Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló

A lista folytatása...
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
61. Beholder találkozó - Végzetúr aukció
61. Beholder találkozó - Túlélők Földje aukció

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-12-09 17:36:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-12-09 17:36:14 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-12-09 17:36:20 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4174-113

Karakterszám: 4174 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 113 Játékhét: 681
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 551
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. feb. 28. 2h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2024. feb. 29.

E-mail!

THRIN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8345.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 25.* Lizzy Marianetta és Törp Eszti megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

kno 11 9 15 15 11. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a jéglehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a jéglehelet szakértelmed 30. szintre nõtt. Elköltesz 15 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

h 8 65 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

m 12 12 8 3322 1122 3322 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 12,13) Délre mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Ha 8 johhtukul 4 hét alatt 96 kiló zöld nyálkát fal fel, akkor 10 johhtukul 6 hét alatt hány kiló zöld nyálkát eszik meg?
Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 12,14) A folyosó délre tart. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást. A sötét elf nekromanta elmormol egy gránitbõr varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy titánok szelét. A halál sekrestyése máris elõtted terem! A halál sekrestyése rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy életszívás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A zöld ekinda a sötét elf nekromanta irányába megy. A halál sekrestyése téged támad. Támad fogával. (12 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (67 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 21 ép-t. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+1 ép). A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Ezt most megúsztad. A halál sekrestyése rád veti magát. Támad fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Támadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (66 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A sötét elf nekromanta 8 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 24 ép-t. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+23 ép). Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy gránitbõrt. A halál sekrestyése rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Megtámadod a halál sekrestyését. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (69 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A sötét elf nekromanta 8 sebzést kap.
*** 5. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. A sötét elf nekromanta gyógyul 21 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy sötétséget. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (67 ép-t sebeztél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. A sötét elf nekromanta halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 269 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 51/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut. Zöld ekinda 5. szintre lépett! Elteszed a zsákmányt, ami 49 arany. A zöld ekinda táplálkozik. (+21% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 17 életpontot. (-4 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(M 13,14) A térkép szerint itt jobbra mész. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 58 arany, a káosz szent lemezpáncélja és egy gyalogos lándzsa.
(M 14,14) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 14,13) Északi irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 14,12) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 15,12) A folyosó keletre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,12) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (varázspontod maximális lett.)
(M 16,13) Merre tovább? Délre! Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A mutilátor kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. A mutilátor kölyök rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-11 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda a mutilátor kölyköt támadja. A mutilátor kölyök rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-12 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda a mutilátor kölyköt támadja. A mutilátor kölyök rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-13 ép.) Támadod a mutilátor kölyköt. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (66 ép-t sebeztél). A mutilátor kölyök halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 55/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+60%). Szolgáidnak 16% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 7 drágakõ. A zöld ekinda kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.)
(M 16,14) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144) [aura: vastag bõr: 5.].

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A fekete özvegy feléd rohan. A fekete özvegy téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Érzed, ahogy gyilkos kontaktméreg hatol beléd. Bûze zavar. (-19 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 0/0.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Újra a 16,13-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.)
(M 17,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 17,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[74 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

m 1114 2111 1441 1421 1443 115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,12) A folyosó északra tart. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Nincs értelme beleülni a trónba.
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 16,12) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Nem ülsz bele.
(M 16,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 14,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 14,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,12) Keleti irányba folyatod utadat. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 15,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,12) A folyosó nyugatra visz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,13) A folyosó délre visz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 14,12) Északra mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 14,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

m 14 2 8 1443 3334 3334 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,2) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 8,1443) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 3334,3334) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

m 4411 1211 1441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4411,1211) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 1441,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

k 374 310 224 204 461 229 kaland elvállalása
(374. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zöld ekinda elvarázsol egy tombolást. Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A 2. zombi mester máris elõtted terem! Az 1. zombi mester a zöld ekindát rohamozza. A zombi feléd mozog. A 2. zombi mester téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi mester a zöld ekindát támadja. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda és az 1. zombi mester egymással harcolnak. A 2. zombi mestert próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (57 ép-t sebeztél). A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi mester rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép) Méreg hatás: Az 1. zombi mester 9 sebzést kap. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda és az 1. zombi mester egymással harcolnak. Az 1. zombi mester holtan terül el. Megtámadod a 2. zombi mestert. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (42 ép-t sebeztél). A 2. zombi mester hörögve elterül. A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (49 ép-t sebeztél). A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 62/29.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden, ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+27 varázspont.)
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.

(310. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 39 arany és egy barbár lándzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(224. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)

(204. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 57 arany, egy barbár lándzsa és egy díszes fejpánt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szemed kikerekedik a csodálkozástól, majd az örömtõl. Találtál egy Tiume batyuját, ami egy igazi felszíni tárgy!

(461. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(229. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Leértél a barlang aljára.
Nocsak, itt van valami: 71 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, nagyobb pókcsatos öv (#178) 129 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, az erõ vassisakja (#1526) 222 ap, az erõ díszes fejpántja (#1556) 206 ap, a mágia kék köpenye (#3387) 339 ap, a mágia átlátszó köntöse (#3402) 346 ap, a mágia gyalogos lándzsája (#3582) 364 ap, a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 346 ap, a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) 470 ap, a hatalom aranyozott nyaklánca (#7033) 648 ap, a kobra nagy pajzsa (#7362) 432 ap, a gólem hosszúkardja (#8517) 432 ap, az óriás lovagi lemezpáncélja (#8652) 581 ap, az entek sárgaréz nyaklánca (#9731) 275 ap, a mágus díszes fejpántja (#10106) 266 ap, a mágus csontamulettje (#10197) 415 ap, a mágus márványgyûrûje (#10226) 266 ap, a merénylõ halotti maszkja (#10991) 266 ap, a merénylõ kõamulettje (#11096) 266 ap, a merénylõ csonttõre (#11201) 266 ap, a tudós vassisakja (#11426) 281 ap, a lich csepp fülbevalója (#12056) 261 ap, a mentát barbár lándzsája (#13031) 281 ap, a sebesség ezüst fülbevalója (#13407) 408 ap, a sebesség könnyû nyílpuskája (#13436) 310 ap, a majom szárnyas sisakja (#14127) 432 ap, a majom csatos öve (#14216) 261 ap, a sas szárnyas sisakja (#15927) 432 ap, az elefánt utazóköpenye (#16436) 261 ap, a természet csatos öve (#16916) 261 ap, a bölcsesség csontamulettje (#17847) 415 ap, a torony díszes fejpántja (#18206) 266 ap, a torony ezüst fejpántja (#18207) 415 ap, a torony