Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: A fény gyermekei szeptember 18.
A pillanat képe
Huddens mester
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A képen a híres kobudera harcművész, Huddens látható, aki először állított elő varázsitalt a lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával. Elixírjének cseppjei manapság keresett áruk mindenütt, hiszen a főzet amellett, hogy minden sebedet begyógyítja, állítólag segít a halhatatlanná válásban.
Nézz szét a galériában!
A hétvégén draftoltunk!
A tókenek felkutatása
Idézési költség a HKK-ban
Roxat céhei
HKK Nemzeti Bajnokság elemzés

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Tengermély
Termékismertető - Zén Legendái: A sötétség gyermekei
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Homokdűnék
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kristályláz

A lista folytatása...
A tókenek felkutatása (7)
HKK kérdés? (45918)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7340)
[HKK Piac] UR lapok (10616)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28379)
Idézési költség a HKK-ban (9)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Köszönöm.

Tehát a kijátszási költségnél még nem hat rá az
asztalon lévő mofrom. De ha ellenfélnek van egy Mago -shin úszómestere az hat rá.
Értem csak nem tartom következetesnek.

És akkor gondolom a reagálni sem +1VP rá.
Vagy mégis, mert akkor már az idézési költségét kifizettem (előbbiek szerint 2vp) és ahogy azt kifizettem már játékba kerül?
 
Alapvetoen igazad lenne (a 3. amugy nem csokkent, hanem helyettesit).
De: a Vedelmezo morf kepessege a jatekba hat, amikor a papno a kezedben van (allapitod megfele a koltseget), meg nincs magved-je.
 
Miért nem?

1, Megállapítom a Csábító papnőt idézési költségét a Lassan járj szempontjából. Ez 4 vp, tehát nem módosít.
2, Mivel mágikus védekezésű Kragoruval csökkentem 2 vp-vel.
3, A semmibe dobással csokkentem 1 vp-t és 1 zsz-et?

Hol a hiba?
 
Nem.
 
Kijátszhatom-e a Csábító papnőt ingyen, ha:
-ki van játszva a védelmező morf - ember altípussal és
-Lassan Járj szabálylap mellett és
-Kragoru familiálisa követő mellett,
-dobok a kijátszásnál 1 lapot a semmibe?
 
Ha jól emlékszem a célzó források legutóbbi módosítása óta lényegében az számít célzó forrásnak amin szerepel a célpont szó. Akkor ezek szerint az Oázisfészkelő a "mindenes" forrásokon kívül az olyanokat sem irányítja át mint pl. a Morgan barlangja vagy a Surusha bogár?

Mert ha így van, akkor jelentem más is félre értette.
 
Ha nemcsak a célzó forrásokra működne, így szólna a lap szövege:

"Minden sebző forrás az eredeti lény ill. játékos helyett az ellenfeledet sebzi."

Nyilván szájbarágósabb lett volna:

"Minden célzó sebző forrás az eredeti célpontok helyett..."

De úgy gondoltuk, hogy felesleges a szóísmétés, mivel az már önmagában egyértelmű, hogy egy nem célzó forrásnak nincsenek célpontjai. De úgy látszik, nem volt az, ezért remélem most sikerült tisztázni a dolgot, köszönjük az észrevételt!
 
Tudom. De a lapnál ott ez a kiegészítés.
 
Hiába írtad nem teljesen ez a szövege a madárnak. Nem véletlen kerdeztem.
 
Dehogy. Ez így működik és pont. Találj olyan Kódex-pontot, ami cáfolja
 
Igen, ezt alább már írtam, köszönjük!
 
Remélem akkor bekerül a Módosított szövegű lapok közé is (nerf lévén).
 
Megtudná sebezni csak immunis rá tehát az a seb is átmenne az biztos
 
A Yeti önmagát nem tudja sebezni, mert hidegre immunis, a sebzése pedig hidegsebzés.

mmunitás tűzre (jégre, hidegre, villámra, elektromosságra, savra): azt jelenti, hogy a lapra az adott altípusú varázslatoknak nincs semmilyen hatása, az ilyen forrásokkal nem lehet megcélozni, illetve az ilyen sebzésformák (ilyen hatások) nem okoznak neki sebzést.



Továbbá... Most nézem, a Beho honlapján van egy ilyen kitétel:

Az Oázisfészkelő csak a célzó sebző források sebzését irányítja át, amelyik nem igényel célpontot (pl minden játékos, minden lény) azt nem.


