Karakterszám: |
5441 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
208 |
Játékhét: |
580 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
570 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. dec. 23. 9h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. dec. 24. |
|
E-mail!
SLY KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Dante 1 legenda pont árán megvásárolta
a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
Kissé már éhezel, ezért csak 183 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis
szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 8312.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 10.* Muadibot legyõzte harcban egy tûzlángocska.
*dec. 10.* Symur
Nevethart kis híján megölte egy klónmágus.
*dec. 15.* Symur Nevethart
majdnem felfalta egy gránit alligátor.
*dec. 16.* Symur Nevethart kis
híján megölte egy kõtörõ boa.
*dec. 20.* Symur Nevethart legyõzte harcban
egy kõtörõ boa.
*dec. 20.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy Hrroughrr.
*dec. 21.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*dec.
22.* Symur Nevethart legyõzte harcban egy kõtörõ boa.
*dec. 22.* Symur
Nevethart majdnem felfalta egy gránit alligátor.
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy méregsemlegesítést. (-7 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+79 életpont.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek
a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Te vagy
az elsõ! Sly (#5441)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
ht 3 173 17 18 75 98 |
harci program törlése |
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
hp 3 173 17 18 77 98 |
harci program |
Harci programsor módosítása: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége
98 v. több, Prioritás: 77, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
hf 21 1 1 1 |
harci feltétel |
Harci feltétel parancsot csakis közvetlenül HP parancs után adhatsz ki.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül
elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú
építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben
is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
be 4 62 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza,
hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ
vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül
3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
var 148 10 151 19 177 10 |
148. varázslatra 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot méregsemlegesítés varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen méregsemlegesítés varázslatod ereje 8. szintre
nõtt. Elköltesz 19 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen sárkánylehelet varázslatod ereje 20. szintre
nõtt. Elköltesz 10 képességpontot tudati kohézió varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen tudati kohézió varázslatod ereje 12. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 31!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a gyorsaság tulajdonságod most már 32!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
ep 66 31 10 |
építed a 66. épületet 31 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a felszíni
könyvtárt építed. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni
fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd
munkád gyümölcsét. Az építés 31 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 156 TVP-nyit kell dolgoznod.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%).
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a kiképzõközpontban
edzel. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel
kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat)
Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10%
lélekenergia). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell entitás projektort
építeni!
[ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
bsz 10 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2
TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Közben ellazítod magad a meditációs
szobában. ( +1 varázslatszint, +2 áttörés.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot.
(+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
v 189 |
189. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy elemek uralma. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Hohó! Ez a barlang
itt megfelelõ lesz. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
A galetki, aki itt lakik
Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes,
hosszú farokra támaszkodó férfi. [aura: 10-es tudati méreg.] A Tudósok
klánjának kutató rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor
rangja felderítõ. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, zsugorító
gyûrû, vhrathag gömb, sárkányamulett, szent templomi maszk, mintrogi erõöv,
aréna kvazár érme, ozin fülkarika, quwarg amulett, káoszkígyó vért, óriás
fülbevaló, opilíchium gyûrû, kék mutációs gyûrû, Leanthil karkötõje, Tlyxcet
pajzs, nilbongi kitûzõ, galetki érdemérem, plüss daergaoth lord, bronz
tanítványköpeny, a királynõ karkötõje, csapdamester, Noxoth csizmája, bronz
pszi váll-lap.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Sly |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)142 |
(-16)166 |
Rhandavr |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)62 |
(+0)95 |
2. |
Sly |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)137 |
(-16)150 |
Rhandavr |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)59 |
(+0)95 |
3. |
Sly |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)128 |
(-75)75 |
Rhandavr |
Mentális robbanás |
-75
PE |
(-5)54 |
(+0)95 |
4. |
Sly |
Agyvihar |
-60 PE |
(-9)119 |
(-16)59 |
Rhandavr |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)51 |
(-44)51 |
5. |
Sly |
Agyvihar |
-60 PE |
(-9)110 |
(-16)43 |
Rhandavr |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)48 |
(-44)7 |
6. |
Sly |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)104 |
(-3)40 |
Rhandavr |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-6)42 |
(+0)7 |
7. |
Sly |
Pszi csáp |
+22 PE |
(-6)98 |
(+3)43 |
Rhandavr |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)39 |
(-6)1 |
8. |
Sly |
Pszi csáp |
+22 PE |
(-6)92 |
(+3)46 |
Rhandavr |
Pszi csáp |
+16
PE |
(-3)36 |
(-1)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+19% pszi támadás,
+19% pszi energia.) (+86% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A szomszédos
sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Megközelíted
az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is
kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat
megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. [aura: 8-as felejtés, 11-es pszi csáp.]
A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt kalandor.
Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, a siker aranyveretes öve,
Lhoal'zetan nyílpuskája, szivárvány karkötõ, a barátság szimbóluma, kvatáns
fókusz, arany nadrág, káoszkígyó vért, krakoch csizma, óriás fülbevaló,
nilbongi kitûzõ, Örökkévalóság Smaragdja, a királynõ karkötõje, a pók smaragdgyûrûje,
a tudás zafírja, arany vadászköpeny, szent templomi maszk, ezüst pszi váll-lap,
toronyõr gyûrû, ozin fülkarika, Firandi kesztyûje, xenóbõr pajzs, Leanthil
karkötõje, cseppkõ gyûrû, arany orgling fétis, aréna aranyozott érme.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Mentális robbanás |
-50 PE |
(-5)142 |
(-91)91 |
Zoeras Kahn |
Mentális robbanás |
-91
PE |
(-5)75 |
(-50)50 |
2. |
Sly |
Mentális robbanás |
-25 PE |
(-5)137 |
(-45)46 |
Zoeras Kahn |
Mentális robbanás |
-45
PE |
(-5)70 |
(-25)25 |
3. |
Sly |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)128 |
(-23)23 |
Zoeras Kahn |
Mentális robbanás |
-23
PE |
(-5)65 |
(+0)25 |
4. |
Sly |
Agyvihar |
-60 PE |
(-9)119 |
(-11)12 |
Zoeras Kahn |
Pszi csáp |
+11
PE |
(-3)62 |
(-25)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+18% pszi támadás,
+18% pszi energia.) (+83% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Nincs más
dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ
barlangok után nézelõdni. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem
kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin.
A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm...
Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(404. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel
1
sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz
egy alkalmas helyet. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus
csatához.
A galetki, aki itt lakik
Rovarnyomorállat, egy kitines bõrû, rovarszemû,
bizar, de nem tolakodó férfi. [aura: lopakodás: 12.] A Tisztogatók klánjának
vérfürdetõ rangú tagja. Viselt tárgyai: Dexkill öve, ozin fülkarika, bronzmedál,
óriás fülbevaló, a hiszékenység gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ,
szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja, zafír érdemrend, nilbongi
kitûzõ, görényfarok, cseppkõ gyûrû, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság
Gyémántja, orgling fétis, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, suhanó
csizma, káoszkígyó vért, a puhányság köve.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Sly |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)142 |
(-10)172 |
Rovarnyomorállat |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)57 |
(+0)50 |
2. |
Sly |
Mentális robbanás |
-25 PE |
(-5)137 |
(-86)86 |
Rovarnyomorállat |
Mentális robbanás |
-86
PE |
(-5)52 |
(-25)25 |
3. |
Sly |
Agyvihar |
-60 PE |
(-9)128 |
(-10)76 |
Rovarnyomorállat |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)49 |
(-25)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+12% pszi támadás,
+12% pszi energia.) (+62% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
v 148 1 |
148. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy méregsemlegesítés. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]
k 2 36 292 278 494 370 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek
falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése
szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó
faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt
nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért
sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok
fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán
hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ
alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára
bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje
hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság.
Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy
sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan
mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen
szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek
fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba
10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész
meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét
nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése.
Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark
feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol
polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei!
Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett
tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított
kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz,
hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket
készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet,
és távozol.
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy
elegendõ tudás birtokába jutottál-e már. Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(36. kaland:) A városi börtön nem egy szívderítõ látvány. A szint hátsó
részében, a szemétgödör mellett van. Szûk és penészes falú folyosók útvesztõje,
ahol a társadalom számkivetettjei szenvednek vasrácsos ajtók mögött vélt
vagy valós bûneikért. A szerencsésebbeket egy idõ után szabadon engedik,
ha ugyan képesek addig életben maradni. De az ellátás annyira silány, a
körülmények annyira borzasztóak, hogy itt bizony könnyen megbetegszik bárki,
és a rácsok mögött a legenyhébb kór is halálos ítéletet jelent. A börtön
fel van szerelve a legmodernebb mágikus eszközökkel, csak egy védelemrõl
feledkeztek meg a tervezõk: nem helyeztek el az õrökön korrupció elleni
bûbájt. Magabiztosságot tetetve sétálsz az õrök felé. Amikor megállítanak,
nyugodt hangon így szólsz:
- Ennivalót hoztam egy rabnak! - az õrök hahotázni
kezdenek, mire két erszényt veszel elõ...
[Tárgyhasználat: 200 arany]
...és kezünkbe nyomod. Tûnõdve vizsgálják a buksza súlyát, majd biccentenek:
bemehetsz! Ahogy gondoltad, nem veszik túl szigorúan a szabályokat! Odabent
a kövér strázsamester fogad.
- Izé... - mutatsz magad mögé. Megengedték,
hogy meglátogassam az unokafivérem nagybátyját...