kõamulettje (#18296) 266 ap, az energia díszes fejpántja (#18656) 266 ap, az energia vándorcsizmája (#18671) 266 ap, az energia kõamulettje (#18746) 266 ap, az energia könnyû íja (#18821) 281 ap, a sebezhetetlenség vassisakja (#19526) 281 ap, a ragadozó vándorcsizmája (#20021) 266 ap, a tökéletesség hosszúkardja (#22017) 501 ap, a tûz zöld köntöse (#22301) 146 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég kõamulettje (#22796) 146 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 190 ap, az enyészet barbár lándzsája (#23381) 162 ap, a villám kerek pajzsa (#23561) 162 ap, a villám sárga öve (#23667) 270 ap, a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 155 ap, a villám karikaszimbóluma (#23711) 155 ap, a villám malachit karkötõje (#23741) 146 ap, a villám gyalogos lándzsája (#23832) 295 ap, a méreg díszes pikkelyvértje (#23967) 333 ap, a méreg csatos öve (#24116) 142 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 162 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 155 ap, a teknõs bíbor láncinge (#25332) 406 ap, a teknõs kék köpenye (#25437) 270 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 277 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 295 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 162 ap, a sav kék köpenye (#26787) 270 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417) 295 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 73 ap, az angyalok kõamulettje (#28196) 146 ap, az ellenállás csillogó fejpántja (#28558) 470 ap, a bûz csontamulettje (#29097) 277 ap, a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 190 ap, a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 333 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 146 ap.
Automatikus eladás: Eladod a tûz könnyû láncingét 62 aranyért. Eladsz 3 barbár lándzsát 30 aranyért. Eladsz 1 zöld köntöst 6 aranyért. Eladod a yeti vassisakját 40 aranyért. Eladod a teknõs kardját 19 aranyért. Eladod a torony hosszú íját 107 aranyért. Eladod a sebezhetetlenség díszes karkötõjét 102 aranyért. Eladod az erõ ezüst fejpántját 85 aranyért. Eladod a mágus vándorcsizmáját 66 aranyért. Eladod a káosz förtelmes karkötõjét 140 aranyért. Eladod a káosz pulzáló íját 100 aranyért. Eladod a regenerálódás könnyû nyílpuskáját 47 aranyért. Eladod az ellenállás vándorcsizmáját 36 aranyért. Eladod az ellenállás görbekardját 40 aranyért. Eladod a merénylõ könnyû nyílpuskáját 77 aranyért. Eladod az energia halotti maszkját 66 aranyért. Eladod a pontosság könnyû íját 55 aranyért. Eladod a mágus díszes pikkelyvértjét 116 aranyért. Eladod a káosz lordjának pajzsát 107 aranyért. Eladsz 1 bõr mellvértet 28 aranyért. Eladsz 1 gyûrût 2 aranyért. Eladod a teknõs karikaszimbólumát 38 aranyért. Eladsz 1 hosszúkardot 22 aranyért. Eladod a bûz könnyû íját 40 aranyért. Eladod az angyalok karikaszimbólumát 38 aranyért. Eladod az energia övét 29 aranyért. Eladsz 1 csizmát 2 aranyért. Eladsz 1 könnyû pikkelyvértet 17 aranyért. Eladod a gladiátor utazóköpenyét 64 aranyért. Eladod a káosz fehér pajzsát 53 aranyért. Eladod a túlélés szárnyas sisakját 107 aranyért. Eladod a mágia könnyû pikkelyvértjét 62 aranyért. Eladod a káosz türkisz lemezpáncélját 101 aranyért. Eladod a szívósság kerek pajzsát 69 aranyért. Eladsz 1 malachit karkötõt 6 aranyért. Eladsz 1 márványgyûrût 6 aranyért. Eladsz 1 gyalogos lándzsát 22 aranyért. Eladsz 1 díszes fejpántot 6 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal
Hazamész a boltból.

