Karakterszám: |
6403 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
44 |
Játékhét: |
46 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
93 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 18. 9h:12' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. feb. 21. |
|
E-mail!
NODARIEL KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 winropu mohát.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Athlan 2 legenda pont árán megvásárolta
az orglingbõr övet a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Felépült
a lõtér.
Kissé már éhezel, ezért csak 52 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24876.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad
herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos
hajú férfi. (hírneve 1829.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 10.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*feb. 14.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy molitár.
*feb. 14.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett.
*feb. 15.* Clow szolgálatába állt egy mutilátor kölyök.
*feb. 15.* Leph
Arlone a szétszórt és D'Angelo pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt
került ki gyõztesen.
*feb. 15.* Leph Arlone a szétszórtat legyõzte harcban
egy Mofisztor.
*feb. 15.* Szárnyaszegett Bolhedort majdnem felfalta egy
Mofisztor.
*feb. 15.* Liendrát kis híján megölte egy Mofisztor.
*feb.
15.* Piromacát kis híján megölte egy Mofisztor.
*feb. 16.* Dart Mahul
csatában legyõzte Klogd Syslogd a démont.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
kno 53 5 |
53. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
h 8 5 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
dk 17 |
dobása 17. kalandnak |
Rendben, 17. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található.
Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik.
Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója,
Vizevil Rogan egy vékony,
áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki személyesen
fogad. Hellyel kínál, és miután bemutatkoztatok, beszélgetni kezd veled:
- Feltételezem, hogy valamilyen megbízást szeretnél! - bólintasz. - Nos,
pont lenne egy érdekes feladatom számodra, már ha profi nyomkeresõ vagy.
Nemrégiben egy igen furcsa teremtmény jelent meg a szintünkön. Meg kéne
keresni, megfigyelni, és információt gyûjteni róla! - közelebb hajolva,
suttogóra fogja a hangját. - Lehetséges, hogy az Ellenség ügynöke. Iszonyatos
katasztrófa lenne, ha ránktaláltak! - hátradõlve folytatja. - Semmiképp
se támadd meg, csak megfigyelés a feladatod! A díjazás siker esetén 80
arany.
(9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
dk 15 |
dobása 15. kalandnak |
Rendben, 15. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
be 9 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Az egyik pap odalép hozzád, és megszólít:
- Látom, jól fejlett, harcrakész galetki vagy. Lenne egy megbízásunk
számodra, ha nem veted meg a munkát! - határozottan biccentesz, mire a
pap folytatja. - A templom pincéjében mostanában rettenetesen elszaporodtak
a csótányok. Persze teljesen kiirtani õket nem lehet, de legalább valaki
megtisztíthatná a pincét úgy nagyjából! Az még csak hagyján, hogy iszonyú
büdös van odalent, de mostanában több papot is megettek a csótányok, márpedig
ez tûrhetetlen! Ha segítesz, a munka után vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra,
és útravalóul is kapsz némi gyógyitalt.
(14. kaland, összesen 40 TVP-t
igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond
hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert.
Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél
megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted
a beugrót, 15 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad,
hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás
(#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. mikropoidot. A 2. mikropoid máris elõtted
terem! Az 1. mikropoid máris elõtted terem! Támadod az 1. mikropoidot.
Rávágsz jobb karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid rád veti magát.
Megpróbál megmarni fogával. Elkerülted. Az 1. mikropoid téged támad. Acsarogva
harapni próbál fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. mikropoid
10 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az
1. mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. mikropoid rád veti
magát. Megpróbál megmarni fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Rávágsz jobb karmoddal.
(11 ép-t
sebeztél). A 2. mikropoid rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával. Ez mellément. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A 2. mikropoid
10 ép-t
sebzõdik. (-5 vp.) A 2. mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz,
miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 30 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Aha, torzszülött szagot érzel!
A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A messzeségbõl vadászok kiáltását
hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod,
hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** A húsevõ növény máris elõtted terem! Megközelíted a húsevõ
növényt. A húsevõ növény rád veti magát. Rád vág jobb csápjával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Támadod a húsevõ növényt. Villámokat köpsz.
