Karakterszám: |
6508 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
77 |
Játékhét: |
527 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
178 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 30. 7h:46' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 31. |
|
E-mail!
VENGRYN KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés
vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges
feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz
részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan
adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés
vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges
feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz
részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan
adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik.
Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Felépült
a gyógyító kamra.
Felépült
a rezervátum.
**
4. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés
vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges
feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz
részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan
adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
4. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek
küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád,
és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám
1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz!
Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a
feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen
tapasztalat.
*** 3.26. ***
Ragyás Burástya (#2589) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
5. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek
küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád,
és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám
1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz!
Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a
feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
5. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés
vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges
feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz
részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan
adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik.
Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
6. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom,
szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
Felépült
a füvészkert.
Kissé már éhezel, ezért csak 95 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz,
fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 22.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf
királynõ felett!
*már. 22.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással,
és Törött Nyíl gyõzött.
*már. 23.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek
egymással, és Törött Nyíl gyõzött.
*már. 28.* A Feltámadás Hírnökei szövetség
fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4
vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak
az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5%
támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ
karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a
királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498). Megszomjaztál, hát felhajtasz egy sört az ivóban, és közben persze
eldicsekedsz a kalandjaiddal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
v 159 7586 3 |
159. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. A szellemvilágban
könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már
a galetkihez beszél a szellemed: "Vengryn vagyok, az õsi szellemek közül
a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az
istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk
büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz
rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]
v 148 1 |
148. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést.
(-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
kno 46 5 62 11 107 3 |
46. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 7. szintre
nõtt. Elköltesz 11 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz
3 képességpontot farok végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagoddal való harci jártasságod megnõtt
5. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A barlangodban, magadban
muzsikálsz, hiszen tudod, hogy tudásod még nem érte el azt a szintet, amellyel
közönség elé léphetnél.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
Nem igazán volt kedved semmihez, ezért már 2 órával korábban ott vársz a
téren, mint amikor találkozni szoktatok. Végül megérkezik Troy.
- Ah!
Egy galetki ifjú! Csak nem történetre áhítozol? Örülök, hogy megismerhettelek!
Hadd kezdjek el egy érdekes mesét...
Olyan grimaszt vágsz, hogy a bárd
pukkadozó kacagásban tör ki.
- Na jó, rendben van. Azt hiszem, ennyi
tréfa elég volt mára. Különösen, mivel a történet befejezése egyáltalán
nem vicces. - ezzel elõveszi a zsákjából a lantját, és egy furcsa dallamot
kezd pengetni, amitõl feláll a tarkódon a szõr.
- Amikor Énoszi Wart
és Rintelki Anator látták a Magiszter döbbent arckifejezését, egy szempillantás
alatt megértették, mi történt, és még többet is. Ha a Magiszter meglepõdött
azon, hogy itt látja õket, az csak egy dolgot jelenthet.
Ekkor az emelvény
mögött vibrálni kezdett egy óriási portál, és elkezdtek keresztülmasírozni
rajta a császár elsõ testõrei. A Magiszter ellépett a csoporttól, és feléjük
indult. Mindketten megkövülten bámulták. A fiú nem tudta, hogy mi fog következni,
de az az érzése volt, hamarosan itt a világ vége. Azonban nem történt semmi
különös - a Magiszter megállt elõttük, és nyájasan elmosolyodott.
- Á,
Énoszi Wart, és egy ifjú tanítvány! Csatlakozzatok hozzánk. Egy generáció
során egyszer fordul elõ, hogy a császár meglátogat egy szintet, ezt kár
lenne kihagyni!
- Magiszter - köszörülte meg a torkát Wart. Anator érezte,
hogy a varázsló ellazult kicsit. Majdnem elnevette magát. Azt hitte...
Majdnem azt hitte, hogy... Aztán érezte, hogy mennyire abszurd volt még
a gondolat is. Wart folytatta. - Nagyon fontos ügyben kell Önnel beszélnem,
Magiszter. Fekete Yantarin...
Anator ekkor észrevette a Magiszter csuklóján
a karkötõt. Ugyanolyan volt, mint amilyet Yanarin viselt. Leplezetlen félelemmel
nézett a Magiszter szemébe. A Magiszter viszonozta pillantását. Egy végtelenül
bölcs és intelligens galetki szemébe bámult... És aztán a pupillába bámulva,
meglátta az ürességet. A végtelenül idegen hideget, amely a lelkébe fúrta
magát. És ekkor megérezte a bûzt. Olyan erõsséggel, ahogy még soha. Öklét
görcsösen szorította össze, hogy a nyálkás borzalomaura ne tapadjon bõrének
minden pontjára. Wart megállt mondandójával, és kettejüket nézte.
- Yantarin
a belsõ ügynököm volt. Mindent elmondott nekem a küldetésetekkel kapcsolatban.
- mondta nyájasan a Magiszter, miközben megnyomta a volt szót. Anator összegörnyedt,
a bûztõl iszonyatosan rosszul volt. Közben egy kép rémlett fel elõtte,
amelyet gyerekkorában látott, az arénánál. Egy orgling fattyút bevetettek
táplálék gyanánt egy tomboló daergaoth lord ketrecébe. A borzalmas lény,
hatalmának teljes tudatában, hosszasan játszott áldozatával, mielõtt felfalta.
- Tehát beszélt Yantarinnal... - lépett hátra Wart falfehéren. Körülöttük
mintha megállt volna az idõ. Egyikük sem vett tudomást az óriási díszes
lefüggönyzött hordszékrõl, amellyel épp most hoztak át a portálon, vagy
a császár köszöntésére megszólaló kürtökrõl. Wart felemelte botját, kitárta
a tenyerét, minden kétséget kizáróan, hogy egy varázslatot mondjon. Ekkor
éles sivítás hallatszott, és mindkettejüket robbanás repítette hátra. Arcukat
a Magiszter bõr- és szervdarabkái borították, csakúgy, mint a földet. A
Lény egyetlen mozdulattal lerázta magáról a nyomorult földi porhüvely álcát,
hiszen most, hogy leleplezõdött, már nem volt rá szüksége. Anator a fájdalom
ködén keresztül látta a gomolygó fekete alakot, aki a Magiszter helyén
állt. Valamiféle óriási pókra hasonlított leginkább. Riadalom támadt a
téren, sikoltozás, üvöltözés hallatszott mindenhonnét. A pók csápjaiból
fehér lövedékek indultak sisteregve útjukra. Akiket eltaláltak, azok egy
szisszenéssel elillantak, mintha sosem léteztek volna. Anator nem tudta,
milyen szerencsének köszönhette, hogy nem õk voltak az elsõ célpontok.
Talán a lény nem érez érzelmeket, mint például düh, a leleplezése miatt...
De ekkor már látta, hogy korai volt az öröme. A Pók döngõ léptekkel felé
indult. Felugrott, hogy elmeneküljön. A sistergõ savcsóva oda csapódott
be, ahol az elõbb feküdt. Ekkora már elég sok galetki gyûjtött bátorságot
ahhoz, hogy szembeszálljon a lénnyel. Nyilak és varázslatok záporoztak
rá. A Pók körül valamiféle aura fénylett fel, ahogy a támadások ártalmatlanul
lepattantak róla. De elegendõk voltak ahhoz, hogy elvonják a figyelmét
Anatorról. A bosszúnál fontosabb volt most számára a túlélés.
A téren
óriási volt a káosz. A császár hordszékét tuszkolták vissza a térkapun,
míg a testõrök védõfalat alkottak elõtte. A Pók lövedékeivel megsorozta
õket, a bátor veteránok egyetlen hang nélkül váltak gõzzé. Ezután a lény
futva elindult a csatornaszint járata felé. Ekkor azonban újabb térkapu
nyílt. Fehér ruhába öltözött galetkik özönlöttek elõ, és gyorsan kört alkottak.
A levegõben ózonszag terjengett, és Anator még csekélyke mágikus tehetségével
is érezte, hogy valami irtóztató mágia készül itt. A Pók megtorpant, talán
most ébredt rá, hogy egy igazi fenyegetés érkezett, amely kárt tehet benne.
Egy olyan hang hallatszott, mint amikor valaki szétszakít valamit, egy
vásznat - de ez a vászon elég nagy kellett legyen ahhoz, hogy egy országot
betakarítson. A milgandok fénye kialudt, a teret nem világította meg más,
mint egy-egy elszórt láng. Mindenki a földre került, fülét fogva. Egy perc
múlva a milgandok újra kialudtak, és ekkor Anator már látta, hogy a Pók
nincs többé. Helyén lassan gõzölgõ, fekete köd foglalta el. A bûz továbbra
is émelyítõ volt, de lassan oszlott, és tapintani már nem lehetett. Anator
tudta, hogy most már talán soha többé nem kell ezt a mételyt szagolnia.
Legalábbis ezen a szinten nem.
Troy a távolba meredt - nem úgy nézett
ki, mint aki a folytatáson mereng, inkább úgy, mint aki az emlékeibe réved.
Amikor kinyitod a szádat, õ felemeli a kezét.
- Ssshhh! Holnap még egyszer
ellátogathatsz, és akkor felteheted a kérdéseidet, Vengryn. Igazán hálás
vagyok, hogy végighallgattál! - ezzel meghajol elõtted, arcán ezúttal nem
látsz mosolyt. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény
bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél
(#9) 19 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19)
76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132)
38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék
(#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, furulya
(#167) 152 ap, molitár dob (#168) 190 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás
fülbevaló (#225) 380 ap, törp szekerce (#235) 95 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, könnyû pikkelyvért (#1016)
72 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs
(#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, halotti
maszk (#1091) 27 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, vándorcsizma (#1121)
27 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös
(#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap,
könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, csonttõr
(#1301) 27 ap, vívótõr (#1303) 145 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard
(#1317) 91 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91
ap, az erõ könnyû íja (#1721) 228 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901)
348 ap, az ügyesség bõr mellvértje (#2396) 303 ap, a pontosság zöld köntöse
(#4301) 212 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 207 ap, a titán fekete
csizmája (#5622) 426 ap, a titán csatos öve (#5666) 269 ap, a kobra csonttõre
(#7601) 273 ap, a tolvaj hosszú íja (#9372) 444 ap, az entek zöld köntöse
(#9701) 273 ap, az elfek szárnyas sisakja (#10527) 444 ap, a merénylõ zöld
köntöse (#11051) 273 ap, a tudós nagy pajzsa (#11412) 444 ap, a sebesség
karikaszimbóluma (#13361) 282 ap, a szellemek utazóköpenye (#15086) 269
ap, a sas fekete csizmája (#15972) 426 ap, az elefánt díszes pikkelyvértje
(#16317) 483 ap, az elefánt márványgyûrûje (#16526) 273 ap, az elefánt
csepp fülbevalója (#16556) 269 ap, a bölcsesség bõr mellvértje (#17696)
364 ap, a bölcsesség díszes fejpántja (#17756) 273 ap, a bölcsesség fekete
csizmája (#17772) 426 ap, a kígyó csepp fülbevalója (#19256) 269 ap, a
ragadozó nagy pajzsa (#19962) 444 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591)
273 ap, a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 487 ap, a tökéletesség kék
köpenye (#21837) 490 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 396 ap, a
tûz csatos öve (#22316) 145 ap, a tûz bronz amulettje (#22348) 483 ap,
a tûz márványgyûrûje (#22376) 150 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125
ap, a jég vassisakja (#22676) 166 ap, az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231)
159 ap, a villám kõamulettje (#23696) 150 ap, a villám malachit karkötõje
(#23741) 150 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 166 ap, a méreg könnyû
pikkelyvértje (#23966) 196 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 159 ap,
a méreg hosszú lándzsája (#24283) 506 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596)
150 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 159 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362)
303 ap, a teknõs vándorcsizmája (#25421) 150 ap, a teknõs átlátszó köntöse
(#25452) 285 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 278 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca
(#26381) 159 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 285 ap, az elektromosság
sárgaréz nyaklánca (#27281) 159 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296)
150 ap, a légzés bronz mellvértje (#27597) 399 ap, a légzés utazóköpenye
(#27686) 145 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 285 ap, a bûz díszes
fejpántja (#29006) 150 ap, a bûz kék köpenye (#29037) 278 ap, a bûz zöld
köntöse (#29051) 150 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 150 ap.
[Takarítás
a barlangodban:] Eladsz 4 sziklarepeszt 4 aranyért. Eladsz 8 harci fejszét
40 aranyért. Eladsz 1 törpe pikkelyvértet 13 aranyért. Eladsz 1 rozsdás
kardot 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
ep 12 25 13 |
építed a 12. épületet 25 TVPért |
Hazamész a boltból. [Rendben, az építkezés során
az elektr.lehelet tulajdonságot
ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a nagyobb
barlang felhúzását. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban.
Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra
koncentrálsz. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd,
és az épületet használhasd, még 20 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
v 146 14 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang,
poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester
ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd,
és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt.
Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Kék Hadúr, ameddig õ eljutott
2 gortangu (#258). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy agglomerátor
(#41) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz az agglomerátor felé. Már ott is vagy! Az agglomerátor
feléd rohan. Az agglomerátort próbálod megsebezni. A Kõ Kardját forgatva
támadsz.
(16 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(45 ép-t sebeztél).
Ostorként csattantasz farkaddal.
(38 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(3 sebzés). Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). A harc alatt
nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester
átadja a jutalmat, 45 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond
hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert.
Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél
megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted
a beugrót, 25 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad,
hogy az aréna legjobbja Kék Hadúr, ameddig õ eljutott 2 gortangu (#258).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a csontváz harcost. A csontváz harcos feléd
rohan. Támadod a csontváz harcost. A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(20 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(47
ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
(38 ép-t sebeztél). A csontváz harcos
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard.
Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 50 aranyat, és eltakaríttatja
a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang,
poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester
ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd,
és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt.
Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Kék Hadúr, az általa legyõzött
akadály 2 gortangu (#258). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid
2 katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A 2. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Mellé!
Az 1. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ.
(1 sebzést okozott.)
Megközelíted az 1. katapultert. Megtámadod az 1. katapultert. A Kõ Kardjával
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(16 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(44 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal.
Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(10 sebzés).
Az 1. katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. katapultert. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz
lesújtani.
(9 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(42 ép-t sebeztél).
Roncsoltál. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(41 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(6 sebzés). A 2. katapulter kileheli lelkét.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+31%). Viszed, ami mozdítható: 4 kerek kõ. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez,
és átadja a nyereményedet, 55 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
pv 3 4 5 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
csótányláb ! Leszedsz 1 adagot.
Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok
klánjának segédtolvaj rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Végignézed a felszerelését: kristályamulett, a védekezés átlátszó köntöse,
a regenerálódás malachit karkötõje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, roxati
üvegszem, ezüst nadrág, ében láncing, a sebezhetetlenség fülbevalója, görényfarok,
khaldoran öv, az enyészet vaspajzsa, Rogan karkötõje, a sav díszes fejpántja,
a puhányság köve, a sav csepp fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre,
Beldaron már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A sötétbõl
furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád.
Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy elektromos
falat. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást.
16 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer irányába mozogsz.
24 életpontnyit
sebzõdsz az elektromos faltól. Megtámadod az elektromancert. Meglengetve
a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. Harapni próbálsz.
(47 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl.
Szagod látható benyomással van rá
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
villámsújtást.
19 ép-t sebzõdtél. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás
varázslatot.
32 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az elektromancert. A Kõ
Kardjával lesújtasz. El sem találtad. Megpróbálod megmarni. Mellé! Rávágsz
farkaddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd fojtogatja
(6 sebzés).
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb
gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4
vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17
ép-t. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4
vp.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... A kiszélesedõ barlangjárat közepén
egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már
nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a
boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott
a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan...
(451. kaland, összköltsége
25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel
egy
sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen
kisilabizálod: 27. VI. Borax halála, I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség
létrejötte.
31. Libertan hajókat épít, megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill és Gatin hercegség egyesül Libertani
császárság néven, uralkodójuk I. Samael lesz, Borax fattya.
38. Alanor
trónjára II. Zaks Boelnir kerül. Hirtelen megakad a pillantásod valamin
egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Végigjárod a környék
barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy óriási barlangnyílás
tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival.
Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre
felébred benned a kíváncsiság.
(384. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Mancs, egy pillanat alat eltünik a szemed elõl.
Nagyon igyekszik felfelé ez a férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a
felszerelését: a törpék lovagi lemezpáncélja, khaldoran öv, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a regenerálódás hosszú íja, ozin
fülkarika, az óriás csontmaszkja, a bölcsesség utazóköpenye, a teknõs márványgyûrûje,
görényfarok. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Mit keresel itt torzszülött
létedre?" Nem késik a válasszal: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!"
Nem habozol, máris mondod: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak
juthat eszébe!" Nem késik a válasszal: "Hogy szorulna beléd örökre, amit
megettél!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj
meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Mancs szóhoz
sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent:
Te vagy a gyõztes. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti
tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a
torzszülöttek lakóhelyét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. A barlangteremben,
ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon
keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek
ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen
különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva.
(233.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod,
amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Szemedet összehúzod: pszionikus
jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy asztrális polip (#61).
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Vengryn |
Mentális robbanás |
-22 PE |
(-8)32 |
(-3)47 |
Asztrális polip |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-6)34 |
(-22)23 |
2. |
Vengryn |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-12)20 |
(-6)41 |
Asztrális polip |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-8)26 |
(-2)21 |
3. |
Vengryn |
Tudati méreg |
+1 méreg |
(-12)8 |
(-12)29 |
Asztrális polip |
Pszi acéltorony |
-6
PE |
(-10)16 |
(-3)18 |
4. |
Vengryn |
Pszi csáp |
kudarc |
(-8)0 |
(-9)20 |
Asztrális polip |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-10)6 |
(-3)15 |
5. |
Vengryn |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-15)5 |
Asztrális polip |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-6)0 |
(+6)21 |
6. |
Vengryn |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-5)0 |
Asztrális polip |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-3)18 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-21 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+19 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Az izzadságos
munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros
szemû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a gyõzelem vándorcsizmája, a káosz
szikrázó öve, a regenerálódás szimbóluma, a háború köve, óriás fülbevaló,
Rogan karkötõje, a káosz dalebgad amulettje, a túlélés szürke maszkja,
ezüst porontyköpeny, a regenerálódás malachit karkötõje, az energia keresztszimbóluma,
a lich márványgyûrûje, zsugorító gyûrû, a tudás gyûrûje, a kígyó vas lemezpáncélja.
Elsõ mondatod: "Hogy szakadna be a barlangod!" Azonnal visszavág: "Hogy
nõné be a folyondár a barlangodat!" A következõvel folytatod: "A szagod
mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Õ rögvest kontrázik:
"Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Nem habozol, máris
mondod: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában,
mint a butaság etalonját!" Nem késik a válasszal: "Azt mondják rólad, hogy
amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben."
Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered,
Malior az Éjben Kacagó volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ
hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha
halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit
körülnézni odabent...
(268. kaland, összköltsége 35 TVP.) Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: imm.ktkt.méreg:
30.].
*** 1. KÖR *** Az óriáspók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáspók
feléd rohan. Támadod az óriáspókot. A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(46 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(36 ép-t
sebeztél). Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és 34 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy gigantikus barlangterembe
jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón
repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik
a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek
csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(240. kaland, összköltsége
20 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy zombi mester
(#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A zombi odajön hozzád. A zombi
mester közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a zombi mestert. A Kõ Kardját
forgatva támadsz.
(12 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(32 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. Lecsapsz farkaddal.
(31 ép-t sebeztél). A zombi mester
halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi rád veti magát. Elõre szúr
jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. A Kõ Kardjával lesújtasz.
(26
ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(49 ép-t sebeztél). Tekergetve
suhintasz farkaddal.
(43 ép-t sebeztél). A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 193 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%).
Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban?
Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
t 62 20 |
62. szakértelem tanulása 20 TVP-ért |
A saját barlangodba való belopódzást gyakorlod, teljes sötétségben, úgy,
hogy egyetlen hang se hallatsszon.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Thészeusz, egy férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú
tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Felszerelése: a szakács üstje,
a mentát malachit karkötõje, a sebesség csontamulettje, ozin fülkarika.
Így üdvözlöd: "Te kékorrú pocokvadító!" Õ rögvest kontrázik: "Vigyázz,
mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõvel folytatod: "Hogy szorulnál
bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" Nem késik a válasszal: "Úgy
hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." A következõvel
folytatod: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested
egy száraz uborkára." Dühösen kiabálja vissza: "Ha rendesen megfürdesz
és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska."
Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered,
hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A barlangokat, amelyek között
jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban
nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Harvy, egy barna szemû, barna hajú, filigrán felépítésû
férfi. [aura: 10-es méretû 8-as szintû fog.] A Halhatatlanok klánjának
a rend híve rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, suhanó
csizma, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a teknõs
bronz mellvértje. Elsõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Azonnal
visszavág: "Csöpög a nyálad!" Nem habozol, máris mondod: "Te két lábon
járó anti-bébi reklám!" Õ rögvest kontrázik: "Kérlek, ismételd meg, mert
nem értettem jól a böfögésedtõl!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán,
nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél.
A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Nincs más
dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ
barlangok után nézelõdni. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem
tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus,
vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó
tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet.
(270. kaland, összköltsége
25 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Lightning-Hand, egy magas, szikár, ruganyos járású, kopasz,
hidegkék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja.
A következõket látod nála: a bûz nehéz nyílpuskája, a villám karikaszimbóluma,
díszes villámöv, a hatalom rubinja, a gyorsaság amulettje, Rogan karkötõje,
ozin fülkarika, a harcos márványgyûrûje, a gyorsaság fogazott kardja, a
bûz bíbor pikkelyvértje, a villám utazóköpenye, a villám malachitgyûrûje,
a káosz mágusának csizmája, a kobra csonttõre. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való
jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy kiváló ötletetek támad. A helytartói
palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül megközelíteni, és megijeszteni
egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek be az õrt. Lightning-Hand zajos
mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenomorf embriót. A xenomorf embrió közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod a xenomorf embriót. Meglengetve a Kõ
Kardját, próbálsz lesújtani.
(13 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
Fürgén elhajolt. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(35 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Nehezen bírja a szagodat
(9 sebzés). A xenomorf
embrió rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(16
ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Támadod a xenomorf embriót. A Kõ Kardját forgatva támadsz.
Elkerülte. Pofádat nagyra tátva harapsz.
(46 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal. Ez mellément. Szagod
látható benyomással van rá
(8 sebzés). A xenomorf embrió halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%).
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen
829 sebzést okoztál, és 140 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
294 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Vengryn, egy zömök testalkatú hõs, kibõl árad az önbizalom.
Szoborszerûen büszke tartású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 77. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 3.20 |
[2] IQ: |
16 / 2.68 |
[3] ügyesség: |
8 (10) / 0.25 |
[4] egészség: |
10 / 0.36 |
[5] mágia: |
10 (12) / 2.45 |
[6] gyorsaság: |
10 (11) / 0.41 |
[9] Méret/ép: |
130 (137) / 110 |
Min. méret: |
96 |
Barlangméret: |
131 |
|
|
Varázspont: |
125 / 0 |
Képességpont: |
16 / 94% |
Hõsi pont: |
8 (5) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
539 / 298 |
Hírnév : |
736 |
Jóllakottság: |
34% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
12 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
483 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
432 (6) |
Leölt torzszülött: |
631 (8) |
Pszi csaták: |
23 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
14
(0) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(19)
Speciális képességeid:
+19 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz öt elfu mohát. 2.) Érj el 800-as hírnevet. 3.) Érj el legalább
20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
17 (22) / 4.97 |
[17] vastag bõr: |
10 (12) / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 (6) / 0 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
[26] lõfegyver: |
4 (6) / 0.56 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.15 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.55 |
[48] mászás: |
7 / 3.57 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.14 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 0.90 |
[51] transzformáció: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.40 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.23 |
[55] szívósság: |
10 / 0.25 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.18 |
[57] gyógynövények: |
4 / 3.51 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.50 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
8 / 2.70 |
[61] pszi energia: |
10 / 3.70 |
[62] lopás: |
7 / 0.73 |
[63] éberség: |
4 / 0.45 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 2.75 |
[65] álcázás: |
2 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.70 |
[67] régészet: |
7 / 2.12 |
[68] zene: |
6 / 1.92 |
[69] tanulás: |
4 / 1.60 |
[71] javítás: |
8 / 1.60 |
[72] építés: |
5 / 3.70 |
[73] felderítés: |
6 / 2.54 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
6 (7) / 5.85 |
|
|
a
Kõ Kardja |
fog |
[103] méret: |
17 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 5.50 |
[105] roncsolás: |
4 / 0 |
|
farok |
[106] méret: |
16 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 0.44 |
[108] kontaktméreg: |
2 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
10 / 0.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
6 / 0.24 |
[10] energiatüske: |
8 / 0.32 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
6 / 1.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 2.48 |
[27] kisebb gyógyítás: |
10 / 2.89 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.72 |
[158] láth. észlelése: |
2 / 0.20 |
[157] láthatatlanság: |
8 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[129] mentális robbanás: |
7 / 0.38 |
[148] méregsemlegesítés: |
2 / 0.20 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.98 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
2 / 0.20 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.70 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (2), láth. észlelése (2).
