Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Egy mech pusztulása
Küldd el képeslapként!
A csatamecheck, bár hihetetlen páncélzattal rendelkeznek, de korántsem elpusztíthatatlanok. Legfélelmetesebb ellenfelük azonban önmaguk, vagyis az ellenség által irányított csatamechek.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Zén Legendái: Hordázás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Cukor

1 csonti
P: Célpont lény kap -1 támadást és +1 védekezést
P: 1 vp, Célpont lény kap -2 támadást és +2 védekezést
P: 3 vp, Célpont játékos lényei nem sebződhetnek
az adott körben

"....hát szénhidrát!"
 
1VP 1ZSZ 1 Nekron
Kismalac

szörny 1szk Chara-din-Sheran
orgling 1/4

J: Bármilyen épületet egyedül felépít.
Ha legalább három van belőle játékban az oldaladon lényeid forrás immunitást kapnak.
 
Ilyen névvel már létezik kártya:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=brutal it%C3%A1s&szovegstr=&x=0&y=0
 
Brutalitás

szabálylap

Minden lény alapsebzése megduplázódik. Ha ellenfeled bármikor kikapcsolja keresd ki a legnagyobb alapsebzésű lényed a paklidból és vedd a kezedbe!(egyenlőség esetén te választasz)

"Hibátlan győzelem"
 
Koporsó szög
3 vp +1 áldozás
leah bűbáj
célpont játékos ÉP-je és max ÉP-je csökken 1-el, az
előkészítő fázisában.
 
2 VP A farkas

szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4

Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.

"Nagymama te vagy az?"
 
0 szk A bölcsek köve (2024)

tárgy rezisztencia szintelen

Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.

Jelenés: Húz 1 lapot.
 
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó

szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül

Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.

Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen.
 
2VP Csipkerózsika

kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4

Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!



2VP Herceg

kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2

Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból!
 
6VP Pegazus isten

avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak

Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl.
 
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon
 
4VP A szellemek nagy királya

avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés

Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot!
 
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül

(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et.
 
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot
 
1VP 1ZSZ Lóvá tesz

azonnali Chara-din
pegazus

Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban.
 
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol
 
Ipari kémek céhe

céh színtelen

Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki.
 
Önkény rendszer

szabálylap

Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek.
 
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak.
 
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:

1VP Az egy ütéses ember

kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül

Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül.
 
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember

kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás

Élet: 1

Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je.
 
2 ZSZ Izomból

bűbáj Tharr

Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről.
 
1 SZK 1 NEKRON Időgép

tárgy Tharr
moa

P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják.
 
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi
 
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna?
 
vissza az időben
6 vp
Minden módosul, megegyezik az előző körhöz.
pl: Vp-k szk-ek stb. visszakap minden játékos,
a kijátszott lapok visszakerülnek a kezekbe, azaz
minden az előző körnek megfelelően visszaáll.
 
2 SZK Szerelembomba

tárgy Életkioltó Elenios

Késleltetett hatás 3: Áldozd fel: célpont ellenfél minden permanense hozzád kerül. Ez ellen semmilyen immunitás és célozhatatlanság nem véd.

"Mellettem robbant fel.
 
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..."
 
Bodor Máté az Alestorm zenekar tagja, nekik az egyik számuk kezdődik azzal a felkiáltással, hogy Pálinka for everyone!
 
X-1 ZSZ Escanor

kalandozó tűz KF Raia
ember szárnyak X/X mágikus támadás

X mindig annyi ahányadik kör van.

Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik X-et.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.