(17 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+7 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a húsevõ növényt. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). A húsevõ növény téged
támad. Lesújt rád jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál
fogával.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A húsevõ növény
10 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t.
(-5 vp.) A húsevõ növény téged támad. Lecsap rád jobb csápjával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+7 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A húsevõ növény
10 ép-t sebzõdik. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A
húsevõ növény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%).
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és 24 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy
ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül
haladsz tovább. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt
betölti a csatornák dögletes bûze. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó,
ez
ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Már majdnem feladod, amikor nyomra
bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel
elébe! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád támad. Elõre szúr
jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint bal karmával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál.
Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod a sáskaharcost.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Rád vág jobb karmával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Feléd döf bal karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). A sáskaharcost
próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(13 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+7 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A sáskaharcos
10 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz
10 ép-t. (-5 vp.) A sáskaharcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ és 2 mandibula.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában
ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb,
mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Befordulva
egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban
van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a molitárt. A molitár feléd mozog. Támadod a
molitárt. Villámokat köpsz.
(11 ép-t sebeztél). A molitár téged támad.
Rúg jobb lábával.
(7 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Rúg jobb lábával.
(11 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával.
(10 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(9 ép-t
sebeztél). A molitár rád támad. Megpróbál felbuktatni jobb lábával.
(7
ép-t sebzõdtél). Rúg bal lábával. Mellé! Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A molitár
sebzõdik 10
ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A molitár kileheli lelkét. Regenerálsz
(+7 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+35%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[ld. enc.]
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torszülöttek szintjére. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy sötét üreget
pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség!
Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és
körülnézni odalent.
(400. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valami mozdul a
sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled
egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
14 ép-t. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Megtámadod az
elektratont. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Nem találtál. Regenerálsz
(+7 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot.
24 ép-t
sebzõdtél. Az elektratont próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal.
Elhibáztad. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
villámsújtás.
23 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az elektratont. Elõre
szúrsz jobb karmoddal.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás!
19 életpontnyit sebzõdsz. Varázshatalmad segítségével elmondasz
egy életszívást. Az elektraton
10 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz
10 ép-t. (-5 vp.) Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+7 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+39%). Elteszed a zsákmányt, ami egy elektronit.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz,
hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá.
Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni,
de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled
egy orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Az orgling kutya irányába mozogsz. Az orgling kutya máris
elõtted terem! Megtámadod az orgling kutyát. Villámokat köpsz.
(19 ép-t
sebeztél). Az orgling kutya rád támad. Feléd üt bal karmával.
(12 ép-t
sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-5 ép.) Regenerálsz (+7
ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). Az orgling kutya halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+12 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára
fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Megpillantasz egy másik vadászt:
épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette.
Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Nocsak, mit találtál! 1
gyilkos
boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled
egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megrohamozod a koreni
sünt. A koreni sünt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). A koreni sün halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(3
ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre
suhintasz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+7 ép)
*** 4. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(3
ép-t sebzõdtél). A kyeni vadászt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 5. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+7
ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
be 4 50 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor
bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy
szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a
mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az
oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
kno 5 3 |
5. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap)
gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43,
IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9,
250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13,
80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás
(#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap)
gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést
kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
k 3 273 465 462 267 454 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(273. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 8-as
küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is.
Jól beütötted magad. (-12 életpont.) Leérsz az akna aljára. Egy barlangban
találod magadat.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(465. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót,
és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen]
Hirtelen megcsúszol, és lezuhansz! Jól beütötted magad. (-13 életpont.)
Leértél a meredek járat aljára.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeled egy barlangi troll (#67).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sorvasztást. A
barlangi troll ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.) A barlangi troll feléd
rohan. A barlangi troll rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb
karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Szagától fuldoklasz.
(-8 ép.) Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.)
(462. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ,
még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Könnyelmûség volt feltételezned,
hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 koreni sün (#13).