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõt. A zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A sötét elf nekromanta elõhív egy gránitbõr varázslatot. Magában motyogva, a sötét elf nekromanta létrehoz egy titánok szelét. A halál sekrestyése feléd mozog. A halál sekrestyése rád veti magát. Támad fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A zöld ekinda 16 sebzést kap. A zöld ekinda a sötét elf nekromanta felé mozog. A halál sekrestyése rád veti magát. Harapni próbál fogával. (20 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Támadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (65 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A sötét elf nekromanta 9 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** A sötét elf nekromanta varázshatalma segítségével elmond egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése gyógyul 25 ép-t. Gyógyítja a sötét elf nekromantát (+9 ép). A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötétség! Nem hat rád. A halál sekrestyése rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Megtámadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (62 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép) Méreg: A sötét elf nekromanta sebzõdik 9 ép-t.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a halál sekrestyését (+27 ép). A sötét elf nekromanta gyógyul 26 ép-t. A sötét elf nekromanta elõhív egy gránitbõr varázslatot. A halál sekrestyése téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (64 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A sötét elf nekromanta sebzõdik 18 ép-t.
*** 5. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmond egy gyógyító szellõ varázslatot. A sötét elf nekromanta gyógyul 20 ép-t. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Nem hat rád. Megközelíted a sötét elf nekromantát. Támadod a sötét elf nekromantát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (70 ép-t sebeztél). A sötét elf nekromanta halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 261 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 35/16.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 25% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami az ügyesség zöld köntöse, 6 drágakõ és 46 arany. A zöld ekinda táplálkozik. (+21% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a gyorsaság nagy pajzsa.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (339. kaland, összköltsége 45 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Nocsak, mit találtál! 1 muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy díszes fejpánt.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 rémcserjét. Folytatod a régészkedést. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy óriáspók (#89) és egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 17 ép-t sebzõdtél. A zöld ekinda 21 ép-t sebzõdik. A zöld ekinda holtan terül el. Megközelíted az óriáspókot. Az óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az óriáspókot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (52 ép-t sebeztél). Az óriáspók rád támad. Harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-27% támadás). Szagától fuldoklasz. (-12 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus elmormol egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz (-26% támadás). Sebzõdsz 21 ép-t. Támadod az óriáspókot. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (49 ép-t sebeztél). Az óriáspók holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Rezisztálod a varázslatot. A káoszmágus irányába mozogsz. A káoszmágust próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (49 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál csókját. Sebzõdsz 26 ép-t. Megtámadod a káoszmágust. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (46 ép-t sebeztél). A káoszmágus hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 0/21.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy bronz mellvért és 61 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 370. A tengeri kereskedelem többé-kevésbé rendszeressé válik az északkeleti kontinenssel, amelyet Vörös Földnek neveznek el. A mintegy két hónap hajóútra levõ, mérsékelt éghajlatú kontinenst láthatólag nem érintette a világégés, primitív kultúrájú bennszülöttek lakják, akiket a hódítók rabszolgasorba hajtanak.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy tombolás varázslatot. Megközelíted a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka közelebb jön, hogy támadhasson. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (47 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Bûze fojtogat. (-1 ép.) Regenerálsz (+8 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda a szárazföldi uborkát rohamozza. A zöld ekinda a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (47 ép-t sebeztél). A szárazföldi uborka téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Szagától fuldoklasz. (-1 ép.) Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zöld ekinda a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 63/4.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Szolgáidnak is jut 9%. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a káosz végzetes maszkja.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+27 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elonotichlant. Folytatod a lelet feltárását. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) [aura: 6-os méretû 14-es szintû jobb karom.] és egy sötét elf nekromanta (#142).

