Karakterszám: |
5780 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
60 |
Játékhét: |
61 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1332 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. jan. 2. 9h:51' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. jan. 3. |
|
E-mail!
GOLLAM KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32679.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3718.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû
Reglinde felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1207.]
kno 71 21 |
71. képességre 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1207.]
j 1032 6535 |
tárgy javítása |
Kemény munka árán megjavítod a bíbor láncinget. Nahát, szebb lett, mint
újkorában! Kemény munka árán megjavítod a törpék köpenyét. Nahát, szebb
lett, mint újkorában!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 1187.]
kf 1032 6535 |
bekészíted az 1032. tárgyat |
Felveszed a bíbor láncinget. Felveszed a törpék köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1187.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Sikeresen visszadátumoztunk 10 játékhéttel, tehát most van 10 forduló lemaradásod,
amit behozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1187.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás
után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni
járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Aha,
torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Megpillantasz
egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen,
nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy árnyékmester (#71) [aura: gyorsaság:
6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz
13 ép-t. Megrohamozod az árnyékmestert. Az árnyékmestert próbálod megsebezni.
Odaütsz bal mancsoddal.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Acsarogva harapni próbálsz.
(4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). A sáskaharcos az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+5
ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy elektromos kéz varázslatot.
9 ép-t sebzõdtél. A sáskaharcos
7 ép-t sebzõdik. Támadod az árnyékmestert.
Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Megpróbálod megmarni.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 2/7.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+35%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1177.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy
barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón.
A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy nekropoid (#70).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást.
Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz a nekropoid felé. Már
ott is vagy! A sáskaharcos a nekropoidot támadja. Támadod a nekropoidot.
Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Elõresuhintasz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(3 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot.
14 ép-t
sebzõdtél. A nekropoid gyógyul 14 ép-t. A sáskaharcos a nekropoidot támadja.
A nekropoidot próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(25
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Harapni próbálsz.
(5 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A nekropoid holtan terül el.
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 8/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+30%). Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete. A sáskaharcos
eszik. (+24% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 1164.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé
ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Huh, leértél
a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes
bûze. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány,
a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél
a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik.
A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát
alkotva.
(497. kaland, összköltsége 5 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot,
a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod!
Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot.
13 ép-t sebzõdtél.
Megrohamozod az árnyékmestert. Támadod az árnyékmestert. Odaütsz bal mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ostorként csattantasz
farkaddal.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Acsarogva
harapni próbálsz.
(4 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A sáskaharcos
az árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elektromos kéz!
Sebzõdsz 9 ép-t. A sáskaharcos
7 sebzést kap. A sáskaharcos
az árnyékmestert támadja. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Odakensz
neki bal mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Rávágsz farkaddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Elõrehajolva harapni próbálsz.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 5/7.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Elteszed
a zsákmányt, ami 28 arany és 2 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 1148.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A
szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság!
Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Yhar' Ysh, egy fekete hajú, lángvörös szemû, ezüst
bõrû, iszonyatos hatalmat sugárzó férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a
mágia nyaklánca, Rogan karkötõje, törpe pikkelyvért, szivárvány karkötõ,
pókcsatos öv, a gyorsaság karikaszimbóluma, a yeti vándorcsizmája, a nyomkeresés
fejpántja, az elfek kõamulettje, a tárgyalás gyûrûje, a mágia köpenye,
Trollagyar. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben
próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és
buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Yhar' Ysh már ott
várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1148.]
k 427 14 |
kaland elvállalása |
(427. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül.
Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
agyroppantás! (-16 minden tulajdonságodra) Megközelíted az ichinedart.
A sáskaharcos és a nedonkutya egymással harcolnak. Megtámadod az ichinedart.
Lecsapsz bal mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Pofádat nagyra tátva harapsz.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Az ichinedar holtan terül el. A sáskaharcos holtan terül
el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A nedonkutya téged támad. Harapni próbál fogával.
(14 ép-t
sebzõdtél). A nedonkutyát próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Harapásra nyitod szádat.
(10 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A nedonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával.
(11
ép-t sebzõdtél). Támadod a nedonkutyát. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Lesújtasz farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(5 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Lélekenergiát szívsz el
(+4%). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5
ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 3/33.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+28 életpont.)
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 36 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken
nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek.
Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned
magad.
[Rugalmasság próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod.
Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat
szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus
környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan
olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene
a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa
ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar
után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd
lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok
ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve
átjuss.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig
pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust,
lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány
karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy
kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben
viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy
savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [22
életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+28 életpont.)
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol
a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod
a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a vérszívó arloth létrehoz egy dermesztést.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth máris elõtted terem! A vérszívó arloth
rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+5 ép)
*** 3. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A vérszívó arloth téged támad. Harapásra nyitja száját, támad
fogával.
(18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A vérszívó arloth rád támad. Támad fogával.
(15 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+54 életpont.)
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 1081.]
m 6 4 1243 3333 145 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 6,3) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy elõhív egy tombolás varázslatot. Az arhomad
varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Megindulsz az arhomad
varangy felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangyot próbálod megsebezni.
Odacsapsz bal mancsoddal.
(8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Elõresuhintasz farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+4%). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Acsarogva harapni próbál
fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget
használt. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). Újra a 6,4-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+79 életpont.)
(M 7,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,6) A következõ terem délre van, így arra mész. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(M 6,7) Dél felé mozogsz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta
egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be
valaki. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését.
És megvan! (+1 max. varázspont.)
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) A folyosó északra vezet. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 5,6) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
Elhagyod a Csarnokot.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 1033.]
m 15 3 1134 4311 1444 335 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 15,2) Tovább északra! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 15,1) Tovább északra! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind
arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid egy
ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya máris
elõtted terem! Megtámadod a nedonkutyát. Odaütsz bal mancsoddal.
(16 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Lesújtasz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(4 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). A nedonkutya téged támad. Megpróbál megmarni fogával.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
parancs! Ezt most megúsztad. A nedonkutya rád veti magát. Támad fogával.
(9 ép-t sebzõdtél). A nedonkutyát próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal
mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal. Mellétrafáltál. Fogaidat próbálod
belemélyeszteni.
(11 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad.
Megindulsz az ichinedar felé. Már ott is vagy! Megtámadod az ichinedart.
Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Odacsapsz farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+4%). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+78%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vándorcsizma,
28 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+52 életpont.)
(M 15,2) A délre vezetõ folyosót követed. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött
oszladozó maradványai.
(M 14,2) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid egy zombi mester (#80)
és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi mester feléd mozog. A zombi mester irányába mozogsz.
A zombi feléd rohan. A zombi mester téged támad. Feléd üt jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombi mestert. Odaütsz bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Pofádat
nagyra tátva harapsz.
(5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
A zombi téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõrehajolva harapni
próbálsz.
(5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A zombi mester
kileheli lelkét. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A fogaiddal
támadsz.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A zombi halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+77%).
Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ.
(M 13,2) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat
és emlékezõképességedet teszik próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról, és int, hogy mehetsz.
(M 13,3) A folyosó délre tart. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán
megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök
átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a
gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (+1 képességpont.)
(M 13,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ez egy próba helyszíne
volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 13,1) Az északra menõ folyosót követed. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal
rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját
kell kiállnod. A galetki nyilakat lõ rád, amelyek elõl félre kell ugranod
(még jobb, ha elkapod õket). - Kezdjük! - mondod.
[Gyorsaság próba 5-ös
küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a
galetki.
(M 13,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,1) Nyugat felé folytatod a felderítést. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és
egy óriáscsótány (#7) [aura: gyorsaság: 2.].
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörését.
