Karakterszám: |
4174 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
113 |
Játékhét: |
681 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
551 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. feb. 28. 2h:24' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. feb. 29. |
|
E-mail!
THRIN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8345.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 25.* Lizzy Marianetta és Törp Eszti megküzdöttek egymással, és Lizzy
Marianetta gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
kno 11 9 15 15 |
11. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a jéglehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a jéglehelet szakértelmed 30. szintre nõtt.
Elköltesz 15 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 16. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
h 8 65 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
m 12 12 8 3322 1122 3322 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 12,13) Délre mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy
szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek!
Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A
kérdése a következõ:
Ha 8 johhtukul 4 hét alatt 96 kiló zöld nyálkát
fal fel, akkor 10 johhtukul 6 hét alatt hány kiló zöld nyálkát eszik meg?
Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel
vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad
az út!
(M 12,14) A folyosó délre tart. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy
alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy halál
sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet,
+10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) A zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást. A sötét elf nekromanta
elmormol egy gránitbõr varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét
elf nekromanta elvarázsol egy titánok szelét. A halál sekrestyése máris
elõtted terem! A halál sekrestyése rád veti magát. Megpróbál megmarni
fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy életszívás varázslatot.
Ellenállsz a varázslatnak. A zöld ekinda a sötét elf nekromanta irányába
megy. A halál sekrestyése téged támad. Támad fogával.
(12 ép-t sebzõdtél).
Feléd suhint jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét
elf nekromantát támadja. A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(67 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol
egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 21 ép-t. Gyógyítja a
sötét elf nekromantát (+1 ép). A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Ezt most megúsztad. A halál sekrestyése
rád veti magát. Támad fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb karmával.
(9 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Támadod
a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(66 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A sötét elf nekromanta
8 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 24 ép-t. Gyógyítja a
sötét elf nekromantát (+23 ép). Magában motyogva, a sötét elf nekromanta
létrehoz egy gránitbõrt. A halál sekrestyése rád veti magát. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával.
(9
ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Megtámadod
a halál sekrestyését. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(69 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A sötét elf nekromanta
8 sebzést
kap.
*** 5. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot.
A sötét elf nekromanta gyógyul 21 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit,
a sötét elf nekromanta elvarázsol egy sötétséget. A varázslat nem hatott
rád. Megrohamozod a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(67 ép-t sebeztél). A zöld ekinda
a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 269 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 51/0.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 26% jut. Zöld ekinda
5. szintre lépett! Elteszed a zsákmányt,
ami 49 arany. A zöld ekinda táplálkozik. (+21% jóllakottság.)
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 17 életpontot.
(-4 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(M 13,14) A térkép szerint itt jobbra mész. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete
ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod
ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 58 arany, a káosz szent
lemezpáncélja és egy gyalogos lándzsa.
(M 14,14) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 14,13) Északi irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út
vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 14,12) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 15,12) A folyosó keletre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 16,12) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy régi, kopott, de
még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele!
Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz,
a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (varázspontod maximális
lett.)
(M 16,13) Merre tovább? Délre! Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz,
hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod,
hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
óriáserõ! A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás!
Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet,
+10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A
mutilátor kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. A mutilátor kölyök rád
veti magát. Odacsap neked jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe
forgatva üt bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Tekergetve
suhint jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van
rád.
(-11 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda a mutilátor kölyköt támadja. A mutilátor kölyök
rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Villámgyorsan elõrevág bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával.
(1
ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-12 ép.) Regenerálsz
(+8 ép)
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda a mutilátor kölyköt támadja. A mutilátor kölyök
rád veti magát. Rád vág jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked
bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Villámgyorsan elõrevág
jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-13 ép.) Támadod a mutilátor
kölyköt. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(66 ép-t sebeztél).
A mutilátor kölyök halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8
ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 55/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+60%). Szolgáidnak 16% jut. Elrakod a zsákmányt, ami
7 drágakõ. A zöld ekinda kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 16 életpontot.
(-4 vp.)
(M 16,14) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Torzszülöttek visítását
hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy fekete özvegy
(#144) [aura: vastag bõr: 5.].
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
óriáserõt. A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást.
Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +10 tûzlehelet,
+10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) A fekete özvegy feléd rohan. A fekete özvegy téged támad. Csáprágóját
próbálja beléd mélyeszteni.
(1 ép-t sebzõdtél). Érzed, ahogy gyilkos kontaktméreg
hatol beléd. Bûze zavar.
(-19 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill.
szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 0/0.] Valamivel
késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Újra a 16,13-es mezõn vagy.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 20 ép-t
gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz
17 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16
életpontot. (-4 vp.)
(M 17,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[74 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
m 1114 2111 1441 1421 1443 115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,12) A folyosó északra tart. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes
trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök
mágikus képességekkel ruházták fel. Nincs értelme beleülni a trónba.
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Körbevizsgálódsz
a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 16,12) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy régi, kopott, de még mindig
méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges,
hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Nem ülsz bele.
(M 16,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A boltíves csarnok kong
az ürességtõl.
(M 14,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,12) Keleti irányba folyatod utadat. A következõ helyszínen nincs semmi
érdekes.
(M 15,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,12) A folyosó nyugatra visz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel,
de nincs itt semmi.
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,13) A folyosó délre visz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de
nincs benne semmi érdekes.
(M 14,12) Északra mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 14,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
m 14 2 8 1443 3334 3334 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,2) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 8,1443) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
(M 3334,3334) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
m 4411 1211 1441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4411,1211) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
(M 1441,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
k 374 310 224 204 461 229 |
kaland elvállalása |
(374. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Az árnyékok megmozdulnak.
Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy
óriáserõ varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zöld ekinda elvarázsol
egy tombolást. Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet,
+10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) A 2. zombi mester máris elõtted terem! Az 1. zombi mester a zöld
ekindát rohamozza. A zombi feléd mozog. A 2. zombi mester téged támad.
Odacsap neked jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi mester a
zöld ekindát támadja. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda és az 1. zombi mester egymással harcolnak.
A 2. zombi mestert próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(57 ép-t sebeztél). A zombi rád veti magát. Lesújt rád
jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi mester rád veti magát. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép) Méreg
hatás: Az 1. zombi mester
9 sebzést kap. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda és az 1. zombi mester egymással harcolnak.
Az 1. zombi mester holtan terül el. Megtámadod a 2. zombi mestert. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(42 ép-t sebeztél). A 2. zombi mester
hörögve elterül. A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg
leheleteddel.
(49 ép-t sebeztél). A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 62/29.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden,
ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+27 varázspont.)
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
(310. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz,
sajnos be van zárva. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót!
Várakozva lépsz be rajta.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 39 arany és egy
barbár lándzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(224. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz
számot adtál meg.)
(204. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ
mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 57 arany, egy barbár
lándzsa és egy díszes fejpánt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szemed kikerekedik a csodálkozástól, majd az örömtõl. Találtál egy Tiume
batyuját, ami egy igazi felszíni tárgy!
(461. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Bízva
ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre:
sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
(229. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban
hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Lefelé
mászol.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Leértél a barlang aljára.
