Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 10:17:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5780-60

Karakterszám: 5780 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 60 Játékhét: 61
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1332
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. jan. 2. 9h:51'
A következõ fordulód táplálható: 2012. jan. 3.

E-mail!

GOLLAM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3718.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1207.]

kno 71 21 71. képességre 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1207.]

j 1032 6535 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a bíbor láncinget. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Kemény munka árán megjavítod a törpék köpenyét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 1187.]

kf 1032 6535 bekészíted az 1032. tárgyat
Felveszed a bíbor láncinget. Felveszed a törpék köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1187.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ext extra forduló kérése
Sikeresen visszadátumoztunk 10 játékhéttel, tehát most van 10 forduló lemaradásod, amit behozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1187.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy árnyékmester (#71) [aura: gyorsaság: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 13 ép-t. Megrohamozod az árnyékmestert. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Acsarogva harapni próbálsz. (4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A sáskaharcos az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy elektromos kéz varázslatot. 9 ép-t sebzõdtél. A sáskaharcos 7 ép-t sebzõdik. Támadod az árnyékmestert. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Megpróbálod megmarni. (7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 2/7.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1177.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy nekropoid (#70).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz a nekropoid felé. Már ott is vagy! A sáskaharcos a nekropoidot támadja. Támadod a nekropoidot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Pofádat nagyra tátva harapsz. (3 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél. A nekropoid gyógyul 14 ép-t. A sáskaharcos a nekropoidot támadja. A nekropoidot próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Harapni próbálsz. (5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A nekropoid holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 8/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete. A sáskaharcos eszik. (+24% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 1164.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (497. kaland, összköltsége 5 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 13 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod az árnyékmestert. Támadod az árnyékmestert. Odaütsz bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ostorként csattantasz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Acsarogva harapni próbálsz. (4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A sáskaharcos az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! Sebzõdsz 9 ép-t. A sáskaharcos 7 sebzést kap. A sáskaharcos az árnyékmestert támadja. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõrehajolva harapni próbálsz. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 5/7.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Elteszed a zsákmányt, ami 28 arany és 2 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 1148.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Yhar' Ysh, egy fekete hajú, lángvörös szemû, ezüst bõrû, iszonyatos hatalmat sugárzó férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a mágia nyaklánca, Rogan karkötõje, törpe pikkelyvért, szivárvány karkötõ, pókcsatos öv, a gyorsaság karikaszimbóluma, a yeti vándorcsizmája, a nyomkeresés fejpántja, az elfek kõamulettje, a tárgyalás gyûrûje, a mágia köpenye, Trollagyar. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Yhar' Ysh már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1148.]

k 427 14 kaland elvállalása
(427. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! (-16 minden tulajdonságodra) Megközelíted az ichinedart. A sáskaharcos és a nedonkutya egymással harcolnak. Megtámadod az ichinedart. Lecsapsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Pofádat nagyra tátva harapsz. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az ichinedar holtan terül el. A sáskaharcos holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A nedonkutya téged támad. Harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). A nedonkutyát próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Harapásra nyitod szádat. (10 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A nedonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod a nedonkutyát. Benyomsz neki bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (5 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 3/33.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+28 életpont.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 36 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.

(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek. Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned magad.
[Rugalmasság próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod. Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve átjuss.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust, lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [22 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+28 életpont.)
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a vérszívó arloth létrehoz egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth máris elõtted terem! A vérszívó arloth rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A vérszívó arloth téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A vérszívó arloth rád támad. Támad fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+54 életpont.)
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 1081.]

m 6 4 1243 3333 145 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 6,3) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Megindulsz az arhomad varangy felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Acsarogva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 6,4-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+79 életpont.)
(M 7,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 6,7) Dél felé mozogsz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (+1 max. varázspont.)
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) A folyosó északra vezet. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 5,6) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
Elhagyod a Csarnokot.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 1033.]

