58. forduló, 60. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 20. 9h:15'
EZ A 92. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
93. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 6 borkonyó bibe (eladási ár: 240 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 1 vizestömlő (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén tőgyét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával épp hogy megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. KP: gyógyítás 20 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+9 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]

id 33 50 idomítod a 33. szörnyet 50 pontért
Hozzálátsz a sünmedve neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 30 tapasztalati pontot kaptál. [49 pontot használtál fel, van még 111.]

szm 33 megölöd a 33. szörnyet
Túl sok kaját eszik a sünmedve: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 111.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz háló-csapdát. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

d 56 8 eldobod az 56. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[85,67] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,68] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sullár testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. Mandibulakaszával megcsapod a sullár jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. Magad mögé lököd a pitiáner sóhajtó dorony trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sullár trófeát. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[87,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Találsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [87,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 41.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[86,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár jobb vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sullár nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [86,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez az uzbány a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Raia tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Krissah Noriel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szadis Tata. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zaislo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[28 pontot használtál fel, van még 13.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 8.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 150/125 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 12 Varázspont: 81/2 Pénz: 561 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 174 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1057 TP-t kaptál. Jelenleg 16875 TP-d van. A következő szinthez még 125 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, sullár, mutáns pók. A 49. fordulódban 500 arany került a bankszámládra. 545 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 15

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 20 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. teológia: 2 9. taumaturgia: 3
10. szörnyismeret: 6 (+1) 11. vadászat: 6 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
pókvadász (#59) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 37.75 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 mákrózsa virág (#56) 2 tünde nyíl (#554) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(84,66) alpesi tehén (#91), sünmedve (#33)
(85,67) mély kút (#93), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(86,68) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(86,69) sullár (#101)
(86,72) 42. jellempróba
(86,73) tetemember (#123), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba, sullár (#101)
(86,74) uzbányok (#102), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Krissah Noriel (2481. kalandozó), Szadis Tata (3075. kalandozó), Zaislo (5518. kalandozó)
(87,70) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár
(87,71) púpos burástya (#92), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 43. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek