Karakterszám: |
3303 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
144 |
Játékhét: |
460 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
257 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2013. máj. 7. 9h:27' |
A következõ
fordulód táplálható: 2013. máj. 8. |
|
E-mail!
LITTLE LIGHTING KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Mat részére 1 db szent templomi maszkot. Te 127 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Tam részére 6 db khazdar taréjt. Te 54 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Zorkó részére 2 db khazdar taréjt. Te 18 aranyat kaptál.
**
1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Zorkó, Mat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+50 életpont.)
Elsõ lépésben egy kisebb hegyet kell minden csapatnak odébbhordania, ami
mázsás szikatömbökbõl áll. Amikor a bíró megfordítja a homokórát, rohantok,
hogy cipeljétek az óriási köveket.
[Erõ-összeg próba 40-es küszöbre:
sikeres]
Iszonyatosan erõlködtök minden egyes sziklatömb megmozgatásával, de azért
halad a dolog. A többi csapat is alaposan megszenved, a verseny eléggé
kiegyensúlyozott. Végül felsorakoznak az izzadó csapatok, a bírák regisztrálják
az idõket, és elmondják a következõ feladatot. Óriási, teknõcpáncélból
készült lavórokat húznak be a terembe, amelyek irtózatos mennyiségû étellel
vannak megrakva. Az természetes, hogy a csapat meg tud enni mindent - a
kérdés az, hogy mennyi idõ alatt? A bírák jelére zabálni kezdtek.
[Egészség-összeg
próba 40-es küszöbre: sikeres]
Szinte hihetetlen, de képesek vagytok az egészet elpusztítani! De most aztán
mozdulni sem tudtok. A bírák regisztrálják az idõeredményeket. Mi lesz
a következõ versenyszámnál, az õsök szellemére? Egymásra néztek, és bólintotok
- félrevonultok, ledugjátok az ujjatokat a torkotokon, és kihányjátok az
egészet. A jóllakottságnál fontosabb a versenyképesség. Hamarosan kiderül,
hogy jól döntöttetek - egy mókásan felépített akadálypályán kell keresztüljutni.
Van itt minden, lengõ óriáskalapácsok sora, veremcsapdák, amelyek átugrását
az alulról idõnként lándzsával feldöfõ pályamesterek nehezítik meg, mászófal,
meg mindenféle nyalánkság. Nehezítésképp, minden csapat egyik tagjának
a bal kezét az egyik tag jobb kezéhez, a jobb kezét a másik tag bal kezéhez
kötik. Az elsõ csapat, aki tele hassal vág neki, rögtön ki is esik - jól
döntöttetek, hogy megszabadultok a finomságoktól. Amikor sor kerül rátok,
izgatottan vágtok neki.
[Ügyesség-összeg próba 40-es küszöbre: 4 hõsiesség
pont árán sikeres]
Így összekötözve, igen nehézkes a versenzés, de az összeszokottságotok és
különleges ügyességetek meghozza a jutalmát - átvergõdtök az akadálypályán,
méghozzá a legjobb idõvel! Izgatottan várjátok a következõ akadályt. A
bírák egy térképet dugnak az orrotok alá - egy hihetetlenül összetett útvesztõt
ábrázol! Próbáljátok memorizálni, de nincs sok idõtök, hamarosan elveszik
tõletek.
- Íme, az Útvesztõ, e kiváló sportakadály, amelyet az egykori
mithril bánya átalakításával hoztunk létre. A feladat - átjutni rajta,
az utolsó próba helyszínéig! Indulhat az elsõ csapat. - türelmesen vártok,
míg végül ti is sorra kerültök.
[IQ-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Tájékozódóképességeteket és a térképre vonatkozó emlékeiteket egyaránt kihasználva,
nagy nehezen sikerül kivergõdni a labirintusból. Egy hosszú, egyenes és
széles folyosón várnak rátok a bírók és a közönség, és amint a milandok
fénykörébe léptek, tapsvihar jutalmazza teljesítményeteket. Szerényen hajlongtok.
Az utolsó feladat egyszerû váltófutás. A négy versenyben maradt csapat
tagjai felállnak. Az eddigi össz-idõ függvényében némi hátrányt kap a 2.,
3. és 4., hátrébbról kell indulniuk. Ti vagytok a másodikok, úgyhogy még
jó esélyetek van. A bíró jelt ad, és kezdõdik a váltófutás.
[Gyorsaság-összeg
próba 40-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Apait-anyait beleadva fut mindegyikõtök, a váltások tökéletesre sikerülnek.
A közönség õrjöng. Csak egy hajszálnyival, de sikerül az elsõ helyrõl induló
csapatot megelõznötök! Boldogan léptek fel a dobogó legfelsõ fokára. Az
elismerés, a helytartói kézrázás mellett mindegyikõtök kap egy bajnoki
oklevelet.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
**
3. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Tam részére 5 db kõtroll szemet. Te 25 aranyat kaptál.
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott
izmú , akaratos és konok férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.] A Mutánsok
klánjának mutáns rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik.
Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: Förtelmes maszk, a mutáció
gyémántja, bronzmedál, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, roxati üvegszem, Rogan karkötõje, Noxoth csizmája, óriás fülbevaló,
xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, az Örökkévalóság
Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, Fagylovag öve, káoszkígyó vért, Eldereth
kristály, quwarg amulett. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Így válaszolsz:
"Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Ezt mondja neked: "Arra sem vagy képes,
hogy harmadik fület növessz!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe
semmi!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! -
A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
3. NAP ** Tam ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, spanyolcsizma!
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tam 1 legenda pont árán megvásárolta
a Kronosz kristályát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mat 1 legenda pont árán megvásárolta
a Kronosz kristályát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zorkó 1 legenda pont árán megvásárolta
a Kronosz kristályát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
**
6. NAP ** Vortex kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4506 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 4506 9 parancsot.
Kissé már éhezel, ezért csak 108 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal
díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden
a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany
szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11575.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 30.* Lárténe felköltözött a következõ szintre.
*máj. 2.* Marc Ang
Ol felköltözött a következõ szintre.
*máj. 2.* Qrom Fan Gor felköltözött
a következõ szintre.
*máj. 7.* Leia Fan Gor felköltözött a következõ szintre.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 26.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*feb. 28.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy
zöld amõba.
*feb. 28.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt
vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*már. 5.* A Remény Küldöttei
szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
*már. 25.*
Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*már. 27.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû
Reglinde-et.
*már. 28.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte
Arhippa Perttunent.
*már. 28.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban
legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*már. 29.* Aranyszemû Reglinde pszionikus
párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*már. 29.* Arhippa Perttunen
pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.) Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás
kincset, melyet szereztél. Felveszed a spanyolcsizmát.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+109 életpont.)
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 auraészlelés; [44 TVP-t használtál
fel, maradt még 527.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
bsz 2 10 73 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz
a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: lemúr köpeny
(#805), teleporter (#789), teleporter (#789).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 524.]
v 261 |
261. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy szörnyismeret varázslatot. (-29 vp.)
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 517.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 517.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Egy lassú, érzelmes nótát adsz elõ, amely a világ pusztulásáról és a hegyek
mélyére való számûzetésrõl szól. Néhány nézõ a szemét törölgeti. Amikor
végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza.
(+20 arany.) A pénz mellett találsz egy kalmárok italát, kedves ajándék
egy galetkitõl.
Ismét tanultál valamit:
+1 zene; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
v 159 4506 3 |
159. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A varázslat
segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen
galetkihez: "Little Lighting vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
pta 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
Elfogadod Vortex kihívását, és felkeresed a barlangjában. Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. A
zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik
Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott izmú
, akaratos és konok férfi. [aura: régészet: 11.] A Mutánsok klánjának
mutáns rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja
kezdõ felderítõ. Tárgyai: Förtelmes maszk, a mutáció gyémántja, bronzmedál,
arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, roxati
üvegszem, Rogan karkötõje, Noxoth csizmája, óriás fülbevaló, xenóbõr karkötõ,
a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, az Örökkévalóság Rubinja, a
pók smaragdgyûrûje, Fagylovag öve, káoszkígyó vért, Eldereth kristály,
quwarg amulett. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból az éhínség
parányi gyöngye.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Little Lighting |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-16)14 |
(+0)15 |
Vortex |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)39 |
(-20)25 |
2. |
Little Lighting |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-10)4 |
(-4)11 |
Vortex |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-9)30 |
(-3)22 |
3. |
Little Lighting |
semmi |
semmi |
(-4)0 |
(-8)3 |
Vortex |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-9)21 |
(-3)19 |
4. |
Little Lighting |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-3)0 |
Vortex |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-9)12 |
(-3)16 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-29 életpont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
Elküldesz egy kihívást Vortex részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
pta 132 132 132 132 132 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3.
tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
ep 17 5 13 |
építed a 17. épületet 5 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a fûraktárt
építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb
folytathatod más épülettel!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 499.]
