Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 10:15:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-208

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 208 Játékhét: 580
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 570
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. dec. 23. 9h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2020. dec. 24.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Dante 1 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Kissé már éhezel, ezért csak 183 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 8312.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 10.* Muadibot legyõzte harcban egy tûzlángocska. *dec. 10.* Symur Nevethart kis híján megölte egy klónmágus. *dec. 15.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy gránit alligátor. *dec. 16.* Symur Nevethart kis híján megölte egy kõtörõ boa. *dec. 20.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy kõtörõ boa. *dec. 20.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy Hrroughrr. *dec. 21.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *dec. 22.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy kõtörõ boa. *dec. 22.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy gránit alligátor.
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy méregsemlegesítést. (-7 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+79 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Te vagy az elsõ! Sly (#5441)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

ht 3 173 17 18 75 98 harci program törlése
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

hp 3 173 17 18 77 98 harci program
Harci programsor módosítása: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás: 77, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

hf 21 1 1 1 harci feltétel
Harci feltétel parancsot csakis közvetlenül HP parancs után adhatsz ki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

e élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]

e 30 élelemszerzés
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]

be 4 62 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

var 148 10 151 19 177 10 148. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot méregsemlegesítés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen méregsemlegesítés varázslatod ereje 8. szintre nõtt. Elköltesz 19 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen sárkánylehelet varázslatod ereje 20. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot tudati kohézió varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tudati kohézió varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 31!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

h 8 6 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 32!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

ep 66 31 10 építed a 66. épületet 31 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a felszíni könyvtárt építed. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 31 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 156 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%).
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a kiképzõközpontban edzel. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell entitás projektort építeni! [ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

bsz 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2 TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Közben ellazítod magad a meditációs szobában. ( +1 varázslatszint, +2 áttörés.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

v 189 189. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy elemek uralma. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. [aura: 10-es tudati méreg.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, zsugorító gyûrû, vhrathag gömb, sárkányamulett, szent templomi maszk, mintrogi erõöv, aréna kvazár érme, ozin fülkarika, quwarg amulett, káoszkígyó vért, óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, kék mutációs gyûrû, Leanthil karkötõje, Tlyxcet pajzs, nilbongi kitûzõ, galetki érdemérem, plüss daergaoth lord, bronz tanítványköpeny, a királynõ karkötõje, csapdamester, Noxoth csizmája, bronz pszi váll-lap.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)142 (-16)166 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)62 (+0)95
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)137 (-16)150 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)59 (+0)95
3. Sly Agyvihar kudarc (-9)128 (-75)75 Rhandavr Mentális robbanás -75 PE (-5)54 (+0)95
4. Sly Agyvihar -60 PE (-9)119 (-16)59 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)51 (-44)51
5. Sly Agyvihar -60 PE (-9)110 (-16)43 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)48 (-44)7
6. Sly Pszi csáp kudarc (-6)104 (-3)40 Rhandavr Tudati méreg +3 méreg (-6)42 (+0)7
7. Sly Pszi csáp +22 PE (-6)98 (+3)43 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)39 (-6)1
8. Sly Pszi csáp +22 PE (-6)92 (+3)46 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)36 (-1)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.) (+86% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. [aura: 8-as felejtés, 11-es pszi csáp.] A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt kalandor. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, a siker aranyveretes öve, Lhoal'zetan nyílpuskája, szivárvány karkötõ, a barátság szimbóluma, kvatáns fókusz, arany nadrág, káoszkígyó vért, krakoch csizma, óriás fülbevaló, nilbongi kitûzõ, Örökkévalóság Smaragdja, a királynõ karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a tudás zafírja, arany vadászköpeny, szent templomi maszk, ezüst pszi váll-lap, toronyõr gyûrû, ozin fülkarika, Firandi kesztyûje, xenóbõr pajzs, Leanthil karkötõje, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, aréna aranyozott érme.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -50 PE (-5)142 (-91)91 Zoeras Kahn Mentális robbanás -91 PE (-5)75 (-50)50
2. Sly Mentális robbanás -25 PE (-5)137 (-45)46 Zoeras Kahn Mentális robbanás -45 PE (-5)70 (-25)25
3. Sly Agyvihar kudarc (-9)128 (-23)23 Zoeras Kahn Mentális robbanás -23 PE (-5)65 (+0)25
4. Sly Agyvihar -60 PE (-9)119 (-11)12 Zoeras Kahn Pszi csáp +11 PE (-3)62 (-25)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) (+83% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (404. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Rovarnyomorállat, egy kitines bõrû, rovarszemû, bizar, de nem tolakodó férfi. [aura: lopakodás: 12.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. Viselt tárgyai: Dexkill öve, ozin fülkarika, bronzmedál, óriás fülbevaló, a hiszékenység gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja, zafír érdemrend, nilbongi kitûzõ, görényfarok, cseppkõ gyûrû, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, orgling fétis, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, káoszkígyó vért, a puhányság köve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)142 (-10)172 Rovarnyomorállat Pszi csáp +10 PE (-3)57 (+0)50
2. Sly Mentális robbanás -25 PE (-5)137 (-86)86 Rovarnyomorállat Mentális robbanás -86 PE (-5)52 (-25)25
3. Sly Agyvihar -60 PE (-9)128 (-10)76 Rovarnyomorállat Pszi csáp +10 PE (-3)49 (-25)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+12% pszi támadás, +12% pszi energia.) (+62% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy méregsemlegesítés. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

