Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (5)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-02-23 09:19:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2795-54

Karakterszám: 2795 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 54 Játékhét: 527
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1186
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 2h:50'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19.

E-mail!

STORM KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Elérkezett az idõ az 53. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Spirit, Frost.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket, amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri. Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják. Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt kell hamuvá égetni.
Spirit ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Tûzlehelet próba 20-as küszöbre: 12 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit beborítja lángnyelvekkel a rongyfigurát. Hátrahõköltök az irtózatos hõség elõl! Mindenfelé pernye száll, és hamarosan csak elszenesedett csonk marad a figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat a csapat jéglehelõjének!
Spirit a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Jéglehelet próba 20-as küszöbre: 14 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit nagy levegõt vesz, és a levegõ megdermed körülötte.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok, itt az ideje a savlehelõnek!
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Savlehelet próba 20-as küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres] Butyogó, fortyogó savval borítod be a sziklakövet. A társaid gyorsan elhátrálnak, látván, hogy milyen pusztító erejû a savad! Büszke vagy, hogy te sem vallottál kudarcot.
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az elmélkedés a dolgotok.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Elektr.lehelet próba 20-as küszöbre: 18 hõsiesség pont árán sikeres] Szikrák kezdenek körülötted táncolni, ahogy beborítod leheleteddel a drótot. Kéken vibráló elektromosság fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd világítani! Tovább lehelsz, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben! A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl, és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek, mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Mindenki egyetért abban, hogy ez Spirit területe.
[Mérg. lehelet próba 20-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Spirit irtózatos erejû gázfelhõvel borítja be a zsüritagot. Ti messzebb álltok, mégis elkábultok!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög. A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig! A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök. Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok. A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy savlehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet.
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Spirit Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (-10)5 Storm Mentális robbanás -10 PE (-5)10 (-15)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-35 életpont.)
** 1. NAP ** Spirit kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8523 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8523 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

h 721 3477 721. tárgy használata
A tárgyformázó puha érintésed nyomád átalakul: a mágia malachitgyûrûjét tartod a kezedben!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

h 720 3416 720. tárgy használata
A tárgyformázó puha érintésed nyomád átalakul: a mágia csatos övét tartod a kezedben!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

a 9229 3477 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Frost részére 1 a mágia malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