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a
belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.)
Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú
ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended:
tejivó.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]
kno 4 30 |
4. képességre 30 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 19!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]
hp 3 170 15 177 200 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: villámpajzs v.var. ha ellenfeled
#177. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]
hp 4 140 15 177 190 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled
#177. Prioritás: 190.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 489.]
m 17 4 2713 3334 2333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 18,4) Keleti irányba folyatod utadat. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177)
[aura: IQ: 22.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zafír kaletrich létrehoz
egy dermesztés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Magadban motyogva,
létrehozol egy villámpajzsot. ( +14 elkt.immunitás, -7 savimmunitás.)
(-4 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése
varázslatot. (-6 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A zafír
kaletrich
116 sebzést kap. (-10 vp.) A zafír kaletrich halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+97%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 42 arany és 2 hamis arany.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 18,3) Északra mész tovább. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel
észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja.
Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy ha
a titkos küldetést is meg akarod kapni, nem elég az összes helytartói küldetést
teljesíteni - szükséged lesz a bajnoki oklevélre is.)
(M 18,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A teremben
csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 18,5) A négy égtáj közül délt választod. Egy megtermett galetki lép eléd.
Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû
próbát kell kiállnod. A galetki nyilakat lõ rád, amelyek elõl félre kell
ugranod (még jobb, ha elkapod õket). - Kezdjük! - mondod.
[Gyorsaság
próba 7-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál
ámulva a galetki.
(M 18,6) Dél felé mozogsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz
a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy lávaelementál (#178)
[aura: auraészlelés: 8.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A lávaelementál
116 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A lávaelementál odajön hozzád.
A lávaelementál rád támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(16 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Elszívja 15 vp-det. Benyom neked bal mancsával. Mellé!
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A lávaelementál
116 sebzést kap. (-10 vp.) A lávaelementál hörögve elterül. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 236 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+87%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 39 arany
és 2 hamis arany.
(M 18,7) Déli irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 17,7) Nyugatra mész tovább. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát.
A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 74 arany
és 6 drágakõ.
(M 18,7) A keletre menõ folyosót követed. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 18,8) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Újabb üres barlang!
Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy
láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet
akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 66 arany.
(M 18,9) Déli irányba mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test
jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod,
ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Ha 3 tehemót
8 hét alatt 168 kiló növényt fal fel, akkor 8 tehemót 9 hét alatt hány
kiló növényt eszik meg?
Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 18,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 446.]
k 13 3 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a Csarnokot.
(13. kaland:) Felkeresed Arkhius varázslómestert.
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(3. kaland:) Jelentkezel a tanfolyamra.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Épp kezdõdik az elõadás, majdnem lekésted! Egy tágas barlangteremben folyik
az oktatás, rajtad kívül legalább két tucat ifjú galetki hallgatja. Gyorsan
helyet foglalsz az egyik kõpadon. Az elõadó épp a szörnyek anatómiájáról,
leheletképzõ szervükrõl beszél.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tökéletesen követed az elõadó szövegét, még bólogatsz is mellé. A fickó
nagyon tud, csak a szövege rettenetesen monoton és álmosító! A fejed le-le
bicsaklik.
[Éberség próba 12-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlen akaraterõvel tartod nyitva a szemed, és maradsz ébren. Még az
elhangzó elõadás szavait is sikerül megértened és meg is jegyezned, igazán
sikeresnek könyvelheted el a tanfolyam elsõ felét. Az elõadó most abbahagyja
a tudományos szöveget, és hív benneteket, fáradjatok közelebb egy kis gyakorlati
útmutatáshoz. Az elõadói pulpituson három, mágikus szíjakkal lekötözött
zafír kaeltrichet pillantasz meg. Hú, de egy ocsmány dögök! Elektromosság
szikrázik körülöttük. [24 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+59 életpont.)
A tudós magyarázni kezd, közben a kaeltrichek különbözõ részeire mutogatva.
Igyekszel követni a magyarázatokat.
