Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
61. Beholder találkozó - Végzetúr aukció
61. Beholder találkozó - Túlélők Földje aukció

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-12-14 13:37:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4237-31

Karakterszám: 4237 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 31 Játékhét: 1144
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 603
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 15. 6h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 16.

E-mail!

ANDREW KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 4. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 2 üvegcsét.

Kissé már éhezel, ezért csak 50 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1539.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 5.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy megvadult ember. *ápr. 11.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett. *ápr. 13.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy hydrafej. *ápr. 14.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy Astacuidius Maximus. *ápr. 19.* Törött Nyílt majdnem felfalta egy hydrafej. *ápr. 22.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *ápr. 23.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy hydrafej. *ápr. 23.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy kíntörpe. *máj. 27.* Törött Nyíl csatában legyõzte Mázlit. *máj. 27.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]

a 7946 22751 1 tárgy átadása galetkinek
7946: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]
mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az elemi rint a parittyával, és lõsz. (11 sebzést okoztál.) Az elemi rin mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy vakító fényt. Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az elemi rint. Meglóbálva zúzol farkaddal. Nem találtál.
*** 3. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megtámadod az elemi rint. Elõresuhintasz farkaddal. Fürgén elhajolt.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy energiafolyamot. Gyengülsz (-10% támadás). 6 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az elemi rint. Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad.
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az albinó pókot a parittyával, és lõsz. (9 sebzést okoztál.) Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pók rád támad. Megpróbál megmarni. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Az albinó pókot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol farkaddal. (10 ép-t sebeztél). Az albinó pók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** Támadod az albinó pókot. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+16 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Parittyával meglövöd a förtelemférget. (2 találattal 28 sebzést okoztál.) A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Rebecca, egy vékony, áttetszõ bõrû, piros szemû, fehér hajú, csápokkal közlekedõ nõ. A következõket látod nála: a Tél ezüstlánca, csonttõr, bronzmedál, a sas díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a mahomohi. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (423. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Nyakatekert, egy férfi. A Tolvajok klánjának besurranó rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, zöld köntös, nagy pajzs, görbekard, könnyû pikkelyvért, bronzmedál. Elsõ mondatod: "Nõjön be az orrod lika!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" Jól odamondasz neki: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Nyakatekert csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Desmond, egy hiányos öltözetû, de ennek ellenére jólszituált és markáns megjelenésû férfi. A következõket látod nála: láncing, kristályamulett, a szellemek sárgaréz nyaklánca, díszes fejék, az egyensúly gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Desmond sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a kisebb agyszívó. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

z 19 20 zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Hamarosan belefeledkezel a zenébe, szinte öntudatlanul követed a dallamot. Nem számít, hogy néha hibázol, egyre tökéletesebben megy a dolog. Hirtelen zajra leszel figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet. Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** Parittyával meglövöd a koreni sünt. (2 lövéstõl 24 ép-t sebzõdött.) A koreni sün hörögve elterül.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+8% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

x 20 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

e 30 élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 93 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 85 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 304 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Andrew, egy gyönyörû, izmos, inteligens férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 31. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 2.15
[2] IQ: 10 / 0.13
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.05
[4] egészség: 6 / 3.77
[5] mágia: 4 / 1.40
[6] gyorsaság: 8 / 0.65
[9] Méret/ép: 56 / 53
Min. méret: 49
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 33 / 33
Képességpont: 19 / 42%
Hõsi pont: 0 (40)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 180 / 117
Hírnév : 148
Jóllakottság: 124%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 153 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 131 (3)
Leölt torzszülött: 146 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 8 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (3)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +3% varázstárgy találására; 15%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Készíts fehér gyógyító italt! 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 (10) / 3.26 [13] elektr.lehelet: 8 / 2.20 [16] tüskés bõr: 4 / 0
[26] lõfegyver: 7 / 5.92        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.10 [47] zárnyitás: 2 / 0.75
[48] mászás: 4 / 2 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.60 [51] transzformáció: 3 / 0.60
[54] kereskedelem: 5 / 1.35 [55] szívósság: 4 / 0 [64] átokszórás: 10 (12) / 2.60
[66] lopakodás: 3 / 0.30 [67] régészet: 5 / 1.60 [68] zene: 3 / 0.65
[69] tanulás: 1 / 0        

VÉGTAGOK
farok [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.76 [102] rothasztás: 3 / 0  

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
2. Makró
z 19 20
x 20

HARCI PROGRAMOD
5: Közelharc támadás ha 1 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50.
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 50, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki, Prioritás: 50, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:150% ép:20%; PV 4 5 8;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #5 (1. épület), #10 (4. épület), #12 (9. épület), #16 (7. épület), #50 (20. épület), #286 (30. forduló), #423 (31. forduló), #200 (29. forduló), #430 (27. forduló), #493 (27. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég zöld köntöse (#22751) * 1 fekete csizma (#1122) * 1 fekete nadrág (#171)
* 1 halotti maszk (#1091)

Ékszerek, kincsek
33 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
10 hamis arany (#809) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) * 1 parittya (#10) 1 sziklarepesz (#13)
3 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 2 liánvirág (#24) 3 mitulen fû (#20)
2 sötét mák (#23) 2 üvegcse (#14) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 3 lemúr hártya (#161) 3 nohnetár gumó (#212)
5 nordkristály (#146) 3 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MAHOMOHI (43. LÉNY)
Mulatságos, békaszerû figurák, már ha rájuk nézel, elfog a kacagás. Pedig nem annyira veszélytelenek, mint hinnéd: bõrüket apró, hegyes tüskék borítják, és bár gyengék a fizikai harcban, mérgezõ gázt vagy jéghideg levegõt képesek ellenfelükre lehelni, attól függõen, hogy melyik tûnik hatékonyabbnak. A mahomohik értelmesek annyira, hogyha rosszul áll a szénájuk, elmeneküljenek a harcból. Ha mégis meg tudsz ölni egyet, a húsa zöldvérûek, egyéb részei tejivók számára csemege.



KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY)
Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek, csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata, mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók és puhányok számára.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.