Karakterszám: |
6943 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
38 |
Játékhét: |
38 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1964 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. aug. 3. 15h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. aug. 7. |
|
E-mail!
ULTRAVIOLA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32679.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3724.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 7.* Guiseppe felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*júl. 30.* Aranyszemû Reglinde-et kis híján megölte
egy dögféreg.
*júl. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte
Aranyszemû Reglinde-et.
*júl. 31.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban
legyõzte Arhippa Perttunent.
*júl. 31.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
Sikeresen visszadátumoztunk 10 játékhéttel, tehát most van 10 forduló lemaradásod,
amit behozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
gy 75 |
felt. gyógyítás 75%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
Megszabadulsz egy gyengédtõl. Az új specializációd: Kuporgató. (Drágakövek
és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz
gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen
zsákba.) Ez 1 képességpontba került.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
v 147 437 1 |
147. varázslat elmondása |
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 aranydukát 200 arannyá!
(-5 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
ee 7 1165 1105 1150 1136 1001 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3
ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor
szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, csótányláb (#25) 37 ap, kötél
(#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében
nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135)
18 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 74 ap, fekete
nadrág (#171) 74 ap, villámöv (#172) 74 ap, díszes villámöv (#177) 129
ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, lovagi
lemezpáncél (#1002) 237 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap,
könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, mellvért (#1045)
64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs
(#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, sisak
(#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk
(#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt
(#1106) 26 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, köpeny
(#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap,
köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152)
71 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88
ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, tõr (#1300)
9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, kard (#1315) 18
ap, görbekard (#1316) 42 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331)
42 ap, a pontosság halotti maszkja (#4241) 206 ap, a védekezés barbár lándzsája
(#4931) 222 ap, a tolvaj vas lemezpáncélja (#9101) 399 ap, a merénylõ vas
lemezpáncélja (#10901) 399 ap, a szellemek bõr mellvértje (#14996) 355
ap, a szellemek barbár lándzsája (#15281) 281 ap, az elefánt görbekardja
(#16616) 281 ap, a természet vándorcsizmája (#16871) 266 ap, a természet
utazóköpenye (#16886) 261 ap, a kígyó lemezpáncélja (#19000) 185 ap, a
kígyó kardja (#19315) 111 ap, a gyõzelem szimbóluma (#21010) 107 ap, a
tûz csatos öve (#22316) 142 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap,
a jég díszes fejpántja (#22706) 146 ap, a jég csizmája (#22720) 55 ap,
az enyészet amulettje (#23245) 55 ap, a villám karkötõje (#23740) 55 ap,
a villám kardja (#23815) 64 ap, a villám lándzsája (#23830) 64 ap, a villám
barbár lándzsája (#23831) 162 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 146 ap,
a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) 190 ap, a sün kõamulettje (#25046)
146 ap, a sün könnyû íja (#25121) 162 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585)
83 ap, a yeti könnyû nyílpuskája (#26486) 190 ap, az elektromosság mellvértje
(#27145) 111 ap, a légzés bõr mellvértje (#27596) 235 ap, a légzés vassisakja
(#27626) 162 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 146 ap, az angyalok pikkelyvértje
(#28015) 83 ap.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 7 kést 7 aranyért.
Eladsz 6 fogazott tõrt 6 aranyért. Eladsz 14 kerek követ 14 aranyért. Eladsz
4 bolhedor szárnyat 8 aranyért. Eladsz 7 törpe pikkelyvértet 91 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 övet 1 aranyért. Eladsz 1 fejpántot 2 aranyért. Eladsz 1 köntöst
2 aranyért. Eladsz 1 utazóköpenyt 5 aranyért. Eladsz 1 vas lemezpáncélt
39 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
vee 23831 9101 14996 15281 24101 1 |
sok-sok vásárlás |
Megvásárolod a villám barbár lándzsáját 162 aranyért. Megvásárolod a tolvaj
vas lemezpáncélját 399 aranyért. Megvásárolod a szellemek bõr mellvértjét
355 aranyért. Megvásárolod a szellemek barbár lándzsáját 281 aranyért.
Megvásárolod a méreg zöld köntösét 146 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]
h 14 2 29 30 31 |
14. tárgy használata |
Hazamész a boltból. Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan
elõkészíted a kiválasztott alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz
fölött összekevered. Tökéletes! Az ital lassan kék színt ölt. Rövid próba
után látod, hogy ez 2 db hatalom kék itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
kno 14 7 6 7 |
14. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a mérg. lehelet harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mérg. lehelet szakértelmed 17. szintre
nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már
8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
kf 24101 11201 100 |
bekészíted a 24101. tárgyat |
Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed a méreg zöld köntösét. Elrakod az
Enyészmestert. A mancsodba veszed a merénylõ csonttõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott
folyosón, le az alsó szintekig. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de
a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Nem is sejted, hogy milyen
közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol
felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az
omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal
felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(381. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled
egy meditátor (#57).
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
UltraViola |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)15 |
(-15)10 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)28 |
(-13)22 |
2. |
UltraViola |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)0 |
(-10)0 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)21 |
(-13)9 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-25 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+18 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál
a csatorna szennyvize csordogál. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem
feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy tûzszalamandra
(#72).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra máris elõtted
terem! Megtámadod a tûzszalamandrát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(34 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(20
sebzés). A tûzszalamandra rád támad. A tûzszalamandra tüzet lehel rád.
(16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tûzszalamandra téged támad. A tûzszalamandra tüzet lehel
rád.
(20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzszalamandrát. Kitátod szádat,
és mérges gázt lehelsz.
(34 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(23 sebzés).
A tûzszalamandra hörögve elterül.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elrakod
a zsákmányt, ami egy pirgamit, 21 arany és 2 hamis arany. Uzsonnaidõ!
Hozzálátsz az ételhez. (+30% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+38 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
m 6 13 11413 4314 4342 11411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 6,12) Észak felé mozogsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 6,11) Északra mész tovább. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített
helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás
varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A nekropoid felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A nekropoidot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(32 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(18 sebzés).
A nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami 2 drágakõ.
(M 5,11) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy nálad majd kétszer nagyobb
galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi.
Bólintasz. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz követ kell az egyik
faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres]
A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 5,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 5,11) Merre tovább? Délre! A próbatételt vezetõ galetki most is itt van.
Üdvözöl téged.
(M 4,11) Irány nyugat! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem
vár semmilyen akadály!
(M 4,12) Merre tovább? Délre! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid
egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
agyroppantás! Ezt most megúsztad. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya
közelebb jön, hogy támadhasson. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Mérgezõ
gázt fújsz.
(37 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(19 sebzés). A nedonkutya
kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad.
Megrohamozod az ichinedart. Az ichinedart próbálod megsebezni. Mérgezõ
gázt fújsz.
(33 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(22 sebzés). Az ichinedar
holtan terül el.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+112%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 4,11) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,11) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A boltíves csarnok
kong az ürességtõl.
(M 2,11) Nyugat felé mész. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére.
Furcsa növények nõnek mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 3
elonotichlant.
(M 2,12) A folyosó délre visz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 1,12) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,12) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 2,11) Észak felé mész a labirintusban. Egy óriási gombákkal teli terembe
lépsz be.
(M 2,10) Mindenre felkészülve, északra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó
oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled
egy tûzszalamandra (#72).
*** 1. KÖR *** A tûzszalamandra feléd rohan. Megközelíted a tûzszalamandrát.
A tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzszalamandrát. Kitátod
szádat, és mérges gázt lehelsz.
(38 ép-t sebeztél). Illatozol
(21 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tûzszalamandrát. Mérgezõ gázt fújsz.
(42 ép-t
sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(19 sebzés). A tûzszalamandra
hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. Szívesen bekapnál valamit. Hozzálátsz
az ételhez. (+30% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+20 életpont.)
(M 1,10) Tovább nyugatra - biztatod magad. A sötétbõl egy halvány szellemalak
bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen
próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz
vissza:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja
Rastar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 60 alkalommal
számolt el 100-ig, míg elért Ilikiral város fõterére. Mivel innen már nem
vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 89 fokot elfordult balra, és erre
ment tovább, míg végül újabb 82 százas lépés után érkezett meg Rastar városába.
Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ilikiral érintése
nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel
ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 2,9) Tovább északra! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 2,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[54 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
ho 8 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 8 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
k 10 2 |
kaland elvállalása |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(10. kaland:) Elindulsz a
Kutyafészek felé. A régebb óta itt lakó galetkik szívesen útbaigazítanak,
és lelkesítõ szavakat kiáltanak feléd. Nem izgulsz túlságosan, hiszen egy
kutya nem okozhat különösebb nehézséget. Hamarosan megtalálod a Kutyafészekhez
vezetõ leágazást. Alig teszel pár lépést, amikor három nagydarab galetki
terem elõtted.
- Új hús! - vigyorognak. - A helytartó küldött? - félve
biccentesz. - No, akkor bizonyára tudod, hogy útvámot kell fizetned, ami
kerek 30 arany! - reménykedve pillantasz jobbra és balra, de hamar kiderül,
hogy egyedül vagy. Nincs más megoldás, fizetned kell!
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Mérgelõdve mész tovább. Hirtelen mozgást veszel észre magad elõtt az úton.
Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Az 1. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod
az 1. nedonkutyát. A 2. nedonkutya feléd rohan. Az 1. nedonkutya rád támad.
Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(13 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
az 1. nedonkutyát. Mérgezõ gázt fújsz.
(35 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten
szippantja be
(19 sebzés). Az 1. nedonkutya halálos sebet kapva a földre
zuhan. A 2. nedonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával.
(16 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. nedonkutyát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(33 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(17 sebzés). A 2. nedonkutya kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ,
33 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+20 életpont.)
Megvizsgálod a rádtámadó dögök maradványait. Kétségtelen, hogy nedonkutyák,
de nem elég lapos a koponyájuk. Ilyennel nem égetheted magad az elöljáró
elõtt. Továbblopódzol. Hirtelen iszonyatos bûztenger áraszt el.
[Illat
próba 6-os küszöbre: sikeres] Egy pillanatig furcsa mozgást érzel a gyomrod
táján, de aztán csak egy kicsit elfintorodsz. Végül is alig büdösebb, mint
a kedvenc parfümöd.
Pár perc alatt túl vagy a bûzös területen. Továbbnyomulsz célod felé, és
bizakodsz abban, hogy a tiéd lesz az eddig talált leglaposabb fejû kutya.
Rögtön esély is kínálkozik a trófea megszerzésére, szembõl félreismerhetetlen
csaholás hallatszik. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar
(#75).
*** 1. KÖR *** Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya feléd rohan. A
nedonkutyát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(37 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(19 sebzés). A nedonkutya
holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot.
Ezt most megúsztad. Megindulsz az ichinedar felé. Már ott is vagy! Az ichinedart
próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(39 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(24 sebzés). Az ichinedar halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+112%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 48 arany és 3 hamis arany.
Megvizsgálod a kutyát. Igen, meg van! Ez pont olyan, mint amilyeneket a
falon láttál. Begyûjtöd a koponyát és elindulsz a palotába. A bûzös rész
elõtt befogod az orrod, és eszeveszett sebességgel szaladsz át, nehogy
rosszul járj. Az elöljáró boldogan fogad:
- Jó voltál édes fiam. Valóban
méltó vagy rá, hogy a szinten élj. Jutalmul fogadd ezt a kék gömböt!
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
(2. kaland:) Átveszed a boltostól a csomagocskát. Egy egyszerû üzenethez
képest elég súlyos, de hát ez nem a Te dolgod. Szerencsédre a környéken
viszonylag kevesen járkálnak. Elhatározod, hogy meglapulsz egy kicsit,
és megvárod, amíg a címzett elmegy otthonról.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre:
sikeres]
Bepréseled magad egy kis mélyedésbe, teljesen behúzódsz az árnyékba. Elég
sokáig kell várnod, míg végül meglátod, hogy a boltos ellensége elhagyja
a barlangját. Alaposan körülnézel, és amikor senkit nem látsz, átszaladsz
a barlangba.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] A hatodik
érzéked az utolsó pillanatban megálljt parancsol. Lepillantasz, és látod,
hogy a lábaddal már majdnem elszakítottál egy vékony zsineget. Óvatosan
visszahúzod a lábad, majd átléped a madzagot.
