Karakterszám: |
6759 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
115 |
Játékhét: |
524 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
167 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2023. dec. 6. 15h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2023. dec. 7. |
|
E-mail!
GOKUN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7162.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*dec. 5.* Az Ördög bal keze csatában legyõzte Prussint.
*dec. 6.* Az Ördög
bal keze csatában legyõzte Prussint.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl
kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod
ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már
mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 145.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt az ellenállás sárgaréz nyakláncát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
le 1645 3895 |
elrakod az 1645. tárgyat |
Leveszed az erõ amulettjét. Leveszed a gyorsaság amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
kf 28631 21911 189 |
bekészíted a 28631. tárgyat |
Felveszed az ellenállás sárgaréz nyakláncát. Felveszed a tökéletesség
karikaszimbólumát. Felveszed a görényfarkat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
kno 1 8 4 9 6 10 |
1. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 12! Elköltesz 9 képességpontot
az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az egészség tulajdonságod most már 11! Elköltesz 10 képességpontot a gyorsaság
tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság
tulajdonságod most már 12!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
bb 1 3 4 7 8 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed
a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni:
kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap,
fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek
kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128)
20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska
(#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 600 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 256 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, könnyû láncing (#1031)
141 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, kerek
pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap,
vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, halotti maszk (#1091)
28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, szürke maszk (#1093) 153 ap, díszes fejpánt
(#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap,
fekete csizma (#1122) 76 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137)
69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó
köntös (#1152) 76 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap,
könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, görbekard
(#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a tudás
bronz mellvértje (#1947) 494 ap, az egészség háromszögszimbóluma (#3012)
386 ap, a pontosság könnyû nyílpuskája (#4436) 271 ap, a védekezés bõr
mellvértje (#4646) 319 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 223 ap,
az élet vassisakja (#5126) 240 ap, a kobra görbekardja (#7616) 304 ap,
az elfek díszes pikkelyvértje (#10467) 508 ap, az elfek háromszögszimbóluma
(#10662) 460 ap, az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) 336 ap, a merénylõ
bíbor láncinge (#10932) 588 ap, a tudós átlátszó köntöse (#11502) 448 ap,
a tudós csatos öve (#11516) 283 ap, a remete csonttõre (#12551) 288 ap,
a szellemek kõamulettje (#15146) 288 ap, a sas könnyû láncinge (#15881)
400 ap, az elefánt zöld köntöse (#16451) 288 ap, a bölcsesség csontmaszkja
(#17742) 448 ap, az energia görbekardja (#18866) 304 ap, a sebezhetetlenség
halotti maszkja (#19541) 288 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 400
ap, a gyõzelem csonttõre (#21101) 288 ap, a gyõzelem gyalogos lándzsája
(#21132) 468 ap, a tökéletesség vas lemezpáncélja (#21701) 561 ap, a tökéletesség
fogazott kardja (#22018) 710 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 132 ap,
az enyészet csillogó fejpántja (#23158) 508 ap, az enyészet barbár lándzsája
(#23381) 175 ap, a villám bõr mellvértje (#23546) 254 ap, a regenerálódás
könnyû nyílpuskája (#24686) 206 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 153
ap, a teknõs csonttõre (#25601) 158 ap, a szalamandra vas lemezpáncélja
(#25751) 302 ap, az elektromosság kerek pajzsa (#27161) 175 ap, az elektromosság
barbár lándzsája (#27431) 175 ap, a légzés bronz mellvértje (#27597) 420
ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 168 ap, a légzés ezüst fülbevalója
(#27807) 292 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 168 ap, az angyalok
keresztszimbóluma (#28213) 523 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 153 ap,
a bûz görbekardja (#29216) 175 ap, a bûz barbár lándzsája (#29231) 175
ap, a sólyom nagy pajzsa (#29412) 319 ap, a sólyom vassisakja (#29426)
175 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 158 ap.
[be 3:] Elhagyod a boltot. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába.
Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura
nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját.
Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható
(ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam
(#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18,
450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap)
direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap)
mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés
(#164, IQ15, 320ap) manafókuszálás (#165, IQ13, 200ap) {Megjegyzés: Itt
csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Jelenleg a 15. küldetés
megoldásán fáradozol.}
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. {Jelenleg az 14. küldetés megoldásán fáradozol.}
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. {Jelenleg a 22. küldetés megoldásán fáradozol.}
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. {Jelenleg az 19. küldetés megoldásán fáradozol.} A szolgáltatások
aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év.
III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás
30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint,
50 tvp.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
var 128 11 |
128. varázslatra 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot pszi csáp varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen pszi csáp varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
h 8 15 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a regeneráció szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
m 14 1 35 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 14,2) A délre vezetõ folyosót követed. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Kimész a Csarnokból.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
m 17 6 125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,6) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 17,5) Észak felé mész a labirintusban. Üres szobába érkezel.
(M 18,5) Kelet felé mész. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz.
Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni
a zárat.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve
szemléled meg a láda tartalmát: egy sárgaréz nyaklánc és egy fehér gyógyital.
Elhagyod a labirintust.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
m 17 7 826 3243 3243 3244 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,7) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 26) A legközelebbi feladat megoldásánál 26 lesz a válaszod.
(M 17,8) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egy óriási szellemalak bontakozik
ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi
szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor
folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy
sziklozug alomban csak nõstény sziklozug született. Amikor felnõttek, mindegyik
szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint
ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik
megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa sziklát, ugyaneddig az
ideg minden egyes csemete megevett 8 mázsa sziklát. Ezek a falánk lények
tehát összesen 5746 mázsa sziklát pusztítottak el. Hány sziklozug volt
egy alomban?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [26] - Úgy van, ez
a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+29% lélekenergia.)
(M 18,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy óriási mancsokkal felszerelt,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát
kell kiállnod! - mondja. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted
a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 4-es küszöbre:
sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod
elõtt.
(M 17,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Hideg borzongás fut végig,
ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 17,9) A négy égtáj közül délt választod. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 17,10) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Szerencsés vagy:
ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 18,10) A keletre menõ folyosót követed. A következõ helyszínen nincs
semmi érdekes.
(M 17,10) Nyugati irányba folyatod utadat. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 17,11) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Üres szobába érkezel.
(M 17,12) A folyosó délre tart. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst
testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki
arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál
mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 18,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A terem
végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ
külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Próba, szerencse!
Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (sebzõdsz
16 ép-t.)
(M 17,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Hmm, emlékszel még,
itt volt az egyik próbatétel!
(M 16,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. A földön heverõ mocsok, a rongálások
a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
11 ép-t
sebzõdtél. Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
elektromos falat. Az elektromancer irányába mozogsz.
17 ép-t sebzõdtél
az elektromos faltól. Megtámadod az elektromancert. Odaütsz jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lesújtasz bal mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél).
Meglóbálva zúzol farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled.
Az elektromancer megtántorodik. Szagod látható benyomással van rá
(24 sebzés).
Az elektromancer hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás!
9 életpontnyit sebzõdsz. Az elektratont próbálod megsebezni.
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odakensz
neki bal mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az elektraton megtántorodik.
Bûzöd zavarja
(24 sebzés). Az elektraton kileheli lelkét. Regenerálsz (+11
ép)
[A csatában összesen 226 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+86%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 17 arany
és egy hamis arany.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
m 4114 2115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,12) Tovább nyugatra - biztatod magad. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb
mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép)
Odakensz neki bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-5 ép) Érintésed rothaszt. Rávágsz farkaddal.
(25 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Bénító mérget juttatsz a vérébe.
A tüskés hólyag megtántorodik. Bûzöd kellemetlen számára
(23 sebzés). A
tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással
szétrobban.
12 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%).