A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégpajzs. Megrohamozod
az óriáscsótányt. Az óriáscsótány máris elõtted terem! Az óriáscsótányt
próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Rávágsz farkaddal.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(14 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Az óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy gigaököl varázslatot. A küzdelem
karkötõje ellenáll a csapásnak!
Sebzõdsz 6 ép-t. A rovarsámán irányába
mozogsz. Megtámadod a rovarsámánt. Odacsapsz bal mancsoddal.
(17 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Harapásra nyitod szádat.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy
gigaöklöt. Ezt most megúsztad. A rovarsámánt próbálod megsebezni. Odaütsz
bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Körbe-körbe
forgatva ütsz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+4%). A rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+1 ép)
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+71%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ. Piknik idõ! Falni
kezdesz. (+28% jóllakottság.)
(M 11,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat,
ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy warnök
(#73) [aura: hidegimmunitás: 4.].
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a warnököt. A warnök máris elõtted terem! Megtámadod
a warnököt. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(1 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A warnök rád veti magát. Lekever
egyet jobb mancsával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Kitátod
szádat, harapni próbálsz.
(2 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%).
A warnök téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod a warnököt. Beversz egyet bal mancsoddal.
(10 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Ostorként csattantasz farkaddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A fogaiddal támadsz.
(1 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A warnök halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%).
(M 10,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,2) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy hatalmas csarnokba
lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén egy
három galetki magas kõtömböket látsz, akár apró makettje egy óriási hegyvonulatnak...
Hirtelen látomásod támad, a kõtömbök igazi hegyvonulattá alakulnak! De
hiszen lehet ez? Ezek azok a hegyek, amelyekben te is élsz! Csakhogy itt
a hegyek tövében zöld mezõket látsz, az ég kék, nem pedig vörös, a fekete
porfelhõk helyett fehér bárányfelhõkkel. A levegõben szárnyas alakok repkednek,
sokan mászkálnak a földön, a házak között. A hegy oldalában barlangnyílásokat
látsz, ezen apró figurák mászkálnak ki be... igen, törpék! Ez a nyomorúságos
torzszülött faj úgy viselkedik itt, mintha értelmes lények lennének! Most
már biztos vagy benne, hogy mindez illúzió. Ebben a pillanatban - talán
hitetlenségednek köszönhetõen - az egész szertefoszlik. Egy hangot hallasz
a fejedben: "A múltat legnagyobbrészt homály fedi, ez azonban nem jelenti
azt, hogy olyan dolgok, amelyeket elképzelni sem tudunk, nem történtek
meg. Költözz feljebb, és megismered az igazságot." Furcsa élmény volt!
Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted
összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 969.]
sz 15062 |
szövetség parancs |
Belépésedet kéred a 15062. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 964.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami
fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415) [aura:
erõ: 8.].
