Karakterszám: |
4019 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
16 |
Játékhét: |
30 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
532 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. már. 31. 8h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. ápr. 3. |
|
E-mail!
COCHISE KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Épp hozzád néz be
Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel,
villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Az ennivalóról eszetekbe
jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen!
Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Konok megköszöni
a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+8% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a Konok által meséltekbõl, megtudod, mi az a szárnyas
bolhedor.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Zielot, a bölcs, egy csinos és fürge
vöröshajú aranyszínû köpenyt viselõ, barátságos, okos nõ. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Zielot, a bölcsöt, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi
vadászataitokról. Huh, jól elszaladt az idõ! Zielot, a bölcs is így látja,
mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság)
**
10. NAP ** Nem átall háborgatni
Geronimo, egy alacsony, fürge mozgású,
fekete hajú férfi. [aura: erõ: 8.] Felszerelése: bõrpáncél, díszes fejék,
zöld köntös. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos társalgás
folyik. Kiderül, hogy Geronimo sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint
te! Talán még barátok is lehettek. Vendéged végül hazaindul, de közli,
hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Geronimo
által meséltekbõl, megtudod, mi az az elemi rin.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25440.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 18.* Stanislava és Hydron megküzdöttek egymással, és Stanislava gyõzött.
*már. 21.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót.
*már. 21.* Alba Regina és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*már. 21.* Alba Reginát majdnem felfalta egy
lelketlen parancsnok.
*már. 22.* A 15024. szövetség felépítette a börtönt!
*már. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mr.
Maxivatlak felett.
*már. 24.* A Fény Apostolai szövetség fényes gyõzelmet
aratott Dt'azzrax, ében íjász felett!
*már. 25.* Fortian pszionikus párviadalban
legyõzte Araneát.
*már. 29.* Alba Regina és Il Shen Long pszi párbajt
vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*már. 29.* Alba Regina és Fortian
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
be 4 66 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a lopakodás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe
irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi
mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt
tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
k 7 416 345 382 |
kaland elvállalása |
(7. kaland:) Elgyalogolsz a szint legkevésbé népszerû részére, amelyet sokan
csak a Bûz mocsarának hívnak. Rothadó gombatelepek bûze kavarja fel a gyomrodat,
a gejzírek mérgezett levegõt okádnak magukból. Arcodat valamelyest letakarva
indulsz elõre.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres]
A levegõ ugyan borzalmas, de valahogy csak átvergõdsz a mocsáron. A túloldalon
barlangokat látsz a sziklafalban. Belépsz az egyikbe. Hosszasan botorkálsz
elõre, mikor mozgásra leszel figyelmes magad elõtt. Ellenfeled egy polipfej
(#14).
*** 1. KÖR *** A polipfej máris elõtted terem! Megrohamozod a polipfejet.
A polipfej rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. Mellé! Villámgyorsan elõrevág
jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint jobb csápjával.
Elkerülted. Megtámadod a polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej rád veti magát. Rád vág bal csápjával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Kacagsz
a nevetséges próbálkozáson. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(3
ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. Elkerülted. Megtámadod a
polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(12 ép-t sebeztél).
A polipfej holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+19%). Uzsonnaidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+11%
jóllakottság.)
Milyen érdekes, rózsaszín bõre van ennek a polipfejnek! Megragadod a maradványokat,
és visszamész velük az Akadémiára. A Mester örömmel fogad. - Íme, a jutalmad!
- mondja, és átnyújt egy fejpántot és 10 aranyat. Fejhajtással köszönöd
meg a jutalmat.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester: - Fiatal
galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki számára,
aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet, nézz
be hozzám!
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(416. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen
más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Óvatosan, vigyázva
mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel,
bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon
honnét ered a fényük?
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 johhtukul (#4).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(345. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz
a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni
a tetejére. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 4-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad
volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 márvány atka (#17) [aura: hidegimmunitás: 2.].
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(382. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba
3-as küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 zöld nyálka (#8)
[aura: méret: 10.].
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
m 5 1 2223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 6,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen
elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled
egy vámpírdenevér (#11).
*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd mozog. Megrohamozod a vámpírdenevért.
A vámpírdenevér rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a vámpírdenevért. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz
ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a vámpírdenevért. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(9 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér rád támad. Megpróbál megmarni
fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A vámpírdenevér téged támad. Harapni próbál fogával.
(6
ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Támadod a vámpírdenevért. Kitátod szádat,
és mérges gázt lehelsz.
(7 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér hörögve elterül.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Viszed,
ami mozdítható: 9 arany. Uzsonnaidõ! Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.)
