Karakterszám: |
4154 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
188 |
Játékhét: |
208 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
15 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. feb. 15. 15h:09' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. feb. 18. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
LLYS MELDRYN KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Pokoli Maximilián, egy démon.Halálos, gyúlékony
kipárolgásaitól, isteni hatalmától retteg minden nõ és férfi. [aura: 17-es
méretû 16-os szintû jobb karom.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú
tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
Akadémiai nyaklánc, a bölcsesség márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a tudás
zafírja, a regenerálódás díszes karkötõje, a szívósság díszes karkötõje,
zafír érdemrend, a harcos malachit karkötõje, a bûz koponya amulettje,
a tökéletesség csatos öve, Yssuf tõre, a bûz szöges pajzsa, a bûz fekete
csizmája, a tökéletesség márványgyûrûje, galetki érdemérem, Ödlerk nyakörv,
a gepárd könnyû íja, az óriás márványgyûrûje, az óriás lovagi lemezpáncélja,
a törpék kék köpenye, a szellemek ezüst fejpántja, a bénaság fülbevalója.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Verjen meg a búbánat!" Így válaszolsz: "Te kékorrú pocokvadító!"
Így szól hozzád: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Rögtön
visszavágsz: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert
betegséget." Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni
sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ezt kiáltod vissza:
"Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!"
Pokoli Maximilián szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor
kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+8% lélekenergia.)
**
4. NAP ** Felkeresi barlangodat
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke
szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának a szeretet
gyermeke rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, zangrozi csizma, szivárvány karkötõ, a tökéletesség kõamulettje,
az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség ezüst fülbevalója, Lord Akryl maszkja,
a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, Végzetpenge, a
természet háromszögszimbóluma, a kobra gyalogos lándzsája, Xantin aranyöve,
az Õrzõk ében karkötõje, a tökéletesség vívótõre, a tûz keresztszimbóluma,
óriás fülbevaló, aréna cápacsont érme, kõmûves kalapács. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Muninn már ott várakozik. Õ
nyert!
**
4. NAP ** Meglátogat egy galetki:
José Desperato, egy idegesítõen csápos,
hidraulikus láblengetõvel mászkáló férfi. [aura: 7-es gázpajzs.] A Mágusok
klánjának idézõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: Õsmágus köpenye, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
a titán márványgyûrûje, ezüstmedál, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom sárgaréz
nyaklánca, Ödlerkbél íj, a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, ében
láncing, a mágia smaragdja, a sólyom díszes fejpántja, galetki érdemérem,
a sólyom keresztszimbóluma, szerencsekõ. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, José Desperato már
ott várakozik. Õ nyert!
**
6. NAP ** Épp hozzád néz be
Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû
teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. [aura: régészet:
10.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a titán sárgaréz nyaklánca, a pók
smaragdgyûrûje, bronzmedál, plüss daergaoth lord, a sebesség sárgaréz nyaklánca,
a légzés díszes karkötõje, a kobra ónixgyûrûje, aréna vas érme, a sün
könnyû íja, a hatalom rubinja, a kobra kerek pajzsa, spanyolcsizma, a bûz
gyûrûje, a tökéletesség gyalogos lándzsája, orglingbõr öv, óriás fülbevaló,
vörös karkötõ, káoszkígyó vért, a méreg halotti maszkja, a mentát fogazott
kardja, az elfek utazóköpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Nem késel a válasszal:
"Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Így szól hozzád: "Te olyan
tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan lassú vagy,
mint egy szõrlajhár!" Ezt mondja neked: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös
yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Nem késel a válasszal:
"Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál
meg." Így szól hozzád: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú,
görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Nem késel a válasszal: "Te
nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe
kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" A következõ átkot vágja a
fejedhez: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is
több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Nem
késel a válasszal: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket,
amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Jimmu Palimadrakosz
semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen
bólint. (+8% lélekenergia.)
**
7. NAP ** Épp hozzád néz be
Félénk Mimóza, egy teltkarcsú, ezüstös hajú
nõ. [aura: csapdakészítés: 11.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai
nyaklánc, a bérmágus kék köpenye, a bérmágus csontamulettje, a nyomkeresés
fejpántja, a gladiátor szöges öve, a sebezhetetlenség vívótõre, aréna
bronz érme, Abarrun fülbevalója, a tudás zafírja, az elfek lovagi lemezpáncélja,
a bérmágus díszes karkötõje, a bölcsesség hosszú íja, a kobra bronz amulettje,
a kobra fekete csizmája, az enyészet márványgyûrûje, az elfek díszes karkötõje,
a gólem ónixgyûrûje, arany nadrág, a majom nagy pajzsa, a kobra hosszú
lándzsája, a titán ezüst fülbevalója, a ragadozó görbekardja. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön.
(+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a gyászoló
mourg.
[ld. enc.]
Felépült
az itató.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 24876.) A te szinteden a legnevesebb
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû,
átható tekintetû férfi. (hírneve 7673.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 10.* Mikanno Hosi Kanpokusant kis híján megölte egy kaszás király.
*jan. 12.* Dorth a Mérgek Urát legyõzte harcban egy zombi mester.
*jan.
14.* Dorth a Mérgek Ura csatában legyõzte Lord Tilet.
*jan. 17.* Dr.
Hannibal Lechtert kis híján megölte egy kaszás király.
*jan. 19.* Dorth
a Mérgek Urát majdnem felfalta egy zombi mester.
*jan. 20.* Fantuszt kis
híján megölte egy xenomorph csecsemõ.
*jan. 24.* Boszorkány Nikki felköltözött
a következõ szintre.
*jan. 25.* Jimmu Palimadrakosz teljesítette az 1.
küldetést, amit a boltban kapott.
*jan. 31.* Dirten teljesítette a 17.
küldetést, amit az akadémián kapott.
*jan. 31.* Fantuszt majdnem felfalta
egy xenomorph gyermek.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 22.* Alba Regina és Il Shen Long pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*dec. 3.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet
aratott Tlyxcet harcos felett!
*dec. 9.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Snick felett.
*dec. 15.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte
Lázadó Szolgát.
*dec. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Errtu felett.
*dec. 23.* Avvocato Terrasini és Marconi
megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*dec. 31.* Dark
Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
*jan. 3.*
Avvocato Terrasini és Prizmat pszi párbajt vívtak. Avvocato Terrasini
került ki gyõztesen.
*jan. 5.* Clow és Wan Alibeam megküzdöttek egymással,
és Clow gyõzött.
*jan. 6.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy
xenomorph gyermek.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 808.]
ep 15 75 3 |
építed a 15. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a nekrofun trón felhúzását.
Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek,
legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]
ep 24 75 3 |
építed a 24. épületet 75 TVPért |
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 771.]
szh 1 2 3 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az élõ cseppkõ pihenni fog. A quwarg katona pihenni fog. A quwarg katona
pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Elmész egy gombafarmra dolgozni, ahol fizetségképp olyan ételt kapsz, amelyre
szolgáidnak szüksége van. Azért reméled, hogy ez nem fog sûrûn megismétlõdni,
jobb lenne az élelmiszerszükségletet inkább vadászattal biztosítani. Quwarg
katona jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Quwarg katona jóllakottsága 100%-kal
megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 731.]
v 159 7945 1 |
159. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemidézés varázslatot.
Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz
a rémült figurához: "Llys Meldryn vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 728.]
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+27% védekezés.)
(-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 725.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-3 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 724.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy láthatatlanságot. (-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 721.]
kno 65 15 |
65. képességre 15 képességpont |
Elköltesz 15 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 721.]
m 12 11 8 1111 1141 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,11) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 12,10) Északra mész tovább. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy
õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb
tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben nohnetár tenyésztésével
foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos
tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik
a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 2 rágcsálót
kapott, és az állatokat napi 7 órán keresztül világították meg Y milganddal,
a szaporulat -45 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál,
6 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -46 volt. Amikor pedig ezt
az X állatot 7-es fejadagnál 3 óráig világították a milgandokkal, 23 volt
a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 6-os
fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az
eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz
egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad,
és azonnal továbbenged.
(M 12,9) A folyosó északra tart. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán
õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Letérdelsz az oltárhoz,
és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (varázspontod maximális
lett.)
(M 12,8) A négy égtáj közül északot választod. Egy nálad majd kétszer nagyobb
galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi.
Bólintasz. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel
belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba
7-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat
a galetki.
(M 12,7) Észak felé mész a labirintusban. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat,
amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid 2 szélfivér
(#179).
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Felemelve a légzés hosszú íját, a 2. szélfivér rád lõ. Mellé!
A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér. Mellé! Az 1. szélfivér
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. szélfivért próbálod megsebezni.
A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(89
ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. szélfivért. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(87 ép-t sebeztél). Az 1. szélfivér halálos
sebet kapva a földre zuhan. A 2. szélfivér rád támad. A 2. szélfivér mérgezõ
gázt fúj rád.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. szélfivért. Villámokat köpsz.
(91 ép-t sebeztél).
A 2. szélfivér rád veti magát. A 2. szélfivér mérgezõ gázt fúj rád.
(13
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. szélfivér rád veti magát. A 2. szélfivér mérgezõ gázt
fúj rád.
(15 ép-t sebzõdtél). A 2. szélfivért próbálod megsebezni. Villámokat
köpsz.
(92 ép-t sebeztél). A 2. szélfivér halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 359 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+132%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 2 a légzés hosszú íja és 95 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+28 életpont.)
(M 12,6) A folyosó északra vezet. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört,
tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek.
Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad!
(kaptál 20 TVP-t.)
(M 12,5) Észak felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,5) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy halál apostola (#173)
[aura: 7-es méretû 19-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** A halál apostola irányába mozogsz. A halál apostola máris
elõtted terem! A halál apostolát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(96 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(32 sebzés). A halál apostola rád veti magát. Beléd próbál marni
fogával. Mellétrafált a balfácán. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a halál apostolát. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(95 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(39 sebzés).
A halál apostola kileheli lelkét.
[A csatában összesen 242 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+60%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 35 arany.
(M 11,4) Északi irányba folyatod utadat. Ahogy belépsz a következõ terembe,
torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich elõhív egy dermesztés varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. A zafír kaletrich irányába mozogsz. A zafír kaletrichet
próbálod megsebezni. A bûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(28 ép-t sebeztél). Az ellenállás vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(20 ép-t sebeztél). A gladiátor gyalogos lándzsájával próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. Mellétrafáltál. A bûz gyalogos lándzsájával próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden.
(24 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A zafír kaletrich rád veti magát. A zafír kaletrich villámokat
köp feléd.
(20 ép-t sebzõdtél). Támadod a zafír kaletrichet. A bûz fogazott
kardját forgatva támadsz. Mellétrafáltál. Meglengetve az ellenállás vívótõrét,
próbálsz lesújtani. Nem találtál. A gladiátor gyalogos lándzsáját forgatva
támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. A bûz gyalogos lándzsájával támadsz.
(16 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A zafír kaletrich téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(21 ép-t sebzõdtél). Támadod a zafír
kaletrichet. A bûz fogazott kardjával lesújtasz.
(23 ép-t sebeztél). Az
ellenállás vívótõrével lesújtasz.
(20 ép-t sebeztél). Meglengetve a gladiátor
gyalogos lándzsáját, próbálsz lesújtani.
(24 ép-t sebeztél). A bûz gyalogos
lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(21 ép-t sebeztél). A
zafír kaletrich hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+81%). Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+27% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+33 életpont.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 684.]
Elhagyod a labirintust.
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és
leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi
uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe,
ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy
gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik!
Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben
és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és
egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba
16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad
a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek,
te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád
fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus
ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled
egy keyrasi démonlidérc (#207).
*** 1. KÖR *** A keyrasi démonlidérc varázshatalma segítségével elmond egy
éhínséget. Rezisztálod a varázslatot. Megrohamozod a keyrasi démonlidércet.
A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(67 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(70 ép-t sebeztél). A keyrasi démonlidérc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+94%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy démonlidérc esszencia és 36 arany.
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia?
Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen
vagy visszafordulni.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]
ht 0 0 0 213 |
harci program törlése |
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]
hp 3 76 15 213 110 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled
#213. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]
hp 3 56 15 213 110 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: villámlehelet itala v.var. ha
ellenfeled #213. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]
h 14 3 23 25 27 |
14. tárgy használata |
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent
a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Csodás! Az italnak lassan szép kék
színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 3 villámlehelet italát.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 644.]
mak 2 4 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
pv 2 1 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 644.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Parancs 2. makróba tárolva.]
[Parancs 2. makróba tárolva.] Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban.
A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz,
hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Megpillantasz
egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük!
Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet
ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól,
hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz.
(212. kaland, összköltsége
20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd,
hogy nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Szertartásosan üdvözöl
Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj
férfi. [aura: 7-es kineport.] A Tolvajok klánjának betörõ rangú tagja.
A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Trükkös
fülbevaló, a kobra rövid tõre, a villám bronz mellvértje, a bûz hosszú
íja, a villám karkötõje, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, a villám
díszes karkötõje, a villám malachit karkötõje, a villám ezüst fejpántja,
a villám márványgyûrûje, a villám fekete csizmája, a sebesség rövid tõre,
az Õrzõk ében karkötõje, arany orgling fétis, a villám kerek pajzsa, a
villám karikaszimbóluma, ametiszt szkarabeusz, bronz tanítványköpeny, a
törpék márványgyûrûje, aranyozott villámöv, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje,
aréna csont érme, a kígyó görbekardja, a villám bronz amulettje, a bénaság
fülbevalója. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a szerencsekõ.
Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Thief létrehoz egy gránitbõr
varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Thief elmormol egy sárkányleheletet.
