Karakterszám: |
2321 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
95 |
Játékhét: |
95 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
731 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 9. 9h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. okt. 12. |
|
E-mail!
AMORPHEUS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Arachnoid, egy feketén csillanó bõrû,
izzó tekintetû, méregtõl csöpögõ szájú férfi. A Bárdok klánjának versmondó
rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a gepárd vas lemezpáncélja,
Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a gladiátor
díszes karkötõje, hosszúkard, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Arachnoid már egy ládán
üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Északi Raemon, egy sötét, hosszú, összekötött
hajú, sárgán világító szemû, magas, kidolgozott testû férfi. [aura: 4-es
méretû 8-as szintû farok.] A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. Felszerelése:
kristályamulett, bronzmedál, ezüst fülbevaló, a kalmár nyaklánca, szivárvány
karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, szárnyas sisak, a mentát könnyû íja, az erõ
köpenye, Rogan karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nem késel a válasszal: "Olyan
szûk a ruhád, hogy visít alatta a bolha." Ezt mondja neked: "Te idétlen
torszülött-karikatúra!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek
egy rohadt karalábéval?" Ezt mondja neked: "Annyiban különbözöl a legtöbb
galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Csak
hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz:
vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
4. NAP ** Bejön a barlangodba
Game Over, egy csillogó zöld bõrû, izzó
vörös szemû vékony, izmos fenyegetõ megjelenésû férfi. A Mutánsok klánjának
förmedvény rangú tagja. Felszerelése: fekete nadrág, ozin fülkarika, a
tökéletesség karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség kerek
pajzsa, a kobra vassisakja, a puhányság köve, a természet csatos öve, a
sebezhetetlenség vándorcsizmája, óriás fülbevaló, a tudás köpenye, szivárvány
karkötõ, Rogan karkötõje, görényfarok, az enyészet malachitgyûrûje, bronzmedál,
a mutáció gyémántja, a tökéletesség hosszú íja, a káosz õsi nyaklánca,
az elfek bõr mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te leprás zombi!" Így válaszolsz: "Vigyázz, mert még kipukkan
a vízhólyag fejed!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan lassú vagy,
mint egy szõrlajhár!" Ezt kiáltod vissza: "Olyan suta vagy, hogy még a
pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõt mondja neked: "A fejed
leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára."
Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Game Over a gyõztes! Ellenfeled
lélekenergiát kap.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5539.)
A te szinteden a legnevesebb
Féreg Artis, egy alacsony, vézna, kegyetlenül
megkínzott testû, tejfehér szemû férfi. (hírneve 3456.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*szept. 28.* Méregcsók felköltözött a következõ szintre.
*okt. 1.* Kronx
gyõzelmet aratott Raistlin felett.
*okt. 2.* Morgana D'Brison felköltözött
a következõ szintre.
*okt. 2.* Csukonyi a Kalmár és barátai végrehajtották
az 50. többszemélyes kalandot.
*okt. 2.* Kulimász felköltözött a következõ
szintre.
*okt. 2.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak.
Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*okt. 3.* Asmodeus teljesítette
a 25. küldetést, amit a palotában kapott.
*okt. 3.* Nosean pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Asmodeus felett.
*okt. 3.* Alba Regina pszionikus
párviadalban legyõzte Catherinát.
*okt. 4.* Namis R'avis Latiat csatában
legyõzte Rudas Matyit.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 3.* Shackallor és Carlos megküzdöttek egymással, és Shackallor gyõzött.
*okt. 5.* Maximilian Ûbertáp és Viora pszi párbajt vívtak. Maximilian
Ûbertáp került ki gyõztesen.
*okt. 5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy
orgling kölyök.
*okt. 5.* Nomis Leinád és Haszonmaximalizáló Pista megküzdöttek
egymással, és Nomis Leinád gyõzött.
*okt. 5.* Kronx és Jocee a Babyface
megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött.
*okt. 5.* Féreg Artis és 19-es
pszi párbajt vívtak. Féreg Artis került ki gyõztesen.
*okt. 5.* 19-es
mellé szegõdött egy kronorém.
