Karakterszám: |
5842 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
26 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
1298 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. már. 12. 9h:36' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. már. 13. |
|
E-mail!
PINK PANCSER KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Fiorella Donna Rosa részére 2 db csótánylábat. Te 6 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Fiorella Donna Rosa részére 1 db tejfonalat. Te 3 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Fiorella Donna Rosa, egy rózsmintás,
csipkés neglizsében kacérkodó közel kétmázsás del nõ. Tárgyai: díszes fejék,
bronzmedál, zöld köntös, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, az egyensúly
gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Rögtön visszavágsz:
"Sötét vagy, mint az éjszaka!" Így szól hozzád: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!"
Ezt kiáltod vissza: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!"
Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Fiorella Donna Rosa csak tátog válasz
helyett. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Firnyákos Thialillo átadott neked 2 db liánvirágot. Te 92 aranyat fizettél.
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Firnyákos Thialillo átadott neked 2 db ragálygombát. Te 92 aranyat fizettél.
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Fiorella Donna Rosa, egy rózsmintás, csipkés
neglizsében kacérkodó közel kétmázsás del nõ. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál,
zöld köntös, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Rögtön visszavágsz:
"Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Hát, erre már
igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy
a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 7.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy csontváz szolga.
*már. 7.* Amorpheus Amorphea és Wan Alibeam megküzdöttek egymással, és
Amorpheus Amorphea gyõzött.
*már. 8.* Amorthis pszionikus párviadalban
legyõzte Noseant.
*már. 8.* Amorthis egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*már. 8.* Amorthis lopni próbált, de felsült vele.
*már. 8.* Nosean elsõként
ért el 80-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*már. 8.*
Ambassadar és Compo megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött.
*már.
8.* Ambassadar és Szikla Sziszi megküzdöttek egymással, és Ambassadar
gyõzött.
*már. 9.* Alystair D'Brison és Handur megküzdöttek egymással,
és Alystair D'Brison gyõzött.
*már. 9.* A Újszövetség szövetség fényes
gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
be 4 56 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a varázsitalfõzés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor
bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy
szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a
mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az
oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
kno 62 21 10 6 |
62. képességre 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 6
képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
be 17 |
meglátogatod a 17. épületet |
Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják, hogy
a Klánba való belépés feltétele legalább 8-as lopás. Ha be akarsz lépni,
és teljesül ez a feltétel, add ki a
BE 17 1 parancsot. A Klántól kapható
speciális képesség: megnövekedett lopás, lopakodás, csapdaészlelés, mászás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
k 12 286 |
kaland elvállalása |
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból
fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ
szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül
kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább
lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd
a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel
a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt!
A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz.
Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba
7-es küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek
nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen
egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod
kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled
egy kos rend szerzetese (#108).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetese odajön hozzád. A kos rend szerzetese
irányába mozogsz. A kos rend szerzetese rád veti magát. Ütni próbál jobb
mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kos rend szerzetesét. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(19
ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(3 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese rád támad. Megpróbál benyomni neked
jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). A kos rend szerzetesét próbálod megsebezni.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(2 sebzés). A kos rend szerzetese halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+26 életpont.)
A harc zajára a többi szerzetes is megmozdult, és a nyomodba eredt. Szerencsére,
kellõ elõnyöd van, és a templom közelében felhagynak az üldözéssel. A pap
nagy örömmel fogadja a relikviát, és átnyújtja a drágakövekkel teli erszényt.
(+3 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
(286. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** Az 1. tûzféreg feléd rohan. Megközelíted az 1. tûzférget.
A 2. tûzféreg odajön hozzád. Az 1. tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt
vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(9 ép-t sebzõdtél).
Az 1. tûzférget próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(15 ép-t
sebeztél). Harapni próbálsz.
(9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(4 sebzés). Az 1. tûzféreg holtan terül el. A 2. tûzféreg téged támad.
Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. tûzféreg rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. tûzférget.
Odaütsz jobb mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(10 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(2 sebzés).
A 2. tûzféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%).
Elrakod a zsákmányt, ami 6 arany. Megéheztél. A kajára veted magad. (+14%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+28 életpont.)
Egy terembe érsz, amelynek nincs padlója, ahogy lenézel, feneketlen mélységet
látsz. Egy kötél vezet át a mélység fölött. Egy kötelet kötsz a derekadhoz
és a falhoz, hogy biztosítsd magad. Megindulsz át, a túloldalra, mint egy
igazi kötéltáncos.
[Ügyesség próba 6-os küszöbre: sikeres] Idegõrlõ
mutatvány, de végül sikerrel jársz!
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 zöld
nyálka (#8).
*** 1. KÖR *** Az 1. zöld nyálka feléd rohan. Az 1. zöld nyálka irányába
mozogsz. A 2. zöld nyálka feléd rohan. Az 1. zöld nyálka rád veti magát.
Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(7 ép-t sebzõdtél).
Az 1. zöld nyálkát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(19 ép-t sebeztél). Az 1. zöld nyálka
holtan terül el. A 2. zöld nyálka rád veti magát. A 2. zöld nyálka savat
lehel rád.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. zöld nyálkát. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). A 2. zöld nyálka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+14 életpont.)
