Karakterszám: |
2073 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
52 |
Játékhét: |
67 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
36 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 6. 9h:19' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. júl. 7. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
HARRY, A PORTER KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27125.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*júl. 5.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte
Ádázt.
*júl. 5.* Lord Khalel mellé szegõdött egy lávaelementál.
*júl.
5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy nedonkopó.
*júl. 5.* Lord Khalel
elsõként ért el 24-es tanulás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*júl. 5.*
Stanislavát kis híján megölte egy kifejlett xenomorph.
*júl. 5.* Leph
Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Dirtent.
*júl. 6.*
Avvocato Terrasini és Aranyos Ászok megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*júl. 6.* Fortian gyõzelmet aratott Moha felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
var 13 10 |
13. varázslatra 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
h 8 1013 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
hp 4 13 13 0 250 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled
galetki. Prioritás: 250.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
h 52 |
52. tárgy használata |
Felhajtasz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
m 5 2 3344 3232 3333 3333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,2) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,3) Dél felé mész az útvesztõben. Egy óriási szellemalak bontakozik
ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi
szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor
folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 nohnetár
bõr és 8 csontkard 512 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 nohnetár bõr
és 6 csontkard 374 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy
nohnetár bõr?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod
a megoldást.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Ebben a teremben már
gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 3,2) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy lapos sziklán hatalmas
trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz
közelebb. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,2) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Ebbõl a csarnokból már
sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,2) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Nincs itt semmi, csak egy
torzszülött oszladozó maradványai.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 5,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]
Elhagyod a Csarnokot.
(495. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót.
Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött
tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva
mászol föl.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz,
mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 6 drágakõ és egy
óriásnövés itala.
[ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]
m 3 8 2231 1111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,8) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 4,8) Kelet felé mész. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál,
körülötte furcsa növények nõnek. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
winropu mohát.
(M 5,8) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az elhagyatott teremre
nyomasztó csend telepszik.
(M 5,9) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy gigantikus, fémbõl
öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket
nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti
az Õsök kegyét. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív
hatásban. Már érzed is! (+1 képességpont.)
(M 5,8) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 5,7) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Hatodik érzéked jelzi
a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó
árnyakat. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megközelíted a koreni
sünt. A koreni sünt próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Mérged gyengíti ellenfeled.
A koreni sün megtántorodik. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) A koreni sün halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a kyeni vadászt. Gyorsan felé
lendítesz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a
vérébe. A kyeni vadász megtántorodik. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) A kyeni
vadász halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%).
(M 5,6) Tovább északra! A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind
arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy
élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ.
(15 ép-t sebzett.)
Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni.
Lecsapsz jobb karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az élõ
cseppkõ megtántorodik. Rávágsz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Az élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj
rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Támadod az élõ cseppkövet. Felé döfsz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az élõ cseppkõ megtántorodik.
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+28%). Összegyûjtöd a "kincset": egy sziklarepesz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+24 életpont.)
(M 5,5) A következõ terem északra van, így arra mész. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
Visszatérsz szállásodra. Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz
az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán
találsz valami érdekeset! És nicsak, végre találtál valamit: egy csizma.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
ee 22 23 24 25 26 27 |
sok-sok eladás |
Sajnálom, de nincs nálad 24. tárgy. Sajnálom, de nincs nálad 25. tárgy.
