Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Teljes szabálykönyv
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenőfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
KGK csere-bere (123)
KGK-ról általában (2080)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hello. Lenne M.A.G.U.S. Első törvénykönyvem sürgösen eladó. Akit érdekel: email: davidkov@freemail.hu MSN: kovacsd@arpad-pecs.sulinet.hu
 
Hali!
Kezdő M.A.G.U.S. játékos keres klubbot Debrecen közelében. Szeretem ezt a játékot, de nincs kivel játszani.
 
Csáó!

Nem rég, egyik haverom mutatott nekem egy kasztot amiről semmit sem tudok,csak néhány alapinfót.
Ti mit tuttok a Démonlángok őrzőiről?
Előre is köszi.
 
Nos, akkor rendben... hívjuk balamiféle mágiatudóbak
 
Miféle vajákos? Karvaly nem nevezhető annak, Loboncot remélem be tudtad azonosítani.

Toma
 
A vajákosra gondolsz?
 
Soha nem felejtem azt a mesét, amit még L'aria kolléga mesélt, amikor is Karvaly egyesítette a dzsenn, homoki elf, dzsad és szövetségi (délvidékiek: jópár pyarronita pap, paplovag, kalandozók, rengeteg harcos és talán még két mágus is) csapatokat az amundok ellen: náluk rengeteg pap, egy főpap és egy szobordémon (lejátszottuk Amhe Ramun ébredését nagyjából feléig) is volt. Az összes paplovag és az én karakterem, Lobonc (syburri vértes gyalogos, Karvaly testőre) védte a Karvalyt és a másik két mágust, akik kezdésként 8 földelementált kaptunk ajándékba az amundoktól. A lovagok nagy része odaveszett, talán a másik magus testőre is, mi szerencsére túléltük... A végén kis pszionika segítségel visszadobtam az egyik fejét, hogy küljenek még belőle. Jót tett a csapatok moráljának. Micsoda kaland volt... Ippeg nyertünk annak az érmének a segítségével.

Remélem az egyik tehetségen ezt a karaktert értetted. Bár azért neki elég nagy hátszele van.

Lobonc
 
Az iskolák kapui nyitottabbak, és sok tehetséges harcos rója az utcákat
 
Sziasztok!

Szerintem ismerőseim tudják, hogy nagyon harcos párti vagyok, mégis, a KAP rendszer hátránya miatt annyira nem szoktam akadékoskodni: a MAGUS nem az a szerepjáték, ahol a kasztok közel azonos erősségűek, a KAP rendszer tovább növeli a különbségeket: egy mozaikmágus KAP rendszer szinte isten szerű egy alapharcoshoz képest: a tulajdonságai messze felülmúlják a harcosét, képzettségpontokról nem is beszélve, és az alap harcértékek és HM is csak ezért kevesebb, mert a (jó) KM azt mondja, hogy fiam, mégiscsak mágus vagy, max ennyi és ennyi HM-ed lehet, pont.

Ha én mesélek, a zúzó beállítottságúak hátrányát igyekszem azzal könnyíteni, hogy a tanulásuknak nem szabok határt, több induló képzettséget kapnak, netán 1-2 KAP-ot is. Ugye Wya?

Toma
 
kap? az se lett az igazi... 375 egy harcosnak nagyon kevés, egy varázslónak rengeteg. Próbáld csak ki! Add össze a kapott értékeket a két kaszt között harcérték: 105/87
életerő: 32/8
főjellemzők: 48/36
képzettségek: 38/21
Tehát a fix értékek kockadobás nélkül harcosnál: 223 KAP, ellenben varázslónál: 152 KAP. Ezek mellé jönnek még a dobások (főjellemző + fp/tsz) ezekkel nem számoltak a KAP rendszernél. Ergo, ha ugyanaozokat a M.A.G.U.S alapokat akarod elérni, akkor a harcos 69 KAP (18,4%) veszteséggel indul egy varázslóhoz képest.
 
Szerintem igazad van. Olvastam 1 házi szabálykönyvet, ahol bizonyos képzettségeknek van kf-je, az még jó ötlet. De szerintem az újítás túlzás. Az Új tekercsek (a karakteralkotás 375KAP-ból, stb) sokkkkkal job, talán még az eredetinél is jobb, mivel itt is nehéz tápolni és nem lehetnek a karakternek irreális képességei.
 
Magus 1 Rulez!
Nem régóta mágusozom, de szeretem. Nyáron táborba is mennék. Rájöttem, hogy a d20-os egy sz**. Csak ennyi!
 
Nem lehet, hogy inkább a meglévő rendszerre kellet volna támszkodni? Az af/mf még beilleszthető volt a régi kiadványokhoz (modulok, rúnák) de ezzel a d20 teljesen szakított
 
Én olvastam a 20d-t. A karakteralkotása sokkal bonyolultabb, hosszadalmasabb, mint a régi, a kasztosdi is összetetteb, bonyolultabb. A karaktert életciklusonként kell fejleszteni (születés, gyerekkor, stb.). Lehet, hogy így már az első kalandra megszokja az ember a karaktert, de a megalkotás a hagyományoshoz képest sokszoros időigényű lett.
Szerintem jó, hogy a képzettségeknek töb szintje van és részben egymásra épülnek, de 3 szint (af, kf, mf) elég.
 
Teljesen jól érthető, ha megfogadsz 1 tanácsot
Ner az 5 fokozatossal kezd. A "régi af/mf M+-l kezd. A d20-ról nem tudok nyilatkozni.
 
Sziasztok!
Szerintetek a MAGUS mennyire érthető kezdők számára? Úgy értem olyanok számára, akik nem igen szerepjátékoztak, de a fantasy dolgokat valamennyire ismerik?
 
Boldog karácsonyt az összes Domvik hívőnek!
 
csak írok már valamit, hogy ez a jó kis pörgős topic ne legyen már törölve
 
miért pont Heil? ))
 
Heil Sogron! ;)
 
Igen, ez is egy vonal. De ebbe valahogy nemfér bele a lopózás, rejtőzés. Elsődleges továbbá az orvtámadás is. Arra meg ugyi nem a buzogány a legkpraktikusabb fegyver
 
Ha egyszer lesz közelharcos BM-em, kap egy 16-os erőt, meg egy kétkezes buzogányt. Az olyan kecses.

A viccet félretéve: jobb kézbe egy tüskés buzogány, balba meg egy pajzs, rontani lehet az mellett, elvegyül a harcosok között, még azt sem tudják, honnan jön az áldás. Valamint szerintem tényleg jobban lehet azzal rombolni, mint egy rövidkarddal.

Toma
 
Buzogány? Miért nem mindjárt nehézlovas kopja? Elvileg akönnyen forgatható, és könnyű fegyvereket szereti
 
Szia returnofsim!

Kicsit számoltam, és szerintem már csak a matematikánál megbukik a dolog (nem is beszélve a dolog tápoltságszagáról ). Tehát:

87 -- alap TÉ
17 -- remiera (?)
5 -- +1 rúna
20 -- roham
40 -- 20 pszipont rohamként
10 -- bátorság itala
24 -- tetoválás
---
203

Ezen kívül, szerintem egy boszmester mentalitáshoz, ha már közelharci fegyvert ragad, egy buzogány sokkal inkább stimmel. Azzal nagyobb pusztítást lehet véghez vinni.

Toma
 
De elvileg az... már csak arra lennék kiváncsi:
1. mióta használ BM ramierát?
2. ki rúnázta fel?
3. egy magát lovagnak képzelő BM hogy jut el 9. tsz-re?
 
Sziasztok...lenne egy kérdésem..haveromnak van egy 9. szintu BM-je es alap TÉ-je 87 elso foku runazassal..(rameira)..gondolom ismeritek a BM-nek azokat a tetovalasait..biztos kéz+24 TÉ, van meg egy ojan is ami 20 mp-t at tud alakitani 20 pszi pontaá+egy batorsag itala..(+10 TÉ)...a pszi-s meg ugye pszi rohamra jo..a lenyeg a havernak(ill. a BM-jének) osszesen igy van 245-ös alapTÉ-je egy támadásra...ez igy ugye nemnagyon hiheto???
 
bocs, hogy közbeszólok, de lenne 1-2 megjegyzésem erről az új "szerepjátékról" (már azok alapján, amit itt mondtál)
" kihaggya a felesleges dolgokat (pl képzettségekből:tánc,szakmák, meg ilyenek) "
akkor sztem pont a szerepjáték lényegét veszi el, mert ha nincsennek ilyen, és ehez hasonló képzettségek, akkor az azt jelenti, hogy a karaktereknek nem is kell ilyen tevékenységet folytatniuk a kalandban, szóval az egész egy nagy hentelés lesz

"a varázsló is hatékony harcos lehet és fordítva" hát igen, ez méginkább a hentelős játékmenetet sugalja: a varázsló a régebbi fajta kiadásban így is olyan erős, hogy kevés ellenfele van, ha meg annyi hp-t fp-t és védő értéket kapna, mint egy harcos, akkor elpusztíthatatlan lenne
és pl.: egy belső időt használó íjász egy kisebb katonai osztagot olyan gyorsan leírtana, hogy esélyük se lenne védekezni, stb..
szóval jó hentelést a "szerepjátékosoknak"
 
Szevasztok! Én is MAGUS- ozom 3 éve és biztos hogy ez a legkirályabb! Kár hogy egyre kevesebben játsszák...
 
Bocsi mi a különbség a válasz erre és az új hozzászólás gomb között ?
 
Hi mindenkinek. Új szerepjátékra bukkantam! a www.darkmagic.gportal.hu oldalon egy olyan játékot találtam ami a mágus rendszerére épül de kihaggya a felesleges dolgokat (pl képzettségekből:tánc,szakmák, meg ilyenek) felszabadítja a kasztok rendszerét( a varázsló is hatékony harcos lehet és fordítva) és felgyorsítja a játékot. Még úgy tűnik az oldal feltöltés alatt van de amit én eddig láttam belőle az tetszik. akit érdekel nézze meg.
üdv
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.