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Szerszámokat
veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba
5-ös küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat
kinyitni.
A falon egy csomó kapcsolót és mozgó szájakat látsz. Az egyik azt állítja,
hogy a szemben levõ néha hazudik, a másik azt mondja, hogy minden második
száj igazat mond. A többi száj is mindenfélét hablatyol.
[IQ próba 6-os
küszöbre: sikeres] Lassan kikövetkezteted, hogy melyik száj mond igazat,
és melyik nem. Így tudod meg, hogy a kapcsolókat milyen állásba kell állítani,
hogy továbbjuthass.
Nocsak, itt van valami: 12 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 67% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
m 9 9 4344 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Megpillantasz
egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai.
Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Tisztelettudóan imádkozol
az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (megtudod, hogy a fehér
amõbákat szaporodását csak valamilyen varázslattal állíthatod meg.)
(M 8,10) Irány dél! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány
kövön kívül.
(M 7,10) A folyosó nyugatra visz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik
ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell
kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született.
Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek
ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl
egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13
mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 5 mázsa mohát.
Ezek a falánk lények tehát összesen 3996 mázsa mohát pusztítottak el. Hány
mikropoid volt egy alomban?
Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 7,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Elhagyod a Csarnokot. Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem
próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Ahogy leérsz,
küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér,
páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem
látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent
valami érdekes.
(416. kaland, összköltsége 20 TVP.) Már majdnem feladod,
amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak
nézel elébe! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzsot.
Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol egy óriáserõt. Megindulsz
a goblin kobra felé. Már ott is vagy! Támadod a goblin kobrát. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(11 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ezúttal egy még sosem
próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Idelent csend
honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Megpillantasz
egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen,
nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a púpos moladot. A púpos molad odajön hozzád.
A púpos moladot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(23 ép-t
sebeztél). A púpos molad rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(22 ép-t sebeztél). A púpos molad
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy molad púp.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz,
azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Ahogy leérsz,
küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni
próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled
egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy
sebezhetetlenséget. Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol
egy gránitbõrt. Megrohamozod a hájas worpelt. A hájas worpelt próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(21 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(3 sebzés).
A hájas worpel holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+32%). Megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+17% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang
van, így könnyû lesz választani. Egy óriási csontokból épült kalyibát
látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat
tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel.
Persze, majd csak ha ráérsz.
(372. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak,
úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Kald Syrax, egy fekete tüsi hajú, zöld
szemû, rövidre nyírt szakállú férfi. Felszerelése: bõrpáncél, fejpánt,
bronzmedál, zöld köntös. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az orglingok vinnének
el!" Dühösen kiabálja vissza: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!"
Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz
jön a temetésére." Kald Syrax nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud
kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen
230 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
193 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével mozgó, rózsaszín,
selymes szõrzettel borított férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 26. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 1.05 |
[2] IQ: |
5 / 3.20 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.20 |
[4] egészség: |
6 / 4.29 |
[5] mágia: |
5 / 1.35 |
[6] gyorsaság: |
5 (7) / 1.29 |
[9] Méret/ép: |
53 / 52 |
Min. méret: |
51 |
Barlangméret: |
53 |
|
|
Varázspont: |
36 / 36 |
Képességpont: |
11 / 77% |
Hõsi pont: |
44 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
5% |
Galetki erõ: |
151 / 118 |
Hírnév : |
176 |
Jóllakottság: |
110% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
9 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
132 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
121 (6) |
Leölt torzszülött: |
149 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
12 (14) / 2.52 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.23 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.55 |
[48] mászás: |
6 / 2.81 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 / 0 |
[62] lopás: |
7 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 2.50 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.63 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.36 |
|
|
|
fog |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.40 |
|
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 130. |
ELLENFÉL LISTÁK 1901: goblin kobra (#20), tûzgyík (#40).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 4 3 5;
PSZ 48
66;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #19 (3. épület), #22 (1. épület),
#50 (20. épület), #416 (26. forduló), #372 (26. forduló), #464 (23.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a légzés köntöse (#27700) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
1 könnyû láncing
(#1031) |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
* |
1 Xantin bõröve (#169)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kobra kõamulettje (#7496) |
|
1 a regenerálódás kõamulettje (#24596)
|
|
171 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás amulettje (#28645)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
10 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 Krónika (#783) |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
3 fogazott tõr (#6) |
|
2 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
2 liánvirág (#24)
|
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mitulen fû
(#20) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
7 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 elektronit (#141) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
6 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 10 drágakõ (#2),
1 molad púp (#16).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LIÁNVIRÁG (24. TÁRGY) Az eldugott földalatti tavak közelében a fény nélkül
is megélni képes somel lián sok helyen belepi a barlangfalat. Persze az
nem igaz, hogy egyáltalán nincs szüksége fényre, a patakok, tavak közelében
gyakran vannak repedések, az ezeken beáramló kevéske fénnyel táplálkoznak,
és nagy ritkán kibontják sárga, puha tapintású virágukat, amely fontos
komponense bizonyos varázsitaloknak. [Szükséges varázsital fõzés szint:
2.]
KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY) A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási
Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos,
hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják,
az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül
nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed,
hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel
egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig
senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.