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
bsz 2 |
v 159 7586 3 |
v 154 |
v 148 1 |
v 158 |
ad 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. |
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 25 27;
VI erõ:125% ép:30%;
PV 3 4 5 6;
PSZ 47 48 66 67;
BA 15152;
HE 1;
PT 2;
PTA 129 132 132 128 4;
PTB
4 4 4 4 4;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület),
#10 (8. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #50 (20. épület),
#451 (77. forduló), #384 (77. forduló), #233 (77. forduló), #268 (77.
forduló), #240 (77. forduló), #270 (77. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 280 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz zöld köntöse (#29051) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gólem
köpenye (#8335) |
* |
1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) |
|
1 a majom halotti maszkja (#14141)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a ragadozó díszes fejpántja (#20006) |
|
1 a sün csatos öve (#25016)
|
|
1 a tûz halotti maszkja (#22241) |
|
1 a védekezés kerek pajzsa (#4661) |
|
1 a védekezés nagy pajzsa (#4662)
|
* |
1 az energia utazóköpenye (#18686) |
|
1 az erõ díszes fejpántja (#1556) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 csontmaszk
(#1092) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
2 ezüst fejpánt
(#1107) |
|
4 halotti maszk (#1091) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
2 köpeny (#1135) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
2 öv (#1165) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 villámöv (#172) |
|
2 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a harcos gyûrûje (#7975) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a sólyom
karikaszimbóluma (#29561) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a villám karikaszimbóluma (#23711)
|
|
3 amulett (#1195) |
|
710 arany (#1) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
96 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1 gyûrû (#1225) |
|
138 hamis arany (#809) |
|
2 karkötõ (#1240) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
2 márványgyûrû (#1226)
|
|
4 nyaklánc (#1180) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145)
|
|
3 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
38 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
6 fekete dukát (#218)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bérmágus csonttõre (#17501) |
|
1 a gyorsaság csonttõre (#4001) |
*
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a mágia lándzsája (#3580) |
|
1 a méreg rövid tõre (#24252) |
|
1 a sün
csonttõre (#25151) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
* |
1 az angyalok könnyû nyílpuskája
(#28286) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 íj (#1270) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
4 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
2 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
12 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala
(#58) |
|
4 hónakkupók (#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
9 liánvirág (#24) |
|
16 mátekel gomba (#21)
|
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20)
|
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
2 sárga gyógyital
(#61) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
12 tejfonál (#28) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
10 winropu moha
(#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
7 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
16 mandibula (#157)
|
|
10 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
46 õsi relikvia (#17) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
5 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 199 arany (#1), 1 csótányláb (#25),
1 aranydukát (#437), 1 sötét mák (#23), 4 kerek kõ (#11), 1 õskõ (#8),
1 xenópete (#278).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 sziklarepesz (#13), 8 harci
fejsze (#12).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLIS POLIP (61. PSZIONIKUS LÉNY) Ezek a mentális energiából élõ
ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit,
akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális
polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen
ettõl kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve.