Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Fegyverspecialista
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A fegyverspecialista kitűnően használja, sőt javítja az összes olyan fegyvert, amelyet valaha is láttál, sőt jó néhány olyant is, amiről soha nem is hallottál.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (22)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64957)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
X2, az elveszejtő

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X3, az inváziómester

2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X4, a vérszomjas

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
 
Végzetes motyogás
2 VP 2 Nekron
Leah azonnali ősmágia motyogó +2 reagálni rá
Antimágia:0
Kötelék: Nem lehet eldobni antimágianak.
Dupla Kötelék: idézési költségét részben,vagy egészben az ellenfél forrásaiból is fizetheted.
Rakj játékba egy általad választott gyakori motyogó lény lapot.
Hátrány:Nem lehet olcsóbbítani.
"Ha ezt meghallod,akkor általában már túl késő."
 
-Tűz sólyom-

1VP
Dornodon
Tűz lap
Szörny
Repül
1/2-es
Körönként egyszer: "Ha ellenfelednek tűzsebzést okoztál kapsz 1 vp-t"
 
Mormogó motyogó

2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”


Mohó motyogó

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.


Morfáló morf

1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf

K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.


Lélekrezonátor

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”.
 
Az anarchia avatárja ÚJ

Hordaparancsnok

A játékot 5 lappal kezded.
Ha ellenfeled követőjét leveszed, nem kell max. ÉP-t áldoznod, és elég 5-tel kevesebb ÉP-t áldoznod.
Ha ellenfeled szabálylappal játszik annak hatása nem érvényesül az első körben.
 
Drakolich új

?vp

Leah,sárkány,élőhalott,csont,repül,+2reagálni rá


Kijátszási feltétele, hogy célpont pakli tetejéről a semmibe kell dobnod X lapot (X max. 3). Ha volt benne lény IK-ja 1VP, egyébként 2VP.
Kijátszásakor minden nem sárkány és nem élőholt lény kap X gyengülés jelzőt, amelyek mindegyike -1/-1-et jelent.

5m/5m
 
xD lol építmény
 
Varkaudar tábor

1zsz

Tárgy,szentély,Varkaudar,dornodon,

Semlegesítés: max. 0 költségű permanens a második körtől.
Kötelék: Rezisztencia.
S: 2kötelék: Keress ki a paklidból egy Varkaudart vagy rakj egyet játékba a kezedből.
K: Ha kijátszol egy varkaudart, célpont varkaudar aktivizálódik.


4SP
 
Oltalmazó teknős

1 VP 2/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.


Öreg halász

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).


Veszett vad

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.



Kutyafalka

1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Hétpettyes katica

2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot.
 
Egyenlőség

Szabálylap, háló

Ha nem te kezdted az adott játszmát, a játék elején húzz egy lapot!
Minden játékos 20 max. ÉP-vel kezd, más módosítóktól függetlenül.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfél körében, de ezt a képességet 5 max. ÉP áldozás árán bármelyik játékos megszüntetheti az adott körben.
 
Sárkányidomár

1vp

Kalandozó,ember,sárkány,kf, védekezésből kijátszható,repül

Kötelék: Semlegesítés: Asztalon maradó nem sárkány lap.
[S2]: Ha kijátszol egy sárkányt a kezedből húzz egy lapot.
[E]: Célpont nem sárkány lény vagy játékos sebződik X-et.
X annyi ahány sárkány van játékban.


X mágikus / X mágikus
 
Fürge morf

0vp

színtelen,morf,szörny,kf,csont,ősmágia


Semlegesítés: max. 1 költségű lap aminek idézési költsége kizárólag VP.

1/3
 
Tűzbosszú

1vp

Azonnali reakció,Dornodon, tűz, védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy lapot.
Ha 2 kötelék hat az anti-mágia képességű lapokra is.
Ha nem Anti-mágiás lapot akadályoztál meg vele akkor kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: 1zsz: Létrejön egy szikra képesség.


Mindig ez van ha rosszkor jön a vonat.
 
Nefó varázsló

1vp


Kalandozó, ember,Színtelen, ősmágia,kf,tűz

Kijátszásakor kapsz egy szikrát a kezedbe és ha [kötelék]: létrejön egy szikra képesség is.
Élet:1
A szikra idézési költségét nem lehet módósítani és nem lehet rá reagálni sem.
P: Rakj át 1 szikrát egy gyűjtőből a semmibe, kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: Létrejön egy szikra képesség.

0/4m


Erőtlen és gyenge már. Higgyél nekem ő a Nefó sámán!
 
Mardakor száműzött

Leah, gnóm, nekromanta

A játék elején mutasd meg és választassz a következő lapokbol egyet és az lesz a képessége mint a valsztottnak: Mardakor bölcs, Mardakor misztikus, Mardakor ajándékozó. Csak egy lehet belőle a pakliban. Raia lapokat nem használhatsz.
Élet 1. 5/6. 5 mana

"Miután eltanulta a mesterségüket még többet akart amit már nem néztek jó szemmel és száműzték a faluból - egy mardakor taktikus"
 
Goblin hamiskártyás

2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF

Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.


Goblin kínzómester

2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF

K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.


Goblin manufaktor

2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF

Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.


Villámkezű goblin

2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF

Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.


Goblin bróker

2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF

K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3).
 
<3
 
Ganüid reflektátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Ganüid védelmező

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.


Ganüid utánpótló

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Önfeláldozó ganüid

1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
Védelmező motyogó (új)
2 ZSZ
Leah szörny 1SZK Védekezés KF
Semlegesítés:semlegesítéses vagy olyan lap melynek a leírásában szerepel a "Semmi" szó bármilyen formában.
Dupla Kötelék: Feltámad.
Kijátszásakor gyógyulsz 6-t vagy ellenfeled következő lapja egy "Nekronnal" drágább.
3/2
 
Fortyogó motyogó (új)
1 VP
Leah szörny 1 SZK
Amikor egy motyogó játékba kerül ellenfeled 3 lapot a paklijából a semmibe dob.
Minden motyogód rezisztenciát kap.
Mindkét képesség a gyűjtőben is működik.
S2:Feltámad.
1/(3)
 
Különc manó

2vp

Manó, ősmágia, raia,repül


Költségét helyettesítheted egy működő, hátrány nélküli szabálylapod kikapcsolásával.
Ha idézési költségére költöttél vp-t, húzz egy lapot.
Manóid láthatatlanok lesznek.
E: Áldozd fel egy manódat: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, ha az eldobott lap ik-ja legalább 2 kapsz 1vp-t.

3/2m
 
Préselés (új)

1 VP 1 nekron leah azonnali

Gyógyulsz 6 ÉP-t és ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob, ha nem tudott eleget dobni, akkor megnyerted a játékot.


Locsogó motyogó

1 VP 1 nekron 2/3 leah szörny/motyogó „élőholt”

Motyogóid költségéből (önmagáéból is) minden nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 1 VP-t.


Rossz gépezet

4 VP rhatt azonnali [+1]

Ha ellenfeled max. VP-je 20-nál kevesebb, akkor idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz azzal, hogy ellenfeled max ÉP-jét 3-mal megemeled.
Húzz 2 lapot, vagy max. 2 célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
 
Omladék új

1zsz

Tharr,építmény, rezisztencia

Kézből kijátszásakor kapsz egy omladékot a gyűjtődbe. Ha ellenfeled forrásának hatására a gyűjtőből a semmibe kerülne ehelyett tulajdonosa tartalékjába kerül.
(P), áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gyűjtődből egy másik Omladékot visszarakhatsz passzívan a játékba.

8sp



Alfa 2 Namidian

1vp,1csont,1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy Namidian jelzőt. Minden reakció X vp-vel többe kerül. A helyszínek kijátszása X vp-vel többe kerülnek.
S: Gyógyulsz X-et.
X mindig annyi ahány Namidian jelző van rajta.
 
Oltalom alatt

Szabálylap

Nem lehet Védekezés ikonnal ellátott lapot kijátszani.
Nem működnek a háló képességek. (Követőnek és szabálylapnak sem.)
 
Borzadály:0vp/chara-din/szörny/hálo 0/1
Kijatszasakkor gyógyulsz 5épt vagy kör vegen huzz egy lapot. Ha egy jatekos sikeresen kijátszik egy lapot kap x sebzés Vagy x épt jelentő jelzőt x annyi amennyi a kijatszott lap költsége volt. Ha a lap költsége 0 akkor válassz vagy 1életjelzö vagy 1 izmot kap.
 
Quwarg mágiakutató

1vp

dornodon,quwarg,ősmágia,csont,védekezés


Semlegesítés: Varázslat VAGY tárgy VAGY ősmágiás lap.
Élet:1
Amíg a Quwarg mágiakutató játékban van nem lehet kijátszani forrás immúnis, rezisztens és Anti-mágia:0 lapot, illetve ellenfeled nem hozhat játékba helyszínt sem.
Jelenés: kapsz 3 nyomorult quwargot.

0/m4



Quwarg medicina

2zsz

dornodon,quwarg,csont,+1 reagálni rá

Semlegesítés sebző vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor kapsz egy Tábori házirend vagy 2 nyomorult quwarg lapot.
Ha ellenfeled lényei sebeznek téged a sebződés helyett gyógyulsz.
A Quwarg medicinát nem lehet megsebezni.

1/1


Quwarg Rajzás új

1vp

dornodon,quwarg,bűbáj,védekezés


Idézési költsége nem módosítható.
Anti-mágia: 1.
Kötelék: Rezisztencia.
Minden, bármilyen módon játékba hozott quwargodért kapsz 1_VP-t. Minden quwargod horgony képességet kap.
Áramlás: Keress elő egy lapot amin a quwarg szó szerepel.
 
Védelmező manó

2VP 3/2 elenios szörny/manó KF „szárnyak” „védekezés”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy legalább 2 költségű lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: 0 vagy 1 költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor célpont 0 vagy 1 költségű lapot a semmibe küldhetsz.


Támadó farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
„Védekezés”-ként kijátszott lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
Kijátszáskor (feltámadáskor nem) ellenfelednek el kell dobnia 2 „védekezéses” lapot.


Defenzív xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: el kell dobnia egy lapot. Ha „kötelék”, akkor ezt a képességet a gyűjtődből is használhatod 1 ZSZ árán.


Abszolút morf

X VP 1/1 színtelen szörny/morf

X annyi, ahány színt használsz a paklidban (bufán és színtelenen kívül).
Semmilyen módon nem olcsóbbítható.
Ha sikeresen kijátszottad: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Alantas játék (új)

1 VP 1 nekron leah bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lapod költségéből 1 nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Minden nekront tartalmazó költségű lapod 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).
 
Nagyon tetszik, de így elég foscsi. Egy reakciódrágítás még elférne szerintem.
 
Jancsár János kommentjére reagálva megpróbáltam rövidebbre fogni a kettő hosszabbra sikeredett ötletet.

Kisebb Quwarg Istenség (Új)
7-X VP
2 SZK
Avatár/Quwarg/Dornodon
m6/m6
X a quwargjaid száma játékban VAGY gyűjtődben, de max. 6.
[S] Áldozd fel és rakd semmibe 3 quwargod: keresd elő.
Kijátszásakor semmizhetsz Y quwargot a költsége meghatározása előtt: [+Y reakciódrágítás], és ha Y min. 2, kap 1 Életjelzőt.
Kijátszásakor aktivizálódik, quwargjaid gyűjtődben feltámadás képességet kapnak, a játékban meg +1/+1-et.

Quwarg Helytartó (Új)
2 VP 1 ZSZ
Szörny/Quwarg/Dornodon
0/1
Ha dobsz 2 quwargot a semmibe: költsége 1 VP és [+2 reakciódrágítás].
Kijátszásakor kapsz egy Nyomorult Quwargot, VAGY ha [2x Kötelék], akkor kettőt.
[S] Áldozd fel X quwargodat: rakj a paklidból 1 max. 2x X fix költségű quwarg lényt játékba (kivéve Q. Helytartót, és kézből kijátszásnak számít, de első körben az X max. 1).
Kárpótlás: kapsz 1 Nyomorult Quwargot, VAGY használhatod az [S] képességét.
 
2 VP Ozmikus kapcsolat

bűbáj ősmágia Chara-din

Anti-mágia: 0.
Kijátszásakor gyógyulsz 6-ot. Erre a lapra és a rárakott jelzőkre források nem hatnak.
Minden előkészítő fázisodban tény rá egy ozmikus jelzőt, majd húzz egy lapot, vagy az ellenfél minden max. X-es költségű lapja a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyi ozmikus jelző van rajta.
S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy kapsz egy 6/6-os Chara-din jelzőt aktívn (éjfatty, mágikus támadás).
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.