Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. febr. 8. 11h:01' EZ A 1011. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 1012. játékheted kezdete: febr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 6 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 286 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 42 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a kisebb quwarg isten. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Mágikus Koponya, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP]. 14 437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 205, gyógyulás: 30, összesen: -175 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
kf 2735 | kézbeveszed/felveszed a 2735. tárgyat |
ek 7 3 7 | t. energia kisütése: 7 3 7 |
fkt 312 110 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (110 darabot) |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
115 | 116 | 117 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Azt üvöltöd: "Nem fog fájni!" 42 életpontot sebeztél. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Elkiáltod magad: "Gyere és halj meg!" 34 ép-nyi sebzést okoztál. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Itt csata lesz.
Hatalmasat kiáltasz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 40 ép-nyi sebzést okoztál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 390 10 | megveszed a 390. tárgyat 10 |
ve 1697 5 | megveszed az 1697. tárgyat 5 |
kf 1697 | kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat |
vv 165 185 | elmormolod a 165. varázslatot a 185. varázslatot |
m 7 7 4 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [115,125] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy quwarg ikerbolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Atalanta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-60 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy ősquwarg! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Éljen a Pöröly Rend!" Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az ősquwarg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 34 arany, -2 ÉP] 6 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 2, gyógyulás: 48, összesen: +46 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 39 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg őrparancsnok testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 47, gyógyulás: 44, összesen: -3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 39 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával többször eltalálod a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg b.háborító testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Képtelen vagy védeni a quwarg b.háborító minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 298 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával megdöfködöd a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító jobb oldalát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 397 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 316 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1978, sebződés: 1443, gyógyulás: 342, összesen: -1101 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [115,126] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bumshir óriásmacska közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy ongóliant tombolás. Öregedtél 2 évet. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1047 életpontot sebeztél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 253 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Már megint nincs rajtad sapja!" 43 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával megdöfködöd a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska fejét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-76 varázspont.) Teriád lándzsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges sötét ülnök trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bumshir óriásmacska trófeát. 23 880 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2680, sebződés: 794, gyógyulás: 270, összesen: -524 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 695 | bemész a 695. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 710 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hótarantula egyik lábát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Azt üvöltöd: "Már megint nincs rajtad sapja!" 38 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a hótarantula testét. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a hótarantula testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1673, sebződés: 241, gyógyulás: 138, összesen: -103 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 491 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Hatalmasat kiáltasz: "Pokolra veled!" 41 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a shokara bogár testét. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a shokara bogár testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Teriád lándzsával megdöfködöd a shokara bogár testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Agyartőrrel megbököd a shokara bogár jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a shokara bogár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 15 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1736, sebződés: 392, gyógyulás: 243, összesen: -149 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 483 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Azt üvöltöd: "Itt a megváltód!" 48 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a shokara bogár összetett szemét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Teriád lándzsával megdöfködöd a shokara bogár testét. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a shokara bogár jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 15 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1668, sebződés: 363, gyógyulás: 231, összesen: -132 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 414 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon egyik csápját. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Hatalmasat kiáltasz: "Dögölj meg!" 39 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a tleikan amazon bal oldalát. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a tleikan amazon bal lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon lecsap a bal karodra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád lándzsával megdöfködöd a tleikan amazon egyik csápját. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a tleikan amazon testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2192, sebződés: 499, gyógyulás: 303, összesen: -196 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 781 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton átokmester jobb karját. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pusztulj!" 42 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával megdöfködöd a kreiton átokmester testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kreiton átokmester ráncos csápját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Teriád lándzsával többször eltalálod a kreiton átokmester jobb lábát. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kreiton átokmester jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kreiton idéző trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kreiton átokmester trófeát. 21 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2155, sebződés: 104, gyógyulás: 221, összesen: +117 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1477 6 5 | használod az 1477. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
hh 367 | használod a 367. tárgyat |
m 4 1 | mozogsz délre, északkeletre |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1268 750 | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 188 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Baalgarmon szolgája bal lábát. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Hatalmasat kiáltasz: "Éljen a Pöröly Rend!" Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Baalgarmon szolgája testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Baalgarmon szolgája bal karját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). A Baalgarmon szolgája a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baalgarmon szolgája testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a Baalgarmon szolgája jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Baalgarmon szolgája többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Baalgarmon szolgája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 531, gyógyulás: 281, összesen: -250 ÉP}
h 2210 | használod a 2210. tárgyat |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
ef 10 511 | energia fejlesztése 10 |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
in 3847 90 25 | leírod a 3847. kalandozónak a 90. szörnyet a 25. tárgyat |
in 3847 97 26 | leírod a 3847. kalandozónak a 97. szörnyet a 26. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -20 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -20 pontért |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés -20 pontért |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
ARANY EMLÉKÉREM (2735. TÁRGY) Az arany emlékérmet azok kapták jutalmul, akik az első Kalandozók Versenyének összesítésében az élvonalban végeztek. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, aminek a hatásai a következők: +4 támadás, +4 védettség és +40 max. ÉP. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a táborozásod végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
MOA GYÖNGY (378. TÁRGY) Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád. |
QUWARG BIRTOKHÁBORÍTÓ (850. SZÖRNY) Már azt hitted, hogy egy tengeren való átkeléssel végre sikerült megszabadulnod ezektől a bosszantó rovaroktól, de nem... Sőt! A quwargok itt még nagyobbra nőnek, és még ravaszabbak, mint odahaza. Ez felháborító! A quwarg birtokháborító nappal a föld alatt lapul, és éjszaka indul vadászatra, teheneket ragad el a tanyákról. Tenni ellene nem sokat lehet, hiszen akár egy vasvillával felszerelt paraszt indul ellene, akár egy páncélozott szamuráj, mindkettőt könnyedén kettéroppantja csáprágójával... |
ZARKNOD PÁNCÉLJAI A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól. A tleikanok Ghalla vezető fajainak nagyon régmúltjából merítették a receptet - minden fajnak a valaha feltalált legtökéletesebb ruhadarabot készítik el. A páncéldarabok végső formájukat bonyolult mágikus rituálé során nyerik el, ehhez speciális mágikus komponensekre van szükség. Az ősi tl'urlang háború idején a páncélok elkészítéséhez szükséges komponenseket a négy birodalom biztosította. A fajt meghatározó drágakövek az esthar császárságtól, az ötvözetet a viselőjéhez kötő fétiseket a bo'adhun tözsektől kapták. A mágikus képességeket meghatározó kyorg relikviákat összetett átokvarázslat védte, nehogy a titkos technikák az ellenség kezébe jussanak. A páncél mintáját meghatározó, a varázsigéket tartalmazó tekercseket pedig az árnytündérek készítették. Ezeket csakis a tleikanok tudják felolvasni, és ha rossz kezekbe kerül, azonnal elporlad. Ha nem tudod, hogy most éppen egy fétis vagy egy kyorg relikvia birtokába jutottál, olvasd át még egyszer az enciklopédiát, és ha ez sem segít, gondolj bele, hogy melyik területen is szerezted a tárgyat! Első lépésként azt kellene kitalálnod, melyik az az esthar drágakő, amely a te fajodnak szükséges páncél alkotóeleme. Ehhez az F <drágakő> parancsot használd, ha ilyen kő birtokába jutsz. Ha megvan a drágakő, folytathatod a kutatást. Az F <bo'adhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs> paranccsal megvizsgálhatsz három tárgyat, és megállapíthatod, hogy készíthető-e belőlük páncél, a neked megfelelő drágakő segítségével (a páncélról enciklopédiát ekkor még nem fogsz kapni, csak ha elkészítették neked!) Ha működő kombinációhoz jutottál, keresd fel Zarknod piramisát, és add ki a KT <bo'adhun fétis> <kyorg relikvia> <árnytündér tekercs> parancsot, 50 TVP árán. Természetesen, a fajodnak megfelelő drágakőből is elhasználódik egy ilyenkor. Gondoskodj róla, hogy legyen nálad 5000 arany, a telakit