Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
161 |
Játékhét: |
544 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
499 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. jún. 9. 16h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. jún. 10. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
2. NAP ** Bejön a barlangodba
Törp Eszti, egy tünci-bünci nõ. [aura:
rugalmasság: 14.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A Feltámadás
Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed
a felszerelését: Örökkévalóság Zafírja, vámpírtõr, ében láncing, ében nyílpuska,
kék gömb, mintrogi erõöv, az egészség ezüst fejpántja, ében tündekard,
a ragadozó csepp fülbevalója, a szívósság háromszögszimbóluma, a gyõzelem
csontamulettje, a pók smaragdgyûrûje, a harcos ónix karkötõje, xenomorf
csuklópánt, a harcos vándorcsizmája, õsgyémánt, fogazott kard, a sav nagy
pajzsa, a küzdelem zöld köntöse, a gepárd malachit karkötõje. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Törp Eszti is hozzájárult. Közben megvitatjátok a szintetek és
a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Huh, jól elszaladt az idõ! Törp
Eszti is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5%
jóllakottság) Megjegyzel valamit a Törp Eszti által meséltekbõl, megtudod,
mi az a zsugorító gyûrû.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]
j 7123 9672 |
tárgy javítása |
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a hatalom kõrisfa íját. Kemény munka árán megjavítod az entek fekete
csizmáját. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
kf 7123 9672 21882 |
bekészíted a 7123. tárgyat |
Bekészíted a hatalom kõrisfa íját. Felveszed az entek fekete csizmáját.
Felveszed a tökéletesség ezüst nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
var 155 35 |
155. varázslatra 35 képességpont |
Elköltesz 35 képességpontot nagyobb erõpajzs varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen nagyobb erõpajzs varázslatod ereje 14. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
h 8 17 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
m 7 9 3343 3433 2232 2232 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 7,10) A négy égtáj közül délt választod. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 7,11) Délre mész tovább. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon
mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled
egy lélektáncos (#227).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat
rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul
varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Abdul ellõ egy
tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf harcos
elvarázsol egy csendvarázst. A lélektáncost védi rezisztanciája. Magában
motyogva, a lélektáncos létrehoz egy elektromos falat. A savelementál a
lélektáncost rohamozza. A savelementál
sebzõdik 66 ép-t az elektromos faltól.
Jimmy a lélektáncos felé mozog. Jimmy
sebzõdik 66 ép-t az elektromos
faltól. A savelementál a lélektáncost támadja. Jimmy a lélektáncost támadja.
A lélektáncos holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 99/76,
a savelementál: 62/76, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+12%). Szolgáidnak 32% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy bronz korong,
egy vándorcsizma és 58 arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25%
jóllakottság.)
(M 6,11) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Hûs, páradús levegõ
csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést
érzel... (+1 méret.)
(M 6,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,11) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová érkezel, mocorgás
támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy xenomorf
bébi (#204) [aura: 14-es méretû 20-as szintû jobb karom, 12-es roncsolás.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése!
(-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-11 vp.)
A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a xenomorf bébit.
(3 lövéssel
45 ép-t sebzett.) Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Abdul elõhív
egy tombolás varázslatot. A xenomorf bébi megközelíti Jimmyt. A savelementál
megközelíti a xenomorf bébit. Jimmy a xenomorf bébi felé mozog. A xenomorf
bébi és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy hörögve elterül. A savelementál
és a xenomorf bébi egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A xenomorf
bébi
113 sebzést kap. (-10 vp.) Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz
egy vakító fényt. A xenomorf bébi megtántorodik. Abdul megközelíti a xenomorf
bébit. A xenomorf bébi és a savelementál egymással harcolnak. A xenomorf
bébi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/52, a savelementál:
56/76, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 45/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
28% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 51 arany.
(M 5,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy megtermett galetki
lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy
egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a
gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre:
sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 5,13) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A boltíves csarnok
kong az ürességtõl.