A barlang berendezése roppant egyszerû. Valami asztalszerû az egyik sarokban,
és egy fekvõhely a másikban. Hirtelen zajt hallasz a hátad mögül. Ellenfeled
egy testõr (#130).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A testõr irányába mozogsz. A testõr feléd rohan. Megtámadod
a testõrt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(32
ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(18 sebzés). A testõr rád
veti magát. Odacsap neked jobb csápjával.
(13 ép-t sebzõdtél). Odaken
neked bal mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A testõr rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával.
(8
ép-t sebzõdtél). Bever egyet bal mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
a testõrt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(37
ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(22 sebzés). A testõr holtan terül el.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+57 életpont.)
Vajon ki lehetett ez a széllel-bélelt galetki, aki most kábán fekszik a
kövön... Végülis mindegy. Reméled, hogy a barlangban elég sötét volt ahhoz,
hogy a fickó a késõbbiekben sem ismerjen rád. Elrejted a csomagot az ágy
alá, ahogy a boltos meghagyta. Tényleg, miért az ágy alá mondta? Talán
mégsem olyan fontos az üzenet? Kilesel a barlangból, és egy alkalmas pillanatban
máris kint vagy az utcán. Pár másodperc múlva el is tûnsz a környékrõl.
A boltos kedvesen fogad: - Barátom, ez tényleg jó hír. Reméljük a testõr
sem ismer rád késõbb. És bízzunk benne, hogy amikor megtalálja az üzenetet,
akkor magába száll, és felhagy az alattomos praktikákkal. Hálám jeléül
fogadd el ezt a csekélységet - és ezzel átnyújt 50 aranyat és a méreg
görbekardját.
Pár nappal késõbb a füledbe jut, hogy a tömlöcbe vetették
a boltos ellenségét, mivel nála találták meg az elöljáró feleségének ellopott
nyakékét. És még az ilyen meri rágalmazni a becsületes kereskedõket! Hogy
milyen idõket élünk...
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[82 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
bb 5 5 8 20 7 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt
megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött
akadály 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled
egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az agglomerátort. Az agglomerátor közelebb jön,
hogy támadhasson. Támadod az agglomerátort. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(18
sebzés). Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
Mellé! Harapni próbál fogával. Ez mellément. Támad fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással
van rá
(18 sebzés). Az agglomerátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+46%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet,
45 aranyat.
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben
megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott
2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy csontváz
harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A csontváz
harcos feléd rohan. Támadod a csontváz harcost. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(13 ép-t sebeztél). A csontváz harcos rád támad. Meglengetve
egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. Nem talált.
*** 2. KÖR *** A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás karddal támad.
(2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a csontváz harcost. Mélyet lélegzel, és
gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A csontváz harcost próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(11 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Rozsdás karddal sújt
rád.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A csontváz harcos rád támad. Rozsdás karddal sújt rád.
(9
ép-t sebzõdtél). A csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod szádat,
és mérges gázt lehelsz.
(12 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt
ehhez az ellenfélhez. Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb
vagy.
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. Épp csak körülnézel odabent, amikor hirtelen megremeg az
épület, kövek potyognak a plafonról. Csodálkozva kérdezed a melletted elfutó
Yworlitch mentátot, hogy mi történt.
- A szint elöljárója most sem engedélyezte,
hogy részesedjünk a fentrõl kapott támogatásból. Azt mondja, a mi hatalmunkkal
könnyedén eltarthatjuk magunkat. - sóhajt. - nem sok kell hozzá, és az
épület összedõl. Bizony, megköszönnénk némi segítséget. Ha egy jelképes
összeggel, mondjuk 400 arannyal és némi munkával hozzá tudsz járulni az
épület felújításához, nagyon hálásak lennénk. - határozatlanul biccentesz.
(24. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú
és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Egy aprócska információt a
szõke tündér is ad: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második.
És még hozzáfûzi, hogy a fekete tündér és az ezüsthajú tündér állításai
mindig ellentétesek. A bölcs tündér információja: A megoldás két számjegyének
összege tíznél kevesebb. A füledbe súgja még, hogy az ezüsthajú tündér
és a cingár tündér között van hazudós. Persze a fekete tündér mást mondana...
