Karakterszám: |
5729 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
25 |
Játékhét: |
32 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
390 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. feb. 7. 15h:11' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. feb. 8. |
|
E-mail!
TÉNYLEGUTOLSÓ KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Nekromaca kiadott egy tk 51 3733 5729 0 0 0 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32690.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1844.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
dk 493 50 |
dobása 493. kalandnak |
Rendben, 493. kaland törölve. Rendben, 50. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
kno 100 11 16 5 |
100. képességre 11 képességpont |
Elköltesz 11 képességpontot bal mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 12. Elköltesz 5 képességpontot
a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a tüskés bõr szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
h 8 25 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a bûz szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
le 207 3880 130 |
elrakod a 207. tárgyat |
Leveszed a bronzmedált. Leveszed a gyorsaság nyakláncát. Leveszed a kristályamulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
kf 3430 208 |
bekészíted a 3430. tárgyat |
Felveszed a mágia nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
bb 3 5 11 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás
mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken
felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha
volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17,
IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás
(#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147,
IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13,
80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás
(#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap)
gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) Üdvözöl egy õsz hajú galetki, aki hosszú szürke
köpenyt visel, és csúcsos süveget. Kezében egy igazi fából faragott bot!
A bot végén vörös drágakõ, tökéletesen simára csiszolt gömbfelülettel.
Az öreg így szól hozzád:
- Már messzirõl láttam sugárzó mágikus aurádat.
Ígéretes tehetségnek tûnsz! Az én nevem Magikluxin. Megtanítok neked egy
varázslatot, ha megteszel nekem egy apró szívességet. - örömmel bólintasz.
A mágus folytatja. - A szint egy távoli végében nemrégiben felfedeztem
egy yeti barlangot, ahol egy egészen ritka növényféle, a fehér zuzmó terem!
Sajnos, én nem igazán vagyok képzett a harcban, ezért nem tudok más megoldást,
mint felbérelni valakit, aki bejut a barlangba, és hoz nekem a zuzmóból.
Nos, mi a véleményed?
- Szívesen! - egyezel bele.
(3. kaland, összesen
25 TVP-t igényel.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 15 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint
legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 sziklaóriás
(#164). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 katapulter
(#33).
*** 1. KÖR *** Az 1. katapulter céloz, és lõ rád.
(5 ép-t sebzett.) Felemelve
a kerek követ, a 2. katapulter rád lõ.
(6 sebzést okozott.) Megrohamozod
az 1. katapultert. Az 1. katapultert próbálod megsebezni. Lecsapsz bal
mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(18
sebzés). Az 1. katapulter kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. katapultert. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd
fojtogatja
(19 sebzés). A 2. katapulter halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+66%). Összegyûjtöd a "kincset": 4 kerek kõ. Ideje enni!
Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+30% jóllakottság.) A harc alatt nézõközönség
gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a
jutalmat, 55 aranyat.
[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Érj el 10-es intelligenciát.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.)
Klánunkban versengés folyik, hogy ki képes elõször a permanens elemi leheletet
adó italok közül az összeset elõállítni. A vetélkedésben a a fiatal rendtagok
is részt vesznek, persze csak a maguk módján. Fõzz ki kettõt a gázlehelet
italából!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
h 14 2 20 21 27 |
14. tárgy használata |
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben
az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Csodás! Az italnak lassan
szép zöld színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 2 gázlehelet italát.
[ld. enc.] Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
kf 3880 3430 207 |
bekészíted a 3880. tárgyat |
Felveszed a gyorsaság nyakláncát. A mágia nyakláncát már bekészítetted
korábban. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz,
hogy a bronzmedált be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
bb 11 20 |
több épület meglátogatása |
[be 11:] Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Készíts el két gázlehelet
italát!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: hallgató. A következõ
feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Lássuk, mennyire széleskörûek
az ismereteid - számolj be a klánházban 60 különbözõ torzszülött fajról!
(legalább ennyifélérõl legyen már enciklopédiád.)
[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete mosolya kissé rejtélyes.
