Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Hóditások december 10.
Zén Legendái: Hordázás szeptember 15.
A pillanat képe
Rico, a csapatvezér
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
2055-öt írunk; Newark túlnépesedett urbanizált rémálom. Milliók élnek siralmas nyomorban. Féktelen az erőszak. Brutális gengek és rosszindulatú bűnözők uralják feudális főurakként a város számos részét. Ezen a szívfájdító tájon gyűlik Rico csapata: Shank, Thorvin, Piper és a különc sámán, akit Banditaként ismernek.
Nézz szét a galériában!
Befizetési Akció - 2022.12.01. - 2022.12.14.
Beholderes HKK verseny november 26. - Versenybeszámoló
Többszemélyes Kalandok
Hódítások lapbemutató 4. hét
Látogatás a Cartamundinál

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2022. január 16., Vác
Hatalom Kártyái verseny - 2022. január 29., Szeged

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny november 26. - Versenybeszámoló (4)
Lapötletek (64674)
Hódítások lapbemutató 1. hét (104)
57. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.12.10. PROGRAMJA (18)
Yaurri testépítő verseny (8)
Látogatás a Cartamundinál (7)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Teljes magány
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
A bénítást el lehet felejteni. Antitápos varázslat, semmit nem ér. Akit lebénítanál, azt úgyis levered 1-2 kör alatt, akit nem, az ellen meg csak 5 vp-t költesz felesen. A bénítás helyett a távolsági fegyver jobban bejön. Főleg akkor ha rejtőzködsz, és a kezdeményt is megnyered. Ilyenkor 2x megy el a bénítás ugyanarra az ellenre feleslegesen. Sokkal jobb, ha 2x lősz bele
 
Elég butaság volt bénítást vásárolni.
Hogy miért?
Nos, ha okosan fejleszted a barbárod 1 vagy 2 kör alatt lenyomsz bármilyen szörnyet.
Ehhez kell - magas támadás (+ fegyver szakértelem/ támadás cuccok, agresszivitás varázslat, esetleg varázsitalok)
- magas sebzés (magas erő, óriás erő III, harag lehetőleg magas mágiával, hűtés vagy izzítás)
- magas védettség (jó páncélok, magas ügyesség, majomügyesség III, erőpajzs III)


Varázslatok fontossági sorrendje barbárok számára: gyógyítás, erőpazs, óriáserő, agresszivitás, majomügyesség, harag, hűtés/ izzítás, bénítás.

- Ha nincs magas meditációd akkor ne állíts be lőfegyver fázisra bénítást. (Ha magas meditációd van, akkor se.)
-Egyébként meg próbáld ki a körökre bontott harcot!!! Egyáltalán nem lassabb mint a folyamatos, de lehetőséged van beállítani, hogy kit akarsz támadni!!! 5-6. szinttől feltétlenül szükséges.
 
Köszi Xendor!
Igen, kipróbáltam.Bénítást vásároltam elsőnek,remélem be fog válni!
Ami miatt felhúztam magam, hogy egy labiba lebénítottak, és halálra gyepáltak...És nem szoktam meg az elhalálozást. Kellemetlen volt...
Az 50 feletti szerencsém is megvan. Köszönöm a segítséget, mert eddig a varázslatokkal semmi tapasztalatom sem volt, most és ezután is "kiegészítésnek" szeretném alkalmazni. "Elvégre egy barbár ne szórja a tűzgolyókat!")) T.F.
 
A varázslatért csak akkor kell fizetni, ha megtanulod. Sikertelen tanulás esetén "csak" az energiádat fordítod rá (50 energia). Próbálj meg minél több IQ-s cuccot felvenni tanulás előtt, így nő a tanulási esélyed. Azt hiszem, hogy infoba ki van írva a szükséges IQ és mágia szint.
Vannak egész jó kiegészítő varik a kézifegyver szakihoz, pl. hűtés, izzítás (+5 sebzés a fegyverhez). Egy bénítást pedig berakhatsz lőfegyver helyett.
A bénító varázslat ellen a magas szerencse a jó. Amióta 50-es a szerencsém, nem bénít le senki.
 
...Empirizmus...Szóval egy "olcsóbbra" befektettem...Az első szembekerülőt lebénítottam. Szegény fekete kobold...Bár asszem a bénítás nem lett volna fontos...Keményebb ellenfelek hogy reagálnak a bénításra?
 
