| 4756-100
Karakterszám: |
4756 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
100 |
Játékhét: |
100 |
E forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
884 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 10. 9h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. okt. 15. |
|
E-mail!
MUTAITO KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Il Shen Long vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 3. NAP ** Il Shen Long szeretne venni tõled 2 231. tárgyat. Ha el akarod
neki adni, adj ki egy A 7701 231 2 parancsot.
** 4. NAP ** Niziszi Luinea kiadott egy tk 52 4756 7524 5717 5452 0 parancsot.
** 4. NAP ** Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol
társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Sárkány, Endyr.
A remete a kezét dörzsöli, amikor megpillant benneteket. - Nos, lássuk,
mennyire összeszokott csapat ez! Elõször is, hadd halljam a galetkik himnuszát!
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Kicsit rekedtes hangon, de azért megfelelõ minõségben, hangszeres kísérettel
adjátok elõ a himnuszt. A remete elégedetten bólogat. - Ez szerintem
rendben lesz, de azért még képezzétek a hangotokat a versenyig! Most pedig
lássuk, hogy álltok régészetben. Tavaly a koreni sünöm elásta a környéken
a papucsomat, azóta nem találom, mezítláb járok. Keressétek meg nekem!
[Régészet-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Összehangolt csapatmunkával felosztjátok a területet, ki itt kutat, ki ott.
A szakszerû vizsgálat meghozza az eredményét - hamarosan a remete lábán
van a már kissé elrohadt, de azért még felismerhetõ papucs. A remete azonban
nem mosolyog. - Miféle mocskos portúró semmirekellõk vagyok? Anyátok
szellentése vetett benneteket erre a szintre, hogy ilyen szánalmas, orgling
féreghez sem méltó nevetséges teljesítményt nyújtotok? Womath ürülékként
fogtok a múlt homályába veszni, ha nem igyekeztek legalább látszólag megfelelni
a galetki civilizáció standardjának! - egymásra néztek... [Átokszórás-összeg
próba 21-es küszöbre: sikeres]
[Tárgyhasználat: 1200 arany] Te 400 darab aranyat dobsz be a közösbe.
Sárkány 400 db aranyat ad be. Endyr 400 db aranyat ad be.
A versenyre a ti szinteteken kerül sor, az olimpiai arénában. Válogatott
versenyszámokban - ének, régészet és átokszórás - kell helyt állnotok,
mint ahogy készültetek is rá. A legtöbb ellenfelet lemossátok a pályáról
- beleértve a felettetek levõ szint játékosait - de a karmok szintjének
csapata fantasztikus, õket nem tudjátok felülmúlni, így a 2. helyet szerzitek
meg. Díjként fejenként 2 fekete dukátot kaptok, és persze árad belétek
a lélekenergia a rajongó közönség irányából! Csókokat hintetek a közönségnek,
aztán szerényen visszavonultok. A remete mosolyogva gratulál, de a helytartó
rosszallóan ingatja a fejét. Õ gyõztesnek várt benneteket.
(+6 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
** 4. NAP ** Sárkány kiadott egy tk 52 6161 4756 5717 5452 0 parancsot.
** 4. NAP ** Meglátogat egy galetki: Sárkány, egy sárkányformájú különös,
hatalmas fogú férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú
tagja. Az A REND szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ,
a hatalom rubinja, a tûz malachit karkötõje, Fairlight sipkája, a túlélés
fogazott kardja, Trollagyar, a tûz csepp fülbevalója, a tûz szöges öve,
a tûz ónixgyûrûje, a tûz utazóköpenye, a tûz bronz mellvértje, a teknõs
barbár lándzsája, a mágia nyaklánca, görényfarok, a tûz díszes karkötõje,
a torony márványgyûrûje, a tûz nagy pajzsa, a tûz ezüst fülbevalója, a
tûz karikaszimbóluma, a tûz fekete csizmája, a tûz sárgaréz nyaklánca,
zsugorító gyûrû. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Sárkány |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)44 |
(+0)25 |
Mutaito |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)54 |
(-3)37 |
2. |
Sárkány |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)38 |
(+0)25 |
Mutaito |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)45 |
(-6)31 |
3. |
Sárkány |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)32 |
(+0)25 |
Mutaito |
Pszi csáp |
kudarc |
(-12)33 |
(-9)22 |
4. |
Sárkány |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)26 |
(+0)25 |
Mutaito |
Pszi csáp |
kudarc |
(-15)18 |
(-12)10 |
5. |
Sárkány |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)20 |
(+0)25 |
Mutaito |
Pszi csáp |
kudarc |
(-18)0 |
(-10)0 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-25 életpont.)