A fekete tündér információja: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél
több. A füledbe súgja még, hogy a cingár tündér és a szõke tündér között
van igazmondó. Persze az ezüsthajú tündér mást mondana... Így hangzik az
ezüsthajú tündér segítsége: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. A füledbe
súgja még, hogy hallotta, amikor a szõke tündér azt mondta, hogy a bölcs
tündér igazat mond. A cingár tündér a következõt mondja: A megfejtés páratlan
szám. Még azt is megemlíti, hogy a bölcs tündér hazudik. A legvégén a remete
is mond valamit: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9.
(Ha sehogy
sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal
- ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál
egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is
be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Most egy roppant egyszerû
feladatot szeretnék rádbízni. Fogadtam a boltossal, hogy találok olyan
galetkit, aki képes segédeszköz nélkül felmászni az Õsök Póznájára, és
utána egy percig kézenállni a tetején. Nem egy kimondott harci feladat,
de biztosan komoly dicsõséget jelentene, ha meg tudnád tenni. - Magadban
mosolyogsz a hóbortos elöljárón, de bólintasz, mondván, hogy esetleg lehet
róla szó.
(13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
v 146 5 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
le 1331 |
elrakod az 1331. tárgyat |
A barbár lándzsa nincs bekészítve/felvéve, ezért le sem veheted.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Észreveszel 3
gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Találtál egy alkalmas
barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Lépkaparó Holy, egy villásnyelvû, acélbõrû, büszke
tekintetû, sovány, de nálad magasabb férfi. A Mutánsok klánjának létforma
rangú tagja. Viselt tárgyai: a törpék szárnyas sisakja, a kígyó ezüst nyaklánca,
spanyolcsizma, a majom díszes karkötõje, a túlélés utazóköpenye, ozin fülkarika,
a kígyó kõamulettje, a harcmûvész márványgyûrûje, a káosz túlvilági öve,
az élet malachit karkötõje, a káosz halálos karkötõje, a villám kerek pajzsa,
a gladiátor ezüst láncinge, a káosz õsi fülbevalója, a káosz döbbenetes
amulettje. Lépkaparó Holy körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit,
majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az
ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi
kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok.
Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+8%
jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a psziklát harcos.
[ld.
enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
pv 2 3 4 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
hp 2 14 1 2 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: mérg. lehelet használata a harc
1. körétõl. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéid nagy
reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid
2 xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Az 1. xenó lárva irányába mozogsz. Az 1. xenó lárva feléd
rohan. A 2. xenó lárva máris elõtted terem! Az 1. xenó lárvát próbálod
megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(31 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(11 sebzés). Az 1. xenó lárva rád veti
magát. Az 1. xenó lárva savat lehel rád.
(16 ép-t sebzõdtél). A 2. xenó
lárva rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(14 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. xenó lárva rád veti magát. Az 1. xenó lárva savat lehel
rád.
(15 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. xenó lárvát. Mérgezõ gázt fújsz.
(30 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(13 sebzés). Az 1. xenó
lárva kileheli lelkét. A 2. xenó lárva rád veti magát. Nagy levegõt vesz,
és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. xenó lárvát. Mérgezõ gázt fújsz.
(34 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(15 sebzés). A 2. xenó lárva rád veti magát.
A 2. xenó lárva savat lehel rád.
(17 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre
zuhansz.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít
magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy
másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos
így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók
a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán
tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 40 TVP árán.
