Karakterszám: |
6047 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
37 |
Játékhét: |
181 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
81 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. dec. 5. 9h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. dec. 6. |
|
E-mail!
CSUHI, A HATALOM ISTENE KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Cessily, egy vörös hajú, folyékony fémtestû,
mérgezõ páráktól ölelt nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú
tagja. Tárgyai: tõr, a jég kerek pajzsa, a Tél ezüstlánca, az egyensúly
gyûrûje, az ellenállás vándorcsizmája, a sebesség könnyû pikkelyvértje,
ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába
keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik
vagy másik mellett. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll,
elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel
gyarapodtál, megtudod, mi az a Tél ezüstlánca.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Cessily kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4261 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 4261 9 parancsot.
**
1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
elonotichlan.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29948.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jan. 20.* Dark Night a Gonosz és Galóca megküzdöttek egymással, és Dark
Night a Gonosz gyõzött.
*feb. 7.* Ogre a renegát harcos pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Rha felett.
*ápr. 20.* Dark Night a Gonosz teljesítette
a 22. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*máj. 31.* Imoteph felköltözött
a következõ szintre.
*jún. 22.* Enyveskezû Ed teljesítette a 16. küldetést,
amit az akadémián kapott.
*jún. 28.* Enyveskezû Edet rajtakapták, ahogy
lopni próbált.
*júl. 1.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Dögöt.
*júl.
14.* Enyveskezû Ed és Lord Rhynn megküzdöttek egymással, és Enyveskezû
Ed gyõzött.
*júl. 26.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Pooht.
*aug. 8.*
Lord Rhynn felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 7.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel
Tal Ulart.
*júl. 7.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia
felett.
*júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába állt egy mutáns
szójer.
*júl. 13.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rozsdamentes
acélpatkány felett.
*júl. 29.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta
egy meréniai behemót.
*aug. 11.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte
Quad Damage-et.
*aug. 30.* Pindurutalagala pszionikus párviadalban legyõzte
Jámbor Démont.
*szept. 15.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett.
*szept. 19.* Kronx és Szárnyaszegett
Bolhedor pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*szept. 29.*
Nemesis elsõként ért el 36-os éberség tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
dk 336 |
dobása 336. kalandnak |
Rendben, 336. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
pta 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Keresgélni kezdesz a
legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Egy furcsa dolgot
pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott
óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség,
ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület!
(258. kaland, összköltsége
15 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék
galetki férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. A Fény Apostolai
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az elefánt halotti maszkja, Rogan
karkötõje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a mágia láncinge, az Örökkévalóság
Rubinja, suhanó csizma, khaldoran öv, parittya, az enyészet malachit karkötõje,
kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, arany porontyköpeny. Dícsérõ szavakkal illeted
a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Atahán pedig
egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál.
Mohón falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy
rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak,
különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák?
Persze csak találgatni tudtok... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az az árnyékmester.
[ld. enc.]
Ismét tanultál valamit:
+1 meggyõzõkészség; [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 199.]
Elfogadod Cessily kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy óriási csontokból
épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre
galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent,
büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz.
(484. kaland, összköltsége
15 TVP.) A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Cessily, egy vörös hajú, folyékony fémtestû, mérgezõ páráktól
ölelt nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt
tárgyai: tõr, a Tél aranylánca, a kalmár nyaklánca, a jég kerek pajzsa,
az egyensúly gyûrûje, az ellenállás vándorcsizmája, a sebesség könnyû pikkelyvértje,
kék gömb, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség vassisakja, az Örökkévalóság
Rubinja. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az éhínség parányi
gyöngye. Cessily mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült
ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál,
míg Cessily finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal
falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket
érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ
nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül
elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az ichinedar.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
Elküldesz egy kihívást Cessily részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
a |
tárgy átadása galetkinek |
Rendben, minden A és VG parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
v 159 4261 4 146 6 |
159. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot.
Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Csuhi,
a Hatalom Istene vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 6 nordkristályt,
és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy
hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
vg 4261 146 6 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Cessily eladásra kínál neked 6 146. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
vg 4261 141 2 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Cessily eladásra kínál neked 2 141. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az
elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy
másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy szûk
oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán
késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy kisebb
agyszívó (#37).
*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó ellõ egy gránitbõr varázslatot. A kisebb
agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
A kisebb agyszívó irányába mozogsz. Támadod a kisebb agyszívót. Kitátod
a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(15
ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy egokínzást. Gyengülsz (-12% támadás).
6 életpontnyit sebzõdsz. Támadod
a kisebb agyszívót. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd
kellemetlen számára
(7 sebzés). A kisebb agyszívó hörögve elterül.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
pta 132 132 132 132 132 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3.
tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kf 137 |
bekészíted a 137. tárgyat |
Leveszed a Xantin bõrövét. Felveszed a khaldoran övet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
(1. kaland:) Felkeresed a Halhatatlanság barlangját, Klánod népszerû sportpályáját.