*okt. 5.* Fire Raptor mellé szegõdött egy
molitár.
*okt. 5.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte
Viorát.
*okt. 8.* Fortian gyõzelmet aratott Raistlin felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
vg 6090 29442 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Battle Beetle eladásra kínál neked 1 29442. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
vg 5200 21552 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Pyramid eladásra kínál neked 1 21552. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
a 5200 29592 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Pyramid részére 1 a sólyom díszes karkötõjét. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 260.]
var 159 10 |
159. varázslatra 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot szellemidézés varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen szellemidézés varázslatod ereje 5. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
kf 11485 |
bekészíted az 11485. tárgyat |
Felveszed a tudós köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
ep 27 50 26 |
építed a 27. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a barlangcsarnok
elkészültéhez. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy
megláthasd munkád gyümölcsét. A munka 50 TVP-nyit haladt, még 4966 van
hátra. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
z 167 50 |
zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy saját dalodat adod elõ, amely kiválóan kísérhetõ ezzel a hangszerrel.
Teljesítményedet hatalmas tapsvihar jutalmazza. Úgy látszik, óriási sikered
van! Záporozik eléd a pénz. (+235 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített
téged is az elõadás! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Ahogy megvizsgálod
a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy ekinda haj! [50
TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
ee 17 1181 |
sok-sok eladás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat,
és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél
(#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, mitulen fû (#20)
38 ap, ragálygomba (#26) 38 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131)
11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing
(#134) 76 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, dobótõr (#159)
38 ap, villámöv (#172) 76 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 152 ap, pikkelypáncél
(#223) 57 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001)
164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 129
ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, mellvért (#1045)
66 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, vas mellvért (#1048) 282 ap, kerek
pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap,
szárnyas sisak (#1077) 91 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, maszk (#1090)
9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, szürke maszk (#1093) 145 ap, fejpánt
(#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 145 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, zangrozi csizma (#1123) 145 ap, utazóköpeny
(#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap,
köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152)
72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, kõrisfa íj (#1273)
168 ap, nyílpuska (#1285) 38 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, tõr (#1300)
9 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43
ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331)
43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, a
védekezés utazóköpenye (#4736) 207 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 212
ap, a hatalom könnyû nyílpuskája (#7136) 319 ap, a bölcsesség köpenye (#17785)
100 ap, a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937) 483 ap, a torony köpenye
(#18235) 100 ap, a küzdelem köpenye (#20485) 100 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 125 ap, a jég utazóköpenye (#22736) 145 ap, a jég könnyû íja (#22871)
166 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 342 ap, a villám pikkelyvértje
(#23515) 85 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 166 ap, a méreg vassisakja
(#24026) 166 ap, a méreg könnyû íja (#24221) 166 ap, a sün kerek pajzsa
(#24911) 166 ap, a teknõs szárnyas sisakja (#25377) 303 ap, a szalamandra
csonttõre (#26051) 150 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 145 ap, a
yeti gyalogos lándzsája (#26532) 303 ap, a sav vassisakja (#26726) 166
ap, a sav szárnyas sisakja (#26727) 303 ap, a sav halotti maszkja (#26741)
150 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 150 ap, a sav malachit karkötõje
(#26891) 150 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 196 ap,
az elektromosság halotti maszkja (#27191) 150 ap, az elektromosság karikaszimbóluma
(#27311) 159 ap, a légzés szárnyas sisakja (#27627) 303 ap, a légzés barbár
lándzsája (#27881) 166 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 285 ap,
az angyalok fekete csizmája (#28122) 285 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151)
150 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 342 ap, az ellenállás köntöse
(#28600) 57 ap, a bûz köpenye (#29035) 53 ap, a sólyom gyalogos lándzsája
(#29682) 303 ap. Eladsz 6 õsi relikviát 177 aranyért. Eladsz 1 sárgaréz
nyakláncot 8 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]
Visszamész a barlangodba.
(401. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit
korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán
van rajta kapaszkodó. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás
próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Bemászol a barlangba.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** Felemelve a jég nehéz harci nyílpuskáját, az 1. nekropoidot
lövöd.