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. A sötét elf nekromanta elmormol egy titánok szele varázslatot. A halál sekrestyése máris elõtted terem! A halál sekrestyése rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf nekromanta elvarázsol egy életszívást. Nem hat rád. A zöld ekinda a sötét elf nekromanta irányába megy. A halál sekrestyése rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (65 ép-t sebeztél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A sötét elf nekromanta 9 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** A sötét elf nekromanta elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a halál sekrestyését (+20 ép). A sötét elf nekromanta visszanyer 12 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. Nem hat rád. A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Támadod a halál sekrestyését. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (65 ép-t sebeztél). A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A sötét elf nekromanta 18 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A sötét elf nekromanta ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a halál sekrestyését (+22 ép). A sötét elf nekromanta gyógyul 23 ép-t. A sötét elf nekromanta elmond egy gránitbõr varázslatot. A zöld ekinda a sötét elf nekromantát támadja. A halál sekrestyése téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Feléd döf jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a halál sekrestyését. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (72 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép) Méreg: A sötét elf nekromanta 18 sebzést kap.
*** 5. KÖR *** A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. A sötét elf nekromanta gyógyul 26 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol egy sötétséget. A varázslat nem hatott rád. A sötét elf nekromanta felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a sötét elf nekromantát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (67 ép-t sebeztél). A sötét elf nekromanta kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 269 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 36/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 25%. Elteszed a zsákmányt, ami az elefánt díszes fejpántja és 69 arany. A zöld ekinda habzsolja az ételt. (+21% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai. Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mézfû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a villám márványgyûrûje.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+27 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A zöld ekinda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy elektromos falat. Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. 14 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy villámsújtást. Ellenállsz a varázslatnak. Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást. 12 ép-t sebzõdtél. A zöld ekinda az elektraton felé mozog. A zöld ekinda 20 sebzést kap az elektromos faltól. Megközelíted az elektromancert. 18 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. A zöld ekinda az elektratont támadja. Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod az elektromancert. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (66 ép-t sebeztél). Az elektromancer holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a zöld ekinda: 51/20.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit és 31 arany. A gyomrod korog egyet. Hozzálátsz az ételhez. (+38% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-4 vp.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