Sziasztok!
Adtok tippet?Barbáromat szeretném tápolni.Ötvenvalahanyas az Iq-ja (jól van, nem tehet róla! ), alacsony mágiával. Ilyen alacsony képességgel/szakértelemmel mit tud megtanulni? Van esélye? Szal már néztem a kölcsönözhető varázslatokat, de az elején drágának tünt, most pedig "nem merek" rányomni, mert mi van ha nem tudja szegény Bran a pici agyába beleverni... A sebző, vagy védő varázslat, bénítás lenne tán hasznos...Most beszívtam valami bénító varázslatot. Ha ezt nem akarom gyakran ismételni, akkor a mágiaimmunitást (5), vagy az Iq-t (53) növeljem?
Köszi!Minden jót nektek! T.F.
 
Akkor, ha lőfegyver helytt használom, miért nem hat rám?
Csak akkor, ha lebénítom az ellenfelet vagy, ha közeljött...
 
Hi!
A jeghurrikan nagy teruletre hat
 
Nem feledkeztem meg róla
Vicces a 6 körig tehetetlen ellenfél ))

Az egyetle baj vele, hogy rejtőzésnél lebénítom, de a jéghurrikán sebez rajtam Olyan, mintha még közel tudna jönni...
 
Megfeledkeztek a bénításról. Az a legkirályabb.
 
Kifelejted még a kritikus csapást Amúgy kőbőr sem kéne van neki 15-ös vastagbőre is. Abban viszont igazad van, hogy nagy valószínűséggel lehetne döntetlen.

Hányas gyógyításotok van?

Ogre barlang pedig jobban megéri mint máshol, persze ahhoz meg az kell, hogy több ogre jöjjön egyszerre.
 
Naigen, a kobor... modositok: dontetlen lenne a vege (visszasebzes sincs ha kobor miatt nem talallak el, 180 sebzes - 6*30 - nem eleg, hogy meghaljak).
Ogre mutanst is oltem mar, csak utalok felmaszni a hegyre, tul sok energia - bar allitolag sok penz, de arra meg nincs nagy szuksegem mostansag.
 
Nah ma végre elhasználtam a manámat, a quwarg királynő szépe nyomult Aztán megtörtént a csoda. Elővettem egy manaitalt...
 
A mágusomnak 24-es mágiája van, és kőbőr ellen semmit nem ér a barbár, ha az nincs ott a 62-es védelem, ha azon átüt a 13-as tüsi, és tutira bemegy az elektrosokk, ami 31 körül sebez.

Immunok jól működnek, 8-as jégimmun kb. 15 pontot véd :/

Ha 100 mana kell gyógyításra és 70 körül sebzel ütőssel, nem kötözködök. Mutáns ogre hogy van, szeded?

Kenya nem nagyon értem mit személyeskedsz, de Te tudod.
 
Nos, a legmagasabb szintű barbárommal bizonyos okokból lemaradtam a küldetésekkel, és most az istennek sem jönnek a vérdenevérek. Számára esszenciális jelentőségű a harag/óriáserő/erőpajzs.
De Kublaj bunkójával elég a gyógyítás.
Még valami ami a harag mellet szól: Én nem tudok rendszeresen lépni, gyakran kihasználom a gyors regenerációt. Ilyenkor egy haraggal/erőpajzzsal/stb 2-3 fordulót lépek, és gyakran a mana pontom felét sem használom el.
 
Hogy mire hasznalom a 100 manat? Gyogyitasra. Mellesleg Gontar is arra celzott, hogy annyi manat kolt el, nem annyi energiat. Tovabbra is azt mondom, hogy nem eri meg a harag (harag nelkul is siman megolok mindent).

Szamold ki a sebzeseket (tuzgolyo, jeghurrikan), ha ugy szamolsz, hogy 50%ban felezik a tuzgolyot, meg akkor is nagyobb az atlag sebzese mint a jeghurrikannak (raadasul a tuzgolyo sebzeset te is felezheted, szal kisebbet ut rajtad...).