(4 találattal 194 sebzést okoztál.) Az 1. nekropoid holtan terül
el. Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Ezt most
megúsztad.
*** 2. KÖR *** A jég nehéz harci nyílpuskájával meglövöd a 2. nekropoidot.
(3 találattal 154 sebzést okoztál.) A 2. nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 348 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+31%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 7% lélekenergiát.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany. Alaposan körbevizsgálódsz. És
igen, találsz is valamit: 43 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. [20 TVP-t használtál fel,
maradt még 135.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz
semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
125.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
tejfonalat. Folytatod a régészkedést. A legváratlanabb pillanatban
ér támadás! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** A jég nehéz harci nyílpuskájával meglövöd az arhomad varangyot.
(3 találattal 130 sebzést okoztál.) Az arhomad varangy halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott!
Hol is tartottál? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz.
Fáradtan térsz haza. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 régészet;
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati
eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ahogy bandukolsz,
egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi
magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá
lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni
ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(332. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó,
ez
ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: egy zöld manaital. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 95.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Észreveszel 1
mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést.
Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz
banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Megcélzod a vérfarkast a jég nehéz harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 találattal 145 sebzést okoztál.) A vérfarkas halálhörgés közepette
a földre zuhan. A gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy átok. A varázslat nem hatott rád.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát a jég nehéz harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(3 lövéstõl 156 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 301 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+41%). Az energiagyûjtõ
elszívott ebbõl 10% lélekenergiát. Elrakod a zsákmányt, ami egy díszes
köpeny és 85 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Hiába
az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10
TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
m 16 12 815 4441 4212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,12) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 15) A legközelebbi feladat megoldásánál 15 lesz a válaszod.
(M 15,12) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A földön egy fekete
nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden
bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést
tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy vámpírdenevér
alomban csak nõstény vámpírdenevér született. Amikor felnõttek, mindegyik
szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint
ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik
megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa rovart, ugyaneddig az
ideg minden egyes csemete megevett 10 mázsa rovart. Ezek a falánk lények
tehát összesen 2445 mázsa rovart pusztítottak el. Hány vámpírdenevér volt
egy alomban?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [15] - Még sokra viszed,
barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 14,12) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy nagyobb elementál
fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Dalolni kezdesz.
Támadásod megnõ (+15%). Rávágsz jobb karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). A teknõs
csonttõrével támadsz.
(7 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged
támad. A nagyobb elementál fatty tüzet lehel rád.
(22 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Lesújtasz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). A teknõs csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját,
és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). A teknõs csonttõrével lesújtasz.
(12
ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+21%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát.
Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel.
(+11% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled
magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.)
(M 13,12) Csendben lépkedsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört,
tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek.
A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig
rajtad az õsök mágiája! (+20% jóllakottság.)
(M 13,11) Észak felé mész a labirintusban. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 12,11) Csendben lépkedsz. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel,
ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 13,11) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 13,10) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlang, ahová
érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat.
Ellenfeled egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** A káoszmágust célzod, amikor a jég nehéz harci nyílpuskájával
lõsz.
(4 lövéstõl 204 ép-t sebzõdött.) A káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát.
(M 14,10) Kelet felé mozogsz. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán
megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök
átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Belépsz a körbe, és meggyújtod a gyertyákat.
Vörös fény ölel körbe egy pillanatra. (vesztesz 23% lélekenergiát.) Fejlõdsz:
+1 gyógynövények; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
m 2114 2115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 15,10) A folyosó keletre visz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 15,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Torzszülöttek visítását
hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy tüskés hólyag
(#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tüskés hólyagot. Nótára gyújtasz. Támadásod megnõ
(+15%). Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) A teknõs csonttõrével lesújtasz.
(7 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag
téged támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Mellétrafált a balfácán.
Lecsap rád jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Elõresuhint bal csápjával.
El sem talált, haha. Elõresuhint jobb csápjával. Mellé! Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Felé suhintasz jobb karmoddal.
Hátraugrott a támadás elõl. A teknõs csonttõrével lesújtasz.
(13 ép-t sebeztél).