a 9229 3416 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Frost részére 1 a mágia csatos övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ee 176 23230 11856 26005 2 16856 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 11856. tárgy. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, molad púp (#16) 12 ap, mandolin (#19) 60 ap, mitulen fû (#20) 30 ap, mátekel gomba (#21) 30 ap, winropu moha (#22) 30 ap, sötét mák (#23) 30 ap, liánvirág (#24) 30 ap, csótányláb (#25) 30 ap, ragálygomba (#26) 30 ap, gyilkos boróka (#27) 30 ap, tejfonál (#28) 30 ap, mézfû (#29) 60 ap, hónakkupók (#30) 60 ap, elonotichlan (#31) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, sárga gömb (#136) 45 ap, khaldoran öv (#137) 45 ap, elektronit (#141) 15 ap, Rogan karkötõje (#145) 180 ap, nordkristály (#146) 9 ap, húsevõ bibe (#151) 15 ap, pirgamit (#152) 12 ap, mandibula (#157) 6 ap, yeti csont (#160) 16 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, molitár háj (#165) 18 ap, villámöv (#172) 60 ap, pókcsatos öv (#173) 60 ap, Xantin ezüstöve (#174) 105 ap, platina villámöv (#187) 195 ap, gargantua pókcsatos öv (#188) 195 ap, a füvész köpenye (#193) 60 ap, nohnetár gumó (#212) 15 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, pikkelyvért (#1015) 30 ap, bõr mellvért (#1046) 93 ap, pajzs (#1060) 15 ap, kerek pajzs (#1061) 34 ap, vassisak (#1076) 34 ap, maszk (#1090) 7 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt (#1106) 21 ap, csizma (#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 21 ap, köntös (#1150) 7 ap, íj (#1270) 15 ap, könnyû íj (#1271) 34 ap, nyílpuska (#1285) 30 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 57 ap, tõr (#1300) 7 ap, csonttõr (#1301) 21 ap, kard (#1315) 15 ap, görbekard (#1316) 34 ap, lándzsa (#1330) 15 ap, a törpék sisakja (#6475) 90 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532) 351 ap, az óriás pikkelyvértje (#8665) 105 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 228 ap, az entek fejpántja (#9655) 82 ap, a tudós szimbóluma (#11560) 87 ap, a tudós karikaszimbóluma (#11561) 223 ap, a lich gyûrûje (#12025) 82 ap, a gepárd köpenye (#15535) 79 ap, a sas lemezpáncélja (#15850) 150 ap, az elefánt köpenye (#16435) 79 ap, a természet amulettje (#16945) 82 ap, a bölcsesség sisakja (#17725) 90 ap, a sebezhetetlenség köpenye (#19585) 79 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 82 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 228 ap, a túlélés köpenye (#21385) 79 ap, a tûz fejpántja (#22255) 45 ap, a tûz lándzsája (#22480) 52 ap, a villám vassisakja (#23576) 131 ap, a villám csizmája (#23620) 45 ap, a villám karkötõje (#23740) 45 ap, a méreg sisakja (#24025) 52 ap, a méreg vassisakja (#24026) 131 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 118 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 118 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 118 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 239 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 239 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585) 67 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 45 ap, a szalamandra köpenye (#25885) 42 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 118 ap, a yeti köpenye (#26335) 42 ap, a yeti gyûrûje (#26425) 45 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 131 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 225 ap, a légzés köpenye (#27685) 42 ap, az ellenállás tõre (#28750) 45 ap, a sólyom amulettje (#29545) 45 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 amulettet 3 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 köpenyt 2 aranyért. Eladsz 1 ezüst nadrágot 53 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod az enyészet nyakláncát 25 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra fülbevalóját 21 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 12 drágakövet 159 aranyért. Eladod a természet díszes fejpántját 91 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

ee 26964 25615 13 52 17 sok-sok eladás
Eladod a káosz csábító tõrét 82 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a teknõs kardját 26 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 2 sziklarepeszt 4 aranyért. Eladsz 2 hõsiesség italát 22 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 9 õsi relikviát 261 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

kf 144 21986 bekészíted a 144. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. Bekészíted a tökéletesség könnyû nyílpuskáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

tr 12 12 transzformáció
Komoly döntést hozol: nincs többé szükséged a savlehelet képességedre! Fájdalmas transzformáció veszi kezdetét, melynek eredményeképp végleg megszabadulsz a képességtõl. (-30 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: az energia csontmaszkja, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, az áttörés szöges öve, a titán karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a sebesség vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda. (322. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy kõzúzó (#49) [aura: 3-as méretû 10-es szintû nyelv.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A kõzúzó feléd mozog. A kõzúzó rád támad. Lecsap rád nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzót védi rezisztanciája. (-5 vp.) A kõzúzó rád veti magát. Elõresuhint nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A kõzúzó rezisztálja. (-5 vp.) A kõzúzó rád támad. Lesújt rád nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A kõzúzót védi rezisztanciája. (-5 vp.) A kõzúzó téged támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A kõzúzó rezisztálja. (-5 vp.) A kõzúzó rád támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. (7 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. 40 ép-t gyógyított rajtad.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A kõzúzót védi rezisztanciája. (-5 vp.) A kõzúzó feléd rohan. A kõzúzó rád támad. Ostorként csattant nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó sebzõdik 28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 24 ép-t. (-5 vp.) A kõzúzó rád támad. Tekergetve suhint nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A kõzúzó 28 sebzést kap. Gyógyulsz 6 életpontot. (-5 vp.) A kõzúzó hörögve elterül.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+115%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy pajzs, 18 arany és egy hamis arany.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 szint életszívás varázslat; [17 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A kyeni vadász 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A kyeni vadász sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan. A koreni sün feléd mozog. A koreni sün rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A koreni sün sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 7 életpontot. (-5 vp.) A koreni sün holtan terül el.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+161%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 17 arany és egy hamis arany. Összefut a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+58% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