Sajnálom, de nincs nálad 26. tárgy. Elmész a szint középpontjában épült
boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe
kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap,
kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10)
11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13)
5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, kõbalta (#18) 5 ap,
mandolin (#19) 74 ap, mitulen fû (#20) 37 ap, winropu moha (#22) 37 ap,
sötét mák (#23) 37 ap, csótányláb (#25) 37 ap, ragálygomba (#26) 37 ap,
gyilkos boróka (#27) 37 ap, tejfonál (#28) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás
kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, díszes fejék (#135) 18
ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, pirgamit (#152)
14 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 20 ap, Xantin bõröve (#169)
74 ap, villámöv (#172) 74 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, nohnetár gumó
(#212) 18 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap,
vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, pikkelyvért
(#1015) 37 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017)
126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, ezüst láncing
(#1033) 297 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz
mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap,
nagy pajzs (#1062) 88 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap,
szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091)
26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106)
26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136)
22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151)
26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271)
42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr (#1303) 142 ap, kard (#1315)
18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, lándzsa (#1330)
18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, a törpék barbár lándzsája (#6731)
281 ap, a merénylõ lándzsája (#11230) 111 ap, a sebesség lemezpáncélja
(#13150) 185 ap, a tûz öve (#22315) 51 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811)
162 ap, a sav öve (#26815) 51 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 295 ap, az
elektromosság hosszúkardja (#27417) 295 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája
(#27432) 295 ap, a légzés láncinge (#27580) 120 ap, a légzés zöld köntöse
(#27701) 146 ap, a légzés karkötõje (#27790) 55 ap, a légzés nyílpuskája
(#27835) 83 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, az ellenállás
nyílpuskája (#28735) 83 ap. Eladsz 5 winropu mohát 25 aranyért. Eladsz
1 sötét mákot 5 aranyért. Eladsz 1 gyilkos borókát 5 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Visszamész a barlangodba. Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A
telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz,
hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Találtál egy
alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Csapdát keresel. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Atahán,
egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. A Katonák klánjának
kisdobos rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: az elefánt halotti maszkja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
bronz lárvaköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, törpe
pikkelyvért, suhanó csizma, khaldoran öv, parittya, az enyészet malachit
karkötõje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 21 aranyat anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi
kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e
valamilyen csapda. Nocsak, mit találtál! Lehajolva, elkerülöd a csapdát.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Fürge Gekkoth, egy vékony,
nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok
klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, vándorcsizma, a kalmár
nyaklánca, kék gömb, szivárvány karkötõ, a ragadozó díszes fejpántja, a
sas kerek pajzsa, az angyalok pikkelyvértje, díszes villámöv, a gepárd
zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a szalamandra tõre,
a harcmûvész márványgyûrûje. Elpakolsz 39 aranyat, aztán már távozol is
a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Kiválasztasz egy barlangnyílást,
amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az
odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Semmi
veszély! Belépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Enequil Toradon, egy vörös
szemû, másokban félelmet gerjesztõ férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje,
kristályamulett, a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Gyémántja,
a villám maszkja, csepp fülbevaló, az erõ amulettje, szivárvány karkötõ,
a gólem csepp fülbevalója, díszes villámöv, Rogan karkötõje, a káosz helytartójának
pajzsa, a gepárd köpenye. Elpakolsz 37 aranyat, aztán már távozol is a
zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.)
Fejlõdsz:
+1 lopás; [5 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja
le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas
állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd
körülnézni itt.
(269. kaland, összköltsége 15 TVP.) Nem habozol sokat,
választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az
odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon
egy csapda. Semmi! Átléped a küszöböt. Bumm! Mégiscsak volt csapda! Üvöltesz
a fájdalomtól (-19 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
Odabent fogad
Luyendyk, egy
férfi. A Tudósok klánjának hallgató
rangú tagja. A következõket látod nála: Örökkévalóság Gyémántja, az Érzés
Gyûrûje, a teknõs vándorcsizmája, ezüst fülbevaló, csontmaszk, az egyensúly
gyûrûje. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Luyendyk feléd rohan. Megközelíted Luyendyket. Luyendyk téged
támad. Luyendyk villámokat köp feléd.
(12 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-7 ép.) Luyendyket próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Luyendyk
megtántorodik. Felé ütsz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép) Luyendyk regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy jégcsóvát. Luyendyk
sebzõdik 41 ép-t. (-4 vp.) Luyendyk rád veti magát.
A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(11 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-8 ép.) Regenerálsz (+4 ép) Luyendyk
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. Luyendyk megúszta!
(-4 vp.) Luyendyk téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd
torkából.