A tüskés hólyag rád támad. Odacsap neked bal csápjával. Elhibázta. Rád
vág jobb csápjával. Mellé! Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-12% támadás). Odacsap
neked jobb csápjával. Elhibázta. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a tüskés hólyagot. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Meglengetve a teknõs csonttõrét,
próbálsz lesújtani.
(7 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag kileheli lelkét.
A tetem nagy durranással szétrobban.
15 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%).
Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát.
(Feltételes gyógyítás:)
kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.)
9 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(M 15,8) Észak felé mész a labirintusban. A teremben, ahová érkezel, mocorgás
támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy gonosz
banya (#93) és egy vérfarkas (#94).
*** 1. KÖR *** A vérfarkast célzod, amikor a jég nehéz harci nyílpuskájával
lõsz.
(4 lövéstõl 204 ép-t sebzõdött.) A vérfarkas kileheli lelkét. A gonosz
banya ellõ egy átok varázslatot. Megátkoztak! Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát a jég nehéz harci nyílpuskájával,
és lõsz.
(4 lövéstõl 211 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya kileheli lelkét.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 415 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+41%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 10% lélekenergiát. Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy maszk és 41 arany.
(M 14,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy szögletes
testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt
csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz,
várod a feladatot. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned.
Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki gratulál
a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 15,8) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A teremben egy elpusztult
torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 15,7) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 15,6) Északi irányba folyatod utadat. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel:
ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [25 TVP-t használtál fel,
maradt még 20.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 4 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp
sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
psz 68 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: zene. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Végigjárod a
környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy sötét üreget
pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség!
Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és
körülnézni odalent.
(215. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz
egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Catherina, egy csábító pillantású, darázsderékkal megáldott,
dúskeblû, szõkésbarna hajú nõ. [aura: gyógynövények: 5.] A Tolvajok klánjának
segédtolvaj rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Tárgyai:
a hatalom csonttõre, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, suhanó csizma,
ametiszt szkarabeusz, a mágus görbekardja, a hatalom malachit karkötõje,
a méreg karikaszimbóluma, nagyobb pókcsatos öv, szent templomi maszk, a
gyorsaság nyaklánca, kék gömb, a természet elit lemezpáncélja, a méreg
kerek pajzsa, a lich sárgaréz nyaklánca, a méreg csepp fülbevalója, a sebezhetetlenség
hosszú íja, a ragadozó kék köpenye, görényfarok, a gyorsaság gyûrûje. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
zene szakértelemben való jártasságotokat. A Takarítók tartják rendben a
szintet. Szegényeknek nem sok szórakozásuk van! Igazán felvidulnak, amikor
beállíttok hozzájuk, és bejelentitek, hogy zenélni fogtok nekik. Még jobban
örülnek, amikor megtudják, hogy nekik kell elbírálniuk, melyikõtök a jobb.
A közönség téged éltet, a te muzsikádnak tapsol. Te vagy a nyertes!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, mit találtál!
1
elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Tompixa Teiekawa, egy perzselõ tekintetû, jázmin
illatú, tícián hajkoronát viselõ céltudatos nõ. [aura: tanulás: 8.] A Katonák
klánjának harcos rangú tagja. A következõket látod nála: a regenerálódás
csontamulettje, a harcos szöges öve, a kalmár nyaklánca, fekete nadrág,
a gólem malachitgyûrûje, a kobra zöld köntöse, az entek hosszú íja, Rogan
karkötõje, kék gömb, a tolvaj malachit karkötõje, a rend köve, a hatalom
ónixgyûrûje, óriás fülbevaló, a bûz malachit karkötõje, az erõ ezüst nyaklánca,
zsugorító gyûrû, görényfarok, a harcmûvész zangrozi csizmája, a kobra kerek
pajzsa, ében láncing, a kobra ezüst fülbevalója, az erõ szárnyas sisakja.
Fel sem tûnik, hogy elveszted az energiagyûjtõt. Fõleg, mert a tárgy osztódott:
egy új példány lapul a zsákodban! Elsõ mondatod: "Sötét vagy, mint az éjszaka!"
