Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gyógyító érintés
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 18:07:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5616-1

Karakterszám: 5616 Számlaszám: 11380
Fordulószám: 1 Játékhét: 1
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 115
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. aug. 28. 9h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2007. szept. 4.

E-mail!

LOLENIA DRACO KALANDJAI




Recsegésre-ropogásra leszel figyelmes, mire kirohansz a barlangod elé. Lélegzetelállító látvány tárul a szemed elé! A hatalmas központi csarnok, amelynek lejtõs oldalába a te barlangod is van vájva, olyan magas, hogy teteje a sötétségbe vész. Most azonban szemet gyönyörködtetõ, szivárványszerû fényjelenség világítja be az egészet, lila, sárga, kék és zöld fénylepedõk olvadnak egymásba és cikáznak össze-vissza furcsa, az egész csarnokot megremegtetõ hangot kiadva, amely leginkább a mennydörgésre hasonlít. A csodálatos látvány az egész csarnokot megvilágítja, semmihez sem fogható látványban részesítve benneteket. Amikor a fényjelenség véget ér, megkérdezel egy idõsebb galetkit, hogy mi is volt ez. Õ vállat vonva válaszol.
- Senki sem tudja igazán. Van, aki azt állítja, a mágusok találták ki a lárvák szórakoztatására. Mások szerint viszont a felsõbb szintek nagyhatalmú szövetségei hatalmas nekrofun fókuszokat építenek, amelyek megrendítik a Hegy mágikus stabilitását, és ezek a jelenségek egy óriási katasztrófa elõjelei. Mindenesetre látványos, és a vezetõk azt mondják, ne törõdjünk vele.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 30.* Lolien Rolio teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 21.* Jose D'Brison Baro rangja a Mágusok Klánjában "varázslókirály" lett. *aug. 22.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *aug. 22.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Csillám felett. *aug. 22.* Morq Fan Gor és Corvus pszi párbajt vívtak. Morq Fan Gor került ki gyõztesen. *aug. 24.* A 15062. szövetség felépítette a börtönt! *aug. 24.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Fagylovag felett! *aug. 27.* Ambassadar csatában legyõzte Éjfényt. *aug. 27.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy klinoch lárva. *aug. 27.* Pannonicát kis híján megölte egy csontváz szolga. *aug. 27.* Pannonicát majdnem felfalta egy csontváz szolga.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

bb 1 4 9 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, sisak (#1075) 23 ap, köpeny (#1135) 6 ap, köntös (#1150) 11 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a torony görbekardja (#18416) 350 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) 176 ap.

[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Ifjú galetki, örömmel vennénk, ha elvállalnál egy igen egyszerû feladatot. Tanulmányozás céljára szükségünk lenne egy immaculus pulpusra, egy ritka polipfej variánsra, amely a szint délkeleti részén él. Azon a területen sok a mérges kipárolgású, rothadó gombatelep és bûzös levegõt kilövellõ gejzír. Elvállalod a veszedelmes feladatot? - azonnal bólintasz. (7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. A templomban egy feliratot pillantasz meg: "Galetkik segítségét keressük a templom kibõvítéséhez. Magas fizetség, teljes ellátás!" Nocsak, ez nem is hangzik rosszul! Megkérdezel egy papot, mit is jelent a magas fizetség. Megtudod, hogy teljesítmény alapú a bérezés, egy arany egy mázsa szikla kitermelése után. Hát, ez nem annyira magas, de azért az ellátás miatt talán megéri... (20. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. A kereskedõ megragadja a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra, ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza, hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki. (5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 15 6 12 6 15. képességre 6 képességpont
Visszamész a barlangodba. Elköltesz 6 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kno 48 1 68 3 48. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zene szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

pv 5 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

psz 48 68 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: mászás, zene.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

vi 300 20 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 20%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A polipfej közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a polipfejet. A polipfej téged támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Ez mellément. Odacsap neked bal csápjával. Elkerülted. Ostorként csattant jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. Nem talált. A polipfejet próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej rád támad. Lesújt rád bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A polipfejet próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A polipfej halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 10 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy johhtukul (#4). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A johhtukul felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A johhtukul feléd rohan. A johhtukult próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (6 ép-t sebeztél). A johhtukul rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (6 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Támad fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-1 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Savat lehelsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A johhtukul kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+42%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. [ld. enc.] Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka feléd mozog. A zöld nyálka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A zöld nyálka téged támad. A zöld nyálka savat lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (7 ép-t sebzõdtél). A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Lecsapsz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a zöld nyálkát. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). A zöld nyálka hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Elrakod a zsákmányt, ami 6 arany és egy hamis arany. [ld. enc.]
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Lifean, egy magas, vidám és kedves galetki férfi. Lifean mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Lifean finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Lifean által meséltekbõl, megtudod, mi az a mikropoid. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Dr. Liza, egy felettébb csinos, tüzes természetû nõ. A következõket látod nála: díszes fejék, bronzmedál. Dr. Liza körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Dr. Liza által meséltekbõl, megtudod, mi az a hártyás lemúr. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

m 6 9 1144 1122 1443 1234 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,8) Északra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,7) Északra mész tovább. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány odajön hozzád. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány téged támad. Támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 7 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). [ld. enc.] Újra a 6,8-es mezõn vagy.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,9) A folyosó délre visz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,8) Északra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,9) A folyosó délre visz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [19 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

forduló vége
Elhagyod a Csarnokot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 51 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 114 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 256 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lolenia Draco, egy angyalian elbûvölõ, fekete pikkelyekkel borított ,törékeny nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.10
[2] IQ: 3 / 0.20
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.04
[9] Méret/ép: 40 / 1
Min. méret: 25
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 43%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 71 / 58
Hírnév : 0
Jóllakottság: 123%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 8 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 7 (3)
Leölt torzszülött: 7 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 4 / 0.64 [15] regeneráció: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 0.01 [68] zene: 3 / 0.03    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.48      


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:300% ép:20%; PV 5 3; PSZ 48 68;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #5 (1. épület), #7 (4. épület), #20 (9. épület), #268 (0. forduló), #345 (0. forduló).