ötvözet költségeire! Ha érvénytelen kombinációt adsz meg, az 50 TVP-t akkor is elveszted, sőt az erre szánt pénzedet sem kapod vissza. A teljes vértezet minden darabjának összegyűjtése természetesen rengeteg energiát kíván, de a szerencsének kisebb szerepe van, mint gondolnád. Először is, a drágakövek és fétisek cserélhetőek. A kyorg relikviák ugyan nem átadhatóak, de mivel ezek állandó hiánycikkek, Zarknod piramisánál, a KT <1. relikvia> <2. relikvia> paranccsal bármikor kicserélik két felesleges relikviádat egy véletlenszerű harmadikra. A tekercsek szintén nem átadhatóak, és ezeket sajnos csereberélni sem lehet. Van egy különleges tekercs, a kij. Ez nem páncél, hanem egy nagyhatalmú mágikus kulcs elkészítésének módját tartalmazza. Amikor Zarknod után kutatsz, még jól jöhet, ha van nálad egy ilyen kulcs, amelyet a többi páncélhoz hasonlóan kell elkészíteni. |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
TLEIKAN AMAZON (534. SZÖRNY) A felnőtt, éretté vált tleikan nők legalább olyan jó harcosok, mint hímnemű megfelelőik. Talán ennek köszönhető, hogy a kreiton mágusok személyes testőreinek helyét a tleikan amazonok foglalják el. Hátuk közepén négy vékony csáp indul, hogy megkerülve öles termetüket karjuk segítségére legyen teendőik ellátása során. Teendőik pedig: senkinek nem engedni, hogy uruk és parancsolójuk közelébe férkőzhessen. |
KREITON ÁTOKMESTER (537. SZÖRNY) A kreiton varázstudókat több kisebb kasztra oszthatjuk. Az átokmesterek, mint a nevük is mutatja, az átkozott tárgyak és mágia nagy ismerői, akik a régi idők háborúiban a második sorban állva segítették a tleikanokkal összevont hadsereg katonáit. Rendkívül vézna testük körül állandó bűzaura leng, melyről messziről megismerni őket; valamint minden bizonnyal ennek köszönhető, hogy éles szaglásuk ellenére könnyű bántatlanul elbújni előlük. Vastag csápjaik lesoványodott testük egyetlen életképes darabja, melynek érintése semmi jót nem tartogat az átokmesterrel szembeszegülőknek. |
BAALGARMON SZOLGÁJA (439. SZÖRNY) Az Esthar császárság idején ezeket a fekete testű, pipaszár lábú, földig érű karú humanoidokat csak Baalgarmon szolgáinak hívták. Nem is csoda, hogy sokan meg voltak győződve róla, hogy ezek a vörösen izzó szemű, savtól csöpögő fogú teremtmények a Sötétség istenének földre szállt szolgái: halandó ember nem sok eséllyel szállhat szembe ezekkel a démonokkal. Magas mágiaimmunitásuk miatt legfeljebb annyi esélyed lehet, hogy egy megfelelően nagyhatalmú varázsfegyverrel legyőzöd őket. |
Erő: | 73 (97) | Szint: | 50 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 44 (57) | Támadás: | 109 (114) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 120 (130) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 160/182 év |
Egészség: | 46 (65) | Életpont: | 1513/1426 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 30 |
Szerencse: | 46 (75) | Varázspont: | 2634/2402 | Pénz: | 13567 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 48/28 | Pszi pont: | 272/202 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 (+16%) | ökölvívás: | 19/92 | szúrófegyverek: | *44/100 (+6%) |
vágófegyverek: | 22/50 | ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 39/51 (+6%) |
dobófegyverek: | 25/92 |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << mágusölő (#422) (130%) << ököl (#28) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
114,126 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/37 | 2. nyomkövetés: | 78/21 (+24%) | 3. mászás: | 28/30 (+715%) |
4. csapdakészítés: | 33/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/14 | 6. gyógyítás: | 33/48 |
7. titkosírás: | 8/6 | 8. felderítés: | 25/82 | 9. szörnyidomítás: | 8/57 |
10. teológia: | 72/1 (+28%) | 11. taumaturgia: | 92/87 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 4/34 |
13. versengés: | 13/80 | 14. harcművészetek: | 16/94 | 15. zene: | 5/61 |
16. szörnyismeret: | 25/42 | 17. pszi: | 28/57 (+8%) | 18. zárnyitás: | 4/44 |
19. vadászat: | 19/13 | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 33/72 (+8%) |
22. testépítés: | 33/43 | 23. úszás: | 16/17 (+12%) | 24. főzés: | 20/16 (+11%) |
25. ordítás: | 61/68 (+18%) | 26. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
4. max. életpont: 1 | 6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), varázsfiolát (#828) (max. 10 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 110 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 20 TVP-ért. |
vásárolsz adamantitot (#627) (max. 20 darabot ), kvazár kardot (#297) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 100 darabot ), teknősesszenciát (#702) (max. 5 darabot ), pszi katalizátort (#610) (max. 1 darabot ), berzerker tüskét (#713) (max. 5 darabot ), pszi kristályt (#618) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), leviatángumát (#1757) (max. 10 darabot ), türkiz karikát (#750) (max. 5 darabot ), rítusónixot (#751) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vadász tatu (#10), színes dözmöng (#78) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (178,20) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | sorvasztás (#102) |
áldomás II (#169) (9835,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | mentális pajzs (#72) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18, 82. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. |
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. |
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 132287 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, kb 347 1, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13, tf 1 14, bb 347 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 36 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
707 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | türkiz karika (#750) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 5 | boszorkánykendő (#1697) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | deus ex machina (#1) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | tarantulakarom (#887) | |||
1 | víz (#27) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|