De persze ha nagyon öngyilkos hangulatodban vagy, esetleg körül is nézhetsz
odalent, hogy vajon hova is vezet ez a járat, mert most már elég nagy ahhoz,
hogy te is közlekedhess benne! [Ehhez a K 80 parancsot kell kiadnod.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1008 sebzést okoztál,
és 250 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 47 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
283 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
UltraViola, egy sûrû lila füstbe burkolozó,magabiztos mosolyú,
tetõtõl talpig makulátlan hófehér nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 38. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 1.45 |
[2] IQ: |
7 (10) / 0.90 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 1.10 |
[4] egészség: |
8 / 1.84 |
[5] mágia: |
8 (9) / 1.95 |
[6] gyorsaság: |
8 / 0.58 |
[9] Méret/ép: |
78 (82) / 1 |
Min. méret: |
77 |
Barlangméret: |
80 |
|
|
Varázspont: |
92 / 47 |
Képességpont: |
83 / 76% |
Hõsi pont: |
64 (8) |
Tám.bónusz: |
-1% |
Véd.bónusz: |
20% |
Galetki erõ: |
258 / 130 |
Hírnév : |
283 |
Jóllakottság: |
130% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
33 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
17 (0) |
Torzsz. csaták: |
231 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
216 (8) |
Leölt torzszülött: |
277 (12) |
Pszi csaták: |
7 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
6
(0) |
Ájulások száma: |
29 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (10)
Speciális képességeid:
+10 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el 300-as
hírnevet. 3.) Semmisíts meg öt renegát mágustanoncot. [számláló: 3] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[14] mérg. lehelet: |
17 (24) / 3.01 |
[17] vastag bõr: |
6 / 0.20 |
[25] illat: |
16 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 2.11 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.90 |
[48] mászás: |
6 / 1.31 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 1.15 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.30 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 1.46 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.60 |
[57] gyógynövények: |
4 / 2.65 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.50 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.05 |
[60] pszi támadás: |
6 / 2.88 |
[61] pszi energia: |
5 / 2.93 |
[62] lopás: |
5 / 4.05 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.50 |
[65] álcázás: |
15 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
4 (6) / 0.45 |
[68] zene: |
3 / 0.15 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.12 |
|
|
a merénylõ
csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[147] alkímia: |
1 / 0.80 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.24 |
[29] életszívás: |
1 / 0.32 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.80 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.18 |
MAKRÓID |
1. Makró |
le 1331 |
pv 5 8 |
p |
pv 2 3 4 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 150. |
4: mérg. lehelet használata a harc 1. körétõl. |
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van, Prioritás: 120,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75;
VI erõ:250% ép:1%;
PV 2 3 4 5;
PSZ 48
47 65;
BA 15;
L 1 31 30 29 21 22;
PTA 131 131;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#9 (4. épület), #13 (7. épület), #15 (3. épület), #20 (9. épület),
#24 (8. épület), #381 (38. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a harcmûvész köpenye (#13735) |
|
1 a lich
köpenye (#11935) |
* |
1 a mágus pajzsa (#10060) |
* |
1 a méreg zöld köntöse (#24101) |
|
1 a
nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a regenerálódás köpenye (#24535) |
|
1 a szellemek bõr mellvértje (#14996)
|
|
1 a tolvaj vas lemezpáncélja (#9101) |
|
1 a tudós kerek pajzsa (#11411) |
* |
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes
pikkelyvért (#1017) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 mellvért (#1045)
|
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
* |
1 suhanó
csizma (#195) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1089 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
1 az elektromosság kõamulettje (#27296) |
|
48 drágakõ (#2) |
|
52 hamis
arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
2 kék gömb (#143) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a méreg görbekardja (#24266) |
* |
1 a merénylõ csonttõre (#11201) |
|
1 a szellemek barbár lándzsája (#15281) |
|
1 a villám barbár lándzsája (#23831) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1
Enyészmester (#217) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 csótányláb (#25) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
6 fehér gyógyital (#50)
|
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
3 hónakkupók
(#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
12 mátekel gomba (#21)
|
|
4 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
16 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 elektronit
(#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
10 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a villám barbár lándzsája (#23831),
1 a tolvaj vas lemezpáncélja (#9101), 1 a szellemek bõr mellvértje (#14996),
15 hamis arany (#809), 3 gyilkos boróka (#27), 1 a szellemek barbár
lándzsája (#15281), 1 a méreg zöld köntöse (#24101), 2 hatalom kék itala
(#58), 1 a méreg görbekardja (#24266), 2 pirgamit (#152), 3 drágakõ
(#2), 1 elonotichlan (#31), 1 kék gömb (#143).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 825 arany (#1), 2 üvegcse (#14),
2 mézfû (#29), 2 hónakkupók (#30), 7 kés (#5), 1 vas lemezpáncél (#1001),
1 köntös (#1150), 6 fogazott tõr (#6), 14 kerek kõ (#11), 4 bolhedor
szárny (#15), 7 törpe pikkelyvért (#4), 1 utazóköpeny (#1136), 1 fejpánt
(#1105), 2 óriási xenópete (#480), 1 öv (#1165).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MEDITÁTOR (57. PSZIONIKUS LÉNY) A medidátorok az asztrális tér parányi,
intelligens teremtményei, akik egy, az egész asztrált beterítõ óriási hálózatban
állnak kapcsolatban egymással. Megfelelõ varázslatokkal még információt
is lehet kinyerni a meditátorokból. Ha véletlenül pszionikus tudatod túl
közel kerül egy ilyen teremtményhez, azonnal védi magát, de ha nem vagy
agresszív pszi használó, egy ilyen találkozást némi tapasztalattal meg
fogsz úszni.
TÛZSZALAMANDRA (72. LÉNY) A tûzszalamandrák a tûzbõl születtek és a tûzbõl
élnek: a tûz elemi síkjáról a lávafolyamokon keresztül lépnek át az anyagi
síkra, akár szabad akaratukból, akár egy mágus megidézésének eredményeképp.
A tûzszalamandrák ravasz, rafinált teremtmények, ritkán támadnak meg náluk
erõsebbet. Az elpusztított tûzszalamandra lassan kihûlõ tetemébõl a piromádok
és a micinisták táplálkozhatnak.
NEDONKUTYA (76. LÉNY) Ezek a nagytestû, de buta torzszülöttek könnyedén
áldozatul esnének a ravasz vadászoknak, ha nem szövetkeztek volna a mágiahasználó
ichinedarokkal. Cserébe az ichinedarok mágikus segítségéért és irányításáért,
a nedonkutya megvédi gazdájukat a fizikai támadásoktól. A nedonkutya különösen
ellenálló a tûzzel szemben, talán mágikus gondviselõjének állandó közelsége
miatt, tüskés bõre miatt pedig a legtöbb ragadozó nem szívesen tépi szét.
A nedonkutya a tejivók számára jelenthet táplálékot.
ICHINEDAR (75. LÉNY) Ezek a nyálkás, zselés állagú, fekete testû magas
lények igazi rejtélyt jelentenek. Egy teória szerint egy halott Ellenség
testébõl származó néhány csepp fertõzött meg egy torzszülöttet, és így
jött létre az ichinedar. Az ichinedarok fantasztikus mágikus képességekkel
és mágikus ellenállással rendelkeznek, de elég egyetlen csapás egy fegyverrel
vagy egy végtaggal, és holtan rogynak össze. Nem véletlen, hogy az ichinedar
gyakorlatilag szimbiózisban él a nedonkutyával: a nagytestû, hegyesfogú
nedon kutyák megvédik gazdájukat a fizikai támadásoktól, míg a mágikusokkal
az ichinedar néz farkasszemet. [Táplálék: puhányok és mágiahasználók számára,
csak aztán nehogy belõled is ichinedar váljék!]
TESTÕR (130. GALETKI) Egy gazdag és elfoglalt galetkinek már sokszor nincs
ideje arra, hogy eleget foglalkozzon a harci képességeinek fejlesztésével.
Természetesen õ is szeretné biztonságban tudni az életét, vagyonát, asszonyát.
A megoldás: testõrt kell fogadni. A testõr egy olyan galetki, aki megfelelõ
anyagi ellenszolgáltatásért cserébe elvégzi mindazt, amit a gazdag már
nem tud megtenni. A testõrökkel vigyázni kell: nagyot tudnak ütni, hiszen
ez a munkájuk. Gyakran elõbb ütnek, és csak utána kérdeznek. Persze csak
akkor, ha még életben van a áldozat.
PSZIKLÁT HARCOS (58. PSZIONIKUS LÉNY) A psziklátok szigorú, hierarchikus
társadalomban élnek az asztrális térben. A psziklát harcosok gyakran kalandoznak
városaikon kívül, mentális kihívást keresve, amelyet néha más dimenziók
teremtményeiben találnak meg. A psziklát ravasz és képzett pszionicista,
legyõzése érdekes tapasztalatot jelent.