Összegyûjtve mágikus energiáit, Donor, a rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését.
Donor, a rovarsámán elmormol egy jégpajzs varázslatot. Thief irányába
mozogsz. Thiefet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(72 ép-t sebeztél). Thief regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Donor, a rovarsámán varázshatalma segítségével elmond egy
gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak. Thief téged támad. A levegõ megtelik
elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(110 ép-t sebzõdtél).
Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-10 ép.) Támadod Thiefet. A levegõ
megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(72 ép-t sebeztél).
Thief ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Donor, a rovarsámán elmormol
egy gigaöklöt. A természet díszes karkötõje megsemmisült!
13 ép-t sebzõdtél.
Megtámadod Donor, a rovarsámánt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(91 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(21 sebzés). Donor,
a rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 256 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+120 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 620.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Crywol, egy hosszú, fehér hajú, kreol bõrû, zöld szemû,
magas, kisportolt, komor tekintetû férfi. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a harcos sárga öve, a tárgyalás gyûrûje,
Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a tolvaj nyaklánca, a tolvaj karikaszimbóluma,
a pók smaragdgyûrûje, a harcmûvész fekete csizmája, az elefánt ezüst fejpántja,
a harcmûvész átlátszó köntöse, a kobra malachit karkötõje, szerencsekõ,
az angyalok díszes karkötõje, a gepárd könnyû pikkelyvértje. Köszönés helyett
ezt kiáltod: "De vastag bõr van a képeden!" Dühösen kiabálja vissza: "Szottyadjon
össze a hátizsákod!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te két lábon járó anti-bébi
reklám!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg
sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõvel folytatod: "A fejed leginkább
egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Azonnal
visszavág: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te
nyöszörgõ béka!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy amikor anyád, a
púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske
agyadért?" Dühösen kiabálja vissza: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos,
céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként
te, a rokonaiddal együtt!" Jól odamondasz neki: "Hogy falt volna fel azon
nyomban az anyád, amikor megszülöttél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt
zombi!" Azonnal visszavág: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne
lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!"
Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél.
A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét
keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat,
amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt,
alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(398. kaland, összköltsége 35
TVP.) Észreveszel 1
hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Odamész az egyik
"galetkitanyához". A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Megindulsz
befelé.
Vendéglátód
Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány bõrû, fekete, hosszú
hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. [aura: idézés: 5.] A Pszionicisták
klánjának pszionicista-jelölt rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe
tartozik. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, az óriás díszes köntöse, a
tárgyalás gyûrûje, az enyészet ezüst nyaklánca, óriás fülbevaló, hõsi jelvény,
Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a káosz lüktetõ nyaklánca, a szívósság
ezüst nyaklánca, a mentát gyöngye, galetkifej karkötõ, aréna bronz érme,
platina nadrág, ozin fülkarika, gyémánt pszi váll-lap, az Örökkévalóság
Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség fekete maszkja, galetki érdemérem.
Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Mikanno Hosi Kanpokusan ellõ egy gránitbõr varázslatot. Mikanno
Hosi Kanpokusan elmond egy óriáserõ varázslatot. Megközelíted Mikanno Hosi
Kanpokusant. Támadod Mikanno Hosi Kanpokusant. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(84 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(3 sebzés). Regenerálsz (+4 ép) Mikanno Hosi Kanpokusan regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Mikanno Hosi Kanpokusant próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(74 ép-t sebeztél). Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(3 sebzés). Mikanno Hosi Kanpokusan rád támad.
Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(44 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép) Mikanno Hosi Kanpokusan regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod Mikanno Hosi Kanpokusant. Villámokat köpsz.
(77 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(3 sebzés). Mikanno Hosi Kanpokusan rád támad.
Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(46 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép) Mikanno Hosi Kanpokusan regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Megtámadod Mikanno Hosi Kanpokusant. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(80 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(4 sebzés).