- Ténylegutolsó, egy igen érdekes feladatom lenne számodra. A megbízóm
egy torzszülött! - elszörnyedve lépsz hátra egyet. - Várj! A dolog nem
annyira borzasztó. Egy felsõbb szintrõl ideköltözött gonosz banya kotyvaszt
fõzeteket titokban, a kereskedõ megbízásáról. Persze a dolog teljesen titkos,
és elvárom, hogy sem te, sem választott társaid ne beszéljenek róla, még
akkor sem, ha nem vállaljátok el. A banya számára nehézséget okoz bizonyos
komponensek beszerzése, mivel titokban kell mûködnie. Társaiddal együtt
tehát gyûjtsetek össze 5 nordkristályt, 2 pirgamitot, 3 molad púpot, és
3 elektronitot. Ha megvan minden, jelentkezzetek a banyánál.
(51. kaland,
összesen 35 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
az 10974 |
tárgy azonosítása |
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást.
A
káosz éjsötét pajzsa: értéke 207 arany. Hatása a képességeidre: +8% védekezés,
-5% támadás, +2 hidegimmunitás, +2 gyorsaság, +4 méret.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
m 2 3 3434 3232 3434 3235 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,3) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 2,4) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Üres szobába érkezel.
(M 1,4) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 1,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 2,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A boltíves csarnok kong
az ürességtõl.
(M 3,5) A folyosó keletre visz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy fekete hólyag
(#38).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a fekete hólyagot. A fekete hólyag feléd rohan.
A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal.
(23
ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz.
(9 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(12 sebzés). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ
pillanatban felrobban!
11 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 3,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A földön egy fekete nyílást
látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal
egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz
fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt
elindult, hogy eladja Nober városában a terményét. Útközben számolta a
lépéseit - 45 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Zangroz város fõterére.
Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 73 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 60 százas lépés után érkezett
meg Nober városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Zangroz érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon
hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz
azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 2,5) A folyosó nyugatra visz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
(M 3,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Kimész a Csarnokból.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
m 2 3 1415 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,3) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 2,2) Északra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz
a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a húsevõ növényt. A húsevõ növény feléd rohan.
A húsevõ növényt próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(26
ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz.
(12 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(18 sebzés). A húsevõ növény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+58%). Viszed, ami mozdítható: egy húsevõ bibe és egy
xenópete.
[ld. enc.]
(M 1,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy óriási
szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve
borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz
fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
A következõ
egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat
fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor
következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 24, 46, 73, 107, 150...
No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ
három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 2,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
m 4 1 2312 22222 3335 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,1) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 5,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A falakat nyálka
borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled
egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megközelíted a koreni
sünt. Támadod a koreni sünt. Odacsapsz bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-5 ép) A tûz csonttõrét forgatva támadsz. Mellé! Bûzöd kellemetlen
számára
(15 sebzés). A koreni sün kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Támadod a kyeni vadászt. Odaütsz bal mancsoddal.
(18 ép-t
sebeztél). Meglengetve a tûz csonttõrét, próbálsz lesújtani.
(2 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(17 sebzés). A kyeni vadász rád veti magát. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A kyeni
vadász hörögve elterül.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ, 11 arany és egy hamis arany. A küzdelemben
megéheztél. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+28 életpont.)
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy kerek, simára
csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván
egy fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez.
Meghallgattak! (+1 max. varázspont.)
(M 7,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak
suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Veneza városában
a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 65 alkalommal számolt el 100-ig,
míg elért Homilon város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út,
elõvette iránytûjét, 36 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg
végül újabb 67 százas lépés után érkezett meg Veneza városába. Este a paraszt
gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Homilon érintése nélkül. Rájött,
hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza?
(max. 5-öt tévedhetsz)
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol
rajta.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,2) A négy égtáj közül délt választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszatérsz szállásodra.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
k 3 291 438 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül elérkezel a yeti barlangjához.
Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb lesz. Szükséged van minimum
5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá fagyni. Varázshatalmad segítségével
elmondasz egy jégpajzsot. (-4 vp.)
Ezután óvatosan belépsz. A járat meredeken felfelé vezet. Jó darabig gyalogolsz.
A jégpajzs elmúlik, mire elérsz a barlang végéhez, de ennyi idõt talán
kibírsz a hidegben. Különben is, most más dolog miatt kell aggódnod: egy
üvöltõ szörnyeteg emelkedik fel elõtted! Ellenfeled egy göthös yeti (#110).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a göthös yeti felé. Már ott is vagy! A göthös
yeti odajön hozzád. Megtámadod a göthös yetit. Lesújtasz bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(11 sebzés). A göthös yeti holtan terül
el.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+50%). Viszed, ami mozdítható: egy yeti csont. Megéheztél. A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+23% jóllakottság.)
