Karakterszám: |
4689 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
85 |
Játékhét: |
364 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
151 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. szept. 18. 9h:19' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. szept. 19. |
|
E-mail!
HHAAR DAAM AAWERQUX KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
2008. 9.16. A játékvezetõ a beküldött AK-s kupon alapján beírt neked egy
Krónikát.
Kissé már éhezel, ezért csak 101 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba
burkolózó férfi. (hírneve 32574.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar
al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú
arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 13.* Pannonica és Ren megküzdöttek egymással, és Pannonica gyõzött.
*aug. 13.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 43-as meggyõzõkészség tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*aug. 14.* Pannonica mellé szegõdött egy orgling szatócs.
*aug. 19.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Rent.
*aug. 21.* Ambassadar
gyõzelmet aratott Ren felett.
*aug. 22.* Pannonicát kis híján megölte
egy energiagólem.
*aug. 25.* Pannonicát kis híján megölte egy szilmill
zombi.
*aug. 25.* Ambassadar rangja a Mágusok Klánjában "felsõbbrendû
manaörvény" lett.
*aug. 25.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet
aratott õsöreg vazallus felett!
*aug. 26.* Ambassadart kis híján megölte
egy Afgori.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
var 31 3 |
31. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot féreg érintése varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen féreg érintése varázslatod ereje 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
var 167 3 |
167. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot tombolás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen tombolás varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
Megkeresed a szint pékjét. Finom cipót szokott sütni valamilyen búzafélébõl,
amit idelent termesztenek. Végzel némi ház körüli munkát, cserébe ennivalót
kapsz. Ez ám a békés élet! (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.) (-6
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni
lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek,
hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! A kiszélesedõ barlangjárat
közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja
már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp,
ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot
vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan...
(340. kaland, összköltsége
20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hosszú idõ telik
el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a
szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt
jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs
más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden
a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel
feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek
barlangjába is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nem is sejted, hogy
milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást,
ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz
az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a
hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(376. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab!
Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
z 166 10 |
zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta.
A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban
felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele.
Mûsorod végeztével a közönség hurrázni kezd. Nagyon tetszett nekik! Szélesen
mosolyogva fogadod elismerésüket. (+40 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás
volt számodra. (+1 hõsiesség pont.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott
neked egy elektronitot!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
z 166 10 |
zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért |
Már zenéltél ebben a körben. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]
(14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken
nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek.
Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned
magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod.
Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat
szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus
környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan
olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene
a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa
ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar
után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd
lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok
ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve
átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikertelen] Azért megpróbálkozol
a dologgal. Az elsõn még gond nélkül átjutsz, a második már megvág egy
kicsit. Amikor a harmadik majdnem lecsapja a fejed, visszafordulsz. Inkább
vállalod az elsõ két bárd vágásait, mint a biztos halált.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
bb 4 9 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. - Kedves barátom,
mindig nagy öröm érdeklõdõket látni az akadémián. Ha ráérsz, szívesen adnék
egy kis feladatot. Más nem is lesz szükséged, csak egy kis kitartásra.
Ha benne vagy a dologban, akkor Meischert professzort keresd.
(7. kaland,
összesen 25 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30
arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint.
IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás
50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt
végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod
egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez,
amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább.
Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél,
amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba
vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek,
veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod,
hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent.
(316. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan
a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid
egy csontváz harcos (#68) és egy kronorém (#81).
*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és a kronorém felé lõ.
(2
találattal 30 sebzést okozott.) Õshüllõ a kronorémet rohamozza. A csontváz
harcos odajön hozzád. A kronorém Õshüllõ felé mozog. Megindulsz a csontváz
harcos felé. Már ott is vagy! Õshüllõ és a kronorém egymással harcolnak.
A csontváz harcos rád támad. Rozsdás kardot forgatva támad.
(7 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a csontváz harcost. Lesújtasz bal csápoddal. Nem találtál.
Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Villámgyorsan
elõrevágsz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Regenerálsz
(+7 ép) Méreg: A kronorém
9 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** José megközelíti a kronorémet. A kronorém és Õshüllõ egymással
harcolnak. A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás kardot forgatva támad.
