| Hírek, változások Mi is az a HKK? Hogyan kezdjek játszani? Megjelent kiegészítők Teljes szabálykönyv HKK Kódex Sorsoló program Őslich szabályok HKK-t forgalmazó boltok HKK klubok Lapkereső (új) Lapkereső (régi) Új Nemzedék lapok Tiltott és módosított lapok Versenykiírások Lezajlott versenyek Mai versenyek Profi pontok és versenyzők Szintlépés Hatalom Szövetsége Hatalom Szövetsége tabella Nemzeti bajnokság Kiemelt vidéki versenyek Versenyszabályok Versenyszervezőknek Chat, üzenõfal Fórumok Szavazások HKK találkozó Legendás cél Toplisták Pakliszerkesztő (új) Pakliszerkesztő (régi) Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió) Megosztások Memóriajáték Memóriajáték - Alfa Kerátor Műhelye HKK 20 Puzzle HKK Puzzle Beholder Labirintus Mini-szójáték HKK Blog HKK Toborzás HKK Védnöki Program AK Archívum Paklileírások Írások, novellák TF és ŐV könyvek Letöltés HKK Videók Gyakori kérdések Kérdezz-felelek
| Feliratkozás Hírleveleinkre! | | Adatvédelmi Tájékoztató | |
|
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
|
| Nézz be kártyaboltunkba! | A pillanat képe | Orgling kutya (Ősök Városa szörnyeteg)"Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiasodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szőrszállal éktelenkedő testű, büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre száműzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani." - részlet az Encyclopedia FantasiábólNézz szét a galériában! | Hétvégi verseny és Legendák Viadala Legendák Viadala paklibeküldés HKK Kódex változások Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
A lista folytatása... | Országjáró feladat 2023 Országjáró feladat 2022 Országjáró feladat 2020 Országjáró feladat 2019
A lista folytatása... | Hétvégi verseny és Legendák Viadala (22) HKK online, TF online, Argum City (49) Lapötletek (64957) Versenybeszámolók (19284) BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133) Versenyhirdető (1827)
További témák... |
|
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
|
|
|
| Koporsó szög
3 vp +1 áldozás
leah bűbáj
célpont játékos ÉP-je és max ÉP-je csökken 1-el, az
előkészítő fázisában. |
2 VP A farkas
szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4
Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.
"Nagymama te vagy az?" |
0 szk A bölcsek köve (2024)
tárgy rezisztencia szintelen
Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.
Jelenés: Húz 1 lapot. |
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó
szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül
Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.
Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen. |
2VP Csipkerózsika
kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4
Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!
2VP Herceg
kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2
Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból! |
6VP Pegazus isten
avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak
Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl. |
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon |
4VP A szellemek nagy királya
avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés
Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot! |
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül
(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et. |
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot |
1VP 1ZSZ Lóvá tesz
azonnali Chara-din
pegazus
Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban. |
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol |
Ipari kémek céhe
céh színtelen
Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki. |
Önkény rendszer
szabálylap
Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek. |
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak. |
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:
1VP Az egy ütéses ember
kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül
Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül. |
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember
kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás
Élet: 1
Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je. |
2 ZSZ Izomból
bűbáj Tharr
Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről. |
1 SZK 1 NEKRON Időgép
tárgy Tharr
moa
P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják. |
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi |
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna? |
vissza az időben
6 vp
Minden módosul, megegyezik az előző körhöz.
pl: Vp-k szk-ek stb. visszakap minden játékos,
a kijátszott lapok visszakerülnek a kezekbe, azaz
minden az előző körnek megfelelően visszaáll. |
2 SZK Szerelembomba
tárgy Életkioltó Elenios
Késleltetett hatás 3: Áldozd fel: célpont ellenfél minden permanense hozzád kerül. Ez ellen semmilyen immunitás és célozhatatlanság nem véd.
"Mellettem robbant fel. |
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..." |
Bodor Máté az Alestorm zenekar tagja, nekik az egyik számuk kezdődik azzal a felkiáltással, hogy Pálinka for everyone! |
X-1 ZSZ Escanor
kalandozó tűz KF Raia
ember szárnyak X/X mágikus támadás
X mindig annyi ahányadik kör van.
Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik X-et. |
Tetszik, de a végső üzenet helyett:
sörre bor, bármikor
borra sör, forevör!
https://www.youtube.com/watch?v=lyLTqdLspzE |
Utolsó esély (chara-din)
7 vp v zanszilánk
általános varázslat
Csak a köröd végén játszhatod ki.
Sikeres létrejötte után nem az ellenfeled köre jön,
hanem megint újra a te köröd kezdődik előről.
Az ÉP-és max Ép-d 1 re csökken.
Ebben a körben vagy csak lényeket, vagy csak varázslatokat
játszhatsz ki. Minden kijátszod lapod után 1 Vp-t kap az ellenfeled |
Bdr Matee
Színtelen kalandozó (kalóz)
Kijátszásakor döntsd el milyen színű legyen: Dornodon, Raia, Sheran. Ilyen színű lényeid kapnak +1/+1-et.
K: Célpont lap kap egy pálinka jelzőt (ha egy lapon pálinka jelző van akkor az aktiválást kívánó képességeire 50% az esély, hogy nem sül ki.) Ha valaki megpróbálja használni a lap aktiválást kívánó képességét egy pálinkajelző lekerül róla.
Egyszerre maximum 3 pálinkajelző lehet játékban.
Flevor: Pálinka for everyone! |
Aranyláz
Szabálylap
Minden kijátszott permanensben van egy SZK.
Ha már alapból volt benne akkor egyel több lesz. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|