Nocsak, itt van valami: 71 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és
megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap,
törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, üvegcse (#14) 3 ap,
bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás
kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55
ap, nagyobb pókcsatos öv (#178) 129 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bõr mellvért (#1046)
115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, vassisak
(#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap,
csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, vándorcsizma (#1121)
26 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös
(#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap,
hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard
(#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88
ap, az erõ vassisakja (#1526) 222 ap, az erõ díszes fejpántja (#1556) 206
ap, a mágia kék köpenye (#3387) 339 ap, a mágia átlátszó köntöse (#3402)
346 ap, a mágia gyalogos lándzsája (#3582) 364 ap, a védekezés ezüst fejpántja
(#4707) 346 ap, a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) 470 ap, a hatalom
aranyozott nyaklánca (#7033) 648 ap, a kobra nagy pajzsa (#7362) 432 ap,
a gólem hosszúkardja (#8517) 432 ap, az óriás lovagi lemezpáncélja (#8652)
581 ap, az entek sárgaréz nyaklánca (#9731) 275 ap, a mágus díszes fejpántja
(#10106) 266 ap, a mágus csontamulettje (#10197) 415 ap, a mágus márványgyûrûje
(#10226) 266 ap, a merénylõ halotti maszkja (#10991) 266 ap, a merénylõ
kõamulettje (#11096) 266 ap, a merénylõ csonttõre (#11201) 266 ap, a tudós
vassisakja (#11426) 281 ap, a lich csepp fülbevalója (#12056) 261 ap, a
mentát barbár lándzsája (#13031) 281 ap, a sebesség ezüst fülbevalója (#13407)
408 ap, a sebesség könnyû nyílpuskája (#13436) 310 ap, a majom szárnyas
sisakja (#14127) 432 ap, a majom csatos öve (#14216) 261 ap, a sas szárnyas
sisakja (#15927) 432 ap, az elefánt utazóköpenye (#16436) 261 ap, a természet
csatos öve (#16916) 261 ap, a bölcsesség csontamulettje (#17847) 415 ap,
a torony díszes fejpántja (#18206) 266 ap, a torony ezüst fejpántja (#18207)
415 ap, a torony kõamulettje (#18296) 266 ap, az energia díszes fejpántja
(#18656) 266 ap, az energia vándorcsizmája (#18671) 266 ap, az energia
kõamulettje (#18746) 266 ap, az energia könnyû íja (#18821) 281 ap, a sebezhetetlenség
vassisakja (#19526) 281 ap, a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 266 ap,
a tökéletesség hosszúkardja (#22017) 501 ap, a tûz zöld köntöse (#22301)
146 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég kõamulettje (#22796)
146 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 190 ap, az enyészet barbár
lándzsája (#23381) 162 ap, a villám kerek pajzsa (#23561) 162 ap, a villám
sárga öve (#23667) 270 ap, a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 155 ap,
a villám karikaszimbóluma (#23711) 155 ap, a villám malachit karkötõje
(#23741) 146 ap, a villám gyalogos lándzsája (#23832) 295 ap, a méreg díszes
pikkelyvértje (#23967) 333 ap, a méreg csatos öve (#24116) 142 ap, a regenerálódás
barbár lándzsája (#24731) 162 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 155 ap,
a teknõs bíbor láncinge (#25332) 406 ap, a teknõs kék köpenye (#25437)
270 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 277 ap, a szalamandra hosszú
íja (#26022) 295 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 162 ap, a sav kék
köpenye (#26787) 270 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417) 295 ap,
a légzés hosszú íja (#27822) 73 ap, az angyalok kõamulettje (#28196) 146
ap, az ellenállás csillogó fejpántja (#28558) 470 ap, a bûz csontamulettje
(#29097) 277 ap, a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 190 ap, a bûz nehéz
nyílpuskája (#29187) 333 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 146 ap.
Automatikus eladás: Eladod a tûz könnyû láncingét 62 aranyért. Eladsz 3
barbár lándzsát 30 aranyért. Eladsz 1 zöld köntöst 6 aranyért. Eladod a
yeti vassisakját 40 aranyért. Eladod a teknõs kardját 19 aranyért. Eladod
a torony hosszú íját 107 aranyért. Eladod a sebezhetetlenség díszes karkötõjét
102 aranyért. Eladod az erõ ezüst fejpántját 85 aranyért. Eladod a mágus
vándorcsizmáját 66 aranyért. Eladod a káosz förtelmes karkötõjét 140 aranyért.
Eladod a káosz pulzáló íját 100 aranyért. Eladod a regenerálódás könnyû
nyílpuskáját 47 aranyért. Eladod az ellenállás vándorcsizmáját 36 aranyért.
Eladod az ellenállás görbekardját 40 aranyért. Eladod a merénylõ könnyû
nyílpuskáját 77 aranyért. Eladod az energia halotti maszkját 66 aranyért.