m 15 3 1134 4311 1444 335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 15,2) Tovább északra! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 15,1) Tovább északra! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya máris elõtted terem! Megtámadod a nedonkutyát. Odaütsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Lesújtasz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (4 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A nedonkutya téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! Ezt most megúsztad. A nedonkutya rád veti magát. Támad fogával. (9 ép-t sebzõdtél). A nedonkutyát próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (11 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad. Megindulsz az ichinedar felé. Már ott is vagy! Megtámadod az ichinedart. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Odacsapsz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõrehajolva harapni próbálsz. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+78%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vándorcsizma, 28 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+52 életpont.)
(M 15,2) A délre vezetõ folyosót követed. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 14,2) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi mester feléd mozog. A zombi mester irányába mozogsz. A zombi feléd rohan. A zombi mester téged támad. Feléd üt jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombi mestert. Odaütsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Pofádat nagyra tátva harapsz. (5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A zombi téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõrehajolva harapni próbálsz. (5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A zombi mester kileheli lelkét. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A fogaiddal támadsz. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+77%). Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ.
(M 13,2) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 13,3) A folyosó délre tart. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (+1 képességpont.)
(M 13,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 13,1) Az északra menõ folyosót követed. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A galetki nyilakat lõ rád, amelyek elõl félre kell ugranod (még jobb, ha elkapod õket). - Kezdjük! - mondod.
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 13,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,1) Nyugat felé folytatod a felderítést. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7) [aura: gyorsaság: 2.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány máris elõtted terem! Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy gigaököl varázslatot. A küzdelem karkötõje ellenáll a csapásnak! Sebzõdsz 6 ép-t. A rovarsámán irányába mozogsz. Megtámadod a rovarsámánt. Odacsapsz bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Harapásra nyitod szádat. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy gigaöklöt. Ezt most megúsztad. A rovarsámánt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+71%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ. Piknik idõ! Falni kezdesz. (+28% jóllakottság.)
(M 11,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy warnök (#73) [aura: hidegimmunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a warnököt. A warnök máris elõtted terem! Megtámadod a warnököt. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A warnök rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (2 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A warnök téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod a warnököt. Beversz egyet bal mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Ostorként csattantasz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A fogaiddal támadsz. (1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A warnök halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%).
(M 10,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,2) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy három galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak... Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek, sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt! Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 969.]

sz 15062 szövetség parancs
Belépésedet kéred a 15062. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 964.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415) [aura: erõ: 8.].

*** 1. KÖR *** A xenó atka máris elõtted terem! Megindulsz a xenó atka felé. Már ott is vagy! A xenó atka rád veti magát. A csáprágójával támad. Ez mellément. Támadod a xenó atkát. Odacsapsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõrehajolva harapni próbálsz. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A xenó atka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 933 sebzést okoztál, és 274 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 964 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1218 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gollam, egy halkan sziszegõ, üveges tekintetû, a sötétben gyorsan ugráló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 60. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (12) / 5.70
[2] IQ: 8 (10) / 1
[3] ügyesség: 4 (8) / 1.60
[4] egészség: 8 (12) / 2.79
[5] mágia: 10 (14) / 2.50
[6] gyorsaság: 7 (6) / 4.45
[9] Méret/ép: 96 (98) / 98
Min. méret: 77
Barlangméret: 101
PONTJAID
Varázspont: 131 / 131
Képességpont: 30 / 31%
Hõsi pont: 74 (4)
Tám.bónusz: 13%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 397 / 189
Hírnév : 386
Jóllakottság: 94%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 418 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 363 (9)
Leölt torzszülött: 521 (13)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 6 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag (6)
Speciális képességeid:
+6 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 15-ös erõt. 2.) Készítsd el a hatalom kék italát. 3.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 8 (10) / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0.60 [18] tûzimmunitás: 4 / 1.40
[19] hidegimmunitás: 4 / 0.60 [20] savimmunitás: 2 / 1 [21] elkt.immunitás: 1 / 0.60
[22] imm.mérg.gázra: 2 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [24] rezisztencia: 4 / 0
[34] párbajozás: 1 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.95 [47] zárnyitás: 6 / 0.73
[48] mászás: 7 / 1.17 [49] rugalmasság: 5 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 / 0.75
[51] transzformáció: 1 / 0 [52] auraészlelés: 4 / 3.25 [53] ékszerészet: 3 / 0.05
[54] kereskedelem: 3 (6) / 2.67 [55] szívósság: 11 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 / 0.35
[57] gyógynövények: 5 / 3.47 [58] nyomkeresés: 5 / 1.26 [59] vezetõkészség: 2 / 0.35
[62] lopás: 5 / 0.25 [63] éberség: 1 / 0 [64] átokszórás: 5 (7) / 3.90
[65] álcázás: 10 / 0.10 [66] lopakodás: 5 (7) / 0.80 [67] régészet: 6 / 3.81
[68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 5 / 0.40 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 7 / 0.40 [72] építés: 1 / 0 [73] felderítés: 5 / 1.38

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 9 (10) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 1.73 [102] energiaszívás: 8 / 0  
farok [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 9 / 6.97 [105] energiaszívás: 8 / 0  
fog [106] méret: 4 / 0 [107] szakért.: 7 / 5.16 [108] energiaszívás: 8 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [13] jégcsóva: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.28
[28] óriáserõ: 1 / 0 [30] sorvasztás: 1 / 0 [167] tombolás: 1 / 0
[16] tûzpajzs: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sáskaharcos 42/0 46% 119% 1 / 0 ájult
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
ext
ism 3
vd
p

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #142.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 10; VI erõ:300% ép:10%; PV 3 4 5 8; PSZ 48 47;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #17 (3. épület), #50 (20. épület), #497 (60. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a káosz ur-gathal csizmája (#32634) 1 a merénylõ mellvértje (#10945)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491) * 1 a törpék köpenye (#6535)
1 az enyészet halotti maszkja (#23141) * 1 bíbor láncing (#1032) 1 csatos öv (#1166)
1 díszes fejék (#135) 1 fejpánt (#1105) 1 fekete nadrág (#171)
1 halotti maszk (#1091) * 1 khaldoran öv (#137) 1 köpeny (#1135)
1 láncing (#1030) 1 maszk (#1090) 1 mellvért (#1045)
2 pajzs (#1060) * 1 suhanó csizma (#195) 6 törpe pikkelyvért (#4)
1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
1 a jég márványgyûrûje (#22826) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz vérivó fülbevalója (#20619)
* 1 a küzdelem karkötõje (#20590) 2 a méreg karikaszimbóluma (#24161) * 1 a pontosság márványgyûrûje (#4376)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) * 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
2 amulett (#1195) 2380 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az enyészet márványgyûrûje (#23276) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 90 drágakõ (#2)
1 fülbevaló (#1255) 91 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212)
1 karikaszimbólum (#1211) 2 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143)
2 kõamulett (#1196) 1 nyaklánc (#1180) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 garling kristály (#209) 3 kötél (#128)
1 nekrofun medál (#513) 3 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
2 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 3 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
5 harci fejsze (#12) 2 kard (#1315) 18 kerek kõ (#11)
4 kés (#5) 1 lándzsa (#1330) 1 parittya (#10)
3 rozsdás kard (#131) 8 sziklarepesz (#13) 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
14 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33) 6 elonotichlan (#31)
7 fehér gyógyital (#50) 1 gázlehelet itala (#57) 6 gyilkos boróka (#27)
1 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 10 liánvirág (#24)
11 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 14 mézfû (#29)
4 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 3 ragálygomba (#26)
5 sárkányvirág (#32) 9 sötét mák (#23) 11 tejfonál (#28)
26 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479) 6 ekinda haj (#147)
1 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151) 5 lemúr hártya (#161)
12 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 8 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 1 óriási xenópete (#480) 25 õsi relikvia (#17)
9 pirgamit (#152) 3 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 92 arany (#1), 3 hamis arany (#809), 2 drágakõ (#2), 1 winropu moha (#22), 1 bíbor láncing (#1032), 1 xenópete (#278), 1 a törpék köpenye (#6535), 1 vándorcsizma (#1121).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY)
A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny, még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel, csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek õrzését bízzák rá.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.