Karakterszám: |
2809 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
72 |
Játékhét: |
78 |
E
forduló ára: |
10 zs. |
Maradék zseton: |
842 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. okt. 24. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. okt. 25. |
|
E-mail!
CARUKIA BARNESI KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel!
Ezúttal halálóriás kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan
keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott
barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki:
Abdullah, Thief, Sleep Dög, Kósala, Félénk Mimóza, Zordon, Irukanji,
Malacka, Raiden Nagyúr, Frigg, Muninn, Aranyos Ászok, Zheldor, Pannonica,
Szarkaagyú Siraka.
Ellenfeletek egy halálóriás (#375).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Abdullah a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr!
Abdullah lenyel egy piros italt. Összegyûjtve mágikus energiáit, Muninn
elvarázsol egy gránitbõrt. Muninn lenyel egy piros italt. Félénk Mimóza
megiszik egy fekete varázsitalt. Zordon elmond egy gránitbõr varázslatot.
Zordon elmond egy sárkánylehelet varázslatot. ( +78 tûzlehelet, +78 jéglehelet,
+78 savlehelet, +78 elektr.lehelet, +78 mérg. lehelet.) Thief elõhív
egy gránitbõr varázslatot. Thief megiszik egy kék varázsitalt. Sleep Dög
megiszik egy kék varázsitalt. Összegyûjtve mágikus energiáit, Sleep Dög
elvarázsol egy gránitbõrt. Kósala elmormol egy gránitbõr varázslatot. Kósala
beszürcsöl valami zöld folyadékot. Néhány rövid kézmozdulat után Pannonica
létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. Pannonica ellõ egy ellenáll.megtörése
varázslatot. Malacka elõhív egy lélekfacsarás varázslatot. A halálóriás
rezisztálja. Raiden Nagyúr rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
gránitbõr. Raiden Nagyúr beszürcsöl valami piros folyadékot. Megiszol 1
tûzlehelet italát. ( +15 tûzlehelet.) Zheldor ledönt a torkán egy piros
folyadékot. Magában motyogva, Zheldor létrehoz egy gránitbõrt. Irukanji
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Aranyos Ászok a
mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Aranyos Ászok felhajt
valamiféle fekete italt. Frigg ellõ egy gránitbõr varázslatot. Frigg ledönt
a torkán egy zöld folyadékot. Szarkaagyú Siraka elindul a halálóriás felé.
A halálóriás Szarkaagyú Siraka irányába megy. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Szarkaagyú Siraka rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy gránitbõr. Pannonica rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy a
forrás érintése. Pannonica varázshatalma segítségével elmond egy esszenciaelnyelést.
Abdullah elindul a halálóriás felé. Muninn a halálóriás irányába megy.
Zordon elindul a halálóriás felé. Félénk Mimóza a halálóriás irányába megy.
Thief a halálóriás irányába megy. Sleep Dög a halálóriás felé mozog. Kósala
a halálóriás irányába megy. Malacka megközelíti a halálóriást. A halálóriás
irányába mozogsz. Raiden Nagyúr a halálóriást rohamozza. Zheldor a halálóriás
irányába megy. Abdullah a halálóriást támadja. A halálóriás Szarkaagyú
Sirakát támadja. Muninn a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja.
Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep
Dög a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást
támadja. Megtámadod a halálóriást. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(170 ép-t sebeztél). Raiden Nagyúr
a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Irukanji lassú volt,
mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Aranyos Ászok nem támad,
mivel választott ellenfele már a földön van. Frigg választott ellenfelét
már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
*** 3. KÖR *** Pannonica mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csontolvadást.
A halálóriás rezisztálja. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás egymással harcolnak.
Abdullah a halálóriást támadja. Muninn a halálóriást támadja. Zordon a
halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást
támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja.
A halálóriást próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(167 ép-t sebeztél). Raiden Nagyúr
a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást
támadja. Irukanji választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben
a körben. Aranyos Ászok választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen
ebben a körben. Frigg csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 4. KÖR *** Pannonica a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csontolvadás!
A halálóriást védi rezisztanciája. Abdullah a halálóriást támadja. Szarkaagyú
Siraka és a halálóriás egymással harcolnak. Félénk Mimóza a halálóriást
támadja. Muninn a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Thief
a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Kósala a halálóriást
támadja. Malacka a halálóriást támadja. Támadod a halálóriást. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(177 ép-t sebeztél). Raiden Nagyúr a halálóriást támadja.
Zheldor a halálóriást támadja. Aranyos Ászok nem támad, mivel választott
ellenfele már a földön van. Irukanji választott ellenfelét már legyõzték,
így õ tétlen ebben a körben. Frigg csak bámészkodik, választott ellenfele
már halott.
*** 5. KÖR *** Szarkaagyú Siraka elmormol egy gránitbõr varázslatot. Pannonica
elmormol egy csontolvadás varázslatot. A halálóriás ellenáll a varázslatnak.
Abdullah a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Muninn a
halálóriást támadja. A halálóriás Szarkaagyú Sirakát támadja. Kósala a
halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást támadja. Thief a halálóriást
támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja. Malacka a halálóriást támadja.
Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Zheldor a halálóriást támadja. Frigg
csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Aranyos Ászok nem támad,
mivel választott ellenfele már a földön van. Megtámadod a halálóriást.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(173 ép-t sebeztél). Irukanji csak bámészkodik,
választott ellenfele már halott.
*** 6. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Pannonica elmormol egy csontolvadást.
A halálóriás rezisztálja. Szarkaagyú Siraka és a halálóriás egymással harcolnak.
Abdullah a halálóriást támadja. Zordon a halálóriást támadja. Muninn a
halálóriást támadja. Kósala a halálóriást támadja. Félénk Mimóza a halálóriást
támadja. Thief a halálóriást támadja. Sleep Dög a halálóriást támadja.
Malacka a halálóriást támadja. Raiden Nagyúr a halálóriást támadja. Zheldor
a halálóriást támadja. Frigg választott ellenfelét már legyõzték, így õ
tétlen ebben a körben. Aranyos Ászok csak bámészkodik, választott ellenfele
már halott. Megtámadod a halálóriást. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(167 ép-t sebeztél). A halálóriás
holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! Szarkaagyú Siraka
2408
sebzést kap. Abdullah
2511 ép-t sebzõdik. Thief
2468 ép-t sebzõdik. Sleep
Dög
2446 sebzést kap. Kósala
sebzõdik 2583 ép-t. Félénk Mimóza
2419 ép-t
sebzõdik. Zordon
2388 ép-t sebzõdik.
2414 életpontnyit sebzõdsz. Malacka
2490 ép-t sebzõdik. Raiden Nagyúr
2370 sebzést kap. Muninn
sebzõdik 2421
ép-t. Zheldor
sebzõdik 2441 ép-t. Szarkaagyú Siraka maradék erejét is elvesztve
elterül. Abdullah ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Thief eszméletét
vesztve összeesik. Sleep Dög ájultan a földre zuhan. Kósala összerogy.
Félénk Mimóza összerogy. Zordon maradék erejét is elvesztve elterül. Minden
elsötétül elõtted. Malacka maradék erejét is elvesztve elterül. Raiden
Nagyúr ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Muninn eszméletét vesztve
összeesik. Zheldor maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 821 sebzést okoztál, és 189 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Szarkaagyú Siraka: 1598/510,
Abdullah: 1894/453, Thief: 1108/310, Sleep Dög: 851/370, Kósala: 1098/336,
Félénk Mimóza: 1109/350, Zordon: 1623/459, Irukanji: 0/0, Malacka: 1200/433,
Raiden Nagyúr: 1045/345, Frigg: 0/0, Muninn: 890/342, Aranyos Ászok: 0/0,
Zheldor: 862/254, Pannonica: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Kár, hogy nem vagy
eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ
lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. Irukanji része a zsákmányból:
23 arany. Frigg része a zsákmányból: 24 arany. Aranyos Ászok a következõt
kapja: 23 arany. Pannonica a következõt kapja: 24 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: halálóriás tiara, halálóriás pajzs és halálóriás tiara.
A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda
pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig
irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre,
amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök
a dicsõségfalra is! (+1 hõsiesség pont.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29040.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 21.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Faylande felett.
*okt. 21.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott halálóriás
felett!
*okt. 21.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak.
Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
kno 25 15 |
25. képességre 15 képességpont |
Elköltesz 15 képességpontot az illat harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az illat szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak,
mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vi 300 1 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 1%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
gy 90 0 0 50 |
felt. gyógyítás 90%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan. Elsõsorban
a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a
hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
Csak veled egy szinten élõ galetkit hívhatsz ki párviadalra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
102.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka,
de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel,
felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját.
A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]
m 10 6 8 23348 4338 4338 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 11,6) Tovább keletre! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 11,7) Irány dél! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már
sikeres voltál.