(M 15,11) A folyosó északra tart. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy quwarg harcos
(#90).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg harcos felé. Már ott is vagy! A quwarg
harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg harcost próbálod megsebezni.
Lecsapsz jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz
bal mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(17
ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. A quwarg harcos megtántorodik. Bûzöd
kellemetlen számára
(21 sebzés). A quwarg harcos halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+58%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 15,10) Az északra menõ folyosót követed. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 14,10) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe,
egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy kék
ekinda (#95).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a kék ekinda felé. Már ott is vagy! A kék ekinda
feléd rohan. A kék ekindát próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz bal mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél).
Bénító mérget juttatsz a vérébe. A kék ekinda megtántorodik. Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(21 sebzés). A kék ekinda halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 2 ekinda haj, 31 arany és egy hamis arany.
(M 15,10) Keleti irányba folyatod utadat. Üres szobába érkezel.
(M 15,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 15,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy hatalmas
csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban
mindenhol tüzek égnek! Óvatosan kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen
látomás támad meg. Újra a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint
az elõzõ látomásban, de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el.
Ezúttal is magasan a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott
vörös. Hatalmas, fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett
szárnyas alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas
gyíkokon látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura
villámokat lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ
hang hallatszik, és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak
alá. Amerre a szem ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború,
méghozzá valamilyen iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg
valóság volt? Megborzongsz, ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod.
"Messze vagyunk még attól, hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és
visszahódíthassuk a világunkat. De el fog jönni a nap..." Az ismeretek
sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz, de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál,
visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Elhagyod a labirintust.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
m 15 12 4413 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,12) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 14,12) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy szögletes testalkatú, csillogó
ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább,
aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított
akadálypályán.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel
ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 13,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. A fal mellett megpillantasz egy
nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál:
24 arany.
(M 13,11) A négy égtáj közül északot választod. Moha borítja a falakat,
a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Útközben észreveszel egy
rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
4 darabot.
(M 13,12) Déli irányba mész. Üres szobába érkezel.
(M 12,12) A folyosó nyugatra visz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
tk 51 732 732 |
51. többszemélyes kaland |
Visszatérsz szállásodra. Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására.
Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki,
ismeretlen galetki.
Az új barlangszakasz a szint egy ritkán lakott részébõl nyílik. A falakba
elszórtan már elhelyezték az elsõ milgandokat is, így halvány fényben botorkáltok
az ismeretlen felé. A járat több helyen is elágazik. Szerencsére a remetétõl
kapott térkép alapján mindig megtaláljátok a helyes utat. Már jó ideje
gyalogoltok, amikor megérkeztek a keresett elágazáshoz. A térképen a mögötte
levõ folyosót Halálútnak nevezték el. Biztató.
A folyosó 50-60 lépés után
jelentõsen kiszélesedik, akár 6-7 galetki is kényelmesen elférne egymás
mellett. Hamarosan gyomorfacsaró szagot kezdtek érezni. Óvatosan haladtok
tovább, míg a folyosó egy kisebb terembe nem torkollik. Itt már látjátok
az "illat" forrását is: két galetki holttestét, a bomlásuk állapotából
jól látszik, hogy legalább két hét telt el a haláluk óta. Idegesen néztek
körül, a terem egyik homályos sarkában mintha mozgást láttatok volna. Valóban,
már meg is érkeztek a látogatók.
Ellenfeleitek 4 óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy pengefalat. Az 1. óriáspók irányába mozogsz. Az 1. óriáspók feléd mozog.
A 3. óriáspók ismeretlen galetkit rohamozza. A 3. óriáspók
69 ép-t sebzõdik
a pengefaltól. A 4. óriáspók elindul ismeretlen galetki felé. A 4. óriáspók
sebzõdik 69 ép-t a pengefaltól. A 2. óriáspók ismeretlen galetki irányába
megy. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. óriáspókot. Támadod az 1. óriáspókot.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz
bal mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(25 ép-t
sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az 1. óriáspók megtántorodik.