(15 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-8 ép.) Regenerálsz
(+4 ép) Luyendyk regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. Luyendyk
sebzõdik 40 ép-t.
(-4 vp.) Luyendyk összerogy. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+55 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Útközben
észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e
csapda. A kutatásod eredménytelen. Belépsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
A Káosz urának ijásza, egy galetki
-mondja megvetöen- fuss a káosz hatalma egyre nõ. A Halhatatlanok klánjának
egyszerû halandó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: kristályamulett, a teknõs görbekardja, hosszú íj, bronzmedál,
pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a harcos sárgaréz
nyaklánca, a teknõs utazóköpenye, az elfek halotti maszkja. Elteszel 36
aranyat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát
is loptál magadnak. (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
pv 2 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási
szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid
már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd rohan. A kõzúzó irányába mozogsz. A kõzúzó
rád veti magát. Odacsap neked nyelvével.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a
bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-10% támadás). A kõzúzót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A kõzúzó rezisztálja. (-4 vp.) A kõzúzó téged támad. Tekergetve suhint
nyelvével.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol
beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva.
A kõzúzó ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Odacsap
neked nyelvével.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A kõzúzó halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A
barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt,
barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva
egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy agglomerátor
(#41).
*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor máris elõtted
terem! Megtámadod az agglomerátort. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(28 ép-t
sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az agglomerátor megtántorodik. Kimeresztve,
elõre suhintasz bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád
támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément. Megpróbál megmarni
fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbál megmarni
fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
Elkerülted. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán.
Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément. Megtámadod az agglomerátort.
Lecsapsz jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled.
Az agglomerátor megtántorodik. Elõre szúrsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél).
Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+25%). Viszed, ami mozdítható: 21 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Valami
mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad.
Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a molitár felé. Már ott is vagy! A molitár feléd
mozog. Megtámadod a molitárt. Mérgezõ gázt fújsz.
(13 ép-t sebeztél). A
molitár rád támad. Elõrerúg jobb lábával. Ez mellément. Elõrerúg bal
lábával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(11 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Megpróbál felbuktatni
jobb lábával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lendít egy nagyot bal
lábával. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Hasba
próbál rúgni jobb lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Megereszt egy jól
irányzott rúgást bal lábával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
A molitár halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A barlangteremben, ahová érkezel,
óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai,
õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Valami mozdul a sötétben. Igen!
Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy orgling
kutya (#42).
*** 1. KÖR *** Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling
kutya irányába mozogsz. Az orgling kutya rád támad. Feléd döf bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bûze nehezen elviselhetõ
számodra.
(-7 ép.) Támadod az orgling kutyát. Odacsapsz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Mérged gyengíti ellenfeled. Az orgling kutya megtántorodik.
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Az orgling kutya
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Összegyûjtöd
a "kincset": egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+28 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert,
de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel,
óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai,
õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy
mézfüvet.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az élõ cseppkõ.
(19 ép-t sebzett.)
Az élõ cseppkõ irányába mozogsz. Támadod az élõ cseppkövet. Felé ütsz
jobb karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. Az élõ cseppkõ megtántorodik.
Odacsapsz bal karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Az élõ cseppkõ mérgezõ gázt fúj
rád.
(11 ép-t sebzõdtél). Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az
élõ cseppkõ megtántorodik. Lecsapsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Az
élõ cseppkõ hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+28%). Összegyûjtöd a "kincset": egy sziklarepesz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+27 életpont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz
a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, mit találtál!
1
elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Vendéglátód
Lord Rhynn, egy sötét árnyalatú ékkövekkel borított testû, zafírszemû
férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, fekete nadrág,
az óriás márványgyûrûje, a bölcsesség utazóköpenye, díszes pikkelyvért,
a tudós sisakja, suhanó csizma. Lord Rhynn körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Lord Rhynn sok dologról
ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. No, most
már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Tudásod
gyarapodott, megtudod, mi az a parittya.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek
borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel
megtéveszteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések
alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Vendéglátód
Pooh, egy piros pólós, sárga szõrû, amúgy kissé micimackóra
hajazó nõ. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, a Tél ezüstlánca,
suhanó csizma, szivárvány karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja. Megkezdõdik
a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Pooh feléd mozog. Megindulsz Pooh felé. Már ott is vagy!