A strázsamester kiköp,
és azt mondja:
- Nincs látogatás! - az õ kezébe is nyomsz egy erszényt.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
A strázsamester megfogja az erszényt, kiszórja az aranyat a földre, rájuk
köp, és megtapossa.
- Azt mondtam, nincs látogatás. - páncélja alatt
elõvillan egy drágakövekbõl kirakott nyaklánc. Hmm, talán van remény! Zsebedben
drágakövek után kotorászol.
[Tárgyhasználat: 8 drágakõ]
- Kérem, fontos lenne, tudom, hogy örülne az ételnek, muszáj látnom!
-
Nos, jól van! - biccent a strázsamester, miközben a drágaköveket a zsebébe
gyûri. - hogy hívják?
[IQ próba 20-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán
sikeres]
- Ünbekownest Athenar! Igen, így hívják - mondod, mintegy megnyugtatásképp
saját magadnak. A strázsamester szemöldöke felugrik. - Athenar? Jól értettem?
A lázadók vezére? Nagyon sajnálom, de hozzá nem mehetsz be! Visszaadom
a drágaköveidet.
Szomorúságot tettetve megrázod a fejed. A strázsamester
lökdösni kezd kifelé, de közbe valami magyarázatfélét mormog. Nem figyelsz
rá, inkább a kulcsokat próbálod a falról elcsenni.
[Lopás próba 12-es
küszöbre: sikertelen] Nem vagy képes rá, hogy észrevétlenül ellopd õket!
(292. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most
is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni
odáig. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon
termesz.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 maerju (#269) [aura: 11-es
méretû 16-os szintû bal karom, 6-os vámpirizáció, elkt.immunitás: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet.
( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet,
+26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Az 1. maerju téged támad. Odacsap neked
jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült.
( -3 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha. Elõresuhint
jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol
beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Rád vág farkával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. A 2. maerju téged támad. Feléd suhint jobb karmával.
Elkerülted. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Semlegesíted
a mérget. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Lesújt rád farkával.
(3 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. maerjut. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(179
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(66 sebzés). Az 1. maerju rád
veti magát. Rád vág jobb karmával. Nem talált. Rád vág bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked jobb csápjával.
(6 ép-t
sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Lesújt rád
bal csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. A 2. maerju rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
(5
ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -3 vastag bõr.) Feléd suhint bal
karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lecsap rád jobb csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás).
Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz.
(-99 ügyesség.) Meglóbálva zúz farkával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. maerju téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
(12 ép-t
sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -3 vastag bõr.) Lesújt rád bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-9% támadás).
Rád vág bal csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. maerju rád támad. Lecsap rád jobb
karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -3 vastag bõr.) Feléd
döf bal karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Rád vág jobb csápjával.
(11 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Odacsap
neked bal csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág farkával.
(10 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod az 1. maerjut. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(167 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(64 sebzés). Az 1. maerju kileheli lelkét. A 2.
maerju téged támad. Rád vág jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap
neked bal karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával.
(13 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás). Villámgyorsan
elõrevág bal csápjával.
(10 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával.
(9
ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** A 2. maerjut próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(170 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(65 sebzés). A 2. maerju rád támad. Feléd suhint
jobb karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -3 vastag bõr.)
Feléd döf bal karmával.
(22 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád jobb
csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-9% támadás).
Rád vág bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Körbe-körbe forgatva üt
farkával.
(8 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+18 ép)
*** 6. KÖR *** A 2. maerjut próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(173 ép-t sebeztél). Bûzöd
kellemetlen számára
(73 sebzés). A 2. maerju hörögve elterül. Regenerálsz
(+18 ép)
[A csatában összesen 914 sebzést okoztál, és 234 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+176%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 113 arany és 6 hamis arany. Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+112 életpont.)
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 85% lélekenergia.
(278. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Hatodik érzéked veszélyt
jelez. Támadók! Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: egészség:
10.] és egy óriáspók (#89) [aura: 6-os méretû 15-ös szintû csáprágó, 16-os
bénító méreg.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet
varázslatot. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet,
+26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9
vp.) A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs.
Ellenállsz a varázslatnak. Az óriáspók feléd mozog. Az óriáspók rád veti
magát. Marni próbál. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász elmormol egy csendvarázs varázslatot. Síri
csend telepedik rád. Megtámadod az óriáspókot. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(192 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(54 sebzés). Az óriáspók halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A sötét elf íjász céloz, és lõ rád. Gránitbõr védelmez.
(4
lövéssel 0 ép-t sebzett.) Megközelíted a sötét elf íjászt. A sötét elf
íjászt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(200 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(68 sebzés). A sötét elf íjász halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 445 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+129%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében
tündekard, 28 arany és 2 hamis arany.
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Klikk!
Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Hatalmas, kar vastagságú indák
zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják
nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem,
nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást
kell alkalmaznod: egy legalább 8-as szintû sorvasztással az indákat vékony
liánokká változtathatod! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot.
Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(494. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. A falban egy fekete ajtó van,
rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Elõszórod
a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az
ajtó máris nyitva áll.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 11 drágakõ és a
tudós rövid tõre.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 17% lélekenergia.
(370. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251) [aura: imm.ktkt.méreg: 10.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy elemi védelem varázslatot. ( +19 tûzimmunitás,
+19 hidegimmunitás, +19 savimmunitás, +19 elkt.immunitás, +19 imm.mérg.gázra.)
(-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9
vp.) Heves kézmozdulatok közepette a 2. tûztáncos elmormol egy elemek parancsát.
( -46 tûzimmunitás, -35 hidegimmunitás, -36 savimmunitás, -34 elkt.immunitás,
-33 imm.mérg.gázra.) Magában motyogva, az 1. tûztáncos létrehoz egy tûzvihart.
Sebzõdsz 49 ép-t. Az 1. tûztáncos: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûztáncos
immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. Az 1. tûztáncos
sebzõdik 69 ép-t. (-7 vp.) Az 1. tûztáncos
a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzvihar!
Sebzõdsz 44 ép-t.
Az 1. tûztáncos: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûztáncos ellenállt
a varázslatnak. A 2. tûztáncos elmond egy tûzvihar varázslatot.
52 életpontnyit
sebzõdsz. Az 1. tûztáncos immúnis a varázslatra. A 2. tûztáncos immúnis
a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tûztáncos
75
sebzést kap. (-7 vp.) Az 1. tûztáncos halálos sebet kapva a földre zuhan.
A 2. tûztáncos ellõ egy tûzvihar varázslatot.
48 életpontnyit sebzõdsz.
A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
A 2. tûztáncos
73 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) A 2. tûztáncos elõhív egy tûzvihar
varázslatot.
Sebzõdsz 47 ép-t. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak.
Regenerálsz (+18 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A 2. tûztáncos
77 sebzést kap. (-7 vp.) A 2. tûztáncos halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 294 sebzést okoztál, és 240 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+166%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 104 arany és 6 hamis arany. A küzdelemben megéheztél.
A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+42% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+106 életpont.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 63 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 34% lélekenergia.
[127 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a
vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. {Jelenleg a 36. küldetés megoldásán fáradozol.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
ftk 3 531 |
felszíni tárgy kutatása |
[Asztrális kutatás:] Ezúttal az asztráltérben próbálsz meg az oly ritka
felszíni varázstárgyak után kutatni. Lefekszel, behunyod a szemed, ellazítasz,
és szellemed kicsusszan testedbõl, útjára indul. Némi keresés után halvány
nyomot találsz, ezt követve indulsz el. Egy óriási piotin folyó hömpölyög
elõtted. A piotinok, akárcsak a quwaegok, mindig tömegben mozognak, ezért
hatalmas folyókat alkot csapatuk. Egy pár pillanat, és teljesen elmossák
a nyomot, amit követtél! Azonnal cselekedned kell. Tudati mérgezéssel próbálkozol.
[Tudati méreg próba 7-es küszöbre: sikeres] Támadásod nyomán a piotin
folyó kékrõl bíbor színre vált, és pánikszerûen visszafelé kezd áramlani.
Épp az utolsó pillanatban, a nyom így szerencsére megmaradt, követheted
tovább.
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni
vele, mert vagy te, vagy õ! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy elmeféreg
(#443) [aura: mágia: 3.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sly |
Mentális robbanás |
-40 PE |
(-16)131 |
(-11)171 |
Elmeféreg |
Tudati méreg |
+11
méreg |
(-6)109 |
(-40)40 |
2. |
Sly |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-16)115 |
(-16)155 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)102 |
(+0)40 |
3. |
Sly |
Agyvihar |
-60 PE |
(-20)95 |
(-45)110 |
Elmeféreg |
Pszi csáp |
+34
PE |
(-3)99 |
(-26)14 |
4. |
Sly |
Agyvihar |
-3 PE |
(-20)75 |
(-20)90 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)92 |
(-3)11 |
5. |
Sly |
Agyvihar |
-3 PE |
(-20)55 |
(-20)70 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)85 |
(-3)8 |
6. |
Sly |
Pszi csáp |
kudarc |
(-14)41 |
(-14)56 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)78 |
(+0)8 |
7. |
Sly |
Pszi csáp |
kudarc |
(-14)27 |
(-14)42 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)71 |
(+0)8 |
8. |
Sly |
Pszi csáp |
kudarc |
(-14)13 |
(-14)28 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)64 |
(+0)8 |
9. |
Sly |
Pszi csáp |
kudarc |
(-13)0 |
(-14)14 |
Elmeféreg |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)57 |
(+0)8 |
10. |
Sly |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-14)0 |
Elmeféreg |
Pszi csáp |
+34
PE |
(-3)54 |
(+34)42 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-51 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+95 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer
szûk és sötét folyosói közé. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat
pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték,
lerombolták õket. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
tejfonál nõ!