Mikanno Hosi Kanpokusan összerogy. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 328 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+78 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]
pv 2 3 4 5 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik
galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha
ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]
bb 1 4 1 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és
kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap,
bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap,
rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska
(#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, törp
szekerce (#235) 87 ap, khazdar taréj (#268) 28 ap, lelakatolt ládikó (#310)
525 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap,
ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, utazóköpeny (#1136)
21 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, görbekard
(#1316) 39 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84
ap, a mágia karikaszimbóluma (#3461) 203 ap, az élet könnyû nyílpuskája
(#5336) 237 ap, a titán bõr mellvértje (#5546) 336 ap, a gladiátor átlátszó
köntöse (#6102) 392 ap, a gladiátor barbár lándzsája (#6281) 266 ap, a
törpék kõamulettje (#6596) 252 ap, a hatalom sárga öve (#7017) 386 ap,
a hatalom csontamulettje (#7047) 392 ap, a kobra gyalogos lándzsája (#7632)
409 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 350 ap, a harcos vándorcsizmája
(#7871) 252 ap, a harcos malachit karkötõje (#7991) 252 ap, az óriás könnyû
pikkelyvértje (#8666) 294 ap, az óriás kerek pajzsa (#8711) 266 ap, az
óriás kõamulettje (#8846) 252 ap, az óriás háromszögszimbóluma (#8862)
403 ap, a tolvaj aranyozott nyaklánca (#9283) 613 ap, a mágus kõrisfa íja
(#10273) 621 ap, a merénylõ kerek pajzsa (#10961) 266 ap, a merénylõ vassisakja
(#10976) 266 ap, a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 252 ap, a merénylõ
szöges öve (#11068) 592 ap, a tudós átlátszó köntöse (#11502) 392 ap, a
tudós könnyû íja (#11621) 266 ap, a remete szürke maszkja (#12343) 600
ap, a remete díszes köntöse (#12403) 600 ap, a remete ezüst fülbevalója
(#12507) 386 ap, a remete vívótõre (#12553) 600 ap, a sebesség ezüst fülbevalója
(#13407) 386 ap, a harcmûvész nehéz harci nyílpuskája (#13889) 959 ap,
a szívósság bíbor láncinge (#14532) 514 ap, a szívósság csepp fülbevalója
(#14756) 247 ap, az elefánt bíbor láncinge (#16332) 514 ap, a bérmágus
barbár lándzsája (#17531) 266 ap, a torony barbár lándzsája (#18431) 266
ap, az energia szárnyas sisakja (#18627) 409 ap, a sebezhetetlenség rövid
tõre (#19752) 392 ap, a ragadozó csontmaszkja (#19992) 392 ap, a ragadozó
csontamulettje (#20097) 392 ap, a küzdelem átlátszó köntöse (#20502) 392
ap, a túlélés malachitgyûrûje (#21477) 392 ap, a túlélés gyalogos lándzsája
(#21582) 409 ap, a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716) 407 ap, a
tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 474 ap, a tökéletesség szürke maszkja
(#21793) 600 ap, a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 361 ap, a tökéletesség
ezüst nyaklánca (#21882) 468 ap, a tökéletesség kõamulettje (#21896) 365
ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 468 ap, a jég átlátszó
köntöse (#22752) 262 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 262 ap, a jég
ezüst fülbevalója (#22857) 256 ap, az enyészet halotti maszkja (#23141)
138 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 138 ap, az enyészet ezüst
nyaklánca (#23232) 273 ap, az enyészet ónixgyûrûje (#23278) 445 ap, az
enyészet rövid tõre (#23352) 262 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367)
279 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 153 ap, a regenerálódás vas lemezpáncélja
(#24401) 264 ap, a teknõs könnyû láncinge (#25331) 237 ap, a teknõs ezüst
nyaklánca (#25482) 273 ap, a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 256 ap,
a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586) 180 ap, a szalamandra vassisakja (#25826)
153 ap, a yeti könnyû pikkelyvértje (#26216) 180 ap, a yeti könnyû láncinge
(#26231) 237 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 256 ap, a sav vassisakja (#26726)
153 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 264 ap, az elektromosság
szöges öve (#27268) 436 ap, a légzés csepp fülbevalója (#27806) 134 ap,
a légzés hosszú íja (#27822) 69 ap, az angyalok nagy pajzsa (#28062) 279
ap, az ellenállás karikaszimbóluma (#28661) 147 ap, a bûz zöld köntöse
(#29051) 138 ap, a sólyom csontmaszkja (#29442) 262 ap, a sólyom sárgaréz
nyaklánca (#29531) 147 ap, a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 256 ap.
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások
felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el,
5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz
10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1.
szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag
szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno
és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már
elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen
hasznos, ha más galetkikkel csatázol. {Ebben az épületben ezen a szinten
már nem kapsz több küldetést.}
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz
újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi
fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely
a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 564.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után
eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak
az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent
valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete
még nyomorultabb legyen. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak,
vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy arachnid
sámán (#176) [aura: egészség: 12.].
*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán elmond egy mágikus ûr varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Megközelíted az arachnid sámánt. Megtámadod az arachnid
sámánt. Villámokat köpsz.
(88 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(18 sebzés).
Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy mágikus ûr! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az arachnid sámánt
próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz
ellenfeledre.
(93 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(16 sebzés).
Az arachnid sámán kileheli lelkét.
