Karakterszám: |
4757 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
9 |
Játékhét: |
9 |
E forduló
ára: |
14 zs. |
Maradék zseton: |
428 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2010. aug. 31. 9h:48' |
A következõ
fordulód táplálható: 2010. szept. 6. |
|
E-mail!
IXOR KALANDJAI
A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot
bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz
te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek,
már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és
aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani.
Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok
azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t
használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32677.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*aug. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa
Perttunent.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kno 100 8 |
100. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot bal karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal karom végtagod megnõtt, új mérete 9.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
m 1 8 1111 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 1,7) Irány észak! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc
elkerülhetetlen. Ellenfeled egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány
atka feléd mozog. Megtámadod a márvány atkát. Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd
fojtogatja
(1 sebzés). A márvány atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+20%).
(M 1,6) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási mancsokkal
felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy
egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy apró, szõrös kék lény repül
elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded
a mágia fonalát.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikertelen] A galetki fejét
csóválja. Bocsánatkérést motyogva osonsz el.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
ism 7 |
a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek
közé! Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló
vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal hidegebb van,
talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy
továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire
elõugrik valami! Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány téged támad. Kitátja száját, harapni
próbál fogával. Nem talált. Harapni próbál fogával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Támadod a kétfejû patkányt. Felé döfsz bal karmoddal.
(21
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kétfejû patkány halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+21%). Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted
magad. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A hártyás
lemúr feléd rohan. Megtámadod a hártyás lemúrt. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd fojtogatja
(1
sebzés). A hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy õskõ és egy lemúr hártya.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy szûk járatban
való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen
látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még
téged is megrémiszt kicsit. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején
mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled
egy mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** A mikropoid irányába mozogsz. A mikropoid feléd mozog. Megtámadod
a mikropoidot. Odacsapsz bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Szagod látható benyomással van rá
(1 sebzés). A mikropoid
hörögve elterül.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%).
Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A változatosság
kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához.
Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz
1 adagot. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy
torzszülött fészket. Ellenfeled egy sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a sziklozug felé. Már ott is vagy! A sziklozug
feléd rohan. Megtámadod a sziklozugot. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(9
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Nehezen bírja a szagodat
(1 sebzés). A sziklozug rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával.
(9
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával.
(9
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A sziklozug halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+20%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben
és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös
aknában ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik
külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Lábdobogást
hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy koreni sün (#13).
*** 1. KÖR *** A koreni sün irányába mozogsz. A koreni sün feléd rohan.
Támadod a koreni sünt. Rávágsz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A koreni sün kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A déli kõbányák egyik
elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos
csatornaszintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy
elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Lábdobogást hallasz. Valaki
közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a márvány atkát. A márvány atka feléd rohan.
A márvány atkát próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). A márvány atka holtan terül el.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy
odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz
meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed.
Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** A barlangi pók feléd rohan. Megközelíted a barlangi pókot.
A barlangi pók rád támad. Csáprágójával mar.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10%
támadás). Megtámadod a barlangi pókot. Lesújtasz bal karmoddal.
(15 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod látható benyomással van
rá
(1 sebzés). A barlangi pók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz,
ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet.
Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél
megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted
a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad,
hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály
2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy sziklozug (#9).
*** 1. KÖR *** A sziklozug odajön hozzád. Megindulsz a sziklozug felé. Már
ott is vagy! A sziklozug rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a sziklozugot. Lecsapsz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagodtól fuldoklik
(2
sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a sziklozugot. Kimeresztve, elõre suhintasz bal
karmoddal. Elhibáztad. Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). A sziklozug rád
veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** A sziklozugot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz
bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd
fojtogatja
(1 sebzés). A sziklozug halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+20%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a
nyereményedet, 15 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
St. Gorgon, egy mosolygós, vidám nagyvonalú férfi.
Így üdvözlöd: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Azonnal visszavág: "Potyogjanak
ki a fogaid!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani.
Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz
megfelelõ ellenfelet... Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen
olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva,
megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még
nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást
még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez
esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled
rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Egy találomra
választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott
barlangokat keresve. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen
olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva,
megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még
nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást
még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez
esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled
rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 172 sebzést okoztál, és
41 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
194 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ixor, egy hófehér bõrû, azúrkék szemû, hosszú, fehér hajú
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 9. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.60 |
[2] IQ: |
3 / 0.70 |
[3] ügyesség: |
3 / 0 |
[4] egészség: |
4 / 2.20 |
[5] mágia: |
1 / 0.20 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.31 |
[9] Méret/ép: |
40 / 33 |
Min. méret: |
36 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
8 / 40% |
Hõsi pont: |
0 (5) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
0% |
Galetki erõ: |
94 / 79 |
Hírnév : |
31 |
Jóllakottság: |
153% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
69 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
54 (9) |
Leölt torzszülött: |
58 (9) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[11] jéglehelet: |
3 / 0.32 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 1 |
[25] bûz: |
4 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[47] zárnyitás: |
2 / 0.10 |
[48] mászás: |
2 / 0.90 |
[64] átokszórás: |
3 / 1 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal karom |
[100] méret: |
9 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 3.81 |
[102] energiaszívás: |
7
/ 0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:120% ép:30%;
PV 4 5 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #12 (2. forduló), #203 (8. forduló),
#437 (8. forduló), #329 (8. forduló), #383 (3. forduló).
TÁRGYAID |
|
92 arany (#1) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 hamis arany (#809) |
|
1 kerek kõ (#11) |
|
5 kés (#5) |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 10 arany (#1), 1 mitulen fû (#20),
1 lemúr hártya (#161), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |