Karakterszám: |
4083 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
17 |
Játékhét: |
18 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
234 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. már. 28. 14h:22' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. már. 31. |
|
|
E-mail!
LORD ZARATUL KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Gillian D'Randyr, egy fekete ruhás,
mélykék szemû, hófehér hajú, mágikus aurát kisugárzó, izmos férfi. A következõket
látod nála: bronzmedál, kristályamulett, csontamulett, a kígyó halotti
maszkja, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Még mindig
a csapdád miatt sírdolgál (2 sebzést kapott). A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Gillian D'Randyr feléd rohan. Megközelíted Gillian D'Randyrt.
Gillian D'Randyr rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. El sem talált, haha.
Ostorként csattant farkával. Félrehajoltál. Megtámadod Gillian D'Randyrt.
Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. A mágus hosszúkardját
forgatva támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(9 sebzés).
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Gillian D'Randyr
7 ép-t
sebzõdik. (-5 vp.) Gillian D'Randyr összerogy.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+9%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Gillian D'Randyr elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Szektor, egy magas, fekete hajú, jóképû,
vidám, gyors észjárású férfi. Tárgyai: bõrpáncél, díszes fejék, bronzmedál,
csonttõr, parittya, Xantin bõröve, nagy pajzs. Sértetlen, tehát a csapdádat
elkerülte. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Szektor téged céloz, amikor a parittyával lõ.
(2 lövéssel
25 ép-t sebzett.) Megrohamozod Szektort. Támadod Szektort. Odaütsz jobb
mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Roncsolod bõrét.
Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz lesújtani. El sem találtad.
Szagodtól fuldoklik
(8 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Szektor rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(17 ép-t sebzõdtél). Támadod Szektort. Odakensz neki jobb
mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép)
Roncsoltál. A mágus hosszúkardjával támadsz. Elkerülte. Szagod látható
benyomással van rá
(10 sebzés). Szektor eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+10%). Szektor elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
3. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
fehér gyógyital.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 485.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*már. 13.* Zak Hazadar lett az aréna bajnoka.
*már. 13.* Kronx új végtagot
növesztett!
*már. 13.* Gzik teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában
kapott.
*már. 14.* Maxigáz új végtagot növesztett!
*már. 16.* Lord Griffonheart
teljesítette a 11. küldetést, amit az akadémián kapott.
*már. 16.* Nyafogó
Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "kedves barát" lett.
*már. 20.* Morgana
rangja a Tolvajok Klánjában "falazó" lett.
*már. 21.* Morq Fan Gor rangja
a Halhatatlanok Klánjában "alázatos rendtag" lett.
*már. 22.* Csukonyi
a Kalmárt kis híján megölte egy mahomohi.
*már. 23.* Nyafogó Nefelejcs
és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 22.* Dizsnyóarcú Trücsvók csatában legyõzte Roo O'corrsot.
*már.
22.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*már. 22.* Jégkirálynõ
csatában legyõzte Noxervát.
*már. 27.* Zinfandel elsõként ért el 13-as
átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy fémlétrán, egy
függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni
járnak. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött!
Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon,
szembesültök. Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák közelebb jön, hogy támadhasson. A sahran rák
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák rád veti magát. Feléd üt
ollóival. Félrehajoltál. Megtámadod a sahran rákot. Odakensz neki jobb
mancsoddal. Elhibáztad. A mágus hosszúkardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(7 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(9 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sahran rák rád támad. Rád vág ollóival. Ez mellément. A
sahran rákot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(16 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve a mágus hosszúkardját,
próbálsz lesújtani. Nem találtál. Bûzöd zavarja
(9 sebzés). A sahran rák
holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 164.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed
az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz.
Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy
zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi feléd rohan. Megindulsz a zombi felé. Már ott is
vagy! A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Támadod a zombit. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél).
A mágus hosszúkardjával lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél). A zombi hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
kno 25 9 |
25. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 151.]
h 8 100 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb
mancs végtagod megnõtt, új mérete 10. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
151.]
k 6 3 249 |
kaland elvállalása |
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik,
tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad
(#26).
*** 1. KÖR *** Az 1. púpos molad odajön hozzád. A 2. púpos molad feléd rohan.
Az 1. púpos molad irányába mozogsz. Az 1. púpos molad rád támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Mellé! Gyorsan feléd lendít bal karmával. Félrehajoltál.
A 2. púpos molad rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Mellétrafált a
balfácán. Feléd döf bal karmával. El sem talált, haha. Megtámadod az 1.
púpos moladot. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(7 sebzés). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 1. púpos molad
7
sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. púpos molad halálhörgés közepette a földre
zuhan. A 2. púpos molad rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb
karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Feléd döf bal karmával. El sem talált, haha.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. púpos molad rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint
jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. El sem talált,
haha. A 2. púpos moladot próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a mágus hosszúkardját, próbálsz
lesújtani.
(4 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(6 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A 2. púpos molad
7
sebzést kap. Gyógyulsz 2 életpontot. (-5 vp.) A 2. púpos molad halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami 2 molad púp és 14 arany. Huh, ez kemény csata volt! Elégedetten
térsz vissza Morgó Emhillel, a moladok púpjait viszed magaddal igazolásképp.
Az elöljáró örömmel fogad, a válladat veregeti, és jutalmul átnyújt egy
khaldoran övet. Megköszönöd az ajándékot, és távozol.
[ld. enc.] (+1 hõsiesség
pont.) (+1 képességpont.)
(3. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a
feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 molad púp] Amikor átadod a három molad púpot, ugrálni
kezd a mágus örömében.
- Nagyszerû! - kiáltja. - Hamarosan készen áll
a kapu, amelyen keresztül átléphetek az Ellenség fellegvárába. - fejedet
csóválod, nyilvánvalóan megbomlott a varázsló elméje. Mindenesetre tartod
a markod a jutalomért. Ekkor jön ám az igazi meglepetés! Kiderül, hogy
a mágus egy jégpajzs varázslatot tanít meg neked. Határtalan örömmel távozol.
(+1 képességpont.)
(249. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen
beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Egy szakadék elõtt állsz,
függõhíd vezet rajta át, furcsa kõlapokkal. Hozzáérsz az egyikhez. De még
milyen furcsa! A kõlap azonnal porrá omlik. Vagy elég fürge vagy, vagy
meghalsz!
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikertelen] A kõlapok eltûnnek
a lábad alatt, így a talaj is. Kétségbeesetten kapaszkodsz a függõhíd kötelébe,
míg lábad a levegõben kalimpál! Szerencsére nem vagy messze a kiindulástól,
gyorsan visszamászol. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra). [25 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
kf 137 |
bekészíted a 137. tárgyat |
Felveszed a khaldoran övet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6)
4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap,
harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel
gomba (#21) 11 ap, winropu moha (#22) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, kötél
(#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány
karkötõ (#139) 184 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr
hártya (#161) 6 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92 ap, villámöv (#172) 92 ap,
nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 190 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû
láncing (#1031) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 133 ap, pajzs (#1060) 23
ap, sisak (#1075) 23 ap, maszk (#1090) 11 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, ezüst
fejpánt (#1107) 18 ap, köpeny (#1135) 6 ap, zöld köntös (#1151) 13 ap,
átlátszó köntös (#1152) 18 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap,
sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181)
23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196)
13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum
(#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû
(#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit
karkötõ (#1241) 13 ap, díszes karkötõ (#1242) 18 ap, fülbevaló (#1255)
6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, kard
(#1315) 23 ap, a törpék pajzsa (#6460) 138 ap, a tudós görbekardja (#11666)
259 ap, az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 144 ap. Eladod a mágus hosszúkardját
42 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
Sajnos 1331. tárgy jelenleg nincs a boltban. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 121.]
kf 1331 103 |
bekészíted az 1331. tárgyat |
Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
121.]
bb 7 3 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A szint elöljárója,
Morgó Emhil egy nagydarab,
tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel
kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Sajnálatos dolog jutott a tudomásomra.
A szinten renegát galetkik csoportja kóborol. Nem tudom, hallottál-e már
a renegátokról - szótlanul nemet intesz. - Rendben van. A renegátok úgy
gondolják, hogy csak akkor lesz valakibõl igazi harcos, ha más galetkikkel
harcol, életre-halálra. Mivel ezzel az elvükkel társadalmunk legalapvetõbb
törvényének mondanak ellent, számkivetettek, bûnözõk, rejtõzödnek. Semmi
sem hiányzik jobban, minthogy tudásukat a szint fiatal galetkijein köszörüljék,
fõként, mert nagyhatalmú pszionicisták és giromancerek is vannak köztük.