(M 11,8) A négy égtáj közül délt választod. A barlang, ahová érsz, nem éppen
elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled
egy csúf gusztustalanság (#99).
*** 1. KÖR *** Felemelve a tökéletesség nehéz nyílpuskáját, a csúf gusztustalanságot
lövöd.
(2 lövéstõl 58 ép-t sebzõdött.) A csúf gusztustalanság feléd mozog.
A csúf gusztustalanság rád támad. Bever egyet jobb mancsával. Mellétrafált
a balfácán. Lesújt rád bal csápjával. Elkerülted. Rád vág jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a csúf gusztustalanságot. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(25 ép-t sebeztél).
A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 13% lélekenergiát.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+12 életpont.)
(M 10,8) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A terembõl mozgást, surrogást
hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid egy elektromancer (#98)
és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy elektromos fal. Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy villámsújtás.
Sebzõdsz 16 ép-t. Az elektromancer felé mozogsz, hogy
megtámadhasd.
24 ép-t sebzõdtél az elektromos faltól. Támadod az elektromancert.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(38 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(8 sebzés).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol
egy villámsújtást.
Sebzõdsz 24 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette az elektraton
elmormol egy villámsújtást.
Sebzõdsz 21 ép-t. Az elektromancert próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják
a lángnyelvek.
(34 ép-t sebeztél). Illatozol
(8 sebzés). Az elektromancer
halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol
egy villámsújtást.
18 ép-t sebzõdtél. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az
eszméletedet.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 11,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+88 életpont.)
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 10,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 10,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]
m 22128 22228 11448 11128 11448 4444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,7) A folyosó északra tart. A próbatételt vezetõ galetki most is itt
van. Üdvözöl téged.
(M 12,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 12,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 11,6) Északra mész. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza
hever.
(M 11,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) Csendben lépkedsz. A barlangterem üres, már megoldottad a feladatot.
(M 9,6) Nyugat felé mész az útvesztõben. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 9,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,6) A folyosó keletre visz. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem
nem állja már itt utadat.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 10,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Nyugat felé folytatod a felderítést. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 8,6) Csendben lépkedsz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van.
Üdvözöl téged.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 7,6) Nyugati irányba folyatod utadat. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött
oszladozó maradványai.
(M 6,6) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Hûs, páradús
levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Sajnos egyszer már ittál belõle.
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 275.]
k 99 473 257 323 |
kaland elvállalása |
Kimész a Csarnokból. Sajnos nincs a birtokodban 3 mézfû.
(473. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot.
Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus
jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Lefelé
mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín
peremû barlangba.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** A tökéletesség nehéz nyílpuskájával meglövöd az 1. arhomad
varangyot.
(3 találattal 44 sebzést okoztál.) A 2. arhomad varangy mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. A 2. arhomad varangy elmormol
egy féreg érintése varázslatot. Az 1. arhomad varangy rúnákat rajzol a
levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Az 1. arhomad varangy mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Felemelve a tökéletesség nehéz nyílpuskáját, az 1. arhomad
varangyot lövöd.
(3 lövéstõl 53 ép-t sebzõdött.) Az 1. arhomad varangy
kileheli lelkét. A 2. arhomad varangy feléd rohan. A 2. arhomad varangy
rád támad. Odacsap neked nyelvével.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Lélekenergiát szív el (-11%). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lábaid megremegnek.
Ellenfeled kontaktmérget használt. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+83 életpont.)
(257. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Egy szakadékot látsz, amelyen tíz híd
vezet át. Mi a fene?
[IQ próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres] Aha! Kilenc közülük illúzió! Átsétálsz az igazi hídon.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés
próba 10-es küszöbre: sikertelen] Hirtelen eltûnik a lábad alól a talaj,
belezuhansz egy verembe! (-16 ép.) A továbbvezetõ járat dübörögve lezárul.
Átkozódva mászol ki. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+20 életpont.)
(323. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás
próba 11-es küszöbre: sikertelen] Egy rossz fogás, és már esel is lefelé.
Kegyetlenül nagyot estél. (-24 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+24 életpont.)
[85 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy gránittömbökbõl
épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat
építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze
sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit.
(494. kaland, összköltsége 20 TVP.) Sajnálatos találkozás zökkent vissz
a jelenbe. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A tökéletesség nehéz nyílpuskájával meglövöd a zombi mestert.
(3 lövéstõl 59 ép-t sebzõdött.) A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson.