Az akadályokkal tûzdelt, szerencsére nem túl veszélyes feladatsort minden,
magát valamire tartó Klántag képes teljesíteni, csak az a kérdés, hogy
mennyi idõ alatt? Bátortalanul nézel körbe: szerencsére épp nem áll sorba
senki! Odasétálsz a mosolygó pályamesterhez, aki int a pálya felé - szabad
az út!
Az elsõ feladat egy széles barlangpatak, ezt kell átugranod! Nekifutsz,
és elrugaszkodsz.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Könnyedén átugrottad! Futsz tovább. A folyosó közepén egy forgó kõoszlop
van, amelybõl vízszintes rudak állnak ki. Ha elég erõs vagy, a rudakba
kapaszkodva, és a kõoszlopot elforgatva át tudsz jutni a túloldalra - sokan
ezt a csodát lengõajtónak hívják - de ha nem vagy elég erõs, ezen az oldalon
rekedsz! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Lassan, nyikorogva a kõoszlop és vele az egész szerkezet elfordul, és hamarosan
átérsz a túloldalra. A következõ folyosó már igazi kihívás: a folyosón
idõrõl idõre hatalmas rongylabdát gurítanak végig. Két gurítás között kell
olyan gyorsan átfutnod, hogy ne kapjon el a következõ golyó! Kivárod a
következõ rongylabdát, és mögötte beugorva a járatba, rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Eléred a járat tulsó végét, egy pillanattal azelõtt, hogy a rongylabdát
begurítják! Huh, ez kemény volt. A következõ barlangban sûrûn nõ a dögletes
bûzû görénymoha. Olyan sok van belõle, hogy bárhová lépsz, puhaságot érzel
a kemény szikla helyett! És ez a borzalmas szag, mindjárt rosszul leszel.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Összeszorított foggal mész elõre, igyekszel nem venni levegõt. A terem végében
egy forgó hordót látsz, ennek a belsején keresztül kell átmenned. Hát,
hajszálon múlik, hogy nem hányod el magad! Odaát egy pályamester fogad,
és gratulál, hogy sikeresen leküzdötted az akadálypályát. (+1 hõsiesség
pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
k 22 398 315 445 477 305 |
kaland elvállalása |
(22. kaland:) Felkeresed Myrtalt, és azt mondod:
- No lássuk azt a vortexet!
Myrtal vigyorogva bólint, majd szökdécselve megindul elõtted. Közben
hátrakiáltja neked:
- Meglátod, nem fogod megbánni!
Egy apró szobába
vezet az iskola második szintjén, rajta két ágy van. Úgy látszik, valaki
ez a Myrtal, ha külön szobája van! A fiú az egyik ágyra mutat, majd rögtön
ráhuppan a másikra, és vigyorogva csak ennyit mond:
- Kezdõdjék a mûsor!
Te is lefekszel a másik ágyra, behunyod a szemed, és máris az asztrálban
találod magad. Myrtal kivetülése egy zöld gömb, amelyet teljesen kitölt
óriási vigyorgó szája, és két hatalmas szeme. Mókásan billegve odaszól
neked, hogy kövesd! A következõ pillanatban már a pajzs elõtt álltok.
[Pszi energia próba 6-os küszöbre: sikeres]
Amikor átsuhantok rajta, úgy érzed, mintha egy pillanatig vízben úsznál.
Aztán máris odakint vagytok! Hihetetlen sebességgel száguldtok át az asztrális
téren, alig bírod Myrtalt követni. Egyszercsak Myrtal hangját hallod:
- O..ó!
A következõ pillanatban támadás ér. Megrezzensz, amint pszionikus
támadás ér. Ellenfeled egy tudatfaló (#55) [aura: erõ: 3.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Csuhi, a Hatalom Istene |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)24 |
(-20)5 |
Tudatfaló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)21 |
(+0)15 |
2. |
Csuhi, a Hatalom Istene |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)18 |
(-5)0 |
Tudatfaló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)7 |
(+0)15 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-35 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.)
(398. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod,
hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Felérkezel, és belépsz a házikóba. A kék
fény kialszik!
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(315. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Kapaszkodva, végtagjaidat használva
mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény
lapos tetejére!
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 20 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(445. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban
hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Megkezded
a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Leértél
a barlang aljára.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 31 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(477. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve
lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hatodik érzéked veszélyt
jelez. Támadók! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ.
(11 sebzést okozott.)
Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Megtámadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az élõ cseppkövet. Kitátod a
szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(6 ép-t
sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt
lehel rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az élõ cseppkövet. Nagy levegõt
veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(8 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos
gázfelhõt fúj feléd.