k 2 36 292 278 494 370 kaland elvállalása
(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság. Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése. Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei! Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz, hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet, és távozol.
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy elegendõ tudás birtokába jutottál-e már. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(36. kaland:) A városi börtön nem egy szívderítõ látvány. A szint hátsó részében, a szemétgödör mellett van. Szûk és penészes falú folyosók útvesztõje, ahol a társadalom számkivetettjei szenvednek vasrácsos ajtók mögött vélt vagy valós bûneikért. A szerencsésebbeket egy idõ után szabadon engedik, ha ugyan képesek addig életben maradni. De az ellátás annyira silány, a körülmények annyira borzasztóak, hogy itt bizony könnyen megbetegszik bárki, és a rácsok mögött a legenyhébb kór is halálos ítéletet jelent. A börtön fel van szerelve a legmodernebb mágikus eszközökkel, csak egy védelemrõl feledkeztek meg a tervezõk: nem helyeztek el az õrökön korrupció elleni bûbájt. Magabiztosságot tetetve sétálsz az õrök felé. Amikor megállítanak, nyugodt hangon így szólsz:
- Ennivalót hoztam egy rabnak! - az õrök hahotázni kezdenek, mire két erszényt veszel elõ...
[Tárgyhasználat: 200 arany]
...és kezünkbe nyomod. Tûnõdve vizsgálják a buksza súlyát, majd biccentenek: bemehetsz! Ahogy gondoltad, nem veszik túl szigorúan a szabályokat! Odabent a kövér strázsamester fogad.
- Izé... - mutatsz magad mögé. Megengedték, hogy meglátogassam az unokafivérem nagybátyját...
A strázsamester kiköp, és azt mondja:
- Nincs látogatás! - az õ kezébe is nyomsz egy erszényt.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
A strázsamester megfogja az erszényt, kiszórja az aranyat a földre, rájuk köp, és megtapossa.
- Azt mondtam, nincs látogatás. - páncélja alatt elõvillan egy drágakövekbõl kirakott nyaklánc. Hmm, talán van remény! Zsebedben drágakövek után kotorászol.
[Tárgyhasználat: 8 drágakõ]
- Kérem, fontos lenne, tudom, hogy örülne az ételnek, muszáj látnom!
- Nos, jól van! - biccent a strázsamester, miközben a drágaköveket a zsebébe gyûri. - hogy hívják?
[IQ próba 20-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
- Ünbekownest Athenar! Igen, így hívják - mondod, mintegy megnyugtatásképp saját magadnak. A strázsamester szemöldöke felugrik. - Athenar? Jól értettem? A lázadók vezére? Nagyon sajnálom, de hozzá nem mehetsz be! Visszaadom a drágaköveidet.
Szomorúságot tettetve megrázod a fejed. A strázsamester lökdösni kezd kifelé, de közbe valami magyarázatfélét mormog. Nem figyelsz rá, inkább a kulcsokat próbálod a falról elcsenni.
[Lopás próba 12-es küszöbre: sikertelen] Nem vagy képes rá, hogy észrevétlenül ellopd õket!