[A csatában összesen 213 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 554.]
va 278 |
varázsital analízis |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 554.]
szh 1 2 3 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az élõ cseppkõ harcolni fog. A quwarg katona harcolni fog. A quwarg katona
harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 554.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak,
és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenomorph csecsemõ
(#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû bal karom.] és egy xenomorph embrió
(#417).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Isaura a xenomorph embriót lövi.
(2 találattal 43 sebzést
okozott.) A xenomorph csecsemõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorph
csecsemõ feléd rohan. A xenomorph embrió elindul a 2. quwarg katona felé.
Don Alonso elindul a xenomorph embrió felé. A 2. quwarg katona elindul
a xenomorph embrió felé. A xenomorph csecsemõt próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(93 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(39 sebzés). A xenomorph csecsemõ rád támad.
Lesújt rád jobb karmával. Félrehajoltál. Lecsap rád bal karmával. Elkerülted.
A xenomorph embrió és a 2. quwarg katona egymással harcolnak. Don Alonso
a xenomorph embriót támadja. a xenomorph embrió lebénult. A xenomorph embrió
holtan terül el. A xenomorph csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Isaura a xenomorph csecsemõ irányába megy. A xenomorph csecsemõt
próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz
ellenfeledre.
(89 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(34 sebzés). A xenomorph
csecsemõ holtan terül el.
[A csatában összesen 255 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Isaura: 43/0, Don Alonso:
36/10, a 2. quwarg katona: 27/32.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Szolgáidnak is jut 26%.
Quwarg katona
6. szintre lépett! Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ és 38
arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1966 sebzést okoztál,
és 304 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
9
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 556 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
902 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Llys Meldryn, egy ruganyos mozgású, sötét, átható tekintetû,
forradásos arcú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 188. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (27) / 4.31 |
[2] IQ: |
12 (16) / 5.35 |
[3] ügyesség: |
40 (58) / 4.99 |
[4] egészség: |
17 (18) / 0.76 |
[5] mágia: |
10 (14) / 4.67 |
[6] gyorsaság: |
22 (21) / 4.77 |
[9] Méret/ép: |
200 (208) / 208 |
Min. méret: |
197 |
Barlangméret: |
200 |
|
|
Varázspont: |
167 / 167 |
Képességpont: |
19 / 33% |
Hõsi pont: |
35 (20) |
Tám.bónusz: |
34% |
Véd.bónusz: |
55% |
Galetki erõ: |
780 / 363 |
Hírnév : |
4365 |
Jóllakottság: |
85% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
320 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
201 (2) |
Torzsz. csaták: |
1179 (6) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1056 (6) |
Leölt torzszülött: |
1737 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
64 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (50)
Speciális
képességeid:
+10 éberség, +25% támadás. 25% esély hõsiesség pont szerzésére
sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fejezd be egy szövetségi
épület építését. 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hajts
végre öt helytartói küldetést! |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[13] elektr.lehelet: |
41 (61) / 10.19 |
[15] regeneráció: |
8 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 (9) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
6 / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0 |
[20] savimmunitás: |
6 / 2.60 |
[21] elkt.immunitás: |
6 / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
5 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 0.38 |
[24] rezisztencia: |
17 (23) / 0.20 |
[25] bûz: |
16 (29) / 0.02 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.75 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.48 |
[47] zárnyitás: |
8 / 4.43 |
[48] mászás: |
12 / 8.96 |
[49] rugalmasság: |
6 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 2.91 |
[51] transzformáció: |
5 / 1.35 |
[52] auraészlelés: |
7 / 3.68 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.54 |
[54] kereskedelem: |
8 / 6.04 |
[55] szívósság: |
12 / 0.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 2.28 |
[57] gyógynövények: |
8 / 2.27 |
[58] nyomkeresés: |
14 / 1.32 |
[59] vezetõkészség: |
9 / 0.60 |
[63] éberség: |
10 (20) / 2.33 |
[64] átokszórás: |
13 (14) / 1.45 |
[65] álcázás: |
16 / 0.34 |
[66] lopakodás: |
6 / 4.06 |
[67] régészet: |
10 / 8.72 |
[68] zene: |
6 / 0.95 |
[69] tanulás: |
10 / 6.75 |
[70] idézés: |
3 / 0.25 |
[71] javítás: |
14 / 2.46 |
[72] építés: |
8 / 6.21 |
[73] felderítés: |
6 / 2.90 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
8 / 4.16 |
|
|
a bûz
fogazott kardja |
bal karom |
[103] méret: |
7 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 4.51 |
|
|
az ellenállás
vívótõre |
jobb karom |
[106] méret: |
2 / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 3.85 |
|
|
a gladiátor
gyalogos lándzsája |
bal mancs |
[109] méret: |
7 / 0 |
[110] szakért.: |
3 / 0.68 |
|
|
a bûz gyalogos
lándzsája |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
10 / 0.38 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.12 |
[163] kineport: |
7 / 1.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
8 / 2.48 |
[27] kisebb gyógyítás: |
4 / 0.06 |
[158] láth. észlelése: |
7 / 2.56 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.22 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0.08 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
9 / 0.72 |
[159] szellemidézés: |
7 / 4.16 |
[167] tombolás: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
5 / 0.06 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (1), láth. észlelése (7).
