143. forduló, 145. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jún. 27. 5h:46'
EZ A 145. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
146. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,60] koordinátán.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)

v 1 3 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[139,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 11, összesen: +9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [140,62] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel megcsapod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}


(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről. [45 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,63] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bandita. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bandita sunyi fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany. Szereztél 14 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 botot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 borkonyó bibét.

(Továbbmész...) [140,64] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy trikornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bandita lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a bandita bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 11 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [140,65] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy purifikátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Felfedeztél egy manilla-fát. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [92 pontot használtál fel, van még 172.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bandita testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő. Szereztél 13 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 144. fordulód.

Erő: 37 Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 29 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 Életpont: 268/256 Jellem: gonosz (264) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 74/3 Pénz: 356 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 660 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 879 TP-t kaptál. Jelenleg 322 360 TP-d van. A következő szinthez még 17 640 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
140,116 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 4
4. gyógyítás: 46 5. felderítés: 1 6. teológia: 9
7. szerencsejáték: 1 8. versengés: 2 9. harcművészetek: 19
10. szörnyismeret: 3 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 13
13. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714) 11 * tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
3 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 3 borostyán függő (#162) 5 ezüst gyűrű (#180)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 dobóháló (#221)
2 fáklya (#36) 22 kaja (#2) 4 kötél (#92)
2 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 19 korty víz (#27), fér még: 41]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 borkonyó bibe (#312) 2 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268)
2 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655) 9 óndarab (#85)
13 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 6 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 3 smirglilevél (#29) 2 trikornis szarv (#198)
4 vasérc (#152)

Összsúly: 64.84 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
2 bot (#4) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 purifikátor háj (#269)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
59
60
61
62
63
64
65
66
(139,61) vérszomjas csüldők (#114), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 48. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(140,62) Fairlight oltár, kétfejű troll (#163)
(140,63) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), bandita (#758)
(140,64) trikornis (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bandita (#758)
(140,65) purifikátor (#157), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), bandita (#758)

Üzenet küldése a karakternek