát. Haar Guld i Sagnij a gonosz
banyát támadja. A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan. A vérfarkas
és Rematanosz a Lelenc egymással harcolnak. Választott ellenfeled idõközben
a padlóra került...
*** 2. KÖR *** Haar Guld i Sagnij elindul a vérfarkas felé. A vérfarkas
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vérfarkas és Rematanosz a Lelenc egymással
harcolnak. Haar Guld i Sagnij a vérfarkast támadja. Megtámadod a vérfarkast.
Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Kitátod szádat,
harapni próbálsz.
(21 ép-t sebeztél). A vérfarkas halálos sebet kapva a
földre zuhan.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rematanosz a Lelenc: 31/30,
Haar Guld i Sagnij: 90/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset":
8 arany. Rematanosz a Lelenc része a zsákmányból: 9 arany. Haar Guld i
Sagnij része a kincsbõl: 8 arany és 2 hamis arany.
Nyomorult banya! Sejthettétek volna, hogy a torzszülöttektõl csakis árulásra
lehet számítani. Még szerencse, hogy a banya nem volt annyira kemény ellenfél,
mint gondoltátok. Persze, ha már itt vagytok, alaposan átkutatjátok a barlangot.
A fõzetbõl viszont nem isztok, ki tudja, mire szolgált? Nocsak, elég szép
kincsgyûjteménye volt a banyának! A te részed a kincsbõl 6 drágakõ, 52
arany és a jég vas lemezpáncélja.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
m 5 7 1212 1212 1212 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,7) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,6) Észak felé mész a labirintusban. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ
test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod,
ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Tudjuk,
hogy egy ízben 9 vaspajzs és 6 cserzett bõrpáncél 489 aranyért, míg egy
másik alkalommal 2 vaspajzs és 5 cserzett bõrpáncél 270 aranyért cserélt
gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy vaspajzs?
No, ez így kissé bonyolult
elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
Elhagyod a Csarnokot. Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed,
mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél
(#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6)
4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap,
harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap,
bolhedor szárny (#15) 10 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128) 20 ap,
rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, khaldoran öv (#137)
60 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 80 ap, fekete nadrág (#171) 80 ap, villámöv (#172) 80 ap, nohnetár
gumó (#212) 20 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000)
100 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 76 ap, láncing (#1030) 80 ap, könnyû láncing (#1031)
141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, mellvért (#1045) 70 ap, bõr mellvért
(#1046) 124 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs
(#1062) 96 ap, sisak (#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 45 ap, maszk (#1090)
10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt
(#1106) 28 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete
csizma (#1122) 76 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék
köpeny (#1137) 69 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap,
díszes köntös (#1153) 153 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap,
nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 136 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, kard (#1315)
20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, lándzsa (#1330)
20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, az erõ pajzsa (#1510) 120 ap, a tudás
sisakja (#1975) 120 ap, a tudás görbekardja (#2216) 240 ap, az egészség
vándorcsizmája (#2921) 223 ap, az egészség görbekardja (#3116) 240 ap,
a törpék malachit karkötõje (#6641) 288 ap, a harcos kék köpenye (#7887)
441 ap, a gólem nyílpuskája (#8485) 140 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 106
ap, a merénylõ lemezpáncélja (#10900) 200 ap, a remete vassisakja (#12326)
304 ap, a remete köntöse (#12400) 110 ap, a mentát köpenye (#12835) 106
ap, a harcmûvész könnyû nyílpuskája (#13886) 336 ap, a szívósság nyílpuskája
(#14785) 140 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 336 ap, az elefánt
utazóköpenye (#16436) 283 ap, a torony tõre (#18400) 110 ap, a küzdelem
könnyû pikkelyvértje (#20366) 336 ap, a gyõzelem csizmája (#20920) 110
ap, a gyõzelem hosszú íja (#21072) 468 ap, a tûz kerek pajzsa (#22211)
175 ap, a tûz barbár lándzsája (#22481) 175 ap, a jég karkötõje (#22840)
60 ap, az enyészet tõre (#23350) 60 ap, a villám sisakja (#23575) 70 ap,
a villám szimbóluma (#23710) 66 ap, a villám görbekardja (#23816) 175 ap,
a méreg kõamulettje (#24146) 158 ap, a regenerálódás nyílpuskája (#24685)
90 ap, a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) 206 ap, a regenerálódás
görbekardja (#24716) 175 ap, a sün csatos öve (#25016) 153 ap, a teknõs
szimbóluma (#25510) 66 ap, a szalamandra görbekardja (#26066) 175 ap, a
légzés maszkja (#27640) 60 ap, a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) 168
ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 319 ap, az ellenállás bõr mellvértje
(#28496) 254 ap, az ellenállás sisakja (#28525) 70 ap, az ellenállás kõamulettje
(#28646) 158 ap, a bûz vándorcsizmája (#29021) 158 ap, a bûz köntöse (#29050)
60 ap, a bûz lándzsája (#29230) 70 ap. Veszel 6 üvegcsét 24 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
k 3 15 17 382 219 99 |
kaland elvállalása |
Visszamész a barlangodba.
