Karakterszám: |
2821 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
16 |
Játékhét: |
30 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
588 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. már. 31. 8h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. ápr. 3. |
|
E-mail!
GERONIMO KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Konok, egy állandó elektromos kisülésekkel,
villámokkal körülölelt, vad pillantású férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Konok is hozzájárult. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen
eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod
beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Megjegyzel
valamit a Konok által meséltekbõl, megtudod, mi az a sahran rák.
[ld. enc.]
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
A Káosz urának ijásza, egy galetki -mondja
megvetöen- fuss a káosz hatalma egyre nõ. Felszerelése: kerek kõ, kristályamulett,
díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez A Káosz urának ijásza is hozzájárult. Beszélgetni kezdtek, és
hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon
izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan
is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Jóllaktatok
és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+6%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a kerek kõ.
[ld. enc.]
**
4. NAP ** Nem átall háborgatni
Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû,
rövidhajú, barátságos galetki férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok
a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról.
Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és
távozik. (+10% jóllakottság)
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Zsizsi, egy kétszarvú, barna szemû, szürke
bõrû, erõs és bátor férfi. Felszerelése: bõrpáncél. Kedvesen köszönt, és
megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Hosszasan társalogtok
a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról.
Huh, jól elszaladt az idõ! Zsizsi is így látja, mert feláll, és a vacsorát
megköszönve, búcsúzik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel
gyarapodtál, megtudod, mi az az elemi rin.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25440.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 16.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen
felett.
*már. 16.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került
ki gyõztesen.
*már. 18.* Leph Arlone a szétszórt és Black Diamond pszi
párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen.
*már. 21.*
Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*már. 21.* Alba Reginát majdnem felfalta egy lelketlen parancsnok.
*már.
21.* Stanislava és FloMo Belaxus pszi párbajt vívtak. Stanislava került
ki gyõztesen.
*már. 23.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott
Lord Akryl felett!
*már. 23.* Maximilian Ûbertáp és Meteor a Gyõzõ pszi
párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*már. 24.* Alystair
D'Brison és Malacka megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött.
*már. 25.* Nosean és Asmodeus pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
be 4 67 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
régészet képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat,
és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]
k 14 230 247 |
kaland elvállalása |
(14. kaland:) Felkeresed az akadálypályát. Nem lehetett túl nehéz felépíteni,
ugyanis egy teljesen kopár, üres barlang az egész. Flash odalép hozzád:
- Elismerem, hogy az akadálypálya kifejezés fellengzõsen hangzik, de
azért ne félj, igazi kihívásnak fogod taláni. - Egyet csettint a kezével
és egy lény materializálódik elõtted.
- Látod, egy okos galetki nem csak
a leheletét fejleszti. A feladat egyszerû: gyõzd le ezt a dögöt. Ellenfeled
egy vermon teknõs (#137).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a vermon teknõst. A vermon teknõs feléd mozog.
A vermon teknõst próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t
sebeztél). A vermon teknõs téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt
lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A vermon teknõs téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). Támadod a vermon teknõst. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(12 ép-t sebeztél).
A vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+24%). Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+14% jóllakottság.)
-Jól van fiam, látom nem hiába vagy Te piromád. Most jöjjön a következõ
próba. - a háta mögé teszi a mindkét kezét és gonoszul elvigyorodik. -
Találd ki, hogy meyik kezemben van az arany.
Úgy csinálsz, mintha gondolkoznál, majd megszólalsz:
- A megoldás egyszerû,
mindig a másikban, mint amire mutatok. Elég gyermeteg szórakozás, nem gondolod?
- Jól van, okostojás. Azt hiszed olyan nagyfiú vagy? Lássuk, mit tudsz!
Harcolj! - egyet csettint, és máris ketten állnak elõtted. Ellenfeleid
2 vermon teknõs (#137).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba.
(230. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot.
Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus
jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Körültekintetõen,
kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bemászol
a narancsszín peremû barlangba.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 womath (#16).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(247. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót,
és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Leértél
a meredek járat aljára.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 vámpírdenevér (#11).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
m 1 5 3332 132 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 1,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 1,7) Dél felé mész az útvesztõben. Egy óriási mancsokkal felszerelt,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát
kell kiállnod! - mondja. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz
fel neked a galetki.
[Mágia próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán
sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 1,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,7) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy gombákkal sûrûn benõtt
barlangfolyosót fedeztél fel. Észreveszel 1
csótánylábat. Szakértõ módon
leszeded.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,8) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy kerek,
simára csiszolt oltárt veszel észre. Melette fekete, ádáz képû szobor áll,
nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál,
várva az õsök döntését. És megvan! (teljesen meggyógyultál.)
(M 3,8) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem
látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki
magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje
fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot
látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre
hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint
egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése
sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és
ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá,
de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és
imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal
egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát,
megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt
kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most
bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a
következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen
meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami
az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha
nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy
johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a johhtukul felé. Már ott is vagy! A johhtukul
feléd rohan. Megtámadod a johhtukult. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t
sebeztél). A johhtukul téged támad. Beléd próbál marni fogával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Bûze
fojtogat.
(-1 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukul téged támad. Támad fogával.
(12 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-1 ép.) A
johhtukul kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy
odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz
a nyomon. Megállsz egy pillanatra, hogy körülnézz, és tenyeredet a falnak
támasztod. Valami furcsát érzel! Egy szabályos, függõleges repedés. Alaposabban
körbetapogatódzol, és felfedezel egy titkos ajtót! Az ajtót kinyitva, egy
mélybe vezetõ járat tárul fel, ami hihetetlenül meredek. Egy kellõen ügyes
galetki persze le tud mászni... És nyilván van is odalent valami, különben
minek a titkos ajtó?
(347. kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** A barlangi pók máris elõtted terem! A barlangi pók felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A barlangi pók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját. Nem talált. Megtámadod a barlangi pókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). A barlangi pók holtan terül el.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+19%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Odalent a fentinél sokkal
áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz.
Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez
csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi
civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart.
Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni...
(313. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány
máris elõtted terem! Támadod az óriáscsótányt. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(13 ép-t sebeztél). Az
óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+19%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz
galetkik által lakott barlangokat keresve. Egy barlangpatakon gázolsz
át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl.
Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle?
Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak
az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb...
(342. kaland,
összköltsége 10 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Cochise, egy lángoló tekintetû, vibráló személyiségû szimpatikus
férfi. Tárgyai: kemény bõrpáncél, sisak. Híven a régi galetki szokásokhoz,
a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott
vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül
kell magadba tömnöd! Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók
híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek
sikereitekrõl. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz.
(+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az az orgling szolga.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Módszeresen kutatsz
más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
Vendéglátód
Árnyléptû Vendigo, egy fekete bõrû, szúrós tekintetû, büszke
tartású, ruganyos léptû férfi. A következõket látod nála: díszes fejék,
bõrpáncél. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után
helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel
jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd!
Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Bár még szívesen maradnál,
de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Egy jótanács: Költözz FEL
a következõ szintre! Ott több képességpontot szerezhetsz, és rengeteg új
és érdekes kaland és kihívás vár rád. Ehhez add ki a FEL parancsot!
Ebben a körben +1 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen
73 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
179 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Geronimo, egy alacsony, fürge mozgású, fekete hajú férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád.
Ez a 16. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 1.20 |
[2] IQ: |
3 / 1.25 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.40 |
[4] egészség: |
4 / 2.45 |
[5] mágia: |
4 / 0.45 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.27 |
[9] Méret/ép: |
43 / 25 |
Min. méret: |
42 |
Barlangméret: |
44 |
|
|
Varázspont: |
20 / 20 |
Képességpont: |
9 / 60% |
Hõsi pont: |
3 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
103 / 78 |
Hírnév : |
48 |
Jóllakottság: |
193% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
19 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (0) |
Torzsz. csaták: |
90 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
80 (4) |
Leölt torzszülött: |
80 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
10 (0) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
8 / 4.84 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[34] párbajozás: |
1 / 0 |
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.50 |
[47] zárnyitás: |
1 / 0 |
[48] mászás: |
4 / 2 |
[66] lopakodás: |
3 / 0 |
[67] régészet: |
1 / 0 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb csáp |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 3.28 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 10 20;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 5 3 8;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 35 szint: 3 sebzés: 17-25
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #14 (2. forduló), #230 (0. forduló),
#247 (8. forduló), #347 (16. forduló), #313 (16. forduló), #342 (16.
forduló).
TÁRGYAID |
|
73 arany (#1) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
5 csótányláb (#25) |
* |
2 díszes fejék (#135) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 kés (#5) |
|
1 kötél (#128) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
4 sötét mák (#23) |
* |
1 zöld köntös (#1151)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SAHRAN RÁK (21. LÉNY) A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy
ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek,
elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket
lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények,
ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû
torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken
kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.
KEREK KÕ (11. TÁRGY) A fizikailag gyenge lények mit tehetnek, ha meg
akarják magukat védeni - összeválogatják a barlangokban szanaszét heverõ
megfelelõen kerek köveket, és menekülés közben ezzel dobálják az ellenfelüket.
Ha akarod, te is kipróbálhatod a móka kedvéért ezt a D4 sebzésû lõfegyvert,
ha rendelkezel a lõfegyver szakértelemmel. Ebben az esetben a KF 11 paranccsal
bekészített kerek köveket fogod dobálni ellenfeledre, ha nem állsz közelharcban
senkivel. Megjegyzés: a kerek kövek gyûjtése és használata nem egy megterhelõ
feladat, ha tehát egy harcban valaki 3-szor akar kerek követ eldobni, akkor
is elég, ha 1 kerek kõ van nála: szükség esetén feltehetõ, hogy gyûjtött
még.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.
ORGLING SZOLGA (23. LÉNY) Orglingok mindig is voltak és mindig is lesznek,
méghozzá megszámlálhatatlan mennyiségben. Az orgling három lábú, két mancsú,
meglehetõsen buta teremtmény, idétlenül nagy, bamba fejjel. Rengeteg helyen
leölése helyett rabszolgaként tartják a legalantasabb munkákra. Persze
ez nem mindig kifizetõdõ, hiszen amilyen buta, olyan alattomos az orgling,
állandóan azon töri a fejét, hogyan árthatna a gazdájának, de rettenetesen
gyáva is, ezért általában sosem meri megtenni, amit elhatároz. Az orglingok
irtása kötelessége minden galetkinek, hogy megakadályozzák a túlszaporodásukat,
még akkor is, ha nem micinisták. Sajnos, már olyan mennyiségben vetették
be ellenük a legrombolóbb hatásúnak tartott savat és mérges gázt, hogy
bizonyos fokú immúnitást szereztek ezekre.