Karakterszám: |
4325 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
14 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
75 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 22. 15h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 28. |
|
|
E-mail!
ACSARGÓ DRUMMAND KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
23 aranyat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 üvegcsét. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
4. NAP ** Felkeresi barlangodat
Lady G. McPaul, egy kék szemû, titokzatos,
párducléptû nõ. Viselt tárgyai: kristályamulett, a mentát köpenye, bõrpáncél,
ezüst fejpánt, szivárvány karkötõ. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Lady G. McPaul máris elõtted terem! Megközelíted Lady G.
McPault. Lady G. McPaul téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod Lady
G. McPault. Rávágsz jobb karmoddal. Félrehajolt. Bûzöd zavarja
(4 sebzés).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Lady G. McPault. Felé döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Bûzöd zavarja
(5 sebzés). Lady G. McPaul téged támad. A
levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Lady G. McPaul rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(9 ép-t sebzõdtél). Lady G. McPault
próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Mellé! Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Lady G. McPaul téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(9 ép-t sebzõdtél). Lady G. McPault
próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-5 ép) Bûzöd zavarja
(4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Lady G. McPaul meghajol elõtted, majd elhagyja
a barlangodat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 354.) A te szinteden a legnevesebb
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû,
fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve
304.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 11.* Mighty teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*feb. 15.* Nyafogó Nefelejcs teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban
kapott.
*feb. 15.* Maxigáz és Ka-Boom megküzdöttek egymással, és Maxigáz
gyõzött.
*feb. 15.* Maxigáz gyõzelmet aratott Rebeca felett.
*feb. 15.*
Maxigáz csatában legyõzte Mollyt.
*feb. 15.* Maxigáz és Abe a Titánok
gyöngye megküzdöttek egymással, és Maxigáz gyõzött.
*feb. 15.* Maxigáz
csatában legyõzte Lord Daniel Mcloadot.
*feb. 15.* Csillagszemû teljesítette
a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*feb. 15.* Gilot Forortr teljesítette
a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
*feb. 15.* Gilot Forortr és
Loony a Vadmágus megküzdöttek egymással, és Gilot Forortr gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 15.* Black Rose-t kis híján megölte egy Maigner Lopotomos.
*feb.
15.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Karacsot.
*feb. 16.* Jégvirág egy
új varázsitalt talált fel, melynek neve "tûzlehelet itala."
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]
gy 80 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 284.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
62. [110 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
kno 9 20 |
9. képességre 20 képességpont |
Elköltesz 20 képességpontot a méreted növelésére (+10 méret). [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 174.]
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek
vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany] Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször
értetlenül néz rád, de aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm!
- borul a nyakadba. Majd felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja.
- Köszönöm, hogy segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan
távozol, hiszen segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy
a boltos már több tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem
adta meg a tartozását senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt!
Õ kért védelmet a boltját kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán
a gonosz boltostól a 100 aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony
egy életre szóló tapasztalat! (+6 képességpont.) [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 169.]
kno 4 4 |
4. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 169.]
kno 2 3 |
2. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 169.]
(15. kaland:) Természetes, hogy érzel magadban annyi felelõsséget a közösséggel
szemben, hogy egy ilyen fontos kísérletben résztveszel, mégha csak kísérleti
nyúlként is. Leballagsz az alagsorba, ahol egy tudós kinézetû galetki fogad.
Egy ajtóhoz vezet:
- Mindig csak elõre. Ha élve eléred az utolsó ajtót
is, megkapod a jutalmad.
Belépsz az ajtón és egy kopár terembe érkezel,
ahol majdnem teljesen sötét van. A túloldalon nagy nehezen felfedezed az
ajtót. Megindulsz felé. Egyszercsak iszonyatos tûz támad, minden felõl
lángnyelvek csapkodnak feléd. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.) A tûz egyik
pillanatról a másikra megszûnik. Hangosan felsóhajtasz: eddig egész jól
megy. Ebben a pillanatban hideg fuvallatot érzel, majd pár másodperc múlva
olyan érzésed támad, mintha egy iszonyatos hóvihar közepére kerültél volna.
[15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.) A hideg szerencsére
nem tart sokáig. A hirtelen hõmérsékletváltozás eléggé megterheli a szervezetedet.
[Egészség próba 7-es küszöbre: sikeres] Egy hangos kiáltással túlteszed
magad a szervezetedet ért sokkon, és benyitsz a következõ szobába. A szoba
pont olyannak látszik, mint az elõzõ, semmi sincs benne. Bizonytalanul
haladsz tovább, várod az elsõ lángnyelveket. Már majdnem az ajtónál vagy,
de semmi. Megnyugodva nyúlsz a kilincshez. Hirtelen hatalmas elektromos
szikra csap ki a kilincsbõl, egyenesen a kezedbe. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+16 életpont.) A hajad
az égnek áll, a kezed erõsen zsibbad, de te még élsz. Tested egyre gyorsuló
szívmûködéssel reagál az újabb inzultusra.