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül
elérkezel a yeti barlangjához. Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb
lesz. Szükséged van minimum 5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá
fagyni. Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten.
Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg
üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse]
Az egyik fiatal pap már messzirõl integet. - Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd
el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy jól irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot,
és még az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál!
- kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest
hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben
fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod
az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka
közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy
galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta,
és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked
is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap
elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek
tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre
támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs
gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen
az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol.
(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást
tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították
a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted:
több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 3-as küszöbre:
sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A
füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan
kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre:
sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit
mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet
kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és
fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba
6-os küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja.
A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még
nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része,
a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül
éles elme szükséges.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen
kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek
tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a
kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával
(+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó
hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(382. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül
támadás ér. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** A csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A csontváz
harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos rád veti magát.
Rozsdás kardot forgatva támad. Elkerülted. A csontváz harcost próbálod
megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). A fogaiddal
támadsz.
(24 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás kardot forgatva
támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Támadod a csontváz harcost. Benyomsz
egyet bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Mellétrafáltál.
A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Viszed,
ami mozdítható: egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard.
Nocsak, itt van valami: 22 arany és egy hatalom kék itala.
[ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(219. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre
akadtál! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az agglomerátort. Az agglomerátor feléd rohan.
Az agglomerátort próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
(16 ép-t
sebeztél). Paralizáltad! Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(26 ép-t
sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(25 ép-t sebeztél). Az agglomerátor
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
A küzdelemben megéheztél. Tempósan étkezel. (+10% jóllakottság.)
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Nem vagy
rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még
mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
A folyosó közepén egy mély gödröt látsz. A falból kar áll ki. Hmmm... Az
biztos, hogy minden kart érdemes meghúzni.
[Csapdaészlelés próba 7-es
küszöbre: sikeres] De várjunk! Talán mégsem! Inkább nekifutásból átugrod
a gödröt.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 36 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Felkeresed a teret. Mostanra már annyira a napi rutin részévé vált, hogy
el sem tudod képzelni az életedet Troy nélkül. De hiszen a mese véget ért...
Lesz még egy újabb történet? Vagy Troy egyszerûen csak eltûnik, ahogy szokta,
se szó, se beszéd? A bárd most is ott ül, elmélyülten szivarozik. Közelebb
lépsz hozzá, és üdvözlöd. Õ azonban nem válaszol, csak merengve néz maga
elé. Újból köszönsz neki. Egy szót sem szól. Mi lehet vele? Észre sem vesz.
Nem tudod, mit kellene tenned, Troy tudomást sem vesz rólad. Megbántottad
valamivel? Az utóbbi részek óta még jobban tiszteled, mint elõtte. Végül
úgy döntesz, nem zavarod, talán meditál, vagy hasonló. Majd visszajössz
késõbb.
Hazafelé menet fültanúja leszel egy beszélgetésnek. Két galetki
társalog arról, milyen fantasztikus mesét hallottak egy Troy Archid nevû
bárdtól. Meglepõdve veszik tudomásul, hogy a bárd mindkettejüknek napról
napra egy történetet mesél. Megrázod a fejed. Kezd egyre több lenni a zavaró
furcsaság. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
bb 3 4 9 5 20 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen
izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap)
gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40,
IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14,
150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth.
észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163,
IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap)
savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) {Jelenleg a 3. küldetés
megoldásán fáradozol.}
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben
ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Egyszercsak egy díszes köntösbe öltözött figura toppan eléd.
Skretya atya! Menekülnél, de már nincs hová, a fõpap teljesen bekerített.
- Zafírszemû Nadalith, de jó, hogy látlak! Hallottad, hogy milyen baleset
történt a bárddal, aki templomunkban szokott lanton játszani? - zavartan
bámulsz, de õ tovább folytatja. - Szerencsére itt vagy te, és bizonyára,
mióta a jó útra tértél, megtanultál orgonán játszani. - rémült tekinteteddel
nem is foglalkozik a pap. - Örömömre szolgálna, ha egy rövid ideig be tudnál
ugrani, és játszanál a legközelebbi szertartáson! Jutalmul felajánlok egy
ingyenes gyógyítást. Köszönöm, hogy elvállaltad - vereget vállon, majd
sarkon fordul, és elsétál. Szóhoz sem tudsz jutni, csak döbbenten bámulsz
a pap után.
(13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a
szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 sziklaóriás
(#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy lidércláng (#85).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a
lidércláng felé. Már ott is vagy! A lidércláng rád támad. A lidércláng
villámokat köp feléd.
(22 ép-t sebzõdtél). Támadod a lidérclángot. Kitátod
szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(14 ép-t sebeztél). A lidércláng
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 70 aranyat.
[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete szemöldökét ráncolva
fordul hozzád.
- Szóval, khm... tudod van a szintnek egy másik, kevésbé
ismert arénája is. Itt kemény szörnyekkel eresztik össze a fiatal torzszülötteket,
és a magas szinteken élõk komoly összegekkel fogadnak a csatákra. A dolog
azért tiltott, mert bizony a résztvevõket komoly károsodás is érheti...
viszont a fizetség is elég komoly. No persze nem aranyat kapsz, hanem annál
valami sokkal értékesebbet: fekete dukátot! A fekete dukát a Hegy illegális
varázstárgykereskedésének a pénze. A késõbbiekben a jutalmat varázstárgyra
válthatod, ha rábukkansz a megfelelõ galetkire. Szólj nekem, ha összegyûjtöttél
egy csapatot egy látványos aréna-viadalhoz!
(52. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Kisebb agyszívó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a
csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A távolból kiáltások, robbanások
hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend.
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy tûzfal varázslatot. Megközelíted
a renegát mágustanoncot.
9 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Támadod a
renegát mágustanoncot. Lesújtasz bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). A
fogaiddal támadsz.
(27 ép-t sebeztél). A renegát mágustanonc halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Vadászni támad kedved.
A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy
nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál.
Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mahomohi
(#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi máris elõtted terem! Megrohamozod a mahomohit.
A mahomohi rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(13
ép-t sebzõdtél). Támadod a mahomohit. Beversz egyet bal mancsoddal.
(18
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat. Mellétrafáltál.
*** 2. KÖR *** A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges
leheletével!
(10 ép-t sebzõdtél). A mahomohit próbálod megsebezni. Lecsapsz
bal mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4
ép) Paralizálod. Harapásra nyitod szádat.
(25 ép-t sebeztél). Tüskés a
bõre
(-4 ép) Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. A mahomohi halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Silverbeast, egy hatalmas agyaraival kedélyesen vigyorgó
háromszemû behemót férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Felszerelése:
bronzmedál, az erõ kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
vándorcsizma, kék köpeny, khaldoran öv, az erõ nyaklánca, a nyomkeresés
fejpántja, az óriás könnyû pikkelyvértje, a harcos szimbóluma, Rogan karkötõje.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Silverbeast
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
Fejlõdsz:
+1 mászás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +10 galetki erõt
és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 295 sebzést okoztál, és 66
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
228 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Zafírszemû Nadalith, egy különös smaragd medált viselõ, magát
végzetúrnak mondó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint).