(M 6,13) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Ahogy belépsz
a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel
fel. Ellenfeled egy óriás rák (#218) [aura: elkt.immunitás: 18.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Heves
kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) A
sötét elf harcos az óriás rákot próbálja távolról eltalálni. Mellé! Abdul
ellõ egy féreg érintése varázslatot. Magában motyogva, Abdul létrehoz
egy tombolást. A savelementál elindul az óriás rák felé. Az óriás rák megközelíti
a savelementált. A savelementál és az óriás rák egymással harcolnak. A
savelementál kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
Az óriás rák
113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf harcos felemeli az
ében nyílpuskát, és az óriás rák felé lõ. Mellé! Abdul az óriás rákot
rohamozza. Az óriás rák és Abdul egymással harcolnak. az óriás rák testébe
kontaktméreg hatol. Az óriás rák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a savelementál: 55/51,
Abdul: 53/35, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%).
Szolgáidnak is jut 27%. Viszed, ami mozdítható: egy kihívás itala és 47
arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,14) A következõ terem délre van, így arra mész. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 7,14) A térkép szerint itt jobbra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat,
amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy
monozoid (#135) [aura: imm. méregre: 10.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.)
Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Abdul mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tombolást. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát,
és a monozoid felé lõ.
(3 találattal 62 sebzést okozott.) Heves kézmozdulatok
közepette a monozoid elmormol egy fürgülést. A monozoid öregedett 1 évet.
A monozoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A monozoid
113
sebzést kap. (-10 vp.) A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/0, a sötét elf
harcos: 62/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 42% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
3 drágakõ. Abdul eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 8,14) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Újabb üres
barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed.
Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem
lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre:
sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 73 arany és az elektromosság
csatos öve.
(M 9,14) Kelet felé mész a labirintusban. A falakat nyálka borítja. Rossz
elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy monozoid
(#135) [aura: méret: 160.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése.
(-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11
vp.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését.
Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot.
Magában motyogva, a monozoid létrehoz egy fürgülést. A monozoid öregedett
1 évet. Heves kézmozdulatok közepette a monozoid elmormol egy féreg érintését.
A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a monozoidot.
(3 lövéssel 58
ép-t sebzett.)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A monozoid
113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/0, a sötét elf
harcos: 58/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 42% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
egy xenópete. Abdul eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 9,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,14) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A falakat nyálka borítja.
Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid
egy szondamester (#228) [aura: 14-es méretû 23-as szintû jobb csáp.] és
2 manaszonda (#229) [aura: 5-ös méretû 10-es szintû jobb csáp.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Elmormolsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul
elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmormol egy tombolás varázslatot.
A sötét elf harcos az 1. manaszondát lövi.
(3 találattal 81 sebzést okozott.)
Az 1. manaszonda hörögve elterül. A szondamester közelebb jön, hogy támadhasson.
A 2. manaszonda a sötét elf harcost rohamozza. A szondamester rád támad.
Lesújt rád jobb csápjával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Elszívja 10 vp-det. Lesújt rád bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Elszívja 10 vp-det. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Elszívja 10 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával.
(5
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 10 vp-det. A 2. manaszonda a sötét
elf harcost támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A szondamester
113 sebzést kap. (-10 vp.) A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy vakító fény. A szondamestert védi rezisztanciája. A 2.
manaszondát védi rezisztanciája. Abdul a 2. manaszondát támadja. A 2.
manaszonda halálos sebet kapva a földre zuhan. A szondamester rád támad.
Odacsap neked jobb csápjával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja
10 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Elszívja 10 vp-det. Lesújt rád jobb csápjával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 10 vp-det. Odacsap neked bal csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 10 vp-det. A szondamester
holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 201 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 88/0, a sötét
elf harcos: 81/43.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+18%). Szolgáidnak 46% jut. Viszed, ami mozdítható: 40 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, savelementál újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat. Az Õsmágus köpenye
teljesen meggyógyította sötét elf harcost!
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [V 176 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy
szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs
varázslatot. (+48% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
ep 16 20 15 |
építed a 16. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a katonai gyakorlópálya
felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a
munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd
munkád gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 49 TVP-nyit kell dolgoznod.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját.
Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés.
(+59 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (visszakaptál
225 varázspontot.) A pénz mellett találsz egy kincskeresés italát, kedves
ajándék egy galetkitõl.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész.
Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy kõbõl épült házikót pillantasz
meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek
lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(329. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas
torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy szójer királynõ
(#219) [aura: regeneráció: 8.] és egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget.
A sötét elf harcos megtántorodik. Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot.
(-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy a forrás érintését.
(-6 vp.) A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
csendvarázs. A szójer királynõ ellenáll a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat
után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot. Abdul varázshatalma segítségével
elmond egy féreg érintését. A savelementál a pusztító szójert rohamozza.
A pusztító szójer a savelementál felé mozog. Jimmy megközelíti a szójer
királynõt. A savelementál és a pusztító szójer egymással harcolnak. Jimmy
a szójer királynõt támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ varázshatalma segítségével elmond egy sötétséget.
Abdul megtántorodik. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A szójer
királynõ
sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) A szójer királynõ holtan terül el.
A sötét elf harcos elmond egy vakító fény varázslatot. A pusztító szójer
megtántorodik. Abdul a pusztító szójer felé mozog. Jimmy a pusztító szójer
felé mozog. A savelementál és a pusztító szójer egymással harcolnak. Abdul
a pusztító szójert támadja. a pusztító szójer kontaktmérget kapott. A pusztító
szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 42/0, a savelementál:
79/10, Abdul: 63/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak
is jut 40%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ, 2 szójer csáprágó és egy
xenópete.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod
egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó
barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel,
óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai,
õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224) [aura: 5-ös
méretû 20-as szintû nyelv.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Néhány
rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.)
Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok
közepette Abdul elmormol egy tombolást. A sötét elf harcos a 2. gyászoló
mourgot lövi.
(3 lövéssel 43 ép-t sebzett.) A savelementál a 2. gyászoló
mourg irányába megy. Jimmy az 1. gyászoló mourgot rohamozza. A 2. gyászoló
mourg megközelíti a savelementált. Az 1. gyászoló mourg Jimmy irányába
megy. A savelementál és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak. Jimmy
és az 1. gyászoló mourg egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. gyászoló mourg
113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf
harcos létrehoz egy vakító fény varázslatot. Az 1. gyászoló mourg megtántorodik.
A 2. gyászoló mourg megtántorodik. Abdul a 2. gyászoló mourgot rohamozza.
A savelementál és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak. Jimmy és az
1. gyászoló mourg egymással harcolnak. Az 1. gyászoló mourg holtan terül
el. Abdul a 2. gyászoló mourgot támadja. A 2. gyászoló mourg halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 188/10, a savelementál:
147/17, Abdul: 66/0, a sötét elf harcos: 43/0.] Gyõztél! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak
is jut 42%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kék köpeny és 89 arany.
Abdul eszik. (+25% jóllakottság.) A sötét elf harcos habzsolja az ételt.
(+25% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy
elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A
sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek
várnak rád. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás,
és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy
pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt.
(-11 vp.) A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a pusztító szójert.
(3 lövéssel 55 ép-t sebzett.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol
egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy
tombolást. A savelementál a pusztító szójer felé mozog. Jimmy megközelíti
a pusztító szójert. A pusztító szójer Jimmy irányába megy. A savelementál
a pusztító szójert támadja. Jimmy és a pusztító szójer egymással harcolnak.
A pusztító szójer holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/0,
a savelementál: 41/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 55/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak 16% jut. Viszed, ami mozdítható: egy
szójer csáprágó és 36 arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
be 3 150 |
meglátogatod a 3. épületet |
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi
tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 150. varázslatot szeretnéd
megtanulni. Leszurkolsz 200 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét.
Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva.
Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a tárgyvédelem varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
be 3 171 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 171. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostantól használhatod
a savpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]
k 15 30 479 489 278 |
kaland elvállalása |
(15. kaland:) Emöreth csapdamester nagydarab, hájas, szuszogó galetki, épp
ezért igencsak meglepõ, hogy mennyire fürgén mozog. Három másik galetkivel
együtt veszel részt a tanfolyamon.
[Tárgyhasználat: 400 arany]
A csapdamester elõször is elméleti bemutatót tart arról, hogy milyen fajta
csapdák léteznek. Megismered az egyszerû fedett vermet, a karócsapdát,
a kifeszített kötélcsapdát. Aztán jönnek a rafináltabbak, a lezuhanó kõ,
a billenõ csapda, a hálócsapda, amelyek felállítása jóval több szakértelmet
igényel. Végül a nyilakat kilövõ, dárdával szúró, mérget permetezõ, tüskékek
szóró csapdák jönnek, ezek készítéséhez már tényleg komoly tudás kell.
[Tanulás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Mindent megjegyzel és elraktározol az elmédben. A következõ leckében Emöreth
a tolvajokról beszél. Milyen technikákat használnak a csapda felderítésére,
semlegesítésére vagy kikerülésére. Ezután elmondja, hogyan lehet egy-egy
csavart vinni a már ismert csapdákba, hogy a tolvaj mégse vegye észre,
vagy rosszul lásson a hatástalanításához. Másféle felszerelés, egyedi elhelyezés,
különbözõ rejtõ módszerek.
[Tanulás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Értesz mindent, hisz pofonegyszerû. Csak reménykedhetsz, hogy mestertolvajokat
nem engednek be a tanfolyamra! Kis szünet után következik a gyakorlati
oktatás. Elõször is ki kell próbálnotok a csapdákat - ez elkerülhetetlen,
ha tudni akarjátok, pontosan hogy is mûködnek! Jajgatva sétálsz végig az
Emöreth által épített akadálypályán. [80 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 22 ép-t gyógyított
rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 52 életpontot. (-5 vp.)
Egészen belelkesedsz: ha te is ilyen csapdákat tudsz építeni, jaj lesz a
tolvajoknak! Most ti jöttök: csapdákat kell készítenetek. Elõször hagyományos
csapdákat kell építenetek.
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: sikeres]
Jól megy a dolog, de persze Emöreth rámutat, milyen könnyû õket kikerülni.
Most jön a nehezebb rész: egy kis extra rejtést, szokatlan elhelyezést
vinni a csapdákba.
[Csapdakészítés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Nagyon élvezed a dolgod, és döbbenten látod, ezek az apróságok mennyivel
hatékonyabbá teszik a csapdádat! Tudásod jelentõsen gyarapodott (+2 csapdakészítés).
Megköszönöd Emöreth mesternek az oktatást, és távozol.
(30. kaland:) Jelentkezel Wargar idézõnél, aki nem vesztegeti rád a szavakat,
rögtön int, hogy induljatok. Megdöbbensz, miféle szövevényes útvesztõ van
a mágustorony alatt. Jól látható, hogy nem természetes barlangok ezek,
még csak nem is galetkikéz vagy csáp alkotta: bizony, misztikus mágikus
erõk vájták ki ezeket a furcsán egyenes és sima falú járatokat! Egy nagy,
lelakatolt ajtó elé értek. Az idézõ kulcscsomót halászik elõ a zsebébõl,
és kinyitja a lakatot. Az ajtó nyikorogva kitárul. Döbbenten eltátod a
szád, ahogy a mögötte levõ szobában körülnézel. Ládák, asztalok, polcok
mind tele varázstárgyakkal.
- Köszönöm, nagymester, most már egyedül
is boldogulni fogok. - mondod, remélve, hogy egyedül maradhatsz itt. Azonban
reményed szertefoszlik, amikor Wurgar gúnyosan mosolyogva, elõremutat,
egy óriási, ocsmány lyuk felé a falon.
- Majd én itt megvárlak. Ott,
abban a járatban kell lemásznod, ha ki akarod füstölni az ocsmány rovarokat.
Kénytelen kelletlen, bemászol a járatba, és ereszkedni kezdesz. Hamarosan
neszezésre leszel figyelmes. Valamit felriasztott a milgandod fénye! Ellenfeled
egy pusztító szójer (#154) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû csáprágó.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése.
(-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.)
A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a pusztító szójer felé
lõ.
(3 lövéssel 53 ép-t sebzett.) Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot.
Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. A savelementál a pusztító
szójer felé mozog. Jimmy a pusztító szójer irányába megy. A pusztító szójer
Jimmy felé mozog. A savelementál a pusztító szójert támadja. Jimmy és
a pusztító szójer egymással harcolnak. A pusztító szójer holtan terül el.
Regenerálsz (+6 ép)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [ Szolgáid ill. szövetségeseid
által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/0, a savelementál: 40/0, Abdul:
0/0, a sötét elf harcos: 53/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut
16%. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó és 41 arany.