(292. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 maerju (#269) [aura: 11-es méretû 16-os szintû bal karom, 6-os vámpirizáció, elkt.immunitás: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Az 1. maerju téged támad. Odacsap neked jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -3 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha. Elõresuhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Rád vág farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. maerju téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Elkerülted. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Semlegesíted a mérget. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. maerjut. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (179 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (66 sebzés). Az 1. maerju rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Nem talált. Rád vág bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked jobb csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Lesújt rád bal csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. maerju rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -3 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lecsap rád jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Meglóbálva zúz farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. maerju téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -3 vastag bõr.) Lesújt rád bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-9% támadás). Rád vág bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával. (8 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. maerju rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -3 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Rád vág jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Odacsap neked bal csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág farkával. (10 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod az 1. maerjut. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (167 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (64 sebzés). Az 1. maerju kileheli lelkét. A 2. maerju téged támad. Rád vág jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap neked bal karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (10 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával. (9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. maerjut próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (170 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (65 sebzés). A 2. maerju rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -3 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Rád vág bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (8 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 6. KÖR *** A 2. maerjut próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (173 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (73 sebzés). A 2. maerju hörögve elterül. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 914 sebzést okoztál, és 234 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+176%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 113 arany és 6 hamis arany. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+112 életpont.)
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 85% lélekenergia.

(278. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: egészség: 10.] és egy óriáspók (#89) [aura: 6-os méretû 15-ös szintû csáprágó, 16-os bénító méreg.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Ellenállsz a varázslatnak. Az óriáspók feléd mozog. Az óriáspók rád veti magát. Marni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász elmormol egy csendvarázs varázslatot. Síri csend telepedik rád. Megtámadod az óriáspókot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (192 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (54 sebzés). Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf íjász céloz, és lõ rád. Gránitbõr védelmez. (4 lövéssel 0 ép-t sebzett.) Megközelíted a sötét elf íjászt. A sötét elf íjászt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (200 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (68 sebzés). A sötét elf íjász halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 445 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+129%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard, 28 arany és 2 hamis arany.
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Hatalmas, kar vastagságú indák zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem, nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást kell alkalmaznod: egy legalább 8-as szintû sorvasztással az indákat vékony liánokká változtathatod! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(494. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 11 drágakõ és a tudós rövid tõre.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 17% lélekenergia.

(370. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251) [aura: imm.ktkt.méreg: 10.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy elemi védelem varázslatot. ( +19 tûzimmunitás, +19 hidegimmunitás, +19 savimmunitás, +19 elkt.immunitás, +19 imm.mérg.gázra.) (-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a 2. tûztáncos elmormol egy elemek parancsát. ( -46 tûzimmunitás, -35 hidegimmunitás, -36 savimmunitás, -34 elkt.immunitás, -33 imm.mérg.gázra.) Magában motyogva, az 1. tûztáncos létrehoz egy tûzvihart. Sebzõdsz 49 ép-t. Az 1. tûztáncos: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. Az 1. tûztáncos sebzõdik 69 ép-t. (-7 vp.) Az 1. tûztáncos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzvihar! Sebzõdsz 44 ép-t. Az 1. tûztáncos: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. A 2. tûztáncos elmond egy tûzvihar varázslatot. 52 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. tûztáncos immúnis a varázslatra. A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tûztáncos 75 sebzést kap. (-7 vp.) Az 1. tûztáncos halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. tûztáncos ellõ egy tûzvihar varázslatot. 48 életpontnyit sebzõdsz. A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! A 2. tûztáncos 73 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) A 2. tûztáncos elõhív egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 47 ép-t. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A 2. tûztáncos 77 sebzést kap. (-7 vp.) A 2. tûztáncos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 294 sebzést okoztál, és 240 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+166%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 104 arany és 6 hamis arany. A küzdelemben megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+42% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+106 életpont.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 63 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 34% lélekenergia.
[127 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Jelenleg a 36. küldetés megoldásán fáradozol.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