Pooh rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ
hideget köp rád.
(24 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít
(-17 ép.) Támadod
Pooht. Felé ütsz jobb karmoddal. Mellé! Rávágsz bal karmoddal. Nem találtál.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy jégcsóvát. Pooh ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) Pooh rád támad.
Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(23 ép-t sebzõdtél). Csodás
illata hatással van rád
(-17 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+31 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy õsi óriásgomba
megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy
ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas!
Késõbb majd megvizsgálod.
(350. kaland, összköltsége 50 TVP.) Na végre,
találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy
elleni nemes küzdelmet preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka,
de kedves kis nõ. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: díszes
fejék, bõrpáncél, harci fejsze, Xantin bõröve, sziklarepesz, köntös, csizma.
Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged Carukia Barnesi. Nem talált.
Megindulsz Carukia Barnesi felé. Már ott is vagy! Támadod Carukia Barnesit.
Felé suhintasz jobb karmoddal. Nem találtál. Rávágsz bal karmoddal. Elhibáztad.
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva!
Carukia Barnesi ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) Carukia Barnesi rád
támad. Carukia Barnesi tüzet lehel rád.
(19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. Carukia Barnesi
sebzõdik 29 ép-t. (-4 vp.) Carukia Barnesi téged támad. Nagy levegõt vesz,
és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(17 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Carukia Barnesi rád veti magát. Carukia Barnesi tüzet lehel
rád.
(19 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is,
ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Pistike, egy olyan izé férfi. Végignézed a felszerelését: kristályamulett,
díszes fejék, bronzmedál, suhanó csizma, tõr, az egyensúly gyûrûje, khaldoran
öv. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a
bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott
ételbõl. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit.
Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl.
Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6%
jóllakottság) Megjegyzel valamit a Pistike által meséltekbõl, megtudod,
mi az a göthös yeti.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás
ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy
be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorph embrió (#417).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában
levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni!
Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta,
hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal
együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél
1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben
+3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 545 sebzést
okoztál, és 350 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
215 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Harry, a Porter, egy hosszúszárú Boss bakancsot és rövidrevágott
leánykaruhát viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 52. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 (4) / 1.90 |
[2] IQ: |
10 (11) / 0.95 |
[3] ügyesség: |
10 (11) / 0.65 |
[4] egészség: |
7 (13) / 1.12 |
[5] mágia: |
1 (2) / 0.90 |
[6] gyorsaság: |
6 (2) / 3.08 |
[9] Méret/ép: |
72 (77) / 1 |
Min. méret: |
73 |
Barlangméret: |
73 |
|
|
Varázspont: |
32 / 0 |
Képességpont: |
13 / 65% |
Hõsi pont: |
16 (5) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
37% |
Galetki erõ: |
227 / 196 |
Hírnév : |
487 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
72 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
25 (1) |
Torzsz. csaták: |
285 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
264 (7) |
Leölt torzszülött: |
319 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
47 (2) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (10)
Speciális
képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3] 3.) Érj el 8-as ékszerészetet.
