Karakterszám: |
5187 |
Számlaszám: |
3210 |
Fordulószám: |
18 |
Játékhét: |
18 |
E forduló
ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
210 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. dec. 4. 15h:00' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. dec. 7. |
|
E-mail!
STEALING BEAUTY KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1856.) A te szinteden a legnevesebb
Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt
szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1056.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 23.* Winterfresh teljesítette a 10. küldetést, amit az akadémián
kapott.
*nov. 24.* Spider Telcontar gyõzelmet aratott Magmatikus Bûzfelhõszáj
felett.
*nov. 24.* Spider Telcontar gyõzelmet aratott Dzsohar al Dzsokma
felett.
*nov. 24.* Spider Telcontar gyõzelmet aratott Grapefruit Moon
felett.
*nov. 28.* Mélység Fattya gyõzelmet aratott Fantusz felett.
*nov.
28.* Mélység Fattyát rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*nov. 28.* Spider
Telcontar és Mélység Fattya megküzdöttek egymással, és Spider Telcontar
gyõzött.
*nov. 28.* Mélység Fattya csatában legyõzte Drusus Maximust.
*nov. 28.* Mélység Fattya lopni próbált, de felsült vele.
*nov. 28.*
Draco Paladin gyõzelmet aratott Alveris de Aurora felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 20.* Shosina Xzan Wyzaarn és Tüskés Lazarus megküzdöttek egymással,
és Shosina Xzan Wyzaarn gyõzött.
*nov. 21.* Nyafogó Nefelejcs rangja a
Bárdok Klánjában "muzsikus" lett.
*nov. 21.* Morq Fan Gor és Por Nóra,
a szállító pszi párbajt vívtak. Morq Fan Gor került ki gyõztesen.
*nov.
23.* 19-es gyõzelmet aratott Mesés Illat felett.
*nov. 23.* Namis R'avis
Latiat csatában legyõzte Saltarellot.
*nov. 24.* Zinfandelt rajtakapták,
ahogy lopni próbált.
*nov. 27.* Avvocato Terrasini és Musztafa Khebab
megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 27.* Avvocato
Terrasini elsõként ért el 17-es szívósság tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*nov. 28.* Féreg Artis rangja a Mágusok Klánjában "mágustanonc" lett.
*nov. 29.* Zinfandel csatában legyõzte Urtica Dioicát.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 171.]
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit
mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap,
parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, winropu moha (#22) 42 ap, ragálygomba
(#26) 42 ap, tejfonál (#28) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131)
12 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran öv (#137) 63 ap, szivárvány
karkötõ (#139) 168 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr
hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 21 ap, lemezpáncél (#1000) 105
ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap,
pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 119 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért
(#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172
ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062)
84 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077)
84 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, fejpánt (#1105)
10 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, köpeny
(#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, köntös
(#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap,
öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 21 ap, sárga öv (#1167) 60 ap, nyaklánc
(#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 33 ap, amulett (#1195) 10 ap,
amulett (#1196) 25 ap, csontamulett (#1197) 67 ap, szimbólum (#1210) 16
ap, karikaszimbólum (#1211) 33 ap, háromszögszimbólum (#1212) 77 ap, gyûrû
(#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 25 ap, malachitgyûrû (#1227) 67 ap,
karkötõ (#1240) 10 ap, malachit karkötõ (#1241) 25 ap, díszes karkötõ (#1242)
67 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 25 ap,
rövid tõr (#1302) 67 ap, kard (#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 39 ap, lándzsa
(#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84
ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 279 ap. Eladsz 2 drágakövet 28 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
be 17 |
meglátogatod a 17. épületet |
Visszamész a barlangodba. Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Hozz egy
díszes rézkulcsot.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy
képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk
bízni téged: 3.) Bár a mágia néha hasznos lehet, többnyire azért nélküle
is tudnod kell boldogulni. Érd el, hogy egy fordulódban mindössze egyetlen
varázspontod maradjon!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]
be 4 68 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a zene képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat,
és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 141.]
ho 4 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 141.]
k 16 300 20 |
kaland elvállalása |
(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy
egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet.
A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül
bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt
egy gyanús elhagyatott kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy
ilyen ravasz boltos kiépített valami hátsó bejáratot a boltjához, és az
nem lehet máshol, mint abban a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül
beosonni.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kivárod a megfelelõ
pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy izgalmasnak ígérkezõ
utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan körbenézel. Nyomokat
veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek, a fal egy darabjához.
Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod.
Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón
találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy
harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét.
A harci törpe
5 sebzést kap. A harci törpe felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A harci törpe odajön hozzád. Megtámadod a harci törpét. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(3 sebzés). A harci törpe rád támad.
Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat.
(13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy energiatüske! A harci törpe
sebzõdik 4 ép-t. Megtámadod a harci törpét.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(3 sebzés).
A harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 9/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+4%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 27% jut. Mélységi
gnóm
3. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért,
egy harci fejsze és 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+13 életpont.) Érdekes
szolgái vannak a boltosnak. Most támadt egy kis üresedés, de ez nem a Te
gondod. Tovább kocogsz a folyosón és egy ajtót pillanatsz meg, ami persze
zárva van.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Szerencsédre az
akadémián éppen egy ilyen záron tanultad meg a zárnyitás mûvészetének alapjait,
így ez sem okoz különösebb gondot. Halkan kitárod az ajtót, és örömmel
veszed észre, hogy éppen a hálószobában vagy. Elõszeded a cókmókod, és
egy nekiállsz egy jó kis csapda felállításához. Amikor lefekszik a boltos
jó kis meglepetés fogja érni.
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: sikertelen]
Éppen készen vagy amikor lépteket hallasz. Egy pillanat alatt kiugrasz
a titkos folyosóra, és becsukod az ajtót. A következõ pillanatban már a
boltos motoszkálását hallod a szobából. Kiváncsian vársz, hátha meghallod
a boltos fájdalmas üvöltését. Ehelyett egy dühös ordítást hallasz:
- Hát
ez meg mi a fene!? Ki járt a szobámban? Csak nem az rusnya törpe szolga
próbálkozik valamivel! Na mindjárt adok neki.
Ennek nem lesz jó vége.
Villámgyorsan elpucolsz, mielõtt a boltos rádtalálna. Legközeleb talán
több szerencséd lesz.
(300. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja
el. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül
sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. Nem hiába fáradtál!
A következõ kincse(ke)t találtad: 21 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
(20. kaland:) Természetesen igent mondasz a papnak. Elgondolkozol, hol tudnál
három jó hangú, ráérõ énekest találni. Végül eszedbe jut egy bár, ahol
pár napja három szimpatikus, alig felöltözött galetki hölgy énekelt. Abban
nem vagy biztos, hogy a hangjuk valóban elég jó-e, (a múltkor erre nem
igazán tudtál figyelni) de most majd ezt is megvizsgálod. Elindulsz a bárhoz.
Sajnos a szint legrosszabb hírû környékén van, sok a magából kivetkõzött
ittas, kötekedõ galetki, már ha egyáltalán megérdemlik a galetki nevet.
Meglehetõsen sötét van erre, jó néhányan az itteni közvilágításból látják
el magukat milganddal. Amikor befordulsz az egyik sarkon, hirtelen négy
galetki vesz körül. Látszik, hogy mindegyik részeg, és meglehetõsen agresszív
hangulatban vannak.
- Mit csinálsz erre, Te kis kopasz lárvaeledel? -
kérdi az egyik.
- Te, csótányok szolgája, adj egy puszit a papinak - szól
a legrészegebb.
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ti négyen
az Isten csodája vagytok. Eddig még soha nem láttam galetkire hasonlító
förtelemférget, és erre most rögtön néggyel találkozom. És még beszéltek
is. Szeretnék gratulálni az idomárotoknak, kérlek, küldjétek ide!
A négy
részeg pár pillanatig bambán nézz rád, majd felnevetnek.
- Neked aztán
jól felvágták a nyelved. Álljatok félre, hadd menjen a dolgára. - mondja
a vezér. Átsétálsz közöttük. Felkészülsz arra, hogy alattomos módon hátbatámadnak,
de ezekben még részegen is maradt becsület. Odaérsz a bárhoz. Az ajtón
felirat: "Ma este a három Winchowsky énekel. Belépti díj 25 arany."
[Tárgyhasználat: 25 arany] Odaadod az ajtónállónak a pénzt és belépsz a
bárba. Rögtön egy csinos pincérhölgy lép oda hozzád és egy asztalhoz vezet.
