Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-07-27 05:51:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6759-115

Karakterszám: 6759 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 115 Játékhét: 524
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 167
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2023. dec. 6. 15h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2023. dec. 7.

E-mail!

GOKUN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7162.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*dec. 5.* Az Ördög bal keze csatában legyõzte Prussint. *dec. 6.* Az Ördög bal keze csatában legyõzte Prussint.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 145.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

j 28631 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az ellenállás sárgaréz nyakláncát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

le 1645 3895 elrakod az 1645. tárgyat
Leveszed az erõ amulettjét. Leveszed a gyorsaság amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

kf 28631 21911 189 bekészíted a 28631. tárgyat
Felveszed az ellenállás sárgaréz nyakláncát. Felveszed a tökéletesség karikaszimbólumát. Felveszed a görényfarkat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

kno 1 8 4 9 6 10 1. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 12! Elköltesz 9 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 11! Elköltesz 10 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 12!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

bb 1 3 4 7 8 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska (#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, szürke maszk (#1093) 153 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a tudás bronz mellvértje (#1947) 494 ap, az egészség háromszögszimbóluma (#3012) 386 ap, a pontosság könnyû nyílpuskája (#4436) 271 ap, a védekezés bõr mellvértje (#4646) 319 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 223 ap, az élet vassisakja (#5126) 240 ap, a kobra görbekardja (#7616) 304 ap, az elfek díszes pikkelyvértje (#10467) 508 ap, az elfek háromszögszimbóluma (#10662) 460 ap, az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) 336 ap, a merénylõ bíbor láncinge (#10932) 588 ap, a tudós átlátszó köntöse (#11502) 448 ap, a tudós csatos öve (#11516) 283 ap, a remete csonttõre (#12551) 288 ap, a szellemek kõamulettje (#15146) 288 ap, a sas könnyû láncinge (#15881) 400 ap, az elefánt zöld köntöse (#16451) 288 ap, a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 448 ap, az energia görbekardja (#18866) 304 ap, a sebezhetetlenség halotti maszkja (#19541) 288 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 400 ap, a gyõzelem csonttõre (#21101) 288 ap, a gyõzelem gyalogos lándzsája (#21132) 468 ap, a tökéletesség vas lemezpáncélja (#21701) 561 ap, a tökéletesség fogazott kardja (#22018) 710 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 132 ap, az enyészet csillogó fejpántja (#23158) 508 ap, az enyészet barbár lándzsája (#23381) 175 ap, a villám bõr mellvértje (#23546) 254 ap, a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) 206 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 153 ap, a teknõs csonttõre (#25601) 158 ap, a szalamandra vas lemezpáncélja (#25751) 302 ap, az elektromosság kerek pajzsa (#27161) 175 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 175 ap, a légzés bronz mellvértje (#27597) 420 ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 168 ap, a légzés ezüst fülbevalója (#27807) 292 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 168 ap, az angyalok keresztszimbóluma (#28213) 523 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 153 ap, a bûz görbekardja (#29216) 175 ap, a bûz barbár lándzsája (#29231) 175 ap, a sólyom nagy pajzsa (#29412) 319 ap, a sólyom vassisakja (#29426) 175 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 158 ap.

[be 3:] Elhagyod a boltot. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) manafókuszálás (#165, IQ13, 200ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Jelenleg a 15. küldetés megoldásán fáradozol.}

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Jelenleg az 14. küldetés megoldásán fáradozol.}

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. {Jelenleg a 22. küldetés megoldásán fáradozol.}

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. {Jelenleg az 19. küldetés megoldásán fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

var 128 11 128. varázslatra 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot pszi csáp varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen pszi csáp varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

h 8 15 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

m 14 1 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 14,2) A délre vezetõ folyosót követed. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Kimész a Csarnokból.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

m 17 6 125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,6) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 17,5) Észak felé mész a labirintusban. Üres szobába érkezel.
(M 18,5) Kelet felé mész. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: egy sárgaréz nyaklánc és egy fehér gyógyital.
Elhagyod a labirintust.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

m 17 7 826 3243 3243 3244 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,7) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 26) A legközelebbi feladat megoldásánál 26 lesz a válaszod.
(M 17,8) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy sziklozug alomban csak nõstény sziklozug született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa sziklát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 8 mázsa sziklát. Ezek a falánk lények tehát összesen 5746 mázsa sziklát pusztítottak el. Hány sziklozug volt egy alomban?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [26] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+29% lélekenergia.)
(M 18,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 4-es küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 17,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Hideg borzongás fut végig, ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 17,9) A négy égtáj közül délt választod. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 17,10) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 18,10) A keletre menõ folyosót követed. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 17,10) Nyugati irányba folyatod utadat. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 17,11) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Üres szobába érkezel.
(M 17,12) A folyosó délre tart. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 18,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (sebzõdsz 16 ép-t.)
(M 17,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 16,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. 11 ép-t sebzõdtél. Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos falat. Az elektromancer irányába mozogsz. 17 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Megtámadod az elektromancert. Odaütsz jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lesújtasz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az elektromancer megtántorodik. Szagod látható benyomással van rá (24 sebzés). Az elektromancer hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 9 életpontnyit sebzõdsz. Az elektratont próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odakensz neki bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az elektraton megtántorodik. Bûzöd zavarja (24 sebzés). Az elektraton kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 226 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+86%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 17 arany és egy hamis arany.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

m 4114 2115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,12) Tovább nyugatra - biztatod magad. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Odakensz neki bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Érintésed rothaszt. Rávágsz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Bénító mérget juttatsz a vérébe. A tüskés hólyag megtántorodik. Bûzöd kellemetlen számára (23 sebzés). A tüskés hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 12 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%).
(M 15,11) A folyosó északra tart. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg harcos felé. Már ott is vagy! A quwarg harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg harcost próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. A quwarg harcos megtántorodik. Bûzöd kellemetlen számára (21 sebzés). A quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+58%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 15,10) Az északra menõ folyosót követed. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 14,10) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a kék ekinda felé. Már ott is vagy! A kék ekinda feléd rohan. A kék ekindát próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. A kék ekinda megtántorodik. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (21 sebzés). A kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 ekinda haj, 31 arany és egy hamis arany.
(M 15,10) Keleti irányba folyatod utadat. Üres szobába érkezel.
(M 15,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 15,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnokban mindenhol tüzek égnek! Óvatosan kerülgeted õket, ahogy beljebb lépsz. Hirtelen látomás támad meg. Újra a galetkik hegyeit látod, most is zöld a táj, mint az elõzõ látomásban, de a zöldet most sok helyen tûz és füst csúfítja el. Ezúttal is magasan a levegõben lebegsz. Körülnézel. Az ég ezúttal a megszokott vörös. Hatalmas, fekete gömbök száguldoznak a levegõben, közöttük kétségbeesett szárnyas alakok repkednek, kiáltoznak. Néhány figurát óriási, szárnyas gyíkokon látsz lovagolni (ilyenek lehetnek a sárkányok?) az egyik figura villámokat lõ a gömbök felé. Az egyik gömbbõl fekete sugár csap ki, sercegõ hang hallatszik, és az elégett sárkánylovasok égett pernyeként hullanak alá. Amerre a szem ellát, füstoszlopok emelkednek a magasba. Ez háború, méghozzá valamilyen iszonyatos és ismeretlen ellenség ellen. Ez tényleg valóság volt? Megborzongsz, ahogy a látomás véd. Az õsök hangját hallod. "Messze vagyunk még attól, hogy felvehessük a harcot az Ellenséggel, és visszahódíthassuk a világunkat. De el fog jönni a nap..." Az ismeretek sokkolnak, ahogy továbbvánszorogsz, de az õsök megáldanak. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Elhagyod a labirintust.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

m 15 12 4413 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,12) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 14,12) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. Különbözõ ügyességi feladatokat kell elvégezned a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 13,12) Nyugat felé mész az útvesztõben. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 24 arany.
(M 13,11) A négy égtáj közül északot választod. Moha borítja a falakat, a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Útközben észreveszel egy rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 4 darabot.
(M 13,12) Déli irányba mész. Üres szobába érkezel.
(M 12,12) A folyosó nyugatra visz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