TÁRGYAID

31 arany (#1) 1 hamis arany (#809) 1 mátekel gomba (#21)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 11 arany (#1), 1 mátekel gomba (#21), 1 hamis arany (#809).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



JOHHTUKUL (4. LÉNY)
Visszataszító, szõrös féreg a johhtukul, amelynek mérgezõ harapása már nem egy szerencsétlenül járt galetki végét jelentette. A méter hosszú, nyálkásan nedvedzõ testû johhtukul farkával ellentétes vége egyetlen óriási szájban végzõdik, amely egyformán alkalmas a föld és a zsákmány átrágására. Ez a lény nemcsak büdös, de szinte teljesen immunis a mérgezõ gázokra. A johhtukul kedvelt tápláléka a kõevõknek és a puhányoknak (de õk is kedvenc táplálékai a johhtukulnak).



MÁTEKEL GOMBA (21. TÁRGY)
Ez a széles tölcsérû, fekete kalapú gombafajta nekrofoid aktivitást mutat, ami azt jelenti, hogy jól használható mágikus italok készítésénél. Aki azonban csak úgy bekapja: nos, ugyan nem mérgezõ, de rettenetesen rossz az íze. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



ZÖLD NYÁLKA (8. LÉNY)
A zöld nyálka az alsó barlangok egyik leggusztustalanabb teremtménye. Gyakorlatilag egy mozgásra képes jókora tócsa, amely néha felkenõdik a barlang falára vagy plafonjára, és egyszerûen az áldozat nyakába csöpög. Puha, zselészerû teste persze könnyen sebezhetõ, ha rávágsz néhányat, hamar széttrancsírozódik, de addigra már valószínûleg szép adag maró anyagot fröcskölt rád. A zöld nyálkát kizárólag a puhányok képesek elfogyasztani.



HAMIS ARANY (809. TÁRGY)
A hamis aranyérme tökéletes másolata a Császár képmásával készített valódi aranypénznek. Egyezik a súlyuk és a méretük is, ezért nagyon nehéz megkülönböztetni õket egymástól. Az ötvözet csak nagyon kevés aranyat tartalmaz, ezért valaki nyilván súlyos milliókat keresett a hamisítványok elterjesztésén. Még mielõtt te is más galetkik átverésén kezdenél agyalni, elárulom, hogy a hamis arannyal való üzletelést egy vadonatúj Császári rendelet, sokéves börtönbüntetés terhe mellett, szigorúan megtiltja!
Ha a törvényes utat akarod járni, és a hamis aranyról jelentést akarsz tenni a helytartónál, add ki a H 809 parancsot 5 TVP-ért.



MIKROPOID (1. LÉNY)
A mikropoidok apró, fényes fekete gömbtestû lények, rengeteg apró lábbal. Nagyon mozgékonyak, könnyen tudnak irányt változtatni. Szemük nincsen, de valamilyen módon persze tájékozódnak (soha egyetlen tudós sem vette a fáradtságot, hogy mikropoidot boncoljon). Csak onnan tudhatod, hogy merre van az eleje, hogy a sok apró foggal teli száját hatalmasra tátja támadáskor. A harapás apró tûszúrás csupán, de a bénító méreg hamar harcképtelenné tehet még egy nagyobb áldozatot is. A mikropoidok a tûzzel és az elektromossággal szemben különösen ellenállók. Táplálék: zöldvérûek, micinisták számára.



HÁRTYÁS LEMÚR (2. LÉNY)
Ez az apró, egérszerû emlõs hatalmas ugrásokra képes, az ugrás közben hártyás bõrlebernyegein vitorlázik. Általában csapatban vadásznak, sok lúd disznót gyõz alapon ejtik el a nagyobb lényeket. A hártyás lemúr is sokszor vadászat áldozata lesz, a tejivók és a zöldvérûek elõszeretettel ejtik el az erszényükben termelt tejszerû anyag miatt. Állítólag a hártyás lemúrok évszázadokon keresztül a messzi északon éltek, így nagyon jól tûrik a hideget.



KÉTFEJÛ PATKÁNY (15. LÉNY)
Bámulatos, hogy az alkalmazkodás iránti vágy milyen mutációkat képes létrehozni az élõvilágban. Ennek élõ példái a mára már külön fajként megkülönböztetett kétfejû óriáspatkányok. Harcias természetük miatt gyakran rendeznek velük patkányviadalokat, amelyekre fogadásokat lehet kötni. A kétfejû patkány sosem menekül el a harcból, mert legalábbis egyik feje mindig küzdeni akar. A kétfejû patkányt legfeljebb a micinisták és a piromádok hajlandók elfogyasztani.



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).
BEFIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL
A nyomtatott szabálykönyvben nem szerepel, ezért itt szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy az ÕV-s számládra lehet banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen az ÕV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.