Karakterszám: |
4151 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
66 |
Játékhét: |
86 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
140 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 26. 9h:52' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. aug. 29. |
|
Számládra 100 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
BALAYS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses
hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának
diák rangú tagja. A következõket látod nála: bõrpáncél, bronzmedál, a nyomkeresés
fejpántja, görbekard, az angyalok karikaszimbóluma, zöld köntös, az energia
malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, az egyensúly gyûrûje, Xantin
bõröve, vándorcsizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Ogre a renegát harcost, majd magad is
lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát
dobtok össze. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg
érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen
a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze
csak találgatni tudtok... Huh, jól elszaladt az idõ! Ogre a renegát harcos
is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a szakács üstje.
[ld. enc.]
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos,
erõt sugalló tekintetû férfi. A következõket látod nála: pikkelyvért, a
káosz rettenetes fejpántja, malachit karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja,
szimbólum, a tökéletesség vándorcsizmája, khaldoran öv. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lagolit már egy ládán üldögél,
vigyorogva. Vesztettél!
**
7. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos,
erõt sugalló tekintetû férfi. Felszerelése: pikkelyvért, a káosz rettenetes
fejpántja, malachit karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, szimbólum, a tökéletesség
vándorcsizmája, khaldoran öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lagolit már egy ládán
üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
7. NAP ** Látogatód érkezik, aki
MZ/X, egy
férfi. A Halhatatlanok
klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: a védekezés vándorcsizmája.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! MZ/X elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten
meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül
feláll, és elköszön. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset
a hallottakból, megtudod, mi az az ezüstmedál.
[ld. enc.]
**
10. NAP ** Nem átall háborgatni
Silverbeast, egy hatalmas agyaraival
kedélyesen vigyorgó háromszemû behemót férfi. A Mutánsok klánjának embrió
rangú tagja. Felszerelése: díszes fejék, bõrpáncél, öv, bronzmedál, az
egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Silverbeast
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
**
13. NAP ** Nem átall háborgatni
Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû
és hajú, rendkívül megnyerõ mosolyú nõ. A Tudósok klánjának diák rangú
tagja. Felszerelése: díszes fejpánt, bõrpáncél, a mágia amulettje, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, villámöv. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Lucy Fairt, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok
van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia
alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni
tudtok... Végül Lucy Fair feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút
int. (+6% jóllakottság)
**
17. NAP ** Felkeresi barlangodat
MZ/X, egy
férfi. A Halhatatlanok
klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: parittya, a védekezés
vándorcsizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben megvitatjátok a szintetek
és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. A hosszú parti végül véget ér. MZ/X
megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság)
**
28. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Lagolit, egy izmos alkatú, barátságos,
erõt sugalló tekintetû férfi. Felszerelése: pikkelyvért, a káosz rettenetes
fejpántja, malachit karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, szimbólum, a tökéletesség
vándorcsizmája, khaldoran öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa
lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez?
Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Nagy nehezen jutsz
el a belsõ raktárig. Lagolit már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
28. NAP ** Nem átall háborgatni
Godzilla, egy nyakában cápafog nyakéket
viselõ, pikkelyes férfi. Viselt tárgyai: fejpánt, bronzmedál, a hatalom
kerek pajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Godzillát, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok,
az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan
szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek
magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10% jóllakottság)
**
29. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Unicorn-Dragon, egy 210 magas, szárnyas
õshüllõ férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Viselt tárgyai: a
szellemek köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, bronzmedál, maszk. Egy-egy
elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Unicorn-Dragon feléd mozog. Megindulsz Unicorn-Dragon felé.
Már ott is vagy! Unicorn-Dragon rád veti magát. Unicorn-Dragon nótára gyújt.
Lesújt rád jobb karmával.
(22 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni
a kontaktméregnek. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Unicorn-Dragon meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
ÿMilgandoltás elõtt valamivel hegymélyi kürtök hangja szólítja egybe a
szint lakóit. A helytartó áll ki palotája erkélyére és dörgõ hangon kihirdeti:
- Amilyen mély szomorúság lakozott szívünkben néhány napja, oly nagy
a vígasság ismét köztünk! A népünket oly szomorúan megosztó klánháborúk
után az orgling veszedelem ismét eggyé kovácsolt bennünket. Minden galetki
szintjétõl és klánjától függetlenül elismerést érdemel, mert feladatát
elvégezte, a harcát megvívta a maga módján. Az orglingok szétszéledtek
és csak egy-két elszórt esetben találkoztak vadászaink elvarázsolt
orglingokkal. A császár elismerését fejezi ki mindenkinek, és hatalmas
lakomát rendez a gyõzelem megünneplésére. Telezabáljátok magatokat a
sok finomsággal, és közben örömmel szívjátok magatokba a felszabaduló
lélekenergiát.