Eladod a pontosság könnyû íját 55 aranyért. Eladod a mágus díszes pikkelyvértjét
116 aranyért. Eladod a káosz lordjának pajzsát 107 aranyért. Eladsz 1 bõr
mellvértet 28 aranyért. Eladsz 1 gyûrût 2 aranyért. Eladod a teknõs karikaszimbólumát
38 aranyért. Eladsz 1 hosszúkardot 22 aranyért. Eladod a bûz könnyû íját
40 aranyért. Eladod az angyalok karikaszimbólumát 38 aranyért. Eladod az
energia övét 29 aranyért. Eladsz 1 csizmát 2 aranyért. Eladsz 1 könnyû
pikkelyvértet 17 aranyért. Eladod a gladiátor utazóköpenyét 64 aranyért.
Eladod a káosz fehér pajzsát 53 aranyért. Eladod a túlélés szárnyas sisakját
107 aranyért. Eladod a mágia könnyû pikkelyvértjét 62 aranyért. Eladod
a káosz türkisz lemezpáncélját 101 aranyért. Eladod a szívósság kerek pajzsát
69 aranyért. Eladsz 1 malachit karkötõt 6 aranyért. Eladsz 1 márványgyûrût
6 aranyért. Eladsz 1 gyalogos lándzsát 22 aranyért. Eladsz 1 díszes fejpántot
6 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Hazamész a boltból.
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye.
Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Észreveszel 1
sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod
a lelet feltárását. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid
egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõt. A
zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe,
mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10
savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A sötét
elf nekromanta elõhív egy gránitbõr varázslatot. Magában motyogva, a sötét
elf nekromanta létrehoz egy titánok szelét. A halál sekrestyése feléd mozog.
A halál sekrestyése rád veti magát. Támad fogával.
(11 ép-t sebzõdtél).
Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8
ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy életszívást. A zöld ekinda
16 sebzést kap. A zöld ekinda a sötét elf
nekromanta felé mozog. A halál sekrestyése rád veti magát. Harapni próbál
fogával.
(20 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél).
A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Támadod a halál sekrestyését.
Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(65 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A sötét elf nekromanta
9 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** A sötét elf nekromanta varázshatalma segítségével elmond
egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 25 ép-t. Gyógyítja a
sötét elf nekromantát (+9 ép). A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy sötétség! Nem hat rád. A halál sekrestyése rád támad.
Acsarogva harapni próbál fogával.
(11 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb
karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja.
Megtámadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(62 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép) Méreg: A sötét elf nekromanta
sebzõdik 9 ép-t.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol
egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a halál sekrestyését (+27 ép). A sötét
elf nekromanta gyógyul 26 ép-t. A sötét elf nekromanta elõhív egy gránitbõr
varázslatot. A halál sekrestyése téged támad. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(11 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. A halál
sekrestyését próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(64 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése kileheli lelkét. Regenerálsz (+8
ép) Mérgezõdik: A sötét elf nekromanta
sebzõdik 18 ép-t.
*** 5. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmond egy gyógyító szellõ varázslatot.
A sötét elf nekromanta gyógyul 20 ép-t. A sötét elf nekromanta rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Nem hat rád. Megközelíted
a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Kitátod szádat,
és beborítod jeges leheleteddel.
(70 ép-t sebeztél). A sötét elf nekromanta
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 261 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 35/16.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 25% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami az ügyesség zöld
köntöse, 6 drágakõ és 46 arany. A zöld ekinda táplálkozik. (+21% jóllakottság.)
Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hurrá! Kiástál
valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a gyorsaság nagy pajzsa.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
17 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy gránittömbökbõl
épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat
építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze
sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit.
(339. kaland, összköltsége 45 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is
szembe kell nézned.] Nocsak, mit találtál! 1
muskil ! Óvatosan begyûjtöd.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy díszes fejpánt.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nini, mi van itt: egy
régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek
az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni.
(+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Bár most nem találtál semmit,
nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
rémcserjét. Folytatod a régészkedést.
A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy óriáspók (#89)
és egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót.
17 ép-t sebzõdtél. A zöld ekinda
21 ép-t sebzõdik. A zöld ekinda holtan
terül el. Megközelíted az óriáspókot. Az óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson.
Támadod az óriáspókot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(52 ép-t
sebeztél). Az óriáspók rád támad. Harapni próbál.
(1 ép-t sebzõdtél). Bénító
méreg hatol beléd. Gyengülsz (-27% támadás). Szagától fuldoklasz.
(-12
ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus elmormol egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz
(-26% támadás).
Sebzõdsz 21 ép-t. Támadod az óriáspókot. Kitátod szádat,
és beborítod jeges leheleteddel.
(49 ép-t sebeztél). Az óriáspók holtan
terül el. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót.
Rezisztálod a varázslatot. A káoszmágus irányába mozogsz. A káoszmágust
próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(49 ép-t
sebeztél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál
csókját.
Sebzõdsz 26 ép-t. Megtámadod a káoszmágust. Nagy levegõt veszel,
és dermesztõ hideget köpsz rá.
(46 ép-t sebeztél). A káoszmágus hörögve
elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 0/21.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+110%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy
bronz mellvért és 61 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nocsak,
egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 370. A tengeri kereskedelem
többé-kevésbé rendszeressé válik az északkeleti kontinenssel, amelyet Vörös
Földnek neveznek el. A mintegy két hónap hajóútra levõ, mérsékelt éghajlatú
kontinenst láthatólag nem érintette a világégés, primitív kultúrájú bennszülöttek
lakják, akiket a hódítók rabszolgasorba hajtanak.
(Feltételes gyógyítás
templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled
egy szárazföldi uborka (#97).
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid
kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy tombolás varázslatot. Megközelíted
a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka közelebb jön, hogy támadhasson.
A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(47 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka rád veti magát.
Megpróbál megmarni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Bûze fojtogat.
(-1 ép.) Regenerálsz (+8 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda a szárazföldi uborkát rohamozza. A zöld ekinda
a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni.
Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(47 ép-t sebeztél). A
szárazföldi uborka téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Szagától fuldoklasz.
(-1 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi
uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 63/4.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+34%). Szolgáidnak is jut 9%. Ez bizony nem hiányzott!
Hol is tartottál? Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz:
a káosz végzetes maszkja.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a
környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+27 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
elonotichlant. Folytatod a lelet feltárását.
Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156)
[aura: 6-os méretû 14-es szintû jobb karom.] és egy sötét elf nekromanta
(#142).
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
óriáserõ. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás.
Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet,
+10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A
sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt.
A sötét elf nekromanta elmormol egy titánok szele varázslatot. A halál
sekrestyése máris elõtted terem! A halál sekrestyése rád támad. Harapásra
nyitja száját, támad fogával.
(23 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol
egy életszívást. Nem hat rád. A zöld ekinda a sötét elf nekromanta irányába
megy. A halál sekrestyése rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(13 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). A halál
sekrestyését próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(65 ép-t sebeztél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja.
Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A sötét elf nekromanta
9 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot.
Gyógyítja a halál sekrestyését (+20 ép). A sötét elf nekromanta visszanyer
12 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol
egy sötétséget. Nem hat rád. A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra
tátva harap fogával.
(11 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával.
(4 ép-t
sebzõdtél). Támadod a halál sekrestyését. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(65 ép-t sebeztél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát
támadja. Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A sötét elf nekromanta
18 sebzést
kap.
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot.
Gyógyítja a halál sekrestyését (+22 ép). A sötét elf nekromanta gyógyul
23 ép-t. A sötét elf nekromanta elmond egy gránitbõr varázslatot. A zöld
ekinda a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyése téged támad.
Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Feléd döf
jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Támadod a halál sekrestyését. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(72 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése
kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép) Méreg: A sötét elf nekromanta
18 sebzést
kap.
*** 5. KÖR *** A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy gyógyító szellõ. A sötét elf nekromanta gyógyul 26 ép-t. Heves kézmozdulatok
közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. A varázslat nem
hatott rád. A sötét elf nekromanta felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod
a sötét elf nekromantát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz
rá.
(67 ép-t sebeztél). A sötét elf nekromanta kileheli lelkét. Regenerálsz
(+8 ép)
[A csatában összesen 269 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 36/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+85%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 25%. Elteszed a zsákmányt, ami az elefánt díszes fejpántja
és 69 arany. A zöld ekinda habzsolja az ételt. (+21% jóllakottság.) Nos,
hol is tartottál az ásatásban? Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi
páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+2
õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad.
