Karakterszám: |
6411 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
13 |
Játékhét: |
144 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
671 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
0 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 23. 15h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. feb. 24. |
|
E-mail!
BÁLVÁNY LAJOS KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Bezörget hozzád
Optimalizator, egy olimpiai aranyérmet viselõ
számodra esélytelenséget sugárzó gyõztes férfi. Tárgyai: kristályamulett,
díszes fejék, a szellemek könnyû láncinge, bronzmedál, gyalogos lándzsa.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek
a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai
is vannak? Huh, jól elszaladt az idõ! Optimalizator is így látja, mert
feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság) Tudásod
gyarapodott, megtudod, mi az a csápmester.
[ld. enc.]
**
15. NAP ** Épp hozzád néz be
Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû,
kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál,
fejpánt, törpe pikkelyvért, villámöv, suhanó csizma, köpeny, az egyensúly
gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Vacsora közben barátságos vitába
keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik
vagy másik mellett. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll,
és elköszön. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az az agglomerátor.
[ld. enc.]
**
18. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 kerek követ. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
30. NAP ** Eljön barlangodba
Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével
mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi. Végignézed a felszerelését:
díszes fejék, bronzmedál, a kobra kõamulettje, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Pink Pancser már ott várakozik.
Õ nyert!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 2.* Enyveskezû Ed teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában
kapott.
*jún. 2.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott csótánygróf felett.
*jún. 17.* Rodixionus Tharn Maximus és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes
kalandot.
*jún. 17.* Jégszívû Diana és Lagolit megküzdöttek egymással,
és Jégszívû Diana gyõzött.
*júl. 1.* Jégszívû Diana gyõzelmet aratott
Lord Rhynn felett.
*júl. 11.* Rodixionus Tharn Maximus teljesítette a
19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*nov. 6.* Jégszívû Diana
gyõzelmet aratott Kornac ALFA felett.
*nov. 22.* Jégszívû Diana gyõzelmet
aratott Bocskorszaggató Hamilton felett.
*dec. 1.* Jégszívû Diana és Basztandzsi
megküzdöttek egymással, és Jégszívû Diana gyõzött.
*dec. 6.* Jégszívû
Diana és Bocskorszaggató Hamilton megküzdöttek egymással, és Jégszívû Diana
gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 23.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa
Perttunent.
*aug. 29.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt
vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*szept. 6.* Dark Valek
a Renegát Elf csatában legyõzte Ádázt.
*szept. 19.* Nemesis pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Al'Draco felett.
*szept. 19.* Signy Mallory
mellé szegõdött egy dohu féreg.
*szept. 20.* Signy Mallory-t majdnem felfalta
egy kristálypók.
*okt. 5.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Belatucadrus felett.
*okt. 18.* Pannonicát majdnem felfalta egy láthatatlan
orgyilkos.
*nov. 8.* Pannonicát kis híján megölte egy izzó energiagömb.
*nov. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
kno 65 4 |
65. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
m 5 8 1122 2121 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,8) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 5,7) A négy égtáj közül északot választod. A fal mellett megpillantasz
egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Dühödten elkezded a ládád
csépelni. Ha ésszel nem ment, megy majd erõvel! Sikerült! Most pedig lássuk,
mi van a ládában: 4 arany és egy szimbólum.
(M 5,6) A folyosó északra tart. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára
bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen
felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Mérgesen
nekilátsz, hogy szétzúzd a ládát. A láda hangos durranással szétrobban.
A ravasz csapda persze a kincset is megsemmisítette. (-8 életerõ.)
(M 6,6) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az õsi csarnok közepén
fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem
elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz,
ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Penolipia
városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 89 alkalommal számolt
el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett
tovább út, elõvette iránytûjét, 70 fokot elfordult balra, és erre ment
tovább, míg végül újabb 40 százas lépés után érkezett meg Penolipia városába.
Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése
nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel
ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd
gondolkozol rajta.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Északra mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban
meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy goblin kobra
(#20).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy óriáserõt.
Néhány rövid kézmozdulat után a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzs varázslatot.
A goblin kobra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A goblin kobrát próbálod
megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a goblin kobrát. Mérgezõ gázt fújsz.
(16 ép-t
sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
m 5 8 1144 1414 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,8) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,7) Északra mész tovább. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,6) Mindenre felkészülve, északra mész. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 4,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Északra mész tovább. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott
csontváza hever.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
m 5 6 1144 2221 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 5,5) Északi irányba folyatod utadat. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
m 5 6 2231 115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,7) Dél felé mozogsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs
benne semmi érdekes.
(M 5,6) A folyosó északra vezet. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 5,5) Északra mész. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
m 5 6 4414 4112 2235 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,6) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) A folyosó északra vezet. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott
csontváza hever.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) A négy égtáj közül délt választod. A barlangszobában, ahová az út
vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
Elhagyod a labirintust.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Kirándulásod során számos barlangot
találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Találtál egy alkalmas barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Bocskorszaggató Hamilton, egy loncsos szõrû, hosszú,
csomós hajú és szakállú, morcosan pipázó galetki férfi. A Mutánsok klánjának
kocsány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a teknõs amulettje, szivárvány
karkötõ, kerek kõ, bronzmedál, malachitgyûrû, fejpánt, köpeny, a méreg
kõamulettje, pókcsatos öv, a teknõs barbár lándzsája, suhanó csizma. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Bocskorszaggató Hamilton
már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Útközben észreveszel egy
mátekel
gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel.
Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy meredek sziklafal
mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás.
A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé!
Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(246. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled
egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad máris elõtted terem! Megrohamozod a púpos moladot.
A púpos molad rád támad. Feléd döf jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Elõre szúr bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). A púpos moladot próbálod
megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(14
ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A púpos molad rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. Mélyet lélegzel,
és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A púpos molad rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Vámpirizál. A púpos moladot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(15
ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%).
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molad púp. Folytatod a munkát, mintha
mi sem történt volna. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze
te türelmes vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+14 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Az izzadságos munkád nem jár
eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Észreveszel 2
sötét
mákot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. Hiába az
aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A sziklafalból egy
félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon
egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség.
(399. kaland, összköltsége 25
TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy csizma.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való
kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy
folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy katapulter
(#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád.
(4 ép-t sebzett.) Megindulsz
a katapulter felé. Már ott is vagy! Támadod a katapultert. Mérgezõ gázt
fújsz.
(13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(15 ép-t sebeztél). A katapulter rád veti magát. Lekever egyet
jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A katapultert próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(18 ép-t sebeztél). A katapulter hörögve elterül.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ és 14 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy womath (#16).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a womathot. A womath közelebb jön, hogy támadhasson.
Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz.
(13 ép-t sebeztél). A womath rád
veti magát. Lendít egy nagyot bal lábával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg
jobb lábával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz.
(14 ép-t sebeztél).
A womath halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Folytatod
az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen
kisilabizálod: 27. VI. Borax halála, I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség
létrejötte.
31. Libertan hajókat épít, megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill és Gatin hercegség egyesül Libertani
császárság néven, uralkodójuk I. Samael lesz, Borax fattya.
38. Alanor
trónjára II. Zaks Boelnir kerül.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy
barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** A barlangi pók feléd rohan. Megrohamozod a barlangi pókot.
A barlangi pók rád támad. Harapni próbál. Elkerülted. A barlangi pókot
próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(13 ép-t sebeztél). A barlangi
pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Nos, hol
is tartottál az ásatásban? A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb
talán máshol kell próbálkoznod.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 régészet; [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 84.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Óriási
cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején
valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet
fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes!
(404. kaland,
összköltsége 35 TVP.) A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán
máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 156 sebzést okoztál, és
21 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 74 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
240 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Bálvány Lajos, egy érdekes alak! Ahogy közelebb ér, felkiáltasz:
De hát ez egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 13. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1 |
[2] IQ: |
4 / 1.95 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.10 |
[4] egészség: |
4 (5) / 2.31 |
[5] mágia: |
3 / 0.50 |
[6] gyorsaság: |
5 (4) / 0.81 |
[9] Méret/ép: |
58 / 51 |
Min. méret: |
40 |
Barlangméret: |
59 |
|
|
Varázspont: |
26 / 26 |
Képességpont: |
7 / 59% |
Hõsi pont: |
2 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
120 / 90 |
Hírnév : |
99 |
Jóllakottság: |
162% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (0) |
Torzsz. csaták: |
71 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
62 (5) |
Leölt torzszülött: |
65 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[14] mérg. lehelet: |
9 / 5.26 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 / 0 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[48] mászás: |
3 / 0.63 |
[65] álcázás: |
5 / 0.16 |
[67] régészet: |
5 / 0.35 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal csáp |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 1.92 |
|
|
lándzsa |
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellf. 22. képessége 3 v. több. Prioritás: 30.
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 6 40;
VI erõ:200% ép:1%;
PV 3 5 8;
PSZ
48 65 67;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #8 (7. épület), #15 (4. épület),
#21 (9. épület), #50 (20. épület), #205 (7. forduló), #270 (8. forduló),
#302 (8. forduló), #453 (9. forduló), #285 (11. forduló), #224 (12.
forduló), #246 (13. forduló), #399 (13. forduló), #404 (13. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 csizma (#1120) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 khaldoran öv (#137)
|
* |
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
139 arany (#1) |
|
1 szimbólum (#1210) |
Fegyverek |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
5 kerek kõ (#11) |
|
1 kés (#5) |
* |
1 lándzsa (#1330) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
5 sötét mák (#23) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
4 molad púp (#16)
|
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
8 õsi relikvia (#17)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 2 mátekel gomba
(#21), 2 kerek kõ (#11), 1 molad púp (#16), 2 sötét mák (#23), 1 szimbólum
(#1210), 1 csizma (#1120).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSÁPMESTER (65. LÉNY) A csápmesterek félintelligens torzszülöttek, gyakran
szolgálnak módosabb galetkiket, és így megmenekülnek tõle, hogy vadásszanak
rájuk. Persze ilyenkor sincsenek biztonságban, hiszen gazdájuk a legapróbb
vétségért is leölheti és felfalhatja õket. A puha, fekete testû csápmesterek
dinnyeszerû fejébõl két bamba, zöld szem látszik, szájuk nincs, csak egy
csápjuk, amelyen keresztül az ételt szívják fel. A csápmester zöldvérûek
és puhányok számára fogyasztható.
AGGLOMERÁTOR (41. LÉNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza.
Egyesek szerint ritka túlélõje rég letûnt századoknak. Ez nem is csoda,
hiszen hihetetlenül szívós fajta. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag
az egész lényt szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszûnjön.
Ez néha NAGYON sok idõt szokott igénybe venni - azaz neked is igencsak
szívósnak kell lenned. Egyébként nem egy agresszív lény, de ha harcra kerül
a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfollya ellenfelét,
és apró szájacskáival apránként szétszedi. Íze förtelmes, de közel az éhhalálhoz
esetleg micinisták és puhányok enni fognak belõle.