Azonnal visszavág: "Te holdkóros teknõc!" A következõvel folytatod: "Olyan
suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Tompixa Teiekawa
csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Tompixa
Teiekawa dühös pillantást vet rád. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas
pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott
le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát.
Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért
meg kéne nézni.
(430. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nem telik sok idõbe,
hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad
Bíbor szív, egy rövid szõrû, vörösesbarna bundájú, határozott
fellépésû férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Az A REND
szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: karikaszimbólum, Xantin
ezüstöve, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a harcos köpenye, a tárgyalás
gyûrûje, a küzdelem könnyû íja, vándorcsizma, a tûz ezüst fejpántja, a
tudás ónix karkötõje, ozin fülkarika, az erõ szimbóluma, zsugorító gyûrû,
szerencsekõ, óriás fülbevaló. Elsõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!"
Nem késik a válasszal: "Buta vagy, mint a tök!" Jól odamondasz neki: "Ha
a hülyeség fájna, ordítanál!" Azonnal visszavág: "Olyan suta vagy, hogy
még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" A következõvel folytatod:
"A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné."
Bíbor szív csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig
észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
pv 5 3 4 2 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges,
egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 0.]
psz 68 63 50 47 52 59 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: zene, éberség, meggyõzõkészség, zárnyitás, auraészlelés,
vezetõkészség. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF
találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték.
[ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1582 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
253 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Amorpheus, egy hatalmas, vörös szemû, hosszú, tüskés farkú,
õshüllõszerû, szörnyeteg férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5.
szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 95. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (9) / 6.96 |
[2] IQ: |
12 (13) / 10.76 |
[3] ügyesség: |
7 (11) / 2.24 |
[4] egészség: |
9 / 0.70 |
[5] mágia: |
8 (10) / 4.72 |
[6] gyorsaság: |
24 / 0.14 |
[9] Méret/ép: |
157 / 133 |
Min. méret: |
93 |
Barlangméret: |
157 |
|
|
Varázspont: |
127 / 114 |
Képességpont: |
14 / 80% |
Hõsi pont: |
14 (3) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
46% |
Galetki erõ: |
475 / 467 |
Hírnév : |
1722 |
Jóllakottság: |
105% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
40 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
15 (0) |
Torzsz. csaták: |
436 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
377 (7) |
Leölt torzszülött: |
650 (10) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: színész (35)
Speciális képességeid:
+5 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +35% jóllakottság, +3 KNO ha
nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.82 szorzó harcért
kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 103-as
klánkalandot (KK 103)! (összesen 25 TVP-t igényel) 2.) Használd a Z parancsot
20 alkalommal! [számláló: 6] 3.) Alkalmazd az elbájolást legalább 10 alkalommal
sikeresen! |
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[14] mérg. lehelet: |
12 / 7.88 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 (14) / 0.60 |
[26] lõfegyver: |
24 (39) / 1.37 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.49 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.38 |
[48] mászás: |
4 / 3.32 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 1.37 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2.10 |
[53] ékszerészet: |
2 / 1.06 |
[54] kereskedelem: |
5 / 2.06 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 1.70 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.70 |
[59] vezetõkészség: |
9 / 0.50 |
[62] lopás: |
3 / 0.05 |
[63] éberség: |
3 / 2.49 |
[64] átokszórás: |
9 / 3.46 |
[65] álcázás: |
8 / 0.25 |
[66] lopakodás: |
4 / 1.85 |
[67] régészet: |
11 / 0.98 |
[68] zene: |
14 (15) / 12.49 |
[69] tanulás: |
12 / 1.08 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
10 (11) / 0 |
[101] szakért.: |
12 (13) / 5.50 |
|
|
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 0.24 |
|
|
a teknõs
csonttõre |
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[147] alkímia: |
2 / 0.44 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
4 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 1.20 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 / 2.49 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.32 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
5 / 0.08 |
[150] tárgyvédelem: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 4 3 8 |
psz 68 |
ism 6 |
p |
pv 5 3 4 2 1 |
psz 68 63 50 47 52 59
|
|
3. Makró |
le 29487 29592 29547 29605 |
|
4. Makró |
kf 29487 29592 29547 29605 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled #30. Prioritás: 90. |
2: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85. |
3: tárgyvédelem v.var. ha ellenfélnek van 206. képessége. Prioritás: 95.