1 darabot sikerül begyûjteni. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy
nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 22-es lélekfacsarás.]
és egy kõzúzó (#49) [aura: 3-as méretû 10-es szintû nyelv.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet,
+26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.)
(-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.)
Néhány rövid kézmozdulat után az uthanax létrehoz egy a forrás érintése
varázslatot. Az uthanax elmond egy antimágikus szféra varázslatot. A kõzúzó
feléd rohan. A kõzúzó téged támad. Ostorként csattant nyelvével. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Az uthanax feléd mozog. Az uthanax rád támad. Tekergetve
suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Elszívja
20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 20 vp-det. Az uthanaxot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(181 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(64 sebzés). Az uthanax kileheli lelkét.
A kõzúzó rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. Hátraugrasz
a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Támadod a kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(204 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 376 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+123%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy uthanax talizmán, 52 arany, 2 hamis
arany és egy spanyolcsizma. Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd
legújabb szerzeményedet! Leveszed a bohókás szandált. Felveszed a spanyolcsizmát.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz,
hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón
a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Egyik pillanatban
még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol.
Ellenfeled egy vízelementál (#259) [aura: 24-es méretû 24-es szintû bal
mancs.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz a vízelementál felé. Már ott is vagy! A vízelementál
odajön hozzád. Megtámadod a vízelementált. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(137 ép-t sebeztél). A vízelementál rád támad. Feléd üt jobb mancsával.
(25 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet bal mancsával.
(23 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a vízelementált. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(144 ép-t sebeztél). A vízelementál
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+89%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vízelementál plazma, 46 arany és
2 hamis arany.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész.
A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész.
Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy láplidérc
(#250) [aura: IQ: 8, 14-es méretû 18-as szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted a láplidércet. A láplidérc feléd rohan. Támadod
a láplidércet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(141 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(28 sebzés). A láplidérc
kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 169 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+92%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy lidércvelõ, 56 arany és 3 hamis arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
[Uthanax torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész.
Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik
vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott
ki. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított
szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy bjöltreodrok
(#237) [aura: 12-es méretû 19-es szintû jobb mancs, 10-es krono-érintés.].
*** 1. KÖR *** A bjöltreodrok felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A bjöltreodrok
odajön hozzád. Támadod a bjöltreodrokot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(126 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(60 sebzés). A bjöltreodrok rád veti magát. Lekever
egyet jobb mancsával.
(3 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). Odacsap
neked bal mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával.
(19 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja
(-2 TVP). Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** A bjöltreodrokot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(149 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(58 sebzés). A bjöltreodrok hörögve elterül. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 348 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 43 arany és 3 hamis arany.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A kiszélesedõ barlangjárat
közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja
már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp,
ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot
vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan...
(215. kaland, összköltsége
25 TVP.) Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák,
apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati
eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
be 13 |
meglátogatod a 13. épületet |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 lidércvelõ,
1 vízelementál plazma. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