hh 764 0 765 0 766 több tárgyat használ
[H 764 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 764. tárgy.
[H 765 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 765. tárgy.
[H 766 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 766. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

k 99 kaland elvállalása
Ellátogatsz az uzsoráshoz, és 100 aranyért kiváltod Troy lantját. A bárd a szokott helyen vár. Jókedélyû, de még jobban felvidul, amikor meglátja a kezedben kedvenc hangszerét.
- Nagyon jó, így már mindjárt más lesz! - megpendíti a húrokat, és a varázslat újra körülvesz, amit nem bánsz túlzottan, sõt.
- Rintelki Anator még egy darabig töprengett, mi történhetett. Megkereste az akadémia tudósait, de nem tudtak segíteni. Mivel a szag elmúlt, õ sem foglalkozott vele többé. Telt múlt az idõ, lassan már el is feledkezett az incidensrõl, amikor egy nap megint megérezte a szagot. Ezúttal nem a csatornaszinten, hanem az egyik galetki barlangja elõtt. Nem habozott sokáig, belépett a barlangba. A bûz, és a tapintható érzés nagyon erõteljes volt. A barlang lakója otthon volt, de már nem élt. Valahogy elpusztult, de hogy mi és hogyan ölte meg, Anator nem tudta megállapítani. Csak azt, hogy a szag, az ocsmány aura mindenhol jelen van odabent. Azonnal értesítette a szint õrségét, akik megállapították, hogy borzalmas gyilkosság történt. Mint az eset felfedezõjét, Anatort is kihallgatták. Beszámolt a szagról és a furcsa érzésrõl. Ez igencsak meglepte a katonákat, mivel senki más nem érzett ilyesmit a helyszínen. A nyomozást vezetõ tiszt fontos nyomnak tartotta azt, amit Anator talált és érzett, ezért hosszú ideig faggatta róla. Visszatértek együtt a helyszínre, ahol az ifjú bizonygatta, a rontás továbbra is ott van. A katonák azonban nem találtak mást, csak egy halott galetkit, akinek a testét mintha valami szétmarta volna. De nem találtak semmilyen idegen anyagot. Végül Rintelki Anatort elbocsátották, és az ügyet sosem sikerült megoldani. Hõsünk a szagot még napokig érezte, ezúttal meg sem próbálta lemosni, és végül elmúlt. De ettõl kezdve gyakran visszatérõ rémálma lett. Mindig valamilyen hatalmas, fekete dolog próbálta elnyomni, maga alá teperni, hogy végül fuldoklott. De ezen a ponton mindig felébredt, és az álomra csak homályosan emlékezett.
Próbálta eddigi életét folytatni, de a rémálmok elszívták az energiáját, fáradttá vált, többször kudarcot vallott a vadászatok során, ami korábban soha nem fordult elõ. Aztán egy alkalommal, épp csak egy pillanatra, újra megérezte a szagot. Mélyet lélegzett a csatornaszint áporodott levegõjébõl, de nem sikerült újra elkapnia. Keresni kezdte tehát, honnét ered, de aznap nem talált rá. Attól kezdve minden nap újra és újra visszatért ugyanarra a helyre, hátha rábukkan a nyomra.
- És? - kérdezed izgatottan, mert a bárd egy hosszú szünet után sem folytatta.
- Tudni akarod mi történt? - egy hosszú pillanatig Troy elgondolkodva szemlél téged. - Vajon benned is megvan az a kitartás, mint Rintelki Anatorban? Képes lennél két héten át újra és újra visszatérni a csatorna szintre, nyomok után kutatni? Próbára teszlek! Ha birtoklod az ifjú kitartását, akkor megtudod a történet folytatását! - azzal Troy se szó, se beszéd, felpattan, és otthagy téged! Csak szájtátva meredsz utána. Egy próba? Végülis miért ne...
[VaDássz sikeresen 20 alkalommal, és után keres fel ismét a bárdot a K 99 paranccsal.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