Táplálkozásod: micinista. Ez a 37. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (10) / 2.17 |
[2] IQ: |
7 (13) / 4.75 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.90 |
[4] egészség: |
7 / 2.19 |
[5] mágia: |
7 (8) / 0.41 |
[6] gyorsaság: |
7 (2) / 1.73 |
[9] Méret/ép: |
80 (88) / 22 |
Min. méret: |
76 |
Barlangméret: |
80 |
|
|
Varázspont: |
76 / 20 |
Képességpont: |
19 / 10% |
Hõsi pont: |
29 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
271 / 250 |
Hírnév : |
225 |
Jóllakottság: |
80% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
264 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
220 (6) |
Leölt torzszülött: |
292 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: csatornapatkány (6)
Speciális képességeid:
+2 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt kisebb agyszívót. [számláló: 1] 2.) Hozz
8 nordkristályt. 3.) Érj el 300-as hírnevet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
11 (14) / 1.30 |
[16] tüskés bõr: |
7 / 6 |
[17] vastag bõr: |
7 / 0.56 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 4.40 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 3.05 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.65 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.85 |
[48] mászás: |
6 / 0.19 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 0.50 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.68 |
[55] szívósság: |
5 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
3 (5) / 1 |
[58] nyomkeresés: |
3 (5) / 2.20 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.10 |
[62] lopás: |
2 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 0.70 |
[66] lopakodás: |
3 / 1.45 |
[68] zene: |
2 / 0.97 |
[72] építés: |
3 / 0.35 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
8 / 0.98 |
[101] szakért.: |
8 / 1.67 |
[102] paraliz.méreg: |
7
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
8 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 1.32 |
[105] kontaktméreg: |
8 / 0.32 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 / 3 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 0.56 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40;
VI erõ:200% ép:40%;
PV 8 3 4 5;
PSZ 48
47;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #9 (7. épület), #13 (9. épület),
#52 (20. épület).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol,
eddig 25 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a gólem vándorcsizmája (#8321) |
|
1
a jég vas lemezpáncélja (#22601) |
* |
1 a lich vas lemezpáncélja (#11801) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 díszes fejék (#135)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
2 köpeny (#1135) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
2 utazóköpeny (#1136)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a
tudás amulettje (#2095) |
* |
1 a túlélés csepp fülbevalója (#21506) |
|
1 a villám kõamulettje (#23696)
|
|
544 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
39 drágakõ
(#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
35 hamis arany (#809)
|
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 nyaklánc
(#1180) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
Fegyverek |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 parittya (#10)
|
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
5 sziklarepesz (#13) |
|
1 Végzetpenge (#215)
|
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
1 hónakkupók (#30)
|
|
3 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23)
|
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
13 mandibula (#157) |
|
7 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
7 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 törpe
pikkelyvért (#4), 18 drágakõ (#2), 1 a jég vas lemezpáncélja (#22601),
1 rozsdás kard (#131), 1 hatalom kék itala (#58).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 151 arany (#1), 1 nordkristály
(#146), 1 molad púp (#16), 1 elektronit (#141), 1 xenópete (#278),
14 üvegcse (#14), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GONOSZ BANYA (93. LÉNY) A gonosz banyát rettenetesen zavarják a galetkik,
és állandóan azon töpreng, hogy hogyan bánhatna el velük. Kedvenc szórakozása,
hogy megátkozza a vadászó galetkiket, hogy azután védtelenek legyenek a
portyázó torzszülöttekkel szemben. Ezenkívül mindenféle mérget forral hatalmas
üstjében, amelyet igyekszik a galetki szintek ivóvizébe bejuttatni. A gonosz
banya elfogyasztása legfeljebb egy zöldvérû számára lehet alternatíva.
VÉRFARKAS (94. LÉNY) Hatalmas testû, vérszomjas fenevad, amelynek harapása
likantrópiát (vérfarkassá változást) okoz. Ez persze a galetkiket, akik
maguk is az alakváltás mesterei, hidegen hagyja, hiszen természetüknél
fogva immúnisak rá. (Táplálék: piromádok számára.)
HATALOM KÉK ITALA (58. TÁRGY) Ez a kék színû folyadék felhörpintésekor
megnöveli minden fõ tulajdonságodat 2-vel, egészen a köröd végéig. A H
58 paranccsal kell használnod, 3 TVP-ért. Több hatalom italának hatása
összeadódik.
LIDÉRCLÁNG (85. LÉNY) A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább
egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletezõ kedvû galetki varázsló
hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére.
No igen, a lidércláng ugyan nem jelent igazi veszélyt egy galetki számára,
de viszont legyõzése különleges szerencsét és ügyességet kíván. A lidércláng
ugyanis nagyon apró és hihetetlenül gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni,
valamint védett varázslatokkal szemben. A lidércláng elpusztulásakor visszamaradó
esszencia piromádok számára lesz fogyasztható.