** 4. NAP ** Sárkány kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7524 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 7524 9 parancsot.
** 4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
smaragd esszencia.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5542.)
A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú,
törékeny testalkatú férfi. (hírneve 3183.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*okt. 2.* Rip Imhotep Kázmér szolgálatába állt egy nekropoid. *okt. 2.*
Alystair D'Brison zene tulajdonsága 21 lett, elsõként a szinten. *okt.
2.* Arcus McCool és Zuckuss megküzdöttek egymással, és Arcus McCool gyõzött.
*okt. 3.* Shackallor és Endyr pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki
gyõztesen. *okt. 3.* Shackallor és Scythlag pszi párbajt vívtak. Shackallor
került ki gyõztesen. *okt. 3.* Garabonciás pszionikus párviadalban legyõzte
Nyafogó Nefelejcset. *okt. 3.* Garabonciás teljesítette a 26. küldetést,
amit a templomban kapott. *okt. 4.* Morq Fan Gor felköltözött a következõ
szintre. *okt. 5.* Lord Griffonheart és barátai végrehajtották az 50.
többszemélyes kalandot. *okt. 9.* Jégkirálynõ és Morgana D'Brison megküzdöttek
egymással, és Jégkirálynõ gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 3.* Shackallor és Carlos megküzdöttek egymással, és Shackallor gyõzött.
*okt. 5.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *okt. 5.*
Lord Khalelt majdnem felfalta egy orgling kölyök. *okt. 5.* Féreg Artis
és 19-es pszi párbajt vívtak. Féreg Artis került ki gyõztesen. *okt. 8.*
Fortian gyõzelmet aratott Raistlin felett. *okt. 9.* Nyafogó Nefelejcs
pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *okt. 9.* Lord Griffonheart
pszionikus párviadalban legyõzte Kaméleont. *okt. 10.* Shackallor szolgálatába
állt egy csontváz harcos. *okt. 10.* Shackallor pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér felett. *okt. 10.* Shackallor pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Brancaleone da Norcea felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz,
olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik
is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy
kicsit saját magad iránt is. Kronorém jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20
TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
ho 0 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 216.]
bb 7 4 20 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. Éppen a helytartói hivatal mellett õgyelegsz,
amikor megszólít a kapuõr. - Fiam, nincs kedved egy kis futármunkához?
Ha igen, gyere be, nagy szükség lenne rád! (21. kaland, összesen 25 TVP-t
igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Ismét a gyakornok
elõtt állsz az Akadémián. Már a nevét is tudod: Kolliannak hívják. Magadban
csak a Megszállottnak hívod. Ehhez a munkához ugyanis erre van szükség,
Te egy napig sem bírnád... - A dolgod a következõ: el kell menned a Morunt
fensíkra, és ott kell elvégezned az összerakási szertartást. Ehhez nagyfokú
koncentrációra és ügyességre van szükséged. Ha sikerült, akkor hozdd el
ide a fonatot, ha nem sikerült, akkor is hozd vissza a köteleket és a csontot.
Talán másnak majd sikerülni fog összerakni. (15. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel.)
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. Hangosan
kopogtatsz a remete barlangjának ajtaján: - Bújj be! Belépsz a barlangba,
és látod, hogy a remete éppen nagy munkában van. Egy szekrényt próbál összerakni.
- Nem is tudtam, hogy ért az asztalosmesterséghez is - mondod neki. -
Á, ne hidd! Ez egy régi szekrény, csak meg kellett javítgatni. Segítesz
visszarakni ezt az ajtót? Nem sok kedved van a szekrénnyel bajlódni, de
a remete kéréseit nem szokás visszautasítani. Így nagy mosollyal az arcodon
közelebb lépsz, és egy fertály óra alatt összerakjátok a szekrényt. -
Nos, Mutaito, örülök, hogy egy ilyen rendes és segítõkész ifjú látogatott
meg. Hálából egy olyan titkos kincslelõhelyet mutatok neked, hogy egész
életedben hálás leszel nekem. Ami lehet, hogy nem lesz olyan hosszú, mivel
a kincset persze õrzik is. Azt javaslom, keríts magadnak még 2-3 társat!