[Egészség próba 8-as küszöbre:
sikeres] Szerencsére egy ilyen jó karban lévõ galetkinek nem árthat meg
ilyen apróság. Berúgod az ajtót és máris a következõ szobában találod magad.
Óvatosan mész a túlsó ajtó felé, biztos vagy benne, hogy még történni fog
valami. Nem is kell csalódnod. A következõ pillanatban mintha a mondákból
ismert vihar kapott volna el, azonnal bõrig ázol. Sõt csontig, mivel nem
víz, hanem erõs sav hullik rád. [15 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+14 életpont.) Próbálod magad minél kisebbre összehúzni, és erõsen
reméled, hogy nem fog mindenhol a csontodig lemarni a sav. Szerencsédre
vonásaidat nem torzította el a sav, a többi seb pedig majd begyógyul. Szervezeted
hevesen reagál az újabb megpróbáltatásra.
[Egészség próba 9-es küszöbre:
sikertelen] Az egyik pillanatban még a szobában vagy, a következõben már
a folyosón a tudós galetkire támaszkodva. Egy rövid ideig azt gondolod,
hogy megtanultál teleportálni, de a galetki elszomorodó tekintete elárulja,
csak elájultál egy kis idõre. No sebaj, majd legközelebb sikerülni fog.
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ
ellenfél után kutatva. Találtál egy alkalmas barlangot. A kirakott zászlók
alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges
csapdákra. Szerencsére, nincs. Megindulsz elõre.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Nyakigcsáp, egy tekintélyt parancsoló,
kopasz, félszemû, kecskeszakállas, nagydarab férfi. A Halhatatlanok klánjának
egyszerû halandó rangú tagja. Felszerelése: sisak, rövid tõr. Hajrá! Csatakiáltással
vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Nyakigcsáp feléd mozog. Megközelíted Nyakigcsápot. Nyakigcsáp
rád veti magát. Rád vág bal karmával.
(13 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva,
egy rövid tõrrel csap le. Elkerülted. Megtámadod Nyakigcsápot. Gyorsan
felé lendítesz jobb karmoddal. El sem találtad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Nyakigcsáp rád támad. Feléd suhint bal karmával. Elkerülted.
Rövid tõrrel sújt rád. Félrehajoltál. Megtámadod Nyakigcsápot. Felé döfsz
jobb karmoddal. Mellé! Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Nyakigcsáp rád veti magát. Feléd döf bal karmával. El sem
talált, haha. Elõrehajolva, egy rövid tõrrel csap le. Elhibázta. Megtámadod
Nyakigcsápot. Rávágsz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Megmérgezted. Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: Nyakigcsáp
sebzõdik
6 ép-t. Nyakigcsáp regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Nyakigcsáp rád veti magát. Feléd döf bal karmával. Elhibázta.
Egy nevetséges rövid tõrrel próbál lecsapni rád. Félrehajoltál. Megtámadod
Nyakigcsápot. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-4 ép) Mérgezed! Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: Nyakigcsáp
sebzõdik
12 ép-t. Nyakigcsáp regenerálódik.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+13 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
dk 20 |
dobása 20. kalandnak |
Rendben, 20. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
m 3 11 1441 1125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,11) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 3,10) Az északra menõ folyosót követed. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová
érkezel, de nincs itt semmi.
(M 2,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Nocsak, mi ez, zöldségeskert?
Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Útközben észreveszel egy
gyilkos borókát.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
[ld. enc.]
(M 3,8) Irány észak! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 3,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot. [12 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
m 3 10 2222 2215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Moha borítja a falakat,
a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
Elhagyod a labirintust. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
m 3 10 1111 1 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 3,9) Északi irányba folyatod utadat. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót
fedeztél fel.
(M 3,8) Tovább északra! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [7 TVP-t használtál fel,
maradt még 69.]
bb 20 1 1 9 |
több épület meglátogatása |
Kimész a Csarnokból.
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell
hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad.
A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint
sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl
szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy
erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie!
Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A
kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ,
a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt száj fogja megadni: egy zöld, egy kék, egy sárga, egy
piros és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól
odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû
választ. Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz és van, de
én elárulom neked, hogy ezek közül sorban az elsõ a megoldás! A zöld száj
a következõt mondja: A megoldás nem osztható öttel. A kék száj ezt mondja:
A szám nem osztható hárommal. A sárga száj így szól: A válasz 50-nél nagyobb.
Azt mondja a piros száj: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. Egy aprócska
információt a fehér száj is ad: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8.
A remete is elárul valamit: A megfejtés páratlan szám.