Odébbrúgod az ocsmány dögöt, és ereszkedsz tovább. Növekszik a levegõ páratartalma.
A falakat itt valamilyen ocsmány nyálka borítja. Fúj! Ahogy tovább mászol,
le-le csöppen belõle. Sisteregve marja szét alattad a sziklát. Ennek fele
se tréfa! Rádcsöppen egy, és a varázstárgyaidnak búcsút mondhatsz. Legalább
egy tárgyvédelemmel biztosítanod kellene magadat, legalább 4-es szinten.
Elmormolsz egy tárgyvédelem varázslatot. (-4 vp.)
Ja, és ha már itt tartunk: talán a saját védelmedrõl is gondoskodni kellene,
egy 4-es szintû savpajzzsal. Elmondasz egy savpajzs varázslatot. (-5 vp.)
Óvatosan mászol tovább, mert nem akarsz térdig merülni a nyálkában. Hamarosan
újabb rovar támad rád. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: gyorsaság:
18.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr.
(-11 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A sötét elf harcos felemeli
az ében nyílpuskát, és a mutáns szójer felé lõ.
(3 lövéssel 46 ép-t sebzett.)
A savelementál megközelíti a mutáns szójert. Jimmy a mutáns szójer felé
mozog. A mutáns szójer elindul Jimmy felé. A savelementál a mutáns szójert
támadja. Jimmy és a mutáns szójer egymással harcolnak. A mutáns szójer
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 74/0,
a savelementál: 27/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 46/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+8%). Szolgáidnak is jut 20%. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó
és 40 arany.
Pfúj! A nyálkában már szinte képtelenség elõrehaladni. [Gyorsaságod itt
nullának számít.] (-99 gyorsaság.)
A barlangfolyosó kiszélesedik, és egy ocsmány keltetõfészekben találod magad!
Tucatnyi lüktetõ petét látsz, amelyek mindegyikébõl bármikor kikelhet egy
szójer. És ekkor megpillantod a királynõt! Összetett szemével úgy méreget
téged, mint egy intelligens teremtmény. A hideg futkos a hátadon a belõle
sugárzó gonoszságtól. Ideje cselekedned, mielõtt még magához hívja az összes
szójert! Támadásba lendülsz. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura:
mágia: 20.] és egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A szójer királynõ elõhív egy sötétség varázslatot. A sötét
elf harcost védi rezisztanciája. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol
egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését.
A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a pusztító szójert.
(3 találattal
55 sebzést okozott.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése!
(-6 vp.) Ellõsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) A savelementál
elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer a savelementál irányába
megy. Jimmy a szójer királynõ irányába megy. A savelementál és a pusztító
szójer egymással harcolnak. Jimmy a szójer királynõt támadja.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy sötétséget. Abdul megtántorodik. Magában motyogva, a sötét elf harcos
létrehoz egy csendvarázst. A szójer királynõt védi rezisztanciája. Mormolsz
a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A szójer királynõ
113 sebzést kap. (-10 vp.) A szójer királynõ kileheli lelkét. Abdul a
pusztító szójert rohamozza. Jimmy a pusztító szójer felé mozog. A savelementál
és a pusztító szójer egymással harcolnak. A pusztító szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 40/0, a savelementál:
82/22, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 55/0.] Ezt a csatát te nyerted!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%).
Szolgáidnak is jut 40%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 szójer csáprágó és 53
arany.
Igyekszel kifelé az ocsmány helyrõl.
- Kész vagyok. - jelented Wargar
idézõnek.
- Rendben - biccent õ. - felpörköljük és lezárjuk a járatot.
Kérlek, fogadd el jutalmul ezt az apróságot. Ezzel levesz egy asztalról
egy tárgyat, ami a gepárd hosszúkardja.
Rövid töprengés után átnyújt még egy tárgyat. A jég csontamulettje. - Biztos
voltak veszteségeid a szójerekkel vívott csatában - mondja megértõen. Megköszöni
a segítségedet, te pedig egy utolsó, reménytelen pillantást vetve a kincseskamrára,
távozol.
(+5 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)
(479. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod,
hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Többszörösen biztosítva magadat,
mászol fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Felérkezel, és
belépsz a házikóba. A kék fény kialszik!
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(489. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(278. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz
számot adtál meg.)
[91 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 20 20 22 |
meglátogatod a 20. épületet |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 29 20 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz eljátszani, 1 kör alatt.
A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik
körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1800 arany.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Útközben észreveszel egy
parafüvet. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Odamész az egyik "galetkitanyához".
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott izmú
, akaratos és konok férfi. [aura: bûz: 11.] A Mutánsok klánjának kifejlett
mutáns rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod
nála: Förtelmes maszk, a mutáció gyémántja, arany orgling fétis, az egyensúly
gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, roxati üvegszem, Rogan karkötõje, Noxoth
csizmája, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, az
Örökkévalóság Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, mintrogi erõöv, káoszkígyó
vért, Eldereth kristály, orgling fétis, quwarg amulett. Elsõ mondatod:
"Potyogjanak ki a fogaid!" Dühösen kiabálja vissza: "Mit keresel itt torzszülött
létedre?" Jól odamondasz neki: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Dühösen
kiabálja vissza: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Jól odamondasz neki:
"Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint
téged." Dühösen kiabálja vissza: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás
és kiütéses bõrödet ropogósra!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ha nem lenne
ilyen hatalmas krumpli az orrod helyén, észrevennéd, hogy a szájadból a
nyál az otromba pókhasadra folyik." Vortex csak annyit nyög ki: "Te...
!" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+43% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
szirénhaj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel
szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy
xenó élõsködõ (#420) [aura: rezisztencia: 15.] és egy xenomorf bébi (#204)
[aura: 14-es méretû 20-as szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Abdul rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Abdul varázshatalma segítségével
elmond egy féreg érintését. A sötét elf harcos a xenomorf bébit próbálja
távolról eltalálni.
(3 lövéssel 39 ép-t sebzett.) A xenó élõsködõ megközelíti
Jimmyt. A xenomorf bébi elindul a savelementál felé. A savelementál a
xenomorf bébit rohamozza. Jimmy a xenó élõsködõ irányába megy. A xenó
élõsködõ és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy lebénult. Jimmy megtántorodik.
A xenomorf bébi és a savelementál egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. A xenó élõsködõ
sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) A sötét
elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot. A xenó élõsködõ ellenáll
a varázslatnak. A xenomorf bébi megtántorodik. Abdul megközelíti a xenomorf
bébit. A xenomorf bébi és a savelementál egymással harcolnak. A savelementál
halálos sebet kapva a földre zuhan. A xenó élõsködõ és Jimmy egymással
harcolnak. Jimmy paralizálódott. Jimmy megtántorodik. Abdul és a xenomorf
bébi egymással harcolnak. a xenomorf bébi testébe kontaktméreg hatol. A
xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A xenó élõsködõ
113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A xenó élõsködõ halálhörgés közepette a földre
zuhan. A következõ pillanatban felrobban! Jimmy
40 ép-t sebzõdik. Abdul
41 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 226 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/108, a savelementál:
32/111, Abdul: 48/41, a sötét elf harcos: 39/0.] Gyõztél! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 58%.
Összegyûjtöd a "kincset": 98 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos
nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Fontos! Barlangodban már
csak 15 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges
tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak
hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat
is).
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor
rangod jelenleg felderítõ (2.97).