pta 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

p 8523 portyázás
Elfogadod Spirit kihívását, és felkeresed a barlangjában. Észreveszel 2 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a kalmár nyaklánca, a szellemek szimbóluma, a gepárd vándorcsizmája, a tökéletesség vassisakja, az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság íja, a törpék láncinge, az erõ köpenye, a tûz ezüst fülbevalója, a kobra karikaszimbóluma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Storm Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (-10)5 Spirit Mentális robbanás -10 PE (-5)15 (-20)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+36% pszi támadás, +36% pszi energia.)
Ismét tanultál valamit: +1 pszi támadás; +1 pszi energia; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

p 8523 portyázás
Elküldesz egy kihívást Spirit részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

pta 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

pv 2 1 3 4 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

kf bekészíted a 0. tárgyat
Felveszed az energia csontmaszkját. Felveszed a tökéletesség sárgaréz nyakláncát. Felveszed az áttörés szöges övét. Felveszed a titán karkötõjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. Bekészíted a tökéletesség könnyû nyílpuskáját. Felveszed a sebesség vándorcsizmáját. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

tr 13 13 transzformáció
Komoly döntést hozol: nincs többé szükséged az elektr.lehelet képességedre! Fájdalmas transzformáció veszi kezdetét, melynek eredményeképp végleg megszabadulsz a képességtõl. (-30 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

k 244 kaland elvállalása
(244. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose kerülj két szemben levõ luk közé.
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak rá! Kikerülöd.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a sebesség szimbóluma és egy háromszögszimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (458. kaland, összköltsége 15 TVP.) Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+3 õsi relikvia.) Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy mellvért.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt. (241. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 143 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 256 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 54. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (8) / 0.50
[2] IQ: 5 (8) / 4.35
[3] ügyesség: 4 (8) / 1.10
[4] egészség: 6 (8) / 1.72
[5] mágia: 9 (14) / 0.70
[6] gyorsaság: 5 (8) / 1.02
[9] Méret/ép: 61 (65) / 35
Min. méret: 30
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 111 / 48
Képességpont: 90 / 92%
Hõsi pont: 62 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 282 / 62
Hírnév : 600
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 42 (0)
Galetki gyõzelmek: 15 (0)
Torzsz. csaták: 356 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 342 (2)
Leölt torzszülött: 435 (3)
Pszi csaták: 22 (2)
Pszi gyõzelmek: 10 (1)
Ájulások száma: 34 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[31] áttörés: 0 (4) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.33 [47] zárnyitás: 6 / 0.30
[48] mászás: 6 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 1 (3) / 0.25 [51] transzformáció: 3 / 2.40
[52] auraészlelés: 1 / 0.35 [53] ékszerészet: 4 / 0.32 [54] kereskedelem: 10 (13) / 1.37
[55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 2 (5) / 0.45 [57] gyógynövények: 5 (9) / 4.37
[58] nyomkeresés: 13 / 1.45 [59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.05 [60] pszi támadás: 4 / 0.06
[61] pszi energia: 4 / 0.06 [62] lopás: 7 / 0.71 [64] átokszórás: 3 / 0.45
[65] álcázás: 23 / 0.90 [66] lopakodás: 3 / 0.50 [67] régészet: 18 / 2.19
[68] zene: 1 / 0.15 [69] tanulás: 6 / 1.30 [70] idézés: 8 / 1.56

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.28      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [37] egokínzás: 1 / 0 [29] életszívás: 25 / 1.24
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [163] kineport: 1 / 0.08 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.40
[129] mentális robbanás: 1 / 0.14 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.18    

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd 45
hh 764 0 765 0 766
k 99
mak 5
kf
2. Makró
h 8 65
gy 40 0 10 50
i 20 0 10
be 29 100
tcs 763 10
mak 4
3. Makró
pv 6 8
ism 20
p
pv 2 1 3 4 5 7
4. Makró
le
mak 1
5. Makró
pv 7
pta 131 131
p 8523
p 8523
pta 129 129
pv 2 1 3 4 5 7

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 180.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 190.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220.
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #1902.
7: Közelharc támadás ha a harc 4. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #1902.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi (#29), elektraton (#34), koreni sün (#13), sáskaharcos (#44), csótánykirálynõ (#128), ichinedar (#75), 77.
1901: kyeni vadász (#45), 80, 79, ichinedar (#75), 77, vérfarkas (#94).
1902: 78.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 10 50; VI erõ:500% ép:1%; PV 2 1 3 4 5 7; PSZ 67 65 48; BA 9229; L 50 165 58 17 2 1; PTA 129 129; I 20 0 10; HU 7;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9229 31768 1; A 9229 22271 1; A 9229 22390 1; A 9229 3477 1; A 9229 3416 1;

SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (6 forduló múlva változtasd meg a specializációt, hogy a küldetés teljesüljön.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület), #458 (54. forduló), #322 (54. forduló), #241 (54. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság pajzsa (#3760) 1 a lich pikkelyvértje (#11815) 1 a mágia csatos öve (#3416)
* 1 a sebesség vándorcsizmája (#13271) 1 a tudás köpenye (#2035) 1 a tûz vándorcsizmája (#22271)
* 1 az áttörés szöges öve (#31768) 1 az elefánt átlátszó köntöse (#16452) 1 az ellenállás bõr mellvértje (#28496)
1 az ellenállás vassisakja (#28526) * 1 az energia csontmaszkja (#18642) 1 mellvért (#1045)
1 pajzs (#1060)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) 1 a sebesség szimbóluma (#13360)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a titán háromszögszimbóluma (#5712) * 1 a titán karkötõje (#5740)
* 1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) 1 a tûz karkötõje (#22390) 697 arany (#1)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) 373 hamis arany (#809)
1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kék gömb (#143) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 arany kaszinóbérlet (#761) 3 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
4 fekete dukát (#218) 1 gyémánt tókenszilánk (#767) 1 kötél (#128)
12 Krónika (#783) 1 õskõ (#8) 2 relikviaszilánk (#604)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) * 1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 22 fehér gyógyital (#50) 7 gyilkos boróka (#27)
5 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 3 mézfû (#29)
1 savlehelet itala (#55) 3 sötét mák (#23) 3 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 4 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 duzzadt xenópete (#479) 4 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 10 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 4 nohnetár gumó (#212) 14 õsi relikvia (#17)
5 pirgamit (#152) 1 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 668 arany (#1), 18 hamis arany (#809), 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477), 1 csótányláb (#25), 1 pajzs (#1060), 1 liánvirág (#24), 1 a sebesség szimbóluma (#13360), 3 winropu moha (#22), 1 háromszögszimbólum (#1212), 5 õsi relikvia (#17), 1 a mágia csatos öve (#3416), 1 mézfû (#29), 1 õskõ (#8), 1 mellvért (#1045).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 1 márvány tárgyformázó (#721), 12 drágakõ (#2), 1 a természet díszes fejpántja (#16856), 2 hõsiesség itala (#52), 1 agyag tárgyformázó (#720), 2 sziklarepesz (#13), 1 a káosz csábító tõre (#26964), 1 amulett (#1195), 1 a szalamandra fülbevalója (#26005), 1 a teknõs kardja (#25615), 1 köpeny (#1135), 1 ezüst nadrág (#176), 1 az enyészet nyaklánca (#23230).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.