(7 ép-t sebzõdtél). José a kronorémet támadja. A kronorém halálos sebet
kapva a földre zuhan. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Körbe-körbe
forgatva ütsz bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz
jobb csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. El
sem találtad. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+7 ép)
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 29/4, José:
39/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak 14% jut. Viszed, ami mozdítható:
egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 26 arany és 2 hamis arany.
José eszik. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka
lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot,
ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez
hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva,
hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy
renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és a renegát mágustanonc
felé lõ.
(2 lövéssel 35 ép-t sebzett.) Magában motyogva, a renegát mágustanonc
létrehoz egy tûzfalat. Megközelíted a renegát mágustanoncot.
Sebzõdsz 18
ép-t a tûzfaltól. Õshüllõ a renegát mágustanonc felé mozog. Õshüllõ
11
sebzést kap a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Meglóbálva
zúzol bal csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal.
(23
ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(28 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). A renegát mágustanonc kileheli lelkét. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 0/11, José:
35/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+7%). Szolgáidnak 6% jut.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy
vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer
szûk és sötét folyosói közé. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás,
ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
ragálygombát. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz
a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy
ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád. José felemeli a sziklarepeszt, és a nedonkutya
felé lõ.
(2 találattal 25 sebzést okozott.) Megközelíted az ichinedart.
A nedonkutya Õshüllõ irányába megy. Õshüllõ a nedonkutya felé mozog.
Támadod az ichinedart. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(28 ép-t sebeztél).
Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Villámgyorsan
elõrevágsz bal csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az
ichinedar hörögve elterül. A nedonkutya és Õshüllõ egymással harcolnak.
Regenerálsz (+7 ép) Méreg: A nedonkutya
9 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** José a nedonkutya irányába megy. Megközelíted a nedonkutyát.
José a nedonkutyát támadja. A nedonkutya kileheli lelkét. Regenerálsz
(+7 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 10/20, José:
40/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 12%.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy
vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek
szintjére. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad,
még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Ahogy továbbindulsz, valami
megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid
egy warnök (#73) és egy csontváz harcos (#68).
*** 1. KÖR *** José a csontváz harcost lövi.
(2 lövéssel 39 ép-t sebzett.)
Megrohamozod a warnököt. Õshüllõ a csontváz harcos irányába megy. A csontváz
harcos Õshüllõ felé mozog. A warnök máris elõtted terem! Támadod a warnököt.
Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal.
(15 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(11 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). Õshüllõ és a csontváz harcos egymással harcolnak.
A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A warnök téged
támad. Lecsap rád jobb mancsával. Elhibázta. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** José a warnök irányába megy. José a warnököt támadja.
Õshüllõ a warnököt támadja. A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 33/0, José:
49/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 15% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. José táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
[Renegát mágustanonc torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka
lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül
ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent csend
honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja
a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe
nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén
rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(232. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött
fészket. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és az óriáscsótány felé lõ.
(2 lövéssel 36 ép-t sebzett.) Az óriáscsótány holtan terül el. A rovarsámán
ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy jégpajzs! Õshüllõ a rovarsámánt rohamozza. Megrohamozod
a rovarsámánt. Õshüllõ a rovarsámánt támadja. A rovarsámánt próbálod megsebezni.
Lesújtasz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal. El sem találtad.
A rovarsámán kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 20/0, José:
36/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami
egy drágakõ, 27 arany és egy hamis arany. Õshüllõ az ételre veti magát.
(+25% jóllakottság.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
Troy Archid a szokásos helyen ül, és mint mindig, mosolyog.
- Tudom, hogy
teljesítetted a próbát. - mondja barátságosan, és hellyel kínál. Leülsz
a mellette levõ kõre. Már nem is csodálkozol, hogy olyan dolgokat is tud,
amirõl fogalma sem lehetne, megszoktad ezt tõle. Inkább sürgeted, hogy
folytassa a történetet, mire õ csak bólint.