Bûzöd zavarja
(12 sebzés). Az 1. óriáspók kileheli lelkét. A 3. óriáspók
ismeretlen galetkit támadja. Ismeretlen galetki megtántorodik. A 4. óriáspók
ismeretlen galetkit támadja. Ismeretlen galetki megtántorodik. A 2. óriáspók
és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy életszívás! A 2. óriáspók
13 sebzést kap. Gyógyítja ismeretlen galetkit
(+13 ép). A 2. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen
galetki elõhív egy életszívás varázslatot. A 3. óriáspók
11 ép-t sebzõdik.
A 3. óriáspók kileheli lelkét. Megrohamozod a 4. óriáspókot.
69 ép-t sebzõdtél
a pengefaltól. Támadod a 4. óriáspókot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Lecsapsz
farkaddal.
(21 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. A 4. óriáspók
megtántorodik. Szagodtól fuldoklik
(11 sebzés). A 4. óriáspók kileheli
lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 220/26,
ismeretlen galetki: 86/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+88%). Elteszed a zsákmányt, ami 68 arany és 4 hamis arany.
Letörlitek magatokról az undorító váladékot, ami pókokról került rátok.
Félrelökdösitek a gusztustalan maradványokat és elindultok tovább. Eddig
sikeres az út, az eltûnt galetkikbõl kettõt már is sikerült megtalálni.
Kár, hogy ilyen állapotban maradtak meg. Arra gondolsz, hogy milyen szerencse,
hogy hallgattál a remetére, és nem egyedül jöttél. Akkor mostanra Te is
ott feküdnél a két szerencsétlen mellett, és csak arra lennél jó, hogy
rajtad mutassák be, mi a különbség egy friss és egy kéthetes hulla között.
A terembõl kivezetõ folyosó jóval szûkebb, mint az eddigi rész volt. Pár
lépésnyi gyaloglás után már ketten sem fértek el egymás mellett, így kénytelenek
vagytok egymás mögött menni. Idõnként hozzáérsz a falhoz, és feltûnik,
hogy az egyre melegebb. Rossz érzésed támad, és arra gondolsz: ha most
teljesülhetne egy kívánságod, akkor valószínûleg azt kérnéd, hogy a tûz
ne tudjon sebezni rajtad. Nincs ilyen szerencséd. A következõ kanyar után
iszonyatos forróság csap meg, a fal vörösen izzik. Nincs idõ gondolkozni,
vagy visszafordultok, vagy átvágtok a folyosó tüzes szakaszán, reménykedve,
hogy élve érkeztek meg a túlsó végére. Futsz, ahogy csak a lábad bírja,
de nem lehetsz elég gyors. A ruhád hamar lángra kap, a tûznyelvek fájdalmasan
nyalogatják a bõrödet, késõbb a húsodat. Miközben a túlélésért küzdesz,
a tudatod legmélyén elgondolkozol, vajon mennyire szabja át a kinézetedet
a tûz. Reméled nem túlságosan, még máskor is szeretnél társaságba menni.
Mire a gondolat végére érsz, már kint is vagy a veszélyes szakaszból. A
földre veted magad, és a ruhádon táncoló utolsó lángocskák is kihunynak.
[51 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitalt használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 40 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t.
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Még arra sincs idõtök, hogy egy kicsit rendbeszedjétek magatokat, amikor
máris újabb probléma adódott. Túl közel kerültetek néhány tojásszerû dologhoz.
Ellenfeleitek 3 fekete özvegy (#144).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy pengefal varázslatot. Az
1. fekete özvegy irányába mozogsz. Az 1. fekete özvegy máris elõtted terem!