(Ha sehogy sem
tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal
- ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92
ap, winropu moha (#22) 11 ap, tejfonál (#28) 11 ap, kötél (#128) 23 ap,
díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ
(#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula
(#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 75 ap, bõr mellvért (#1046) 105 ap, pajzs (#1060) 23
ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 29 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos
öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz
nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11
ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210)
18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap,
gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227)
18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló
(#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11
ap, tõr (#1300) 11 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lebattyogsz a boltba. A boltban Te vagy
az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog
egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de
rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem,
hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt
bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül
hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze
tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat
kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod.
(17. kaland, összesen
25 TVP-t igényel.)
[be 9:] Hazamész a boltból. A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal
kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz
be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, enged meg, hogy bemutatkozzam: Rugort
atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel,
láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított
stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe
az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek
ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó
ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni
a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel
az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a
résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel
jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra.
(21. kaland,
összesen 15 TVP-t igényel.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban
gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ,
fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod
a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan,
minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre,
hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeled egy fehér amõba (#30).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megközelíted
az 1. fehér amõbát. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Megtámadod a
2. fehér amõbát. Odacsapsz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz
belé. A 2. fehér amõba holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. Megtámadod a
3. fehér amõbát. Lecsapsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz
belé. A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Megtámadod
a 4. fehér amõbát. Lesújtasz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). A 4. fehér
amõba kileheli lelkét.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád,
egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy óriási barlangnyílás
tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival.
Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre
felébred benned a kíváncsiság.
(403. kaland, összköltsége 30 TVP.) Valami
mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad.
Ellenfeled egy katapulter (#33).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ.
(8 sebzést
okozott.) A katapulter felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A katapultert próbálod
megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Bûzöd kellemetlen
számára
(5 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Odacsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad.
Szagod látható benyomással van rá
(5 sebzés). A katapulter téged támad.
Odacsap neked jobb mancsával.
(2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a katapultert. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb
karmoddal. Félrehajolt. Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés). A katapulter rád veti
magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** A katapulter téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Mellétrafált
a balfácán. Támadod a katapultert. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Szagodtól fuldoklik
(4 sebzés).
Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A katapulter
sebzõdik 6 ép-t.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. [13 TVP-t használtál fel, maradt
még 26.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért
most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához.
Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon,
nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy
oldaljáratból. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák máris elõtted terem! Megindulsz a sahran rák
felé. Már ott is vagy! A sahran rák téged támad. Feléd döf ollóival.
(1
ép-t sebzõdtél). A sahran rákot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd fojtogatja
(6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) Méreg hatás: A sahran rák
6 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Lesújt rád ollóival.
(4 ép-t sebzõdtél).
A sahran rákot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal.
(7 ép-t sebeztél).
Megmérgezted. Szagod látható benyomással van rá
(4 sebzés). A sahran rák
kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Ideje
enni! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+14% jóllakottság.) [16 TVP-t
használtál fel, maradt még 10.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +12 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 169 sebzést
okoztál, és 141 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
178 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Acsargó Drummand, egy zöld bõrû, kopasz, morbid tetoválásokkal
dekorált, üres tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 1.60 |
[2] IQ: |
5 / 0.15 |
[3] ügyesség: |
5 / 0.85 |
[4] egészség: |
6 / 0.74 |
[5] mágia: |
1 / 0.55 |
[6] gyorsaság: |
3 (1) / 0.49 |
[9] Méret/ép: |
61 / 56 |
Min. méret: |
41 |
Barlangméret: |
62 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
6 / 86% |
Hõsi pont: |
0 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
16% |
Galetki erõ: |
125 / 112 |
Hírnév : |
61 |
Jóllakottság: |
68% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
33 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
17 (0) |
Torzsz. csaták: |
56 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
47 (1) |
Leölt torzszülött: |
58 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.08 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.10 |
[48] mászás: |
3 / 1.32 |
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 2.04 |
[102] sebzõ méreg: |
6
/ 0 |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 1;
PSZ 48 46;
TT 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #8 (7. épület), #15 (4. épület),
#17 (1. épület), #21 (9. épület), #403 (14. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 pikkelyvért (#1015) |
* |
1 maszk (#1090) |
|
1 díszes fejék (#135) |
Ékszerek, kincsek |
|
61 arany (#1) |
* |
1 háromszögszimbólum (#1212) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
Fegyverek |
|
1 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 sötét mák (#23) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
1 mátekel gomba
(#21) |
|
1 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY) Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt
képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen
kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy
az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]
FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY) A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen
legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet
megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az
egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg
tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt
jelenthet a piromádok és a puhányok számára.
KATAPULTER (33. LÉNY) Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények.
Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés
jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag
nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni
a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik,
inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot
a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.