*** 1. KÖR *** Az 1. koreni sün máris elõtted terem! Megrohamozod az 1.
koreni sünt. A 2. koreni sün közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. koreni
sün feléd mozog. Az 1. koreni sün rád veti magát. Beléd próbál marni fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. koreni sünt. Villámokat köpsz.
(19
ép-t sebeztél). Az 1. koreni sün hörögve elterül. A 2. koreni sün téged
támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
A 3. koreni sün rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. koreni sünt. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél). A 2. koreni sün hörögve elterül.
A 3. koreni sün téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. koreni sün rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál
fogával. Elhibázta. A 3. koreni sünt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7
ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 3. koreni sün
sebzõdik 10 ép-t. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A 3.
koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%).
Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. A
zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás
próba 7-es küszöbre: sikertelen] Ráébredsz, hogy ha nem akarod a szerszámaidat
tönkretenni, akkor ezt nem érdemes tovább erõltetni. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(267. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz.
Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz.
Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 húsevõ
növény (#46).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(454. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik
a megmászása! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 9-es küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már
zuhansz is. Úh, ez fájt! (-17 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra). [91 TVP-t használtál fel, maradt még
36.]
Az Örökkévalóság Gyémántjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem!
Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt,
ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 334 sebzést
okoztál, és 321 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 36 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
244 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Nodariel, egy lángvörös szemû, szárnyas, sárkányszerû vonásokkal
bíró férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 44. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 2.65 |
[2] IQ: |
11 / 1.80 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.60 |
[4] egészség: |
5 / 3.90 |
[5] mágia: |
7 / 5.15 |
[6] gyorsaság: |
7 / 0.14 |
[9] Méret/ép: |
71 (75) / 38 |
Min. méret: |
67 |
Barlangméret: |
72 |
|
|
Varázspont: |
60 / 9 |
Képességpont: |
5 / 67% |
Hõsi pont: |
20 (5) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
214 / 157 |
Hírnév : |
398 |
Jóllakottság: |
27% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
55 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
272 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
224 (7) |
Leölt torzszülött: |
277 (11) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
20 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (6)
Speciális képességeid:
+6 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készítsd
el a hatalom kék italát. 2.) Érj el 15-ös erõt. 3.) Gyõzz le egy legalább
400-as hírnevû galetkit. |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[13] elektr.lehelet: |
15 / 5.72 |
[15] regeneráció: |
14 / 1 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0 |
[53] ékszerészet: |
4 / 1 |
[55] szívósság: |
4 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.50 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.30 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0 |
[63] éberség: |
4 / 2.38 |
[64] átokszórás: |
10 (12) / 1.25 |
[66] lopakodás: |
1 / 0 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 3.76 |
|
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[11] elektromos kéz: |
2 / 0.24 |
[10] energiatüske: |
7 / 1.68 |
[29] életszívás: |
6 / 2.16 |
[15] jégpajzs: |
2 / 1.64 |
[30] sorvasztás: |
2 / 0.08 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
10 energi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (0%): |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (0%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #22. |
2: energiatüske t.var. ha ellenfeled #0. |
3: energiatüske t.var. ha ellenfeled #25. |
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 50.
|
5: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #110. |
6: sorvasztás t.var. ha ellenfeled #67. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 35 15 10 50;
VI erõ:120% ép:20%;
PV 4;
BA
117 3380 225;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #14 (9. épület), #273 (40. forduló),
#465 (40. forduló), #462 (41. forduló), #267 (41. forduló), #454 (43.
forduló), #400 (44. forduló).
SZÖVETSÉGED:
KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 6403.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
* |
1 köntös (#1150) |
|
2 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
162 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
9 drágakõ (#2) |
* |
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400)
|
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
1 harci fejsze (#12) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
8 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
3 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
4 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
1 pirgamit (#152)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 39 arany (#1), 1 drágakõ (#2),
1 gyilkos boróka (#27), 1 húsevõ bibe (#151), 2 óriási xenópete (#480),
1 ragálygomba (#26), 2 mandibula (#157), 1 elektronit (#141), 1 molitár
háj (#165).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 duzzadt xenópete (#479), 1
õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY) A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát
és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha
valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor
elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt
nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó
pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.