tk 51 732 732 51. többszemélyes kaland
Visszatérsz szállásodra. Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Az új barlangszakasz a szint egy ritkán lakott részébõl nyílik. A falakba elszórtan már elhelyezték az elsõ milgandokat is, így halvány fényben botorkáltok az ismeretlen felé. A járat több helyen is elágazik. Szerencsére a remetétõl kapott térkép alapján mindig megtaláljátok a helyes utat. Már jó ideje gyalogoltok, amikor megérkeztek a keresett elágazáshoz. A térképen a mögötte levõ folyosót Halálútnak nevezték el. Biztató.
A folyosó 50-60 lépés után jelentõsen kiszélesedik, akár 6-7 galetki is kényelmesen elférne egymás mellett. Hamarosan gyomorfacsaró szagot kezdtek érezni. Óvatosan haladtok tovább, míg a folyosó egy kisebb terembe nem torkollik. Itt már látjátok az "illat" forrását is: két galetki holttestét, a bomlásuk állapotából jól látszik, hogy legalább két hét telt el a haláluk óta. Idegesen néztek körül, a terem egyik homályos sarkában mintha mozgást láttatok volna. Valóban, már meg is érkeztek a látogatók.
Ellenfeleitek 4 óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy pengefalat. Az 1. óriáspók irányába mozogsz. Az 1. óriáspók feléd mozog. A 3. óriáspók ismeretlen galetkit rohamozza. A 3. óriáspók 69 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A 4. óriáspók elindul ismeretlen galetki felé. A 4. óriáspók sebzõdik 69 ép-t a pengefaltól. A 2. óriáspók ismeretlen galetki irányába megy. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. óriáspókot. Támadod az 1. óriáspókot. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az 1. óriáspók megtántorodik. Bûzöd zavarja (12 sebzés). Az 1. óriáspók kileheli lelkét. A 3. óriáspók ismeretlen galetkit támadja. Ismeretlen galetki megtántorodik. A 4. óriáspók ismeretlen galetkit támadja. Ismeretlen galetki megtántorodik. A 2. óriáspók és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A 2. óriáspók 13 sebzést kap. Gyógyítja ismeretlen galetkit (+13 ép). A 2. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki elõhív egy életszívás varázslatot. A 3. óriáspók 11 ép-t sebzõdik. A 3. óriáspók kileheli lelkét. Megrohamozod a 4. óriáspókot. 69 ép-t sebzõdtél a pengefaltól. Támadod a 4. óriáspókot. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. A 4. óriáspók megtántorodik. Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). A 4. óriáspók kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 220/26, ismeretlen galetki: 86/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+88%). Elteszed a zsákmányt, ami 68 arany és 4 hamis arany.
Letörlitek magatokról az undorító váladékot, ami pókokról került rátok. Félrelökdösitek a gusztustalan maradványokat és elindultok tovább. Eddig sikeres az út, az eltûnt galetkikbõl kettõt már is sikerült megtalálni. Kár, hogy ilyen állapotban maradtak meg. Arra gondolsz, hogy milyen szerencse, hogy hallgattál a remetére, és nem egyedül jöttél. Akkor mostanra Te is ott feküdnél a két szerencsétlen mellett, és csak arra lennél jó, hogy rajtad mutassák be, mi a különbség egy friss és egy kéthetes hulla között.
A terembõl kivezetõ folyosó jóval szûkebb, mint az eddigi rész volt. Pár lépésnyi gyaloglás után már ketten sem fértek el egymás mellett, így kénytelenek vagytok egymás mögött menni. Idõnként hozzáérsz a falhoz, és feltûnik, hogy az egyre melegebb. Rossz érzésed támad, és arra gondolsz: ha most teljesülhetne egy kívánságod, akkor valószínûleg azt kérnéd, hogy a tûz ne tudjon sebezni rajtad. Nincs ilyen szerencséd. A következõ kanyar után iszonyatos forróság csap meg, a fal vörösen izzik. Nincs idõ gondolkozni, vagy visszafordultok, vagy átvágtok a folyosó tüzes szakaszán, reménykedve, hogy élve érkeztek meg a túlsó végére. Futsz, ahogy csak a lábad bírja, de nem lehetsz elég gyors. A ruhád hamar lángra kap, a tûznyelvek fájdalmasan nyalogatják a bõrödet, késõbb a húsodat. Miközben a túlélésért küzdesz, a tudatod legmélyén elgondolkozol, vajon mennyire szabja át a kinézetedet a tûz. Reméled nem túlságosan, még máskor is szeretnél társaságba menni. Mire a gondolat végére érsz, már kint is vagy a veszélyes szakaszból. A földre veted magad, és a ruhádon táncoló utolsó lángocskák is kihunynak. [51 életpontot sebzõdsz.]

(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitalt használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t.

ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Még arra sincs idõtök, hogy egy kicsit rendbeszedjétek magatokat, amikor máris újabb probléma adódott. Túl közel kerültetek néhány tojásszerû dologhoz.
Ellenfeleitek 3 fekete özvegy (#144). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy pengefal varázslatot. Az 1. fekete özvegy irányába mozogsz. Az 1. fekete özvegy máris elõtted terem! A 2. fekete özvegy megközelíti ismeretlen galetkit. A 3. fekete özvegy ismeretlen galetki irányába megy. A 3. fekete özvegy sebzõdik 69 ép-t a pengefaltól. Ismeretlen galetki a 2. fekete özvegy felé mozog. Megtámadod az 1. fekete özvegyet. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az 1. fekete özvegy megtántorodik. Nehezen bírja a szagodat (6 sebzés). Az 1. fekete özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. fekete özvegy és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 3. fekete özvegy ismeretlen galetkit támadja. ismeretlen galetki testébe kontaktméreg hatol. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A 3. fekete özvegy odajön hozzád. A 3. fekete özvegy rád támad. Harapni próbál. (16 ép-t sebzõdtél). Érzed, ahogy gyilkos kontaktméreg hatol beléd. Minden elsötétül elõtted. A 2. fekete özvegy és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 2. fekete özvegy holtan terül el.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 69/20, ismeretlen galetki: 123/39.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.]
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+93 életpont.)
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

k 22 245 460 kaland elvállalása
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)42 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)47 (-7)113
2. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)39 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)44 (-7)106
3. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)36 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)41 (-7)99
4. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)33 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)38 (-7)92
5. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)30 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)35 (-7)85
6. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)27 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)32 (-7)78
7. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)24 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)29 (-7)71
8. Gokun Tudati méreg +2 méreg (-6)18 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-5)24 (-2)69
9. Gokun Pszi csáp +12 PE (-3)15 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-5)19 (-9)60
10. Gokun Tudati méreg +2 méreg (-6)9 (+0)40 Leviathán fatty Pszi csáp kudarc (-7)12 (-4)56

Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.

(245. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** Az 1. kék ekinda irányába mozogsz. A 2. kék ekinda máris elõtted terem! Az 1. kék ekinda feléd mozog. Támadod az 1. kék ekindát. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A mérget varázslattal semlegesíti. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Odacsapsz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az 1. kék ekinda megtántorodik. Szagodtól fuldoklik (16 sebzés). Az 1. kék ekinda kileheli lelkét. A 2. kék ekinda rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az elefánt vándorcsizmáját. Kudarcot vall. Elõresuhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. kék ekindát. Lesújtasz jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Odakensz neki bal mancsoddal. Nem találtál. Lecsapsz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. A mérget varázslattal semlegesíti. Nehezen bírja a szagodat (21 sebzés). A 2. kék ekinda kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+105%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 4 ekinda haj, 26 arany és egy hamis arany.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy hõsiesség itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.

(460. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy káoszkígyó (#146). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A káoszkígyó elõhív egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszkígyó elvarázsol egy sötétséget. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A káoszkígyó irányába mozogsz. Támadod a káoszkígyót. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. Nem találtál. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. A káoszkígyót próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. Elkerülte. Lecsapsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. A káoszkígyó megtántorodik. Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés). A káoszkígyó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy káoszkígyó pikkely, 38 arany, 2 hamis arany és egy antiõskõ. [ld. enc.]
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Nem hat rád. Megközelíted az elektromancert. 17 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az elektromancer megtántorodik. Bûzöd fojtogatja (23 sebzés). Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod az elektratont. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lesújtasz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az elektraton megtántorodik. Szagodtól fuldoklik (25 sebzés). Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+86%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 88 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 74% lélekenergia.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (482. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (455. kaland, összköltsége 10 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling disznót. Az orgling disznó odajön hozzád. Megtámadod az orgling disznót. Lecsapsz jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az orgling disznó megtántorodik. Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 27 arany és egy hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy hõsiesség itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. [aura: tüskés bõr: 6.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség rövid tõre, szivárvány karkötõ, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete csizmája, ozin fülkarika, a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája, a természet ezüst nyaklánca, görényfarok, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó díszes pikkelyvértje. Elsõ mondatod: "Egyszerûen undorító vagy!" Õ rögvest kontrázik: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Õ rögvest kontrázik: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem habozol, máris mondod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Azonnal visszavág: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Jól odamondasz neki: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Dühösen kiabálja vissza: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a xenó lárvát. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Nem találtál. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. A xenó lárva megtántorodik. Bûzöd kellemetlen számára (17 sebzés). A xenó lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1455 sebzést okoztál, és 242 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 312 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gokun, egy izmos, kopasz, lekicsinylõen méregetõ, gúnyos mosolyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 115. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (19) / 0.51
[2] IQ: 16 (19) / 2.87
[3] ügyesség: 18 (21) / 10.88
[4] egészség: 11 (14) / 0.50
[5] mágia: 8 (9) / 1.45
[6] gyorsaság: 12 (14) / 1.06
[9] Méret/ép: 146 (151) / 151
Min. méret: 129
Barlangméret: 145
PONTJAID
Varázspont: 106 / 106
Képességpont: 28 / 74% [8]
Hõsi pont: 30 (6)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 651 / 347
Hírnév : 796
Jóllakottság: 76%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 45 (0)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 803 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 731 (10)
Leölt torzszülött: 1128 (18)
Pszi csaták: 56 (1)
Pszi gyõzelmek: 27 (0)
Ájulások száma: 35 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tiszteletbeli tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (39)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 49%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el 7 fekete özvegyet. [számláló: 2] 2.) Ölj öt görényteknõcöt! [számláló: 3] 3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 19 (22) / 1.87 [15] regeneráció: 21 (23) / 0 [18] tûzimmunitás: 6 / 0.20
[19] hidegimmunitás: 5 / 0.60 [20] savimmunitás: 7 / 0.40 [21] elkt.immunitás: 5 / 0.80
[22] imm.mérg.gázra: 6 / 0 [24] rezisztencia: 21 (23) / 1 [25] bûz: 12 (18) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 7 / 0.72 [47] zárnyitás: 5 / 2.30 [48] mászás: 5 / 3.61
[49] rugalmasság: 5 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 2.80 [51] transzformáció: 4 / 0.96
[52] auraészlelés: 4 / 1.45 [53] ékszerészet: 2 / 1.10 [54] kereskedelem: 3 / 1.33
[55] szívósság: 10 / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.13 [57] gyógynövények: 6 / 5.20
[58] nyomkeresés: 9 / 1.08 [59] vezetõkészség: 6 (7) / 0.65 [60] pszi támadás: 9 / 1.84
[61] pszi energia: 8 / 1.94 [62] lopás: 6 / 2 [63] éberség: 4 / 0.20
[64] átokszórás: 12 / 1.44 [65] álcázás: 8 (10) / 0.26 [66] lopakodás: 3 / 0.45
[67] régészet: 11 / 2.49 [68] zene: 2 / 1.45 [69] tanulás: 11 / 1.34
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 6 / 0.60 [73] felderítés: 6 / 0.81

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 14 (15) / 0.50 [101] szakért.: 18 (19) / 9.88 [102] paraliz.méreg: 13 (15) / 0  
bal mancs [103] méret: 13 / 4 [104] szakért.: 13 / 4.37 [105] rothasztás: 11 (13) / 0  
farok [106] méret: 11 / 0 [107] szakért.: 12 / 4.36 [108] bénító méreg: 9 (11) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [10] energiatüske: 6 / 2.32 [160] esszenciaelnyelés: 5 / 2.32
[29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 4 / 0.72 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 1.52
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.36 [128] pszi csáp: 12 / 0.96 [132] tudati méreg: 6 / 0.38

