Karakterszám: |
2589 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
16 |
Játékhét: |
522 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
948 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. jan. 9. 15h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. jan. 10. |
|
E-mail!
RAGYÁS BURÁSTYA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1533.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 29.* Night Wolf és Arator megküzdöttek egymással, és Night Wolf gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
h 8 102 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb
mancs végtagod speciális támadási módja 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
kno 102 9 |
102. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a jobb mancs végtagodhoz tartozó roncsolás szakértelem
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási
módja 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
be 16 1 |
meglátogatod a 16. épületet |
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni
a Klánhoz. Várnod kell egy darabig, amíg az a galetki, aki az újoncok
felvételével foglalkozik, megérkezik. Iszonyatosan megdöbbensz, amikor
szinte befolyik a váróterembe Criklisshha, egy gusztustalan burjánzás,
amely valaha galetki volt. Cuppogó hangon szólal meg:
- Ragyás Burástya,
micsoda egy szabályos galetki! A transzformáció útjára kell lépned, gyermekem,
ha valamit el akarsz érni ebben a Klánban. Persze, mivel most még csak
embrió vagy, bõven van lehetõséged a fejlõdésre! - ezzel kilõ valahonnét
a massza közepébõl egy nyálkás csáp, és egy jelvényt erõsít a ruhádra -
a Mutáns Klán jelvényét, a karmot! Tehát máris a Klán tagjává váltál. -
Mutasd meg mindenkinek, hogy mennyire különbözni tudsz tõlük, milyen végtelen
lehetõségeket nyújt magában a tested, amelynek változtatásával a galetki
faj egy felsõbb létezési formáját érheted el! Mutasd meg nekik, és méltó
tagja vagy a Klánnak. - erre, mintegy végszóra, Criklisshha cuppogva kifolyik
a terembõl. Ekkor odalép hozzád egy nagyon idétlen, zöld bõrû galetki,
egyszerre van csápja, karma és mancsa, és mindegyik végtagja más hosszúságú.
Egyik szeme kocsányon lóg, a másik a szája (vagy az a füle?) alatt nõtt
ki. Woyaishu förmedvény néven mutatkozik be neked.
- Ragyás Burástya,
megütötted a fõnyereményt azzal, hogy a Klánunkba beléptél, és még a burjánzásunk,
Criklisshha is jó véleménnyel volt rólad - ezt onnan lehet tudni, hogy
nem falt fel azonnal, mint más belépni szándékozókat! Szóval szép jövõ
vár rád, ha eléggé különc tudsz lenni. Mivel tudsz kiemelkedni a névtelen
tömegbõl? Bármivel! Ha mindenki két végtagot növeszt a szinteden, neked
legy egy vagy hat. Ha mindenki sebzõ mérget használ, te alkalmazz kronoérintést!
Ha mindenki zöldvérûekkel táplálkozik, te legyél piromád... A lehetõségek
száma végtelen, és mint látod, nem is várunk sokat a tagjainktól. Talán
ez az egyetlen szervezet, ami nem azért jött létre, hogy a tagságtól követeljen,
hanem azért, hogy egyesítse a társadalom számkivetettjeit! Még különbözõ
feladatokat is kaphatsz tõlünk, amelyek teljesítésével nagyobb tiszteletet
érdemelhetsz ki Mutáns társaidtól. Legyél óvatos a Tudósokkal, nem nézik
jó szemmel hagyománytörõ módszereinket! Nos, lássuk, milyen megbízások
közül válogathat egy magadfajta embrió (Mindig egyszerre három feladatod,
küldetésed lesz, ha valamelyiket teljesíted, azonnal kapsz helyette újat):
1.) Egy igazi mutáns õrült dolgokat mûvel. Sajátítsd el legalább háromféle
elemi immunitást! 2.) A mutációra sokszor bizonyos idõpontokban lehet
a legjobban sort keríteni. Meg kell tanulnod megérezni ezeket az idõpontokat!