nordkristály. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Hohó,
hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy
megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal
együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél
1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód
során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél,
kalandor rangod jelenleg kalandor-jelölt (4.14).
Ebben a körben +7 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen
2810 sebzést okoztál, és 596 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
23 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
418 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod:
kalandor-jelölt (4.14). Ez a 208. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (15) / 3.85 |
[2] IQ: |
15 (16) / 6.98 |
[3] ügyesség: |
16 (17) / 1.50 |
[4] egészség: |
21 (22) / 11.20 |
[5] mágia: |
16 (25) / 0.71 |
[6] gyorsaság: |
32 (33) / 0.08 |
[9] Méret/ép: |
247 (262) / 262 |
Min. méret: |
227 |
Barlangméret: |
250 |
|
|
Varázspont: |
289 / 44 |
Képességpont: |
39 / 21% |
Hõsi pont: |
72 (50) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
29% |
Galetki erõ: |
1149 / 587 |
Hírnév : |
2108 |
Jóllakottság: |
172% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
1506 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
1279 (7) |
Leölt torzszülött: |
2285 (11) |
Pszi csaták: |
467 (4) |
Pszi
gyõzelmek: |
384 (3) |
Ájulások száma: |
51 (0) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista (63)
Speciális képességeid:
+52 pszi támadó és védekezõ pont, GY +35 ÉP-t
gyógyít, 73%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés
nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét
küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! [számláló: 6] 2.) Hozz 15 uthanax
talizmánt! 3.) Vegyél részt egy legendás ellenfél legyõzésében. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
46 (57) / 10.52 |
[11] jéglehelet: |
10 (20) / 3.52 |
[15] regeneráció: |
17 (24) / 0 |
[17] vastag bõr: |
21 (24) / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
12 (27) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (16) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
7 (17) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (15) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (14) / 0.09 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
13 (19) / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 (29) / 0.20 |
[25] bûz: |
46 / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
[27] imm. méregre: |
0 (4) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.20 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 4.15 |
[47] zárnyitás: |
10 / 1.69 |
[48] mászás: |
10 / 8.59 |
[49] rugalmasság: |
5 / 4.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 / 5.51 |
[51] transzformáció: |
5 / 2.75 |
[52] auraészlelés: |
13 (20) / 0.54 |
[53] ékszerészet: |
4 / 3.49 |
[54] kereskedelem: |
10 / 7.22 |
[55] szívósság: |
31 / 0.71 |
[56] varázsitalfõzés: |
9 / 2.37 |
[57] gyógynövények: |
7 / 5.66 |
[58] nyomkeresés: |
14 / 1.46 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 1.10 |
[60] pszi támadás: |
18 (19) / 3.09 |
[61] pszi energia: |
25 (26) / 10.99 |
[62] lopás: |
1 (0) / 0 |
[63] éberség: |
8 / 1.15 |
[64] átokszórás: |
6 / 0.52 |
[65] álcázás: |
8 / 0.32 |
[66] lopakodás: |
7 / 1.76 |
[67] régészet: |
10 / 4.39 |
[68] zene: |
10 / 0.35 |
[69] tanulás: |
12 / 7.90 |
[70] idézés: |
13 (16) / 0.49 |
[71] javítás: |
14 / 3.43 |
[72] építés: |
12 / 1.90 |
[73] felderítés: |
10 / 4.46 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
1 (0) / 0 |
[101] szakért.: |
11 / 8.67 |
|
|
Trollagyar |
bal mancs |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.18 |
|
|
szilmill
tõr |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.18 |
|
|
Yarmbaur
koponyája |
jobb mancs |
[109] méret: |
1 (0) / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
rubin
mágusbot |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
6 (8) / 0.72 |
[130] agyvihar: |
19 (20) / 1.87 |
[42] csendvarázs: |
3 (5) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
8 (10) / 0.32 |
[11] elektromos kéz: |
1 (6) / 0 |
[41] elemek parancsa: |
5 (10) / 0.76 |
[189] elemek uralma: |
6 (11) / 0.36 |
[49] elemi védelem: |
13 (18) / 0.37 |
[152] felejtés: |
4 (6) / 1.12 |
[17] gránitbõr: |
16 (18) / 2.52 |
[163] kineport: |
5 (12) / 0.96 |
[154] kisebb erõpajzs: |
10 (12) / 9.32 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (10) / 4.56 |
[158] láth. észlelése: |
6 (8) / 0.30 |
[157] láthatatlanság: |
4 (6) / 0.24 |
[25] lávafolyam: |
13 (18) / 2.24 |
[165] manafókuszálás: |
4 (9) / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
16 (17) / 2.34 |
[148] méregsemlegesítés: |
8 (10) / 1.08 |
[133] pszi acéltorony: |
7 (8) / 0.22 |
[128] pszi csáp: |
21 (22) / 0.98 |
[151] sárkánylehelet: |
20 (25) / 0.82 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
7 (8) / 4.42 |
[150] tárgyvédelem: |
7 (12) / 1.88 |
[177] tudati kohézió: |
12 (13) / 1.54 |
[132] tudati méreg: |
7 (8) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
3 (8) / 0.80 |
[20] tûzvihar: |
11 (16) / 2.63 |
[22] villámsújtás: |
19 (24) / 0.96 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (11).
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz |
bsz 10 |
v 154 |
v 189 |
mak 2 |
|
|
|
4. Makró |
pta 129 129 130 130 130 |
ptb 128 128 128 128 128 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 191. |
8: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 171. |
13: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. Prioritás:
80. |
20: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több. Prioritás:
50. |
21: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb. Prioritás:
55. |
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 199, és ha
ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
3: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 197, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
6: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 173, és ha 1
vagy kevesebb ellenfél van. |
9: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 179, és ha ép-d 1%
fölött van, és a harc 1. köréig. |
11: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 149, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
14: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1940, Prioritás: 159, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. körétõl. |
16: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d
1% fölött van, és a harc 1. körétõl. |
18: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1%
fölött van, és a harc 1. körétõl. |
22: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb, Prioritás:
80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
24: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás:
77, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
26: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb, Prioritás:
75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
28: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás: 65,
és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210), immúnis krakoch
(#243), lélektáncos (#227).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171),
tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199),
manapoid figyelõ (#226), márvány apostol (#266).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100),
opál tatu (#209), lávaelementál (#178), tûztáncos (#251).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), mutáns szójer (#174),
szójer királynõ (#219), szójer anyakirálynõ (#490).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 1 80;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 7 8;
HE
1;
PTA 129 129 130 130 130;
PTB 128 128 128 128 128;
I 40 15 15 1 75;
HU 100 100 500 10 10 25;
SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny
egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1
(1. épület), #2 (3. épület), #26 (4. épület), #27 (9. épület), #36
(7. épület), #364 (205. forduló), #434 (203. forduló), #222 (195. forduló),
#491 (198. forduló), #229 (200. forduló), #240 (205. forduló), #312
(204. forduló), #215 (208. forduló), #404 (208. forduló), #278 (207.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7586. karakternél van. Jelenleg a felszíni könyvtár építésén
dolgozol, eddig 144 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Wyntaria. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023) |
|
1 a regenerálódás átlátszó
köntöse (#24552) |
|
1 a regenerálódás bíbor láncinge (#24432) |
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762)
|
|
2 a tûz kerek pajzsa (#22211) |
|
1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) |
|
1 a tûz vas mellvértje (#22198)
|
|
1 a védekezés sárga öve (#4767) |
|
1 a védekezés szöges öve (#4768) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az
angyalok nagy pajzsa (#28062) |
|
1 az elefánt átlátszó köntöse (#16452) |
|
1 az erõ vas lemezpáncélja
(#1451) |
|
1 bohókás szandál (#406) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 ezüst láncing (#1033)
|
* |
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
* |
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
1 krakoch csizma (#312) |
* |
1 orglingbõr öv (#395) |
* |
1 õspók köpeny
(#332) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 vaspajzs (#1063) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174)
|
|
1 Xantin rubinöve (#184) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) |
|
1 a bûz keresztszimbóluma (#29113)
|
|
1 a bûz malachitgyûrûje (#29127) |
|
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) |
|
1 a harcmûvész aranyozott
nyaklánca (#13783) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a lich márványgyûrûje (#12026) |
|
1 a lich ónixgyûrûje (#12028) |
*
|
1 a mentát gyöngye (#155) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) |
|
1 a sas ezüst fülbevalója (#16107) |
|
1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) |
|
1 a szellemek keresztszimbóluma
(#15163) |
|
1 a teknõs csontamulettje (#25497) |
|
1 a titán márványgyûrûje (#5726) |
|
1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca
(#21883) |
|
1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) |
|
1 a torony ezüst nyaklánca (#18282) |
|
1 a tûz díszes karkötõje (#22392)
|
|
1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) |
|
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) |
|
1 a tûz gyöngysor nyaklánca (#22337)
|
|
1 a tûz keresztszimbóluma (#22363) |
|
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) |
* |
1 achát érdemrend (#303) |
|
29314
arany (#1) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az
elektromosság csontamulettje (#27297) |
|
1 az ellenállás csontamulettje (#28647) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569)
|
|
1 az ügyesség csontamulettje (#2547) |
* |
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
* |
3
cseppkõ gyûrû (#234) |
* |
1 Dorka amulettje (#382) |
|
574 drágakõ (#2) |
* |
1 Fénygyûrû (#301)
|
|
1 galetki érdemérem (#276) |
|
1 Groark talizmánja (#386) |
|
2547 hamis
arany (#809) |
* |
1 karmazsin tûzgyûrû (#338) |
|
1 Leanthil karkötõje (#610) |
|
1 márványamulett
(#1199) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
|
1 ónixgyûrû (#1228)
|
|
1 opilíchium gyûrû (#298) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 roxati üvegszem (#580) |
* |
1 sárkányamulett (#292) |
|
1 smaragd karkötõ
(#592) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 Ulthaodron karkötõ (#323) |
|
14 uthanax
talizmán (#335) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
8 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
3 jegyzet (#342)
|
|
9 kötél (#128) |
|
17 Krónika (#783) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
2 mágikus védõruha (#341) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan pálcája (#511)
|
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 rúvel fókusz
(#350) |
|
1 Zarknod Szeme (#536) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) |
|
1 a sün hosszúkardja (#25167)
|
|
1 a természet hosszúkardja (#17067) |
|
1 a tudás rövid tõre (#2202) |
|
1 a tudós rövid tõre (#11652) |
|
1 az
ellenállás hosszú íja (#28722) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott kard
(#1318) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
9 sziklarepesz
(#13) |
* |
3 szilmill tõr (#314) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
|
1 vámpírtõr (#584)
|
* |
1 Yarmbaur koponyája (#264) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
1 bosszantás itala (#81) |
|
2 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
23 csótányláb (#25) |
|
13 elfu moha (#33) |
|
17 elonotichlan (#31) |
|
2 féregtüske (#42) |
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom bíbor itala
(#77) |
|
5 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala
(#52) |
|
10 immunitás itala (#71) |
|
3 javítás itala (#108) |
|
1 kék manaital
(#75) |
|
3 kihívás itala (#68) |
|
6 kincskeresés itala (#64) |
|
11 liánvirág (#24)
|
|
6 mágiaellenállás (#76) |
|
28 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás
itala (#51) |
|
11 mézfû (#29) |
|
16 mitulen fû (#20) |
|
12 muskil (#37) |
|
3 õsmágus szájvize (#69) |
|
8 parafû (#41) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
10 ragálygomba (#26) |
|
20 rémcserje (#34) |
|
2 sárga gyógyital (#61)
|
|
12 sárkányvirág (#32) |
|
1 Selenia haja (#612) |
|
18 sötét mák (#23)
|
|
9 szemani gomba (#36) |
|
13 tejfonál (#28) |
|
8 tokin kaktusz (#40) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
14 velparaj (#35) |
|
3 waarkin (#38) |
|
14 winropu moha (#22) |
|
8 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
29 asztrálesszencia (#154) |
|
23 barna manakõ (#149) |
|
3 bronz korong
(#297) |
|
1 csöpögõ csáp (#334) |
|
3 duzzadt xenópete (#479) |
|
42 ekinda haj (#147)
|
|
15 elektronit (#141) |
|
5 fókuszrubin (#337) |
|
6 gólemagyag (#330) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
7 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 kõtroll szem
(#274) |
|
1 lidércvelõ (#339) |
|
3 maerju koponya (#336) |
|
12 mandibula (#157)
|
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
90 õsi relikvia (#17)
|
|
4 õspók pete (#331) |
|
3 patkányfog (#270) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
13 smaragd esszencia (#229) |
|
10 szinapszis plazma (#344) |
|
6 szirénhaj
(#293) |
|
46 szójer csáprágó (#231) |
|
1 vízelementál plazma (#347) |
|
2 xenópete
(#278) |
|
1 xorex fûszer (#329) |
|
10 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 223 arany (#1), 24 hamis arany
(#809), 5 õsi relikvia (#17), 1 nordkristály (#146), 1 tejfonál (#28),
1 sötét mák (#23), 1 jegyzet (#342), 1 uthanax talizmán (#335), 3 drágakõ
(#2), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska
(#133), 2 ében tündekard (#132), 1 a tudós rövid tõre (#11652), 1 spanyolcsizma
(#201).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 mágikus védõruha (#341), 2
xenópete (#278), 2 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ENTITÁS PROJEKTOR (#72) Építési költség: 15000 TVP
Egyéb költség: 1000
arany
Min építés: 600 TVP
Elõfeltétel: mágusközpont (#53)
A szövetség
számára elsõbbséget élveznek azok a kutatások, amelyek segítenek abban,
hogy az alacsonyabb szinten élõ társaikat segíthessék. Az entitás projektorral
a tagok képesek egy félig-anyagi formájú projekciót létrehozni egy alacsonyabb
szinten, és így ifjabb társaikat a többszemélyes kalandokban segíteni.
Az épület felépítése után a TK parancsot úgy is használhatod, hogy az
elsõ paraméterhez, a kaland száma elé írod egy szint sorszámát. Pl. 150
(az elsõ szint 50-es TK-ja) vagy 1151 (a 11. szint 51-es TKja). Ha nem
a saját szintedet írod, csak alacsonyabb szintet írhatsz, és legfeljebb
3-mal kisebbet, mint a jelenlegi szinted. Aki a saját szintjét írja, annak
meg kell, hogy legyen az a többszemélyes kaland az adott szintre.
Példa:
a 2000-es karakter az 5. szinten él. A 3000-es és 4000-es, akik a 8. szinten
élnek, segíteni akarnak neki. Mindhárman felépítették már az entitás projektort.
A 2000-es karakter megkapja a remetétõl az 51-es kalandot. Kiadja a TK
551 3000 4000 parancsot. A 3000-es kiadja a TK 551 2000 4000, a 4000-es
a TK 551 2000 3000 parancsokat. A TK végrehajtódik. A 3000-es és 4000-es
karakter, mivel csak félig anyagi formában tudnak ott lenni, a jutalmakat
(tárgyak, kno, permanens képesség) - bár kiíródnak náluk is - nem tudják
hazavinni, a hõsiesség pontokat kivéve. De a próbákban, harcokban ugyanúgy
segítenek.
További megjegyzések: Ezen a módon kizárólag a remetétõl kapott
többszemélyes kalandot lehet megoldani. A parancsot különbözõ szövetségben
levõ galetkik is használhatják, amennyiben mindegyikük tudja használni
a projektort. Ez normál TK parancsnak számít, tehát nem lehet vele egyidõben
más kiadott többszemélyes parancsod. A felsõbb szintrõl érkezõ segítõ,
habár a végén a tárgyjutalmat nem kapja meg, a csatában a szörnybõl kinyert
kincsekbõl részesülhet.