Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Milyen legyen a májusi páros verseny formátuma?

1) hagyományos új nemzedék
2) tiltott mágia új nemzedék
3) hagyományos káosz
4) tiltott mágia káosz

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A morin tigris
(Könyv szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A morin birodalom hegyei közt élő tigrisek erősek, gyorsak, bátrak, és sziklánál biztosabb támaszai uruknak. Ugyanezen tulajdonságok igazak egyébiránt Ho Tarasin Mitanára is, a mennyszülte morin császár unokahugának személyi testőrére.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47066)
Excelsior (1002)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (30)
Lapötletek (64943)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
1 szinten heti 2fordulot tolok
Szóval nem rohanok
 
Csak kiváncsiságból, melyik szintent jártok?

Én a 4.-en.
 
Köszi, mostanra szereztem is egy sáskaharcost és igen, véletlen küldetés során
 
Az inimíciáról és használatáról tudtam eddig, csak úgy akartam információt közölni, hogy ne legyen spoiler.
 
LV8-ban is szükség lesz erre a gyűrűre.

Szóval pár helyen fel fog bukkani valóban a későbbiek során.

Aztán még találtam egy ilyet erről az inimiciáról:

35) Inimícia Akadémián nem tanulható, LV 8-ban kapod. Az Ellenség egy tökéletesen idegen életforma, ezért az ellene való harc is tökéletesen új taktikát igényel. A hagyományos harcmodorok hatástalanok vele szemben. Ki kell tanulnod, hogyan tudod megsebezni őket. Az Ellenség sebezhetetlenségét annak köszönheti, hogy egyszerre létezik ezen a létsíkon és egy másik, idegen világon. Képes előre látni az időben, és megérezni, hogy mikor fogja támadás érni, és szükség szerint molekuláinak egy részét teljes mértékben átmozgatja egy másik létsíkra. Ha legalább egy alkalommal szembe kerülsz az Ellenség teremtményével, és alapszinten már ismered az inimíciát, vagyis az Ellenség ismeretének művészetét, megfigyelheted, hogyan is alkalmazza képességét, és felkészítheted magad arra, hogy ezt a tudást kihasználd. Ha ilyen lénnyel harcolsz, minden tulajdonságot, szakértelmed és varázslatod maximum annyinak számít, ahányas az inimícia szakértelmed, ha egy ilyen képességgel közvetve vagy közvetlenül akarsz a lényre hatni. Akár a leadott lövedékek száma szempontjából vesszük figyelembe a gyorsaságod, akár ütéskor a végtag méreted vagy erőd, akár egy varázslatot alkalmazol, mint pl. a forrás érintése, ha ez a képességed magasabb, mint az inimícia, csak akkorának fog számítani, mint az inimícia. Kivétel a lehelet, amely az inimícia másfélszereséig mehet.
Szerencsére, ez a képesség tudatosan fejleszthető, bár jóval nehezebben, mint a többi. Az inimícia KNO-zása háromszor annyi KNO-ba kerül, mint egy normál képességé, és őskővel sajnos nem növelhető.
Az inimicia nem a csata területére hat, hanem a játékos és az ellenfél közötti interakcióra. Tehát minden esetben, amikor ilyen interakció történik, a szakértelmet "lecappeljük", egyébként nem. Ha magadra raksz egy hatalomvarázst, azt nem csökkenti, de amikor az interakció során figyelembe veszem a tulajdonságot, igen. A regeneráció csak rád hat, az inimiciás lényre nem, tehát azt nem csökkenti. Hasonlóképp, a gyógyitás csak rátok hat, tehát az is működik. Az inimicia mindig a módositott értékre van hatással. Tehát hiába növeled meg varázslatokkal és tárgyakkal a végtag méretedet, a végső, módositott érték, amit a sebzés szempontjából figyelembe veszünk, nem lesz több, mint az inimiciád.
 
Hát ha jól tudom ez a gyűrű majd a 16. szinten kell először. Ott 1 őskövet kapunk ha nálunk van.

Aztán meg a 18. szinten jut majd szerephez.
 
Így tudod eltávolítani.

BE 9 5. Mágikus eredetű átok eltávolítása. No igen, a varázsátoktól nemigen lehet másképp megszabadulni. A szolgáltatás ára 50 arany.
 
A varázslat használója gonosz átkot helyez el a célponton, aki ettől kezdve rettenetesen szerencsétlen lesz: elrontja minden mentődobását! Az átok különlegessége, hogy nincs hatóideje. Addig az áldozaton marad, amíg varázslattal el nem távolítják róla (pl. templomban). A legrosszabb az egészben, hogy legtöbbször nem is veszed észre rögtön, hogy megátkoztak, és a fordulód hátralevő részében csak csodálkozol, hogy miért vagy ennyire szerencsétlen! (Ezért nincs külön feltételes átok-eltávolítás parancs.) Fontos ! A szolgádat ugyanúgy megátkozhatják, de róla a forduló végén automatikusan eltűnik az átok !
 
Illetve akiknél két klán is fel van tüntetve azok kiléptek az előzőből és ott maradt a karakterlapjukon valamilyen hiba folytán, vagy van lehetőség dupla klánra felsőbb szinten?

pl:
https://www.beholder.hu/?m=ov&in=fordulo.php&karakter=OV7880&fordulo=728
 
Azt nem tudja valaki, hogy hol tudom megnézni, hogy mit okoz a rajtam lévő átok? Egy kalandból jött automatikusan van egy sorszáma: átok (14), de nem találom hogy mit okoz ha megátkoznak.
 
Az első gondolatom, hogy számold ki úgy ahogy ő mondja, 1+2+3+4+5+6+7..... míg az összeg eléri a 120-at ez 15 napig tartó edzést ír le.
 