|
4: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 0 27;
VI erõ:120% ép:30%;
PV 5 3 4 2
1;
PSZ 68 63 50 47 52 59;
BA 18;
L 336 349;
HE 3;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 6204 33 2; VG 6090 29442 1; VG 5200 21552 1; A 5200
29592 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #15 (4. épület), #17 (9. épület),
#25 (7. épület), #51 (20. épület), #463 (87. forduló), #333 (92. forduló),
#332 (95. forduló), #215 (95. forduló), #430 (95. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Békeidõk Hírmondói. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7774. karakternél van. Jelenleg a barlangcsarnok építésén dolgozol,
eddig 50 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 az angyalok
csatos öve (#28166) |
|
1 az elefánt könnyû láncinge (#16331) |
|
1 a lich bronz mellvértje (#11847)
|
* |
1 a tudós köpenye (#11485) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a titán szárnyas sisakja (#5577) |
* |
1 fekete
csizma (#1122) |
|
1 a teknõs vassisakja (#25376) |
|
1 a lich bõr mellvértje (#11846) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
* |
1 a gyorsaság halotti maszkja (#3791) |
* |
1 a sólyom szöges öve (#29518)
|
* |
1 a sólyom bõr mellvértje (#29396) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) |
* |
1 a teknõs
vaspajzsa (#25363) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1570 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 a bérmágus szimbóluma (#17410) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 a szalamandra
csepp fülbevalója (#26006) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
13 drágakõ (#2) |
* |
1 a gyorsaság amulettje
(#3895) |
|
1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211) |
|
1 az egészség malachit karkötõje
(#3041) |
* |
1 a mágia gyûrûje (#3475) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárványkristály (#164) |
|
1 a tárgyalás
gyûrûje (#144) |
* |
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) |
* |
1 a sólyom díszes karkötõje
(#29592) |
* |
1 a sólyom csontamulettje (#29547) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 a sólyom fülbevalója (#29605) |
|
1 a
légzés nyaklánca (#27730) |
|
1 az elfek fülbevalója (#10705) |
|
1 a bûz kõamulettje (#29096) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 furulya (#167) |
|
1 energiagyûjtõ (#202) |
Fegyverek |
|
1 dobótõr (#159) |
|
1 a teknõs barbár lándzsája (#25631) |
|
1 a Kõ Kardja
(#216) |
* |
1 a jég nehéz harci nyílpuskája (#22889) |
|
1 vívótõr (#1303) |
|
1 a
tudós görbekardja (#11666) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
* |
1 a teknõs csonttõre (#25601) |
Varázsitalok
és füvek |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
3 winropu moha (#22)
|
|
11 ragálygomba (#26) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
5 sárkányvirág (#32) |
|
3 méregellenállás
(#51) |
|
5 mézfû (#29) |
|
5 védelem itala (#59) |
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
10 hónakkupók (#30) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
8 elonotichlan (#31) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
6 elfu moha (#33) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 zöld manaital (#63) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
1 üvegcse (#14)
|
Egyéb kacatok |
|
2 molad púp (#16) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
7 mandibula (#157) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
11 elektronit (#141) |
|
3 barna manakõ (#149) |
|
3 õsi relikvia (#17)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
11 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csontmaszk
#1092 (3), ozin fülkarika #211 (6), a sólyom kék köpenye #29487 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Megnyílt az aukciósház az 5. szinten. Az eddigiektõl
eltérõen, itt bármeddig lehet licitálni, nincs felsõ határ - az eladó azonban
minden esetben legfeljebb a tárgy alapára kétszeresének 90%-kát fogja megkapni.
November 1-tõl ezt az újítást az alsóbb szintek aukciósházaiban is bevezetjük.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban
megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést
sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián
vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár
az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy
korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott
olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng
Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9
órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló.
A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl.
ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról,
függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk
ki.
SZABÁLYOK Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben
olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ
kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden
kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második
szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint
340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos
is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem,
a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják
egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos
idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl
független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.