- értetlen arckifejezésedet látva magyarázni kezd: - nem kell megértened,
mit jelentenek ezek a fogalmak, elég ha annyit tudsz, hogy némelyikük olyan
képességek birtokában van, amelyekkel csak a szint legnagyobb hatalmú galetkijei
tudnak dacolni. A feladatod rendkívül veszélyes lenne: információt kell
gyûjtened! Menj el egy gyûlésükre, és hallgasd meg, mit mondanak, majd
gyere vissza. Annyit sikerült megtudnom, hogy csak azokat engedik be, akik
felmutatják a Hatalom Sárga Gömbjét, elõször tehát egy ilyet kell valahonnét
szerezned. - bizonytalanul biccentesz.
(9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen
izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap)
elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény
(#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7,
90ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu
(#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11,
80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni nekem? Szükségem lenne néhány bolhedor
szárnyra! - meglepetten bólintasz. Az öreg folytatja: - Persze nem ingyen
kérem ám! Minden bolhedor szárnyért három üvegcsét adok, amelyet varázsital
fõzésre használhatsz.
- És hány bolhedor szárnyra lenne szükséged, ó
bölcs mágus?
- Három darab biztosan elég lesz! - biccentesz, és elbúcsúzol.
(1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 111.]
m 10 7 7711 1114 4411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,7) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd
a felderítését!
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. (M 10,6) Tovább északra! Fehér szálú, a sötétséghez
szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 10,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy áttetszõ testû, vékony,
könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád
lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát
kell kiállnod. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell
zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 9-es küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon
ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 10,4) Észak felé mész a labirintusban. A földön heverõ mocsok, a rongálások
a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza odajön hozzád. Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza
téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(7 ép-t sebzõdtél).
Támadod a jégmedúzát. Odaütsz jobb mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lesújtasz
bal karmoddal.
(4 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(12 sebzés). A jégmedúza
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály.
(M 10,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,4) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Kellemetlen bûz üti meg az
orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled
egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor feléd rohan. A szárnyas bolhedor felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas bolhedor téged támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Félrehajoltál. A szárnyas bolhedort próbálod
megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Lecsapsz
bal karmoddal.
(2 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(10 sebzés).
A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+27%). Összegyûjtöd a "kincset": egy bolhedor szárny és 6 arany.
[ld.
enc.] Megéheztél. Tempósan étkezel. (+15% jóllakottság.)
(M 8,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Óvatosan lépkedsz tovább. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott,
és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy púpos molad
(#26).
*** 1. KÖR *** A púpos molad máris elõtted terem! Megközelíted a púpos moladot.
A púpos molad rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás
elõl. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Támadod
a púpos moladot. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Fürgén elhajolt.
Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A púpos molad
sebzõdik 7 ép-t. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A púpos
molad holtan terül el.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molad púp.
(M 9,2) Északi irányba folyatod utadat. A földön heverõ mocsok, a rongálások
a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy sorvasztást.
Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megközelíted az elemi rint. Megtámadod
az elemi rint. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Félrehajolt. Gyorsan felé
lendítesz bal karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(10 sebzés).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi rin elvarázsol egy
vakító fényt. Gyengülsz (-12% támadás). Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy életszívást. Az elemi rin
7 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elemi rin holtan
terül el.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+37%). [35 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
Visszatérsz szállásodra. Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait
tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban -
cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Fáradtságodat siker koronázza:
egy tárgyat találsz: egy amulett. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
66.]
pv 1 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 66.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A szomszédos sziklaperem fölé
vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Találtál egy alkalmas
barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor
kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Szerencsére,
nincs. Megindulsz befelé.
A barlang lakója
Kénküves Kelemen, egy magas, vékony testalkatú, kopasz,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû férfi. Felszerelése: amulett, hosszúkard,
díszes fejék, Xantin bõröve. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Kénküves Kelemen feléd mozog. Megindulsz Kénküves Kelemen
felé. Már ott is vagy! Kénküves Kelemen téged támad. Kénküves Kelemen tüzet
lehel rád.
(20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Kénküves Kelement. Lecsapsz
jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-9
ép) Roncsolod bõrét. Odacsapsz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd fojtogatja
(9 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Kénküves Kelemen téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(21 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Kénküves
Kelement. Odacsapsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Felé suhintasz bal
karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-7 ép) Bûzöd zavarja
(9 sebzés). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+40 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Olyan lakott barlang után
kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Megközelíted az
egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Hangya, egy csiricsáré ruhás, állandóan vigyorgó,
az est szellemével mélyen átitatott férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt
rangú tagja. Felszerelése: a bölcsesség öve, csontmaszk, díszes pikkelyvért,
vándorcsizma. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat
a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra.
Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Miután
alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról:
a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre
terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült
az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a díszes
rézkulcs.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem is sejted,
hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást,
ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz
az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a
hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(265. kaland, összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
mátekel gombát. Találtál egy alkalmas barlangot.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Szerencsére, nincs. Továbbmész.
A barlang lakója
Sakandar Guru, egy fehér ködbe búrkolódzó, vörösen izzó
szemû mágus férfi. Felszerelése: átlátszó köntös, díszes fejék. Megkezdõdik
a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Sakandar Guru odajön hozzád. Megrohamozod Sakandar Gurut.
Sakandar Guru rád veti magát. Sakandar Guru csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod Sakandar Gurut. Odacsapsz jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Felé döfsz bal karmoddal.
(1 ép-t
sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(11 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Sakandar Guru rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Sakandar
Gurut. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
Odacsapsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Bûzöd kellemetlen számára
(9 sebzés).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Sakandar Guru
sebzõdik
7 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-5 vp.) Sakandar Guru összerogy.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%).
Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
pv 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 17.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 426 sebzést okoztál,
és 146 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 17 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
191 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Lord Zaratul, egy magas, izmos, ébenfekete bõrû, vérvörös
szemû, fekete köntöst viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint
(2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 17. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.94 |
[2] IQ: |
5 (7) / 0.55 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.40 |
[4] egészség: |
4 (5) / 2.35 |
[5] mágia: |
3 (5) / 1.45 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 0.97 |
[9] Méret/ép: |
54 / 36 |
Min. méret: |
53 |
Barlangméret: |
55 |
|
|
Varázspont: |
37 / 24 |
Képességpont: |
8 / 80% |
Hõsi pont: |
12 (1) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
29% |
Galetki erõ: |
137 / 124 |
Hírnév : |
80 |
Jóllakottság: |
138% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
16 (4) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (3) |
Torzsz. csaták: |
98 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
80 (7) |
Leölt torzszülött: |
108 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (1) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
10 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.30 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.10 |
[48] mászás: |
4 / 0.45 |
[67] régészet: |
3 / 0.77 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb mancs |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 4.59 |
[102] roncsolás: |
4
/ 1 |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1.02 |
|
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[29] életszívás: |
3 / 0.72 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10 25;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 1;
PSZ 67
45;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 2 szint: 1 sebzés: 2-10
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #22 (1. épület),
#52 (20. épület), #258 (12. forduló), #497 (14. forduló), #328 (15.
forduló), #249 (16. forduló), #289 (15. forduló), #265 (17. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 zöld köntös (#1151) |
* |
1 a mágus bõr mellvértje (#10046) |
* |
1 ezüst
fejpánt (#1107) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 khaldoran öv (#137)
|
Ékszerek, kincsek |
|
379 arany (#1) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
2 drágakõ (#2) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 ezüst
fülbevaló (#1257) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 amulett (#1196) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
6 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 liánvirág (#24) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
1 ragálygomba (#26) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 õsi relikvia (#17)
|
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
1 pirgamit (#152)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KHALDORAN ÖV (137. TÁRGY) A khaldoran öv egy díszes bõröv, rajta kékre
festett állatmintákkal. Korlátozott mágikus képességekkel bír, egészségedet
megnöveli eggyel, amíg viseled. Ezenkívül dicsõséges trófea, hiszen csak
olyanok kaphatják meg, akik valamilyen szolgálatot tettek egy galetki elöljárónak.
BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY) A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened,
mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz
használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te
nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni,
de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.
DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY) Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a
díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy
elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.