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (30%): 160 esszen                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] elektraton 36/0 167% 135% 8 / 3.92 megsemmisült
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellf. 1017. képessége 1 v. több. Prioritás: 1.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #111.
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85.
4: energiatüske t.var. ha ellenfeled #75.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10 30 50; VI erõ:150% ép:20%; PV 4; PSZ 55 46 47 48; HE 1; PT 2; PTA 128 128 128 128 128;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (7. épület), #15 (4. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #372 (105. forduló), #326 (98. forduló), #482 (115. forduló), #455 (115. forduló), #425 (107. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a titán kerek pajzsa (#5561) * 1 az elefánt vándorcsizmája (#16421) 1 az elfek szárnyas sisakja (#10527)
1 csizma (#1120) 1 díszes fejpánt (#1106) * 15 ében láncing (#134)
* 1 Förtelmes maszk (#326) 2 maszk (#1090) 3 törpe pikkelyvért (#4)
3 vándorcsizma (#1121) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz csepp fülbevalója (#29156) * 1 a bûz malachit karkötõje (#29141) 1 a gyorsaság amulettje (#3895)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mutáció gyémántja (#162) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) 4980 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) 1 az erõ amulettje (#1645) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
* 1 az óriás díszes karkötõje (#8892) 1 bronz amulett (#1198) 1 bronzmedál (#207)
63 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189) 513 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék gömb (#143) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
3 sárgaréz nyaklánc (#1181)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
7 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 5 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 Morgan kristálya (#525)

Fegyverek
2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 3 harci fejsze (#12)
1 hosszú lándzsa (#1333) 1 könnyû íj (#1271) 1 nehéz nyílpuska (#1287)
2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 25 csótányláb (#25) 15 elfu moha (#33)
23 elonotichlan (#31) 17 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
23 hónakkupók (#30) 3 hõsiesség itala (#52) 1 jéglehelet itala (#54)
1 kihívás itala (#68) 14 liánvirág (#24) 15 mátekel gomba (#21)
4 méregellenállás itala (#51) 19 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20)
6 óriásnövés itala (#60) 13 ragálygomba (#26) 6 rémcserje (#34)
2 sárga gyógyital (#61) 8 sárkányvirág (#32) 14 sötét mák (#23)
15 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 27 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 3 velparaj (#35) 24 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 barna manakõ (#149) 9 bolhedor szárny (#15) 3 duzzadt xenópete (#479)
53 ekinda haj (#147) 18 elektronit (#141) 7 húsevõ bibe (#151)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 2 lemúr hártya (#161) 30 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
11 nordkristály (#146) 6 õsi relikvia (#17) 26 pirgamit (#152)
4 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csizma #1120 (1), a regenerálódás ezüst fejpántja #24507 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 10 hamis arany (#809), 6 ekinda haj (#147), 2 elektronit (#141), 269 arany (#1), 2 hõsiesség itala (#52), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181), 1 káoszkígyó pikkely (#230), 1 antiõskõ (#206), 1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631), 4 rémcserje (#34).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 1 õskõ (#8), 1 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY)
Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket, amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet táplálékot.



KÁOSZKÍGYÓ (146. LÉNY)
Ezek a lila pikkelyû, intelligens kígyók mesterei a mágiának. Általában párban vadásznak, pillanatok alatt felmérik az ellenfelük gyengéjét, és kiváló csapatmunkával kivégzik a náluk nagyobb és erõsebb ellenfelet is. Fel vannak készülve a mágiát, a lõfegyvert és a leheletet használó ellenfél ellen is. Ha sikerül legyõznöd õket, kiváló lakomát jelentenek egy mágiafaló számára.



KÁOSZKÍGYÓ PIKKELY (230. TÁRGY)
Ez a csillogó, bíborlila farokpikkely értékes trófea, bizonyítva, hogy képes voltál gyõzedelmeskedni egy igazi és nagyhatalmú káoszkígyó felett. És ki tudja, idõvel talán még használni is tudod valamire!



ANTIÕSKÕ (206. TÁRGY)
A perverz mágia egy tipikus példánya ez a gonosz tárgy. Ránézésre szinte teljesen olyan, mint egy rendes õskõ, ám ha jobban megnézed hamar rádöbbensz, hogy nem éppen erre vágytál. Sajnos ekkor már késõ, nem tudsz tõle könnyen megszabadulni, és ritkán van olyan szerencséd, hogy magától keressen új tulajdonost. A kõ egyetlen káros hatása a tulajdonság-, és képesség próbáknál látszik, folyamatosan olyan érzésed, van, mintha olyan próbákon is elbuknál, ahol normális körülmények között lenne esélyed. (Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a próbáknál a gép 1-6 közötti szám helyett csak 1-4 közötti számmal növeli a szakértelmet.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.