Krabber kapitány
1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”
S megakadályoz egy lapot, majd a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ilyen nevű lapot a következő kör végéig egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
E 1 ÉP: kapsz egy Csattogó krabbert.
Krabber hajcsár
1 VP 0/1 leah szörny/krabber „háló”
Anti mágia: 0.
Minden krabbered kap +2 sebzést.
E: nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot! Ellenfelednek következő cselekvéseként ki kell játszania ezt a lapot a kezéből, ha ki tudja.
Őslénycsontváz
4 ZSZ (7)/6 leah szörny/dínó, csontváz 3 SZK [+1]
K tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: megakadályoz egy min. 2 költségű lapot.
S tégy rá egy -2 sebzést jelentő jelzőt: célpont max. 1 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
Plazmagömb
3 VP 1 nekron 3/4 fairlight szörny „villám” „szárnyak”
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 passzív Elektrogömböt.
+3-mas elektromos lehelet (ÉP-ből is).
S rakj át egy „villám” lapot a gyűjtődből a semmibe: a kör végén húzz egy lapot!
Havasi ember (új)
2 VP 3/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”
Semlegesítés: olyan forrás, ami hatna vagy reagálna egy vagy több yetidre.
Ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több yetidet célozza +X VP, ahol X annyi, ahány yetid van játékban.
Hidegre immúnis. +3-mas jéglehelet. |
Motyogó kanonok
1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob, majd a paklidból egy motyogót a gyűjtőbe tehetsz.
S ha ellenfelednek legfeljebb 30 lap van a paklijában: ellenfeled sebződik 5 ÉP-t.
Hyass, a degenerált (új)
2 VP 1/1 chara-din kalandozó/xenó 1 SZK
Csábítás: 2. Ha a csábításnak nem választottál célpontot: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Áldozd fel: szétoszthatsz 2 izom, vagy élet jelzőt (vegyesen is lehet) célpont xenók között. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.
Pusztító fatty
2 VP 5/(2) chara-din szörny/chara-din fattya
Ha megöl egy lényt: kapsz az őrposztodba egy Chara-din fattyát (ha van neki hely).
S áldozd fel egy chara-din fattyad: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki nem lény lapot a kezéből.
Goblin vállalkozó
1 VP 1/1 tharr szörny/goblin 1 SZK
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
A fő fázisodban 2 SZK árán, körönként egyszer előkereshetsz egyet a paklidból, ha van játékban goblinod.
Monoteizmus
1 VP színtelen általános
Kijátszásakor minden játékosnak meg kell neveznie egy színt. Minden játékos csak az általa megnevezett színű lap kijátszásával/képességével reagálhat rá.
Minden játékosnak fel kell áldoznia az összes olyan lapját, ami nem az általa megnevezett színű. |
Vízitündér (új) (legújabb )
elenios, szörny, szirén,háló,csont,kf,horgony,őrző
Élet: 1. (K), ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó képességet, húzz 1 lapot, vagy célpont játékos gyógyul 4-et. Ha a körödben nem működött az előbbi képessége, akkor kör végén rakj egy célpont lényedre 1 életjelzőt
1/3
Gykorlatilag ugyanaz mint korábban volt csak szirénként altípussal talán jobb lenne.
A szirének élete.
1zsz
Bűbáj, szirén, háló,életkioltó,elenios
Minden sziréned kap 1 izomjelzőt.
Minden játékban lévő szirén védekezési bónusza +1/+2 a szokásos helyett.
S:1vp: húzz egy lapot. |
1 zsz Ganüid tradíció
általános Rhatt
ganüid
Kapsz annyi Ganüid ifjonc lapot, mint ahány ganüid van a gyüjtődben és a játékban összesen (de max. 3-at).
Tedd át a gyüjtődből a Semmibe: ebben a körben Ganüid nagymesterrel ifjonc helyett bármilyen ganüidet kereshetsz. |
Szirén transzduktor
2vp 1zsz
Elenios ,szirén,csont,kf,életkioltó,+1reagálni rá.
Ha van sziréned játékban idézési költsége 1VP.1ZSZ.
Csábítás:4
K: Ha valaki kijátszik egy lapot tégy a transzduktorra egy izomjelzőt.
S:Vegyél le 2 izom jelzőt a transzduktorról ellposz egy max.1 módosított idézési költségű permanenst vagy célpont lény kap egy életjelzőt.
0/3
Szirén matuzsálem
2vp
Elenios, szirén, kf,csont, ősmágia,
Csábítás:1
Forrásra immunis.
A lapok idézési költségét nem lehet módosítani semmilyen módon.
1/2
Atlantis
2VP, 1SZK, 1nekron
Helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)
A szirénjeid idézi költsége 1vp-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
S: áldozd fel egy sziréned: Keress ki egy szirént a paklidból vagy áldozz fel két szirén lánykát és célpont permanenst ellopod. |
Minotaurusz szuronyos
1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz szuronyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végén húzz egy lapot!
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie a kezébe 2 általa választott lapját.
Minotaurusz dragonyos
1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz dragonyost a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont permanensed a következő előkészítő fázisodig forrásimmúnitást kap.
Minotaurusz hasogató
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hasogatót a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: kapsz 1 VP-t.
S vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Pajzsos minotaurusz
1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Pajzsos minotauruszt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: a kör végéig minden minotauruszod mágikus védelmet kap.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd nevezz meg egy lapot, ellenfeled ilyen nevű lapot nem játszhat ki a következő előkészítő fázisodig.
Minotaurusz íjász
1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz íjászt a kezedből.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a kezedbe: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
K vedd vissza egy másik lapod a kezedbe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t. |
Ami nem öl meg az megerősít
2vp
Elenios - Azonnali vízió
Minden lénynél fel kel dobni egy érmét, ha talált a lény kap 2 izomjelzőt és gazdája gyógyul 2-t. Ha nem talált a lény a gyüjtőbe kerül és gazdja sebződik 2-t.
Ha gyüjtőből játszod ki idézési költsége 1vp-vel kevesebb és ez a lap a semmibe kerül. |
Szirén kürt
0szk
tárgy, szirén, ősmágia,elenios
A húzás fázisodban a húzás helyett ha akarod előkereshetsz egy szirén altípusú lapot, max 2szer.
[P]: áldozd fel: Húzz egy lapot.
Szirén dallam
0VP
Bűbáj, szirén, háló, elenios
Nem lehet rá reagálni.
Kör végén húzz egy lapot.
Amelyik szirénednek alapból van csábítás képessége annak 2vel megnő. Amelyik sziréned alapból nem rendelkezik csábítás képességgel az kap 2 izom jelzőt.
Vérszirén
2vp
szirén,ősmágia,szk,kf,repül,Leah
Csábítás:3
Nem cserélhet gazdát.
Ha megsebez egy játékost annak annyi lesz a max Ép-je amennyi az ÉP-je.
Árnyék:1ÉP
2/3 |
Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme.  |
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron
Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia
Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.
2/4 Mágikus/Mágikus
Tengeri nimfa
x Nekron
Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk
Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.
X/3 |
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán. |
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni.  |
Miért? Nem értem, mire gondolsz. |
Kisebb Tűz istenség
Követő
Megszüntetés: 15ép
Tűz altípusú lapjaidra +2VP reagálni.
S: Minden tűz forrásod 1el többet sebez.
E: Minden tűz forrásod 2vel többet sebez.
J: Ha egy köreben legalább 5ÉP-t sebeztél ellenfeleden húzz egy lapot.
Ha a játék elején szabálylap vagy követő megszünteti +1 lapot húzol.
Jó lenne végre egy tűz követő. |
2 Vp X nekron Quwarg reménység (új)
szörny 1 szk +X reakciódrágítás Dornodon
quwarg
horgony
'repül'
Kézből kijátszásakor visszavehetsz max. 3 lényt (kivéve Quwarg reménységet) a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást.
2 / 1 |
Tűzkirálya
Követő
14 ép
[S] Fő fázisodban egy főnixed ingyen feltámad. |
Tűzcsettintés
1VP
Tűz altípus, azonnali, +1 reagálni rá, Dornodon
Célpont lény vagy játékos 6-Xet sebződik.
X ahányadik kör van, de max. 3.
Kárpótlás: Kapsz egy szikra lapot a kezedbe. |
Tűz zuhatag
x VP 1nekron
Tűz altípus, reakció, ősmágia - Dornodon
X annyi amennyivel több lap van a kezedben mint ellenfelednek de min. 0 max 2.
Megakadályoz egy lapot.
Célpont játékos sebződik 1et.
1 kötelék: Minden játékos húz 1 lapot.
2 kötelék: Csak te húzz 1 lapot. |
Zén (új)
1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.
Zén menyasszonya (új)
2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF
K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.
Ganüid reciklizátor
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.
Meganüid
6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid
X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.
Mardakor ügyeskedő
2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF
1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból. |
Bolondok napja
1 VP elenios azonnali „ősmágia”
Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Bolondgomba
1 ZSZ chara-din tárgy
Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.
Bolondok háza
1 építő 4 SP chara-din építmény
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.
Bolond lyuk
1 ZSZ chara-din tárgy
Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.
Bolond szél
1 VP elenios általános
Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe. |
Világok harca
szabálylap
Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül." |
Quwarg ügyeskedő
2 ZSZ 2/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor, ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: el kell dobnia annyi lapot a kezéből a gyűjtőbe, hogy annyi lapja maradjon, mint neked, ezután kapsz annyi Nyomorult quwargot, amennyit ő eldobott (de min egyet).
Quwarg agitátor
1 ZSZ 1/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszásakor minden quwargod aktivizálódik, majd kapsz egy Nyomorult quwargot.
S: ha feláldozod egy permanensed: ellenfelednek is fel kell áldoznia egyet, ha nem tud áldozni, akkor dobnia kell egy lapot.
Quwarg utánpótlásfelelős
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszásakor kapsz annyi Nyomorult quwargot, ahány quwargod van játékban (max. négyet).
S áldozd fel 2 lapod: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Quwarg hadtápos
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
K ha sikeresen játékba hozol egy quwargot: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 Nyomorult quwargot.
A’skraudhog áramló
1 VP 1 ZSZ 1 nekron (3)/4 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 1.
Ha ebben a körben használtál áramlást, akkor kijátszásakor húzz 2 lapot!
Áramlás 2 ÉP: előkereshetsz egy „áramlásos” lapot a paklidból, vagy a következó éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb. |
2 nekron Varázskudarc (új)
azonnali Tharr
A következő 2 reakció nem jön létre, kivéve ha annak kijátszója/használója kijátszási/használati feltételként 10 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dob.
Kompenzáció: vegyél vissza a kezedbe egy lapot a gyűjtődből (kivéve Varázskudarcot). |
Zsarolás
1 VP színtelen azonnali
Nem lehet rá ősmágiás lappal reagálni.
Nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat: ellenfelednek ezek közül max. 2 általad választott asztalon maradó lapot játékba kell raknia, de a kijátszáskori képességeik nem jönnek létre és kapnak 2-2 dermesztés jelzőt.
Klerebald szózata
1 VP fairlight általános
Kapsz annyi aktív Rambo bogarat, ahány Rambó bogarad van (de max. négyet). A kör végén az így kapott lények a gyűjtőbe kerülnek.
A kör végén minden lényért, amit ebben a körben Rambó bogaraid megöltek: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Praglonc fetisiszta
1 VP 1/1 fairlight szörny/praglonc
Minden fairlight lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
1 VP dobd ezt a lapot és még 2-t a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból 2 különböző nevű pragloncot.
Praglonc rohamozó
2 VP 3/3 fairlight szörny/praglonc
Minden fairlight lényed kap +2/+2-t.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy fairlight lényedre hatna.
Praglonc sámán
3 VP (6)/6 fairlight szörny/praglonc
S: kapsz annyi VP-t vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t), ahány fairlight lényed van a semmiben.
1 nekron, dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy fairlight lényedre kijátszott/használt reakciót. |
Lomha farkas
2 vp, 2 nekron
szörny
vérfarkas
Leah
Szk, háló
1/3
Feltámad. Minden lap idézési költsége, aminek nem vérfarkas az altipusa, vagy nem szerepel a nevében vagy a szövegében a vérfarkas szó, +1 vp.
Átkozott harapás
2 vp, 1 nekron
Bűbáj
Leah
Ha egy vérfarkasod megsebez egy lényt, de játékban marad, kap egy átok jelzőt. Amíg rajta van ez a jelző vérfarkasnak számít, illetve a harci fázisban te döntöd el, hogy kit támadjon. Ha az átkozott harapás kikerül a játékból, minden átok jelző kikerül a játékból. |
Entrópia, a káoszszellem
1 VP 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, VAGY ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldobathatsz egy véletlenszerű lapot.
Az anarchia küldötte
2 VP 3/3 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: forrásra immúnis.
S: ellenfeled max. ÉP-je csökken 3-mal, vagy célpont lény kap egy -3/-3-mas jelzőt, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.
Kaotikus lidérc
1 VP (4)/1 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet megsebezni.
S: aktivizálódik, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy véletlenszerű lapot.
Bo’adhun fétislény
5-X VP (4)/6 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
X annyi, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
S: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, te gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.
Uthan Teriadan (új)
3 VP (3/)(4) chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Büntetés: 5 ÉP.
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lapja van kézben: a káoszszellemeket kivéve minden lapja +1 VP és minden lénye kap -1/-1-et.
S: ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet. |
az a szemüveges vigyori természetesen 8 és a zárójel bezárva. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|