Itt ez a térkép - a kincs az X-szel jelölt helyen van. Ha esetleg feladnátok
a kutatást, akkor a térképet légyszíves juttasd vissza nekem. Bizos felmerül
benned a kérdés, hogy miért nem én magam megyek a kincsért. Nos, a dolog
számomra túl veszélyes lenne, és persze elvárom, hogy végül juttassatok
nekem részesedést, ha sikerül a feladat, én így is jól járok. (52. kaland,
összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 5 galetki vehet részt benne.) [15
TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Megvásárolod az óriás zangrozi csizmáját 3 fekete dukátért. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 196.]
kno 71 55 |
71. képességre 55 képességpont |
Elköltesz 55 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 14. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 196.]
j 19063 8877 |
tárgy javítása |
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a kígyó vaspajzsa újra használható.
Kemény munka árán megjavítod az óriás malachitgyûrûjét. Nahát, szebb lett,
mint újkorában! [20 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kf 19063 8773 8877 |
bekészíted az 19063. tárgyat |
Felveszed a kígyó vaspajzsát. Leveszed az elektromosság zangrozi csizmáját.
Felveszed az óriás zangrozi csizmáját. Felveszed az óriás malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
pta 132 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 176.]
ptb 129 129 129 129 128 |
pszi program második 5 sorának beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális
robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. pszi csáp. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
k 29 4 294 |
kaland elvállalása |
(29. kaland:) Felkeresed Bahraman mentátot. Kapsz egy ágyat, ahol kényelmesen
elhelyezkedhetsz, és asztrális kirándulásra indulhatsz. Az asztrális möszék
ártalmatlan kérõdzõk, az asztrálban lebegõ kvadritfoszlányokkal táplálkoznak.
Aktivitásuknak köszönhetõen rengeteg pszionikus energia szabadul fel, amit
az iskola energiagömbje hasznosít. Körbelebegsz a békésen legelõ állatok
körül. Vattaszerû testükkel, több száz, cérnaként lebegõ lábacskájukkal
tényleg ártalmatlannak tûnnek. [Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hosszú órákig õrködsz, de semmi sem történik. Már arra gondolsz, hogy hiába
fáradtál, amikor egyszercsak látod, hogy a nyáj mocorogni kezd. Az állatok
riadt gondolatait érzékeled. Atyaég, csak az kéne, hogy szétszaladjanak,
akkor nem tudod megvédeni õket! Gyorsan cselekedned kell. [Vezetõkészség
próba 11-es küszöbre: sikertelen] Próbálod az állatokat megnyugtatni,
de sikertelenül. A következõ pillanatban riadtan szétspriccelnek. Egy nagy
zöld árnyat látsz, aztán a fejedbe hasít egy mösze halálsikolya. Ezt jól
megcsináltad!
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(294. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Amikor oldalt
fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).
*** 1. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot.
A kronorém a mutilátor kölyök irányába megy. A mutilátor kölyök felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A mutilátor kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. A
kronorém a mutilátor kölyköt támadja. Támadod a mutilátor kölyköt. Odacsapsz
jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a jég hosszú
lándzsáját, próbálsz lesújtani. (20 ép-t sebeztél). A harcos ébenfa lándzsáját
forgatva támadsz. (22 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (12 sebzés).
A mutilátor kölyök hörögve elterül.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 1/0, a rovarsámán:
0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
Szolgáidnak 5% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 36 arany. Egy vasalt ébenfa
ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Matatni kezdesz a
záron, bízol ügyességedben. [Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Egy szobába érsz,
amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan halálos) energiasugarak
szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát látsz. Próbálgatni
kezded a kapcsolókat. [IQ próba 13-as küszöbre: sikertelen] Bárhogy
is igyekszel, nem találsz olyan kombinációt, amely az összes sugarat kikapcsolná.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [35
TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
ptb |
pszi program második 5 sorának beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: Összes pszi programsor törölve. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti
vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy
elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy
sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy
törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelem
varázslatot. A rovarsámán elõhív egy elbájolás varázslatot. A troll útonálló
csatlakozik a rovarsámán oldalához. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A törpe útonálló a troll útonálló felé mozog. A troll útonálló
a törpe útonálló irányába megy. A kronorém a gnóm útonállót rohamozza.
A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (60 ép-t
sebeztél). A jég hosszú lándzsájával lesújtasz. (31 ép-t sebeztél). A harcos
ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (31 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára (22 sebzés). A gnóm útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan.
A törpe útonálló és a troll útonálló egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését.
A rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. Megrohamozod a törpe útonállót.
A kronorém a törpe útonálló felé mozog. A törpe útonállót próbálod megsebezni.
Lecsapsz jobb csápoddal. (62 ép-t sebeztél). A jég hosszú lándzsájával
támadsz. (33 ép-t sebeztél). A harcos ébenfa lándzsáját forgatva támadsz.
(28 ép-t sebeztél). A törpe útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 267 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kronorém: 0/0, a rovarsámán:
0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+54%). Szolgáidnak is jut 13%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy törpe balta. A rovarsámán
kajával tömi magát. (+24% jóllakottság.) A kronorém kajával tömi magát.
(+22% jóllakottság.) [14 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy
vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek
sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy meditátor (#57).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)54 |
(-6)34 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-6
PE |
(-9)26 |
(-2)33 |
2. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)49 |
(-5)29 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-9)17 |
(-2)31 |
3. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)44 |
(-5)24 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-9)8 |
(-2)29 |
4. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)39 |
(-5)19 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-8)0 |
(-2)27 |
5. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
-13 PE |
(-5)34 |
(+0)19 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-15)12 |
6. |
Mutaito |
Pszi csáp |
«4 PE |
(-3)31 |
(+4)23 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-6)6 |
7. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)25 |
(+0)23 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-5)1 |
8. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)20 |
(+0)23 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-1)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+19% pszi támadás, +19% pszi
energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy
megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Idelent valamiért sokkal hidegebb
van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen.
Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak
egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény
áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot,
az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No
majd késõbb... (375. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel
egy rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe
veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök.
Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy meditátor (#57)
[aura: 7-es pszi acéltorony.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)54 |
(-6)34 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-6
PE |
(-9)26 |
(-2)33 |
2. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)49 |
(-5)29 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-9)17 |
(-2)31 |
3. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
-15 PE |
(-5)44 |
(-5)24 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-9)8 |
(-17)14 |
4. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
-10 PE |
(-5)39 |
(-5)19 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-8)0 |
(-12)2 |
5. |
Mutaito |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)34 |
(+0)19 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-2)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+19% pszi támadás,
+19% pszi energia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pta 132 132 132 132 132 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3.
tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 90.]
Elfogadod Sárkány kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Sárkány, egy sárkányformájú különös, hatalmas fogú férfi.
A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Az A REND
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a hatalom rubinja,
a tûz malachit karkötõje, Fairlight sipkája, a túlélés fogazott kardja,
Trollagyar, a tûz csepp fülbevalója, a tûz szöges öve, a tûz ónixgyûrûje,
a tûz utazóköpenye, a tûz bronz mellvértje, a teknõs barbár lándzsája,
a mágia nyaklánca, görényfarok, a tûz díszes karkötõje, a torony márványgyûrûje,
a tûz nagy pajzsa, a tûz ezüst fülbevalója, a tûz karikaszimbóluma, a tûz
fekete csizmája, a tûz sárgaréz nyaklánca, zsugorító gyûrû.
Kör |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név
|
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)54 |
(+0)40 |
Sárkány |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)44 |
(-3)22 |
2. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)48 |
(+0)40 |
Sárkány |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)35 |
(-6)16 |
3. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)42 |
(+0)40 |
Sárkány |
Pszi csáp |
kudarc |
(-12)23 |
(-9)7 |
4. |
Mutaito |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)36 |
(+0)40 |
Sárkány |
Pszi csáp |
kudarc |
(-15)8 |
(-7)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+22% pszi támadás, +22% pszi
energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
pta 128 128 128 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. pszi csáp. 2. pszi csáp. 3. pszi
csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
Elküldesz egy kihívást Sárkány részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 90.]
sza 1 50 2 |
50 db 1 tárgy átadása 2. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Rovarsámán morálja 50%-kal nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 90.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 90.]
kf 251 213 144 14277 |
bekészíted a 251. tárgyat |
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a hiszékenység gyûrûjét. Leveszed
a majom malachitgyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 90.]
hp 4 32 1 2 211 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: animáció t.var. a harc 1. körétõl.