20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t.
(-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
mézfû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a villám márványgyûrûje.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat
mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+27 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy
elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet,
+10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.)
(-12 vp.) A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt.
A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Magában
motyogva, az elektromancer létrehoz egy elektromos falat. Az elektraton
elõhív egy villámsújtás varázslatot.
14 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz
(+8 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy villámsújtást.
Ellenállsz a varázslatnak. Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy
villámsújtást.
12 ép-t sebzõdtél. A zöld ekinda az elektraton felé mozog.
A zöld ekinda
20 sebzést kap az elektromos faltól. Megközelíted az elektromancert.
18 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. A zöld ekinda az elektratont
támadja. Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod az
elektromancert. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(66
ép-t sebeztél). Az elektromancer holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 51/20.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit és 31 arany.
A gyomrod korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+38% jóllakottság.) Ez bizony
nem hiányzott! Hol is tartottál? Furcsa csontokat találsz - csökevényes
végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli,
hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
Gyógyulsz 18 életpontot. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
be 29 30 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1600 aranyat kívánsz eljátszani, 16 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség
itala.
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[8. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak.
Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 ragálygomba.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 gyilkos boróka.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 500 arany.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 védelem itala.
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 aranydukát.
[ld. enc.]
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni
a kihívást. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Cerberus, egy barna szõrû, vörös szemû, hegyes fülû, erõs
testalkatú, galetki férfi. [aura: álcázás: 14.] A Mágusok klánjának idézõ
rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, az entek könnyû
íja, ozin fülkarika, ében láncing, a majom márványgyûrûje, Fairlight sipkája,
a mágia smaragdja, a kobra vándorcsizmája, a káosz õrült karkötõje, rubin
mágusbot, a kobra sárgaréz nyaklánca, a siker ezüstveretes öve, az elfek
háromszögszimbóluma, a ragadozó kék köpenye, az Örökkévalóság Rubinja,
Abarrun fülbevalója, a jég díszes karkötõje, a mágia kõamulettje, a mágia
márványgyûrûje. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat
a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra.
Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Beszélgetni
kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... No,
most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az elit törpe
harcos.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt
és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1369 sebzést okoztál, és 426
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
301 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Thrin, egy barátságos mosolyú, környezetét kíváncsi tekintettel
fürkészõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 113. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (8) / 4.20 |
[2] IQ: |
18 / 17.93 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.55 |
[4] egészség: |
7 / 0.96 |
[5] mágia: |
9 / 3.14 |
[6] gyorsaság: |
8 (10) / 0.79 |
[9] Méret/ép: |
128 (132) / 128 |
Min. méret: |
118 |
Barlangméret: |
131 |
|
|
Varázspont: |
118 / 23 |
Képességpont: |
25 / 52% |
Hõsi pont: |
23 (10) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
3% |
Galetki erõ: |
659 / 173 |
Hírnév : |
988 |
Jóllakottság: |
198% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
36 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
25 (0) |
Torzsz. csaták: |
686 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
620 (8) |
Leölt torzszülött: |
943 (15) |
Pszi csaták: |
49 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
33
(0) |
Ájulások száma: |