A zombi odajön hozzád. A zombi mester rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A zombi mester halálhörgés közepette
a földre zuhan. A zombi rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Támadod a zombit. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(32 ép-t sebeztél).
A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+57%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 14% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott!
Hol is tartottál? Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze
te türelmes vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)
Ismét tanultál valamit:
+1 régészet; [18 TVP-t használtál fel, maradt még
172.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
winropu mohát. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi
régészkedéshez. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze
te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Észreveszel 1
hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded.
Folytatod a lelet feltárását. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb
talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
bb 5 5 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél
csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 25
aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja
Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 3 mutáns szójer (#174). Sípszó jelzi
az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. harci törpét a tökéletesség nehéz nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 lövéstõl 84 ép-t sebzõdött.) Az 1. harci törpe kileheli lelkét.
A 2. harci törpe feléd rohan. A 3. harci törpe feléd mozog. A 2. harci
törpe rád támad. Harci fejszével támad. Ez mellément. A 3. harci törpe
rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád.
(10 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(34 ép-t sebeztél).
Csodás illatod hatással van rá
(4 sebzés). A 2. harci törpe kileheli lelkét.
A 3. harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál
lecsapni rád.
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 3. harci törpét próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(35 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(6 sebzés). A 3. harci törpe kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 163 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+80%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 20% lélekenergiát. Összegyûjtöd
a "kincset": egy õskõ, 3 törpe pikkelyvért és 3 harci fejsze. Az arénamester
kezet ráz veled, átad jutalmul 95 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
Az energiagyûjtõ elköltött 100% lélekenergiát a varázsitalfõzés növelésére.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a
szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 3 mutáns
szójer (#174). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Az 1. káoszmágust célzod, amikor a tökéletesség nehéz nyílpuskájával
lõsz.
(3 lövéstõl 80 ép-t sebzõdött.) Az 1. káoszmágus hörögve elterül.
A 2. káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
Sebzõdsz 16 ép-t.
*** 2. KÖR *** Felemelve a tökéletesség nehéz nyílpuskáját, a 2. káoszmágust
lövöd.
(2 találattal 56 sebzést okoztál.) A 2. káoszmágus a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Gyengülsz (-22% támadás).
Sebzõdsz 17 ép-t.
*** 3. KÖR *** A tökéletesség nehéz nyílpuskájával meglövöd a 2. káoszmágust.
(2 találattal 54 sebzést okoztál.) A 2. káoszmágus holtan terül el.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+107%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 26% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami 31 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak,
teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 100 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+28 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
dd 278 479 480 |
több tárgy eldobása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 278. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban
479. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban 480. tárgy. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 116.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1552 sebzést okoztál, és 453 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
7 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 116 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
346 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka, de kedves kis nõ vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez
a 72. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (8) / 6.85 |
[2] IQ: |
7 (8) / 3.44 |
[3] ügyesség: |
7 (8) / 0.70 |
[4] egészség: |
11 (12) / 4.25 |
[5] mágia: |
8 (9) / 2.20 |
[6] gyorsaság: |
16 / 4.05 |
[9] Méret/ép: |
85 (88) / 83 |
Min. méret: |
81 |
Barlangméret: |
102 |
|
|
Varázspont: |
93 / 93 |
Képességpont: |
11 / 44% |
Hõsi pont: |
0 (10) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
26% |
Galetki erõ: |
255 / 244 |
Hírnév : |
0 |
Jóllakottság: |
157% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
104 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
263 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
193 (5) |
Leölt torzszülött: |
317 (11) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
84 (3) |
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[10] tûzlehelet: |
19 (23) / 2.65 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 1 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[25] illat: |
9 / 0 |
[26] lõfegyver: |
19 / 5.30 |
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.84 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.51 |
[48] mászás: |
5 / 1.20 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.32 |
[54] kereskedelem: |
2 (5) / 1.98 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.30 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.40 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.15 |
[67] régészet: |
4 / 0.80 |
[68] zene: |
4 / 3.78 |
[71] javítás: |
3 / 0.60 |
[72] építés: |
4 / 0.70 |
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 2.58 |
|
|
törpe balta |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.52 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vi 300 1 |
gy 90 0 0 50 |
p 6248 |
p 6248 |
b 1 |
ad 10 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #6248. Prioritás: 100. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 100. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #31. Prioritás: 50. |
4: tûzlehelet használata ha ellenfeled #35. Prioritás: 100. |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #67. Prioritás: 100. |
6: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100. |
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 90. |
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #77. Prioritás: 60. |
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #7. Prioritás: 65. |
10: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. Prioritás: 65. |
11: tûzlehelet használata ha ellenfeled #98. Prioritás: 60. |
12: tûzlehelet használata ha ellenfeled #74. Prioritás: 100. |
13: Lõfegyver használata ha ellenfeled #86. Prioritás: 100. |
14: Lõfegyver használata ha ellenfeled #88. Prioritás: 120. |
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #87. Prioritás: 110. |
16: Lõfegyver használata ha ellenfeled #43. Prioritás: 160. |
17: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #43. Prioritás: 150. |
18: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 200. |
19: tûzlehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 180. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 50;
VI erõ:300% ép:1%;
PV 1 2 3 5;
PSZ 47 48;
BA 134;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #7 (3. épület), #13 (4. épület),
#25 (7. épület), #50 (20. épület), #455 (65. forduló), #372 (68. forduló),
#257 (70. forduló), #323 (70. forduló), #473 (71. forduló), #494 (72.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
halálóriás. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a szalamandra csontmaszkja (#25842) |
* |
1 a tûz maszkja (#22240) |
*
|
1 csizma (#1120) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
3 ében láncing (#134) |
|
4 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
* |
1 zöld köntös
(#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
950 arany (#1) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szerencsekõ
(#197) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
52 aranydukát (#437) |
|
1 energiagyûjtõ (#202)
|
|
2 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) |
|
3 ében nyílpuska (#133)
|
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
4 harci fejsze (#12) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 tõr (#1300) |
* |
1 törpe balta (#224) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21)
|
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
7 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
7 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
10 ekinda haj (#147) |
|
1 elektronit (#141)
|
|
1 húsevõ bibe (#151) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
6 õsi relikvia (#17)
|
|
8 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szellemek
köpenye #15085 (4).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 176 arany (#1), 3 harci fejsze
(#12), 1 õskõ (#8), 1 hónakkupók (#30), 1 winropu moha (#22), 1 aranydukát
(#437), 3 törpe pikkelyvért (#4).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HALÁLÓRIÁS (375. LÉNY) Az a megállapítás, hogy az Ellenség elpusztított
mindent a felszínen, ami mozgott, téves. Elpusztított mindent, ami élt.
Azonban Ghallán is vannak létformák, amelyek egészen közel álltak hozzájuk,
és ezért megsemmisítésükre nem pazaroltak energiát. A halálóriások Ghalla
õsi mágikus teremtményei. Negatív energiából állnak, Leah birodalmából
szakadtak át annak idején egy mágus hívására. Legtöbbjüket bebörtönözték
vagy elpusztították, de az évezredek alatt ezek a börtönök meggyengültek,
és a halálóriások kiszabadultak. Az Ellenséggel ellentétben, õk bármilyen
távolságról képesek kiszagolni az életet, így jutottak el a Hegybe. Meg
kell õket állítani minden áron!
HALÁLÓRIÁS TIARA (451. TÁRGY) Ez a díszes és módfelett nehéz fémpánt nem
túl kényelmes viselet, viszont igen dicsõséges trófea. Nemigen akad olyan
galetki, aki látott halálóriást, és mesélni tudott róla. Olyan pedig, aki
képes lett volna legyõzni... nos, az számíthat egy császári küldönc látogatására,
és egy meghívásra a császár személyes testõrségébe. Persze az is elképzelhetõ,
hogy nagyszámú tapasztalatlanabb galetki összefog, és úgy gyõzik le a legendás
lényt, persze a kincset ekkor is joggal birtokolják. A halálóriás tiara
viselõje képes lesz tombolni végtaggal vívott közelharcban: ha egy ellenfele
a földre kerül, és még van olyan végtagja, amelyikkel nem támadott, akkor
a maradék végtagjaival egy másik, az adott mezõn tartózkodó véletlenszerû
ellenfélre adhatja le maradék támadását. Sajnos, a sisak kellemetlen viselete
miatt támadásodat csökkenti 5%-kal, gyorsaságodat pedig kettõvel.
HALÁLÓRIÁS PAJZS (452. TÁRGY) Hatalmas fémpajzs, közepén egy vörösen
izzó szemû koponyával. Bizarr és félelmetes viselet, jelzi hordozójának
félisteni hatalmát. A halálóriás pajzs védettségedet 20%-kal, vastag bõrödet
8-cal, elemi immunitásaidat 5-tel növeli meg. Sajnos, gyorsaságod csökken
1-gyel, támadásod pedig 5%-kal.