[Tanulás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Bólogatsz, és közben csodálkozva látod, hogy több más hallgató értetlenül
bámul - õk képtelenek követni az elõadást! Ütõdöttek... Egyszercsak a kaeltrichek
mozogni kezdenek. A következõ pillanatban egyszerûen kiröppennek a szíjak
alól. Hú, azannya! Te meg azt hitted, ezek a mágikus szíjak képesek még
egy ilyen légnemû teremtményt is fogva tartani! Néhány diák rögvest elhamvad,
a többiek védekezõ alakzatot vesznek fel. Te is magadra vállalsz egy lényt.
Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich elmormol egy dermesztés varázslatot. A
varázslat nem hatott rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámpajzsot.
( +14 elkt.immunitás, -7 savimmunitás.) (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A zafír kaletrich ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A zafír
kaletrich máris elõtted terem! A zafír kaletrich rád támad. Kitátja száját,
és villámokat küld feléd torkából.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5
ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A zafír kaletrich
116 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A zafír kaletrich holtan
terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hehe, no igen, az elõadónak újabb demonstrációs eszközök után kell néznie!
Mondjuk, nem ártana valamilyen kevésbé veszedelmes példány... A tanítványok
eléggé meg lettek tépázva, de szemük csillog - látszik, jócskán felvillanyozódtak
a szerzett gyakorlati tudástól. Te is élvezettel fogod fel a beléd áramló
tudást, és búcsút intesz diáktársaidnak. (+15 képességpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 394.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Hangot hallasz magad
mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: imm.mérg.gázra:
4.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A mélységi ent
116 sebzést kap. (-10 vp.) A mélységi ent halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hmm,
talán enni kéne. A kajára veted magad. (+21% jóllakottság.) Tovább dolgozol,
mintha nem is zavartak volna. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás
tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett
mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy
a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány
van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni.
(465. kaland, összköltsége
10 TVP.) Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan
térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Útközben észreveszel egy
xita uborkát. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Folytatod a régészkedést.
Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye.
Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Útközben észreveszel egy
liánvirágot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Folytatod a lelet feltárását. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz.
Ellenfeled egy ratifikátor (#151) [aura: méret: 100.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy savpajzsot. ( +8 savimmunitás, -3 tûzimmunitás, -4 elkt.immunitás.)
(-5 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.)
A ratifikátor máris elõtted terem! A ratifikátor rád veti magát. A ratifikátor
villámokat köp feléd.
(34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. A ratifikátor
116 sebzést kap. (-10 vp.) A ratifikátor
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+73%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy, 29 arany és 2 hamis arany.
Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Bár most nem találtál semmit,
nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Vésett
kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
be 29 33 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 3300 aranyat kívánsz eljátszani, 33 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség
itala.
[4. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a gyõzelem átlátszó köntöse.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 kalmárok itala.
[8. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak.
Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 500 arany.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 az angyalok nagy pajzsa.
[13. kör:] A kaszinóba betör egy hatalmas torzszülött, talán az arénából
tört ki. Segítesz a "megfékezésében". (+1 KNO)
[15. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 kihívás itala.
[17. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 elfu moha.
[21. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak.
Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[22. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 kalmárok itala.
[25. kör:] Miközben a zsebedben turkálsz, elgurul valahová egy drágaköved.
[27. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[ld. enc.]
[29. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[31. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél. [33 TVP-t
használtál fel, maradt még 311.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A xenomorf csecsemõ
116 sebzést kap. (-10 vp.) A xenomorf csecsemõ odajön hozzád. A xenomorf
csecsemõ rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd suhint bal karmával.
(16 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-3%). Regenerálsz
(+5 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A xenomorf csecsemõ
sebzõdik 116 ép-t. (-10 vp.) A xenomorf csecsemõ hörögve
elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 240 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+81%). Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 940 sebzést okoztál,
és 148 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
18
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 313 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
695 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Little Lighting, egy kopasz ,szikrázó bõrû és roppant életvidám
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod:
tejivó. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.00). Ez a 144. fordulód.