No, ez a csata sem izzasztott meg, hanem inkább megdermesztett... Most pedig
lássuk azt a fehér zuzmót!
[Gyógynövények próba 4-es küszöbre: sikeres]
Némi keresgélés után rábukkansz a fehér zuzmóra. Ez az! Begyûjtesz egy adagot,
és visszatész a varázslóhoz. A mágus örömmel tanítja meg neked az ellenáll.megtörése
varázslatot! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
(291. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Kapaszkodva, végtagjaidat
használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz
a sziklaperemre.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeled egy húsevõ növény (#46) [aura: 2-es méretû 7-es szintû jobb
csáp.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz a húsevõ növény felé. Már ott is vagy! A húsevõ
növény máris elõtted terem! Megtámadod a húsevõ növényt. Odaütsz bal mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(21 sebzés). A húsevõ növény holtan terül el.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital, egy húsevõ bibe,
21 arany és egy hamis arany.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(438. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal
kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 15 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el.
Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ
teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta.
Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni.
(371. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az albinó pókot. Az albinó pók feléd mozog.
Az albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(24
ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével lesújtasz. Elhibáztad. Szagod látható
benyomással van rá
(15 sebzés). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Elrakod
a zsákmányt, ami 19 arany és 2 hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt
nagy szükség! Tovább dolgozol. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb
talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
sötét mákot. Folytatod a
lelet feltárását. Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek,
de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.)
Ismét tanultál valamit:
+1 gyógynövények; [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 78.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy széles barlangterembe
bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva
mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs?
Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy
átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek,
valószínûleg le tudnál mászni.
(481. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ez hihetetlen!
Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ.
(11 sebzést okozott.) Megindulsz az élõ cseppkõ felé. Már ott is vagy!
Támadod az élõ cseppkövet. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél).
A tûz csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(3 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Beversz egyet bal
mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz.
(3 ép-t sebeztél).
Az élõ cseppkõ hörögve elterül.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz, 16 arany és egy hamis arany.
Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+20% jóllakottság.)
Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. És nicsak, végre találtál
valamit: egy fehér gyógyital.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed!
Ellenfeled egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
25 ép-t. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Támadod az elektratont.
Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrét forgatva
támadsz. Ez mellément. Bûzöd kellemetlen számára
(17 sebzés). Az elektraton
hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit, 17 arany és egy hamis
arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: egy tõr.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+36 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva
indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé
vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Aha, torzszülött
szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Már majdnem feladod,
amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak
nézel elébe! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling kutyát. Az orgling kutya máris elõtted
terem! Megtámadod az orgling kutyát. Beversz egyet bal mancsoddal.
(30
ép-t sebeztél). A tûz csonttõrét forgatva támadsz. Elkerülte. Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(8 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+40%). Viszed, ami mozdítható: 15 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét
keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Hamarosan
kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Errax-De-Lata, egy zölden foszforeszkáló szemû
és hajú humanoid férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja.
A következõket látod nála: kristályamulett, a tolvaj fejpántja, az egyensúly
gyûrûje, kék köpeny, khaldoran öv, suhanó csizma, fekete nadrág, a sebesség
szimbóluma, a kígyó könnyû láncinge, az elektromosság kõamulettje, szivárvány
karkötõ, kék gömb, a káosz teremtõjének fülbevalója, az elektromosság könnyû
íja. Errax-De-Lata körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd
leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt.
A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Étkezés
után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek
arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek
szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Nocsak, hogy elrepült
az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a vörös
mösze.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
tk 51 3733 8717 |
51. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 3733 még nem adta ki
ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy
reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled
egy xenó atka (#415).
*** 1. KÖR *** A xenó atka irányába mozogsz. A xenó atka közelebb jön, hogy
támadhasson. Támadod a xenó atkát. Odaütsz bal mancsoddal. Ez mellément.
A tûz csonttõrével támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(15 sebzés). A xenó atka rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó atkát. Odaütsz bal mancsoddal.