ftk 3 531 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] Ezúttal az asztráltérben próbálsz meg az oly ritka felszíni varázstárgyak után kutatni. Lefekszel, behunyod a szemed, ellazítasz, és szellemed kicsusszan testedbõl, útjára indul. Némi keresés után halvány nyomot találsz, ezt követve indulsz el. Egy óriási piotin folyó hömpölyög elõtted. A piotinok, akárcsak a quwaegok, mindig tömegben mozognak, ezért hatalmas folyókat alkot csapatuk. Egy pár pillanat, és teljesen elmossák a nyomot, amit követtél! Azonnal cselekedned kell. Tudati mérgezéssel próbálkozol.
[Tudati méreg próba 7-es küszöbre: sikeres] Támadásod nyomán a piotin folyó kékrõl bíbor színre vált, és pánikszerûen visszafelé kezd áramlani. Épp az utolsó pillanatban, a nyom így szerencsére megmaradt, követheted tovább.
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy elmeféreg (#443) [aura: mágia: 3.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -40 PE (-16)131 (-11)171 Elmeféreg Tudati méreg +11 méreg (-6)109 (-40)40
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-16)115 (-16)155 Elmeféreg Pszi acéltorony -5 PE (-7)102 (+0)40
3. Sly Agyvihar -60 PE (-20)95 (-45)110 Elmeféreg Pszi csáp +34 PE (-3)99 (-26)14
4. Sly Agyvihar -3 PE (-20)75 (-20)90 Elmeféreg Pszi acéltorony -9 PE (-7)92 (-3)11
5. Sly Agyvihar -3 PE (-20)55 (-20)70 Elmeféreg Pszi acéltorony -9 PE (-7)85 (-3)8
6. Sly Pszi csáp kudarc (-14)41 (-14)56 Elmeféreg Pszi acéltorony -3 PE (-7)78 (+0)8
7. Sly Pszi csáp kudarc (-14)27 (-14)42 Elmeféreg Pszi acéltorony -3 PE (-7)71 (+0)8
8. Sly Pszi csáp kudarc (-14)13 (-14)28 Elmeféreg Pszi acéltorony -3 PE (-7)64 (+0)8
9. Sly Pszi csáp kudarc (-13)0 (-14)14 Elmeféreg Pszi acéltorony -3 PE (-7)57 (+0)8
10. Sly semmi semmi (+0)0 (-14)0 Elmeféreg Pszi csáp +34 PE (-3)54 (+34)42

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-51 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+95 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 265 vadászat
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 22-es lélekfacsarás.] és egy kõzúzó (#49) [aura: 3-as méretû 10-es szintû nyelv.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az uthanax létrehoz egy a forrás érintése varázslatot. Az uthanax elmond egy antimágikus szféra varázslatot. A kõzúzó feléd rohan. A kõzúzó téged támad. Ostorként csattant nyelvével. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Az uthanax feléd mozog. Az uthanax rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Az uthanaxot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (181 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (64 sebzés). Az uthanax kileheli lelkét. A kõzúzó rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Támadod a kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (204 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 376 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+123%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy uthanax talizmán, 52 arany, 2 hamis arany és egy spanyolcsizma. Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a bohókás szandált. Felveszed a spanyolcsizmát.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd 265 vadászat
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy vízelementál (#259) [aura: 24-es méretû 24-es szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a vízelementál felé. Már ott is vagy! A vízelementál odajön hozzád. Megtámadod a vízelementált. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (137 ép-t sebeztél). A vízelementál rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet bal mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a vízelementált. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (144 ép-t sebeztél). A vízelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+89%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vízelementál plazma, 46 arany és 2 hamis arany.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

vd 265 vadászat
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy láplidérc (#250) [aura: IQ: 8, 14-es méretû 18-as szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a láplidércet. A láplidérc feléd rohan. Támadod a láplidércet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (141 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (28 sebzés). A láplidérc kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 169 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy lidércvelõ, 56 arany és 3 hamis arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd 265 vadászat
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237) [aura: 12-es méretû 19-es szintû jobb mancs, 10-es krono-érintés.].

*** 1. KÖR *** A bjöltreodrok felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A bjöltreodrok odajön hozzád. Támadod a bjöltreodrokot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (126 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (60 sebzés). A bjöltreodrok rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). Odacsap neked bal mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-2 TVP). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A bjöltreodrokot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (149 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (58 sebzés). A bjöltreodrok hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 348 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 43 arany és 3 hamis arany.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