(11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+37 életpont.)
(305. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz
a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Hirtelen mozgást észlelsz
a szemed sarkából. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) [aura: hidegimmunitás:
3.] és egy méregféreg (#79).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A sötét xirnox odajön hozzád. A méregféreg máris elõtted
terem! Megrohamozod a méregférget. A sötét xirnox téged támad. Kitátja
száját, és fekete savat köp rád!
(11 ép-t sebzõdtél). A méregféreg rád
veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A méregférget
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
méregfelhõt. A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A sötét
xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra.
Sebzõdsz 20 ép-t a méregfelhõtõl.
A méregféreg rád veti magát. Támad fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). A méregférget
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(6 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnox
immúnis a méregfelhõ varázslatra.
17 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A
méregféreg rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg
kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A méregféreg kileheli lelkét.
A sötét xirnox rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(12 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat
érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+55 életpont.)
[126 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
bb 10 7 8 |
több épület meglátogatása |
[be 10:] Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre
az 1-es klánkalandot (KK 1).] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) Könnyû bemelegítõ feladat lesz egy árnyéklény
legyõzése! Barlangja a Mélyedésben található (KK 2).
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója,
Vizevil Rogan
egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló
galetki kezét tördelve fogad:
- Micsoda botrány! A szintemen hamarosan
eluralkodik a káosz, ha nem tudok valamit gyorsan tenni! Tudnál esetleg
segíteni? - kérdõn nézel az elöljáróra, mire õ folytatja: - Bizonyára tudod,
hogy a szintünkön rendet a Takarítók tartanak, míg a szintek közötti áruforgalmat
a Szállítók biztosítják. A Takarítók összegyûjtik és elássák a szemetet,
a Szállítók pedig - ezek az iszonyatosan erõs, nagyhátú galetkik - hatalmas
súlyokat cipelnek. E között a két csoport között állandó volt a vetélkedés,
mindegyikük azt próbálja bizonyítani, hogy az õ feladata a fontosabb! Most
aztán annyira elmérgesedett a helyzet, hogy egyik fél sem dolgozik, hanem
"háborúra" készülnek. Mielõtt a császári gárdát lehívnánk, hogy csináljon
rendet, meg kéne próbálkozni valami békés megoldással. Rám nem hallgatnak,
de te esetleg megpróbálhatnád!
(10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
pv 5 7 8 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél! Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
a 4261 29 3 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Cessily részére 3 mézfüvet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
a 4261 30 3 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Cessily részére 3 hónakkupókot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
a 4261 28 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Cessily részére 1 tejfonalat. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 15.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra
térsz. Ebben a körben +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 104 sebzést
okoztál, és 147 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 15 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
214 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Csuhi, a Hatalom Istene, egy ike a három Isten szövetségének.
Frost és Nemesis társa. Kegyetlen férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 37. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 3.29 |
[2] IQ: |
7 / 0.54 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.01 |
[4] egészség: |
7 (8) / 5.80 |
[5] mágia: |
5 / 0.37 |
[6] gyorsaság: |
4 / 1.37 |
[9] Méret/ép: |
63 / 56 |
Min. méret: |
59 |
Barlangméret: |
65 |
|
|
Varázspont: |
57 / 45 |
Képességpont: |
22 / 68% |
Hõsi pont: |
33 (20) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
216 / 118 |
Hírnév : |
364 |
Jóllakottság: |
137% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
24 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
130 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
107 (1) |
Leölt torzszülött: |
146 (2) |
Pszi csaták: |
13 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
5
(0) |
Ájulások száma: |
26 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: egyszerû halandó (4)
Speciális képességeid:
+4 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz
8 nordkristályt. 2.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 3.) Gyõzd
le a kisebb árnyéklényt (KK 2). (összesen 20 TVP-t igényel) |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
8 / 5.89 |
[11] jéglehelet: |
3 / 1.97 |
[16] tüskés bõr: |
7 / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (9) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 4.16 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.04 |
[48] mászás: |
5 / 3.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.18 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.46 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.49 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 1.97 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.93 |
[57] gyógynövények: |
4 / 0.63 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.95 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.65 |
[61] pszi energia: |
5 / 1.87 |
[62] lopás: |
8 / 6.35 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 3.90 |
[65] álcázás: |
3 / 0.11 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.17 |
[68] zene: |
3 / 0.20 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.60 |
|
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.06 |
[159] szellemidézés: |
2 / 0.66 |
[132] tudati méreg: |
1 / 0.55 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
psz 58 66 64 48 47 46 |
pv 3 4 5 8 |
p 7935 |
p 5517 |
p |
|
2. Makró |
gy |
pv 6 3 4 8 5 |
p |
|
|
4. Makró |
fel |
b 1 |
bb 9 2 3 4 7 8 |
bb 20 1 1 |
|
5. Makró |
pv 7 |
pta 131 131 132 132 |
p 5517 |
pta 132 132 131 131 |
pv 3 4
5 7 8 |
p 5517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellenfeled #22. Prioritás: 100. |
2: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #19. Prioritás: 250. |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #2293. Prioritás: 150. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10 50;
VI erõ:32000% ép:20%;
PV 5 7 8
4;
PSZ 58 66 48 47 46;
BA 2293 4261;
L 20 31 29 30 27 51;
PTA 132 132
132 132 132;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4261 146 6; VG 4261 141 2; A 4261 29 3; A 4261 30
3; A 4261 28 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #10 (7. épület), #19 (1. épület),
#22 (8. épület), #51 (20. épület), #277 (33. forduló), #437 (34. forduló),
#298 (34. forduló), #305 (34. forduló), #341 (34. forduló), #218 (32.