(+4 KNO.) Csak azt sajnálod, hogy az orgling varázsitalokat és orglinggyökereket
be kellett szolgáltatnod, nem tarthattad meg õket.
A hatalmas lakoma
közepette a császári biztos nyilvánosan felsorolja azon galetkik neveit,
akik a legtöbb orglinggal végeztek a lázadás ideje alatt.
Szinteden a legügyesebb, a legtöbb mocskos orglingot kiirtó galetki Fapuma
volt, aki 83 orglinggal végzett! A hihetetlenül gyors mozgású, hangosan
nyikorgó galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami Sakál lemezpáncélja,
egy õskõ és az orgling lázadás emlékérme. A második legtöbb orglingot
leölõ galetki ezen a szinten Acélidegzetesszencia volt, aki 49 orglinggal
végzett! A vastag,kreol bõrû, kissé büdös, fejéval a plafont súroló galetki
férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a majom ezüst fejpántja és az orgling
lázadás emlékérme. Aki pedig harmadikként került ki az orglingok pusztításából,
az Ogre a renegát harcos volt, aki 45 orglinggal végzett! A hosszú, vöröses
hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas galetki férfi meghatódva
veszi át jutalmát, ami a gyorsaság malachit karkötõje és az orgling lázadás
emlékérme. ÿ
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
21752.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 30.* Unicorn-Dragon lett az aréna bajnoka.
*ápr. 20.* Lagolit csatában
legyõzte Redh Rohnt.
*ápr. 23.* Lagolit mellé szegõdött egy tûzféreg.
*ápr. 27.* Ogre a renegát harcos lett az aréna bajnoka.
*máj. 5.* Night
Wolf rangja a Mutánsok Klánjában "létforma" lett.
*máj. 10.* Lagolit csatában
legyõzte Redh Rohnt.
*jún. 22.* Lagolit csatában legyõzte Godzillát.
*jún.
25.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Gwan Dai,a Hét Pokol Ura
felett.
*jún. 28.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Tóbiás felett.
*júl. 8.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 24.* Fortian mellé szegõdött egy vérfarkas.
*már. 10.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett.
*már. 24.* A
Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Dt'azzrax, ében íjász felett!
*már. 25.* Maximilian Ûbertáp mellé szegõdött egy gonosz banya.
*ápr.
5.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér
felett.
*ápr. 5.* Baltazár szolgálatába állt egy mutilátor kölyök.
*ápr.
16.* Brutust legyõzte harcban egy Dubié fivér.
*ápr. 19.* A Bölcsek Köre
szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
*máj. 3.* Alba
Regina és Handur pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*máj. 3.* Fortiant legyõzte harcban egy orgling szatócs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 530.]
var 29 7 |
29. varázslatra 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 530.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 527.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot
sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet
találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van,
ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig,
2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb,
ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy
bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 527.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz,
hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe
bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek
még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni
a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike
vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy
növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 522.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy
képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál.
Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben
nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.)
a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha
vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy
bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 517.]
(411. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Bízva
ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre:
sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 512.]
(498. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt
a kalandot! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A 2. katapulter céloz, és lõ rád.
(14 ép-t sebzett.) Kerek
kõvel meglõ téged az 1. katapulter. Nem talált. Megközelíted az 1. katapultert.
Megtámadod az 1. katapultert. Mérgezõ gázt fújsz.
(19 ép-t sebeztél). Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(11 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. katapulter rád támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(9
ép-t sebzõdtél). Az 1. katapultert próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz.
(21 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(9 sebzés). Az 1.
katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. katapultert próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és
gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(19 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(12 sebzés). A 2. katapulter rád veti magát. Megpróbál benyomni
neked jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. katapulter rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával.
Elhibázta. A 2. katapultert próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(10
sebzés). A 2. katapulter kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 4 kerek kõ.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül
sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés
próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hirtelen eltûnik a lábad alól a talaj,
belezuhansz egy verembe! (-7 ép.) A továbbvezetõ járat dübörögve lezárul.
Átkozódva mászol ki. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 492.]
(493. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid
2 förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. förtelemférget. Az 1. förtelemféreg feléd
mozog. A 2. förtelemféreg közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az
1. förtelemférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(4 sebzés). Az 1.
förtelemféreg téged támad. Rád vág farkával. Félrehajoltál. A 2. förtelemféreg
rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág farkával.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. förtelemférget. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(4 sebzés).
Az 1. förtelemféreg kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban.
7 ép-t sebzõdtél. A 2. förtelemféreg
8 sebzést kap. A 2. förtelemféreg
rád veti magát. Ostorként csattant farkával.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. förtelemférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(4 sebzés). A 2. förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A
tetem nagy durranással szétrobban.
11 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.)
