Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mi a véleményed a megszüntethető követőkről? Szavazás előtt kérlek nézd meg a kapcsolódó fórumot!

1.) Szeretem őket, ellene is, meg vele is játszani.
2.) Nem játszom ilyennel, de ha szembe jön, nem zavar, csatamezőzök, lekánterelem stb.
3.) Nem szeretem őket, pénzfeldobás a játék.
4.) Nem HKKzom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Kristályláz július 17.
Zén Legendái: A sötétség gyermekei május 22.
A pillanat képe
Alba Regina
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás Július – Eredményhirdetés
Vácon jártam
Ajándéksorsolás Augusztus
Kérdezz-felelek 41.
Kristályláz (Túlélők Földje novella)

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2021. augusztus 15., Kecskemét 5.
Hatalom Kártyái verseny - 2021. augusztus 15., Kecskemét 5.
Hatalom Kártyái verseny - 2021. augusztus 8., Kaposvár 6.

A lista folytatása...
Vácon jártam (10)
Ajándéksorsolás Augusztus (2)
HKK kérdés? (45683)
Versenyhirdető (1763)
Kombók a HKK-ban (5951)
Kérdezz-felelek 41. (6)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Az is ritka, hogy egy csomagban kettő legyen ugyanabból, de szerintem ez is előfordulhat.


Elvileg az forulhat elő az új nyomdánál, hogy egy csomagban van egy ritkának a sima és foil változata is. Viszont két "sima" egyforma ritka nem szabadna hogy előforduljon(nem is hallottam az új kiegről ilyet).
 
Köszönöm a választ.
 
A ny. quwargnak nincs olyan kepessege, amire aldozni tudsz. Ez egy kapcsolodo hatas, aminek az a hatasa, hogy ha van ny. quwargod es barmilyen okbol felaldozol egy permanenst, akkor gyogyulsz 1-et. Ebbol fakadoan ha magat a quwargot aldozod, nem gyogyulsz.
 
Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy a Nyomorult quwarg esetében a permanens feláldozás bármikor történhet-e akár életmentő hatásként is?
 
Az első két kérdésre a válaszom az, hogy bármi lehet, de a papírforma az, hogy egy átlagos nagykiegészítőben 2-2 ritka van, míg az alappaklikban 3 szokott lenni.
A megoszlás régen úgy volt, hogy 21 lapból 2 ritka, 6 nemgyak (vagy nyolc, erre nem emlékszem) a többi gyakori.
Most a HD kiegészítővel módosult egy picit, csökkent a lapszám ha jól tudom, de a 2 ritka megmaradt.
Láttam már 1, és 3 ritkát is bontani egy ilyen kiegből, de ez nagyon ritka.
Az is ritka, hogy egy csomagban kettő legyen ugyanabból, de szerintem ez is előfordulhat.

Bontott versenyek: 3 pakliból játszottuk régen a bontott versenyeket, most a HD-t talán már négyből is lehetne játszani, de minimum a három kell hozzá.
 
Három random kérdés. Egy homokdűnék csomagban mennyi ritka, nem gyakori, gyakori lapok találhatók? Egy lapból bonthatok kettőt is egy csomagból? És egy frissen bontott paklis verseny (mondjuk egy Wekerleis) mennyi csomagot ad? Válaszokat köszi!
 
- nem használhatsz több különböző istenhez tartozó isteni lapot a paklidban (a kiegészítődben igen.)
- nem használhatsz 13-nál több isteni lapot a paklidban (a kiegészítődben igen)
- nem használhatsz háromnál több színt a paklidban (a kiegészítődben igen)

Ha nem termelhetnél a Sárkányfészekkel Homoksárkányt (mert a paklidban kék isteni szett van) akkor:
- nem lehetne a kiegészítődben sem más színű isteni, mint a paklidban
- nem lehetne 14. isteniként a kiegészítődben sem, ha használsz a pakliban 13 fehér istenit
- nem lehetne semmilyen más szín a kiegészítődben, mint amit használsz a paklidban.

és ez csak néhány példa, hogy mennyire logikátlan is lenne, ha nem termelhetnél Homoksárkányt.

Termelhetsz. Tök mindegy, hogy mi az isteni szetted, hány isteni lap van a paklidban, és milyen színeket használsz.
 
Elvileg lehet én már kérdeztem
 
Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy Sárkányfészekkel termelhetek Homoksárkány (isteni) lapot, ha nem fehér az isteni színem?

(a kódex azt írja, hogy nem lehet termelni tiltott lapot - tehát a kérdés úgy értendő, ha az adott versenyen nem tiltott a Homoksárkány)

Ezt azért kérdem, mert a Sárkányfészek faq szerint fel kell írni a paklilistára az 5 sárkányt, kell belőle legyen. De ez számomra nem egyenértékű azzal, hogy a pakli része a kikészített 5 lap. (Főleg, hogy ha az lenne, akkor a 3 szín szabályt is sérthetné, illetve ha pl kikészítek egy Nekronsárkányt, akkor abból - ha a pakli részét képezné az 5 lap - csak 2-t használhatnék?
 
Köszönöm,János!
 
Az első kérdésre adott válasz a nehezebben érthető. De szerencsére ott a faq a lap alatt, ami pont egy ilyen esetet mutat be (Johann). A képességet nem Leira használja, annak hátását nem Leira hozza létra, csak a már legenerált hatás jön létre az ő képességeként. Tehát nincs beleszólása a hatásba Leira gazdájának, egyedül a célpontot változtathatja meg, erre ad lehetőséget a lap szövegezése.

A második kérdés kicsit könnyebb. Egyetlen kijátszáskori képességet tud semlegesíteni/létrehozni Leira. Tehát választanod kell, hogy melyik képességre reagálsz vele, és arra fog az effect kisülni. A többi képessége a lapnak rendesen létre fog jönni.
 
Leirával kapcsolatban lenne kérdésem:

-Reagálok Leirával egy Kisebb kincsfutárra,ami magával együtt 3 VP és lapot adna,de ilyenkor Leira képességeként mennyi VP-t és lapot ad (a feláldozott kincsfutár magát is számolja)?

-Reagálok Leirával egy lapra,aminek több kijátszáskori képessége is van,pl egy minó naturalista. Minden kijátszáskoriját megkapom? Vagy választanom kell,hogy az 5 ÉP gyógyulást VAGY a 2 max ÉP gyógyulást kérem?
 
Oh. Köszönöm!
 
Nincs ilyen faq. Amivel keverheted, hogy pontositottuk a vonatkozo szabalyt. Eszerint amikor egy lapnak "kijatszasakor" kell altipust valasztani, akkor ezt nem a sikeres kijatszasa utan, hanem meg a koltseg kiszamitasa es levonasa elott kell megtenni.
 
Hirtelen nem találtam meg, de mintha lenne egy ilyen faq, vagy valami, hogy ezeknél a lapoknál, úgy kell tekinteni, hogy olyanok mint a morfok, annyi külömbséggel, hogy nincs két altípusuk. Valaki meg tud ebben erősíteni, esetleg meg tud cáfolni?
 
Nem úgy működik mint a morfok, kézben és máshol altípus nélküli kalandozó.
 
Nem.
 
relatíve evidens a kérdés, de hátha:

Ha az egyensúly őrzője a kezemben, paklimban van, akkor hivatkozhatok rá egy bizonyos altípusú lapként (mint a morfoknál)? pl. kereshetem-e enkalával, mutathatom e kézből köteléknek az enkala szolgájának stb...

Szerintem NEM a válasz, hiszen csak kijátszásakor kapja meg az altípust, de azért rákérdeztem...
 
No offense! Butaságot vagy triviálisat kérdeztem?
Próbáltam utánanézni a dolognak itt: speciális reakciót (Királyi beszolgáltató, Leira, a hangtolvaj, Termetes vízikígyó (új) stb) résznél, ezek alapján most ezt gondolom, kérem valaki jelezzen vissza, hogy helyesek-e.

Elhasznált képesség: Abból kiindulva, hogy a kijátszáskori képesség is "elhasználódott", magamban arra jutottam, hogy nem számít, hogy elhasznált képesség-e az adott körre. És szerintem nem is "használja" el.

E és S esetén: Leira is ellopja, nem kell nézni itt sem

Elhasznált J és elvesztett képességek: az asztalon lévő lapoknak van emlékezetük, szóval ilyen képességet nem választhatok. De akkor választhatom Lairát és használhatom a korábban ellopott vagy lemásolt képességet is.
 
Elnézést, erre van FAQ, közben megtaláltam.
 
Ugyanennél a lapnál számít-e hogy hányszor volt használva? Az ellenfelem E képességes lapját az én körömben vagy az övében lehet?
 
Elnézést a sok kérdés miatt!

A homokszirén átkánál választhatok már elhasznált J képességet? És ezt továbbgondolva máshogyan elvesztett képességet? (pl új A sors fintorával elvett - tudom már nem használják, de ezt ismerem)
 
Köszönöm, bevésem! Ezek szerint nem fogja a Zilak A háború előfutárát, csak a húzást mint hatást tudom megakadályozni, ha azt választja?
 
Igen, annak felel meg, és a B verzió a nyerő.
Az asztalon maradó lapoknál a kijátszáskori képességekhez kapcsolódó döntéseket nem kell meghozni a lap kijátszásakor, hanem csak akkor amikor az ténylegesen sikeresen létrejött.
 
Kijátszáskori aktiválást kívánó képesség a Homokforgatag keresése?

Visszatérve a yetire:
Ez a kijátszásakor kezdetű mondat a régi sikeres kijátszása után-nak felel meg?

A verzió: nem annak felel meg, tehát a lapkijátszás 3. szakaszában eldöntök mindent, és meghatározom mit és mennyit kapok ha sikeresen létrejön.

B verzió: annak felel meg: a reakciók után hajtom végre, így saját maga is beleszámítható, illetve ha reakciókra feláldoztam lapokat, azokat már nem számolhatom, de ha sikeresen létrejött reakcióként beleszámolható lap, azt hozzászámolhatom.

C verzió: amit tényleg csinál lap
 
Majdnem. A kijatszaskori kepesseg automatikus. Attol h a ket opcio kozul vakaszthatsz nem valik aktivalast kivanova a kepesseg, mivel valamelyik opcio aut. bekovetkezik.
 
Sziasztok!

A Yeti mumifikátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Ha jól értelmezem a szövegét a kódex alapján:

Az első mondat: Állandóan működő képesség
A második mondat: Kijátszáskori aktiválást kívánó képesség
Harmadik mondat: Kézben működő képesség

Stimmel?
 
Köszi.
 
21.5.1. Azok a többféleképp használható források, amelyeknek a szöveges leírása tartalmazza a "célpont" szót, csak akkor válnak célzássá, és célzó forrássá, ha a lehetséges hatásaik közül a játékos a célzó hatást (is) választotta.
 
Az alábbi lenne a kérdés: A Tarrgeth mellett az Aranymetszés tud-e ingyen jönni, illetve csak akkor van ingyen ha semmizek vele?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.