Gyere el a klánépületbe, amikor pontosan 111 TVP áll rendelkezésedre. (A
BE parancs kiadásának pillanatában.) Vigyázz, a küldetést csak akkor fogadjuk
el, ha nem használtál elõtte TPS parancsot. 3.) Várunk a Mutációt Elõsegítõ
Aktusok versenyén. Ne ijedj meg, csak gyomor kell hozzá. (37-es Klánkaland,
megoldásához a KK 37 parancsot add ki.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és
megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12)
23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap,
winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap,
ragálygomba (#26) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap,
díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ
(#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit
(#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár
háj (#165) 27 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92
ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198
ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030)
92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért
(#1046) 143 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs
(#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak
(#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk
(#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, csizma
(#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny
(#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös
(#1151) 33 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, kard (#1315)
23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331)
52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az erõ kerek pajzsa (#1511) 276
ap, az ügyesség kardja (#2665) 138 ap, az egészség lemezpáncélja (#2800)
230 ap, az élet csonttõre (#5351) 256 ap, a majom görbekardja (#14366)
350 ap, a sas görbekardja (#16166) 350 ap, a torony pajzsa (#18160) 138
ap, a tûz fejpántja (#22255) 69 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 292
ap, a méreg fejpántja (#24055) 69 ap, a regenerálódás lemezpáncélja (#24400)
172 ap, a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) 237 ap, a sün bronz mellvértje
(#24897) 483 ap, a szalamandra láncinge (#25780) 149 ap, a szalamandra
maszkja (#25840) 69 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 201 ap, a yeti köpenye
(#26335) 64 ap, a sav láncinge (#26680) 149 ap, a sav gyûrûje (#26875)
69 ap, a sav fülbevalója (#26905) 64 ap, a sav barbár lándzsája (#26981)
201 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 367 ap, az elektromosság köpenye
(#27235) 64 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 193 ap, az elektromosság
csonttõre (#27401) 182 ap, a légzés könnyû pikkelyvértje (#27566) 237 ap,
a légzés pajzsa (#27610) 80 ap, a légzés tõre (#27850) 69 ap, az angyalok
vas lemezpáncélja (#28001) 347 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 182
ap, az angyalok csatos öve (#28166) 176 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca
(#28181) 193 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 69 ap, az angyalok kardja
(#28315) 80 ap, az angyalok barbár lándzsája (#28331) 201 ap, a bûz mellvértje
(#28945) 138 ap, a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) 347 ap, a sólyom utazóköpenye
(#29486) 176 ap, a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 193 ap, a sólyom fülbevalója
(#29605) 64 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
ee 135 1075 5 1330 |
sok-sok eladás |
Eladsz 1 díszes fejéket 3 aranyért. Eladsz 1 sisakot 3 aranyért. Eladsz
3 kést 3 aranyért. Eladsz 1 lándzsát 3 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
k 419 218 4 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a boltot.
(419. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz,
és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse,
hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Körülnézel, és megérzed az idegen
jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben.
Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Az orgling szolga irányába
mozogsz. Az orgling szolga rád támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Támadod az orgling szolgát. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz farkaddal.
(7 ép-t sebeztél).
Az orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+30%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 drágakõ.
Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés
próba 7-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat
veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ
lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose
kerülj két szemben levõ luk közé.
Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal.
Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség pont
árán sikeres] Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod
a megoldást. A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb
odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor
meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz.
Továbbmászol.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 15 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
(218. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Szíved
hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy
jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a jégmedúzát. A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát.
Benyomsz neki jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(10 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát.
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
El sem találtad. A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és egy nordkristály. Szívesen bekapnál
valamit. Falni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
Hurrá, kincset találtál, ami 21 arany és egy védelem itala.
[ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(4. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a
feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 mitulen fû]
- Köszönöm, hogy segítettél. - mondja a mágus. - Hálám jeléül fogadd ezt
a sárga gömböt. Ha akarod, el is adhatod, de lehet, hogy még szükséged
lesz rá. - megnyugtatod az öreget, hogy semmi pénzért nem fogsz ilyen értékes
ajándékot eladni, bár nem igazán érted, hogy mit kezdhetnél ezzel a vacakkal.
Elbúcsúzol a varázslótól.
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
Ismét tanultál valamit:
+1 csapdaészlelés; [40 TVP-t használtál fel, maradt
még 271.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltban Te vagy az egyetlen vásárló.
A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek
látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes,
ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném.
Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott
a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért
nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel
kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos
100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak
annyit mondasz, hogy meggondolod.
(17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Hazamész a boltból.
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba.
Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy protolisk
lárva (#19).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva közelebb
jön, hogy támadhasson. A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Lekeversz
egyet jobb mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-3 ép)
Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal. Elkerülte. A protolisk
lárva rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(6 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ
gázt fúj rád.
(6 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni.
Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz
farkaddal.
(7 ép-t sebeztél). A protolisk lárva kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+35%). Viszed, ami mozdítható: 9 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+21 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé.
Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már
elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy
ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak
a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt
valami a hobbit kincsekbõl?
(426. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem:
a kaland során követõt szerezhetsz!] Befordulva egy folyosón, ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy elemi rin (#28).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elemi rin létrehoz egy sorvasztás
varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az elemi rin felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod az elemi rint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi rin elmond egy vakító fény varázslatot. Gyengülsz
(-12% támadás). Támadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az elemi rin elõhív egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz
(-10% támadás).
Sebzõdsz 7 ép-t. Az elemi rint próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(4 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az elemi rin ellõ egy elektromos kéz varázslatot.
5 életpontnyit
sebzõdsz. Az elemi rint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(5 ép-t sebeztél). Az elemi rin halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A déli kõbányák egyik
elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos
csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért,
hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Lassan haladsz tovább.
Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy protolisk
lárva (#19).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk
lárva közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a protolisk lárvát. Odacsapsz
jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-3 ép) Roncsolod
bõrét. Lesújtasz farkaddal. El sem találtad. A protolisk lárva téged támad.
Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
Elkerülte. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(5 ép-t sebeztél). A protolisk
lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(6 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A protolisk lárva rád veti magát. A protolisk lárva mérgezõ
gázt fúj rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Támadod a protolisk lárvát. Odakensz
neki jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. Mellé!
A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+35%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+23 életpont.)
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás
után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni
járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy
sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. A szemed
sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted
magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó
suhanc máris elõtted terem! Megtámadod az árnymanó suhancot. Odakensz neki
jobb mancsoddal. El sem találtad. Elõresuhintasz farkaddal. Nem találtál.
Az árnymanó suhanc rád veti magát. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál
lecsapni rád. Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád támad. Meglengetve egy fogazott tõrt,
megpróbál eltalálni. Mellétrafált a balfácán. Az árnymanó suhancot próbálod
megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
Elhibáztad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhanc téged támad. Fogazott tõrrel támad.
(1
ép-t sebzõdtél). Támadod az árnymanó suhancot. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(4 ép-t sebeztél). Az árnymanó
suhanc holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+30%). Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr.
[ld. enc.]
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ
söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából.
Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz
egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni
akar. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
a szárnyas bolhedort. A szárnyas bolhedor rád támad. Lesújt rád jobb karmával.
El sem talált, haha. A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lendületet
véve ütsz jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(5
ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Lendületet véve
ütsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Lesújtasz farkaddal. Félrehajolt.
A szárnyas bolhedor rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Benyomsz egyet
jobb mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
(4 ép-t sebeztél).
A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
[ld. enc.]
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
Vadászni támad kedved. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag
terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér
gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot,
és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre
ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl
elõugorhat egy lény. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted.
Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy
rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod
keserûen.
(322. kaland, összköltsége 15 TVP.) Már majdnem feladod, amikor
nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak
nézel elébe! Ellenfeled egy elemi rin (#28).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy sorvasztást.
Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz az elemi rin felé. Már
ott is vagy! Az elemi rint próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(3 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
vakító fény. Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rint próbálod megsebezni.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az elemi rin elmond egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz
(-10% támadás).
5 életpontnyit sebzõdsz. Az elemi rint próbálod megsebezni.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi rin elmormol egy elektromos
kezet.
Sebzõdsz 5 ép-t. Támadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(6 ép-t sebeztél). Az elemi rin kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+41%).
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Vendéglátód
Absimillard, egy kopasz, hamuszûrke bõrû, rothadó arcú, megszállott
tekintetû, fekete csuhás férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja.
Viselt tárgyai: kristályamulett, kék köpeny, szivárvány karkötõ, kemény
bõrpáncél, khaldoran öv, bronzmedál, a tolvaj halotti maszkja, suhanó csizma.
Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok,
és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik
az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Közben beszélgettek
mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait,
a galetki faj jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje
indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit
az Absimillard által meséltekbõl, megtudod, mi az a púpos molad.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
be 20 2 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- Remete,
sajnálom, de képtelen vagyok megoldani a rejtvényt. Fogadd bûnbocsánatom
jeléül ezt a kis lélekenergiát! - szikrák pattognak, ahogy átáramlik a
remetébe. (-2 képességpont) A remete nagyot sóhajt.
- Hát, ha másképp
nem megy, ám legyen! Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot
is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában,
egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan,
ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod!
Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy
nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér,
és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak.
Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában,
és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne
az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek!
Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel.
Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem
ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot
úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek,
akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol
található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos
nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván.
(50. kaland,
összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
tk 50 4067 8351 732 |
50. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád Nicodem, Magic Horse, ismeretlen galetki.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok
a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz
a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
Magic Horse a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba
7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Magic Horse vezet benneteket.
Idõnként meg-megáll, apró, számotokra észrevehetetlen jeleket vizsgál meg,
majd bólint, és int, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak csendre int.
Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon
bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban
egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor
semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni,
le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Lopakodás
próba 7-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki hangtalanul lecsusszan
a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indul. Lélegzetvisszafojtva
figyelitek. Odaér, és az õr még mindig gyanútlan! Egy gyors mozdulat, az
õrszem eltûnik, és ismeretlen galetki int, hogy jöhettek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ
õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A 2. kõzúzó megközelíti Magic Horse-ot. Az 1. kõzúzó feléd
mozog. Nicodem az 1. kõzúzó irányába megy. Ismeretlen galetki a 2. kõzúzót
rohamozza. Megrohamozod az 1. kõzúzót. Magic Horse elindul a 2. kõzúzó
felé. A 2. kõzúzó és Magic Horse egymással harcolnak. Magic Horse megtántorodik.
Az 1. kõzúzó rád veti magát. Ostorként csattant nyelvével.
(1 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Nicodem az 1. kõzúzót
támadja. Ismeretlen galetki a 2. kõzúzót támadja. Támadod az 1. kõzúzót.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(7 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol
egy elektromos kezet. Az 1. kõzúzó ellenáll a varázslatnak. A 2. kõzúzó
rezisztálja. Nicodem elõhív egy jégcsóva varázslatot. Az 1. kõzúzót védi
rezisztanciája. Az 1. kõzúzó rád támad. Odacsap neked nyelvével.
(1 ép-t
sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11%
támadás). A 2. kõzúzó és Magic Horse egymással harcolnak. Magic Horse megtántorodik.
Megtámadod az 1. kõzúzót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(7
ép-t sebeztél). A 2. kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Ismeretlen galetki elmond egy elektromos kéz varázslatot.
Az 1. kõzúzó rezisztálja. Nicodem ellõ egy jégcsóva varázslatot. Az 1.
kõzúzó ellenállt a varázslatnak. Az 1. kõzúzó rád veti magát. Körbe-körbe
forgatva üt nyelvével.
(2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító
méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod az 1. kõzúzót. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(8 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nicodem: 16/0, Magic Horse:
37/11, ismeretlen galetki: 1/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Szívesen bekapnál
valamit. A kajára veted magad. (+52% jóllakottság.)
Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést,
neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Nicodem mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégcsóvát.
Az 1. elementál fatty
8 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki és az 1. elementál
fatty egymással harcolnak. A 3. elementál fatty és Magic Horse egymással
harcolnak. A 2. elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel!
Elborítanak a lángnyelvek.
(11 ép-t sebzõdtél). A 2. elementál fattyat
próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Odacsapsz
farkaddal. Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy elektromos kéz varázslatot.
Az 1. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 2. elementál fatty:
a varázslatnak nincs hatása. A 3. elementál fatty immúnis a varázslatra.
Heves kézmozdulatok közepette Nicodem elmormol egy jégcsóvát. Az 1. elementál
fatty
sebzõdik 11 ép-t. Az 1. elementál fatty hörögve elterül. A 3. elementál
fatty és Magic Horse egymással harcolnak. Megtámadod a 2. elementál fattyat.
Odaütsz jobb mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. Fürgén
elhajolt. A 2. elementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2
ép)
*** 3. KÖR *** Ismeretlen galetki ellõ egy elektromos kéz varázslatot. A
2. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 3. elementál fatty ellenállt
a varázslatnak. Nicodem mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégcsóvát.
A 2. elementál fatty
sebzõdik 6 ép-t. A 3. elementál fatty és Magic Horse
egymással harcolnak. A 2. elementál fatty rád veti magát. A 2. elementál
fatty tüzet lehel rád.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. elementál fattyat.
Lecsapsz jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz
farkaddal. Mellétrafáltál. A 2. elementál fatty holtan terül el. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** Nicodem a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégcsóva!
A 3. elementál fatty
3 sebzést kap. Ismeretlen galetki elõhív egy elektromos
kéz varázslatot. A 3. elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. A 3.
elementál fatty és Magic Horse egymással harcolnak. Támadod a 3. elementál
fattyat. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Villámgyorsan
elõrevágsz farkaddal.
(6 ép-t sebeztél). A 3. elementál fatty kileheli
lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nicodem: 28/0, Magic Horse:
2/35, ismeretlen galetki: 10/11.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.)
Magic Horse feltételes gyógyítást használ.
Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba.
A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat.
Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór
felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd,
maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és
egy zombi (#29).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfalat.
Ismeretlen galetki az 1. vermon teknõs felé mozog. A zombi megközelíti
Magic Horse-ot. Megrohamozod a 2. vermon teknõst. Nicodem elindul a renegát
mágustanonc felé. Nicodem
18 sebzést kap a tûzfaltól. Az 1. vermon teknõs
elindul ismeretlen galetki felé. A 2. vermon teknõs odajön hozzád. Magic
Horse megközelíti a zombit. Ismeretlen galetki és az 1. vermon teknõs egymással
harcolnak. A zombi és Magic Horse egymással harcolnak. A 2. vermon teknõst
próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Mellétrafáltál.
Nicodem a renegát mágustanoncot támadja. A 2. vermon teknõs rád veti magát.
Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol
egy elektromos kezet. Az 1. vermon teknõs
sebzõdik 5 ép-t. A 2. vermon
teknõs
5 sebzést kap. A zombi immúnis a varázslatra. A 2. vermon teknõs
hörögve elterül. Heves kézmozdulatok közepette a renegát mágustanonc elmormol
egy agyroppantást. (-12 minden tulajdonságodra) Magában motyogva, Nicodem
létrehoz egy jégcsóvát. A renegát mágustanonc
38 ép-t sebzõdik. A renegát
mágustanonc halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. vermon teknõst próbálod
megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(9 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal.
(1 ép-t sebeztél). Az
1. vermon teknõs holtan terül el. A zombi és Magic Horse egymással harcolnak.
A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nicodem: 49/18, Magic
Horse: 31/16, ismeretlen galetki: 16/7.] Ezt a csatát te nyerted! Apró
villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elteszed
a zsákmányt, ami 6 arany. Nicodem a következõt kapja: 6 arany. Magic Horse
részesedése: 5 arany és egy hamis arany.
Magic Horse feltételes gyógyítást használ.
Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki.
Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve
ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e
valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette
pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két
fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok
egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan,
és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max.
varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 farok szakértelem; [48 TVP-t
használtál fel, maradt még 76.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen
412 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 76 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
278 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Ragyás Burástya, egy rovarszerû lény. Olyan, mint a púpos
burástya, csak sokkal nagyobb és erõsebb férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 16. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 0.40 |
[2] IQ: |
4 / 0.35 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.35 |
[4] egészség: |
4 / 2.56 |
[5] mágia: |
1 / 0.30 |
[6] gyorsaság: |
3 / 1.31 |
[9] Méret/ép: |
61 / 45 |
Min. méret: |
45 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
16 / 15 |
Képességpont: |
25 / 69% |
Hõsi pont: |
16 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
14% |
Galetki erõ: |
142 / 113 |
Hírnév : |
156 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
18 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
12 (0) |
Torzsz. csaták: |
95 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
87 (11) |
Leölt torzszülött: |
102 (17) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: embrió (1)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 11%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Látogasd meg
a klánépületet, amikor pontosan 111 TVP-d van. 3.) Hajtsd végre a 37-es
Klánkalandot (KK 37)! (összesen 30 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
5 / 3.92 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0.40 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.06 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0 |
[48] mászás: |
2 / 1.50 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 1.95 |
[65] álcázás: |
3 / 0 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.20 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 1.58 |
[102] roncsolás: |
10
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
2 / 1 |
[104] szakért.: |
2 / 0 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 0 50;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 4 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (4. épület), #16 (7. épület), #17 (1. épület),
#20 (9. épület), #426 (16. forduló), #322 (16. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 csizma (#1120) |
* |
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
362 arany (#1) |
* |
1 az ellenállás kõamulettje (#28646) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
|
8 drágakõ (#2) |
|
7 hamis arany (#809) |
|
1 karkötõ (#1240) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
1 nohnetár gumó (#212)
|
|
4 nordkristály (#146) |
|
1 sárga gömb (#136) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 117 arany (#1), 1 sárga gömb (#136),
1 görbekard (#1316), 2 drágakõ (#2), 1 hamis arany (#809), 1 védelem
itala (#59), 1 fogazott tõr (#6), 1 bolhedor szárny (#15), 1 nordkristály
(#146), 2 fehér gyógyital (#50).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 mitulen fû (#20), 1 sisak
(#1075), 3 kés (#5), 1 díszes fejék (#135), 1 lándzsa (#1330).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉDELEM ITALA (59. TÁRGY) Ez a sárga színû folyadék felhörpintésekor
megnöveli védettségedet 40%-al egészen a harc végéig, azaz igencsak megnehezíti
annak a dolgát, aki fizikai támadással akar eltalálni. A védelem italát
ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik
varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
SÁRGA GÖMB (136. TÁRGY) A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt,
kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek,
hogy milyen színû kristályból készültek. A legkisebb ilyen gömb a sárga,
kisebb szolgálatokért szokták adni hûbéreseknek. A sárga gömb ugyan nem
bír semmilyen különleges hatalommal, mégis jelentõs értéket képvisel.
ELEMI RIN (28. LÉNY) Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény,
ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal
vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik
létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok
közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy
galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A
mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.
FOGAZOTT TÕR (6. TÁRGY) Mindig elámulsz, amikor ezekkel a törékeny, szerencsétlen
fegyverekkel találkozol, amelyeket némelyik torzszülött használ ahelyett,
hogy normális végtagokat növesztene. A fogazott tõr sebzése 2D4, valljuk
be, ennél bármely lárva bármely végtagja többet képes sebezni. A fogazott
tõrt KF 6 (végtag) paranccsal használhatod, de te meg ne tedd! Inkább add
el néhány aranyért a boltban, öreg galetki matrónák régiségként gyûjtik
az ilyesmit.
BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY) A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened,
mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz
használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te
nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni,
de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.
PÚPOS MOLAD (26. LÉNY) A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk
görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény,
amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül
senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött
is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála
után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni
sem kell, a púpos molad ehetetlen.
KÕZÚZÓ (49. LÉNY) A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben
különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi
lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják,
szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja.
Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek.
A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye,
számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek
a belsõségek.
ELEMENTÁL FATTY (141. LÉNY) Az elementál fattyak nagyjából akkorák, mint
egy ember, de itt aztán véget is ér a hasonlóság - a zöldes-vörös örvényrõl
még azt sem igazán mondhatod meg, hogy élõlény. Pedig igencsak az, ha eléggé
mágikus természetû is. Az elementál fattyak az öt elem összegyúrásával
jöttek létre, és ennek köszönhetõen szinte tökéletesen immúnisak az elemi
támadásokra. A más lényekbõl elszívott lélekenergia élteti õket, ezért
aztán megtámadnak mindent és mindenkit. Ha elég lélekenergiát szívtak magukba,
és elérik a felnõtt õselementál méretét, visszatérnek a távoli létsíkra,
ahonnét jöttek. Az elementál fatty mágiafalók számára jelenthet táplálékot.
RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY) Nem minden galetki tartja be a törvényeket:
némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének
és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet
galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk.
Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként
rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha
lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid:
megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A
fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és
varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél
velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja
a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve),
és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.
VERMON TEKNÕS (137. LÉNY) Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék
pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével
sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban
sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel
rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát,
vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni
szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ
lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok
számára.
MÓDOSÍTÁSOK II. Néhány módosítás, ill. magyarázat a szabálykönyvhöz:
- A KNO és VAR parancsoknak meg lehet adni 3. és 4., valamint 5. és 6.
paramétert, így egy KNO paranccsal akár három különbözõ szakértelmedet
növelheted. Pl. KNO 1 3 2 4 3 5 paranccsal elköltesz 3 kno-t az erõdre,
4 kno-t az IQ-dra, és 5 kno-t az ügyességedre.
- A szabálykönyvvel ellentétben,
eddig az SZ parancsnak csak egy paramétert lehetett megadni. Az SZ parancsot
bõvítettük a szabálykönyvnek megfelelõen.
- Most már a véletlenszerûen
kapott kalandokért is jár lélekenergia, ill. képességpont.
- A bárd klán
tagjai mostantól a harcban szerzett lélekenergiára 0.75x szorzót kapnak,
ami azt jelenti, hogy a harcért 25%-kal kevesebb lélekenergia jár nekik.
A bárdok kör végén kapott kno-ja a kevesebb harcból adódó kno veszteséget
volt hivatott pótolni, tehát reális, hogy a harcból valóban kevesebb kno-t
tudjanak szerezni.
- A tárgypusztító hatások (gigaököl, tárgyirtás) sikerének
esélyébe beleszámít, hogy hány véletlenszerû (1000-nél nagyobb sorszámú)
tárgyad van KF-elve. Ha aránylag kevés, nagyobb az esélyed a sikeres mentõdobásra,
mint ha nagyon sok ilyen tárgyad van. Logikusan, ha valakit elborítanak
a varázstárgyak, egy ilyen támadás könnyebben talál célpontot. A mentõdobás
sikere természetesen továbbra is fõként a támadás erõsségétõl, és a tárgy
értékétõl függ.
- A gyógyfüvek eladási ára kétszeresére, vételi ára négyszeresére
növekedett.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy a szabálykönyvbõl nem egyértelmû,
de ha valaki kõevõre változtatja trafóval az étrendjét, nem kapja meg visszamenõleg
a méret bónuszt, csak a következõ felköltözéseknél kap mindig eggyel több
méretet.
- Bár nem módosítás, felhívjuk a figyelmet, hogy komolyan gondoltuk,
ami a 2. szabálykönyv 17. oldalán, az aukciósháznál szerepel! Néhány játékos
összes karakterét már most eltiltottunk az aukciósház használatától.
VARÁZSLATOK
- Néhány pontatlanság a szabálykönyvben: a gránitbõr 1.,
4., 7. stb. szinten ad 1-1 plusz bõrt. Elemek parancsa területe nem magad,
hanem minden ellenfél. A gyógyító szellõ D3-at gyógyít szintenként. A pszi
acéltorony nem kétszer szinttel, hanem egyszer szinttel csökkenti a sebzést.
Az isteni harag hatóideje azonnali.
- Külön említést érdemel a méregfelhõ
varázslat. Azok a varázslatok, amelyek területre hatnak, és hatóidejük
nem azonnali, mindig a kör végén sebeznek. Tehát ha az elsõ körben elmondasz
egy méregfelhõt, a szörnyek közelebb jönnek hozzád, és a méregfelhõ már
a hûlt helyüket gõzöli. Éppen ezért ha a méregfelhõt TV listába rakod,
soha nem fogod használni az 1. körben. Szerencsére, a méregfelhõt közelre
is el lehet mondani. Tehát a méregfelhõt vagy akkor érdemes használni,
ha már közelharcban állsz valakivel (HP 4 34 26 2) vagy ha olyan ellenfeled
van, aki valószínûleg nem jön közel (pl. HP 4 34 18 313 99 X), ahol a 313
a lény lehetei és végtag méretei közül a legnagyobbat mondja meg, X egy
szinttõl függõ szám.