(25 ép-t
sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. Mellétrafáltál. Szagodtól fuldoklik
(15 sebzés). A xenó atka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ. Fényes gyõzelmed után a barlangod
alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 623 sebzést okoztál,
és 74 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
253 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Ténylegutolsó, egy teljesen befejezettnek tekintett férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ.
Ez a 25. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 1.50 |
[2] IQ: |
7 (10) / 2.50 |
[3] ügyesség: |
5 / 1.05 |
[4] egészség: |
7 (8) / 3.46 |
[5] mágia: |
6 (10) / 0.25 |
[6] gyorsaság: |
8 (12) / 1.39 |
[9] Méret/ép: |
74 / 64 |
Min. méret: |
74 |
Barlangméret: |
74 |
|
|
Varázspont: |
91 / 66 |
Képességpont: |
21 / 22% |
Hõsi pont: |
29 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
231 / 135 |
Hírnév : |
233 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
159 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
147 (11) |
Leölt torzszülött: |
194 (13) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (10)
Speciális
képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +10% varázstárgy találására;
50%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 12 õsi relikviát. 2.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet!
3.) Olvass el egy õsi falfeliratot! |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
6 / 0.40 |
[25] bûz: |
12 (14) / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.40 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.40 |
[48] mászás: |
5 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.95 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.45 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (7) / 0.40 |
[57] gyógynövények: |
2 (4) / 0.10 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.20 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.05 |
[62] lopás: |
5 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.30 |
[65] álcázás: |
5 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
4 (6) / 0.65 |
[67] régészet: |
7 / 1.25 |
[68] zene: |
3 / 0.15 |
[69] tanulás: |
3 / 0.45 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal mancs |
[100] méret: |
12 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 1.47 |
|
|
|
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.08 |
|
|
a tûz
csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 5 8;
PSZ 48 47;
Csarnokban HO 0;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8717 20 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#11 (7. épület), #51 (20. épület), #371 (25. forduló), #481 (25. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz éjsötét pajzsa (#10974) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
* |
1 az elfek fejpántja (#10555) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 köntös (#1150)
|
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 zöld köntös
(#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz márványgyûrûje (#29126) |
* |
1 a gyorsaság nyaklánca (#3880)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia nyaklánca (#3430) |
|
1 a sólyom malachit karkötõje (#29591)
|
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 a szalamandra nyaklánca (#25930) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a torony karkötõje (#18340) |
|
1 a villám karikaszimbóluma (#23711) |
|
582 arany (#1) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
51 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
20 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék gömb (#143)
|
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a tûz csonttõre (#22451) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
3 fogazott tõr (#6)
|
|
2 harci fejsze (#12) |
|
8 kerek kõ (#11) |
|
2 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
10 fehér gyógyital (#50)
|
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 liánvirág (#24)
|
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 sötét mák (#23)
|
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
7 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
6 mandibula (#157) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
9 õsi relikvia (#17) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 154 arany (#1), 3 drágakõ (#2),
7 hamis arany (#809), 2 sötét mák (#23), 4 kerek kõ (#11), 2 húsevõ
bibe (#151), 1 elektronit (#141), 2 gázlehelet itala (#57), 2 õsi relikvia
(#17), 2 fehér gyógyital (#50), 1 yeti csont (#160), 1 xenópete (#278),
1 sziklarepesz (#13), 1 aranydukát (#437), 1 tõr (#1300), 1 liánvirág
(#24).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 mátekel gomba (#21), 2 üvegcse
(#14), 2 gyilkos boróka (#27), 1 óriási xenópete (#480), 2 mitulen fû
(#20).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYDUKÁT (437. TÁRGY) Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári
pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket
számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az
"aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ
ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen
fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges
- nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik
legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így
ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.
GÁZLEHELET ITALA (57. TÁRGY) A gázlehelet itala egy zöld színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a mérgezõ gáz leheletedet növeli meg, méghozzá
15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
Megjegyzés: állítólag létezik egy olyan növény, amelyet, ha a lehelet italok
bármelyikének kikeverésekor felhasználsz, akkor permanens hatású italt
kaphatsz!
HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY) A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi
komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen
torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy
többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához,
ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!
VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék fajai benépesítik az asztrális
teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ
lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt
századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban
élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb,
legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.