Barbarom csak akkor megy vissza az elso zonaba ha vmi kuldit ad le esetleg akademian tanulgat. MINDEN moncot agyoncsap a masodikban, siman eltalalja oket meg azok utan is, hogy a k. terapeuta telerakta -5os tamadasokkal. A magusod az intenziv idegkorbaccsal sebez cirka 20-25ot, barbar sebez 70 korul atlag.
"Kipróbálhatnánk a barbárt a varimmal szemben " ha arra gondolsz, hogy egymas ellen mit tudnanak, meghalna a magusod, ez tuti (nekem is van magusom, bonuszokkal 21es magia).

Immunok nemtom hogy mukodnek (mukodnek-e egyaltalan), de ha most nem is, elobb-utobb tuti hasznosak lesznek.

u.i. utalom ha vki magas lorol osztja az eszet foleg ha hulyeseget beszel
 
Savtenger tényleg pofásan néz ki, de nem tetszik a mentő semlegesít szöveg
 
Micsinálsz????
100 energia gyógyításra??

Hinnye no. Az nem piti. Nekem ez 0 és 20 között mozog, 1. zónában, és 20-75 2. zónában. A helyedben növelém a gyógyítás képzettségemet
 
alltalam talalt eddigi legjobb sebzo spell a savtenger
minden ellenfelre 30 es 60 kozott sebzekk. es ram nem ut vissza.
sajna van mento de nagy tomegben baromi hasznos.
(1 qwarg bolyt alltalaban fullra kipucol. bogarak ugy lataszik nem nagyon birjak. viszont elementalok alltalaban korberohogik,)

17+3-as magia.

Minden ellenfélen MAGIA/3 D 12 sebzést okoz. (Max: 7D12) Mentődobás mentesít. Költsége: 8 VP.
Megtanulásához min. 56 IQ, és min. 16 mágia szükséges.
 
Nos, az óriás erő, harag, erőpajzs szerintem is megéri, én használom.
De nem alapvető fontosságú. Abból indulok ki, hogy jelenleg az izomagyú nevű karakter a legtáposabb, és neki csak gyógyítás varázslata van a legutóbbi emlékképén.
Egy forduló alatt 80-100 pontot simán gyógyításra használok, de a maradékból én fel tudom rakni a többi varázslatot
 
Igen? Én nem csak arra Lehet ezért ütök köröként 100-at néha???
Persze lehet tévedek
 
A harcos a manát valószínűleg gyógyításra használja!
 
Nekem is még vagy 2 nap
 
A harag 50 mana, ami a barbaromnak iszonyat sok (van vagy 100 manaja ossz.), es a sebzesehez kepest nem sokat szamit az a 2 bonusz.
Magusnak meg felesleges.

Pajzsok: ha az ember tuzgolyozik kozelrol is, akkor felettebb hasznosnak tunik a tuzpajzs (bar nemigazan latom a hatasat az immunnak), jeghurrikannal nyilvan a jegpajzs stb.

Altalaban a sebzovarikrol: egy barbar joval nagyobbat tud utni magasabb szinten (mar amennyire 5-6. szint magasnak szamit) egy ellenfelre mint amennyit egy vari sebez, ez tobb eros ellenfelnel azt jelenti, hogy a magus elszalad a vegen ha nem tobb moncra hato varit hasznal (ami viszont gyakran ot is sebzi). Ebbol lehet mindenfele kovetkezteteseket levonni...
 
A tűzgolyót pedig nagyon jól lehet használni tömeglények ellen... tapasztalatból mondom, ha megvan a mentő, akkor is hullanak a felesleges "kislények")))
 
Azért a +15 ügyesség sem olyan szar, nekem legalábbis nincs 65-ös ügyességem. De ha figyelembe vesszük, hogy 80-as korlátja van, akkor valóban az ár/teljesítmény mutatója nem olyan jó mint a troll erőnek. Lehetne olcsóbb egy kicsivel.
 
Majdnem kimaradt.

Éberség: 3 arany Kezdő vándornak-mágusnak kötelező, ha tutira 2 lőfegyver fázist akar.
 
Nos, néhány megjegyzés.

Harag: 30 percig él, így igen jó, már 4-es mágiával +2 sebzés. 3 támadásra +6... Jó az igencsak.

Trollerő: nincs erőmax megkötés, így mindenképpe javaslom! Nagy erő nagy ütés.

Majomügyesség: szar. na ez az, ami tárgyakkal pótolható

Elektrosokk: nagyon táp 15-ös meditáció mellé, és jön vissza 160 vp. Emellett tök mindegy mennyibe kerül a vari elmomdása.

Intenzív energiakorbács: nem varázsló karaktereknek. Lőfegyver fázishoz nagyon jó. 3 vp, és szép sebzést ad.

Tűzgolyó: ???? Az jó? Metődobás felezi. Tuti nem használnám, de szerepjátékos mivoltja miatt ajánlott

Jéghurrikán: totáltáp. 6 vp-ért lőfegyver fázisba kell elmondani, utána egy kis elektrosokk és puff az ellenfeleknek. Nem lehet lementeni, de rajtunk is sebez minimum 19 ép-t a persze 16-os mágiánál.
 
Sziasztok!

Mindenkinek ízlésvilága dönti el, hogy milyen varázslatot szeretne megtanulni. A varázslatok Vp-fogyasztása mellett figyelembe kell venni, hogy meddig bírjuk a csatát, milyen immunitással rendelkezünk stb. De kezdjük az elején:
Kezdetben az idegkorbács (8 pont- később 5- a 10es skálán) az egyetlen használható varázslat, amivel kellően ütőképesek vagyunk. Ajánlom mindenkinek, hogy az erőpajzsot tegye fel magára, így kisebb esély lesz eltalálásunkra.

Most egy rövid ismertetőt szeretnék tartani (ebben megkérem varázsló kollegáim segítségét is, ha valamit nem jól mondok, vagy valami rossz/jó tapasztalatuk van azt jegyezzék ide) egy-két varázslatról:

Erőpajzs I: Alapból megvan, amíg nincs szinte semmi páncélod, és kicsi a rangod használható. (5 pont)

Erőpajzs II: Hát, ha azt akarod, hogy meglegyen az erőpajzs sorozatod, akkor (de csakis akkor) tanuld meg. (3 pont)

Erőpajzs III: 9 Vp-ért +8 védelem maximum 30 percig. Egész korrekt, ha nagyon lassúak vagyunk, akkor is a napi lépéseink alatt max. 2x kell elmondani. Szerintem megéri (6 pont)

Trollerő I-II-III: Hát nem próbáltam őket, de nem látom túl sok értelmét. Egy tárgyakkal való átöltözéssel durvábbak tudunk lenni. Tesztelés nélkül: (1-1-1 pont)

Majomügyesség I-II-III: Egész korrekt, és használható lenne a legerősebb fokozat, de csak akkor, ha nem lenne benne a 80-as max. korlát ügyességre. Így (3-1-4 pont)

Harag: Kevés a plusz sebzés, hiszen ezt leginkább ütös karakterek használnák. Max. értéke 6? Nem hiszem, hogy egy ütös karakter azért, hogy +6 legyen a sebzése 20-as mágiát fog magának felpakolni. + 2-3 sebzésig még elmegy, de 10es mágiánál csak ezért a varázslatért felesleges 12 aranyat fizetni. (Alacsony szinten a kis használhatósága miatt: 4 pont)

Éberség: Kezdetben rejtőzködésre elég jó, magas szinten (amikor minden elöl amúgy is el tudsz rejtőzni) szinte hasznavehetetlen. Jó pont, hogy nincs korlát, így +7es rejtőzködést el lehet vele érni. (5 pont)

Agresszivítás: Korrekt lenne a varázslat, csak nagyon kevés az az 5 perc hatóidő. (4 pont)

Különböző pajzsok: Sajna semmi infót nem tudok mondani, immunitással nyomulok

Méregsemlegesítés: Ahogyan olvasom, 10 vp-ért drágának találom, és jobbnak tűnik alacsony szinten (15-ös mágia alatt) az unitox, vagy a rája farok használata. Magas szinten ki kell majd próbálni, ha lesznek durván mérgező monsterek. (addig 3 pont)

Tűzgolyó: Olcsó, és durva tud lenni (14es mágia- azaz 7d6 felett). Durvasága mellett az a hibája, hogy saját megunkat is sebezzük. 72es ügyesség, 26os védelem, 4es tűzimmunitással 31-et vertem magamba)) (5-6 pont)

Elektrosokk: Korrekt, és jól sebző varázslat! Előnye, hogy nincs mentő. Hátránya, hogy 8 vp-be kerül egyszer elmondani, így teleaggathatod magad max.vp-t adó tárgyakkal. (7 pont)

Bocs, hogy elsőre ilyen hosszúra sikerültem, de a varázslatok felét még ki is hagytam
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.