25 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (30)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +30% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as
intelligenciát! 2.) Hozz egy varázskövet! 3.) Mutass be 50 õsi relikviát.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
30 (33) / 8.07 |
[13] elektr.lehelet: |
17 / 5.31 |
[15] regeneráció: |
16 / 0 |
[17] vastag bõr: |
16 (21) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (7) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
8 (9) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
7 (8) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 (6) / 0.89 |
[24] rezisztencia: |
19 (21) / 0 |
[34] párbajozás: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
6 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.06 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.52 |
[48] mászás: |
6 / 3.10 |
[49] rugalmasság: |
5 / 2.33 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 / 2.44 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.22 |
[52] auraészlelés: |
4 / 1.46 |
[53] ékszerészet: |
6 / 0.29 |
[54] kereskedelem: |
6 / 4.33 |
[55] szívósság: |
13 / 1.62 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 (11) / 0.93 |
[57] gyógynövények: |
8 (13) / 4.77 |
[58] nyomkeresés: |
12 / 2.79 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 0.34 |
[60] pszi támadás: |
11 / 1.83 |
[61] pszi energia: |
10 / 2.88 |
[62] lopás: |
6 / 0.72 |
[63] éberség: |
5 / 0.45 |
[64] átokszórás: |
6 / 2.20 |
[65] álcázás: |
25 / 5.71 |
[66] lopakodás: |
5 / 1.95 |
[67] régészet: |
9 / 5.67 |
[68] zene: |
6 / 1.84 |
[69] tanulás: |
12 / 2.13 |
[70] idézés: |
9 / 2.72 |
[71] javítás: |
8 / 0.08 |
[73] felderítés: |
7 / 1.67 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 2.53 |
[102] vámpirizáció: |
1
/ 0 |
a Kõ Kardja |
bal karom |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 2.05 |
[105] rothasztás: |
1
/ 0 |
|
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.17 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.24 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
7 / 0 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
2 / 1.32 |
[15] jégpajzs: |
2 / 1.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 / 0.24 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 / 8.13 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 3.83 |
[157] láthatatlanság: |
9 / 0 |
[128] pszi csáp: |
10 / 0.52 |
[151] sárkánylehelet: |
10 / 8.28 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.82 |
[132] tudati méreg: |
9 / 1.08 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (60%): |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (100%): |
151
sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. lista (100%): |
151 sárkán |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] zöld ekinda |
58/34 |
181% |
200% |
5 / 1.22 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
kf 194 |
ism 5 |
vd 92 |
kf 3776 |
m 11 1 2223 2213 2213 3333 |
|
2. Makró |
pv 4 3 5 8 |
ism 3 |
p |
pv 5 3 4 8 |
|
3. Makró |
pv 1 |
ism 3 |
p |
pv 5 4 3 8 |
|
4. Makró |
szl 90 |
ism 3 |
vd |
szl 20 |
|
5. Makró |
kf 194 |
szl 90 |
ism 3 |
vd 73 |
szl 20 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 27 50 61;
VI erõ:300% ép:30%;
PV 5
3 4 8;
PSZ 59 47 46 56 66 48;
HE 1;
PT 2;
I 20 5 30;
HU 13 4 380;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület),
#22 (3. épület), #30 (8. épület), #339 (113. forduló), #225 (108. forduló),
#295 (112. forduló), #382 (111. forduló), #345 (111. forduló), #300
(111. forduló), #215 (111. forduló), #491 (111. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyorsaság nagy pajzsa (#3762) |
|
1 a káosz szent lemezpáncélja (#29814)
|
|
1 a káosz végzetes maszkja (#28104) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1 az elefánt
díszes fejpántja (#16406) |
|
1 az ügyesség zöld köntöse (#2501) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 díszes
fejpánt (#1106) |
|
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi
maszk (#232) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
|
2887
arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
192 drágakõ (#2) |
|
548 hamis arany (#809) |
* |
1 kék mutációs gyûrû (#190)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 vörös karkötõ (#281) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
|
4 ezüst tóken (#763) |
|
2 fekete csuha (#586) |
|
5 fekete dukát (#218)
|
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
2 Tiume batyuja (#529)
|
Fegyverek |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
4 ében tündekard (#132) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
10 csótányláb
(#25) |
|
7 elfu moha (#33) |
|
12 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
22 gyilkos boróka (#27) |
|
8 hatalom kék
itala (#58) |
|
19 hónakkupók (#30) |
|
13 hõsiesség itala (#52) |
|
2 jéglehelet itala
(#54) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76)
|
|
14 mátekel gomba (#21) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
21 mézfû (#29)
|
|
24 mitulen fû (#20) |
|
4 muskil (#37) |
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
34 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
7 sárga gyógyital (#61)
|
|
13 sárkányvirág (#32) |
|
12 sötét mák (#23) |
|
3 szemani gomba (#36)
|
|
17 tejfonál (#28) |
|
20 üvegcse (#14) |
|
10 védelem itala (#59) |
|
12 velparaj (#35) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
9 barna manakõ (#149) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
1 duzzadt xenópete
(#479) |
|
16 ekinda haj (#147) |
|
5 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151) |
|
5 lemúr hártya (#161) |
|
17 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
9 molitár háj (#165) |
|
6 nohnetár gumó (#212) |
|
10 nordkristály (#146)
|
|
55 õsi relikvia (#17) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236)
|
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
3 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete
(#278) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a yeti
márványgyûrûje #26426 (5), a villám karkötõje #23740 (3), a sün kék köpenye
#24987 (9), a légzés malachit karkötõje #27791 (5), az enyészet rövid tõre
#23352 (9), az ellenállás fekete csizmája #28572 (9), a regenerálódás halotti
maszkja #24491 (5), a tökéletesség vas lemezpáncélja #21701 (12), a jég
kõamulettje #22796 (5), a jég kerek pajzsa #22661 (5), az angyalok ezüst
nyaklánca #28182 (9), az ellenállás könnyû íja #28721 (5), a sebezhetetlenség
szimbóluma #19660 (4), a gyorsaság vassisakja #3776 (7).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1354 arany (#1), 3 ragálygomba
(#26), 1 sötét mák (#23), 1 az ügyesség zöld köntöse (#2501), 1 a gyorsaság
nagy pajzsa (#3762), 2 hõsiesség itala (#52), 1 gyilkos boróka (#27),
3 védelem itala (#59), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 elektronit (#141),
1 bronz mellvért (#1047), 1 a káosz végzetes maszkja (#28104), 13 drágakõ
(#2), 1 az elefánt díszes fejpántja (#16406), 1 a villám márványgyûrûje
(#23726), 1 ezüst tóken (#763), 1 aranydukát (#437), 1 duzzadt xenópete
(#479), 8 õsi relikvia (#17), 1 elonotichlan (#31), 1 mézfû (#29),
1 a káosz szent lemezpáncélja (#29814), 1 Tiume batyuja (#529), 1 rémcserje
(#34), 1 muskil (#37).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278), 1 a tûz könnyû
láncinge (#22181), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 zöld köntös (#1151),
1 a yeti vassisakja (#26276), 1 a teknõs kardja (#25615), 1 a torony
hosszú íja (#18372), 1 a sebezhetetlenség díszes karkötõje (#19692),
1 az erõ ezüst fejpántja (#1557), 1 a mágus vándorcsizmája (#10121),
1 a káosz förtelmes karkötõje (#2154), 1 a káosz pulzáló íja (#22884),
1 a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686), 1 õskõ (#8), 1 az ellenállás
vándorcsizmája (#28571), 1 az ellenállás görbekardja (#28766), 1 a merénylõ
könnyû nyílpuskája (#11186), 1 az energia halotti maszkja (#18641), 1
a pontosság könnyû íja (#4421), 1 a mágus díszes pikkelyvértje (#10017),
1 a káosz lordjának pajzsa (#17274), 1 bõr mellvért (#1046), 1 gyûrû
(#1225), 1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511), 1 hosszúkard (#1317),
1 a bûz könnyû íja (#29171), 1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211),
1 az energia öve (#18715), 1 csizma (#1120), 1 könnyû pikkelyvért (#1016),
1 a gladiátor utazóköpenye (#6086), 1 a káosz fehér pajzsa (#6924),
1 a túlélés szárnyas sisakja (#21327), 1 a mágia könnyû pikkelyvértje
(#3266), 1 a káosz türkisz lemezpáncélja (#6414), 1 a szívósság kerek
pajzsa (#14561), 1 malachit karkötõ (#1241), 1 márványgyûrû (#1226).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYDUKÁT (437. TÁRGY) Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári
pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket
számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az
"aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ
ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen
fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges
- nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik
legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így
ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.
ELIT TÖRPE HARCOS (162. LÉNY) A törpének nevezett "értelmes" faj egyik
fejlettebb képviselõje. Kinézetre olyan mint egy harci törpe, hatalmas
szakálla felett vadul villog a szeme. Érthetetlen módon karja helyett egy
harci bárdot használ a csatában, de meg kell hagyni, hogy azt viszont jól
forgatja, ha valakit eltalál, annak komoly gondjai keletkeznek. A méreggel,
és mágiával szemben törpéhez méltóan jól védett.