Az inimícia felsőbb szinteken kell egy egy ellenfél ellen ami nélkül nem lehet megsebezni sem állítólag, ez a gyűrű a legegyszerűbb út a gyűrű megszerzéséhez.

A gyűrű megszerzése után nem kötelező leadni a császárnak ez a te döntésed, én nem adtam le.
 
Valaki tudja a választ?

Az elsõ nap fogtam egy tiagle csiga házát, és megpróbáltam összeroppantani. Nagyon kemény, egyszer próbáld ki te is! Mikor végre sikerült, sajgott a kezem. Másnap két csigaházat tudtam összeroppantani. Harmadnap már hármat, és így tovább, minden nap eggyel többet. Most pedig, akár a köveket is el tudom törni a puszta kezemmel! Sokan kérdezték, hogy mennyi gyakorlás szükséges ahhoz, hogy valaki ilyen szintre eljusson. Megmondom õszintén, nem számoltam az idõt. Az egyik lelkes érdeklõdõ nekiállt, és megszámolta a csigahéjakat, amiket a barlangom mellé dobta ki. Azt mondta, körülbelül 120 csigát roppantottam el! Szerinted hány napig tartott az edzésem?
 
Én ennek a bárdos sztorinak elméletileg ráakadtam a folytatására.

Miután megszerezted a gyűrűt még (ha minden igaz) van benne egy csavar:

az Érzés gyűrűje:értéke 3000 arany. Viselésekor a következő hatásokra számíthatsz: +5 inimícia. Nem átadható tárgy

[Ha le akarod adni az Érzés Gyűrűjét a helytartói hivatalban, cserébe a mesés nyereményért, a K 98 parancsot add ki. Vigyázz, ez a döntés nem megmásítható!]


K 98:

Fogadd jutalmunkat, ami egy császári dekrétum, 500 arany, és a RND cucc. Gratulálunk! (+10 képességpont, +10 hősiesség pont.)

K 99:
[A gyűrű pótlásához ismét add ki a K 99 parancsot, de vigyázz, ekkor tulajdonságaid, szakértelmeid és varázslataid közül a legmagasabb értéke 10-zel csökkenni fog, ahogy a lélekenergiát feláldozod!]

Aztán minden elsötétül. Később, amikor magadhoz térsz, Troy már nincs ott, csak az Érzés gyűrűje hever az öledben (-10 a legnagyobb {tulajdonságod vagy szakértelmed vagy varázslatod} szintjére).
 
Köszi.

No én azt a cuccot biztos megtartom.
Hátha feljebb még kell valami küldihez.
 
Én viszont a H 809 -- hamis arany küldetésről nem találtam semmit, előző szinten kezdtem el és oda jutottam, hogy a 3. szinten lévő varázslat kell a folytatásához, és szerintem csak jóval feljebb lehet be is fejezni abból amit idáig kiderítettem.
 
Ja még annyi, hogy a küldetés nincsen szinthez kötve, ha feljebb költözöl a bárd ott vár a következőn is.
 
De maga a küldetés, a meghirdetés szövege szerint (krónika) nem a tápolásra szolgál elsődlegesen, még ha járulékosan azt eredményezhetik is, hanem hogy részletezze a világot, és magyarázatot adjon pár dologra.
 
Jutalomként a végén kapsz egy gyűrűt ami 5 inimíciát ad, vagy ha beváltod akkor 3000 aranyat, de fórumon azt írják inkább tartsd, meg mert kelleni fog az inimícia és máshol szerezni ilyen tárgyat nehezebb.
 
Ez egy nagyon hangulatos küldetés, melynek során a bárd egy tényleg érdekes novellán vezet végig (eredetileg novellaként futottam bele valahol máshol régen, biztos valaki össze írta a történeteket).
 
Igen random küldetésben érkezik, de van hogy fordulókig semmi sincsen.
 
Igen. Jól emlékeztem.

Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (337. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] "

És a 4. szinten 5-ös vezetőkészséggel kaptam anno.
 
Hát nekem úgy rémlik random küldik megoldása során.

És mintha a küldi megkapásakor közlik, hogy szolga szerezhető sikeres végrehajtása után.
 
Hogy lehet szolgát szerezni. Biztos csak én, de sehol nem találok erre vonatkozó infót.
 
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, Lehincölõ, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]

Erről a küldiről van valami infótok?
Elméletileg ezen már túl vagytok, mivel én a 4. fordulómban kaptam.
 
Sőt az igazsághoz tartozik, hogy lehelő karakterem még nem is volt.

Mágussal és ütőssel játszottam annak idején.

Szóval ez a terület nekem is új.
 
Majd megnézem.

De az a szép ebben a játékban, hogy millió féle lehetőség van az eredményes játékra.

Meg aztán már olyan régen játszottam, hogy nekem is sok mindent újra kell tanulnom.
 
Ha olyan karakterem van ami kicsit mindenhez akar érteni, hogy minden küldetéshez hozzá tudjon szagolni.
 
Tapasztalt játékosként a tanácsodat kérem, hogy te hogyan fejleszted a lehelő karakteredet? El lehet "rontani" a karakter statisztikáját, ha mindent tud egy kicsit, és a leheléshez ért jobban, nem pedig csak a leheléshez ért, nagyon?

Kitettem egy nem olyan régi nyilvános fordulót Thrin néven, ott hogy értem.
 
Papíron is kiszámoltuk, és netes kalkulátorral is, de az ősök szerint nem 75, szóval fizettem neki lélekenergiát. Vártam hogy okulásomra elárulja a megoldást a szellem, de nem tette.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.