vd 265 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (215. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 13 meglátogatod a 13. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 lidércvelõ, 1 vízelementál plazma. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy nordkristály. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kalandor-jelölt (4.14).
Ebben a körben +7 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2810 sebzést okoztál, és 596 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 23 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 418 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: kalandor-jelölt (4.14). Ez a 208. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (15) / 3.85
[2] IQ: 15 (16) / 6.98
[3] ügyesség: 16 (17) / 1.50
[4] egészség: 21 (22) / 11.20
[5] mágia: 16 (25) / 0.71
[6] gyorsaság: 32 (33) / 0.08
[9] Méret/ép: 247 (262) / 262
Min. méret: 227
Barlangméret: 250
PONTJAID
Varázspont: 289 / 44
Képességpont: 39 / 21%
Hõsi pont: 72 (50)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 1149 / 587
Hírnév : 2108
Jóllakottság: 172%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 1506 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 1279 (7)
Leölt torzszülött: 2285 (11)
Pszi csaták: 467 (4)
Pszi gyõzelmek: 384 (3)
Ájulások száma: 51 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista (63)
Speciális képességeid:
+52 pszi támadó és védekezõ pont, GY +35 ÉP-t gyógyít, 73%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! [számláló: 6] 2.) Hozz 15 uthanax talizmánt! 3.) Vegyél részt egy legendás ellenfél legyõzésében.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 46 (57) / 10.52 [11] jéglehelet: 10 (20) / 3.52 [15] regeneráció: 17 (24) / 0
[17] vastag bõr: 21 (24) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 12 (27) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (16) / 0.20
[20] savimmunitás: 7 (17) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 5 (15) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (14) / 0.09
[23] imm.ktkt.méreg: 13 (19) / 0 [24] rezisztencia: 18 (29) / 0.20 [25] bûz: 46 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0 [27] imm. méregre: 0 (4) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.20 [46] csapdaészlelés: 9 / 4.15 [47] zárnyitás: 10 / 1.69
[48] mászás: 10 / 8.59 [49] rugalmasság: 5 / 4.45 [50] meggyõzõkészség: 8 / 5.51
[51] transzformáció: 5 / 2.75 [52] auraészlelés: 13 (20) / 0.54 [53] ékszerészet: 4 / 3.49
[54] kereskedelem: 10 / 7.22 [55] szívósság: 31 / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.37
[57] gyógynövények: 7 / 5.66 [58] nyomkeresés: 14 / 1.46 [59] vezetõkészség: 5 / 1.10
[60] pszi támadás: 18 (19) / 3.09 [61] pszi energia: 25 (26) / 10.99 [62] lopás: 1 (0) / 0
[63] éberség: 8 / 1.15 [64] átokszórás: 6 / 0.52 [65] álcázás: 8 / 0.32
[66] lopakodás: 7 / 1.76 [67] régészet: 10 / 4.39 [68] zene: 10 / 0.35
[69] tanulás: 12 / 7.90 [70] idézés: 13 (16) / 0.49 [71] javítás: 14 / 3.43
[72] építés: 12 / 1.90 [73] felderítés: 10 / 4.46    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 (0) / 0 [101] szakért.: 11 / 8.67     Trollagyar
bal mancs [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 1 / 0.18     szilmill tõr
jobb csáp [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yarmbaur koponyája
jobb mancs [109] méret: 1 (0) / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 6 (8) / 0.72 [130] agyvihar: 19 (20) / 1.87 [42] csendvarázs: 3 (5) / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 (10) / 0.32 [11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [41] elemek parancsa: 5 (10) / 0.76
[189] elemek uralma: 6 (11) / 0.36 [49] elemi védelem: 13 (18) / 0.37 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 16 (18) / 2.52 [163] kineport: 5 (12) / 0.96 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 9.32
[146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 4.56 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.24
[25] lávafolyam: 13 (18) / 2.24 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.18 [129] mentális robbanás: 16 (17) / 2.34
[148] méregsemlegesítés: 8 (10) / 1.08 [133] pszi acéltorony: 7 (8) / 0.22 [128] pszi csáp: 21 (22) / 0.98
[151] sárkánylehelet: 20 (25) / 0.82 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 4.42 [150] tárgyvédelem: 7 (12) / 1.88
[177] tudati kohézió: 12 (13) / 1.54 [132] tudati méreg: 7 (8) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (16) / 2.63 [22] villámsújtás: 19 (24) / 0.96    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (11).

