175. forduló, Black-Robed Mage összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 25. 9h:09'
EZ A 653. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
654. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4111
SZÁMLA : XXXX

BLACK-ROBED MAGE KALANDJAI


134 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,88] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Gabrielle mentális híre jut el tudatodhoz: 2039 teljesen passzív a KT-ban/nem játszik már jó ideje. Úgy döntöttünk, új tagot veszünk fel helyére. Adjatok ki rá FKER parancsot. Gabrielle átadott neked a 14. napon 11 TU-t. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A táborozás 78. napján összefutsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Amos Kaelpyr. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+9 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy moa üveggömb van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+85 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [+2% teo] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: elmormolod a 2. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-12 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az ezüsttőrt, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól az orgyilkos tőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Egy széles, magas terembe érsz. [30. PONT.] Egy sírlidérc lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 63 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [31. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [32. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [34. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. [42 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [34. PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [34. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 258.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

lm 37 mozogsz 37
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-11 életpont). Haladsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [36. PONT.] Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy csontpálca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 64 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [37. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-34 varázspont).
[12 pontot használtál fel, van még 246.]

ek 35 6 t. energia kisütése: 35 6
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 60 varázspontot. [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]

kf 322 1 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel többször eltalálod a Zinthurg nyakát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [38. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [38. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 39 mozogsz 39
Mész tovább, előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [36. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [12 pontot használtál fel, van még 216.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

ek 35 6 t. energia kisütése: 35 6
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 varázspontot. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 216.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,88) a 67. labirintus bejárata, sírlidérc (#172), csontváz (#48), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)

[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért.
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Tharr tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy gigaféreg lárva trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Hasfejlesztő Jack. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, álompor, aranyló ugarhéj, ásó, drótszőr, ezüst nyaklánc, ezüstdarab, fekete gyöngy. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 206.]

beaj 5735 beajánlod a K.T.-be az 5735. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Hasfejlesztő Jack felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 161.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 121.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 16, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

KARAKTERLAP

Black-Robed Mage, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 24 Szint: 18 Merészség: 10/1 Magasság: 123 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 26 (27) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 24 Életpont: 289/64 Jellem: gonosz (328) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 558/31 Pénz: 25 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 12/0
Eddig összesen 685 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1590 TP-t kaptál. Jelenleg 281974 TP-d van. A következő szinthez még 58026 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, áeratikus hasnyák, csontváz lord. A 158. fordulódban 2257 arany került a bankszámládra. 2392 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/17 szúrófegyverek: 24/6 (+3%) ütőfegyverek: 1/91
lőfegyverek: 22/0 dobófegyverek: 9/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/99 2. nyomkövetés: 40/79 3. lopás: 9/41
4. mászás: 5/22 5. csapdakészítés: 13/77 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/49 (+5%)
7. gyógyítás: 22/40 8. titkosírás: 2/70 9. felderítés: 7/79
10. szörnyidomítás: 6/69 11. teológia: 24/95 (+9%) 12. taumaturgia: 28/57 (+36%)
13. versengés: 1/15 14. harcművészetek: 7/20 15. szörnyismeret: 19/66
16. vadászat: 5/3 17. bányászat: 8/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
udvarolsz a 6. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiatüskék (#29) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201) villámcsapás (#50) >> quwarg királynő (#153)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147)
sötét halál (#45) >> nők (#999) sötét halál (#45) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * gromak páncél (#270) $1 kígyóbőr öv ($410) 1 * lánckesztyű (#230)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 mászókarom (#78) 1 * rinóbőr öv (#685)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
4 csontpálca (#329) 1 * ezüsttőr (#322) 2 * fúvócső (#20)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
4 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 * orgyilkos tőr (#225) 2 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vashegyű lándzsa (#182) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 * denevér szimbólum ($140) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 9 fáklya (#36) 9 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
9 krónika (#1725) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 + nyílcsapda (#243) 2 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241)
1 + szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 41]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36]
3 vizestömlő (#3) [bennük 6 korty víz (#27), fér még: 54]
3 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 41]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 5 csuklyavirág (#133) 1 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 2 fekete gyöngy (#99) 1 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 6 gyíkfű (#201) 15 gyöngymangó (#135)
2 kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655) 47 madártoll (#112)
33 mákrózsa virág (#56) 8 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383)
3 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331) 21 pirkit (#153)
2 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269) 10 smirglilevél (#29)
19 szvó-ektoplazma (#151) 2 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43)
14 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 59.07 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 22 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 2 kaja (#2)
1 moa üveggömb (#383)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Hasfejlesztő Jack (5735. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.
* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.

Üzenet küldése a karakternek