|
 |
SZOLGÁID |
 |
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Isaura, az élõ cseppkõ |
55/55 |
186% |
140% |
10 / 5.50 |
harcol |
[2] Don Alonso, a quwarg katona |
63/63 |
186% |
144% |
6 / 0.04 |
harcol |
[3] quwarg katona |
58/26 |
153% |
148% |
4 / 3.41 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
130% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
e 9 60 |
v 159 7945 1 |
v 155 |
v 158 |
v 157 |
|
2. Makró |
pv 2 1 |
ism 3 |
p |
pv 2 3 4 5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #98. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #90. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #157. |
10: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #301. Prioritás: 101. |
11: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 110. |
12: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 110. |
2: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 55, és ha ellenfeled
#80. |
6: gránitbõr v.var. a harc 2. köréig, Prioritás: 100, és ha ellenfeled
#213. |
8: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 102, és ha ellenfeled
#301. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 50;
VI erõ:999% ép:1%;
PV 2 3 4 5;
PSZ 48 66;
BA 9846 9090 9700 7430 9015 4549 5001 6679 9859 15053;
HE
9;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 5741 234 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #25 (9. épület), #52 (20. épület),
#470 (186. forduló), #204 (186. forduló), #212 (188. forduló), #398
(188. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 5. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 4154, 9047, 9090, 9015, 4121. Szövetségetek jelenlegi
legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
12 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz bõr mellvértje (#28946) |
|
1 a bûz ezüst fejpántja (#29007) |
|
1 a bûz vassisakja (#28976) |
|
1 a jég kék köpenye (#22737) |
|
1 a káosz vörös öve (#5229) |
* |
1 a kígyó
vaspajzsa (#19063) |
|
1 a légzés ezüst láncinge (#27583) |
* |
1 a mentát díszes köntöse (#12853)
|
|
1 a méreg vas lemezpáncélja (#23951) |
|
1 a merénylõ lovagi lemezpáncélja (#10902) |
|
1 a regenerálódás csillogó
fejpántja (#24508) |
|
1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522) |
|
1 a remete bíbor pikkelyvértje (#12268) |
|
1 a remete bõr mellvértje
(#12296) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) |
|
1 a szalamandra ezüst láncinge (#25783)
|
|
1 a titán csontmaszkja (#5592) |
|
1 a torony zöld köntöse (#18251) |
|
1 a törpék maszkja (#6490) |
|
1 a
tudás vándorcsizmája (#2021) |
|
1 a villám díszes fejpántja (#23606) |
* |
1 a villám fekete csizmája (#23622)
|
* |
1 a villám szárnyas sisakja (#23577) |
|
1 aranyozott villámöv (#182) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az angyalok
elit lemezpáncélja (#28003) |
|
1 az élet sárga öve (#5217) |
|
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 az enyészet vas mellvértje (#23098) |
* |
1 az ügyesség lovagi lemezpáncélja (#2352) |
|
1 bronz mellvért (#1047)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kék köpeny
(#1137) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 platina villámöv
(#187) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vaspajzs
(#1063) |
Ékszerek, kincsek |
* |
2 a bénaság fülbevalója (#199) |
* |
1 a bûz keresztszimbóluma (#29113)
|
|
1 a gladiátor fényes szimbóluma (#6164) |
* |
1 a harcos díszes karkötõje (#7992) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a kígyó ezüst nyaklánca (#19182) |
|
1 a majom csepp fülbevalója (#14306) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
|
* |
1 a rend köve (#158) |
|
1 a sav malachitgyûrûje (#26877) |
* |
1 a sebesség ezüst nyaklánca (#13332)
|
|
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) |
|
1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) |
|
1 a szellemek csepp fülbevalója
(#15206) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) |
* |
1 a villám díszes karkötõje
(#23742) |
* |
2 a villám ezüst nyaklánca (#23682) |
* |
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) |
|
8242 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) |
|
1 az enyészet ezüst fülbevalója
(#23307) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
3 cseppkõ gyûrû (#234)
|
|
241 drágakõ (#2) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 óriás fülbevaló (#225)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
6 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 átokkõ (#203) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
3 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a bûz fogazott kardja (#29218) |
* |
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232)
|
* |
1 a gladiátor gyalogos lándzsája (#6282) |