Ebben a körben +9 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1218 sebzést okoztál, és 144 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
353 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: felderítõ (2.97). Ez a 161. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (16) / 8.80 |
[2] IQ: |
15 (24) / 5.48 |
[3] ügyesség: |
11 (17) / 1.25 |
[4] egészség: |
14 (17) / 2.98 |
[5] mágia: |
17 (33) / 13.88 |
[6] gyorsaság: |
21 (22) / 4.39 |
[9] Méret/ép: |
221 / 221 |
Min. méret: |
161 |
Barlangméret: |
221 |
|
|
Varázspont: |
451 / 153 |
Képességpont: |
33 / 67% |
Hõsi pont: |
119 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
1026 / 327 |
Hírnév : |
2427 |
Jóllakottság: |
92% |
Életkor: |
15 / 30 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
28 (0) |
Torzsz. csaták: |
1262 (13) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1136 (13) |
Leölt torzszülött: |
1942 (19) |
Pszi csaták: |
82
(0) |
Pszi gyõzelmek: |
46 (0) |
Ájulások száma: |
32 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (42)
Speciális képességeid:
+42 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Ölj meg 7 pusztító szójert! [ok]
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
25 (34) / 5.33 |
[15] regeneráció: |
20 (24) / 0.69 |
[16] tüskés bõr: |
11 / 0 |
[17] vastag bõr: |
23 / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
8 (17) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
6 (15) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
5 (14) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (13) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (15) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
11 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.88 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
8 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
11 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 4.88 |
[47] zárnyitás: |
11 / 6.49 |
[48] mászás: |
10 / 6.89 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.68 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 5.57 |
[51] transzformáció: |
8 / 0.15 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 9.51 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.40 |
[54] kereskedelem: |
12 (15) / 0.05 |
[55] szívósság: |
13 / 1.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
9 / 2.16 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 6.46 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.45 |
[60] pszi támadás: |
13 / 0.60 |
[61] pszi energia: |
18 / 2.65 |
[62] lopás: |
10 / 2.45 |
[63] éberség: |
10 (8) / 1.50 |
[64] átokszórás: |
12 / 0.40 |
[65] álcázás: |
25 / 1.01 |
[66] lopakodás: |
11 / 1.19 |
[67] régészet: |
10 / 0.62 |
[68] zene: |
12 / 4.17 |
[69] tanulás: |
8 / 2.30 |
[70] idézés: |
6 (11) / 0.55 |
[71] javítás: |
14 / 2.95 |
[72] építés: |
13 / 5.14 |
[73] felderítés: |
9 / 5.28 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 (14) / 5.27 |
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (8) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (7) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (9) / 0.12 |
[164] dermesztés: |
3 (9) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (9) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (9) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (15) / 3.92 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
9 (15) / 5.40 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 3.38 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.18 |
[152] felejtés: |
6 (12) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
4 (8) / 3.67 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (7) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (15) / 8.44 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (14) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
3 (9) / 0.36 |
[157] láthatatlanság: |
7 (13) / 0.36 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.42 |
[35] mágiatörés: |
2 (8) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.96 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
14 (20) / 0.56 |
[38] parancs: |
1 (7) / 0.12 |
[166] pengefal: |
1 (7) / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
1 / 0 |
[171] savpajzs: |
1 (5) / 0 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.28 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
25 (31) / 5.90 |
[176] szélpajzs: |
8 (14) / 2.56 |
[150] tárgyvédelem: |
1 (5) / 0 |
[132] tudati méreg: |
15 / 1.38 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
4 (8) / 0.08 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
173 a forr |
17 gránit |
48
ellená |
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2), szélpajzs (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a barlangi troll |
81/16 |
166% |
40% |
14 / 8.27 |
harcol |
[2] savelementál |
160/0 |
188% |
60% |
12 / 3.56 |
ájult |
[3] Abdul, az arhomad varangy |
86/10 |
198% |
200% |
12 / 9.13 |
harcol |
[4] sötét elf harcos |
70/70 |
198% |
200% |
9 / 3.81 |
harcol |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 16 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150. |
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 10 27;
VI erõ:400% ép:25%;
PV 4 1 5
6;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 5 10;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (4. épület),
#51 (20. épület), #312 (160. forduló), #329 (161. forduló), #290 (158.