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen
más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán
egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikertelen] Visszaemlékezel
arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon
óvatosan, le kell pakolni a földre. Megfogod az elsõt. Irtózatos erejû
robbanás rázza meg a helyiséget. (-10 ép.) A továbbvezetõ utat törmelék
zárja el. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 461.]
(314. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz
az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling szolga téged támad.
Lekever egyet jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling
szolgát. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+2 ép). Bûzöd fojtogatja
(7 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb
mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(5 sebzés). Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. A zárnyitó készlet
segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre:
sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz
be rajta.
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: sikertelen]
Megakad a lábad valamiben. Nyilak süvítenek feléd! (-9 ép.) Rövid idõre
elveszted az eszméletedet. Kint térsz magadhoz. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 441.]
az 21579 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A káosz második kardja: értéke 130
arany, a sebzése 2D6+1. A következõ képességekkel rendelkezik: +1 hidegimmunitás,
+2% védekezés, +1 tûzimmunitás.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 439.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél
felé. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla
ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy elemi rin
(#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid
elsorvadnak (-3 méretükre). Az elemi rin felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Támadod az elemi rint. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(8 sebzés). Az elemi rin
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+23%). Ideje enni! Falni kezdesz. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Szimatot
fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van!
Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Az elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
sorvasztás. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megrohamozod az elemi
rint. Megtámadod az elemi rint. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz
ellenfeledre.
(20 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(6
sebzés). Az elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+23%). Megéheztél. Tempósan étkezel. (+12% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 416.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
mitulen füvet. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy
katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. Mellé! Megközelíted a katapultert.
A katapultert próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(19 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(11 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz.
(20 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(8 sebzés). A katapulter halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
Viszed, ami mozdítható: 3 drágakõ és 2 kerek kõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt
barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet.
Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba.
Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán
kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik.
Érdekes!
(337. kaland, összköltsége 15 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz,
az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik.
Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Mellé!
A katapulter felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a katapultert.
Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(9 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz.
(21 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(8 sebzés). A katapulter holtan terül
el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Viszed,
ami mozdítható: 2 kerek kõ és 20 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 381.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot,
ami az alsó csatornákba vezet. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért
ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit.
Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró
lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** A hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
sebezhetetlenséget. A hájas worpel elmond egy gránitbõr varázslatot. A
hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a hájas worpelt.
Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(20 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(13 sebzés). A hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen
bekapnál valamit. Az ételre veted magad. (+11% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Bár tökéletesen
látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még
téged is megrémiszt kicsit. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
liánvirágot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött!
Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy fehér amõba (#30)
és egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. A púpos molad
odajön hozzád. A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad rád támad.
Lecsap rád jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával.
Hátraugrasz a támadás elõl. A púpos moladot próbálod megsebezni. Mérgezõ
gázt fújsz.
(22 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés). A púpos
molad holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér
amõba feléd mozog. Az 1. fehér amõba rád veti magát. Elõresuhint jobb
csápjával. Mellétrafált a balfácán. Rád vág bal csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod az 1. fehér amõbát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(19 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba hörögve elterül. Regenerálsz (+3
ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba
közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. fehér amõba rád támad. Ostorként csattant
jobb csápjával. Nem talált. Meglóbálva zúz bal csápjával. Elkerülted.
Támadod a 2. fehér amõbát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(22
ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér
amõba máris elõtted terem! A 3. fehér amõba rád támad. Meglóbálva zúz
jobb csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. El
sem talált, haha. Megtámadod a 3. fehér amõbát. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(20 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A távolból kiáltások,
robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán
néma csend. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított
szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy förtelemféreg
(#27) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi odajön hozzád. Megindulsz a förtelemféreg felé. Már
ott is vagy! A förtelemféreg feléd rohan. A zombi rád támad. Odacsap neked
jobb karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Támadod a förtelemférget. Mérgezõ
gázt fújsz.
(15 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(4 sebzés). A förtelemféreg
rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Elkerülted.
A förtelemféreg téged támad. Ostorként csattant farkával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a förtelemférget. Mérgezõ gázt fújsz.
(17 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(4 sebzés). A förtelemféreg hörögve elterül. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
10 életpontnyit sebzõdsz. A zombi
5 sebzést
kap. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zombi rád támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zombi kileheli lelkét. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%).
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. A sötétbõl furcsa neszeket
hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást
hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy orgling szolga
(#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling
szolga máris elõtted terem! Megtámadod az orgling szolgát. Lendületet véve
ütsz jobb mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd
zavarja
(5 sebzés). Az orgling szolga rád támad. Feléd üt jobb mancsával.
Elkerülted. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Benyom neked jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Lendületet véve ütsz
jobb mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd zavarja
(4 sebzés). Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%).
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A vadászhírek jó fogást
ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy nagy barlangteremben
találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy árny suhan el melletted.
Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van?
Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a förtelemféreg felé. Már ott is vagy! A förtelemféreg
máris elõtted terem! Megtámadod a förtelemférget. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(17 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(3 sebzés). A förtelemféreg
rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt farkával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A förtelemféreg rád támad. Tekergetve suhint farkával.
(7
ép-t sebzõdtél). Támadod a förtelemférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(18 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(2 sebzés).
A förtelemféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban
felrobban!
11 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+21 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Befordulva
egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban
van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád.
(12 ép-t sebzett.) Megrohamozod
a katapultert. Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz.
(18 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(10 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A katapulter rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
Elhibázta. A katapultert próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(12 sebzés). A katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ. [37 TVP-t használtál fel, maradt
még 196.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +30 hírnevet kaptál. A kör során összesen 698 sebzést okoztál,
és 213 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 196 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
420 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Balays, egy közepesen magas, átlagos testalkatú, fõleg mágia
iránt érdeklõdõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 66. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 5.85 |
[2] IQ: |
11 / 1.25 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.15 |
[4] egészség: |
10 / 2.16 |
[5] mágia: |
10 / 2.94 |
[6] gyorsaság: |
6 (3) / 0.21 |
[9] Méret/ép: |
75 / 49 |
Min. méret: |
73 |
Barlangméret: |
75 |
|
|
Varázspont: |
74 / 68 |
Képességpont: |
11 / 5% |
Hõsi pont: |
38 (9) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
21% |
Galetki erõ: |
251 / 172 |
Hírnév : |
919 |
Jóllakottság: |
198% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
101 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
383 (13) |
Torzsz. gyõzelmek: |
321 (12) |
Leölt torzszülött: |
412 (19) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
52 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (1)
Speciális
képességeid:
+1 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz üvegcsét. 2.) Érj el 10-es intelligenciát.
3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel)
[ok] |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[14] mérg. lehelet: |
13 / 2.56 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
10 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.95 |
[47] zárnyitás: |
7 / 3.42 |
[48] mászás: |
9 / 2.25 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 3.29 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
10 / 4.74 |
[102] vámpirizáció: |
4
/ 0 |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[36] csábmosoly: |
1 (2) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
5 (6) / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
8 (9) / 0 |
[29] életszívás: |
9 (10) / 0 |
[15] jégpajzs: |
6 (7) / 0.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
12 (13) / 1.16 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 (8) / 0.48 |
[28] óriáserõ: |
5 (6) / 2 |
[14] vakító fény: |
3 (4) / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60;
VI erõ:80% ép:25%;
PV 1 2 3 5;
PSZ 58
47 48;
BA 4 7092 7863 5467;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #9 (7. épület), #401 (48. forduló),
#218 (63. forduló), #243 (53. forduló), #212 (56. forduló), #343 (54.
forduló), #403 (49. forduló), #276 (60. forduló), #493 (64. forduló),
#314 (65. forduló), #498 (65. forduló), #436 (37. forduló), #312 (40.
forduló), #304 (44. forduló), #233 (43. forduló), #287 (43. forduló),
#499 (44. forduló), #426 (45. forduló), #352 (54. forduló), #478 (55.
forduló), #337 (66. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 könnyû láncing
(#1031) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
590 arany (#1) |
|
14 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 márványgyûrû (#1226) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a káosz második kardja (#21579) |
|
17 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard
(#1316) |
|
1 kard (#1315) |
|
26 kerek kõ (#11) |
|
7 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
2 gyilkos boróka (#27)
|
|
6 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
13 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
6 bolhedor szárny (#15) |
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
9 molad púp (#16) |
|
10 nordkristály (#146) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 37 arany (#1), 3 drágakõ (#2),
10 kerek kõ (#11), 1 mitulen fû (#20), 1 liánvirág (#24), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng
Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál
kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az
ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési
lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön,
középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat
kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A
találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való
jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én!
A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A SZAKÁCS ÜSTJE (192. TÁRGY) Egy vékony aranyláncon egy parányi varázsital-fõzõ
üst lóg. Ez még önmagában kevés lenne a boldogsághoz, de szerencsére a
medál némi mágikus kisugárzással is rendelkezik. Ha ezt a piciny ékszert
magadra akasztod, (az üst ékszernek számít a KF szempontjából, nem nyakláncnak),
akkor a varázsital fõzés szakértelmed kettõvel magasabb lesz.
EZÜSTMEDÁL (208. TÁRGY) Errõl az apró, mégis gyönyörû ékszer senki sem
gondolná, hogy milyen jelentõs mágikus potenciállal bír. Viselõjének sokkal
tisztábbak a gondolatai és a mágikus képességét is megnöveli (+2 intelligencia,
+1 mágia). Egy ilyen tárgyat mindig érdemes viselnie egy varázslónak!