Prioritás: 211. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
tk 52 7524 6161 5717 5452 |
52. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 5717 még nem adta ki
ezt a parancsot. 5452 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 90.]
kno 73 2 53 1 |
73. képességre 2 képességpont |
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél. Sajnos nincs képességpontod,
amit elkölthetnél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF
találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 371 sebzést
okoztál, és 25 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul
pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 90 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 348 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Mutaito, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 100. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (33) / 3.68 |
[2] IQ: |
8 / 4.10 |
[3] ügyesség: |
6 (16) / 0.57 |
[4] egészség: |
11 / 9.67 |
[5] mágia: |
6 / 4.20 |
[6] gyorsaság: |
11 (14) / 1.37 |
[9] Méret/ép: |
135 (154) / 154 |
Min. méret: |
116 |
Barlangméret: |
139 |
|
|
Varázspont: |
89 / 89 |
Képességpont: |
9 / 84% |
Hõsi pont: |
27 (5) |
Tám.bónusz: |
32% |
Véd.bónusz: |
62% |
Galetki erõ: |
531 / 345 |
Hírnév : |
677 |
Jóllakottság: |
71% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
72 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
42 (0) |
Torzsz. csaták: |
613 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
526 (2) |
Leölt torzszülött: |
944 (3) |
Pszi csaták: |
70 (4) |
Pszi gyõzelmek: |
31
(3) |
Ájulások száma: |
50 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (30)
Speciális
képességeid:
+10 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajts végre 5 küldetést, amit a helytartótól
kaptál. [számláló: 1] 2.) Ölj öt meditátort. [számláló: 4] 3.) Hajtsd végre
a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel) |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[11] jéglehelet: |
7 / 1.90 |
[15] regeneráció: |
14 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.43 |
[20] savimmunitás: |
6 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
18 (20) / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.76 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.22 |
[48] mászás: |
8 / 5.96 |
[49] rugalmasság: |
6 / 0.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (11) / 0.33 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.65 |
[52] auraészlelés: |
4 / 0.05 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.81 |
[54] kereskedelem: |
9 / 0.71 |
[55] szívósság: |
10 / 0.35 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.23 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.85 |
[58] nyomkeresés: |
12 (15) / 2.40 |
[59] vezetõkészség: |
6 (7) / 0.50 |
[60] pszi támadás: |
12 / 7.09 |
[61] pszi energia: |
8 / 4.09 |
[62] lopás: |
5 / 0.10 |
[63] éberség: |
6 / 2.67 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 2.73 |
[65] álcázás: |
6 / 1.58 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.45 |
[67] régészet: |
7 / 0.68 |
[68] zene: |
5 / 1.55 |
[69] tanulás: |
7 / 4.66 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
14 / 0.80 |
[72] építés: |
3 / 0.50 |
[73] felderítés: |
3 / 1.16 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb csáp |
[100] méret: |
18 (20) / 0 |
[101] szakért.: |
18 (20) / 4.44 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 3.46 |
[105] sebzõ méreg: |
1
/ 0 |
a jég hosszú lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 4.75 |
|
|
a harcos
ébenfa lándzsája |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[147] alkímia: |
1 / 0.40 |
[32] animáció: |
1 / 0.32 |
[152] felejtés: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
2 / 1.64 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[129] mentális robbanás: |
3 / 0.76 |
[34] méregfelhõ: |
5 / 0.32 |
[128] pszi csáp: |
4 / 2.40 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0.08 |
[167] tombolás: |
6 / 3.28 |
[132] tudati méreg: |
9 / 2.52 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] kronorém |
54/54 |
157% |
187% |
2 / 0.68 |
harcol |
[2] rovarsámán |
50/50 |
145% |
134% |
1 / 0.36 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
kf 137 21851 9671 19063 4152 13677 |
kf 8877 213 211 19241 14742
207 |
kf 7932 189 225 145 143 8411 |
kf 235 103 |
kf 214 106 |
kf 6222 |
|
2. Makró |
pta 132 132 132 132 132 |
p 7524 |
pta 128 128 128 128 128 |
p 7524
|
|
3. Makró |
pv 7 2 |
p 7701 |
pv 3 4 5 7 8 |
p 7701 |
|
4. Makró |
v 163 206 4113 4439 8389 6941 |
v 163 202 4113 4439 8389 6941 |
|
5. Makró |
v 163 200 4113 4439 8389 6941 |
v 163 198 4113 4439 8389 6941 |
mak
4 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 180. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #46. Prioritás: 130. |
3: védelem itala v.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 156. |
4: tombolás v.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 156. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #144. Prioritás: 161. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #164. Prioritás: 156. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #76. Prioritás: 135. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #121. Prioritás: 160. |
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #190. Prioritás: 180. |
10: védelem itala v.var. ha ellenfeled #174. Prioritás: 156. |
11: tombolás v.var. ha ellenfeled #174. Prioritás: 156. |
12: tombolás v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 181. |
13: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 181. |
14: Közelharc támadás ha ellenfeled #184. Prioritás: 201. |
15: animáció t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 211. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 4 3 5 8; PSZ
67 48 57 58 65 66; BA 77 95 157; HE 1; PT 2; PTA 128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7701 25 1; A 9973 231 1; A 7881 6731 1; A 4522 230
6;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #9 (1. épület), #15 (4. épület),
#21 (7. épület), #29 (8. épület), #52 (20. épület), #318 (94. forduló),
#300 (96. forduló), #314 (86. forduló), #244 (90. forduló), #461 (91.