be 29 30 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1600 aranyat kívánsz eljátszani, 16 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[8. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak. Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 ragálygomba.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 gyilkos boróka.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 500 arany.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 védelem itala.
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 aranydukát. [ld. enc.]
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Cerberus, egy barna szõrû, vörös szemû, hegyes fülû, erõs testalkatú, galetki férfi. [aura: álcázás: 14.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, az entek könnyû íja, ozin fülkarika, ében láncing, a majom márványgyûrûje, Fairlight sipkája, a mágia smaragdja, a kobra vándorcsizmája, a káosz õrült karkötõje, rubin mágusbot, a kobra sárgaréz nyaklánca, a siker ezüstveretes öve, az elfek háromszögszimbóluma, a ragadozó kék köpenye, az Örökkévalóság Rubinja, Abarrun fülbevalója, a jég díszes karkötõje, a mágia kõamulettje, a mágia márványgyûrûje. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az elit törpe harcos. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1369 sebzést okoztál, és 426 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 301 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Thrin, egy barátságos mosolyú, környezetét kíváncsi tekintettel fürkészõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 113. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (8) / 4.20
[2] IQ: 18 / 17.93
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.55
[4] egészség: 7 / 0.96
[5] mágia: 9 / 3.14
[6] gyorsaság: 8 (10) / 0.79
[9] Méret/ép: 128 (132) / 128
Min. méret: 118
Barlangméret: 131
PONTJAID
Varázspont: 118 / 23
Képességpont: 25 / 52%
Hõsi pont: 23 (10)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 3%
Galetki erõ: 659 / 173
Hírnév : 988
Jóllakottság: 198%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 36 (0)
Galetki gyõzelmek: 25 (0)
Torzsz. csaták: 686 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 620 (8)
Leölt torzszülött: 943 (15)
Pszi csaták: 49 (0)
Pszi gyõzelmek: 33 (0)
Ájulások száma: 25 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (30)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +30% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as intelligenciát! 2.) Hozz egy varázskövet! 3.) Mutass be 50 õsi relikviát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 30 (33) / 8.07 [13] elektr.lehelet: 17 / 5.31 [15] regeneráció: 16 / 0
[17] vastag bõr: 16 (21) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.40
[20] savimmunitás: 8 (9) / 1 [21] elkt.immunitás: 7 (8) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 5 (6) / 0.89
[24] rezisztencia: 19 (21) / 0 [34] párbajozás: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.06 [47] zárnyitás: 6 / 1.52
[48] mászás: 6 / 3.10 [49] rugalmasság: 5 / 2.33 [50] meggyõzõkészség: 8 / 2.44
[51] transzformáció: 5 / 0.22 [52] auraészlelés: 4 / 1.46 [53] ékszerészet: 6 / 0.29
[54] kereskedelem: 6 / 4.33 [55] szívósság: 13 / 1.62 [56] varázsitalfõzés: 6 (11) / 0.93
[57] gyógynövények: 8 (13) / 4.77 [58] nyomkeresés: 12 / 2.79 [59] vezetõkészség: 6 / 0.34
[60] pszi támadás: 11 / 1.83 [61] pszi energia: 10 / 2.88 [62] lopás: 6 / 0.72
[63] éberség: 5 / 0.45 [64] átokszórás: 6 / 2.20 [65] álcázás: 25 / 5.71
[66] lopakodás: 5 / 1.95 [67] régészet: 9 / 5.67 [68] zene: 6 / 1.84
[69] tanulás: 12 / 2.13 [70] idézés: 9 / 2.72 [71] javítás: 8 / 0.08
[73] felderítés: 7 / 1.67        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.53 [102] vámpirizáció: 1 / 0 a Kõ Kardja
bal karom [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.05 [105] rothasztás: 1 / 0  
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.17      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.24 [36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 7 / 0 [10] energiatüske: 1 / 0
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 2 / 1.32
[15] jégpajzs: 2 / 1.06 [154] kisebb erõpajzs: 5 / 0.24 [27] kisebb gyógyítás: 11 / 8.13
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.83 [157] láthatatlanság: 9 / 0 [128] pszi csáp: 10 / 0.52
[151] sárkánylehelet: 10 / 8.28 [131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.82 [132] tudati méreg: 9 / 1.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 151 sárkán                  
2. lista (60%): 151 sárkán                  
3. lista (100%): 151 sárkán                  
4. lista (100%): 151 sárkán                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] zöld ekinda 58/34 181% 200% 5 / 1.22 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
kf 194
ism 5
vd 92
kf 3776
m 11 1 2223 2213 2213 3333
2. Makró
pv 4 3 5 8
ism 3
p
pv 5 3 4 8
3. Makró
pv 1
ism 3
p
pv 5 4 3 8
4. Makró
szl 90
ism 3
vd
szl 20
5. Makró
kf 194
szl 90
ism 3
vd 73
szl 20