|
[1] erõ: |
12 (15) / 3.22 |
[2] IQ: |
13 (18) / 4.96 |
[3] ügyesség: |
13 (18) / 1.18 |
[4] egészség: |
19 (24) / 12.34 |
[5] mágia: |
14 (20) / 3.24 |
[6] gyorsaság: |
11 (17) / 0.15 |
[9] Méret/ép: |
146 (217) / 174 |
Min. méret: |
124 |
Barlangméret: |
151 |
|
|
Varázspont: |
272 / 94 |
Képességpont: |
38 / 81% |
Hõsi pont: |
21 (8) |
Tám.bónusz: |
20% |
Véd.bónusz: |
46% |
Galetki erõ: |
731 / 281 |
Hírnév : |
1724 |
Jóllakottság: |
101% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
127 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
72 (0) |
Torzsz. csaták: |
918 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
818 (6) |
Leölt torzszülött: |
1236 (6) |
Pszi csaták: |
31 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
8
(0) |
Ájulások száma: |
92 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: rendfõnök (48)
Speciális
képességeid:
+48 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy õsgyémántot! 2.) Költözz tovább két
szinttel! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre az 56-os Klánfeladatot (KK 56)!
(összesen 40 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
2 (10) / 0.87 |
[13] elektr.lehelet: |
28 (39) / 5.19 |
[15] regeneráció: |
6 (11) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
15 / 2.40 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0.72 |
[19] hidegimmunitás: |
1 / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 (18) / 0.40 |
[21] elkt.immunitás: |
4 / 1 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
16 / 0 |
[24] rezisztencia: |
1 (11) / 0.20 |
[25] bûz: |
14 (21) / 0 |
[31] áttörés: |
0 (4) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
6 / 5.19 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.16 |
[47] zárnyitás: |
7 / 5.11 |
[48] mászás: |
8 / 2.04 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.63 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 (8) / 5.71 |
[51] transzformáció: |
10 / 4.90 |
[52] auraészlelés: |
8 (14) / 0.31 |
[53] ékszerészet: |
8 (10) / 5.43 |
[54] kereskedelem: |
7 / 3.59 |
[55] szívósság: |
22 / 0.43 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.47 |
[57] gyógynövények: |
8 / 0.66 |
[58] nyomkeresés: |
14 / 0.69 |
[59] vezetõkészség: |
3 (19) / 1.05 |
[60] pszi támadás: |
6 / 3.83 |
[61] pszi energia: |
3 / 0.83 |
[62] lopás: |
4 (6) / 2.15 |
[63] éberség: |
5 (3) / 1.13 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.36 |
[65] álcázás: |
25 / 1.49 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.88 |
[67] régészet: |
8 / 6.56 |
[68] zene: |
9 / 0.17 |
[69] tanulás: |
7 / 6.03 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
9 / 1.70 |
[72] építés: |
12 (15) / 3.53 |
[73] felderítés: |
6 / 1.61 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
2 (0) / 1.55 |
[101] szakért.: |
3 / 2.12 |
|
|
Enyészmester |
jobb karom |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.37 |
|
|
Yssuf
tõre |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.21 |
|
|
kõmûves
kalapács |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
1 (5) / 0 |
[147] alkímia: |
2 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (6) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (5) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
4 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (7) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
1 (5) / 0 |
[44] elbájolás: |
11 (15) / 0.08 |
[11] elektromos kéz: |
1 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
7 (11) / 1.84 |
[29] életszívás: |
5 (8) / 4.84 |
[172] gázpajzs: |
5 (8) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
8 (11) / 0.64 |
[15] jégpajzs: |
1 (4) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
2 (5) / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
10 (14) / 1.68 |
[158] láth. észlelése: |
6 (10) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
4 (8) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (7) / 0.14 |
[45] megszakítás: |
1 (5) / 0 |
[171] savpajzs: |
1 (4) / 0.40 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
1 / 0.06 |
[159] szellemidézés: |
5 (8) / 0.90 |
[140] szellemkalapács: |
28 (32) / 2.08 |
[176] szélpajzs: |
6 (10) / 0.24 |
[261] szörnyismeret: |
15 (18) / 1.20 |
[150] tárgyvédelem: |
6 (9) / 1.44 |
[132] tudati méreg: |
9 / 1.04 |
[256] tudattágítás: |
4 (8) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 (4) / 0 |
[14] vakító fény: |
4 (7) / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
4 (7) / 0.64 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
48 ellená |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] nedonkutya |
48/48 |
31% |
25% |
3 / 0.40 |
nem harcol |
[2] tûzszalamandra |
62/62 |
107% |
50% |
2 / 0.23 |
nem harcol |
[3] kék-vörös atya |
42/42 |
91% |
30% |
2 / 1.02 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz 2 10 73 |
h 517 |
v 261 |
ext |
z 19 10 |
mak 2 |
|
2. Makró |
v 159 4506 3 |
pta 131 131 131 131 131 |
p 4506 |
p 4506 |
pta 132
132 132 132 132 |
|
3. Makró |
v 146 3 13 8 13 |
v 146 13 13 18 13 |
v 146 3 8 8 8 |
v 146 13 8 18
8 |
v 146 3 3 8 3 |
v 146 13 3 18 3 |
|
4. Makró |
v 146 8 5 |
v 146 11 5 |
v 146 14 5 |
v 146 2 2 |
v 146 5 2 |
v 146
8 2 |
|
5. Makró |
pv 2 1 |
p |
ism 3 |
p |
pv 5 3 4 7 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 80. |
2: szellemkalapács t.var. ha ellf. 24. képessége 17 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
5: savpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 20 v. több. Prioritás: 120.
|
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 150. |
7: elbájolás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 140. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 200. |
9: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #212. Prioritás: 225. |
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #196. Prioritás: 105. |
11: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #177. Prioritás: 200. |
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #177. Prioritás: 190. |
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 16 v. kevesebb, Prioritás:
110, és ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: 414.
1901: quwarg behemót (#200).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 0 50 61;
VI erõ:500% ép:10%;
PV 7 3 4
5 2;
PSZ 47 48 56 57 58 68;
L 30 33 58 30 31;
HE 1;
PTA 132 132 132
132 132;
I 50 0 0 63; Csarnokban HO 0;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 2106 590 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#12 (7. épület), #13 (3. épület), #15 (8. épület), #465 (144. forduló),
#408 (139. forduló), #200 (139. forduló), #305 (137. forduló), #374
(137. forduló), #480 (137. forduló), #213 (139. forduló), #236 (139.
forduló), #382 (139. forduló), #208 (140. forduló), #490 (141. forduló),
#216 (141. forduló), #264 (141. forduló), #440 (141. forduló), #336
(141. forduló), #263 (142. forduló), #477 (142. forduló), #499 (142.
forduló), #487 (142. forduló), #444 (143. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3932. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
mutáns lemúr. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 4 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952) |
|
1 a káosz második pajzsa (#21324)
|
|
1 a káosz sötét láncinge (#10494) |
* |
1 a királynõ páncélja (#472) |
|
1 a küzdelem lovagi lemezpáncélja (#20352)
|
|
1 a küzdelem zöld köntöse (#20501) |
|
1 a pontosság vas lemezpáncélja (#4151) |
|
1 a siker ezüstveretes öve
(#252) |
|
1 a tudós könnyû láncinge (#11381) |
|
1 a villám csontmaszkja (#23592) |
|
1 a villám kék köpenye (#23637) |
|
1 az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) |
|
1 az angyalok nagy pajzsa (#28062) |
|
1 az elfek átlátszó köntöse (#10602)
|
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
9 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
|
1 mintrogi erõöv
(#262) |
|
6 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 Pszichoklenész sisakja (#263) |
* |
1 spanyolcsizma
(#201) |
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
|
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gladiátor bronz amulettje (#6148) |
* |
1 a hatalom rubinja (#148)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz szent gyûrûje (#30039) |
* |
1 a királynõ karkötõje (#496) |
|
1 a légzés csontamulettje (#27747) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs csontamulettje (#25497) |
|
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) |
|
1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461) |
|
1 a tûz sárgaréz nyaklánca (#22331)
|
|
1991 arany (#1) |
* |
1 arany orgling fétis (#296) |
|
1 az egészség háromszögszimbóluma (#3012)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) |
|
2
császári dekrétum (#254) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
161 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló (#1257)
|
|
1 görényfarok (#189) |
|
65 hamis arany (#809) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
|
2 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 roxati üvegszem (#580) |
* |
7 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 xenóbõr karkötõ
(#497) |
* |
1 xenomorf csuklópánt (#498) |
Felszerelés |
|
35 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
2 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
2 ezüst tóken (#763) |
|
2 garling
kristály (#209) |
|
1 kötél (#128) |
|
2 Krónika (#783) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
10 mágustóken (#672) |
|
1 mandolin (#19)
|
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
2 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 Tiume batyuja (#529) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
4 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) |
|
13 a légzés hosszú íja (#27822)
|
|
1 a tökéletesség hosszú lándzsája (#22033) |
|
2 csonttõr (#1301) |
|
3 ében nyílpuska (#133) |
* |
1 Enyészmester (#217)
|
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
* |
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
2 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
14 sziklarepesz
(#13) |
|
12 törpe balta (#224) |
|
1 vámpírtõr (#584) |
* |
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
14 elfu moha (#33) |
|
3 elonotichlan (#31) |
|
18 gyilkos boróka (#27) |
|
6 hónakkupók (#30)
|
|
8 hõsiesség itala (#52) |
|
3 javítás itala (#108) |
|
3 kalmárok itala
(#66) |
|
5 kihívás itala (#68) |
|
14 liánvirág (#24) |
|
27 mátekel gomba (#21)
|
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
36 mitulen fû (#20)
|
|
10 muskil (#37) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
23 ragálygomba (#26) |
|
15 rémcserje (#34) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
17 sötét mák (#23) |
|
10 szemani gomba (#36) |
|
23 tejfonál (#28) |
|
172 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
8 velparaj (#35) |
|
1 waarkin (#38) |
|
15 winropu moha (#22) |
|
3 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
11 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
3 duzzadt xenópete
(#479) |
|
41 ekinda haj (#147) |
|
9 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
3 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 khazdar taréj (#268) |
|
11 mandibula
(#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
28 õsi relikvia (#17) |
|
4 patkányfog (#270)
|
|
18 pirgamit (#152) |
|
5 ratifikátor agy (#236) |
|
11 smaragd esszencia
(#229) |
|
3 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
3 yarmut csont (#256)
|
|
14 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már
nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tudós
köpenye #11485 (4), a gepárd könnyû pikkelyvértje #15416 (10), a merénylõ
lándzsája #11230 (5), a bölcsesség könnyû nyílpuskája #17936 (10), a tudós
görbekardja #11666 (9), csonttõr #1301 (1), a mágus csontamulettje #10197
(11), a szívósság görbekardja #14816 (9), a törpék fekete csizmája #6522
(11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sárkányvirág (#32), 1 liánvirág
(#24), 2 xita uborka (#39), 5 drágakõ (#2), 1 ratifikátor agy (#236),
4 õsi relikvia (#17), 1 elfu moha (#33), 2 kihívás itala (#68), 3 hõsiesség
itala (#52), 6 hamis arany (#809), 1 duzzadt xenópete (#479), 3 kalmárok
itala (#66), 1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952), 1 az angyalok nagy
pajzsa (#28062), 2 ezüst tóken (#763).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2623 arany (#1), 1 éhínség parányi
gyöngye (#204).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BAJNOKI OKLEVÉL (273. TÁRGY) Elsõre egy egyszerû papírdarabnak tûnik,
de aztán ráébredsz, hogy ez a mágikus okirat egy dicshimnusz arról, hogy
milyen kiváló galetki vagy, milyen hihetetlenül erõs, ügyes, képzett stb.
Szó ami szó, ezt a csodás irat olyan önbizalmat kölcsönöz neked, hogy ezentúl
1-6 helyett 1-7-tel dobsz, ha BÁRMILYEN próbára sor kerül (többszemélyes
kalandokat kivéve), legyen akár az egy erõ vagy egy mászás próba. A bajnoki
oklevelet nem kell KF-elni, és nem átadható.
EZÜST TÓKEN (763. TÁRGY) Ha a kaszinóban valaki ezüst tókent nyer, akkor
át kell sétálnia a kaszinó széfjébe, ahol átadják nyereményét, amely értéke
jóval nagyobb, mint az átlagos kaszinónyereményeké, amelyet rögtön az asztalnál
megkap. Az ezüst tókenjeid beváltásához a H 763 parancsot kell kiadnod,
0 TVP-ért. Ha több ezüst tókened van, akkor sem szükséges mennyiségi paraméter,
azonnal beváltod mindet. Ha több ezüst tókened van, és nincs tárgyhelyed
már, a beváltást nem hajtod végre, nehogy elvesszen a nyeremény.
Az ezüst
tókenekkel még egy dolgot csinálhatsz: ha legalább 5-öt összegyûjtesz,
átválthatod õket 1 arany tókenre a kaszinó körül lebzselõ spekulánsoknál.
Ehhez a Tóken Csere: TCS {tóken} {mennyiség} parancsot add ki. Pl. a TCS
763 10 parancs hatására átváltasz 10 ezüst tókent 2 aranyra. Nem átadható.