*** 1. KÖR *** A xenó atka máris elõtted terem! Megindulsz a xenó atka felé.
Már ott is vagy! A xenó atka rád veti magát. A csáprágójával támad. Ez
mellément. Támadod a xenó atkát. Odacsapsz bal mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(20 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A xenó atka halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 933 sebzést
okoztál, és 274 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 964 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
1218 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Gollam, egy halkan sziszegõ, üveges tekintetû, a sötétben
gyorsan ugráló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 60. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (12) / 5.70 |
[2] IQ: |
8 (10) / 1 |
[3] ügyesség: |
4 (8) / 1.60 |
[4] egészség: |
8 (12) / 2.79 |
[5] mágia: |
10 (14) / 2.50 |
[6] gyorsaság: |
7 (6) / 4.45 |
[9] Méret/ép: |
96 (98) / 98 |
Min. méret: |
77 |
Barlangméret: |
101 |
|
|
Varázspont: |
131 / 131 |
Képességpont: |
30 / 31% |
Hõsi pont: |
74 (4) |
Tám.bónusz: |
13% |
Véd.bónusz: |
30% |
Galetki erõ: |
397 / 189 |
Hírnév : |
386 |
Jóllakottság: |
94% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
418 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
363 (9) |
Leölt torzszülött: |
521 (13) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
6 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag
(6)
Speciális képességeid:
+6 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj
el 15-ös erõt. 2.) Készítsd el a hatalom kék italát. 3.) Gyõzz le egy
legalább 400-as hírnevû galetkit. |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[15] regeneráció: |
8 (10) / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.60 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 1.40 |
[19] hidegimmunitás: |
4 / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
2 / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
1 / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
4 / 0 |
[34] párbajozás: |
1 / 0 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.95 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.73 |
[48] mászás: |
7 / 1.17 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 0.75 |
[51] transzformáció: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
4 / 3.25 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 2.67 |
[55] szívósság: |
11 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
5 / 3.47 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1.26 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.35 |
[62] lopás: |
5 / 0.25 |
[63] éberség: |
1 / 0 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 3.90 |
[65] álcázás: |
10 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 0.80 |
[67] régészet: |
6 / 3.81 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
5 / 0.40 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
7 / 0.40 |
[72] építés: |
1 / 0 |
[73] felderítés: |
5 / 1.38 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal mancs |
[100] méret: |
9 (10) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 1.73 |
[102] energiaszívás: |
8
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
11 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 6.97 |
[105] energiaszívás: |
8
/ 0 |
|
fog |
[106] méret: |
4 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 5.16 |
[108] energiaszívás: |
8 / 0 |
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.28 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] sáskaharcos |
42/0 |
46% |
119% |
1 / 0 |
ájult |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 0 10;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 48 47;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület),
#17 (3. épület), #50 (20. épület), #497 (60. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a káosz ur-gathal csizmája (#32634) |
|
1 a merénylõ mellvértje (#10945) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a regenerálódás halotti maszkja
(#24491) |
* |
1 a törpék köpenye (#6535) |
|
1 az enyészet halotti maszkja (#23141) |
* |
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 fekete nadrág (#171)
|
|
1 halotti maszk (#1091) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 köpeny (#1135)
|
|
1 láncing (#1030) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
2 pajzs (#1060) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
6 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a jég márványgyûrûje (#22826) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1
a káosz vérivó fülbevalója (#20619) |
* |
1 a küzdelem karkötõje (#20590) |
|
2 a méreg karikaszimbóluma (#24161)
|
* |
1 a pontosság márványgyûrûje (#4376) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911)
|
* |
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) |
|
2 amulett (#1195) |
|
2380 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
1 az enyészet márványgyûrûje (#23276) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
*
|
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
90 drágakõ (#2)
|
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
91 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum
(#1212) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
2 karkötõ (#1240) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 kõamulett (#1196) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 ozin fülkarika (#211)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
3 kötél (#128)
|
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
3 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
2 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) |
|
3 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard
(#1316) |
|
5 harci fejsze (#12) |
|
2 kard (#1315) |
|
18 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 parittya (#10) |
|
3 rozsdás kard (#131) |
|
8 sziklarepesz (#13) |
|
1 Trollagyar (#214)
|
Varázsitalok és füvek |
|
14 csótányláb (#25) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
6 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
10 liánvirág (#24) |
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
14 mézfû (#29)
|
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
3 ragálygomba (#26)
|
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
11 tejfonál (#28) |
|
26 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
6 ekinda haj
(#147) |
|
1 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
5 lemúr hártya (#161)
|
|
12 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
25 õsi relikvia
(#17) |
|
9 pirgamit (#152) |
|
3 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 92 arany (#1), 3 hamis arany (#809),
2 drágakõ (#2), 1 winropu moha (#22), 1 bíbor láncing (#1032), 1 xenópete
(#278), 1 a törpék köpenye (#6535), 1 vándorcsizma (#1121).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY) A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny,
még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál
vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû
ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban
általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné
tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny
mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel,
csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek
õrzését bízzák rá.