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy zöld pöttyös,
gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy
próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ
kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 8,1) Kelet felé mész a labirintusban. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 8,2) A délre vezetõ folyosót követed. Egy hatalmas csarnokba lépsz be.
Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki
magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje
fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot
látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre
hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint
egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése
sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és
ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá,
de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és
imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal
egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát,
megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt
kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most
bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a
következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen
meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
Kimész a Csarnokból.
(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében,
hogy megfelelõ jutalmat kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért.
Megtalálod a papod, aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti.
[Tárgyhasználat: 2 nohnetár gumó]
Örömmel fogadja a gumókat, és mosolyogva a válladra teszi a kezét. Teljesen
meggyógyultál! A pap megköszöni a segítségedet. Vajon mire kellhet nekik
ez a rengeteg gumó?
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A vadászhírek jó fogást
ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent valamiért sokkal
hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás,
és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy
óriáscsótány (#7) [aura: erõ: 3.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány
odajön hozzád. Megtámadod az óriáscsótányt. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti
magát. Csáprágójával mar. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz.
(8 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után
elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás
nélkül haladsz tovább. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat
pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték,
lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül.
Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr közelebb jön, hogy támadhasson. A hártyás
lemúr irányába mozogsz. A hártyás lemúr rád veti magát. Megpróbál megmarni
fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni.
Mérgezõ gázt fújsz.
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Mérgezõ gázt fújsz.
(10 ép-t sebeztél).
A hártyás lemúr halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%).
Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ és egy lemúr hártya.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati
területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón
ereszkedsz alá. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Zümmögést hallasz.
Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen
mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál
rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre
más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez.
(456. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt,
a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy óriáscsótány
(#7) [aura: gyorsaság: 2.].
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd mozog. Megrohamozod az óriáscsótányt.
Az óriáscsótány téged támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(10 ép-t sebzõdtél).
Támadod az óriáscsótányt. Mérgezõ gázt fújsz.
(10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az óriáscsótány rád támad. Harapni próbál.
(10 ép-t sebzõdtél).
Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(10 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": egy õskõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz.
Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a
lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Geronimo, egy alacsony, fürge mozgású, fekete hajú férfi.
Felszerelése: bõrpáncél, díszes fejék, zöld köntös. Geronimo mosolyogva
tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes
meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Geronimo finomságai
már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Közben
megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek
a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. No, most
már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság) Ismét
tanultál valamit - megtudod, mi az a hájas worpel.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nini, ez a barlang
pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû,
rövidhajú, barátságos galetki férfi. Timo körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik
a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak
most a szüleid. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Egy jótanács: Költözz FEL
a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új
és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +1 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen
106 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
174 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Cochise, egy lángoló tekintetû, vibráló személyiségû szimpatikus
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod:
mágiafaló. Ez a 16. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.55 |
[2] IQ: |
7 / 2.90 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.10 |
[4] egészség: |
4 / 2.55 |
[5] mágia: |
4 / 0.60 |
[6] gyorsaság: |
4 (3) / 0.51 |
[9] Méret/ép: |
42 / 22 |
Min. méret: |
38 |
Barlangméret: |
42 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
11 / 19% |
Hõsi pont: |
4 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
11% |
Galetki erõ: |
107 / 76 |
Hírnév : |
99 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
10 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
85 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
69 (5) |
Leölt torzszülött: |
69 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
7 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[14] mérg. lehelet: |
7 / 3.52 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
3 / 0 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[47] zárnyitás: |
1 / 0 |
[48] mászás: |
4 / 2.15 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.35 |
[54] kereskedelem: |
4 / 3.04 |
[63] éberség: |
3 / 0.06 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
1 / 0 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.88 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 10 20;
VI erõ:80% ép:30%;
PV 5 3 8;
PSZ
48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #209 (5. forduló), #307 (1. forduló), #416 (8.
forduló), #345 (10. forduló), #382 (13. forduló), #456 (16. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 kemény bõrpáncél (#3)
|
* |
1 sisak (#1075) |
Ékszerek, kincsek |
|
126 arany (#1) |
|
6 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
2 kés (#5) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õskõ (#8), 1 lemúr hártya (#161),
19 arany (#1), 2 drágakõ (#2), 1 díszes fejék (#135).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 nohnetár gumó (#212).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY) A szárnyas bolhedor minden valószínûség
szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja.
A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett
testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda
a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak.
Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik,
akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.
HÁJAS WORPEL (31. LÉNY) A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény,
amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek
tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét,
ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel.
A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan
megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont
nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi
köpet, amit a képébe fújnak.