A 2. fekete özvegy megközelíti ismeretlen galetkit. A 3. fekete özvegy
ismeretlen galetki irányába megy. A 3. fekete özvegy
sebzõdik 69 ép-t a
pengefaltól. Ismeretlen galetki a 2. fekete özvegy felé mozog. Megtámadod
az 1. fekete özvegyet. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(36 ép-t
sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol
farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az 1. fekete
özvegy megtántorodik. Nehezen bírja a szagodat
(6 sebzés). Az 1. fekete
özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. fekete özvegy és ismeretlen
galetki egymással harcolnak. A 3. fekete özvegy ismeretlen galetkit támadja.
ismeretlen galetki testébe kontaktméreg hatol. Ismeretlen galetki halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A 3. fekete özvegy odajön hozzád. A 3. fekete özvegy rád
támad. Harapni próbál.
(16 ép-t sebzõdtél). Érzed, ahogy gyilkos kontaktméreg
hatol beléd. Minden elsötétül elõtted. A 2. fekete özvegy és ismeretlen
galetki egymással harcolnak. A 2. fekete özvegy holtan terül el.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 69/20,
ismeretlen galetki: 123/39.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5
TVP.]
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+93 életpont.)
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
k 22 245 460 |
kaland elvállalása |
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre
sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat
támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre,
könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban
suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények
lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Pszi támadás
ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)42 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)47 |
(-7)113 |
2. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)39 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)44 |
(-7)106 |
3. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)36 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)41 |
(-7)99 |
4. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)33 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)38 |
(-7)92 |
5. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)30 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)35 |
(-7)85 |
6. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)27 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)32 |
(-7)78 |
7. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)24 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)29 |
(-7)71 |
8. |
Gokun |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)18 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-5)24 |
(-2)69 |
9. |
Gokun |
Pszi csáp |
+12 PE |
(-3)15 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-5)19 |
(-9)60 |
10. |
Gokun |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)9 |
(+0)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-7)12 |
(-4)56 |
Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
(245. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban
a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj
a felszínre. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 6-os küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve
nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 kék ekinda (#95).
*** 1. KÖR *** Az 1. kék ekinda irányába mozogsz. A 2. kék ekinda máris
elõtted terem! Az 1. kék ekinda feléd mozog. Támadod az 1. kék ekindát.
Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A mérget
varázslattal semlegesíti. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Odacsapsz farkaddal.
(26 ép-t sebeztél).
Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az 1. kék ekinda megtántorodik. Szagodtól
fuldoklik
(16 sebzés). Az 1. kék ekinda kileheli lelkét. A 2. kék ekinda
rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Megpróbálja eltörni az elefánt vándorcsizmáját. Kudarcot vall. Elõresuhint
jobb csápjával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. kék ekindát. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Odakensz neki bal mancsoddal. Nem találtál. Lecsapsz
farkaddal.
(22 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. A mérget
varázslattal semlegesíti. Nehezen bírja a szagodat
(21 sebzés). A 2. kék
ekinda kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+105%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 4 ekinda haj, 26 arany és egy hamis arany.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy hõsiesség itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
(460. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni!
Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 6-os
küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva
lépsz be rajta.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy káoszkígyó
(#146).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A káoszkígyó elõhív egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve
mágikus energiáit, a káoszkígyó elvarázsol egy sötétséget. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. A káoszkígyó irányába mozogsz. Támadod a káoszkígyót.
Benyomsz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Beversz
egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
Nem találtál. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(15 sebzés). Regenerálsz
(+11 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst.
Síri csend telepedik rád. A káoszkígyót próbálod megsebezni. Lendületet
véve ütsz jobb mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal.
Elkerülte. Lecsapsz farkaddal.
(29 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled.
A káoszkígyó megtántorodik. Nehezen bírja a szagodat
(18 sebzés). A káoszkígyó
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+69%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy káoszkígyó pikkely, 38 arany, 2 hamis
arany és egy antiõskõ.
[ld. enc.]
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és
egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy elektromos fal. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy
villámsújtást. Nem hat rád. Megközelíted az elektromancert.
17 ép-t sebzõdtél
az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal.
