Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (5)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-02-23 08:23:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3037-56

Karakterszám: 3037 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 56 Játékhét: 1108
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 250
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 1
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. feb. 12. 13h:52'
A következõ fordulód táplálható: 2021. feb. 13.

Számládra 250 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

WINTERFALL KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Billy Reb eladásra kínál neked 1 a teknõs csontmaszkját (#25392). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8077 25392 1 parancsot.
** 7. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót: Horribile Dictu, egy áttetszõ bõrû, ragyás képû, kopasz, kocka fejû, felemás szemû, rém ronda férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Felszerelése: a majom díszes fejpántja, a kalmár nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, fekete csizma, pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, díszes köpeny, a légzés vas lemezpáncélja. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Horribile Dictu 14 ép-t sebzõdik. (-6 vp.) Horribile Dictu összerogy.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Horribile Dictu meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 7. NAP ** Eljön barlangodba Alystair D'Brison, egy férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, vaspajzs, kristályamulett, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a bûz karikaszimbóluma, a harcos zöld köntöse, a gólem könnyû nyílpuskája, szivárványkristály, Trollagyar, a lich csatos öve, a regenerálódás vas lemezpáncélja, a teknõs halotti maszkja, a hatalom malachit karkötõje, kék gömb, ozin fülkarika, zangrozi csizma. Szakértelempróbára invitál téged. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany!
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Alystair D'Brison csak jócskán lemaradva érkezik meg.
Micsoda öröm, még a tét, 5 arany is a tied lett!
** 7. NAP ** Bezörget hozzád Rip Imhotep Kázmér, egy kék szemû, szemüveges, fekete tüsi hajú, körszakállas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség halotti maszkja, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, khaldoran öv, a tökéletesség vándorcsizmája, a remete ónix karkötõje, a remete amulettje, a természet köpenye, Rogan karkötõje, a merénylõ malachit karkötõje, ében láncing, zsugorító gyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Huh, jól elszaladt az idõ! Rip Imhotep Kázmér is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a sötét elf harcos. [ld. enc.]
** 8. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Billy Reb részére 1 db hónakkupókot. Te 12 aranyat kaptál.
** 15. NAP ** Látogatót kapsz, aki Ben-e-veer, egy szivárványszínben csillogó tüskékkel és pikkelyekkel borított férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Végzetpenge, a tárgyalás gyûrûje, khaldoran öv, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a nyomkeresés fejpántja, a kígyó könnyû láncinge, a füvész köpenye, Rogan karkötõje, az élet görbekardja, ozin fülkarika. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Ben-e-veer által meséltekbõl, megtudod, mi az az orgling disznó. [ld. enc.]
** 18. NAP ** Látogatót kapsz, aki Midian, egy megnyerõ külsejû, büszke járású, daliás férfi. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, rövid tõr, szivárvány karkötõ, nagy pajzs, Rogan karkötõje, a gyorsaság gyûrûje, a kalmár nyaklánca, ezüst nadrág, a védekezés átlátszó köntöse, kék gömb, a gyorsaság márványgyûrûje, a túlélés sárga öve, fekete csizma, nyílpuska, a gólem bronz mellvértje, ozin fülkarika, a tudás barbár lándzsája, a sólyom díszes fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... A hosszú parti végül véget ér. Midian megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a kék-vörös atya. [ld. enc.]
** 43. NAP ** Bejön a barlangodba Arachnoid, egy feketén csillanó bõrû, izzó tekintetû, méregtõl csöpögõ szájú férfi. [aura: 2-es kontakt.õseiddel.] A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: lándzsa, az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség díszes fejpántja, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, csizma, a mentát köpenye, a bölcsesség könnyû pikkelyvértje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Arachnoid csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 43. NAP ** Bezörget hozzád Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Tárgyai: díszes fejék, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a kalmár nyaklánca, a sav csonttõre, bronzmedál, a füvész köpenye. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Maximilian Ûbertáp sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Huh, jól elszaladt az idõ! Maximilian Ûbertáp is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]
*** 3.23. *** Szikla Sziszi (#7047) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 63. NAP ** Nem átall háborgatni Crony, egy tekintélyt parancsoló külsejû, ébenfekete szemû, bronzbõrû, hegyes fülü férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Végignézed a felszerelését: ében láncing, szivárvány karkötõ, ezüst fejpánt, kék köpeny, ezüstmedál, a tudás nyaklánca, a teknõs sárgaréz nyaklánca, a kobra márványgyûrûje, a gepárd malachit karkötõje, fekete csizma, ében tündekard, a ragadozó márványgyûrûje, ozin fülkarika. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Cronyt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Végül Crony megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a kék testvér. [ld. enc.]
** 70. NAP ** Épp hozzád néz be Harbolier, egy komor megjelenésû, ám barátságos, ezüstös bõrû és aranyló szemû férfi. A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. Felszerelése: fekete csizma, szárnyas sisak, a sas malachit karkötõje, törpe pikkelyvért, a jég zöld köntöse. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. A hosszú parti végül véget ér. Harbolier megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Harbolier által meséltekbõl, megtudod, mi az a vörös testvér. [ld. enc.]
** 112. NAP ** Bejön a barlangodba Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. A következõket látod nála: a gólem márványgyûrûje, a tökéletesség amulettje, szarvas sisak, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, Rogan karkötõje, Végzetpenge, a mágia köpenye, fekete csizma, Xantin ezüstöve. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Muninnt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a quwarg harcos. 1 [ld. enc.]
Felépült a 2. szövetségi barlang.
*** 8.23. *** Érctorkú Agmonhefron (#3730) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a térkapu.
** 323. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 5 szavazatot "gyûjtöttél".
*** 2.1. *** Muad-Die (#2480) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 3.20. *** Mágikus Anomália (#6974) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 4.16. *** Saltarello (#5778) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 4.16. *** Seth Mandelbrot (#4286) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 452. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 6 szavazatot "gyûjtöttél".
Felépült a bányagép.
** 465. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 7 szavazatot "gyûjtöttél".
Felépült a festékgödör.
A szövetségetek neve mostantól: magiszterek.
Elhagyod a labirintust. *** 6.17. *** Muad-Die (#2480) kilépett a szövetségbõl.
** 513. NAP ** Újabb szavazat érkezett, amely kirúgásodat javasolja. Eddig 8 szavazatot "gyûjtöttél".
Ezzel megvan a többségi szavazat az eltávolításodra. Mától nem vagy a szövetség tagja.
** 4439. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 csótánylábat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 4782. NAP ** Felkeresi barlangodat Cseppkõcsáp, egy mogorva, hosszú karú, magas, vékony, látszólag izomtalan férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: ében láncing, az egyensúly gyûrûje, ezüst lárvaköpeny, a szellemek vándorcsizmája, ezüst nadrág, khaldoran öv, ozin fülkarika, császári aranymedál, a szalamandra kõamulettje, a mágia gyûrûje, a sün csontmaszkja, a majom díszes karkötõje, Rogan karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Cseppkõcsáp elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Huh, jól elszaladt az idõ! Cseppkõcsáp is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a pszikló. [ld. enc.]
** 5036. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.
** 6002. NAP ** Épp hozzád néz be Parázslószemû Rendille, egy vörös hajú lány, akinek léptei nyomán a felcsapó tûz egyre nagyobbra nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Viselt tárgyai: az ellenállás sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, az angyalok csonttõre, ében láncing, suhanó csizma, Enyészmester, a füvész köpenye, ozin fülkarika, Xantin ezüstöve, kék gömb, ezüstmedál, a teknõs csepp fülbevalója, Rogan karkötõje, a természet könnyû íja, az óriás nagy pajzsa, a tökéletesség márványgyûrûje, a káosz sötét sisakja, szivárvány karkötõ, a tudás gyûrûje, az ügyesség gyalogos lándzsája, az Örökkévalóság Rubinja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Parázslószemû Rendille sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szürke mösze. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3873.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jan. 19.* Athlan és Muad-Die megküzdöttek egymással, és Athlan gyõzött. *ápr. 2.* Maximilian Ûbertápot kis híján megölte egy óriás denevér. *máj. 31.* Shakti istennõ teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 23.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Signy Mallory felett. *aug. 24.* Shaitan a Sötét Messiás felköltözött a következõ szintre. *szept. 28.* Rothadó Kaktusz felköltözött a következõ szintre. *okt. 30.* Balu, az öreg teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *nov. 7.* Malgias a Rém teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 8.* Sendiel, a Dalnok pszionikus párviadalban legyõzte Medusát. *jan. 2.* Para Zita a Vérszopó és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 23.* Csendes Don és Hunter Killer pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *feb. 28.* Féreg Artis gyõzelmet aratott Monomi felett. *már. 31.* Maximilian Ûbertáp és Beképzelt Nagycicis Liba pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *nov. 24.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mr. Maxivatlak felett. *júl. 26.* Dark Valek a Renegát Elf gyõzelmet aratott Hydron felett. *ápr. 25.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került ki gyõztesen. *jan. 31.* Stanislavát legyõzte harcban egy lidérckirály. *már. 29.* Dark Valek a Renegát Elf lopni próbált, de felsült vele. *okt. 24.* A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *ápr. 4.* Ambassadar csatában legyõzte Hunter Killert.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

be 5 7 meglátogatod az 5. épületet
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Winterfall, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 20 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 xenomorf bébi (#204). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. katapulter megúszta! (-10 vp.) A 2. katapulter céloz, és lõ rád. (11 ép-t sebzett.) Az 1. katapulter céloz, és lõ rád. (8 sebzést okozott.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az 1. katapulter 41 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. katapulter hörögve elterül. Kerek kõvel meglõ téged a 2. katapulter. Mellé! Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A 2. katapulter 41 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. katapulter kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 4 kerek kõ. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 55 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

kno 47 20 47. képességre 20 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

kno 64 20 64. képességre 20 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
kno 69 10 69. képességre 10 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú nõ. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Felszerelése: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, az egyensúly gyûrûje, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, vas lemezpáncél, suhanó csizma, Trollagyar, a merénylõ csepp fülbevalója, a káosz ur-gathal sisakja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Arana csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Ében a Csábos-Csápos, egy magas, ébenbõrû, köldökében drágakövet viselõ, csábos mosolyú, szexy csápos nõ. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, az entek harci nyílpuskája, a természet csatos öve, kék gömb, a kígyó vándorcsizmája, a bölcsesség hosszúkardja, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, az erõ csontmaszkja, a kalmár nyaklánca, Trollagyar, a gyõzelem utazóköpenye, az elfek márványgyûrûje, a harcos könnyû láncinge, a tökéletesség márványgyûrûje, a harcmûvész kõamulettje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Ében a Csábos-Csápos csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Aligathar Al Jang, egy legyõzhetetlen férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, vándorcsizma, nagy pajzs, kristályamulett, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a harcmûvész zöld köntöse, a hatalom karikaszimbóluma, ezüst nadrág, a bûz vassisakja, Enyészmester, a szellemek amulettje, ében láncing, ozin fülkarika, a káosz bíbor tõre. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Aligathar Al Jang csak jócskán lemaradva érkezik meg.
Megnyerted a tétet, ami 5 arany volt!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. elemi rin sebzõdik 41 ép-t. (-10 vp.) Az 1. elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. elemi rin 14 sebzést kap. 7 ép-t gyógyított rajtad. (-6 vp.) A 2. elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 60 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

m 5 5 1 1 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,5) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 1,1) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 4,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

m 3 4 3 4 5 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 3,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 5,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

forduló vége
Förtelemféreg morálja 0 lett, teljesen elvesztette a beléd vetett hitét, ezért elhagy téged. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +36 hírnevet kaptál. A kör során összesen 151 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 239 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 483 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Winterfall, egy középmagas, hosszú, ezüst hajú és szemöldökû, zöld szemû, sötét bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez az 56. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 2.85
[2] IQ: 14 / 0.06
[3] ügyesség: 4 (7) / 1.20
[4] egészség: 6 (7) / 5.25
[5] mágia: 13 / 1.30
[6] gyorsaság: 7 (8) / 0.18
[9] Méret/ép: 78 / 78
Min. méret: 63
Barlangméret: 78
PONTJAID
Varázspont: 142 / 96
Képességpont: 12 / 57%
Hõsi pont: 29 (8)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 25%
Galetki erõ: 305 / 200
Hírnév : 508
Jóllakottság: 107%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (1)
Galetki gyõzelmek: 5 (1)
Torzsz. csaták: 279 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 232 (2)
Leölt torzszülött: 335 (4)
Pszi csaták: 11 (0)
Pszi gyõzelmek: 7 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (18)
Speciális képességeid:
+18 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 4 / 1.09 [15] regeneráció: 4 (6) / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0.20

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.98 [47] zárnyitás: 7 / 4.07 [48] mászás: 6 / 4.77
[52] auraészlelés: 2 / 0.87 [54] kereskedelem: 8 / 4.30 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.30
[57] gyógynövények: 3 / 2.05 [58] nyomkeresés: 7 / 3.37 [59] vezetõkészség: 2 / 0.21
[60] pszi támadás: 7 / 0.76 [61] pszi energia: 6 / 0.81 [64] átokszórás: 5 (7) / 3.29
[66] lopakodás: 3 / 0.18 [67] régészet: 8 / 0.48 [68] zene: 1 / 0.10
[69] tanulás: 6 / 1.95 [70] idézés: 1 / 0    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 8 (7) / 0 [101] szakért.: 7 (8) / 4.73 [102] sebzõ méreg: 4 / 0  
jobb karom [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 6 / 0.45     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (4) / 1.04 [36] csábmosoly: 4 (6) / 1.28 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.06
[11] elektromos kéz: 2 (4) / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 3 (5) / 1.89 [10] energiatüske: 5 (7) / 0.12
[29] életszívás: 8 (10) / 1.24 [13] jégcsóva: 12 (14) / 1.01 [15] jégpajzs: 4 (6) / 0.24
[154] kisebb erõpajzs: 3 (5) / 1.80 [146] kontakt.õseiddel: 1 (3) / 0.40 [129] mentális robbanás: 2 / 0.24
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.20 [159] szellemidézés: 1 (3) / 0.16 [140] szellemkalapács: 5 (7) / 0.52
[14] vakító fény: 2 (4) / 0.06 [170] villámpajzs: 1 (3) / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (300%): 29 életsz 10 energi 13 jégcsó 140 szelle            

MAKRÓID
1. Makró
e 10
ism 2
vd
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
vd
x 25
4. Makró
v 154
b 1
kno 9 2
e 10
5. Makró
ve 151 4
ve 1152 1

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 88.
2: elektromos kéz t.var. ha közelharcban támad rád 4 ellenfél. Prioritás: 95.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #46. Prioritás: 98.
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 13 alatt van. Prioritás: 99.
3: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 96, és ha ellenf. erõssége több, mint 45%, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
5: csábmosoly v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 94, és ha ellenf. erõssége több, mint 45%, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
8: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 12, Prioritás: 90, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és a harc 2. körétõl.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 0 40; VI erõ:125% ép:25%; PV 3 5 8; PSZ 58 54 48 69 67; TT 8; HE 3; PT 4;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #21 (9. épület), #325 (52. forduló), #329 (54. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a majom köpenye (#14185) 1 csontmaszk (#1092) 1 fekete csizma (#1122)
* 1 kemény bõrpáncél (#3) * 1 khaldoran öv (#137) * 1 spanyolcsizma (#201)
* 1 szürke maszk (#1093) 1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) 455 arany (#1) 1 az egészség gyûrûje (#3025)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 5 drágakõ (#2)
* 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 4 kerek kõ (#11) 3 kés (#5)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 rozsdás kard (#131) * 1 Trollagyar (#214)
1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 5 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
2 gyilkos boróka (#27) 2 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20) 4 ragálygomba (#26)
4 sötét mák (#23) 2 tejfonál (#28) 1 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 1 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141)
1 húsevõ bibe (#151) 1 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
1 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): fekete csizma #1122 (3), fekete csizma #1122 (3), bõrpáncél #9 (1), csontmaszk #1092 (3).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 80 arany (#1), 1 gyilkos boróka (#27), 1 mitulen fû (#20), 4 kerek kõ (#11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Ha még esetleg nem hallottál róla: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezettünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól, hogy az teljes árú vagy kedvezményes. 2010. jún. 19-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Négy különböz‹ mókás vetélkedõ, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, HKK miniversenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedõ és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2010. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÖTÉT ELF (83. LÉNY)
A sötét elfek az egykori nemes humanoid faj, az elfek vagy más néven tündék elkorcsosult leszármazottjai. A sötét elfek veszélyes ellenfelek, ravaszak, intelligensek, jól ismerik a mélység járatait és gyûlölik a galetkiket. Ahogy valaki ironikusan megjegyezte: a sötét elfek ugyanúgy vadásznak ránk, mint ahogy mi rájuk. Nemcsak a nyílpuskát és a kardot tudják kezelni, de a mágiához is konyítanak, és jelentõs mágiaellenállással bírnak! Sokak szerint a sötét elfeknek van valahol a mélyben egy titkos városuk, de a galetki vezetõk szerint ez elképzelhetetlen, hiszen minden járatot már évszázadok óta tüzetesen feltérképeztünk.



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



KÉK-VÖRÖS ATYA (86. LÉNY)
A kék-vörös atya egy misztikus teremtmény, egy elfeledett faj sámánja, aki mindig két ministránsával, a kék és a vörös testvérrel utazik. A három lény így együtt félelmetes küzdõerõt alkot, az egyének viszonylagos gyengesége ellen, hiszen a kék-vörös atya a testvérek küzdõerejét mágikus képességével egészíti ki. [Táplálék: kõevõk számára.]



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



KÉK TESTVÉR (87. LÉNY)
A kék testvért dermesztõ aura veszi körül, lehelete jéggé fagyasztja azt, amihez hozzáér. Alakja humanoid, de bõre tökéletesen fehér. A kék testvér mindig egy kámzsás alak, a kék-vörös atya kíséretében utazik, akit mindenáron megvédelmez. Tökéletesen tud együtt harcolni a vörös testvérrel, de sosem megy hozzá túl közel.



VÖRÖS TESTVÉR (88. LÉNY)
A vörös testvér a kék-vörös atya lángoló aurájú testõre, leheletének lángjai könnyedén elégetik a gyengébb torzszülötteket. Alakja humanoid, bõre ébenfekete. Mindig az atya és a kék testvér társaságában láthatod, de a két testvér mindig egymástól távol helyezkedik el.



QUWARG HARCOS (90. LÉNY)
A quwarg harcosok valamivel erõsebbek, mint az egyszerû quwarg katonák, és emellett igencsak veszedelmesek: harapásukkal halálos mérget képesek a sebbe fecskendezni! A legjobb, ha elkerülöd a quwarg harcosokat, vagy egy szolgádat küldöd elõre, hogy õ veszélyeztesse az életét helyetted. Rovarevõk és micinisták számára jelent a quwarg táplálékot.



PSZIKLÓ (59. PSZIONIKUS LÉNY)
A psziklók állítólag egy rég megsemmisült faj szellemei, amelyek az asztrális térben bolyonganak. Tény, hogy igencsak fejlett pszionikus képességekkel rendelkeznek, és nagyon agresszívak. Bármilyen entitással találkoznak, legyen az egy másik pszikló vagy az anyagi sík lakója, mindig azonnal támadnak.



SZÜRKE MÖSZE (60. PSZIONIKUS LÉNY)
A möszék népes családjában a féreg-intelligenciájú möszék mellett kialakultak intelligensebb, tudatosabb egyedek is. Ezek már nem öntudatlanul használják a rendelkezésükre álló pszionikus energiát, hanem céltudatosan, védve magukat vagy esetleg támadva a náluk gyengébbet. Mindenesetre, ha megfelelõ pszionikus képzettséggel rendelkezel, egy fél-intelligens szürke mösze még nem fog problémát jelenteni.



KASZINÓ
A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak, pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst, arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany, de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják, hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a fejlõdésedet.



FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM
A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob, ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély 5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3 aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz egy új kalandot.



CSAPAT ARÉNA
Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket, amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs, tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot, akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t. Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében, meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár. Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.



BEÁLLÍTÁS UL
Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára. A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben 20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL, a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot, csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok, MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége. Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd, és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig 120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be, hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA, D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO, L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e BUL-en avagy sem.



ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9), Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet. A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent, hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát. Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják, a garling kristályt kivéve, amely ebben az esetben is mûködik.
LÉLEKENERGIA GENERÁTOR (#37)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül, amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör végén. Ezt a garling kristály nem módosítja.
Figyelem! Ha egy épületbe beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe, vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél. Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1 TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot, és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha semmit sem dolgoztál volna.



ARANYDUKÁT
Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból, ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz. Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban. Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért. A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok, hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg, többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak. A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni, hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk, miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás, hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény, hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ, hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD {tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal 600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300) fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább. Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra. Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából. A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál, és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben, érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol is 10 TVP-nyit.]



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, havonta legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.