forduló), #490 (92. forduló), #492 (98. forduló), #408 (92. forduló),
#345 (92. forduló), #277 (97. forduló), #438 (97. forduló), #203 (98.
forduló), #294 (99. forduló), #375 (100. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a majom zöld köntöse (#14201) |
|
1 az entek vándorcsizmája (#9671)
|
* |
1 a gyorsaság lovagi lemezpáncélja (#3702) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 a jég halotti maszkja (#22691) |
*
|
1 az óriás zangrozi csizmája (#8773) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) |
|
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) |
|
1 az elektromosság zöld köntöse
(#27251) |
* |
1 a harcmûvész szárnyas sisakja (#13677) |
* |
1 a gyõzelem csatos öve (#20966) |
* |
1 a kígyó vaspajzsa (#19063) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 az elektromosság zangrozi csizmája (#27223) |
|
1 a káosz helytartójának
pikkelyvértje (#24879) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 a természet átlátszó köntöse (#16902) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
Ékszerek, kincsek |
|
390 arany (#1) |
* |
1 a szívósság díszes karkötõje (#14742) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
|
1 a bölcsesség fülbevalója (#17905) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 a harcos ezüst nyaklánca (#7932) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 a szellemek malachit karkötõje (#15191) |
*
|
1 a gólem karikaszimbóluma (#8411) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a majom malachitgyûrûje (#14277) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 a sav ezüst nyaklánca (#26832) |
* |
1
a háború köve (#156) |
|
8 drágakõ (#2) |
* |
1 az óriás malachitgyûrûje (#8877) |
|
1 a mágus kõamulettje
(#10196) |
* |
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 keresztszimbólum (#1213) |
|
1 ezüst
nyaklánc (#1182) |
Felszerelés |
|
1 mandolin (#19) |
|
4 varázskõ (#210) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
2 kötél (#128) |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
Fegyverek |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
11 sziklarepesz (#13) |
|
1 a káosz hercegi
lándzsája (#24294) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
* |
1 a jég hosszú lándzsája (#22933)
|
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 harci nyílpuska (#1288) |
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 csonttõr (#1301)
|
|
1 tõr (#1300) |
|
1 törp szekerce (#235) |
* |
1 a gladiátor hosszú íja
(#6222) |
|
4 törpe balta (#224) |
|
1 a törpék barbár lándzsája (#6731) |
|
3 parittya
(#10) |
|
1 kõbalta (#18) |
|
1 kés (#5) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
1 a yeti hosszúkardja (#26517) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 kerek kõ (#11)
|
* |
1 a harcos ébenfa lándzsája (#8084) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
Varázsitalok
és füvek |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
1 gyorsaság itala (#67) |
|
8 winropu moha
(#22) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
10 ragálygomba (#26) |
|
3 sárkányvirág (#32) |
|
3 méregellenállás (#51)
|
|
1 velparaj (#35) |
|
14 gyilkos boróka (#27) |
|
3 mézfû (#29) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
1 zöld manaital (#63)
|
|
3 hónakkupók (#30) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
1 szemani gomba (#36)
|
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
11 rémcserje (#34) |
|
1 muskil (#37) |
Egyéb kacatok |
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
15 elektronit (#141) |
|
1 pirgamit (#152)
|
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 xenópete (#278) |
|
2 ekinda haj (#147) |
|
4 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
6 mandibula (#157) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szívósság
ezüst fülbevalója #14757 (11), a pontosság lovagi lemezpáncélja #4152 (12).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában. NEVEZÉS A jelentkezéshez az OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással, OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et. A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz. 1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban
megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést
sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián
vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár
az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy
korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. A kinyomtatott
olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng
Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9
órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló.
A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl.
ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról,
függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk
ki. SZABÁLYOK Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben
olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ
kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden
kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered. CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második
szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint
340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos
is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem,
a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják
egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos
idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl
független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|