(36 ép-t sebeztél). Tekergetve
suhintasz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe.
Az elektromancer megtántorodik. Bûzöd fojtogatja
(23 sebzés). Az elektromancer
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást.
Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod az elektratont. Benyomsz egyet jobb
mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lesújtasz bal mancsoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol.
Az elektraton megtántorodik. Szagodtól fuldoklik
(25 sebzés). Az elektraton
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+86%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy elektronit.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Álkulcsokat
és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó
szélesre tárul.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 88 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 74% lélekenergia.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy igazi
ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû
óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható
anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta
itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot.
Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne
megvizsgálni.
(482. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed.
Nocsak, itt
mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe
gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hiába dolgozol sokáig,
semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Megpillantasz egy mészkõbõl épített
házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva.
Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené
körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(455.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz.
Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling disznót. Az orgling disznó odajön
hozzád. Megtámadod az orgling disznót. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(27 ép-t
sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Lesújtasz
farkaddal.
(24 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az orgling disznó megtántorodik.
Nehezen bírja a szagodat
(13 sebzés). Az orgling disznó halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: 27 arany és egy hamis arany. Hát, erre a támadásra nem
volt nagy szükség! Tovább dolgozol. A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: egy hõsiesség itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 9.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Nincs más dolgod,
mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. [aura: tüskés
bõr: 6.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség rövid tõre,
szivárvány karkötõ, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete csizmája, ozin
fülkarika, a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárványkristály,
a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája, a természet ezüst nyaklánca,
görényfarok, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság
Rubinja, a kígyó díszes pikkelyvértje. Elsõ mondatod: "Egyszerûen undorító
vagy!" Õ rögvest kontrázik: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Nagy
levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy
rohadt karalábéval?" Õ rögvest kontrázik: "Úgy csámcsogsz evés közben,
hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem habozol, máris mondod: "Hallottam,
hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi,
felülmúlhatatlan etalon leszel!" Azonnal visszavág: "Olyan szõrös vagy,
hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Jól odamondasz
neki: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú!
Te bodzáslábú!" Dühösen kiabálja vissza: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet?
Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Szóhoz
sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Megadóan sóhajtasz: vesztettél.
Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled
egy xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva közelebb jön, hogy
támadhasson. Megtámadod a xenó lárvát. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
Nem találtál. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél).
Meglóbálva zúzol farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled.
A xenó lárva megtántorodik. Bûzöd kellemetlen számára
(17 sebzés). A xenó
lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+34%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1455 sebzést okoztál,
és 242 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
312 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Gokun, egy izmos, kopasz, lekicsinylõen méregetõ, gúnyos
mosolyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
zöldvérû. Ez a 115. fordulód.
|
[1] erõ: |
12 (19) / 0.51 |
[2] IQ: |
16 (19) / 2.87 |
[3] ügyesség: |
18 (21) / 10.88 |
[4] egészség: |
11 (14) / 0.50 |
[5] mágia: |
8 (9) / 1.45 |
[6] gyorsaság: |
12 (14) / 1.06 |
[9] Méret/ép: |
146 (151) / 151 |
Min. méret: |
129 |
Barlangméret: |
145 |
|
|
Varázspont: |
106 / 106 |
Képességpont: |
28 / 74% [8] |
Hõsi pont: |
30 (6) |
Tám.bónusz: |
-3% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
651 / 347 |
Hírnév : |
796 |
Jóllakottság: |
76% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
45 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
20 (0) |
Torzsz. csaták: |
803 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
731 (10) |
Leölt torzszülött: |
1128 (18) |
Pszi csaták: |
56 (1) |
Pszi
gyõzelmek: |
27 (0) |
Ájulások száma: |
35 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tiszteletbeli tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt
(39)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 49%-os szorzó. +1 minden
végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el 7
fekete özvegyet. [számláló: 2] 2.) Ölj öt görényteknõcöt! [számláló: 3]
3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló:
1] |
![](gif/harcszk.gif) |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
![](gif/harcszk.gif) |
|
[10] tûzlehelet: |
19 (22) / 1.87 |
[15] regeneráció: |
21 (23) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
6 / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
5 / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
7 / 0.40 |
[21] elkt.immunitás: |
5 / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 / 0 |
[24] rezisztencia: |
21 (23) / 1 |
[25] bûz: |
12 (18) / 0 |
![](gif/egyebszk.gif) |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
![](gif/egyebszk.gif) |
|
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.72 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.30 |
[48] mászás: |
5 / 3.61 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 2.80 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.96 |
[52] auraészlelés: |
4 / 1.45 |
[53] ékszerészet: |
2 / 1.10 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.33 |
[55] szívósság: |
10 / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.13 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.20 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 1.08 |
[59] vezetõkészség: |
6 (7) / 0.65 |
[60] pszi támadás: |
9 / 1.84 |
[61] pszi energia: |
8 / 1.94 |
[62] lopás: |
6 / 2 |
[63] éberség: |
4 / 0.20 |
[64] átokszórás: |
12 / 1.44 |
[65] álcázás: |
8 (10) / 0.26 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.45 |
[67] régészet: |
11 / 2.49 |
[68] zene: |
2 / 1.45 |
[69] tanulás: |
11 / 1.34 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
6 / 0.60 |
[73] felderítés: |
6 / 0.81 |
![](gif/vegtag.gif) |
VÉGTAGOK |
![](gif/vegtag1.gif) |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
14 (15) / 0.50 |
[101] szakért.: |
18 (19) / 9.88 |
[102]
paraliz.méreg: |
13 (15) / 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
13 / 4 |
[104] szakért.: |
13 / 4.37 |
[105] rothasztás: |
11
(13) / 0 |
|
farok |
[106] méret: |
11 / 0 |
[107] szakért.: |
12 / 4.36 |
[108] bénító méreg: |
9 (11)
/ 0 |
|
![](gif/spells1.gif) |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
![](gif/spells.gif) |
|
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
6 / 2.32 |
[160] esszenciaelnyelés: |
5 / 2.32 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
4 / 0.72 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 / 1.52 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.36 |
[128] pszi csáp: |
12 / 0.96 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.38 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (30%): |
160 esszen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](gif/szolga1.gif) |
SZOLGÁID |
![](gif/szolga.gif) |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] elektraton |
36/0 |
167% |
135% |
8 / 3.92 |
megsemmisült |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellf. 1017. képessége 1 v. több. Prioritás:
1. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #111. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85. |
4: energiatüske t.var. ha ellenfeled #75. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 10 30 50;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 4;
PSZ
55 46 47 48;
HE 1;
PT 2;
PTA 128 128 128 128 128;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (7. épület),
#15 (4. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület),
#372 (105. forduló), #326 (98. forduló), #482 (115. forduló), #455
(115. forduló), #425 (107. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a titán kerek pajzsa (#5561) |
* |
1 az elefánt vándorcsizmája (#16421)
|
|
1 az elfek szárnyas sisakja (#10527) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
15 ében láncing (#134)
|
* |
1 Förtelmes maszk (#326) |
|
2 maszk (#1090) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
3 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz csepp fülbevalója (#29156) |
* |
1 a bûz malachit karkötõje (#29141)
|
|
1 a gyorsaság amulettje (#3895) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
* |
1 a
tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) |
|
4980 arany (#1) |
* |
1
az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) |
|
1 az erõ amulettje (#1645)
|
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 az óriás díszes karkötõje (#8892) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
|
1
bronzmedál (#207) |
|
63 drágakõ (#2) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
513 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachit karkötõ
(#1241) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
3 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
Felszerelés |
|
1 antiõskõ (#206) |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
7 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
5 kötél (#128)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
Fegyverek |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
3 harci fejsze
(#12) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 nehéz nyílpuska
(#1287) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
25 csótányláb (#25) |
|
15 elfu moha (#33) |
|
23 elonotichlan (#31) |
|
17 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala
(#58) |
|
23 hónakkupók (#30) |
|
3 hõsiesség itala (#52) |
|
1 jéglehelet itala
(#54) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
14 liánvirág (#24) |
|
15 mátekel gomba (#21)
|
|
4 méregellenállás itala (#51) |
|
19 mézfû (#29) |
|
11 mitulen fû (#20)
|
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
13 ragálygomba (#26) |
|
6 rémcserje (#34)
|
|
2 sárga gyógyital (#61) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
14 sötét mák (#23)
|
|
15 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
27 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
3 velparaj (#35) |
|
24 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 barna manakõ (#149) |
|
9 bolhedor szárny (#15) |
|
3 duzzadt xenópete
(#479) |
|
53 ekinda haj (#147) |
|
18 elektronit (#141) |
|
7 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
30 mandibula
(#157) |
|
7 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
11 nordkristály (#146) |
|
6 õsi relikvia (#17) |
|
26 pirgamit (#152)
|
|
4 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csizma
#1120 (1), a regenerálódás ezüst fejpántja #24507 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 10 hamis arany
(#809), 6 ekinda haj (#147), 2 elektronit (#141), 269 arany (#1), 2
hõsiesség itala (#52), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181), 1 káoszkígyó pikkely
(#230), 1 antiõskõ (#206), 1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631),
4 rémcserje (#34).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 1 õskõ
(#8), 1 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1A.gif) |
![](gif/fal1A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
1 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
2 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
3 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
4 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
5 |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
6 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
7 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
8 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/oshall.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/talkerd.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
9 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
10 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/talkerd1.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
11 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal2A.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/fal4.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal3A.gif) |
12 |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
![](gif/ures.gif) |
![](gif/targy.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/szorny.gif) |
![](gif/sulyzo.gif) |
![](gif/csillag.gif) |
![](gif/fal4A.gif) |
13 |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
![](gif/nyil.gif) |
![](gif/fal2.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal1.gif) |
![](gif/fal3.gif) |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY) Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl
izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán
az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek
mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket,
amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet
táplálékot.
KÁOSZKÍGYÓ (146. LÉNY) Ezek a lila pikkelyû, intelligens kígyók mesterei
a mágiának. Általában párban vadásznak, pillanatok alatt felmérik az ellenfelük
gyengéjét, és kiváló csapatmunkával kivégzik a náluk nagyobb és erõsebb
ellenfelet is. Fel vannak készülve a mágiát, a lõfegyvert és a leheletet
használó ellenfél ellen is. Ha sikerül legyõznöd õket, kiváló lakomát jelentenek
egy mágiafaló számára.
KÁOSZKÍGYÓ PIKKELY (230. TÁRGY) Ez a csillogó, bíborlila farokpikkely
értékes trófea, bizonyítva, hogy képes voltál gyõzedelmeskedni egy igazi
és nagyhatalmú káoszkígyó felett. És ki tudja, idõvel talán még használni
is tudod valamire!
ANTIÕSKÕ (206. TÁRGY) A perverz mágia egy tipikus példánya ez a gonosz
tárgy. Ránézésre szinte teljesen olyan, mint egy rendes õskõ, ám ha jobban
megnézed hamar rádöbbensz, hogy nem éppen erre vágytál. Sajnos ekkor már
késõ, nem tudsz tõle könnyen megszabadulni, és ritkán van olyan szerencséd,
hogy magától keressen új tulajdonost. A kõ egyetlen káros hatása a tulajdonság-,
és képesség próbáknál látszik, folyamatosan olyan érzésed, van, mintha
olyan próbákon is elbuknál, ahol normális körülmények között lenne esélyed.
(Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a próbáknál a gép 1-6 közötti szám
helyett csak 1-4 közötti számmal növeli a szakértelmet.)