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 0 27 50 61; VI erõ:300% ép:30%; PV 5 3 4 8; PSZ 59 47 46 56 66 48; HE 1; PT 2; I 20 5 30; HU 13 4 380;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #22 (3. épület), #30 (8. épület), #339 (113. forduló), #225 (108. forduló), #295 (112. forduló), #382 (111. forduló), #345 (111. forduló), #300 (111. forduló), #215 (111. forduló), #491 (111. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság nagy pajzsa (#3762) 1 a káosz szent lemezpáncélja (#29814) 1 a káosz végzetes maszkja (#28104)
* 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 az elefánt díszes fejpántja (#16406)
1 az ügyesség zöld köntöse (#2501) 1 bronz mellvért (#1047) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
1 a tudás zafírja (#150) 1 a villám márványgyûrûje (#23726) 2887 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207)
192 drágakõ (#2) 548 hamis arany (#809) * 1 kék mutációs gyûrû (#190)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)
* 1 vörös karkötõ (#281)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
4 ezüst tóken (#763) 2 fekete csuha (#586) 5 fekete dukát (#218)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 idõkristály (#219) 2 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 második kulcsdarab (#227) 2 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 4 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 10 csótányláb (#25)
7 elfu moha (#33) 12 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
1 gázlehelet itala (#57) 22 gyilkos boróka (#27) 8 hatalom kék itala (#58)
19 hónakkupók (#30) 13 hõsiesség itala (#52) 2 jéglehelet itala (#54)
2 kihívás itala (#68) 6 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
14 mátekel gomba (#21) 5 méregellenállás itala (#51) 21 mézfû (#29)
24 mitulen fû (#20) 4 muskil (#37) 6 óriásnövés itala (#60)
34 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34) 7 sárga gyógyital (#61)
13 sárkányvirág (#32) 12 sötét mák (#23) 3 szemani gomba (#36)
17 tejfonál (#28) 20 üvegcse (#14) 10 védelem itala (#59)
12 velparaj (#35) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
9 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479)
16 ekinda haj (#147) 5 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
5 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
9 molitár háj (#165) 6 nohnetár gumó (#212) 10 nordkristály (#146)
55 õsi relikvia (#17) 11 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
1 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278)
4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a yeti márványgyûrûje #26426 (5), a villám karkötõje #23740 (3), a sün kék köpenye #24987 (9), a légzés malachit karkötõje #27791 (5), az enyészet rövid tõre #23352 (9), az ellenállás fekete csizmája #28572 (9), a regenerálódás halotti maszkja #24491 (5), a tökéletesség vas lemezpáncélja #21701 (12), a jég kõamulettje #22796 (5), a jég kerek pajzsa #22661 (5), az angyalok ezüst nyaklánca #28182 (9), az ellenállás könnyû íja #28721 (5), a sebezhetetlenség szimbóluma #19660 (4), a gyorsaság vassisakja #3776 (7).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1354 arany (#1), 3 ragálygomba (#26), 1 sötét mák (#23), 1 az ügyesség zöld köntöse (#2501), 1 a gyorsaság nagy pajzsa (#3762), 2 hõsiesség itala (#52), 1 gyilkos boróka (#27), 3 védelem itala (#59), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 elektronit (#141), 1 bronz mellvért (#1047), 1 a káosz végzetes maszkja (#28104), 13 drágakõ (#2), 1 az elefánt díszes fejpántja (#16406), 1 a villám márványgyûrûje (#23726), 1 ezüst tóken (#763), 1 aranydukát (#437), 1 duzzadt xenópete (#479), 8 õsi relikvia (#17), 1 elonotichlan (#31), 1 mézfû (#29), 1 a káosz szent lemezpáncélja (#29814), 1 Tiume batyuja (#529), 1 rémcserje (#34), 1 muskil (#37).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278), 1 a tûz könnyû láncinge (#22181), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 zöld köntös (#1151), 1 a yeti vassisakja (#26276), 1 a teknõs kardja (#25615), 1 a torony hosszú íja (#18372), 1 a sebezhetetlenség díszes karkötõje (#19692), 1 az erõ ezüst fejpántja (#1557), 1 a mágus vándorcsizmája (#10121), 1 a káosz förtelmes karkötõje (#2154), 1 a káosz pulzáló íja (#22884), 1 a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686), 1 õskõ (#8), 1 az ellenállás vándorcsizmája (#28571), 1 az ellenállás görbekardja (#28766), 1 a merénylõ könnyû nyílpuskája (#11186), 1 az energia halotti maszkja (#18641), 1 a pontosság könnyû íja (#4421), 1 a mágus díszes pikkelyvértje (#10017), 1 a káosz lordjának pajzsa (#17274), 1 bõr mellvért (#1046), 1 gyûrû (#1225), 1 a teknõs karikaszimbóluma (#25511), 1 hosszúkard (#1317), 1 a bûz könnyû íja (#29171), 1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211), 1 az energia öve (#18715), 1 csizma (#1120), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 a gladiátor utazóköpenye (#6086), 1 a káosz fehér pajzsa (#6924), 1 a túlélés szárnyas sisakja (#21327), 1 a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266), 1 a káosz türkisz lemezpáncélja (#6414), 1 a szívósság kerek pajzsa (#14561), 1 malachit karkötõ (#1241), 1 márványgyûrû (#1226).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



ELIT TÖRPE HARCOS (162. LÉNY)
A törpének nevezett "értelmes" faj egyik fejlettebb képviselõje. Kinézetre olyan mint egy harci törpe, hatalmas szakálla felett vadul villog a szeme. Érthetetlen módon karja helyett egy harci bárdot használ a csatában, de meg kell hagyni, hogy azt viszont jól forgatja, ha valakit eltalál, annak komoly gondjai keletkeznek. A méreggel, és mágiával szemben törpéhez méltóan jól védett.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.