Leülsz és rögtön megkóstolod az eléd kirakott italt. Hmm... kicsit erõs,
de nem rossz. A színpadon három lány énekelget. Miközben folyamatosan újra
töltik a poharadat, megpróbálsz figyelni a lányok hangjára is, valóban
elég jók lennének-e a kórusba is?
[Zene próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Bár hatalmas a háttérzaj, azért sikerül néhány percig a lányok énekére
koncentrálnod. Igen, határozottan megfelelõek lesznek. Örülni fognak a
templomban. Mostmár csak beszélni kell velük. Amíg a mûsor tart, nincs
esélyed, ki kell várni a végét. A csinos pincérhölgy közben folyamatosan
ügyel arra, hogy a poharad mindig tele legyen. A fejed már kezd elnehezülni,
alig tudod nyitva tartani a szemed.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az alkohol kezdi lelassítani a gondolkodásodat, és hatalmas erõfeszítést
kíván, hogy ébren maradj. Végülis gyõztesen kerülsz ki a párviadalból,
és ébren várod ki a mûsor végét. Amikor közeledik a záróra és a még járni
tudó vendégek megindulnak a kijárat felé, Te is felállsz. A nagy mozgolódást
kihasználva megpróbálsz besurrani az öltözõk felé.
[Lopakodás próba 5-ös
küszöbre: sikeres] Amikor látod, hogy senki nem figyel, villámgyorsan
kinyitod az ajtót, és belépsz a folyosóra. Az ajtót behúzod magad mögött,
szerencsére tényleg nem vett észre senki. Gyorsan megtalálod a lányok öltözõjét.
Bekopogtatsz, majd az igenlõ válasz után belépsz a szobába. A három lányon
összesen alig van egy öltözet ruha. Ezek aztán nem szégyenlõsek. Pár szóval
elõadod nekik a mondandódat. A lányok megígérik, hogy feltétlenül elmennek
a templomba, hiszen a kórusban énekelni mindenkinek dicsõség. Távoztodban
még megjegyzed, hogy a templomban az öltözködési normák kissé szigorúbbak,
mint itt a bárban. A lányok csak kacagnak az aggódásodon.
Reggel felkeresed
a templomot, amikor a pap meglát, hálálkodva szalad hozzád:
- Köszönöm
fiam, valóban csodálatos a hangjuk. Csak azok a ruhák, alig volt rajtuk
valami! De ez már a mi gondunk. Hálából fogadj el tõlünk egy ingyen gyógyítást,
és íme, itt van még egy varázskõ és egy tûzlehelet itala.
[ld. enc.] [ld.
enc.] (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [73 TVP-t használtál fel,
maradt még 68.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 68.]
m 6 3 7744 3323 2323 2323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,3) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. (M 5,3) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész.
Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 4,3) A négy égtáj közül nyugatot választod. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 4,4) Déli irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 4,5) A délre vezetõ folyosót követed. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe,
egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy szárnyas
bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy energiatüske! A szárnyas bolhedor
4 sebzést kap. Megindulsz a szárnyas
bolhedor felé. Már ott is vagy! A szárnyas bolhedor feléd rohan. A szárnyas
bolhedort próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek.
(15 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van
rá
(7 sebzés). A szárnyas bolhedor rád támad. Odacsap neked jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. A szárnyas
bolhedor
4 ép-t sebzõdik. A szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 8/0.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+3%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy bolhedor
szárny.
(M 5,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Torzszülöttek
visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy
goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. A goblin
kobra
4 ép-t sebzõdik. Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzsot.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol egy óriáserõt.
Megrohamozod a goblin kobrát. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Gyalogos
lándzsával lesújtasz. Elhibáztad. Illatod zavarja
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét.
A goblin kobra
4 sebzést kap. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Meglengetve
a gyalogos lándzsát, próbálsz lesújtani. Mellé! Fantasztikus illatod hat
rá
(3 sebzés). A goblin kobra rád támad. Harapásra nyitja száját. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** A mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot. A goblin
kobra
sebzõdik 4 ép-t. Megtámadod a goblin kobrát. Gyalogos lándzsával
lesújtasz.
(11 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(2 sebzés). A goblin kobra
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 12/0.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+2%).
Szolgáidnak is jut 15%. A mélységi gnóm az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 5,6) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,7) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Szerencsés vagy: ebben
a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 6,7) Kelet felé mész. Egy tüneményes gyöngyszemet, egy tiszta vizû barlangtavat
pillantasz meg. Semmi kétség, egyike azoknak a mágikus csodáknak, amelyeket
csak egyszer használhat egy galetki. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl.
Azonnal érzed a hatást! (teljesen meggyógyultál.)
(M 6,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Keletre mész tovább. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû,
hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni?
- Biccentesz. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet
teszteli.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött
tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 7,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,7) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 8,8) Irány dél! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen.
Ellenfeled egy albinó pók (#32).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét.
Az albinó pók
5 sebzést kap. Az albinó pók odajön hozzád. Az albinó pók
irányába mozogsz. Az albinó pók rád támad. A csáprágójával támad. Félrehajoltál.
Az albinó pókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(20 ép-t
sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(2 sebzés). Az albinó pók holtan
terül el.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 5/0.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 15%. [36 TVP-t használtál fel,
maradt még 32.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Kimész a Csarnokból. Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig
mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és
megkérdezi, miben segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben
megtudtad, hogy az aréna legjobbja Zak Hazadar, ameddig õ eljutott 2 nekropoid
(#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. mikropoid felé. Már ott is vagy! Az 1. mikropoid
közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. mikropoid feléd rohan. Megtámadod
az 1. mikropoidot. Gyalogos lándzsát forgatva támadsz.
(15 ép-t sebeztél).
Illatozol
(7 sebzés). Az 1. mikropoid hörögve elterül. A 2. mikropoid téged
támad. Kitátja száját, harapni próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Gyalogos lándzsát forgatva támadsz.
(19 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be
(7 sebzés). A 2.
mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+36%). Elrakod a zsákmányt, ami 5 arany. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez,
és átadja a nyereményedet, 30 aranyat. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 22.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
ism 40 |
a következõ parancs ismétlése 40 alkalommal |
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni
a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni.
Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmi! Megindulsz
befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Puha, egy nagydarab, hosszúhajú
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: az
egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, kerek kõ, a káosz pulzáló öve, a káosz
istenének maszkja, a káosz mesés karkötõje, ezüstmedál, a káosz legendás
láncinge, a mágia nyaklánca, vándorcsizma, az óriás hosszúkardja, a küzdelem
ezüst fülbevalója, a káosz terjesztõjének karkötõje. Zsebre raksz 1 fehér
gyógyitalt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem
lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+9% jóllakottság.) [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 22.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû
növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg
érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes.
(416. kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához".
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz
mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Egy zsinór van kifeszítve!
Átléped.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Clash Rottendale, egy magas, tetovált,
barátságos tekintetû, nyugalmat sugárzó, tarajos férfi. A Bárdok klánjának
pacifista rangú tagja. Felszerelése: utazóköpeny, nagy pajzs, bronzmedál,
a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szárnyas sisak, bõrpáncél, az élet nyaklánca,
pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje. Elteszel 1 fehér gyógyitalt, és kimész
ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. És még némi ennivalót is loptál! (+5%
jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Barlangokat
keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mitulen füvet. Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra.
Semmit sem találsz. Továbbnyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Kensztor a Harangozó, egy föléd
tornyosuló mocskos, rothadó, sötét hústömeg. Hangjából sejted, hogy férfi.
A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
pókcsatos öv, láncing, szivárvány karkötõ, bronzmedál, átlátszó köntös,
az egyensúly gyûrûje, a bûz csonttõre, halotti maszk, a gepárd fekete csizmája,
ezüstmedál. Csendben elteszel 1 pirgamitot. Még mindig nem ébredt fel!
Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni!
(+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik
nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Szerencsére, nincs. Továbbnyomulsz.
A következõ lépésednél belezuhansz egy verembe. Szörnyû fájdalmat érzel.
(-7 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A galetki, aki itt lakik
Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott szagú,
struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi. A Tudósok klánjának
hallgató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, kristályamulett,
szivárvány karkötõ, a káosz fehér láncinge, az egyensúly gyûrûje, a szívósság
halotti maszkja, az óriás zöld köntöse, a regenerálódás kerek pajzsa, hosszúkard,
az ügyesség szimbóluma, a természet nyaklánca, csonttõr, a remete fülbevalója,
a káosz istenének csizmája. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi
az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a mélységi gnóm elmormol egy
energiatüskét. Magmatikus Bûzfelhõszáj
sebzõdik 4 ép-t. Magmatikus Bûzfelhõszáj
közelebb jön, hogy támadhasson. Magmatikus Bûzfelhõszáj irányába mozogsz.
Magmatikus Bûzfelhõszáj téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(25 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-8 ép.) Megtámadod Magmatikus Bûzfelhõszájat. Nagy levegõt veszel, és
a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(15 ép-t sebeztél).
Magmatikus Bûzfelhõszáj regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a mélységi gnóm elmormol egy
energiatüskét. Magmatikus Bûzfelhõszáj
4 sebzést kap. Magmatikus Bûzfelhõszáj
rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-6 ép.) Ezer sebbõl vérezve,
elveszted az eszméletedet.
*** 3. KÖR *** A mélységi gnóm elõhív egy energiatüske varázslatot. Magmatikus
Bûzfelhõszáj
4 ép-t sebzõdik. Magmatikus Bûzfelhõszáj a mélységi gnómot
rohamozza. Magmatikus Bûzfelhõszáj a mélységi gnómot támadja. A mélységi
gnóm kileheli lelkét.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mélységi gnóm: 12/42.]
Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
gy 75 0 30 |
felt. gyógyítás 75%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál
fel, maradt még -3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 170 sebzést okoztál, és
92 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
173 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Stealing Beauty, egy lány, akinek gyönyörû barna haja egyre
csak nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 18. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (5) / 0.55 |
[2] IQ: |
4 (5) / 2 |
[3] ügyesség: |
5 (8) / 0.50 |
[4] egészség: |
5 (6) / 0.55 |
[5] mágia: |
2 (6) / 0.16 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.90 |
[9] Méret/ép: |
49 / 1 |
Min. méret: |
40 |
Barlangméret: |
49 |
|
|
Varázspont: |
43 / 43 |
Képességpont: |
8 / 54% |
Hõsi pont: |
17 (0) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
131 / 105 |
Hírnév : |
137 |
Jóllakottság: |
190% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
27 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
59 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
55 (5) |
Leölt torzszülött: |
71 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
32 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: falazó (8)
Speciális képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 2] 2.) Érj el 10-es ügyességet! 3.) Egy
varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
10 (12) / 2.80 |
[25] illat: |
7 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
5 (7) / 2.66 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.80 |
[48] mászás: |
3 (5) / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
1 / 0.82 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.35 |
[57] gyógynövények: |
3 / 0.70 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.10 |
[62] lopás: |
10 (12) / 1.73 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.35 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.40 |
[68] zene: |
1 / 0.05 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.76 |
|
|
gyalogos
lándzsa |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
életpont |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] mélységi gnóm |
0 |
165% |
150% |
3 / 0.53 |
ájult |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 10 1 0 9 |
ism 40 |
p |
gy 75 0 30 |
|
2. Makró |
gy |
ism 5 |
p |
gy 80 0 0 9 |
gy |
ism 40 |
|
3. Makró |
gy |
ism 40 |
p |
gy 75 0 30 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 30;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 6 3 5 1 2;
PSZ 62 46;
L 1 129 52 50 2;
HE 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (7. épület), #416 (18. forduló), #343 (17.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 vassisak (#1076) |
* |
1 Xantin bõröve (#169)
|
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
* |
1 a tökéletesség vándorcsizmája
(#21821) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a légzés fekete csizmája (#27672) |
Ékszerek,
kincsek |
|
84 arany (#1) |
|
26 drágakõ (#2) |
* |
1 a mágia karikaszimbóluma (#3461)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
3 kés (#5) |
* |
2 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 harci fejsze (#12) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 üvegcse (#14) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
8 liánvirág (#24) |
|
8 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
1 tejfonál (#28)
|
|
7 csótányláb (#25) |
|
7 winropu moha (#22) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
1 tûzlehelet itala (#53)
|
Egyéb kacatok |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
2 nohnetár gumó (#212)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
5 molad púp (#16) |
|
3 mandibula (#157) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÛZLEHELET ITALA (53. TÁRGY) A tûzlehelet itala egy vörös színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, a tûzleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel,
egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
VARÁZSKÕ (210. TÁRGY) A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus
hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ.
Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni,
hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét
sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb
alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot
lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb
szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét
nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ
használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket
a boltok és az aukció nem vásárolja meg.
ALBINÓ PÓK (32. LÉNY) Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis
törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít,
inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó
pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták
számára.