MAKRÓID
1. Makró
bsz
bsz 10
v 154
v 189
mak 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
pta 129 129 130 130 130
ptb 128 128 128 128 128
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 191.
8: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 171.
13: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. Prioritás: 80.
20: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több. Prioritás: 50.
21: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb. Prioritás: 55.
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 199, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 197, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
6: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 173, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
9: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 179, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
11: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 149, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
14: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1940, Prioritás: 159, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
16: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
18: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
22: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
24: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás: 77, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
26: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb, Prioritás: 75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
28: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás: 65, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210), immúnis krakoch (#243), lélektáncos (#227).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171), tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199), manapoid figyelõ (#226), márvány apostol (#266).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100), opál tatu (#209), lávaelementál (#178), tûztáncos (#251).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), mutáns szójer (#174), szójer királynõ (#219), szójer anyakirálynõ (#490).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1 80; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 8; HE 1; PTA 129 129 130 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 40 15 15 1 75; HU 100 100 500 10 10 25;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #26 (4. épület), #27 (9. épület), #36 (7. épület), #364 (205. forduló), #434 (203. forduló), #222 (195. forduló), #491 (198. forduló), #229 (200. forduló), #240 (205. forduló), #312 (204. forduló), #215 (208. forduló), #404 (208. forduló), #278 (207. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7586. karakternél van. Jelenleg a felszíni könyvtár építésén dolgozol, eddig 144 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Wyntaria. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a regenerálódás bíbor láncinge (#24432)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 2 a tûz kerek pajzsa (#22211)
1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 1 a tûz vas mellvértje (#22198) 1 a védekezés sárga öve (#4767)
1 a védekezés szöges öve (#4768) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az angyalok nagy pajzsa (#28062)
1 az elefánt átlátszó köntöse (#16452) 1 az erõ vas lemezpáncélja (#1451) 1 bohókás szandál (#406)
1 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 ezüst láncing (#1033)
* 1 Fairlight sipkája (#265) 1 fekete csizma (#1122) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 krakoch csizma (#312) * 1 orglingbõr öv (#395) * 1 õspók köpeny (#332)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 vaspajzs (#1063) 1 Xantin ezüstöve (#174)
1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 1 a harcmûvész aranyozott nyaklánca (#13783) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a lich márványgyûrûje (#12026) 1 a lich ónixgyûrûje (#12028) * 1 a mentát gyöngye (#155)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) 1 a sas ezüst fülbevalója (#16107)
1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163) 1 a teknõs csontamulettje (#25497)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 a torony ezüst nyaklánca (#18282) 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 1 a tûz gyöngysor nyaklánca (#22337) 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363)
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) * 1 achát érdemrend (#303) 29314 arany (#1)
1 aranyozott nyaklánc (#1183) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság csontamulettje (#27297)
1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az ügyesség csontamulettje (#2547)
* 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 császári dekrétum (#254) * 3 cseppkõ gyûrû (#234)
* 1 Dorka amulettje (#382) 574 drágakõ (#2) * 1 Fénygyûrû (#301)
1 galetki érdemérem (#276) 1 Groark talizmánja (#386) 2547 hamis arany (#809)
* 1 karmazsin tûzgyûrû (#338) 1 Leanthil karkötõje (#610) 1 márványamulett (#1199)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 ónixgyûrû (#1228)