forduló), #450 (32. forduló), #217 (32. forduló), #477 (32. forduló),
#395 (32. forduló), #433 (32. forduló), #200 (32. forduló), #258 (37.
forduló), #484 (37. forduló), #447 (33. forduló), #454 (33. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a szalamandra vassisakja (#25826) |
|
1 a yeti könnyû pikkelyvértje
(#26216) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 Xantin bõröve
(#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a szalamandra csontamulettje (#25947)
|
|
1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) |
|
1391 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete dukát (#218)
|
|
2 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
10 gyilkos boróka (#27)
|
|
16 hónakkupók (#30) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
7 mézfû (#29) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 duzzadt xenópete
(#479) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
4 mandibula (#157) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
2 pirgamit (#152)
|
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 51 arany (#1), 1 óriási xenópete
(#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 éhínség parányi gyöngye (#204),
1 xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A TÉL EZÜSTLÁNCA (170. TÁRGY) Ez az öv vékonyszemû ezüstláncból készült,
csatján egy viszonylag apró csiszolt üveggolyó található. A golyó és a
lánc együttes mágikus kisugárzása jótékony hatással van viselõjére, ha
rendelkezik jéglehelet képességgel. A boldog tulajdonos jéglehelet képessége
kettõvel megnõ, amíg az öv a derekán van. Ez nem csak a harcban segíti
a galetkit, de egy nagyobb partin is jól jöhet, ha már fogytán van a jégkocka.
ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY) Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan
igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek
közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen
veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények
kedvenc varázslata a tûzgolyó.
ICHINEDAR (75. LÉNY) Ezek a nyálkás, zselés állagú, fekete testû magas
lények igazi rejtélyt jelentenek. Egy teória szerint egy halott Ellenség
testébõl származó néhány csepp fertõzött meg egy torzszülöttet, és így
jött létre az ichinedar. Az ichinedarok fantasztikus mágikus képességekkel
és mágikus ellenállással rendelkeznek, de elég egyetlen csapás egy fegyverrel
vagy egy végtaggal, és holtan rogynak össze. Nem véletlen, hogy az ichinedar
gyakorlatilag szimbiózisban él a nedonkutyával: a nagytestû, hegyesfogú
nedon kutyák megvédik gazdájukat a fizikai támadásoktól, míg a mágikusokkal
az ichinedar néz farkasszemet. [Táplálék: puhányok és mágiahasználók számára,
csak aztán nehogy belõled is ichinedar váljék!]
SÖTÉT XIRNOX (78. LÉNY) A xirnoxok torz alakú, sötétlila masszák, a megtestesült
fekélyt és pusztulást képviselik: a csatornaszint legelhagyatottabb, legbüdösebb
helyein akadhatsz össze velük. Számos gusztustalan támadási formával rendelkeznek,
mint pl. méregfelhõ, savlehelet, vagy varázspont szívás. A sötét xirnoxot
általában méregférgek kísérik. [Táplálkozás: komolyan gondolod? Hát jó.
Piromádok és puhányok, jó étvágyat!]
MÉREGFÉREG (79. LÉNY) Zöldesvörös, kar vastagságú, dögletes bûzû teremtmények
a méregférgek. Harapásuk - ugye mondani sem kell - mérgezõ, és emellett
igen szívósak, úgyhogy igencsak jólirányzott és erõteljes csapás szükségeltetik,
hogy agyoncsapd. A méregféreg rágós húsára legfeljebb a zöldvérûek fognak
fanyalodni.
ÓRIÁSI XENÓPETE (480. TÁRGY) Hoppá! A xenópetéd még tovább növekedett!
Most már hatalmasra nõtt. Nem kétséges többé, hogy VALAMI növekszik odabent.
A pete gyakran lüktet, és néha látod, hogy valamiféle sötét árny mozdul
odabent. Talán a legjobb lenne sürgõsen megszabadulni tõle, mielõtt még
kikel!