- Rintelki Anator két héten
át keresett, kutatott, míg végül megtalálta a nyomot. Ezúttal nem eresztette
el, belekapaszkodott, mint egy orgling kopó. Bármennyire is a rosszullét
kerülgette tõle, a végére akart járni, meg akarta tudni, hogy csak õ képzeli
ezt az egészet, vagy valóban van mögötte valami. Követte a nyomot, és a
szag egyre erõsödött. A markával szinte meg tudta volna fogni ezt a valamit,
ezt a képlékeny, hihetetlenül kellemetlen érintésû dolgot, ami mindenhol
ott volt a levegõben.
- Aztán befordult egy sarkon, és egyszercsak ott
állt vele szemben. A szürke köpenyt, csuklyát viselõ, ápolatlan, gyûlölettõl
izzó szemû fickót valahogy azonnal megismerte, pedig elõtte még sosem találkozott
a fajtájával. Egy renegát galetki volt, számkivetett, akit fajtája a legnagyobb
bûnért halára ítélt: valaki, aki a legõsibb, legszentebb törvény ellen
vétett, megölt egyet a saját fajtájából, a galetkik közül. A renegátok
örök életükre rejtõzni kényszerültek a Hegy elhagyatott járataiban, úgy
éltek, mint a torzszülöttek, és többnyire nem túl sokáig. A galetkik ugyan
híresek voltak alkalmazkodó képességükrõl, de a civilizációhoz szokott
humánok nem voltak képesek ekkora átváltozásra. A renegát, aki elõtte állt,
maga is félig vadállattá vált, hasonlatossá a Hegymély visszataszító torzszülötteihez.
Ínyét vicsorogva felhúzta, karmait kieresztette, ugrásra készült. Szóval
õ az, aki gyilkolt, mocskát bûzét hátrahagyta, õ a felelõs az elmúlt idõszak
rémálmaiért! Anator érezte, eljött a leszámolás ideje, most megfizethet
a gonosznak, aki végre konkrét alakot öltött.
Rikoltva vetették magukat
egymásra. Éles karmok sújtottak le, tüskék szúrták át a bõrt, csápok tekeregtek
a másik torka felé. A harc vad volt és kegyetlen, szemernyi kétség sem
maradt, hogy csak egyikük fog élve távozni. Vagy egyikük sem. Számos sebbõl
véreztek már, de nem adták fel. Egymásba gabalyodva tépték, harapták, rúgták
egymást. A földön gurulva, egyszercsak érezte Anator, hogy eltûnik alóla
a talaj, és zuhannak. Csak egy pillanatig tartott az egész, de mindketten
kétségbeesetten próbáltak úgy helyezkedni, hogy felül legyenek. Becsapódtak.
Anator szerencsésebb volt, õ került felülre. A renegát tágra nyitotta szemét,
ahogy háta a sziklás földnek csapódott. Nem zuhantak olyan mélyre, mint
elõször gondolták. Anator felemelte karmát, hogy átszakítsa ellenfele torkát...
de ekkor megakadt a mozdulat. Valami nem volt rendben.
A bárd itt megáll
a történettel, és felemeli a fejét, mintha a távolba hallgatódzna.
-
Most mennem kell, sajnálom. Valakinek nagyon nagy szüksége van rám. De
ne félj, holnap itt leszek újra. Hozz magaddal három hónakkupókot, ha hallani
akarod a folytatást!
Három hónakkupókot? Annyira megdöbbensz a kurta-furcsa
megszakításon, hogy elbambulsz egy rövid idõre, és mire körülnézel, a bárd
már nincs sehol. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
mitulen füvet. Folytatod a régészkedést. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid
egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** José felemeli a sziklarepeszt, és a nedonkutya felé lõ.
(2 találattal 23 sebzést okozott.) Az ichinedar elõhív egy agyroppantás
varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) Õshüllõ a nedonkutya irányába
megy. Az ichinedar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nedonkutya Õshüllõ
felé mozog. Õshüllõ és a nedonkutya egymással harcolnak. Az ichinedart
próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Mellé! Lecsapsz bal
csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre
zuhan. Õshüllõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** José a nedonkutyát próbálja távolról eltalálni.
(2 találattal
24 sebzést okozott.) A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 14/25, José:
47/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 12% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": 3 drágakõ. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább
dolgozol. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak
nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra.
(+1 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Hangot
hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid 2 quwarg katona (#69).
*** 1. KÖR *** José az 1. quwarg katonát próbálja távolról eltalálni.
(2
lövéssel 9 ép-t sebzett.) A 2. quwarg katona odajön hozzád. Az 1. quwarg
katona Õshüllõ irányába megy. Megindulsz a 2. quwarg katona felé. Már
ott is vagy! Õshüllõ elindul az 1. quwarg katona felé. A 2. quwarg katona
rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(14 ép-t sebzõdtél).
Elõre szúr bal karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). Az 1. quwarg katona és Õshüllõ
egymással harcolnak. A 2. quwarg katonát próbálod megsebezni. Odacsapsz
bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lecsapsz jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(11 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). Regenerálsz (+7 ép) Méreg hatás: Az 1. quwarg katona
sebzõdik 9 ép-t.
*** 2. KÖR *** José elindul az 1. quwarg katona felé. Az 1. quwarg katona
és Õshüllõ egymással harcolnak. José az 1. quwarg katonát támadja. Megtámadod
a 2. quwarg katonát. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(12 ép-t sebeztél).
Elõresuhintasz jobb csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A 2. quwarg katona halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép) Méreg hatás: Az 1. quwarg
katona
9 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Az 1. quwarg katona és Õshüllõ egymással harcolnak. José
az 1. quwarg katonát támadja. Az 1. quwarg katona halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 7/12, José:
28/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+17%). Szolgáidnak is jut 17%. Viszed, ami mozdítható: 24 arany és egy
hamis arany. Õshüllõ az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Nos, hol
is tartottál az ásatásban? Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz:
egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek,
de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.) Ez nem
lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy díszes
vászonlepel!
[ld. enc.] [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz 2 adagot. Folytatod
a lelet feltárását. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled
egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** José sziklarepesszel lövi a 2. óriás skorpiót.
(2 találattal
23 sebzést okozott.) Megrohamozod a 2. óriás skorpiót. Õshüllõ elindul
a 2. óriás skorpió felé. A 2. óriás skorpió odajön hozzád. Támadod a 2.
óriás skorpiót. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél).
Odacsapsz jobb csápoddal.
(19 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). A 2. óriás skorpió hörögve elterül.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Õshüllõ: 0/0, José:
23/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+6%). Szolgáidnak 6% jut. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza
tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok,
valamilyen õsi fajtól! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nocsak,
ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból
hányat tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt
és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 478 sebzést okoztál, és 55
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 31 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
282 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Hhaar Daam Aawerqux, egy hosszú, fehérhajú, hegyes fülû,
nyúlánk férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
vegetáriánus. Ez a 85. fordulód.
|
[1] erõ: |
12 (15) / 0.88 |
[2] IQ: |
9 (12) / 1.90 |
[3] ügyesség: |
6 / 1.01 |
[4] egészség: |
6 (8) / 1.12 |
[5] mágia: |
8 (10) / 3.55 |
[6] gyorsaság: |
9 / 1.49 |
[9] Méret/ép: |
107 (113) / 113 |
Min. méret: |
87 |
Barlangméret: |
107 |
|
|
Varázspont: |
122 / 116 |
Képességpont: |
8 / 26% |
Hõsi pont: |
27 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
14% |
Galetki erõ: |
386 / 237 |
Hírnév : |
1773 |
Jóllakottság: |
124% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
26 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
171 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
151 (8) |
Leölt torzszülött: |
194 (14) |
Pszi csaták: |
17 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
1
(0) |
Ájulások száma: |
2 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: alázatos rendtag
(7)
Speciális képességeid:
+7 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz
8 nordkristályt. 2.) Gyõzz le egy legalább 400-as hírnevû galetkit. 3.) Semmisíts
meg öt renegát mágustanoncot. [számláló: 3] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[15] regeneráció: |
14 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
2 / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
1 (3) / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.58 |
[48] mászás: |
12 / 9.75 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.29 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 3.20 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.03 |
[54] kereskedelem: |
10 / 0.52 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.91 |
[57] gyógynövények: |
2 / 0.37 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 2.04 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 0.40 |
[60] pszi támadás: |
6 / 0.31 |
[61] pszi energia: |
5 / 0.31 |
[64] átokszórás: |
6 / 5.61 |
[67] régészet: |
7 / 2.69 |
[68] zene: |
16 / 13.59 |
[69] tanulás: |
8 / 5.55 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
10 / 4.73 |
[73] felderítés: |
2 / 1.30 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal csáp |
[100] méret: |
10 / 0.20 |
[101] szakért.: |
7 / 2.13 |
[102] paraliz.méreg: |
7
/ 0 |
|
jobb csáp |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 2.53 |
[105] sebzõ méreg: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[106] méret: |
10 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 4.02 |
[108] vámpirizáció: |
4
/ 0 |
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[11] elektromos kéz: |
2 / 0 |
[31] féreg érintése: |
3 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 0.40 |
[27] kisebb gyógyítás: |
3 / 0.32 |
[128] pszi csáp: |
3 / 0.08 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
4 / 0.52 |
[167] tombolás: |
3 / 0 |
|
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Õshüllõ, az óriás skorpió |
52/40 |
190% |
200% |
5 / 2.88 |
harcol |
[2] José, az élõ cseppkõ |
40/40 |
190% |
200% |
5 / 2.88 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
10 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
e 9 80 |
z 166 10 |
p |
ism 3 |
x 10 |
|
2. Makró |
v 154 |
e 9 80 |
p |
x 10 |
ism 3 |
z 166 10 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 30 27;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 1 5 3;
PSZ 68 54 48;
TT 15;
HE 1;
PTA 131 131;
SPECIALIZÁCIÓD: Áldott lélek. (Nem találsz szörnyeknél átkozott tárgyat,
kineporttal nem lehet neki átkozott tárgyat adni.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#7 (4. épület), #14 (9. épület), #17 (3. épület), #23 (8. épület),
#389 (72. forduló), #333 (78. forduló), #244 (80. forduló), #395 (67.
forduló), #350 (67. forduló), #239 (81. forduló), #409 (75. forduló),
#293 (81. forduló), #204 (81. forduló), #310 (82. forduló), #410 (82.
forduló), #488 (82. forduló), #327 (83. forduló), #398 (83. forduló),
#353 (84. forduló), #340 (85. forduló), #376 (85. forduló), #316 (85.
forduló), #232 (85. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a hatalom fekete csizmája (#6972) |
* |
1 a káosz varázslatos sisakja
(#11889) |
|
1 a küzdelem vassisakja (#20426) |
|
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) |
|
1 az ellenállás vándorcsizmája
(#28571) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 öv (#1165) |
|
1 szöges öv (#1168) |
|
7 törpe pikkelyvért (#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a méreg malachit karkötõje (#24191) |
|
1 a villám karikaszimbóluma
(#23711) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1464 arany (#1) |
* |
1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) |
* |
1 az
entek sárgaréz nyaklánca (#9731) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
12 drágakõ (#2) |
|
22 hamis arany (#809)
|
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
Felszerelés |
|
1 díszes vászonlepel (#516) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
2 furulya (#167)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 Krónika (#783) |
|
2 lant (#166) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
Fegyverek |
|
1 a tudós könnyû íja (#11621) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
2 harci fejsze
(#12) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
5 rozsdás kard (#131) |
|
40 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala (#51) |
|
5 mézfû (#29)
|
|
7 mitulen fû (#20) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
7 ekinda haj
(#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
7 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
24 õsi relikvia (#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
1 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vándorcsizma
#1121 (1).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 tejfonál (#28), 1 ragálygomba
(#26), 87 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 1 mitulen fû (#20), 7 õsi relikvia
(#17), 1 elektronit (#141), 2 törpe pikkelyvért (#4), 4 hamis arany
(#809), 2 rozsdás kard (#131), 1 díszes vászonlepel (#516), 1 duzzadt
xenópete (#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
DÍSZES VÁSZONLEPEL (516. TÁRGY) Nagyon szép kis dísz lehetne ez barlangod
falán, gondolod, úgyhogy megtartod. Aztán minél többet van nálad, annál
inkább furcsa érzésed lesz. Talán nem is csak egy egyszerû vászonlepel.
Ezek a formák, ez az anyag... valahogy nem illik ide a hegybe! Csak nem
egy felszínrõl származó tárgyra leltél? Talán el kellene vinni a remetéhez,
és megkérdezni a véleményét! (Ehhez add ki a BE 20 3 516 parancsot!)
FELSZÍNI VARÁZSTÁRGYAK Megtaláltad hát életed elsõ olyan tárgyát, mely
nyilvánvalóan a régi korokból, a felszíni idõkbõl származik! De vajon mihez
kezdj vele? Használni biztos, hogy semmire nem tudod, nem értesz te az
ilyen csecsebecsékhez. Talán a remete segíthet! Add ki a BE 20 3 {tárgy
száma} parancsot, hogy kikérd a remete véleményét!
Mostantól kutathatsz
direkt felszíni varázstárgyak után. Ehhez a FTK parancsot kell kiadnod.
Paraméterekben határozhatod meg, hogy milyen módon szeretnél kutatni. Vigyázz,
egy fordulóban mindegyik módszer csak egyszer használható! Ha egy fordulóban
többféle módon is kutatni szeretnél, azt nem csak több FTK paranccsal,
hanem egyetlen, több paraméteres FTK paranccsal is megteheted. Egy fordulóban
az elsõ kutatás 20, a második 25, a harmadik 30, a negyedik pedig 35 tevékenységpontot
emészt fel. Mivel a felszíni tárgyak után való kutatás saját mohó érdekeidet
szolgálja, és ezért nem túl hõsies cselekedet, ezen kutatások során NEM
HASZNÁLHATSZ FEL hõsiesség pontot!
FTK 1 - torzszülött vadászat: Kinézel
magadnak egy szimpatikus torzszülöttet, akirõl úgy gyanítod, hogy felszíni
varázstárgyat rejtegethet. Ha sikerül legyõzzed, van rá minimális esélyed,
hogy tényleg találsz nála ilyen varázstárgyat.
FTK 2 - árnyékcsata: A
gonoszabb lelkületû egyének módszere, hasonló a torzszülött vadászathoz,
de itt egy másik galetki ellen küzdesz. Természetesen csak ájulásig tart
a csata, de ha te gyõzöl, nagyobb eséllyel találsz felszíni varázstárgyat
nála, mint a torzszülött vadászat esetén.
FTK 3 - asztrális kutatás: A
pszionikában jártas galetkik módszere az asztráltérben való kutakodás.
Lényegesen nehezebb módszer az elõzõ kettõnél, de a siker is biztosabb.
FTK 4 - a próbamester: Egy elhagyatott tó partján él a próbamester! Senki
nem tudja, honnan szerzi be felszíni tárgyait, de az biztos, hogy van neki
bõségesen! Aki megfelel a mester által kiagyalt rafinált próbákon, biztosan
kap egy felszíni varázstárgyat tõle.
Vigyázz, bizonyos felszíni varázstárgyak
csakis a próbamestertõl szerezhetõek meg! Léteznek persze olyan felszíni
varázstárgyak is, melyekre csakis torzszülött vadászat, árnyékcsata, vagy
asztrális kutatás közben találhatsz rá. Érdemes tehát mind a négyféle módszert
használni a felszíni tárgykutatások során!
KRÓNIKA (783. TÁRGY) A galetki faj történeteit most összegyûjtötték,
összefoglalták egy 12 kötetes krónikában. A krónikákat elolvasva, olyan
tapasztalatra teszel szert, amely mindaddig meglesz, amíg a krónikák a
birtokodban vannak (ehhez KFelni sem kell õket). Ahány krónikád van, annyi
plusz TVP-t kapsz minden normál fordulódban, és annyi százalékkal csökken
az esély, hogy tárgyaid tönkremenjenek. Ennyivel csökken az is, hogy hányas
IQ kell a varázslatok elsajátításához. Pl. ha 12 krónikád van, akkor ha
egy varázslathoz 30-as IQ kellene, neked elég lesz 18. Ezenfelül, a krónikák
számától függõen nõ a kapott lélekenergia is (krónikánként 0.5-2%-kal,
attól függõen, hogy hányadik szinten élsz, tehát pl. egy magasabb szintû
galetki 12 krónika mellett minden csatából +24% lélekenergiát kap, és ez
nem számít az esetleges korlátozásokba). Összesen legfeljebb 12 Krónika
hatása adódik össze, akkor is, ha valahogy több lenne a birtokodban. Nem
átadható.
DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY) Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt!
Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg
nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!