Karakterszám: |
4237 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
31 |
Játékhét: |
1144 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
603 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 15. 6h:19' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 16. |
|
E-mail!
ANDREW KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
4. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 2 üvegcsét.
Kissé már éhezel, ezért csak 50 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû,
emberre hasonlító férfi. (hírneve 1539.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 5.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy megvadult ember.
*ápr. 11.*
Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett.
*ápr. 13.* Törött Nyílt
legyõzte harcban egy hydrafej.
*ápr. 14.* Törött Nyílt legyõzte harcban
egy Astacuidius Maximus.
*ápr. 19.* Törött Nyílt majdnem felfalta egy
hydrafej.
*ápr. 22.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással,
és Törött Nyíl gyõzött.
*ápr. 23.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy hydrafej.
*ápr. 23.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy kíntörpe.
*máj. 27.* Törött
Nyíl csatában legyõzte Mázlit.
*máj. 27.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek
egymással, és Törött Nyíl gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]
a 7946 22751 1 |
tárgy átadása galetkinek |
7946: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 222.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Izgatottan ereszkedsz le
egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába.
Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az elemi rint a parittyával, és lõsz.
(11 sebzést
okoztál.) Az elemi rin mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy vakító fényt.
Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Támadod az elemi rint. Meglóbálva zúzol farkaddal. Nem találtál.
*** 3. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid
elsorvadnak (-3 méretükre). Megtámadod az elemi rint. Elõresuhintasz farkaddal.
Fürgén elhajolt.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy energiafolyamot.
Gyengülsz (-10% támadás).
6 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az elemi
rint. Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad.
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Ahogy leérsz,
küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ
lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled
egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az albinó pókot a parittyával, és lõsz.
(9 sebzést
okoztál.) Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pók rád támad. Megpróbál
megmarni.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Az albinó pókot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(10 ép-t sebeztél). Az albinó pók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
Elhibázta.
*** 3. KÖR *** Támadod az albinó pókot. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(7 ép-t sebeztél). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+16 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy kútszerû aknán
át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat
is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Parittyával meglövöd a förtelemférget.
(2 találattal 28 sebzést
okoztál.) A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik
sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Rebecca, egy vékony, áttetszõ bõrû, piros
szemû, fehér hajú, csápokkal közlekedõ nõ. A következõket látod nála: a
Tél ezüstlánca, csonttõr, bronzmedál, a sas díszes fejpántja, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös
üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához.
Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba
tömnöd! Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról,
a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek,
még az Ellenségrõl is esik szó. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a mahomohi.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A kolónia egy olyan szegletét
keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák
kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy
kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne
valami érdekeset találni itt...
(423. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem:
a kaland során követõt szerezhetsz!] Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ
barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Nyakatekert, egy férfi. A Tolvajok klánjának besurranó
rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, zöld köntös, nagy
pajzs, görbekard, könnyû pikkelyvért, bronzmedál. Elsõ mondatod: "Nõjön
be az orrod lika!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!"
Jól odamondasz neki: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered
a filagóriával!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Nyakatekert csak
tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes.
(+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Találtál
egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Desmond, egy hiányos öltözetû, de ennek ellenére
jólszituált és markáns megjelenésû férfi. A következõket látod nála: láncing,
kristályamulett, a szellemek sárgaréz nyaklánca, díszes fejék, az egyensúly
gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet
foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban
esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Evés
közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Desmond sok dologról
ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Megköszönöd
a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol.
(+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a kisebb agyszívó.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Hamarosan belefeledkezel
a zenébe, szinte öntudatlanul követed a dallamot. Nem számít, hogy néha
hibázol, egyre tökéletesebben megy a dolog. Hirtelen zajra leszel figyelmes.
Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet.
Ellenfeled egy koreni sün (#13).
*** 1. KÖR *** Parittyával meglövöd a koreni sünt.
(2 lövéstõl 24 ép-t sebzõdött.)
A koreni sün hörögve elterül.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%).
Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+8% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb
talán máshol kell próbálkoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 93 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 85 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
304 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Andrew, egy gyönyörû, izmos, inteligens férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 31. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 2.15 |
[2] IQ: |
10 / 0.13 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.05 |
[4] egészség: |
6 / 3.77 |
[5] mágia: |
4 / 1.40 |
[6] gyorsaság: |
8 / 0.65 |
[9] Méret/ép: |
56 / 53 |
Min. méret: |
49 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
33 / 33 |
Képességpont: |
19 / 42% |
Hõsi pont: |
0 (40) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
13% |
Galetki erõ: |
180 / 117 |
Hírnév : |
148 |
Jóllakottság: |
124% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
11 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
153 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
131 (3) |
Leölt torzszülött: |
146 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
8 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (3)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +3% varázstárgy találására;
15%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Készíts fehér gyógyító italt! 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
8 (10) / 3.26 |
[13] elektr.lehelet: |
8 / 2.20 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[26] lõfegyver: |
7 / 5.92 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.10 |
[47] zárnyitás: |
2 / 0.75 |
[48] mászás: |
4 / 2 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.60 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.35 |
[55] szívósság: |
4 / 0 |
[64] átokszórás: |
10 (12) / 2.60 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.30 |
[67] régészet: |
5 / 1.60 |
[68] zene: |
3 / 0.65 |
[69] tanulás: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
farok |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.76 |
[102] rothasztás: |
3 / 0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
5: Közelharc támadás ha 1 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50. |
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 50, és ha
1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki, Prioritás: 50, és ha 1
vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 4 5 8;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #5 (1. épület), #10 (4. épület),
#12 (9. épület), #16 (7. épület), #50 (20. épület), #286 (30. forduló),
#423 (31. forduló), #200 (29. forduló), #430 (27. forduló), #493 (27.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
* |
1 fekete
nadrág (#171) |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
Ékszerek, kincsek |
|
33 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
10 hamis arany (#809) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
* |
1 parittya (#10) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
3 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
5 nordkristály (#146) |
|
3 õsi relikvia (#17) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MAHOMOHI (43. LÉNY) Mulatságos, békaszerû figurák, már ha rájuk nézel,
elfog a kacagás. Pedig nem annyira veszélytelenek, mint hinnéd: bõrüket
apró, hegyes tüskék borítják, és bár gyengék a fizikai harcban, mérgezõ
gázt vagy jéghideg levegõt képesek ellenfelükre lehelni, attól függõen,
hogy melyik tûnik hatékonyabbnak. A mahomohik értelmesek annyira, hogyha
rosszul áll a szénájuk, elmeneküljenek a harcból. Ha mégis meg tudsz ölni
egyet, a húsa zöldvérûek, egyéb részei tejivók számára csemege.
KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY) Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények
az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek,
csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával
táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat
a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik
a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata,
mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba
belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók
és puhányok számára.