1 opilíchium gyûrû (#298) 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 roxati üvegszem (#580) * 1 sárkányamulett (#292) 1 smaragd karkötõ (#592)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323) 14 uthanax talizmán (#335)
1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 8 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219) 3 jegyzet (#342)
9 kötél (#128) 17 Krónika (#783) 1 lelakatolt ládikó (#310)
2 mágikus védõruha (#341) 1 mandolin (#19) 1 Morgan pálcája (#511)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 orvosságos zacskó (#590) 1 rúvel fókusz (#350)
1 Zarknod Szeme (#536) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a sün hosszúkardja (#25167) 1 a természet hosszúkardja (#17067)
1 a tudás rövid tõre (#2202) 1 a tudós rövid tõre (#11652) 1 az ellenállás hosszú íja (#28722)
1 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 1 fogazott kard (#1318)
1 kõmûves kalapács (#250) * 1 rubin mágusbot (#261) 9 sziklarepesz (#13)
* 3 szilmill tõr (#314) * 1 Trollagyar (#214) 1 vámpírtõr (#584)
* 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 2 csapdaészlelés itala (#65)
23 csótányláb (#25) 13 elfu moha (#33) 17 elonotichlan (#31)
2 féregtüske (#42) 15 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom bíbor itala (#77)
5 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
10 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 1 kék manaital (#75)
3 kihívás itala (#68) 6 kincskeresés itala (#64) 11 liánvirág (#24)
6 mágiaellenállás (#76) 28 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
11 mézfû (#29) 16 mitulen fû (#20) 12 muskil (#37)
3 õsmágus szájvize (#69) 8 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72)
10 ragálygomba (#26) 20 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61)
12 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 18 sötét mák (#23)
9 szemani gomba (#36) 13 tejfonál (#28) 8 tokin kaktusz (#40)
1 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 14 velparaj (#35)
3 waarkin (#38) 14 winropu moha (#22) 8 xita uborka (#39)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
29 asztrálesszencia (#154) 23 barna manakõ (#149) 3 bronz korong (#297)
1 csöpögõ csáp (#334) 3 duzzadt xenópete (#479) 42 ekinda haj (#147)
15 elektronit (#141) 5 fókuszrubin (#337) 6 gólemagyag (#330)
6 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230) 2 kõtroll szem (#274)
1 lidércvelõ (#339) 3 maerju koponya (#336) 12 mandibula (#157)
1 nohnetár gumó (#212) 7 nordkristály (#146) 90 õsi relikvia (#17)
4 õspók pete (#331) 3 patkányfog (#270) 11 pirgamit (#152)
13 smaragd esszencia (#229) 10 szinapszis plazma (#344) 6 szirénhaj (#293)
46 szójer csáprágó (#231) 1 vízelementál plazma (#347) 2 xenópete (#278)
1 xorex fûszer (#329) 10 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 223 arany (#1), 24 hamis arany (#809), 5 õsi relikvia (#17), 1 nordkristály (#146), 1 tejfonál (#28), 1 sötét mák (#23), 1 jegyzet (#342), 1 uthanax talizmán (#335), 3 drágakõ (#2), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 a tudós rövid tõre (#11652), 1 spanyolcsizma (#201).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 mágikus védõruha (#341), 2 xenópete (#278), 2 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ENTITÁS PROJEKTOR (#72)
Építési költség: 15000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min építés: 600 TVP
Elõfeltétel: mágusközpont (#53)
A szövetség számára elsõbbséget élveznek azok a kutatások, amelyek segítenek abban, hogy az alacsonyabb szinten élõ társaikat segíthessék. Az entitás projektorral a tagok képesek egy félig-anyagi formájú projekciót létrehozni egy alacsonyabb szinten, és így ifjabb társaikat a többszemélyes kalandokban segíteni.
Az épület felépítése után a TK parancsot úgy is használhatod, hogy az elsõ paraméterhez, a kaland száma elé írod egy szint sorszámát. Pl. 150 (az elsõ szint 50-es TK-ja) vagy 1151 (a 11. szint 51-es TKja). Ha nem a saját szintedet írod, csak alacsonyabb szintet írhatsz, és legfeljebb 3-mal kisebbet, mint a jelenlegi szinted. Aki a saját szintjét írja, annak meg kell, hogy legyen az a többszemélyes kaland az adott szintre.
Példa: a 2000-es karakter az 5. szinten él. A 3000-es és 4000-es, akik a 8. szinten élnek, segíteni akarnak neki. Mindhárman felépítették már az entitás projektort. A 2000-es karakter megkapja a remetétõl az 51-es kalandot. Kiadja a TK 551 3000 4000 parancsot. A 3000-es kiadja a TK 551 2000 4000, a 4000-es a TK 551 2000 3000 parancsokat. A TK végrehajtódik. A 3000-es és 4000-es karakter, mivel csak félig anyagi formában tudnak ott lenni, a jutalmakat (tárgyak, kno, permanens képesség) - bár kiíródnak náluk is - nem tudják hazavinni, a hõsiesség pontokat kivéve. De a próbákban, harcokban ugyanúgy segítenek.
További megjegyzések: Ezen a módon kizárólag a remetétõl kapott többszemélyes kalandot lehet megoldani. A parancsot különbözõ szövetségben levõ galetkik is használhatják, amennyiben mindegyikük tudja használni a projektort. Ez normál TK parancsnak számít, tehát nem lehet vele egyidõben más kiadott többszemélyes parancsod. A felsõbb szintrõl érkezõ segítõ, habár a végén a tárgyjutalmat nem kapja meg, a csatában a szörnybõl kinyert kincsekbõl részesülhet.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.