|
 |
HARCI SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[11] jéglehelet: |
1 (3) / 0.64 |
[14] mérg. lehelet: |
7 (9) / 2.86 |
[15] regeneráció: |
8 / 4 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 0 |
|
|
|
|
 |
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
 |
|
[46] csapdaészlelés: |
4 (6) / 3.90 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.50 |
[48] mászás: |
4 (6) / 1.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.65 |
[54] kereskedelem: |
6 / 4.45 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.10 |
[62] lopás: |
10 (12) / 0.15 |
[64] átokszórás: |
2 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
2 (4) / 0 |
[67] régészet: |
4 / 1.22 |
|
|
|
|
 |
VÉGTAGOK |
 |
|
jobb karom |
[100] méret: |
12 (13) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 1.67 |
[102] bénító
méreg: |
5 / 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
6 (7) / 0 |
[104] szakért.: |
5 (6) / 4.88 |
[105] kontaktméreg: |
1
/ 0 |
|
 |
VARÁZSLATOK & PSZIK |
 |
|
[13] jégcsóva: |
12 / 0.80 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 5 |
p |
ism 5 |
vd |
|
2. Makró |
ism 5 |
vd |
ism 5 |
p |
|
3. Makró |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 2 3 5 |
|
|
5. Makró |
kf 15896 15911 16375 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. |
2: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #70. |
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #34. |
4: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #49. |
5: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 250. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 25 50;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 2 3 5;
PSZ 62;
L 50 1 2 50 22 23;
TT 5;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #50 (20. épület), #269 (52. forduló),
#423 (42. forduló), #350 (52. forduló), #372 (41. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a sas bõr mellvértje (#15896) |
* |
1 a sas kerek pajzsa (#15911) |
*
|
1 a yeti sárga öve (#26367) |
* |
1 arany lárvaköpeny (#356) |
* |
1 az elefánt sisakja (#16375) |
|
2 csizma
(#1120) |
|
1 fejpánt (#1105) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk (#1091)
|
|
1 maszk (#1090) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) |
* |
1 a szalamandra karkötõje (#25990)
|
* |
1 a szalamandra kõamulettje (#25946) |
|
1044 arany (#1) |
* |
1 az angyalok karikaszimbóluma (#28211) |
* |
1 az
elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) |
|
1 az ellenállás háromszögszimbóluma (#28662) |
* |
1 császári különdíj
(#578) |
|
25 drágakõ (#2) |
* |
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
1 márványgyûrû (#1226) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
Fegyverek |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315) |
|
1 kerek kõ (#11) |
|
1 kés (#5) |
* |
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
5 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
4 mézfû (#29) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 189 arany (#1), 2 sziklarepesz
(#13), 2 mézfû (#29), 1 óriásnövés itala (#60), 1 duzzadt xenópete (#479),
6 drágakõ (#2), 1 ragálygomba (#26), 1 molitár háj (#165), 1 elonotichlan
(#31), 1 csizma (#1120).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 hõsiesség itala (#52), 1 õskõ
(#8), 4 winropu moha (#22), 1 sötét mák (#23), 1 gyilkos boróka (#27).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
2 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
3 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
4 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
5 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
6 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
7 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
8 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
9 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
10 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
11 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
12 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
13 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁSNÖVÉS ITALA (60. TÁRGY) Az óriásnövés hatására izmaid megduzzadnak,
végtagjaid óriásira nõnek, igazi tomboló gigász lesz belõled. Az ital hatása
egy harc idõtartamára szól, célszerû tehát úgy használni, mint a védekezõ
varázslatokat, harci programmal vagy varázslat listában. Elfogyasztásakor
minden végtagod mérete megnõ öttel, az erõd pedig hattal. [Az italt csak
harcban lehet alkalmazni, tulajdonságpróbán nem.]
PARITTYA (10. TÁRGY) Némelyik torzszülött bámulatos ügyességgel használja
ezeket a primitív távolsági fegyvereket. A parittyával köveket tud nagy
sebességgel kilõni, amelyek bámulatos fájdalmat tudnak okozni, ha a megfelelõ
helyen találják el az ellenfelet. A parittya 2D4 sebzést okoz, és lõfegyvernek
kell tekinteni. Te még mindig inkább maradj a varázslatoknál...
GÖTHÖS YETI (110. LÉNY) A göthös yeti egy nagydarab, fehér testû, majomszerû
lény, amely imádja a hideget. Ezért aztán a hidegebb, felszínhez közeli
jeges barlangokban él, és a felé tévedõ torzszülöttekkel és nagy ritkán
galetkikkel táplálkozik. Vadászataid során ritkán fogsz vele összeakadni,
hiszen a felszínhez közel merészkedni nem túl bölcs dolog.