forduló), #352 (158. forduló), #489 (159. forduló), #248 (159. forduló),
#404 (160. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén
dolgozol, eddig 151 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz csábító sisakja (#26739) |
|
1 a siker aranyveretes öve (#302)
|
|
1 a titán fekete csizmája (#5622) |
|
1 a tûz vassisakja (#22226) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az elektromosság
csatos öve (#27266) |
* |
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 bíbor pikkelyvért (#1018) |
|
2 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
6 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst láncing (#1033)
|
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
* |
1 Õsmágus köpenye
(#322) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 platina villámöv (#187) |
* |
1 Pszichoklenész
sisakja (#263) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak
(#1076) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) |
|
1 a gladiátor karikaszimbóluma
(#6161) |
|
1 a jég csontamulettje (#22797) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz nagyúri fülbevalója (#20169)
|
|
1 a káosz túlvilági fülbevalója (#16119) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
*
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a méreg márványgyûrûje (#24176) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
*
|
1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
|
* |
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) |
|
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) |
* |
1 a villám ónix karkötõje (#23743)
|
|
17695 arany (#1) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
|
2 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
2 csepp fülbevaló (#1256) |
|
2 díszes karkötõ
(#1242) |
|
561 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
3 ezüst nyaklánc (#1182)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 galetki érdemérem (#276)
|
|
1462 hamis arany (#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 kék gömb
(#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
2 malachit karkötõ
(#1241) |
* |
1 manapoid fülbevaló (#294) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 opilíchium gyûrû
(#298) |
|
1 orgling fétis (#269) |
|
2 õsgyémánt (#237) |
|
1 ozin fülkarika (#211)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárkányamulett (#292) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
22 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
3 arany tóken (#764) |
|
5 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
3 ezüst tóken (#763) |
|
13 fekete dukát (#218) |
|
2 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
2 hebrencs csapda (#582)
|
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 lant (#166) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a gepárd hosszúkardja (#15717) |
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123)
|
|
1 a káosz hatalmának íja (#24684) |
|
1 a mágus hosszúkardja (#10317) |
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
|
|
1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) |
|
1 a szalamandra barbár lándzsája (#26081) |
* |
1 a tudós kardja (#11665)
|
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132) |
|
2 fogazott kard (#1318) |
|
1 hosszúkard (#1317)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
* |
1 rubin mágusbot
(#261) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 bajnokok itala (#62) |
|
2 csapdaészlelés itala (#65) |
|
12 csótányláb
(#25) |
|
20 elfu moha (#33) |
|
15 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50)
|
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
4 hatalom kék
itala (#58) |
|
10 hónakkupók (#30) |
|
35 hõsiesség itala (#52) |
|
2 immunitás itala
(#71) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
6 kihívás itala (#68)
|
|
5 kincskeresés itala (#64) |
|
25 liánvirág (#24) |
|
2 mágiaellenállás
(#76) |
|
32 mátekel gomba (#21) |
|
10 méregellenállás itala (#51) |
|
18 mézfû
(#29) |
|
21 mitulen fû (#20) |
|
10 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
3 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 parafû (#41) |
|
2 pontosság itala (#72)
|
|
28 ragálygomba (#26) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
11 sárga gyógyital (#61)
|
|
17 sárkányvirág (#32) |
|
19 sötét mák (#23) |
|
8 szemani gomba (#36)
|
|
27 tejfonál (#28) |
|
3 tokin kaktusz (#40) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
10 védelem itala (#59) |
|
18 velparaj (#35) |
|
9 waarkin (#38) |
|
21 winropu moha (#22) |
|
7 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
20 barna manakõ (#149) |
|
5 bronz korong
(#297) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
3 duzzadt xenópete (#479) |
|
61 ekinda
haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
19 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
3 kõtroll szem (#274) |
|
40 mandibula (#157) |
|
10 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480)
|
|
38 õsi relikvia (#17) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
3 ratifikátor agy (#236)
|
|
14 smaragd esszencia (#229) |
|
2 szirénhaj (#293) |
|
50 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
24 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1651 arany (#1), 3 drágakõ (#2),
7 szójer csáprágó (#231), 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123), 1 vándorcsizma
(#1121), 1 az entek fekete csizmája (#9672), 1 kincskeresés itala (#64),
1 szirénhaj (#293), 1 bronz korong (#297), 1 az elektromosság csatos
öve (#27266), 1 kék köpeny (#1137), 1 a gepárd hosszúkardja (#15717),
1 a jég csontamulettje (#22797), 1 parafû (#41), 1 kihívás itala (#68).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ZSUGORÍTÓ GYÛRÛ (200. TÁRGY) Igazi balszerencse ezzel az átkozott gyûrûvel
találkozni. Amint hozzádkerül, úgy érzed magad, mint ha Te is egy lennél
a törpének nevezett torzszülöttek közül. A méreted hárommal csökken. Szerencsére
van esély a szabadulásra, ha egy másik galetkivel találkozol, akkor a gyûrû
bizonyos eséllyel átpattan hozzá.