Szóval nem működik a "kombó".
 
Hát itt most az van hogy 4x5 ha csak ez a két lény van lent. Sebzodnék én a yeti a fészkelő és a ellenfél. Tehát mind a 4seb átmegy bele 1x ez ugye kulon forrás tehát mehet k5x a 4seb ami 20...Szerintem
 
Annyit sebződik az ellenfeled, amennyi lény sebződne, plusz 2, de max 9/ képesség.
 
Bundas yeti és az Oázis fészkelő hogy működik együtt?
 
Amikor az ősköd másol, teljesen lemásolja a másik lapot, mindent elfelejt, a morfot is. A morf csak a gyűjtőben, pakliban, kézben való másolás miatt van, a játékban való másolásnál nincs relevanciája.

A megváltozott lapokat, mint pl. Nyerő stratégia, igyekszünk felrakni a lapkeresőbe, már megkértem a kollégámat.
 
Ahoy,

Ok közben sikerült találni 1 képet az újról és látom, hogy lehet belemagyarázni az ekvivalenciát.
Viszont akkor erről kellene akkor 1 FAQ.
Illetve a csillogos megvaltoztatott szövegű UR-ek hiányoznak a lapkeresőből.
Ez különösen a megváltozott képességűeknél zavaró, mint a kék keresős bűbáj, ami azt hiszem sokkal erősebb lett.
Ezek mikor kerülnek fel?

Üdv: Kyb
 
Ahoy,

Ez bizony nem igaz.
Olvasd el a morf leírását a kódexben.
A morfok a morf altípus MELLÉ kapják a másikat nem helyette, mint a régi ősköd:

"62.1. Ha valaki kijátszik egy morfot, megnevezhet egy színt és egy lény altípust: a morf ilyen színű és altípusú _is_ lesz. Az így megnevezett altípus a morf _másodlagos altípusa_."

Azaz az új ősködöt pl. countereli a Gnóm (új) a régit nem.
Az új ősködnek mindig 2 altípusa van, a réginek nem.
Tehát van köztük valós játéktechnikai különbség, így nem mondhatod őket azonosnak.
Tehát nem használható a régi az új helyett, ha csak nem képeztek rákivételt.

Üdv: Kyb
 
A régin nincs rajta a morf szó, mert akkor még nem volt morf (a morf fogalmat 2013-ban vezettük be, az ősköd 2012-es lap). A kártya szövegében szerepel az, amit a morf is jelent.

Ez kb. olyan, mintha az egyik lapon szárny ikon van, a másikra rá van írva, hogy repül, a harmadikra, hogy aktívan jön játékba. Ugyanazt jelentik, ekvivalensek.
 
És a régi is morf altipus?
 
Miért ne tudná? Simán be tudtam rakni ÚN pakliba a 2007-es UR-t.

De Demetriusz kérdésére válaszolva, az eredeti és a foilos alakváltó ősköd ekvivalens, ugyanazt tudja. Ezért ha jövőre lesz UR-re korlátozás (és az előzetes szavazás alapján erre jó esély van), akkor az foilos dátuma, a 2018 fog számítani.
 
A foil ősköd vs sima ősköd engem is érdekelne ha az UR-re is érvényes egy adott versenyen az új nemzedék szabály.
 
A Pakliszerkesztőben ÚN formátum mellett is beteheted az UR lapokat. Legalábbis nekem a régi ősköddel semmi probléma nem volt.
De lehet félreértettelek és nem erre mondtad, hogy nem tudja a pakliszerkesztő.
 
Kár, hogy a pakliszerkesztő ezt nem tudja...
 
De szegeden volt korlátozás. És a morf, nem morf a régi alakváltó ős köd?
 
Az UR-ekre nincs korlátozás. Egyelőre.

Használható lapok: A 2017-ben, vagy később kiadott lapok*. A megjelenés évét a lap alján levő évszám alapján határozzuk meg. A követőkre és szabálylapokra és az ultra-ritka lapokra nem vonatkozik ez a korlátozás.
 
Valaki mondta hogy nem lehet mert a régi nem morf altipus. Vagy ezt módosították.? A régi ős köd is morf..?
 
Igen,a nem Foil verzióra értettem.Köszönöm.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.