|
1 a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) |
|
1 a káosz hatalmának lándzsája
(#24744) |
|
10 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a légzés hosszúkardja (#27867) |
|
1 a sebesség könnyû nyílpuskája (#13436)
|
|
1 a természet görbekardja (#17066) |
|
1 a tökéletesség könnyû íja (#21971) |
* |
1 a tolvaj kõrisfa íja (#9373)
|
|
1 a tudós hosszú íja (#11622) |
* |
1 az ellenállás vívótõre (#28753) |
|
1 az entek gyalogos lándzsája (#9882)
|
|
1 az ügyesség kõrisfa íja (#2623) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
18 sziklarepesz
(#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 bajnokok itala (#62) |
|
3 csapdaészlelés itala (#65) |
|
5 csótányláb
(#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
14 elonotichlan (#31) |
|
1 gázlehelet itala (#57)
|
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
8 hónakkupók (#30)
|
|
1 immunitás itala (#71) |
|
3 javítás itala (#108) |
|
1 jéglehelet itala
(#54) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
2 kincskeresés itala (#64) |
|
8 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
4 méregellenállás
itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
12 mitulen fû (#20) |
|
6 muskil (#37) |
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
17 ragálygomba
(#26) |
|
12 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
23 sárkányvirág (#32)
|
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36)
|
|
13 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
3 villámlehelet itala (#56)
|
|
1 waarkin (#38) |
|
18 winropu moha (#22) |
|
2 xita uborka (#39) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
8 barna manakõ (#149) |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
4 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
20 ekinda haj (#147) |
|
19 elektronit (#141)
|
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
21 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
6 khazdar taréj
(#268) |
|
3 kõtroll szem (#274) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
24 mandibula (#157)
|
|
4 molad púp (#16) |
|
22 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212)
|
|
6 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
47 õsi relikvia
(#17) |
|
22 patkányfog (#270) |
|
20 pirgamit (#152) |
|
4 ratifikátor agy (#236)
|
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
9 szójer csáprágó (#231) |
|
18 yeti csont
(#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség
aranyozott fülbevalója #3058 (13), a természet díszes karkötõje #16992
(11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 211 arany (#1), 2 drágakõ (#2),
2 hónakkupók (#30), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 1 démonlidérc esszencia
(#272), 3 villámlehelet itala (#56).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 sötét mák (#23), 3 üvegcse
(#14), 3 csótányláb (#25), 2 duzzadt xenópete (#479), 3 gyilkos boróka
(#27), 1 szerencsekõ (#197), 1 a természet díszes karkötõje (#16992).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
14 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
15 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
16 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GYÁSZOLÓ MOURG (224. SZÖRNY) Hatalmas, ébenfekete páncélú, lapos, lomha
lények. Ahogy lassan, lehajtott fejjel mozognak, olyan hatást keltenek,
mintha gyászolnának valamit, innen kapták nevüket is. Bár nem túl intelligensek,
a végtelenségig ragaszkodnak választott párjukhoz - mindig kettesével fogsz
velük találkozni. A gyászoló mourgok nem a szint legveszedelmesebb lényei,
inkább az önvédelemre törekszenek, mint a támadásra. Mégis, sokan vadásszák
õket, a belõlük kinyerhetõ nagy mennyiségû lélekenergia miatt. Ezenfelül
a zöldvérûek és tejivók számára jelentenek gazdag táplálékot.
XENOMORPH CSECSEMÕ (419. LÉNY) A xenomporhpok kikelésük után félelmetes
sebességgel fejlõdnek, és csakis szigorúan koruk alapján lehet õket "csecsemõknek"
hívni. Életképességük alapján ugyanis bármely faj kifejlett példányával
felveszik a versenyt. A csecsemõk hamarosan túlvannak már elsõ zsákmányaikon
- bármely szinten keltek is, tetszõleges torzszülöttet képesek elejteni,
hiszen minden végtagjuk, foguk halálos fegyver, és kevés eszköz van, ami
testükben képes komoly kárt ejteni.
XENOMORPH EMBRIÓ (417. LÉNY) Miféle torz életforma embriója ez a csupa
karom, csupa fog, vérben úszó szemû ocsmányság? Ahogy kikel a petébõl,
máris mozog, harap, szaggat, friss zsákmány után néz... A xenomorphok faja
irtózatos fenyegetést jelent a Hegy számára, azonnal meg kell állítanotok,
és megpucolni a szinteket ezektõl a borzalmas teremtményektõl, mielõtt
még teljesen kifejlõdnek és megállíthatatlanok lesznek!